Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2006, 17:38
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Jules schreef op 12-03-2006 @ 15:26 :
Lijkt me ook dat dat niet echt heel veel uitmaakt.. gekookt water met zout is ook echt om te kotsen dus dan liever een droge smoel
Ooh dus jij vind de smaak van je spoeling belangrijker, dan wat beter voor je is?
Oud 12-03-2006, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 12-03-2006 @ 18:38 :
Ooh dus jij vind de smaak van je spoeling belangrijker, dan wat beter voor je is?
HET MAAKT GEEN FUCK UIT

zoals je al kon lezen

ik wil ook een tongpiercing maar ik wil niet voor de rest van mn leven last hebben met praten enzo, of valt dat best mee
Oud 12-03-2006, 18:34
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
christ doe niet zo kk eigenwijs.

en koekjes: dat valt mee hoor, niemand hoort nu nog verschil en ik merk er ook niks van!
Oud 12-03-2006, 18:36
Verwijderd
mjuh dan gok ik t erop en ga ik zodra ik op mezelf woon en geld heb maar een gat in mn tong laten rammen
Oud 12-03-2006, 18:45
MissTake
MissTake is offline
mijn ietsje opgerekte septummetje
(hier blijft ook bij, groter vin ik nie mooi en al helemaal niet bij mij)
gewoon nog steeds mijn inie minie 8mm ringetje alleen iest dikker en ik vind hem leukkkk
http://i2.photobucket.com/albums/y21...eblclosezw.jpg
Oud 12-03-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 12-03-2006 @ 19:27 :
ik wil ook een tongpiercing maar ik wil niet voor de rest van mn leven last hebben met praten enzo, of valt dat best mee
Je slist alleen de eerste drie dagen, omdat je tong de vormen van een kleine opblaasboot aanneemt.
Oud 12-03-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
MissTake schreef op 12-03-2006 @ 19:45 :
gewoon nog steeds mijn inie minie 8mm ringetje alleen iest dikker en ik vind hem leukkkk
aww tof!

en lol @ paranoide, heb je daar erg veel last van?
Oud 12-03-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 12-03-2006 @ 19:50 :
aww tof!

Ik had er helemaal niet zoveel last van. Dat slissen ook niet. En heb een grote piercing.
Oud 12-03-2006, 18:59
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 12-03-2006 @ 19:50 :
aww tof!

Nah, niet echt. Het is alleen wat onwennig helemaal in het begin. Het is ook niet van dat uberslissen, maar gewoon dat je net wat meer moeite hebt met sommige letters, omdat je je tong moeilijker kan buigen - doordat 'ie dus dik is. Maar het is leuk om het achteraf te overdrijven. ZOMG IK KON HELEMAAL NIET MEER PRATEN AAAA IK WILDE EEN BROODJE BESTELLEN EN TOEN KREEG IK EEN VERKEERSBORD AAA WTF AA EN EEN DRIE VOOR M'N SPREEKTOETS DUITS AAAAA.
Oud 12-03-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 12-03-2006 @ 19:59 :
Nah, niet echt. Het is alleen wat onwennig helemaal in het begin. Het is ook niet van dat uberslissen, maar gewoon dat je net wat meer moeite hebt met sommige letters, omdat je je tong moeilijker kan buigen - doordat 'ie dus dik is. Maar het is leuk om het achteraf te overdrijven. ZOMG IK KON HELEMAAL NIET MEER PRATEN AAAA IK WILDE EEN BROODJE BESTELLEN EN TOEN KREEG IK EEN VERKEERSBORD AAA WTF AA EN EEN DRIE VOOR M'N SPREEKTOETS DUITS AAAAA.
:') jij bent echt geflipt
Oud 12-03-2006, 20:16
Verwijderd
Nieuw:

nog n beetje rood
Oud 12-03-2006, 20:36
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Ju-dith.nl schreef op 12-03-2006 @ 21:16 :
Nieuw:

[afbeelding]

nog n beetje rood
ik hoop dat door de versheid en foto komt want ze lijken niet zo gelijk/strak...

wel lieve tattoo hoor
Oud 12-03-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
MissTake schreef op 12-03-2006 @ 21:36 :
ik hoop dat door de versheid en foto komt want ze lijken niet zo gelijk/strak...

