Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2006, 23:19
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-02-2006 @ 17:07 :
Waarin jullie ook nog uit tegen PSV moeten, ook natuurlijk niet makkelijk.
Maja, via de play-offs zou CL ook nog wel te halen zijn... bijvoorbeeld 2 keer winnen van Ajax moet gewoon kunnen.
Tja, ik hoop dat het tegen die tijd (voor de halve finale tegen PSV dus) weer een beetje draait bij ons... Belangrijke spelers (Opdam, Landzaat en Perez) zijn allemaal tegelijk nogal uit vorm geraakt. En dan ook nog net in zo'n belangrijke periode. Maar goed, welke periode van de competitie is niet belangrijk als het gaat om de strijd om de titel en de Uefa Cup.

En ik zou het geweldig vinden als we die play-offs tegen Ajax moeten spelen.
Oud 02-03-2006, 21:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-03-2006 @ 00:19 :
En ik zou het geweldig vinden als we die play-offs tegen Ajax moeten spelen.
En dan acht ik AZ zeker niet kansloos hoor!
Maja, het zou echt weer iets voor Ajax zijn om een belabberd seizoen te spelen en in de play-offs ff te knallen met onverslaanbaar (als ze dat kunnen...) voetbal.
Oud 03-03-2006, 10:17
Verwijderd
Morgen thuis tegen RBC.. benieuwd of ze er dan wel voor willen gaan!
Oud 03-03-2006, 10:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-03-2006 @ 11:17 :
Morgen thuis tegen RBC.. benieuwd of ze er dan wel voor willen gaan!
Kijk maar uit, ze zijn steengoed...

Oud 03-03-2006, 11:27
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-03-2006 @ 11:21 :
Kijk maar uit, ze zijn steengoed...

Ach jullie hebben vanavond kans het goed te maken...
Oud 03-03-2006, 11:32
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-03-2006 @ 12:27 :
Zonder Wisgerhof zijn we kansloos, zo simpel is het, helaas. Wielaert ook geschorst, dus dat wordt nagelbijten met Pothuizen. Positief puntje is wel dat van Emmerik bewezen heeft beter te kunnen keepen dan men van hem gedacht had.
Oud 03-03-2006, 11:36
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-03-2006 @ 12:27 :
Je moet je sig aanpassen
Oud 03-03-2006, 11:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 03-03-2006 @ 12:36 :
Je moet je sig aanpassen
Haha, daar zeg je wat...

Oud 03-03-2006, 11:42
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-03-2006 @ 12:32 :
Zonder Wisgerhof zijn we kansloos, zo simpel is het, helaas. Wielaert ook geschorst, dus dat wordt nagelbijten met Pothuizen. Positief puntje is wel dat van Emmerik bewezen heeft beter te kunnen keepen dan men van hem gedacht had.
Overschat AZ niet aub... Ik ben er nog niet zo zeker van dat we vanavond 3 punten gaan pakken. We mogen wel aanmerkelijk beter spelen dan tegen PSV/Utrecht.
Oud 03-03-2006, 12:05
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-03-2006 @ 12:42 :
Overschat AZ niet aub... Ik ben er nog niet zo zeker van dat we vanavond 3 punten gaan pakken. We mogen wel aanmerkelijk beter spelen dan tegen PSV/Utrecht.
Ik overschat AZ absoluut niet, dat weet jij als geen ander, maar de laatste weken speelt NEC matig, slap voetbal. Dan moet je realistisch zijn. Hoewel ze het hele seizoen prima voetbal spelen tegen de betere clubs, laten we tegen Feyenoord en PSV thuis en zelfs tegen Ajax uit punten liggen die écht binnen handbereik lagen. Realisme gebiedt dan te zeggen dat we zonder een complete verdediging (we hebben alleen de centrale linkspoot Olsson nog over) geen kans maken tegen AZ.

