Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 19:41
Roosje
Roosje is offline
Ik heb morgen een SO Grieks en de behoefte om in zijn armen te liggen janken, maar ik weet niet waarom. En plotseling lijkt zaterdag heel ver weg maar dat is het eigenlijk niet, het is nog maar een paar uur en ik stel me ontzettend aan en anderhalf uur terug was ik nog zo blij.
Oud 09-02-2006, 19:47
marrel
marrel is offline
Heb ik eindelijk eens kunnen bedenken wat eigenlijk mijn grote probleem is de laatste weken/maanden. Ik heb het uitgetypt, maar durf het niemand te laten lezen/te vertellen, uit angst voor de reactie of dat ze er juist niks mee doen. Dom. En dat terwijl ik het eigenlijk best kwijt wil, dat er iemand op reageert en zegt of het ergens op slaat.

Laatst gewijzigd op 09-02-2006 om 20:09.
Oud 09-02-2006, 20:02
Saarah
Saarah is offline
Ik voel me de laatste weken soms écht slecht
Ik heb op school problemen met een bepaalde vriendin, dat kan er mee te maken hebben, maar toch . We zijn altijd samen met een groepje van 4 meisjes, en één daarvan komt de laatste tijd niet zo goed meer overweg met ons 3. En soms heb ik dan ook nog het gevoel dat die andere 2 beter met elkaar overweg kunnen dan met mij en dan voel ik me helemaal verschrikkelijk En het ergste is dat ik wéét dat dat niet waar is, ze doen super hun best voor mij enzo, zijn echt super vriendinnen! Maar als zij dan een keer iets samen doen, bv afspreken na school, word ik helemaal jaloers terwijl ik soms ook met één van hen apart afspreek!
Ik word echt gek van mezelf met momenten maar ik kan er niks aan veranderen

Heb de laatste tijd echt veel last van stemmingswisselen (kan mss komen doordat ik de pil neem, ik weet niet ) en ben ook erg emotioneel . Soms kan ik zonder redenen in tranen uitbarsten (hoewel ik dat nooit echt doe, ik hou m'n tranen wel in). Of ik ging twee weken geleden naar een turnshow kijken en had soms moeite m'n tranen in te houden omdat ik het zo mooi vond En zoals ik al zei: soms word ik gek van mezelf

Dan zijn er nog een paar andere problemen ook, vooral met een bepaalde jongen, maar die zijn te uitgebreid om hier neer te zetten
Oud 09-02-2006, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 09-02-2006 @ 21:02 :
Heb de laatste tijd echt veel last van stemmingswisselen (kan mss komen doordat ik de pil neem, ik weet niet ) en ben ook erg emotioneel .
Dat kan heel goed van de pil komen idd (zowel de stemmingswisselingen als het emotioneel zijn), misschien een idee om eens te stoppen of over te stappen op een andere pil om te kijken hoe het dan gaat?
Oud 09-02-2006, 20:20
Miracle
Miracle is offline
Auw.
Oud 09-02-2006, 20:24
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-02-2006 @ 21:16 :
Dat kan heel goed van de pil komen idd (zowel de stemmingswisselingen als het emotioneel zijn), misschien een idee om eens te stoppen of over te stappen op een andere pil om te kijken hoe het dan gaat?
Als het nog een tijdje blijft duren ga ik daar wel aan denken ja . Maar ik moet binnen ongeveer 2 maanden sowieso naar de dokter op controle, dus dan kan ik het er eens met hem over hebben
Oud 09-02-2006, 20:28
Roosje
Roosje is offline
En verder ben ik geneigd vandaag een enorme kutdag te vinden, maar het is eigenlijk helemaal niet zo.
Oud 09-02-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 09-02-2006 @ 21:24 :
Als het nog een tijdje blijft duren ga ik daar wel aan denken ja . Maar ik moet binnen ongeveer 2 maanden sowieso naar de dokter op controle, dus dan kan ik het er eens met hem over hebben
Als je er zo'n last van hebt zou ik niet nog twee maanden wachten.
Oud 09-02-2006, 20:36
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-02-2006 @ 21:31 :
Als je er zo'n last van hebt zou ik niet nog twee maanden wachten.
Maar misschien komt het wel helemaal niet door de pil en gaat het wel over ofzo . Mja, ik zie wel...
Oud 09-02-2006, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 09-02-2006 @ 21:36 :
Maar misschien komt het wel helemaal niet door de pil en gaat het wel over ofzo . Mja, ik zie wel...
Als het sindsdien ontstaan is zou het anders wel heel erg toevallig zijn. En misschien komt het idd niet door de pil, maar dan weet je dat iig en dan heb je iig iets geprobeerd. (Er zijn heel veel mensen die die klachten door de pil krijgen, je zult echt niet de eerste zijn die daarmee bij je huisarts komt.)
Oud 09-02-2006, 20:50
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-02-2006 @ 21:43 :
Als het sindsdien ontstaan is zou het anders wel heel erg toevallig zijn. En misschien komt het idd niet door de pil, maar dan weet je dat iig en dan heb je iig iets geprobeerd. (Er zijn heel veel mensen die die klachten door de pil krijgen, je zult echt niet de eerste zijn die daarmee bij je huisarts komt.)
Ik heb er eigenlijk niet echt op gelet wanneer het 'begonnen' is, maar omdat ik op een site las over de bijverschijnselen van de pil dacht ik dus idd dat het mss wel daardoor kon komen.
Maar ik ga dus nog ff afwachten, bedankt voor je reacties
Oud 09-02-2006, 21:04
Mara
Mara is offline

