![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoals je al kon lezen ik wil ook een tongpiercing maar ik wil niet voor de rest van mn leven last hebben met praten enzo, of valt dat best mee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en koekjes: dat valt mee hoor, niemand hoort nu nog verschil en ik merk er ook niks van!
|
mijn ietsje opgerekte septummetje
![]() (hier blijft ook bij, groter vin ik nie mooi en al helemaal niet bij mij) gewoon nog steeds mijn inie minie 8mm ringetje alleen iest dikker en ik vind hem leukkkk ![]() http://i2.photobucket.com/albums/y21...eblclosezw.jpg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en lol @ paranoide, heb je daar erg veel last van? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wel lieve tattoo hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gave piercings! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hier een fototje voor ilviej het is wel echt per dag/week evrschillend hoe het met ze gaat, de rechter irriteerd sneller als ie weeer eens tegen men broek aan heeft lopen duwen als ik zit. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe lang heb je ze al, als ik vragen mag? want ik wilde er eigenlijk eentje, net onder mn onderbroek randje. ik vraag me alleen af of ze het een tijdje overleven.. wat denk jij hierover?
||
Citaat:
@ilviej: ik zou niet wetennnnn hoelang ik die nu heb, 8 maanden ofzo??....zou het niet weten Ik heb ze zo gezet dat als ik sta ze niet in/tegen mijn broek rand komen zo komt er zo min mogelijk druk op te staan en heb ik er minste last van....met zitten duwt het soms tegen de broekrand en dan irriteren ze wel ff... Je moet zelf weten maar hou rekening ermee dat er niet teveel druk op kotm te staan....das alleen maar vervelend..... en de garantie dat het blijft zitten heb ej toch niet, blijft risocopiercing en ieder zijn huid is anders.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ilviej en ik willen er allebei dus wel een daar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() moehahaahhaha *evil* ik ben ook blij met ze maar ze gaan zodra ik weet wanneer mijn buik gekleurd wordt er toch echt uit ![]() ![]() mjaaa eerst mijn arm afmaken ![]() *woesndag mijn elleboooog* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hopelijk sta jij dan weer voor in de zomer omdat dan mijn sleeve af moet zijn, en nu zijn het nog losse stukken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 11:54. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben pas 20 en heb toch best al veel voor mijn leeftijd ![]() ![]() maar ik wil niet over 5 jaar al klaar zijn he dan is de lol er ook vanaf ![]() Met mijn nek en handen wacht ik zeker nog aantal jaar |
![]() |
|
![]() |
Daarom.
Ik ben nu 21 en heb nog zat ideeen, genoeg om mezelf vol te laten prikken met kleurstof. Beetje jammer dat ik niet zat geld heb. ![]() Ik weet het nog niet. Gelukkig kan ik eerst aan de slag met andere ideeen. Mijn laatste (de 5e) heb ik in januari laten zetten: tekst op mijn buik, bij http://www.electrictat2.com. Hopelijk kan ik, financieel gezien, over een maandje of zo weer terecht. Mooi op tijd voor de zomer. Zit te twijfelen tussen mijn ribben aan beide kanten en mijn ellebogen (rara, wat zou ik daar willen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dit zei de mijne ook... En ik mocht ook een paar dagen geen alcohol drinken. Dan lijkt het me logisch dat je ook niet met alcohol mag spoelen
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||