wel lieve tattoo hoor
Je op de foto ziet het er een beetje schever uit als in het echt Kom ook door hoe ik zat met mn arm misschien
Oud 12-03-2006, 20:55
Noir
Noir is offline
Even een vraagje.
Ik wou laatst een neus piercing laten zetten, dus ik ging naar een piercing shop en die man daar zei dat hij geen neus piercings zette en dat ik um beter kan laten schieten omdat dat goedkoper was en omdat het geen kwaad kon volgens hem. Is dat echt zo of is piercen echt veel beter?
Oud 12-03-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Noir schreef op 12-03-2006 @ 21:55 :
Even een vraagje.
Ik wou laatst een neus piercing laten zetten, dus ik ging naar een piercing shop en die man daar zei dat hij geen neus piercings zette en dat ik um beter kan laten schieten omdat dat goedkoper was en omdat het geen kwaad kon volgens hem. Is dat echt zo of is piercen echt veel beter?
Ik heb ooit gehoord dat piercen beter is. Maar de mijne was ook geschoten en ik leef nog. Lijkt me btw. wel minder pijnlijk
Oud 12-03-2006, 20:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Die man is een idioot want schieten is slecht, mijne heb ik laten schieten en dat is gelukkig goed gegaan, maar toen ik er een naast liet schieten kreeg ik een hele mooie rode bobbel op mijn neus.
Oud 12-03-2006, 21:15
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
MissTake schreef op 12-03-2006 @ 19:45 :
Mooi!
Gave piercings!
Oud 12-03-2006, 21:37
Jules
Jules is offline
Citaat:
Omijngod JA en nu? Ik denk dat jij ook liever vette patat eet dan gekookte worteltjes.
Oud 12-03-2006, 21:38
lyla
lyla is offline
@ misstake :

heb je misschien een foto van je surface piercings onderaan je buikje?
Oud 12-03-2006, 21:44
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 12-03-2006 @ 22:15 :
Mooi!
Gave piercings!
thanks

hier een fototje voor ilviej
het is wel echt per dag/week evrschillend hoe het met ze gaat, de rechter irriteerd sneller als ie weeer eens tegen men broek aan heeft lopen duwen als ik zit.
Oud 12-03-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
MissTake schreef op 12-03-2006 @ 22:44 :
thanks

het is wel echt per dag/week evrschillend hoe het met ze gaat, de rechter irriteerd sneller als ie weeer eens tegen men broek aan heeft lopen duwen als ik zit.
[afbeelding]
ik wil
Oud 12-03-2006, 21:45
Gadje
Gadje is offline
Ik vind ze ook leuk, maar nog lager heb je niks toch?
Oud 12-03-2006, 21:46
lyla
lyla is offline
Citaat:
thanks

[afbeelding]
dank je wel

hoe lang heb je ze al, als ik vragen mag?
want ik wilde er eigenlijk eentje, net onder mn onderbroek randje.
ik vraag me alleen af of ze het een tijdje overleven..
wat denk jij hierover?
Oud 12-03-2006, 21:54
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Gadje schreef op 12-03-2006 @ 22:45 :
Ik vind ze ook leuk, maar nog lager heb je niks toch?
??

@ilviej: ik zou niet wetennnnn hoelang ik die nu heb, 8 maanden ofzo??....zou het niet weten
Ik heb ze zo gezet dat als ik sta ze niet in/tegen mijn broek rand komen zo komt er zo min mogelijk druk op te staan en heb ik er minste last van....met zitten duwt het soms tegen de broekrand en dan irriteren ze wel ff...
Je moet zelf weten maar hou rekening ermee dat er niet teveel druk op kotm te staan....das alleen maar vervelend.....
en de garantie dat het blijft zitten heb ej toch niet, blijft risocopiercing en ieder zijn huid is anders....
Oud 12-03-2006, 22:01
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
MissTake schreef op 12-03-2006 @ 22:54 :
??

@ilviej: ik zou niet wetennnnn hoelang ik die nu heb, 8 maanden ofzo??....zou het niet weten
Ik heb ze zo gezet dat als ik sta ze niet in/tegen mijn broek rand komen zo komt er zo min mogelijk druk op te staan en heb ik er minste last van....met zitten duwt het soms tegen de broekrand en dan irriteren ze wel ff...
Je moet zelf weten maar hou rekening ermee dat er niet teveel druk op kotm te staan....das alleen maar vervelend.....
en de garantie dat het blijft zitten heb ej toch niet, blijft risocopiercing en ieder zijn huid is anders....
Ik bedoel bij je lbroekrand. Daar ongeveer
Ilviej en ik willen er allebei dus wel een daar.
Oud 12-03-2006, 22:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
thanks