M'n hond is zo ziek. Opeens, sinds gisteren. Ik kom thuis, moeder: "voel eens, volgens mij is 't mis" meteen naar de dierenarts, foto's onderzoek, hele rambam. Ruis in 't hart, dus hartmedicijnen. Ook zware vochtophoping in de buikholte, dus vochtafdrijvers.

Kom net thuis, het gaat zo slecht met d'r. D'r buik is nog net zo dik, misschien wel dikker. Ze wil alleen maar liggen, alles lijkt haar pijn te doen. Ze wil zelfs niks lekkers meer eten, mijn hond die op de meest idiote manieren alles bij elkaar probeerde te bedelen.

Altijd vrolijk tegen mensen opspringen, begroeten, enthousiast doen. Nu ligt ze daar met doffe ogen.

Ja, het kan d'r hart zijn. Maar ook d'r lever. Dus nu eerst medicijnen voor 't hart, kan ze slechter van worden. Bellen hoor, als dat gebeurt!

Ik voel me zo verdomde machteloos. Niet weten wat er met d'r aan de hand is, zo, van de ene op de andere dag. Natuurlijk, ze is oud, maar zo..

Ik kan d'r echt niet missen. In al die jaren dat niemand naar m'n probleem kon luisteren kon zij dat wel. Het is natuurlijk maar een hond, maar ze luisterde beter dan bijv. m'n ouders. Zij had beter in de gaten wanneer ik me kut voelde dan iemand anders, op de een of andere manier.

Morgenochtend dierenarts, ik wil niet naar school, ik wil mee
Oud 09-02-2006, 21:08
Saarah
Saarah is offline
@ MeelFriek: Veel sterkte, is verschrikkelijk als er zoiets met je dieren gebeurt
Oud 09-02-2006, 21:09
Verwijderd
@MeelFriek: (})
Oud 09-02-2006, 21:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-02-2006 @ 22:04 :
Morgenochtend dierenarts, ik wil niet naar school, ik wil mee
Dat kan (tenzij je ouders dat niet willen). Je bent 18, dus je mag je zelf afmelden van school...

Heel veel sterkte...
Oud 09-02-2006, 21:37
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-02-2006 @ 22:14 :
Dat kan (tenzij je ouders dat niet willen). Je bent 18, dus je mag je zelf afmelden van school...

Heel veel sterkte...
Nee, dan moeten m'n ouders daarvoor toestemming hebben gegeven, dat ik dat zelf mag doen.

Iedereen bedankt Ik meld 't wel, wat er morgen uitkomt.
Oud 09-02-2006, 21:46
Roosje
Roosje is offline
Ik krijg echt zo geniaal veel aandacht van mijn papamama.

Roos komt thuis na de hele dag weg te zijn geweest, maar nee hoor, niemand die dat merkt.