Stél dat de verdediging compleet was, dan denk ik inderdaad dat we tegen AZ een goede kans maken, AZ is juist de tegenstander waar we dan van kunnen winnen. Ze geven veel ruimte en vallen gecontroleerd aan, dat ligt onze verdediging erg goed. Maar met de oude Pothuizen, de jonge, onervaren Nalbantoglu en middenvelder Tininho in de verdediging samen met Olsson, kun je onmogelijk punten pakken tegen AZ. Of je moet geluk hebben, maar dat woord kennen we in Nijmegen over het algemeen niet
Oud 03-03-2006, 13:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-03-2006 @ 13:05 :
Ik overschat AZ absoluut niet, dat weet jij als geen ander, maar de laatste weken speelt NEC matig, slap voetbal. Dan moet je realistisch zijn. Hoewel ze het hele seizoen prima voetbal spelen tegen de betere clubs, laten we tegen Feyenoord en PSV thuis en zelfs tegen Ajax uit punten liggen die écht binnen handbereik lagen. Realisme gebiedt dan te zeggen dat we zonder een complete verdediging (we hebben alleen de centrale linkspoot Olsson nog over) geen kans maken tegen AZ.

Stél dat de verdediging compleet was, dan denk ik inderdaad dat we tegen AZ een goede kans maken, AZ is juist de tegenstander waar we dan van kunnen winnen. Ze geven veel ruimte en vallen gecontroleerd aan, dat ligt onze verdediging erg goed. Maar met de oude Pothuizen, de jonge, onervaren Nalbantoglu en middenvelder Tininho in de verdediging samen met Olsson, kun je onmogelijk punten pakken tegen AZ. Of je moet geluk hebben, maar dat woord kennen we in Nijmegen over het algemeen niet
Tja, ach... Het scheelt al een hoop dat Shota niet mee kan doen vanavond. Maar we zien wel wat het wordt...
Oud 03-03-2006, 14:09
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-03-2006 @ 14:51 :
Tja, ach... Het scheelt al een hoop dat Shota niet mee kan doen vanavond. Maar we zien wel wat het wordt...
Shota niet, Perez, Van Galen, Meerdink, Koevermans en Huysegems wel? Nee, dan heb ik weinig reden om me druk te maken

Leuk nieuwtje trouwens, de nieuwe eerste ( ) keeper van Ajax speelt morgen mee met Borussia Dortmund, omdat Weidenfeller uitgevallen is. Hopen voor hem dat het goed gaat, ik ga in ieder geval wel proberen er iets van mee te krijgen
Oud 03-03-2006, 16:46
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-03-2006 @ 15:09 :
Shota niet, Perez, Van Galen, Meerdink, Koevermans en Huysegems wel? Nee, dan heb ik weinig reden om me druk te maken
Tja, idd...
En misschien heeft wat vernieuwing in de vorm van Koevermans wel een positief effect. (Oja, Landzaat en Ikedia doen ook niet mee)
Oud 03-03-2006, 21:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NEC-AZ 0-2.
Het "Ron de Groot-effect" lijkt definitief uitgewerkt...
Oud 03-03-2006, 22:45
Verwijderd
Gimme more beer

Ik vond het echt heel stil in de Goffert wat was er aan de hand?

[edit] buiten een matige wedstrijd dan
Oud 04-03-2006, 10:49
Gimme more beer
Het was muisstil. Het gaat dan ook niet goed met NEC. Gisteren heb ik bij tijden weer het mooie combinatievoetbal gezien dat we aan het begin van deze tweede seizoenshelft hebben gezien, maar het moge duidelijk zijn dat het niet om die paar momentjes gaat, maar dat er gedurende de hele wedstrijd beter gevoetbald moet worden.

Zo stil als gisteravond en tegen Twente heb ik het hele seizoen al niet meer gezien, maar het illustreert wel de radeloosheid waar we momenteel mee kampen. Van dit slappe AZ hadden we in goede doen overtuigend kunnen winnen, nu hebben we helemaal niets in te brengen.

