Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 08:05
rare kwast
rare kwast is offline
*doet langzaam ogen open*

*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* nog steeds moe.. heb er nu alleen hoofdpijn bij gekregen
Oud 23-01-2006, 09:05
Xonzo
Xonzo is offline
binnen 15minuten examen dat ik helemaal niet zal kunnen!

en voel me ziek, o zo ziek
Oud 23-01-2006, 09:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-01-2006 @ 01:25 :
De tekst is geschreven door Lennaert Nijgh, niet te vergeten!

Wel of niet naar de bieb, wel niet wel niet.. Het is koud en ik wil schema's maken en ze dan steeds weer veranderen en ik snap het even allemaal niet meer
Oud 23-01-2006, 10:20
Xonzo
Xonzo is offline
een dikke vette 0
Oud 23-01-2006, 10:49
Brigitte
Brigitte is offline
Hoe moet ik hem nou uit m'n hoofd krijgen als ik steeds over hem blijf dromen, dat schiet toch niet op. Terwijl het eigenlijk best goed gaat, m'n leven is best leuk, anders, maar niet echt slechter. Ik wil zo graag sterk zijn, en voelen, weten, geloven dat dit het beste is, maar het lukt niet altijd.
Oud 23-01-2006, 11:47
Roosje
Roosje is offline
Ligt het nou aan mij of is proefwerkweek ècht zo simpel?

En ja, ik ben goed in miepen over dingen waar je niet over hoeft te miepen. Ik dacht nog wel dat ik problemen zou krijgen met deze proefwerkweek. Ach, m'n concentratie is weer terug. Een beetje dan.

OKé, dat doet er niet toe, hij is niet terug, maar ik kan nu doen alsof en dat werkt.
Oud 23-01-2006, 11:52
cagie
cagie is offline
Heb spierpijn! Was dat sporten toch niet zo'n heel goed idee. Vanavond weer naar een kamer kijken. Hoop dat ik deze keer wat meer geluk heb. Wil zo langzamerhand echt weg uit dit huis en verhuizen naar een grotere kamer.
Verder gaat alles gewoon heel goed.
Oud 23-01-2006, 12:39
George
George is offline
HET BOEIT ME GEEN FUCK, BLINDE AAP.
Haha.

Ik jank veel te snel, ik droom zelfs dat ik jank, terwijl ik eigenlijk niet eens genoeg voel om te mogen janken.
Oud 23-01-2006, 12:50
Anno2007
Anno2007 is offline
nu weet ik t zeker, maak me te druk om dingen die het niet/weinig waart zijn om druk over te maken. Of druk maken om dingen die ik denk die ik niet kan maar wel kan.

Ik ben overigens een voorbeeld van iemand die altijd en overal te vroeg is (behalve alst komt door andere, maar dan sta ik te wachten) dus t is best gek, sommige komen strcutureel (te) laat, ik kom structureel te vroeg... Ben ik nu een uitzondering?
Oud 23-01-2006, 13:01
Tink*
Tink* is offline
Zucht, waarom wil ik mensen nou altijd laten merken dat ze me gekwetst hebben. Ik weet hoe kortaf ik dan altijd ga reageren en dat kwetst zelf ook. En ik wil er zo graag met hem over praten, zodat hij zich niet meer aan me ergert. Dat vind ik echt heel erg, ook al zegt hij dat het gewoon aan het moment ligt. En ik weet wel dat zijn bui dan zelf ook meespeelt. Maar ik wil het gewoon zo goed mogelijk inschatten zodat ik niet meer, als ik zie dat hij in een bepaalde bui is, de verkeerde dingen zeg. Hij zegt ook dat we allebei te jaloers zijn, dat klopt ook nog echt. Mja, als hij demostratief dingen gaat zeggen met een stomme -smiley erbij dan kan ik daar niet tegen. Maar ik wil het iig zo goed mogelijk proberen te doen.