En ik had GODVERDOMME vandaag een gesprek met mijn leerlingbegeleider, dat heb ik maar honderdduizend keer verteld, en wanneer vragen ze ernaar?

Precies, om kwart voor elf. 's Avonds. Teringzooi.
Oud 09-02-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-02-2006 @ 19:40 :
Misschien moet je aangeven dat het niet gaat? Bij mensen in je directe omgeving, bedoel ik dan. En hun hulp dan ook aanvaarden als ze je proberen te helpen.
Ik heb het aan mijn moeder verteld. Even een jankbui gehad en daarna ben ik aan de slag gegaan . Ik voel me weer wat beter. Nu ga ik slapen. Weltruste iedereen!
Oud 09-02-2006, 23:02
Hanneke
Hanneke is offline
Wat moet ik hier nou weer mee dan... En als ik heel eerlijk ben ben ik bang dat 't ook andersom is. Maar dat kan niet

Het kan niet, het is raar, ik wil niet, ik weet het niet .

Laatst gewijzigd op 09-02-2006 om 23:14.
Oud 10-02-2006, 01:28
Rêveuse
Rêveuse is offline
ALLES wordt hier godverdomme gewoon weggejat, en maar liegen iedereen.
Oud 10-02-2006, 09:15
rare kwast
rare kwast is offline
*doet eens flink gapen*

damn ben echt nog moe... ben vannacht vrij snel in slaap gevallen maar na 20 minuutjes weer wakker ofzo
en uiteraard... t kan niet anders een flinke huilbui..
en in paniek (beetje zitten schoppen in bed en ineens geen lyucht meer krijgen en overeind schieten en dan alleen maar huilen.. huilen)

en er was niemand die me even kon geruststellen.. vast kon houden..
damn ik mis dat zo hard.. een troostend woord, een arm om mn schouder..

maar ik wil niet iedere keer dat ik in tranen zit die vriendin smsen..
ze ziet me aankomen
sms ---> ja hoor weer van die jankerd, nah laat maar hoor ik heb andere/leukere vriendinnen..

nee dat zit in mn hoofd.. t wil dr alleen nog niet uit
Oud 10-02-2006, 09:25
Tink*
Tink* is offline
He man, ik word gek van mezelf.
Sommige mensen doen zo vreemd, en ik wil dan wel normaal en lief doen enzo maar het lukt gewoon niet.

edit; ik heb 'm gemist. En nu is ie er weer wordt het nog niet veel anders dan de afgelopen dagen. Ik krijg nog wel eens een hekel aan mezelf.

Laatst gewijzigd op 10-02-2006 om 09:31.
Oud 10-02-2006, 11:31
Verwijderd
Ziekig, maar verder gaat het wel een beetje beter. Soms.
Oud 10-02-2006, 12:02
Verwijderd
De nieuwe medicijnen lijken te werken . Vanochtend had ik nog veel last maar een uurtje nadat ik zo'n pilletje had ingenomen werd het wat minder . Niet dat het nou over is, maar het is in ieder geval een stuk dragelijker en ik kan in ieder geval weer gewoon met tien vingers typen en redelijk normaal lopen. Schrijven gaat nog wel moeilijk, maar ik blijf het gewoon doen want beweging is goed . 's Avonds komt de pijn helaas weer terug, ik slaap dan ook niet echt geweldig, maar het is te doen.

En met school ga ik het ook wel redden geloof ik. Gewoon positief denken en alles komt goed .
Oud 10-02-2006, 12:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, ik dacht dat het over zou zijn, maar vandaag bleek dat dat dus toch niet was. Hij is geel en ik ben nu alweer twintig minuten binnen, maar hij voelt nog steeds heel.. verdoofd of zo. Ik haat bevroren tenen/ vingers
Oud 10-02-2006, 12:46
ilse
ilse is offline
pff ik wou dat ik hier weer eens wat vrolijks kon posten.. maar goed..