Volgende week een keer een zaterdagavond in plaats van een vrijdagavond, hopen dat het "zaterdagavondvoetbal" een wat betere bijsmaak krijgt. We hebben gewoon nog zeker 10 punten nodig en met Heracles (thuis!!), PSV, Groningen, Heerenveen, NAC en Roda in het vooruitzicht lijkt het er momenteel steeds meer op dat die allerlaatste wedstrijd in ernep voor beide clubs wel eens beslissend zou kunnen zijn als het gaat om de playoffs.
Oud 04-03-2006, 10:52
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-03-2006 @ 22:21 :
NEC-AZ 0-2.
Het "Ron de Groot-effect" lijkt definitief uitgewerkt...
Ik zal je eens wat raars zeggen, het is er gewoon nooit geweest. Ik ben blij met de beste man, want hij laat NEC over de grond spelen in plaats van de lange bal te hanteren, maar het "effect" is er gewoon niet geweest. Het is weer heel simpel, maar ik moet, net zoals in 2004 en 2005 weer de uitspraak doen dat het perspectief biedt voor het volgend seizoen, maar het dit seizoen simpelweg niet meer gaat lukken. Er is één plekje te winnen, dat wordt wel héél moeilijk, zeker als je de andere club bekijkt die daar wel eens zouden kunnen staan.
Oud 04-03-2006, 11:03
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
NEC heeft al meer dan 300 minuten niet meer gescoord, lijkt wel een beetje op het Ajax effect
Oud 04-03-2006, 14:39
Gilbert
Gilbert is offline
Haris Medunjanin

zie hier mijn nieuwe avatar!
Oud 04-03-2006, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-03-2006 @ 11:49 :
Het was muisstil. Het gaat dan ook niet goed met NEC. Gisteren heb ik bij tijden weer het mooie combinatievoetbal gezien dat we aan het begin van deze tweede seizoenshelft hebben gezien, maar het moge duidelijk zijn dat het niet om die paar momentjes gaat, maar dat er gedurende de hele wedstrijd beter gevoetbald moet worden.

Zo stil als gisteravond en tegen Twente heb ik het hele seizoen al niet meer gezien, maar het illustreert wel de radeloosheid waar we momenteel mee kampen. Van dit slappe AZ hadden we in goede doen overtuigend kunnen winnen, nu hebben we helemaal niets in te brengen.
Ik begrijp het en ken het gevoel, maar ik ken ook de voorbeelden waar het publiek erachter gaat/blijft staan en dat toch iets los lijkt te krijgen bij de spelers...
Oud 04-03-2006, 15:29
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 04-03-2006 @ 15:59 :
Ik begrijp het en ken het gevoel, maar ik ken ook de voorbeelden waar het publiek erachter gaat/blijft staan en dat toch iets los lijkt te krijgen bij de spelers...
Nijmegenaren zijn "nuilerts". We hebben fantastisch, zelfs overweldigend publiek als het goed gaat. Er is dan veel meer sfeer dan bij menig ander Nederlandse club (al kun je je afvragen hoe moeilijk dat is). Als het dan slecht gaat, gaat iedereen "nuilen", daar is het ook een Nijmeegs woord voor. Dat is balen, het helpt je team niet, maar ik in m'n eentje doe er weinig aan. Al ben ik wel één van die jongens die de liedjes regelmatig inzet. Als het tegenzit, doet er niemand meer mee.

Overigens is dat lang niet altijd zo, maar na drie wedstrijden dik verloren te hebben, wordt het steeds stiller en stiller.

Een leuk voorbeeld is de bekerwedstrijd tegen NAC. Hoewel we in de verlenging achterstonden, zijn we er toch massaal achter gaan staan en hebben we het team naar een overwinning geschreeuwd. Maar toen was het vertrouwen er ook.
Oud 04-03-2006, 16:54
Guissie
Guissie is offline
Geweldig dat Medunjanin gisteren zo beslissend was, ik vind hem echt geweldig .

