Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2005, 16:55
Rioto
lol
Advertentie
Oud 31-12-2005, 17:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
langejongen schreef op 31-12-2005 @ 17:25 :
Wordt steeds gekker van mezelf.
verbeter het dan goed sukkel
Oud 31-12-2005, 17:38
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
langejongen schreef op 31-12-2005 @ 17:25 :
Wordt steeds gekker van mezelf.
Hahahaha, sorry maar dit is toch wel een béétje dom.
Oud 31-12-2005, 17:39
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Bloem schreef op 31-12-2005 @ 14:49 :
Misschien wil hij je gewoon een beetje troosten omdat het uit is met je vriend?
Dat heeft hij de afgelopen maand niet gedaan.. Nu ja, ik zal weer spoken zien
Oud 31-12-2005, 18:37
ST*R
ST*R is offline
heb een tijdje niks gepost omdat het altijd wel constant was: leuk.
nu ook, zie hem erg vaak, en het blijft leuk soms irriteert hij me wel beetje, en maakt af en toe beldigende grapjes die níét grappig zijn, en ik me natuurlijk heel erg aantrek (en daarna geloof ik hem ook niet meer als hij iets liefs zegt)
maargoed, ik ben gewoon af en toe 'beetje' gevoelig (maar dat wisten we natuurlijk al)
heb alleen af en toe het gevoel dat hij meer van mij houdt dan ik van hem.. iig anders (niet dat ik niet van hem hou hoor!)
Oud 31-12-2005, 18:38
ST*R
ST*R is offline
owja en ik heb ook die ene jongen afgewezen, die ik eerst altijd wel leuk vond, hopelijk ga ik hem niet opeens weer leuk vinden
Oud 31-12-2005, 18:44
Verwijderd
hmm ik snap er weinig nog van
Oud 31-12-2005, 20:05
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Anneka schreef op 31-12-2005 @ 19:44 :
hmm ik snap er weinig nog van
Oud 01-01-2006, 11:53
T!ne
T!ne is offline
Oh wat ben ik stom geweest! Gvd zeg!
Gistrenavond dus uitgeweest, hij was er ook.. Heel de avond is hij eigenlijk bij mijn vrienden geweest; veel gezeverd, hij bekommerde zich om mij toen ik mij wat draaierig voelde.. Toen ik aan het wachten was op de bus, was hij mij steeds aan het verwarmen (want ja het was behoorlijk koud).. Op een bepaald moment waren we dan echt aan het knuffelen, tilt die mn hoofd op, kijkt zo heel diep in mn ogen en kust me dan.. Ik kan je zeggen: dat was een heerlijke kus.. Ik had echt het gevoel da hij dit gemist had.. Nu OK gekust.. Maar vrienden gingen naar huis en wij bleven achter. En eerlijk gezegd, ik wist echt niet wat er van te denken.. Heb hem dan uiteindelijk gevraagd waarom het de vorige keer dan gedaan was, of dit een eenmalige actie was omdat het hem goed uitkwam, kwam dit omdat hij & ik dronken waren (alhoewel hij helemaal niet dronken was ofzo).. Het heeft een tijdje geduurd voor hij iets zei en toen ik mijn mama wou bellen (want die bus kwam maar niet) zei hij dat ik even moest wachten. Toen kwam het hoge woord eruit: hij ziet Hanna (beste vriendin & ex) nog graag! Hij ziet die gvd nog graag !
Elke woensdag ging hij met haar weg en iedere keer dat ik er een slecht gevoel over had, was dus een juist gevoel (oke er zal mss niets gebeurd zijn, maar toch)! Als ik Hanna vroeg of zij iets wist, zei ze dat hij nooit iets zei erover (maar eigenlijk wist ze het al die tijd).. En eigenlijk weet hij nu nog steeds niet wat hij wil..
Het ergst van al is dat ik hem wil haten.. Maar dat kan ik niet . Hij betekent nog zo veel voor mij..
Kutzooi!
Oud 01-01-2006, 11:56
Rioto
Liefde zuigt Ole!
Oud 01-01-2006, 12:21
Verwijderd
Ik voel me geliefd en aanbeden

Dat ik er nog niet aan toe ben is iets heel anders, maar aandacht krijgen is altijd leuk natuurlijk.
Oud 01-01-2006, 12:22
Nuck
Nuck is offline
Ik ben geloof ik verliefd aan het worden
Oud 01-01-2006, 12:30
Gothic
Gothic is offline
Over m'n ex gedroomd ... en over Dirk Kuyt ...
Oud 01-01-2006, 12:35
T!ne
T!ne is offline
En kan iedereen alsjeblief stoppen met zeggen dat hij en ik een mooi koppel zijn !? En nee 'Het Gil' & 'Het Tine' wordt wss niet meer 'Het Geheel'.. En zoiets moet je zeker niet vragen aan mij als HIJ erbij staat!
En gemene opmerkingen over ons zijn ook niet gepast! Want ja ik trek het me aan! En ja ik begin te huilen dan! Aargh!

ik wil stilletjes sterven
Oud 01-01-2006, 14:39
niempje..
niempje.. is offline
ik ben 2 maand vrijgezel... ik heb het gevoel dat t zo voor eeuwig ga blijven, dat er niemand nog verliefd op me gaat worden, niemand geïnteresseerd is in me en ik niemand leuk ga kunnen leren kennen... daarbij voel k me ontzettend lelijk en dom..

zucht
Oud 01-01-2006, 14:46
Verwijderd
blablabalablablabalbalablabla ingewikkeld zoenen met vriendinnen blablblablabalbalalla, ik moet gewoon eens een keer weer echt verliefd worden, neit dat halfslachtige van ja ik vind je 'wel' leuk.
Oud 01-01-2006, 15:07
Verwijderd
Huh Dat waren verwijten van wel heel lang geleden. We hebben immers 1 keer gezoend, meer dan een jaar geleden. Nooit verwacht dat ie daar nog mee zou komen. Maar hij heeft wel deels gelijk. Ik kan gewoon niet omgaan met mensen waar ik ooit mee gezoend heb. Maar dat wist ik al. Alleen kreeg ik nu wel echt de bevestiging.

En met exen kan ik al helemaal niet omgaan. Heb 'm gister eerst 'keurig' de hele avond genegeerd. Gelukkig waren er veel mensen, dus viel het niet op dat ik hem als enige geen gelukkig nieuwjaar zoende. Maar waarom komt hij dan ineens op me af, geeft me 1 zoen op m'n wang, zegt heel lief "jij ook een gelukkig nieuwjaar" en loopt vervolgens weg! Wat is dat nou weer voor gebaar

Nou maar hopen dat de rest van 2006 beter wordt dan het laatste deel van 2005
Oud 01-01-2006, 15:08
Qamra
Qamra is offline
Ik wil met hem praten...

Nee, ik wil dat hij met MIJ praat, maar ja, dat doetie niet.
Oud 01-01-2006, 15:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb gister echt zoveel mensen vreemd zien gaan, en voor elkaars neus andere mensen op de bek zien pakken. Ook leken sommige mensen elkaar om te willen eten en gingen ze elkaar betasten en aflikken voor je ogen. Lang leve de drank...

Wat ben ik blij dat ik daar niet aan meedeed. Daarbij waren de jongens helemaal niet charmant, stomdronken en sommigen hadden een niet goed passend pak. Ieh. (Of sportschoenen eronder, hoe fout. )

Verder was 't wel leuk.
Oud 01-01-2006, 15:19
Pluis
Pluis is offline
drie 'scharrels' in iets meer dan een week.
wat fout! (maar stiekem wel leuk )
Oud 01-01-2006, 15:43
Verwijderd
Samen oud en nieuw gevierd en een ontzettend lief kaartje van hem gekregen en een sudokuboekje. Helemaal blij mee
Heeerlijk om bij hem te zijn. En hij is zo ontzettend lief voor me! Zegt allemaal lieve dingen en laat me merken dat hij echt blij met me is en me niet meer kwijt wil. Dat voelt zo goed. Alles gaat gewoon super.
Oud 01-01-2006, 15:44
Escapism
Escapism is offline
ik vind het wel grappig hoe de meeste mensen hier posten alsof t een soort van dagboek entry is ofzo. dat je er in 1 keer invalt en echt geen idee hebt waar t over gaat.
Oud 01-01-2006, 15:55
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
WTF, i'm so confused. Ik wil met hem praten, maar hij moet maar een keer contact zoeken. Alles komt van mijn kant. Ik kap ermee. Mijn goede voornemen.
Ik word trouwens 'oversekst' genoemd door een aantal mensen die ik niet eens ken. Geen idee hoe ze erbij komen, ik ben echt alles behalve oversekst.
Oud 01-01-2006, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-01-2006 @ 13:30 :
Over m'n ex gedroomd ... en over Dirk Kuyt ...
ik heb hem echt gezien vandaag.