tgaat dus neit goed. ben er heeelemaal klaar mee. brrr..
Oud 10-02-2006, 12:50
ilse
ilse is offline
(stemmingswisselingen de gekste )

ik zie t even positief in, ik ga t dit weekend ff regelen en ik ga er gewoon wat aan doen en laten zien dat het niet zo is als zij denken!!!
Oud 10-02-2006, 13:48
Hanneke
Hanneke is offline
Wat is dit voor raars allemaal
Oud 10-02-2006, 14:09
Tink*
Tink* is offline
Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik weet precies wat er aan de hand is denk ik, maar ik kan het niet oplossen. En het wordt alleen maar erger en ik kan er niets aan doen.
Oud 10-02-2006, 14:26
Stefanie
Stefanie is offline
Hoe erg kun je geen rekening houden met iemand? En dat op die leeftijd, onvolwassen gedrag.
Oud 10-02-2006, 15:15
Nijn*
Nijn* is offline
Hele korte dag gehad, maar drie uurtjes les. Mijn tekendocente vond m'n collage heel mooi worden en zette hem zelfs voor de klas. Laatste uurtje hebben we mooi niet gedaan, had echt geen zin in die klootzak. Daarna nog even met een docente gepraat, voelde me echt kut maar ze heeft me wel heel lief gesteund. Heb totaal geen zin in het weekend want hoe blij ik me vanochtend voelde, hoe kut ik me nu voel. Zegt m'n moeder gezellig mee boodschappen doen voor het weekend, nou dolle party het is een levende hel voor mij geworden. Ik voel me kut en ben eigenlijk niet van plan er iets aan te gaan doen. Laat mij maar lekker wegzinken in mijn eigen verdriet, niemand die er om geeft. Wat een kutkutkutkutleven ook.

EDIT: En ik heb net mijn SE-rooster gezien en dat is ook kutkutkutkut. Heb alledrie de dagen SE's en ze zijn ook nog een fucking lang! En mijn moeder heeft mijn lievelingskoekjes gehaalt en daar kan ik natuurlijk weer eens niet vanaf blijven

Laatst gewijzigd op 10-02-2006 om 15:31.
Oud 10-02-2006, 15:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me echt een stuk beter. Vannacht angstig in slaap gevallen, bang dat ik weer misselijk zou worden. Toen ik wakker werd dacht ik dat het weer zover was, maar het was de wekker die uit m'n bed trapte. Was meteen vrolijk en ging blij naar school. Iets wat niet vaak gebeurd. Alleen bijna niemand leek me te hebben gemist gister. Slechts eentje, met wie ik de meeste lessen had. Zelfs m'n beste vriendinnen niet. Lekker dan. Wel zes leraren die vroegen waar ik was, of ik ziek was geweest. Allemaal beterschap alsnog wensen, hoe lief.

Vanavond ga ik maar niet naar het Valentijnsbal. Sowieso hoef ik dat valentijnsgedoe niet, maar volgens mij zou het deze keer wel gezellig worden.. Maar met nog steeds een onrustige maag lijkt het mij niet prettig steeds op en neer te hupsen. En al helemaal niet uit daarna, zoals m'n vriendenclubje van plan was. Morgen wil ik ook geen cafe of discotheek in. Word al misselijk bij de gedachte aan veel alcohol en rook.

Volgende week maar weer.
Oud 10-02-2006, 15:34
Redhair
Redhair is offline
GODVERDOMME!! Wat moet ik nou? Zeg me wat ik moet doen?
Ben niet aangenomen omdat ik niet enthousiast genoeg was. Fuckzooi, wat een bullshit. Kreeg net eindelijk N. te pakken, ik vroeg of ik wat pep op de pof kon krijgen. Verteld die klootzak doodleuk dat hij nu in een kraakpand woont in amersfoort. Dat hij niet van plan is hier ooit weer te komen. Jezus gast, had ons even eerder ingelicht. Niemand wist het. J. niet, M. niet, ik niet. We hadden toch afgesproken dat we straks samen in een pand zouden gaan? We zouden binnekort toch wat afspreken, ik heb je een maand niet gezien. En dan heb je nu weer gezegt dat je binnekort een feestje geeft. Je zou M., J., of mij wel bellen en dan moesten we maar komen. Tuurlijk N., ik weet nu al bijna zeker dat ik je nooit weer zie. Jij weg, B. in die klotekliniek, ik was toen ik n. belde met mijn hond in een verlaten bos, en toen ik ophing heb ik als een gek lopen janken. Nog harder gejankt dan toen ik N. sprak na de brand. Wat moet ik nou nog? Ik zit er even helemaal doorheen. Ik word gek thuis. Ik word gek. Ik verlies mezelf.
Oud 10-02-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 10-02-2006 @ 16:15 :
Laat mij maar lekker wegzinken in mijn eigen verdriet, niemand die er om geeft.
Heeft het nog zin als mensen zeggen dat dat niet waar is? Of blijf je bij de mening die jij over anderen hebt en via hen over je zelf vorm probeert te geven? (Ik vind het niet echt eerlijk tov anderen btw, maar goed.)