Verder wel kutwedstrijd, NEC was dramatisch slecht.
Oud 04-03-2006, 19:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tussenstanden van de wedstrijden van vanavond:
Spoiler
Oud 04-03-2006, 21:50
Bell
Bell is offline
Willem II

das humor...
Oud 04-03-2006, 22:34
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Bell schreef op 04-03-2006 @ 22:50 :
Willem II

das humor...
Dat is niet leuk
Met 5-0 verliezen van de nummer 17, dat is wel bizar. Aan de andere kant kan het seizoen voor ons al niet meer stuk, en we staan nog steeds vijfde
Oud 05-03-2006, 09:27
Bell
Bell is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 04-03-2006 @ 23:34 :
Dat is niet leuk
Met 5-0 verliezen van de nummer 17, dat is wel bizar. Aan de andere kant kan het seizoen voor ons al niet meer stuk, en we staan nog steeds vijfde
Vanavond niet meer hoor....
Oud 05-03-2006, 10:53
Guissie
Guissie is offline
Wat een vrij trap van Alex zeg! Verder speelde PSV wat wervelender dan de rest van het seizoen
Oud 05-03-2006, 11:59
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
5-0 unbeliveable ik had eerder 5-0 voor groningen verwacht....
Oud 05-03-2006, 18:48
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
2-0

Het alles zijn missie volgend jaar eerste divisie
Jullie zijn vergeten, waarom jullie Heracles Almelo heten
Een stadion vol kleur, beter dan gras zonder geur
Hard voor Heracles
Calimero Almelo, opgehokt staat netjes
Morgen weer de klos; daar rijdt hij weer, de rode bus met ros
Wat is het toch fijn, een echte grasspriet te zijn!

zoveel spandoeken en dan hebben de Calimero's een spandoek.. zit er een spelfout in ^^

'Een nieuw embleem verhuld geen historisch probleem'
Oud 05-03-2006, 20:52
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Bell schreef op 05-03-2006 @ 10:27 :
Vanavond niet meer hoor....
Jawel, nog steeds vijfde
Al zijn er nu een paar ploegen die wat dichterbij komen
Oud 05-03-2006, 21:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo zeg, Ajax speelde dit keer volgens mij een keertje erg goed voor de verandering. Maja, als je al snel met 2-0 voorstaat tegen een club als Sparta is de wedstrijd ook al snel gespeeld. Huntelaar toont echt zijn waarde, scoorde weer 3 keer, en zelfs met een vrije trap kan hij mee overweg. Al dacht ik trouwens dat zijn tweede doelpunt trouwens buitenspel was. Maja...
Feyenoord voetbalde ook goed, vooral de eerste helft, al duurde het lang voordat ze de score openden. Maar als je zag hoe slap Utrecht voetbalde (in tegenstelling tot anders) dan kon de overwinning ook niet uitblijven.
Wel leuk gevonden, al die rijmende spandoeken van Twente, dat sowieso al bekend staat om leuke sfeeracties op de tribune. Ook een verdiende overwinning trouwens.
Jaja, en Willem II komt ook dichterbij de rode streep. Kan echt nog spannend worden daar onderin. Eigenlijk voelde ik al dat Groningen wel eens daar kon verliezen (dat doen ze bijna altijd daar) maar 5-0? Dat had ik echt niet verwacht.
Oud 10-03-2006, 11:07
Verwijderd
Vanavond uit naar tukkerland. Ik ben benieuwd, het waren wel 3 punten afgelopen zaterdag, maar nou niet bepaald met veel schwung!

ik hoop op een gelijkspelletje, maar ik vrees dat we zonder punten komen te zitten...
Oud 10-03-2006, 12:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Twente is helemaal los en ik verwacht niet minder dan 3 punten vanavond. Het is ook een hele meevaller dat Zomer kan spelen anders zouden we een totaal nieuw (Niemeyer is er ook al niet bij) centraal duo op moeten stellen en Rahim met Vidarsson zie ik nog niet zo zitten. Zomer/Vidarsson daarentegen moet geen probleem zijn. Verder een redelijk fitte selectie, dus het geht's loss
Oud 12-03-2006, 11:13
Gimme more beer
Oh my fucking god, Barreto!

Verder, slechte wedstrijd, maar we creëeren eindelijk weer kansen en dat vind ik toch wel érg belangrijk. Het had alleen gewoon 6 - 0 moeten worden.
Oud 12-03-2006, 14:45
Gimme more beer
En onze tifo was ook weer aanwezig vandaag. Misschien komt het dan toch nog goed
Oud 12-03-2006, 17:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Blijkt maar weer dat een ploeg in vorm het geluk altijd aan zijn zijde heeft.. Groningen valt me wel tegen de laatste tijd, gunstig voor Twente natuurlijk
Oud 12-03-2006, 21:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bohhh, wat een kansen heeft Feyenoord vandaag laten liggen.