[afbeelding]
Hahaha, die foto's moet ik aan een vriendin laten zien. Jalours dat ze zal zijn!
Oud 12-03-2006, 22:08
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 12-03-2006 @ 23:04 :
Hahaha, die foto's moet ik aan een vriendin laten zien. Jalours dat ze zal zijn!
hahahaha
moehahaahhaha *evil*

ik ben ook blij met ze maar ze gaan zodra ik weet wanneer mijn buik gekleurd wordt er toch echt uit zodat het nog ff beetje kan wegtrekken
mjaaa eerst mijn arm afmaken
*woesndag mijn elleboooog*
Oud 12-03-2006, 22:10
EvilConduct
EvilConduct is offline
Buik. Pijnlijk.
Vooral middenin en in je zij.
Oud 13-03-2006, 00:55
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 12-03-2006 @ 23:10 :
Buik. Pijnlijk.
Vooral middenin en in je zij.
sjaaa...boeiennn dan heb je wel wat he
Oud 13-03-2006, 06:55
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
MissTake schreef op 13-03-2006 @ 01:55 :
sjaaa...boeiennn dan heb je wel wat he
Dat zeker. Kan niet wachten tot mijn volgende. Je loopt wel flink voor trouwens. Zo'n 10 stuks...
Oud 13-03-2006, 10:44
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 13-03-2006 @ 07:55 :
Dat zeker. Kan niet wachten tot mijn volgende. Je loopt wel flink voor trouwens. Zo'n 10 stuks...
achjaaa
hopelijk sta jij dan weer voor in de zomer omdat dan mijn sleeve af moet zijn, en nu zijn het nog losse stukken hahahaha
Oud 13-03-2006, 10:52
Noir
Noir is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 12-03-2006 @ 21:57 :
Die man is een idioot want schieten is slecht, mijne heb ik laten schieten en dat is gelukkig goed gegaan, maar toen ik er een naast liet schieten kreeg ik een hele mooie rode bobbel op mijn neus.
Dan ga ik m wel laten piercen als ik dat zo hoor.
Oud 13-03-2006, 11:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
MissTake schreef op 13-03-2006 @ 11:44 :
achjaaa
hopelijk sta jij dan weer voor in de zomer omdat dan mijn sleeve af moet zijn, en nu zijn het nog losse stukken hahahaha
Zit te twijfelen of ik een volledige sleeve ga doen. Sowieso zit ik over mijn onderarmen en nek te twijfelen. Als ICT'er maakt het natuurlijk niet zo veel uit... maar toch...

Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 11:54.
Oud 13-03-2006, 11:58
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 13-03-2006 @ 12:44 :
Zit te twijfelen of ik een volledige sleeve ga doen. Sowieso zit ik over mijn onderarmen en nek te twijfelen. Als ICT'er maakt het natuurlijk niet zo veel uit... maar toch...
je moet idd wel beetje rekening houden met werk...
Ik ben pas 20 en heb toch best al veel voor mijn leeftijd maar heb nog zoveel ideen en wil er uiteindelijk vrij ver onderzitten hahah
maar ik wil niet over 5 jaar al klaar zijn he dan is de lol er ook vanaf
Met mijn nek en handen wacht ik zeker nog aantal jaar
Oud 13-03-2006, 12:53
EvilConduct
EvilConduct is offline
Daarom.
Ik ben nu 21 en heb nog zat ideeen, genoeg om mezelf vol te laten prikken met kleurstof. Beetje jammer dat ik niet zat geld heb.

Ik weet het nog niet. Gelukkig kan ik eerst aan de slag met andere ideeen. Mijn laatste (de 5e) heb ik in januari laten zetten: tekst op mijn buik, bij http://www.electrictat2.com.

Hopelijk kan ik, financieel gezien, over een maandje of zo weer terecht. Mooi op tijd voor de zomer. Zit te twijfelen tussen mijn ribben aan beide kanten en mijn ellebogen (rara, wat zou ik daar willen? ).
Oud 13-03-2006, 13:41
drezzz
drezzz is offline
heb dit weekend eindelijk m'n onderbeen ram zwart laten inkten. stond helemaal vol met verschillende dingen (sommige al vanaf dat ik 13 jaar was) en nu eindelijk heel die zooi zwart gekleurd.