Citaat:
En mijn moeder heeft mijn lievelingskoekjes gehaalt en daar kan ik natuurlijk weer eens niet vanaf blijven
Heeft ze ze gehaald omdat het jouw lievelingskoekjes zijn?
Dat lijkt me dan toch wel lief van haar.
Oud 10-02-2006, 15:53
Verwijderd
Ik heb wel zin in vanavond. Onze muziek klinkt zo machtig mooi met de acoustiek van de kerk. Alleen zo vreselijk jammer dat Wouter ermee stopt. Het is koud, ik ben moe, maar ik ga straks op m'n allermooist optreden. ja
Oud 10-02-2006, 16:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-02-2006 @ 16:48 :
Doe je irl zo anders dan op internet? Anders kan ik er wel antwoord op geven: waarschijnlijk een hele hoop mensen.

Mbt de rest van je post: heeft je stagebegeleidster ergens misschien toch niet een heel piepklein beetje gelijk?
Dat is het punt: ik ben in principe wel aardig, maar ik kan ook ontzettend koppig zijn en helemaal exploderen, maar dat kan ik alleen tegen mensen die ik goed ken. Sinds ik me kan herinneren zijn er twee delen van mijn 'ik', en mensen die me maar in 1 setting kennen, kunnen me niet voorstellen als de andere 'ik'... Zo rustig en verlegen als ik op de ene plaats ben, zo druk en aanwezig ben ik op de andere plek.

Vandaag ook stage gelopen. Dacht dat dat wel mee zou vallen, wat maakt 1 dagje extra nou uit op een week? Maar toch ben ik echt moe nu, ben heel hard aan weekend toe. Gelukkig is het dat nu ook. En ik hoef niks verplichts te doen dit weekend: stagewerk is af, heb geen leerwerk van school meer, eerste deadline scriptie net doorgemaild.
Moet alleen vanavond gaan praten. En ik moet mijn kwek houden en er niks uit flappen, anders gaat ze me nog vervelend vinden, en dat wil ik niet. Maar ze moet ook niet zo moeilijk doen... Alsof je op 1 salaris makkelijk even een huis koopt ergens, not. En natuurlijk moet je gaan kijken, maar dan moet je daar wel tijd voor hebben. Nu is vriendje al weer helemaal gestresst omdat hij dit weekend wilde leren, maar hij huizen moet gaan kijken van zn moeder. En als zij het zegt, ontkomen we er niet aan.

Wat een lang verhaal...
Oud 10-02-2006, 16:30
Verwijderd
@HaWaHaai: Wie is er niet zo nu en dan koppig, onaardig, enz.? Ik ken eigenlijk niemand waarbij dat het geval is. En vrijwel de meeste mensen vallen uit tegen mensen die ze goed kennen ipv tegen onbekenden/vage bekenden. Als je het idee hebt uit twee delen te bestaan en je stoort je er zelf aan/zit er zelf mee (en dat idee krijg ik), dan lijkt het me geen slecht idee om er eens met een professioneel iemand over te praten. (Je bent btw niet de enige die op de ene plek druk is en op de andere plek rustig ed, ik ken genoeg mensen die zo zijn. En ik ben er één van. Het feit dat het zo is is niet zo erg, maar als jij er zelf mee zit of er zelf last van hebt, dan moet je er iets aan doen, dat lijkt me duidelijk.)
Oud 10-02-2006, 16:46
Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: nee het heeft geen zin als mensen dan nog zeggen dat het niet waar is, als ik chagerijnig ben zeg ik dat soort dingen altijd en dan is het binnen een kwartier weer overgewaaid. Zoals nu. En ja ze had ze gekocht omdat het mijn lievelingskoekjes zijn, en nu ben ik er eerlijk gezegt wel blij mee
Oud 10-02-2006, 16:54
Saarah
Saarah is offline
Op het gebied van school zie ik verschrikkelijk op tegen volgende week elke dag wel een grote toets, waaronder 2 van mijn hoofdvakken (wiskunde & latijn), dan nog fysica (waar ik niet goed in ben ), biologie én godsdienst. En het is allemaal erg veel . Ja, de leerkrachten hebben punten nodig voor het aankomende rapport
Ik ga me maar eens aan het leren zetten
Oud 10-02-2006, 16:58
rare kwast
rare kwast is offline
heeft er iemand stoffer en blik??
je kan mij iig opvegen..
damn ik ben moe, down en en en...