Ajax-PSV 0-0, tja heb niet veel gezien, maar het was wel redelijk gelijk opgaand?

Dat commentaar van Maaskant. Tja, hij heeft wel gelijk...
Oud 12-03-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-03-2006 @ 22:11 :
Bohhh, wat een kansen heeft Feyenoord vandaag laten liggen.

Ajax-PSV 0-0, tja heb niet veel gezien, maar het was wel redelijk gelijk opgaand?

Dat commentaar van Maaskant. Tja, hij heeft wel gelijk...
Ajax leek het overwicht te hebben, kreeg een aantal kansjes via Rosenberg, maar naar mijn mening waren de kansen van Farfan en Simons (op de paal) groter. Gelijkspel redelijk terecht.

maar dat is mijn mening, als neutrale supporter. De gemiddelde Ajax/PSV-fan zal het wel weer helemaal anders hebben gezien
Oud 12-03-2006, 22:43
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-03-2006 @ 18:02 :
Blijkt maar weer dat een ploeg in vorm het geluk altijd aan zijn zijde heeft.. Groningen valt me wel tegen de laatste tijd, gunstig voor Twente natuurlijk
Groningen tegenvallend? We staan nog altijd zesde, ik had ons voor het seizoen niet zo hoog ingeschat
maar ik snap wat je bedoelt, verliezen van de nummers 17 en 16 is echt weer typisch Gronings
Oud 13-03-2006, 12:01
Verwijderd
Vonlanten had zijn bril niet op vrijdag
Oud 13-03-2006, 12:45
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
vijf schreef op 13-03-2006 @ 13:01 :
Vonlanten had zijn bril niet op vrijdag [afbeelding]
Barreto ook niet.
Oud 13-03-2006, 14:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 12-03-2006 @ 23:43 :
Groningen tegenvallend? We staan nog altijd zesde, ik had ons voor het seizoen niet zo hoog ingeschat
maar ik snap wat je bedoelt, verliezen van de nummers 17 en 16 is echt weer typisch Gronings
Ik had het ook over de laatste tijd doelend op die 2 nederlagen
Oud 13-03-2006, 17:15
Gimme more beer
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 13-03-2006 @ 13:45 :
Barreto ook niet.
Barreto deed gewoon te weinig moeite. Zo'n bal intikken is simpel, maar je moet wel je best doen tussen de palen te mikken.
Oud 13-03-2006, 20:47
Strever
Strever is offline
Gaat er nog iemand naar FC Groningen - Ajax?
Zo jah, wat voorn tijd staat er op je kaartje? Bij mij acht uur terwijl de wedstrijd om half 3 is.. Hoe kan dit?
Oud 15-03-2006, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 13-03-2006 @ 21:47 :
Gaat er nog iemand naar FC Groningen - Ajax?
Zo jah, wat voorn tijd staat er op je kaartje? Bij mij acht uur terwijl de wedstrijd om half 3 is.. Hoe kan dit?
drukfout.. maakt geen ruk uit hoor..
Oud 15-03-2006, 21:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 12-03-2006 @ 23:43 :
Ach, tijdelijk dipje. En sowieso is Groningen buitenshuis niet zo ontzettend sterk. Ondanks dat draait Groningen een heel goed seizoen en ik denk dat jullie de eerste 9 toch wel redden.
Oud 16-03-2006, 10:12
Verwijderd
Wat vinden jullie eigenlijk van de opvallende rol van Kees Zwamborn bij Willem II?

Als technisch directeur verbiedt hij Robert Maaskant om af te wijken van 4-3-3 met vleugelspitsen, hij ontslaat vervolgens Maaskant, stelt zichzelf aan als trainer, en gaat vrolijk 4-4-2 spelen.