En engels tentamen ging best slecht.
Oud 23-01-2006, 13:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Grm, ik moet studeren maar heb geen zin. Heb woensdag en donderdag een tentamen en moet nog 4 verslagen inleveren...

En ik wil het huis uit. Het gaat echt niet meer met mn vader... Maar hoe ga ik dat in vredesnaam bekostigen?!
Oud 23-01-2006, 15:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-01-2006 @ 01:35 :
Ik vraag me juist altijd af waarom mensen te laat komen. Je weet toch gewoon hoe snel je zelf kunt lopen en fietsen, hoe lang je over bepaalde handelingen doet, en als je merkt dat het langer duurt dan je had verwacht dan werk je toch gewoon sneller?
Om hier mijn post dan meteen maar mee te beginnen ... Ik haat te laat komen, maar vanochtend was ik dan toch echt 7 minuten te laat voor mijn stage... Kwam door mijn vader, die vanochtend echt eikelig deed. Ik heb zelfs zijn autoruiten gekrast, maar dank, ho maar. Ik ben blij dat mijn auto nu niet op de oprit staat, dan heb ik morgenvroeg in ieder geval geen probleem wat door een ander veroorzaakt wordt.
Oud 23-01-2006, 15:49
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Oke, en nu hoor ik dus helemaal in de stress te schieten. Ik snap niks van mijn wiskunde en morgen heb ik schoolexamen. Toch maak ik me absoluut niet druk en kan het me helemaal niets schelen eigenlijk.
Vorige toetsweek had ik dat ook en toen kwam het uiteindelijk ook allemaal goed. Maar dit klopt toch niet? Hoe kan ik vrijwel niks van de stof snappen en me toch niet druk maken?
Ik snap niks meer van mezelf.
Oud 23-01-2006, 15:58
Gothic
Gothic is offline
Zo, ik ben blij dat ik daar niet meer naar toe hoeft, het werkte niet, althans, zover ik weet niet. Ik had die vent gewoon niets te vertellen, maar ja, dat is logisch, want ik heb ook helemaal geen psycholoog nodig ...
Oud 23-01-2006, 16:23
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-01-2006 @ 16:58 :
Zo, ik ben blij dat ik daar niet meer naar toe hoeft, het werkte niet, althans, zover ik weet niet. Ik had die vent gewoon niets te vertellen, maar ja, dat is logisch, want ik heb ook helemaal geen psycholoog nodig ...
Ik ben juist dat blij dat ik daar weer naar toe moet, ik hoop dat het gaat werken, althans, voor zover ik weet wel. Ik heb die vrouw gewoon veel te vertellen, maarja, dat is logisch, want ik heb zeker een psycholoog nodig
Oud 23-01-2006, 16:27
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 22-01-2006 @ 17:11 :
Okay, ik zal de hele dag voor je duimen Zet 'm op meid!

Als je nou morgen tussen 11 en half 1 nog even duimd ben ik je eeuwig dankbaar...
Al ben ik dat nu ook al hoor... Ook tx to kroot en x_knorretje_x.

Een 7.5.. Ja dat hebben we voor de presentatie. En ben ik er blij mee? Tuurlijk niet! Mijn stukje ging niet goed en het is gewoon te laag. Daarnaast heeft ze feedback gegeven waar ik het niet mee eens ben...
Oud 23-01-2006, 16:37
moon
moon is offline
Hij is gister langs geweest, is zelfs weer blijven slapen. Hij is nog wel opgenomen maar mag wel gewoon weg op de momenten dat hij dat aan denkt te kunnen. Ik heb hem niet tegen gehouden om te komen. Misschien had ik dat wel moeten doen want ik voel me nu nog veel verwarder als daarvoor. Ik vond het fijn om weer door hem vastgehouden te worden en ik merkte dat ik ngo veel van hem hield. Maar tegelijk....ik zag ook nog al die problemen en vroeg me nog steeds af of het ooit nog zo zou kunen worden als het was. Ik voel me raar bij alles en ik weet totaal niet meer wat ik wil. Ik voel me vandaag echt
Oud 23-01-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-01-2006 @ 14:04 :
Maar hoe ga ik dat in vredesnaam bekostigen?!
Zoals de meeste andere studenten die op zichzelf wonen?
Oud 23-01-2006, 16:50
Mara
Mara is offline
Poeh, een boel gebeurd dit weekend.