En nee, dat is niet dom en ik krijg er ook geen spijt van, ik vind het te gek!

nu eens kijken of we maandag m'n arm af kunnen kleuren!
Oud 13-03-2006, 15:39
Verwijderd
dat is best tof

doet me een beetje denken aan:
Oud 13-03-2006, 16:41
Love_Fulfilled
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 12-03-2006 @ 19:34 :
christ doe niet zo kk eigenwijs.

en koekjes: dat valt mee hoor, niemand hoort nu nog verschil en ik merk er ook niks van!
Ik doe niet eigenwijs. Toen ik mijn tongpiercing liet zetten is mij dit duidelijk gezegd ''absoluut geen mondwater'' .
Oud 13-03-2006, 16:42
Love_Fulfilled
Citaat:
koekjes schreef op 12-03-2006 @ 19:27 :
HET MAAKT GEEN FUCK UIT

zoals je al kon lezen

En jij - die nog geen eens een tongpiercing heeft - moet al helemaal niks zeggen ..
Oud 13-03-2006, 16:50
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 13-03-2006 @ 16:39 :
dat is best tof

doet me een beetje denken aan:
[afbeelding]
ja zoiets, alleen dan helemaal zwart.
Oud 13-03-2006, 17:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 13-03-2006 @ 17:41 :
Ik doe niet eigenwijs. Toen ik mijn tongpiercing liet zetten is mij dit duidelijk gezegd ''absoluut geen mondwater'' .
Goed. Ik vind je eigenwijs, en ik vind ook dat je wel mondwater gebruiken kan, omdat 'mijn' piercer dit zei. En hij heeft gelijk.
Oud 13-03-2006, 18:23
Love_Fulfilled
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 13-03-2006 @ 18:16 :
Goed. Ik vind je eigenwijs, en ik vind ook dat je wel mondwater gebruiken kan, omdat 'mijn' piercer dit zei. En hij heeft gelijk.
Welke piercer er nu gelijk had zullen we nooit weten .
Oud 13-03-2006, 18:56
Verwijderd
volgens mij is het probleem met mondwater, dat er vaak alcohol in zit. Bij lidl verkopen ze ook zonder en die kon ik zonder moeite gebruiken voor mijn tongriem piercing
Oud 13-03-2006, 19:42
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 13-03-2006 @ 17:41 :

Dit zei de mijne ook...
En ik mocht ook een paar dagen geen alcohol drinken. Dan lijkt het me logisch dat je ook niet met alcohol mag spoelen
Oud 13-03-2006, 20:25
Shortiej
Shortiej is offline
En als een piercer zegt: geen alcohol, doe dan niet eigenwijs.. Ik heb mijn piercing op een zaterdagmiddag laten zetten en ben s avonds gaan stappen. Om een uur of 4 was mijn tong zo dik dat ik niet meer kon eten, drinken of praten. Dus wijze raad van mij: Luisteren naar die mensen!!!
Oud 13-03-2006, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 13-03-2006 @ 17:42 :
En jij - die nog geen eens een tongpiercing heeft - moet al helemaal niks zeggen ..
hou toch je muil wijsneus

Citaat:
Shortiej schreef op 13-03-2006 @ 21:25 :
En als een piercer zegt: geen alcohol, doe dan niet eigenwijs.. Ik heb mijn piercing op een zaterdagmiddag laten zetten en ben s avonds gaan stappen. Om een uur of 4 was mijn tong zo dik dat ik niet meer kon eten, drinken of praten. Dus wijze raad van mij: Luisteren naar die mensen!!!
en dat is, sorry dat ik t zeg, gewoon achterlijk...
Oud 13-03-2006, 21:10
EvilConduct
EvilConduct is offline
Iedereen die de tips van zijn of haar piercer/tattoo artiest negeert is een idioot en verdient ontstekingen en zo.

Die tips geven ze niet voor niets en zo'n vrouw of man heeft er echt wel meer verstand van dan jij (algemeen bedoelt - voordat iemand begint te zeiken ).

Ik heb altijd naar ze geluisterd en nooit problemen gehad.
Ik ken zat mensen die wel allemaal domme dingen uit haalden en die zijn er dan ook slecht van af gekomen.
Oud 14-03-2006, 07:27
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-03-2006 @ 20:42 :
Dit zei de mijne ook...
En ik mocht ook een paar dagen geen alcohol drinken. Dan lijkt het me logisch dat je ook niet met alcohol mag spoelen
Dat is ook zo...
Oud 14-03-2006, 11:35
Jules
Jules is offline
Tjongejonge.

CONCLUSIE