Hij verdedigt zich in de VI van gisteren met de redenering dat Hadouir achter de spitsen speelt en dat dat toch ook een aanvaller is en hij dus eigenlijk wel met drie spitsen speelt. Maar het moge duidelijk zijn dat het niet met vleugelspitsen is, wat wel degelijk in het beleidsplan van Willem II schijnt te staan èn wat hij Maaskant verplichtte.

Bovendien geeft Zwamborn in dat artikel doodleuk aan dat hij het toch wel leuk vindt als trainer en dat hij hoopt dat hij na dit seizoen definitief trainer wordt.

Samengevat: Zwamborn de technisch directeur legt Maaskant de trainer bepaalde eisen op, waardoor (al was dit lang niet de enige reden) Willem II ondermaats presteert, Zwamborn de TD ontslaat Maaskant, stelt zichzelf aan als interim-trainer, wijkt af van de eisen die hij als TD nog verplicht stelde en laat nu doorschemeren definitief hoofdtrainer te willen worden. Omdat hij nog altijd TD is, is de kans vrij groot dat hem dat nog gaat lukken ook. Het lijkt een simpele opzet te zijn geweest om ten koste van Maaskant en ten koste van een heel seizoen hoofdtrainer te kunnen worden.

Mijn eigen mening: Ik heb helemaal niets met Willem II, ik vind het dus vooral wel grappig.
Oud 16-03-2006, 12:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja dat gebeurt helaas tegenwoordig steeds vaker, maar de rol technisch directeur is een beetje vaag. Meestal zijn het jongens die veel liever op het veld staan dan achter een bureau zitten, en dan is het erg makkelijk om vanuit die positie je trainer af te vallen. Het is een beetje een onschendbare positie, wat er ook gebeurd je kan de verantwoordelijkheid altijd bij de trainer leggen. En een trainer wordt vaak afgerekend op foute transfers terwijl de TD daar een veel grotere verantwoordelijkheid in heeft. Achja en dit verhaal past wel een beetje bij Willem II, ik heb er ook helemaal niks mee, van mij mag het naar de eerste divisie.
Oud 17-03-2006, 14:12
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Rutten keert terug bij Twente

Fred Rutten en René Eijkelkamp verhuizen volgend seizoen naar FC Twente, meldt RTV Oost. De assistent-trainers van PSV zouden een contract voor drie jaar hebben getekend bij de nummer negen uit de Eredivsie. Intern weet de club nog niets over de aanstelling.

Rutten werd door Hiddink de afgelopen periode steeds vaker naar voren geschoven als nieuwe hoofdtrainer bij de Eindhovenaren. Maar recente berichten van PSV lieten doorschemeren dat de landskampioen, bij een mogelijk vertrek van Hiddink, de voorkeur geeft aan een 'grote' naam.

Jan van Staa, de huidige interim-trainer bij Twente, zou komend seizoen aan het hoofd van de scouting gaan staan.
Dit zou echt prachtig zijn, hij wordt hier met open armen ontvangen! En dat hij Eijkelkamp meeneemt verbaasd me (in positieve zin). Met Rutten lijkt de deur voor Cziommer volgend jaar wagenwijd op te staan, en iedereen hoopt hier dat hij een aantal in het zijspoor belande PSV'ers meeneemt (lees; Lucius en held Vennegoor), nu Plageman afscheid neemt kan Munsterman eindelijk doorwerken aan 'zijn' missie; de tweede ring, en met deze trainers aan het roer ziet de Twentse toekomst er weer zonnig uit, hoewel het blijft voetbal.. zulk soort dingen worden vaker geroepen.

Aangezien RTV Oost normaal gesproken een heel betrouwbare bron is ben ik helemaal gelukkig met dit nieuws
Oud 17-03-2006, 14:26
Verwijderd
Je slaat echt meteen helemaal door hè

ik vind het leuk dat je er zo positief over bent, en zoals ik al ergens anders zei, Rutten is een goede trainer.

Maar ik denk niet dat je op Vennegoor of Lucius moet rekenen, die kunnen echt bij betere en grotere clubs dan Twente terecht, en zullen nog niet willen gaan afbouwen.

En die tweede ring, dat roepen "jullie" ook al jaren. Maak het maar waar, ik zou graag wat meer 25000+ stadions zien in Nederland.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten