Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel of niet naar de bieb, wel niet wel niet.. Het is koud en ik wil schema's maken en ze dan steeds weer veranderen en ik snap het even allemaal niet meer ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je nou morgen tussen 11 en half 1 nog even duimd ben ik je eeuwig dankbaar... ![]() Al ben ik dat nu ook al hoor... ![]() Een 7.5.. Ja dat hebben we voor de presentatie. En ben ik er blij mee? Tuurlijk niet! Mijn stukje ging niet goed en het is gewoon te laag. Daarnaast heeft ze feedback gegeven waar ik het niet mee eens ben... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Jeej. Of zo. Jezus, ik ben gek. Het lost niet alles op, doet het alleen verdwijnen. Even. En ik zéí toch dat dat boek zou triggeren?
||
Citaat:
Knuffels voor Ilse en Blush en iedereen die het nodig heeft. Ik ben misselijk en het zat dat ik mensen niet kan accepteren zoals ze zijn, ze moeten altijd óf helemaal geweldig, óf helemaal kut zijn.
||
Citaat:
On-topic: Ehm... dat ene meisje is wel drop-dead-gorgeous, maar way out of my league. Bovendien, dat andere meisje is ook mooi, maar ánders mooi en daar weet ik ook nog eens van dat ze ook léuk is, en ietsje pietsje meer in my league. Maar wel bezet. ![]() Geschiedenis herhaalt zich inderdaad in een circelbeweging. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||