ik voel me fucking labiel.. wil alleen maar huilen en dan getroost worden..
heeel heeel even maar.. ik ben zo bang voor de toekomst.. ik ben zo bang voor het hier en nu en de angst van het verleden blijft in mn hoofd zitten..
ik wil met S praten ik wil tegen dr roepen dat ik niet zonder haar kan..
ik wil scheeuwen dat ik iemand nodig heb en het niet alleen meer kan..
ik wil dat die gedachten uit mn hoofd gaan.. ik kan er niet meer tegen vechten..
dat gevecht is zo uitputtend, en ik weet niet waar ik die energie nog vandaan kan halen

*doet huilen*
Oud 10-02-2006, 17:03
Verwijderd
Het is een feit dat ik niet tegen kritiek kan. Maar ik vond dit gewoon gewoon gemeen. Weigeren te begeleiden voor een half jaar lang, geen tips geef, slecht organiseren en niet voor eten zorgen. En dan cijfers alleen maar bekritiseren. Natuurlijk ben ik niet blij met die 6. Maar ze stimuleert me ook gewoon niet. Ik kan niets met haar, ze prikkelt niet. Wat M. wel altijd bij me deed.

Ohja, gelukkig waren ze allemaal zo lief tegen me. Ik werd geknuffeld en aangehaald. Terwijl het heus niet alleen mijn cijfer is dat me tegenstaat.

Pff, en ik ben zo moe. Ik heb vannacht weer bijna niet geslapen. En ik moet morgen werken. En opa komt morgen. Dat is wel gezellig. Maarja.

En mijn zusje is jarig vandaag.

I know that the spades are the swords of a soldier.
I know that the clubs are weapons of war.
I know that diamonds mean money for this art.
But that's not the shape of my heart

Laatst gewijzigd op 10-02-2006 om 21:43.
Oud 10-02-2006, 17:11
Verwijderd
Klote, alleen, genegeerd. Slechte dag.

En ik ben het zat om hem te vragen hoe het met hem gaat, en hem willen helpen. Hij wíl niet geholpen worden, lijkt het wel, en ík ga eraan kapot. En dat ben ik zat.
Oud 10-02-2006, 18:19
coopergirl
coopergirl is offline
Wat baal ik ervan Ik voel me er gewoon verdrietig door, hoe ziek! Vanmorgen om 7.15 uur vertelde hij dat hij wegging, volgende week vrijdag si zijn laatste dag. Vervolgens een week vakantie en dan gaat aan zijn nieuwe uitdaging beginnen. Ik haat die obsessieve gedachten die ik rondom hem heb
Oud 10-02-2006, 18:25
Rêveuse
Rêveuse is offline
Eerst besta ik een week niet, dan belt hij om te vragen of ik vanavond langskom, zegt hij er meteen maar bij dat hij de rest van het weekend geen tijd heeft, betere dingen te doen, ik kon niet vanavond dus zag hij me over een week ofzo wel weer.
Ik was woedend, heb de haak op de hoorn gegooid, waarna hij heel laf een kaartje door de bus gooit met alleen maar geslijm, maar om aan te bellen is hij te bang. Ik mocht wel mee naar Zwolle hoor, ik moest maar bellen. Ik kan niet bellen want ik heb geen beltegoed, ik kan niet naar Zwolle want ik heb geen geld, en ik haat het dat ik zit te janken want eigenlijk stel ik me gewoon aan.
Oud 10-02-2006, 18:57
ecrivaine
ecrivaine is offline
Godverdegodver... hij heeft weer geblowd. Dat moet hij niet doen! Niet alleen omdat blowen an sich niet zo best is, maar hij zelf kan het niet goed hebben. Hij is al niet zo stabiel... En oh, hij heeft zo'n lol gehad.
En nu mailt hij dat hij vast aan het indrinken is voor het feestje waar hij heengaat, omdat ze daar niet veel schenken. Mijn god, indrinken! Wat voor vriendje heb ik eigenlijk...
En het kon al niet doorgaan om elkaar te zien dit weekend, maar hij laat ook nog eens verdomd weinig van zich horen. Hij stuurt niet meer van die lieve spontane, al dan niet filosofische mailtjes. Laat staan dat hij me eens belt. Toen ik gister, me kut voelende, hem mailde om iets leuks, kreeg ik geen reactie. Meneer was dus aan het blowen bleek later .
En mn vrienden/vriendinnen zijn hele lieve mensen, maar met mn vriendje kan ik bij niemand terecht. Ze begrijpen niet dat ik met hem heb en zullen ook niet de moeite nemen.
Oud 10-02-2006, 19:19
Roosje
Roosje is offline
Jezus Christus, ik ben me zo doodgeschrokken vanmorgen. =\