Nieuwjaarsduik
Oud 01-01-2006, 16:56
zoef de haas
zoef de haas is offline
Het gaat aan de ene kant weer helemaal goed aan de het is nu wel weer seieus tussen ons en ben afgelopen week met hem meegeweest op wintersport. Dikke lol gehad veel gepraat over waarom hij het de vorige keer heeft uitgemaakt en zijn gevoelens en mijn gevoelens...
Gisteravond met hem en een vriend van hem wezen stappen en toen bij hem blijven slapen en net heeftie me naar huisgebracht omdat hij vond dat het te koud was om te fietsen
Hij is echt ontzettend lief en zegt de hele tijd verdomd lieve dingen maar ergens ben ik ook wel bang dat hij net als de vorige keer hij er een punt achter zet zonder dat ik het aan zie komen...
En hij probeert me ook wel op mn gemak te stellen daarover en zegt dat ik er altijd met hem over kan praten maar ik ga me dan zo'n zeurkous voelen...
Oud 01-01-2006, 18:14
WolterB
WolterB is offline
Super, geweldig, ontzettend verliefd, etc <3
Oud 01-01-2006, 18:39
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Escapism schreef op 01-01-2006 @ 16:44 :
ik vind het wel grappig hoe de meeste mensen hier posten alsof t een soort van dagboek entry is ofzo. dat je er in 1 keer invalt en echt geen idee hebt waar t over gaat.
Maar doet soms echt wel goed om het zo gwn eens kwijt te kunnen en door te ratelen zonder dat iemand er iets van zegt
Oud 01-01-2006, 18:47
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-01-2006 @ 16:08 :
Ik wil met hem praten...

Oud 01-01-2006, 19:06
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-01-2006 @ 16:08 :
Ik wil met hem praten...

Oud 01-01-2006, 20:07
miekmuis
miekmuis is offline
Oef, vannacht mijn handjevasthouvriendje van vroeger gezien. Die jongen blijft leuk.. en is vrijgezel... en ik ga hem vrijdag zien waarschijnlijk. Als ie nou nog even interesse in mij krijgt ook.
Oud 01-01-2006, 20:11
T!ne
T!ne is offline
OK En nu wil die plots naar de cinema..
En als ik vraag wrm "Ja gwn.. zin in "
Aargh! Wees niet zo onduidelijk!
Oud 01-01-2006, 20:17
655321
655321 is offline
Het is uit. Poor thing.
Ik heb tegen al mn exen gezegd vrienden te willen blijven. Maar bij hem is het echt.
Oud 01-01-2006, 21:02
Roosje
Roosje is offline
Ik ben verslaafd aan kusjes geven.
Oud 01-01-2006, 22:00
cagie
cagie is offline
Mis hem maar wil hem helemaal niet missen. Het is raar om hem nu niet dagelijks te spreken omdat hij familie aan het bezoeken is. Maar hem net even na 3 dagen weer gesproken over msn. En hij miste me En het positieve daaraan is dat hij steeds meer begint te twijfelen of hij wel de juiste beslissing heeft genomen. Maar ja wil geen hoop hebben want voor hetzelfde geld blijft hij bij zijn standpunt. Maar voorlopig vind ik het zo ook wel best. Vrijgezel zijn is ook nog steeds leuk.
Volgende week met mijn ex afgesproken. Ben benieuwd hoe dat na 4 maanden zal zijn. De laatste keer dat ik hem zag was toen ik het uitmaakt en hij maar blijf huilen. Hij zag er toen zo zielig uit...
Oud 01-01-2006, 22:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het gaat nog steeds super... we willen er iets moois van maken in 2006!
Oud 01-01-2006, 22:09
&#9834;
&#9834; is offline
Hmmm, het is altijd leuk als je een paar dagen lang bij elkaar kan blijven en al helemaal als het onverwachts gebeurd. Oh, het was zo fijn om 9 dagen lang naast hem wakker te worden en zo het jaar te eindigen. Met kerst en oud&nieuw zijn we samen geweest, super gezellig. Niet dat we met oud&nieuw veel gedaan hebben, gewoon gezellig gedaan bij hem thuis, en er na 12-en ons eigen feestje van gemaakt. Hmm... heel speciaal, dit had ik een jaar geleden niet durven denken.
Oud 01-01-2006, 22:40
fractuur
fractuur is offline
Kut, want dubbel. Dubbel kut eigenlijk. Maar goed, ik hoorde van mijn broertje dat hij de helft van de problemen ook heeft met een meisje, en dat is weer goed voor een ander relationeel vlak.
Oud 01-01-2006, 22:52
Drez
Drez is offline
Goedgoedgoed
Oud 01-01-2006, 23:20
zeep007
zeep007 is offline
Super! We hebben de woning gekregen! Oud en nieuwe was gaaf! En nu ben ik jarig en gaan we hele relaxte dag tegemoet.
Heerlijk dus. Het nieuwe jaar is nog maar 2 dagen bezig en het is nu al fantastisch!
Oud 01-01-2006, 23:23
Verwijderd
Het is een schat. En hoe het verder gaat, we zien wel. Iig zo leuk.
Oud 02-01-2006, 07:12
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 02-01-2006 @ 00:20 :
Super! We hebben de woning gekregen! Oud en nieuwe was gaaf! En nu ben ik jarig en gaan we hele relaxte dag tegemoet.
Heerlijk dus. Het nieuwe jaar is nog maar 2 dagen bezig en het is nu al fantastisch!
Gefeliciteerd! Heerlijk begin van het nieuwe jaar toch? Kan niet meer stuk lijkt me. Geniet ervan!
Oud 02-01-2006, 08:09
langejongen
langejongen is offline
Het gaat uit deze week.
Oud 02-01-2006, 08:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vannacht was ik sleepy. En hij niet
En nu is hij sleepy. En ik niet
Oud 02-01-2006, 08:50
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 02-01-2006 @ 00:20 :

Gefeliciteerd!

Nog steeds goed hier. Niets bijzonders.
Oud 02-01-2006, 10:36
T!ne
T!ne is offline
Gisterenavond een goed gesprek gehad over MSN.. Veel vragen (ein-de-lijk) beantwoord. Voelt wel vree kut om te horen dat tijdens de relatie zijn beste vriendin ook soms op nr 1 stond (maar niet zo vaak als ik wss denk, zegt 'ie). Plots vraagt die of ik vandaag naar de cinema wou. Dubbel gevoel.. Want ja, ik wil niet weer dat we gaan zoenen en dan uiteindelijk weer gebroken naar huis gaan. Nu ik kan sowieso niet, want ik ging er een leuke namiddag van maken met mijn beste vriend die mij eens wou troosten.. Ik ben zó blij met een vriend als hem
Dan vroeg hij of ik er spijt van heb. Mja eigenlijk niet en ik ben blij dat hij er ook zo over dacht.
Maar nu zitk gvd met zo heerlijk gevoel over ons terwijl ik goed genoeg weet dat hij nog verliefd is op zijn ex. Ik mag niet hopen! Niet weer

edit: en dat gvd mijn mama eens stopt met zeuren! Ik weet dat iedereen alleen het slechte van hem ziet en dat ik hem moet vergeten. Maar dat doe/kan ik niet!

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 10:42.
Oud 02-01-2006, 11:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
Nuck schreef op 01-01-2006 @ 13:22 :
Ik ben geloof ik verliefd aan het worden
Aah stuur eens een foto over pm?
Oud 02-01-2006, 11:55
Verwijderd
Steeds beter en beter <3 <3
Oud 02-01-2006, 12:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik wil wel een foto zien van de vriendin van Wolter
Oud 02-01-2006, 12:33
luchtballon
luchtballon is offline
Bleh. Ik vind het al moeilijk om te zeggen dat we moeten praten. Dan komt er ook niks van dat praten . Maar nu, na kerst, na nieuwjaar, als we elkaar weer es met zn 2en zien moet het echt.

En fuuuuuck ik heb mezelf belachelijk gemaakt op dat feest. Vooral bij degene die nuchter was en ik teveel interesse voor heb. Maar dat maakt niet uit want ik moet hem toch vergeten want het gaat goedkomen met mij en mn vriend. ergens. misschien.
Oud 02-01-2006, 12:49
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
T!ne schreef op 02-01-2006 @ 11:36 :
.........edit: en dat gvd mijn mama eens stopt met zeuren! Ik weet dat iedereen alleen het slechte van hem ziet en dat ik hem moet vergeten. Maar dat doe/kan ik niet!
Hoe herkenbaar.

Regels voor berichten