Mijn ouders kwamen opeens met "ja, jij en je vriend slapen maar apart" met als argument dat ik de laatste tijd teveel klaagde over rug- en hoofdpijn. Dat komt daar echter helemaal niet door. Ik overstuur, want er waren geen goede argumenten en m'n ouders zijn de laatste tijd nogal.. tsja, vervelend.

Naar boven toe, vriend mee, hart gelucht. M'n vriend pushen om toch met m'n ouders te praten.
We gaan naar beneden, ik ga op de bank zitten. Overstuur, huilend. Ouders "Wat nu dan?" en stomme reacties. Uiteindelijk is m'n vriend maar begonnen met praten over wat 't probleem was.

Wonder boven wonder heb ik echt álles eruit kunnen gooien. Mijn eetprobleem, mijn gebrek aan zelfvertrouwen, sociale problemen, alles. Ze willen me nu zelfs helpen met hulp zoeken als dat nodig is. Dus misschien dat d'r een afspraak met de psycholoog ofzo uitrolt, ik weet het niet.

Feit is dat het nu weer genegeerd wordt. M'n ouders doen wel aardig, dat wel, maar over die hulp is niet meer gesproken sinds m'n vriend weer naar huis is. Het lijkt of ze het nu negeren. Ik geef 't een weekje, anders ga ik zelf maar eens op zoek naar hulp
Oud 23-01-2006, 16:54
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
flyaway schreef op 23-01-2006 @ 14:30 :
Net bij psych geweest:
"je moet wel goed voor jezelf zorgen, ok?"
k kan moeilijk gaan liegen hoor
Dat zegt mijn psych ook altijd.

Ontopic: Jeej. Of zo. Jezus, ik ben gek. Het lost niet alles op, doet het alleen verdwijnen. Even. En ik zéí toch dat dat boek zou triggeren? Daarom kocht ik het ook.
Oud 23-01-2006, 17:26
Verwijderd
Vandaag een dagje school. En dat was gewoon prettig gezellig. Op internet gekeken of ik ergens een fatsoenlijke nieuwe telefoon kan kopen, aangezien het best lastig is zonder. En de eindevaluatie bracht me wel positieve berichten op, en nog leuke ook. Terwijl ik bang was dat ik zoiets te horen zou krijgen als: je werkt niet hard genoeg of je hebt te weinig gedaan. Maar het was positief. En nu hard leren voor volgende week.
Oud 23-01-2006, 18:46
ilse
ilse is offline
ik ben weer echt onmogelijk. hij kan doen en zeggen wat hij wil en ik word weer zo para als maar kan . ik haal me weer hele rare beelden in m'n hoofd.. ik weet het allemaal niet meer, weet niet wat i kmoet doen. ik weet dat ie van me houdt.. daar is iedereen van overtuigd, ik (sommige tijden) ook wel. ligt eraan hoe ik me voel, maar als ik logisch na kan denken weet ik dat wel. maar dan komt er een nieuw meisje op de afdeling en ik maak er meteen al een drama van in m'n hoofd.. ik haat er nu al en heb nog geen woord met er gesproken, alleen al met het idee dat ze misschien 'wel leuk' is en mij plek in neemt. bij hem, maar ook gewoon bij mijn vrienden en vriendinnen op de afdeling. ik wil haar er niet bij hebben. geen nieuwe mensen, dan kunnen ze het ook niet erger maken dan het al is. en ze past zich ook al niet eens aan!! ze is er een dag en ze wil nu al bepalen wat er aan gaat op de televisie. ze word al genoemd naar een meisje da thier anderhalve week is geweest en dat was echt een monster en een slet eerste klas. ik weet niet, ik wil haar niet in m'n buurt. en waarschijnlijk komt ze ook nog bij me in de therapiegroep.. nou ik kom niet meer dan!! blijf uit m'n buurt...

Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 18:57.
Oud 23-01-2006, 18:50
Verwijderd
Eindelijk, eindelijk doe ik weer wat nuttigs met mijn leven. En ik verdien er nog veel geld mee ook. Dat vroege opstaan moeten we dan maar voor lief nemen.

Oud 23-01-2006, 19:43
Verwijderd
Welja. Een afwijzing. Dat kan er ook nog wel bij.

Ignore me, honey. It's for the best.
Oud 23-01-2006, 19:49
Verwijderd
Als je het over de duivel hebt, trap je op zijn staart.
Oud 23-01-2006, 20:18
Anno2007
Anno2007 is offline
WAAROM verwacht iedereen dat ik wel op hun wacht, maar zij op mij...ho maar!
Oud 23-01-2006, 20:44
Verwijderd
Méns, jij bent degene die een acht wil halen, dóe dat ook wat. Mij een stresskip noemen, puh, het gaat hier wel om een profielwerkstuk. Ik haat deadlinewerken. Ik ben moe en de orthodontist heeft me weer gemarteld. Zo
Oud 23-01-2006, 20:54
&#9834;
&#9834; is offline
Bah, verrassingen... Mij nieuwsgierig maken, tssk.
Oud 23-01-2006, 21:00
Verwijderd
Waarom ik zo bokchagrijnig ben? Waarom ik gewoon niet gezellig kan doen?
Omdat ik labiel ben, de afgelopen dagen, omdat ik hem zo achterlijk mis en dat ik dat niet wil toegeven als iemand er naar vraagt. Dat het even helemaal niet lekker gaat. Omdat de voorstelling MacBeth steeds dichterbij komt. En ik daar bang voor ben en ik weet niet precies waarom. Omdat ik zoveel dingen van hem terug zie in mijn moeder, en hij al bijna een jaar dood is. En dat ik daar niet aan kan wennen. Omdat ik alleen maar kan huilen.

En omdat ik ongesteld moet worden. En dat verergerd alles alleen maar.
Oud 23-01-2006, 21:03
Dolores
Dolores is offline
Ik vertrouw m'n vader echt voor geen meter.
Oud 23-01-2006, 21:18
Roosje
Roosje is offline
Ik ging dus leren.
Oud 23-01-2006, 21:26
Verwijderd
Was er maar niks gebeurd Was je maar gewoon hier.. *zucht*
Oud 23-01-2006, 21:33
Redhair
Redhair is offline
Net bij Theo Maassen geweest, geweldig!
Oud 23-01-2006, 21:50
George
George is offline
Citaat:
Redhair schreef op 23-01-2006 @ 22:33 :
Net bij Theo Maassen geweest, geweldig!
OMG, wat gaaf!

Knuffels voor Ilse en Blush en iedereen die het nodig heeft.

Ik ben misselijk en het zat dat ik mensen niet kan accepteren zoals ze zijn, ze moeten altijd óf helemaal geweldig, óf helemaal kut zijn.
Oud 23-01-2006, 21:53
Verwijderd
Ik voel me zo goed vandaag. Heb zelfs de beslissing genomen om weer met rijles te beginnen
Oud 23-01-2006, 22:00
George
George is offline
Ja gaaf, dat bedoel ik nou, vijf minuten geleden liep ik door het huis te zingen en nu zit ik met een chagrijnige kop voor de computer. En het wordt alleen maar steeds extremer.
Oud 23-01-2006, 22:09
Xonzo
Xonzo is offline
Nu, ik lag net een uur in mijn bed. probeerde in slaap te geraken, mooi misgerekend.

Is toch raar dat ik eerst barslecht nieuws moet horen om dan te beseffen dat ik met nog wel wat dingen zit?

Is lang gelenden dat ik me nog zo mottig heb gevoeld. Ik weet echt niet wat ik moet doen. En dit is zo een slecht moment.. midden in de examens.

Verder weet ik er met niemand over te praten, het is over, gedaan, finito.
Oud 23-01-2006, 22:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-01-2006 @ 08:06 :
Dan schrijf je het idd op.
Ja, hier gaat het bij dat soort mensen dus al mis.

On-topic:

Ehm... dat ene meisje is wel drop-dead-gorgeous, maar way out of my league. Bovendien, dat andere meisje is ook mooi, maar ánders mooi en daar weet ik ook nog eens van dat ze ook léuk is, en ietsje pietsje meer in my league. Maar wel bezet.

Geschiedenis herhaalt zich inderdaad in een circelbeweging.
Oud 23-01-2006, 23:26
Verwijderd
Hmm, ik doe te weinig. Ik zit teveel achter de computer en doe niet de dingen die ik zou moeten doen. Wel een 7 voor tekenen, daar was ik wel blij mee.
Oud 24-01-2006, 05:17
Verwijderd
Blegh ik voel me ziekig. Laat me dan helemaal ziek zijn of helemaal niet, maar niet dit er tussenin. Ik wil gewoon óf mn toetsen wel maken, óf niet. Maar niet dat ik half verrot ben.
Oud 24-01-2006, 07:39
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ze gaan mij vervangen voor mijn baas en ik kan harstikke goed opschieten met hem en nu weet ik dus verdomme niet wat ik moet doen
Oud 24-01-2006, 07:57
George
George is offline
Gaaf is dat, ik sta op om te gaan leren maar kan mezelf er gewoon niet toe zetten.
Oud 24-01-2006, 08:44
Roosje
Roosje is offline
Jeej, dat was alle Informatiekunde voor nu.

Wens me succes met m'n proefwerk Engels, want ik heb alleen maar woordjes geleerd.

En. En, ik weet niet wat ik nu weer aan het "En"-nen ben, maar ik kan niet meer praten en ik boycot alle muziek voor een week lang en ik verveel me en argh. Zelfs mijn gedachten zijn verdoofd.
Oud 24-01-2006, 08:59
Anno2007
Anno2007 is offline
*zucht* en toen zat ik te wachten tot 12 uur *zucht*
Oud 24-01-2006, 09:28
Xonzo
Xonzo is offline
ik zoek studeermotivatie....
hallo? waar ben je??
Oud 24-01-2006, 09:44
coopergirl
coopergirl is offline
over 2 uur ben ik in de sp0rtschool voor de intake ;x Kijken of er een conditie opbouwschema voor rokende obesitas mensen zonder enige vorm van conditie bestaat Ik ga voor cardio, dat beviel me bij de vorige sp0rtschool wel aardig goed.
Oud 24-01-2006, 09:50
George
George is offline
Ik heb er zo'n hekel aan om niets te voelen.
Ik heb liever gewoon de pijn en de chaos, ik voelde me zo léég vannacht.
Oud 24-01-2006, 10:00
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
George schreef op 24-01-2006 @ 10:50 :
Ik heb er zo'n hekel aan om niets te voelen.
Ik heb liever gewoon de pijn en de chaos, ik voelde me zo léég vannacht.
's Nachts dien je te slapen ;x
Oud 24-01-2006, 10:00
Xonzo
Xonzo is offline
mama ik ben zo moe
Oud 24-01-2006, 10:10
George
George is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-01-2006 @ 11:00 :
's Nachts dien je te slapen ;x
I know, ik ben niet zo goed in slapen.