Mijn zusje is jarig en mijn zus en ik en mijn mama stonden tegen de muur van de kamer van mijn zusje en plotseling zei mijn zus: "Roos, wil je me even vasthouden, ik zie helemaal niets meer."
En toen greep ik haar schouder en ze was helemaal bleek en haar ogen werden heel erg leeg alsof ze dood was en het was zo eng en toen viel ze flauw en ze zakte gewoon langs de muur naar beneden. =\

Natuurlijk is het allemaal goedgekomen, het was "maar" flauwvallen, maar ik schrok zo. En daarna praatte ze helemaal wazig, alsof ze er niet was en droomde en het was dat mijn zusjes en broertjes er ook waren, anders zou ik geflipt zijn.
Oud 10-02-2006, 19:59
Verwijderd
Ik ga een leuk weekend tegemoet en ik ga eens even een heel weekend proberen niet na te denken over alle vervelende dingen, en ik ga proberen om al mijn lichamelijke klachten de rest niet te laten overstijgen. En dat gaat best lukken, kwestie van instelling. Ja.

Oud 10-02-2006, 20:10
Verwijderd
Ik heb zo'n ontzettende zin in volgende week Eindelijk verhuizen naar een andere kamer, eindelijk hier weg. Ik zou hier ook niet langer kunnen wonen, ik trek het echt niet meer. Volhouden, alleen deze week nog...

En dan smst ze eindelijk eens een voorstel om af te spreken, kan ik natuurlijk weer net niet. Verdorie
Oud 10-02-2006, 20:32
Verwijderd
Goed gegeten vandaag! Ik kan het wel! Ben wel erg moe al de hele dag. Heb twee keer geslapen overdag... En nog moe... Zo maar weer mn bed in...
Oud 10-02-2006, 22:05
Verwijderd
Jeetje, wat hebben we mooi gespeeld. Klote dat hij weg is/gaat. Ik wil ook een passie, iets wat ík goed kan, iets waar ik voor leven kan. Maar ik heb dat niet. En ik weet ook niet waar en wanneer ik tijd heb om dat te ontdekken, daar achter te komen. Waar moet ik het zoeken? En dan zou ik een heleboel aan mezelf moeten veranderen om ook ergens te komen. Niet als een grijze muis te eindigen. In een hoekje, met een laatsterangs baantje, omdat ik gewoon niets heb, niets doe. Zo wil ik niet.
Vanavond was magisch, misschien dat het me nu eindelijk laat zien dat ik iets moet ondernemen. Dat ik iets moet gaan doen waar míjn passie ligt.
En Arjen had een lief compliment. En dat vond ik heel lief van hem.

Soms mis je iemand
zoals een pijl die zich vergist
en dus het hart niet raakt.
Dat heet gemissen, niet gemis.
Gemis is kijken naar de pijlen in je hand.

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten