Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2006, 13:53
11568
11568 is offline
:')

Bedankt voor je medelijden
Advertentie
Oud 03-03-2006, 14:29
Kryptonite
Kryptonite is offline
you're welcome
Oud 03-03-2006, 15:40
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik was gisternacht veel te laat thuis ennn ik moest vandaag de hele dag werken (vanaf 8u, dus ik ben nu fucking brak) ennn daarom ga ik maar even een tukje doen op de bank .
Oud 03-03-2006, 16:31
Haligh
Haligh is offline
ik was gister met 2 vrienden uit in nijmegen en dat was echt !
we kwamen na een paar kroegen terecht in the underground en dat was te vet, tot 's morgens op indie, electro, hip-hop gedanst totdat ik te dronken was om nog op mijn benen te staan.

en een paar boeiende mensen leren kennen. .
Oud 03-03-2006, 16:49
Verwijderd
Ik werd wakker gebeld door mijn baas of ik wilde overwerken, grr kon ik eindelijk uitslapen. Daarna met twee dinnetjes naar het fotomuseum geweest naar de tentoonstelling van Loretta Lux. Erg indrukwekkend.

Toen ik thuis kwam hoorde ik dat iemand die ik via uitgaan kende, zelfmoord heeft gepleegd. Nu ben ik heel verdrietig.
Oud 03-03-2006, 16:55
Broeder
Broeder is offline
Ik heb de oorlogswond op mijn vingerrimpels opengekrabt en nu ga ik waarschijnlijk vlug dood. Oeps. .
Oud 03-03-2006, 16:57
Broeder
Broeder is offline
En ik ben ook nog eens mijn bloemenmotief schaaltjes van de Buy & Blij kwijt omdat ik het blijkbaar nogal jolig vond om ze op de grond te laten vallen en er daarna in te gaan graaien :'''(
Oud 03-03-2006, 17:18
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb mn korset in de was gegooid ik dacht dat kan wel. maar volgens mij niet ik baal nu heel hard en ik hoop dat ik m nog aankan zo ga ik koken met mn lieve huisgenootje en vanavond ga ik uit/bands kijken.
Oud 03-03-2006, 17:20
Broeder
Broeder is offline
Nu is ook mijn mp3-speler van het ene op het andere moment kapot gegaan . Ik had er net muziek opgezet. .
Oud 03-03-2006, 17:22
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 03-03-2006 @ 17:49 :
Ik werd wakker gebeld door mijn baas of ik wilde overwerken, grr kon ik eindelijk uitslapen. Daarna met twee dinnetjes naar het fotomuseum geweest naar de tentoonstelling van Loretta Lux. Erg indrukwekkend.

Toen ik thuis kwam hoorde ik dat iemand die ik via uitgaan kende, zelfmoord heeft gepleegd. Nu ben ik heel verdrietig.
Aaaa, wat kut. Hm. 'Gecondoleerd' is een beetje flauw nu, geloof ik, maar - aaaa, wat kut.

En met Broeder z'n oorlogswond heb ik ook medelijden.

En eh, nu ik hier toch ben ga ik ontopic reageren ook.

Ik ging naar school, daar had ik welgeteld één uurtje les. Toen ging ik winkelen met m'n grist en kocht ik nutteloze shizzle en dingen die ik nooit ga gebruiken en HO WACHT, dit ga ik zometeen vertellen in het heus-spannende dingestopic. Hoe dan ook, het was half tien, toen gingen we bier drinken. En eh, toen was het opeens half drie. En zwalkte ik de Sneakers in om te vragen wat ze er verkochten. (Ze zeiden - 'sneakers, over het algemeen'. Toen zei ik 'ok, daag'.) Ik ging ook naar de Kijkshop om te vragen of we er even mochten rondKIJKEN hahahahahaHAHAHA. Het meisje aan de balie snapte het niet echt. Maar ik kreeg wel een lachstuip van een kwartier. Daarna gingen we elk item in de Kijkshop bekijken, dat was bijzonder leerzaam, want ik heb geleerd dat er idioten zijn die daadwerkelijk beroerd veel geld willen neertellen voor een tv in de vorm van het hoofd van Mickey Mouse. Daarna werd de druk te groot en gingen we de promotiekraampjes op de markt langs, want zoals jullie weten zijn de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN binnenkort en ik moest even mijn linkse broeders de steun betuigen. En het promotiemateriaal van de kutpartijen stelen, nu heb ik allemaal ChristenUnie-koffie en VVD-pennen en eh oja heliumbalonnen van de PvdA maar de helium er uit is een beetje verdwenen in onze longen.

Alhoewel mijn heuse linkse broeders er niet waren, de SP staat bijzonder zwak in de schoenen in kakstad Amstelveen. (Dus, ik ga er voor zorgen dat er nog minstens vijf mensen uit mijn vriendenkring ook lid worden van de SP, en dan gaan we ons met z'n allen kandidaat stellen voor de volgende verkiezingen om het bestuur van binnenuit de linkse kant op te trashen.)

Nu ben ik thuis en doe ik beroerd veel moeite om geen typfouten te maken, zowel hier als in mijn spannende MSN-conversatie met Horror Kitty. En eh. Oja, ik ga ook nog eten zometeen. Eigenlijk nu, anders ga ik dood.

Eh. Verzin zelf maar een gaaf einde voor dit verhaal, ik ben daar te belazerd voor op het moment.
Oud 03-03-2006, 17:36
Broeder
Broeder is offline
Ohh, ik ben m'n mp3-speler weer gereanimeerd . Nu kan ik toch nog deuntjes beluisteren als ik straks langs de grachten trippel. .
Oud 03-03-2006, 18:35
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik wacht op een lekker pizzaatje die ik over 10 minuten verwacht
Oud 03-03-2006, 20:02
*amélie*
*amélie* is offline
Ik moest werken, waar ik vanmorgen genietend ben heen gefietst. De wereld zag er mooi uit vandaag. Daarom fietste ik extra langzaam. Uiteraard was kwam ik te laat aan en kreeg voor straf allemaal sneeuwballen naar me toe gegooid. Toch heb ik nog een beetje gewerkt en had ik telefoonsjans van een professioneel vuurwerkafsteker uit Antwerpen. En nu gaat ie een cursus doen a 4500 euro. HAHA.

Toen ik naar huis fietste was al sneeuw opeens weg en kwam mijn kater van gisteravond plots opzetten En nu ben ik brak en heb het kkoud.
Oud 03-03-2006, 21:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vandaag heb ik 2 piercings laten zetten waar ik enorm blij mee ben en net wat gedronken met vriendinnen en nu SLAPENq
Oud 03-03-2006, 22:01
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag gewerkt en toenet toen ik een wasje ging draaien zat er ineens een vreemde kat in onze bijkeuken. de arme drommel had het waarschijnlijk koud, maar aangezien die kat nogal vaak met onze kat vecht hebben we hem maar naar buiten gelaten en ervoor gezorgd dat ie niet opnieuw door het kattenluik met 3000.000 standen heen kon komen. Maar nu ben ik bang dat hij kou gaat lijden want het zou wel min tien worden vanacht.
Oud 03-03-2006, 22:15
ZerO
ZerO is offline
Heel de avond gewerkt jeej en nou ben ik in de war omdat ik normaal nooit op vrijdag werk dus nou heb ik geen weekend gevoel
Oud 03-03-2006, 22:22
grandmommy
grandmommy is offline
ghehehe, ik werk normaal op vrijdagavond en zaterdagavond Maar morgen hoef ik niet te werken dus heb ik ook een soort van weekendgevoel nu.
Oud 03-03-2006, 22:30
ZerO
ZerO is offline
het lijkt me vervelend om in het weekend te moeten werken
maar als je eenmaal vrij bent kun je dan extra genieten
Oud 03-03-2006, 22:33
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 03-03-2006 @ 17:49 :
Is dat Maarten uit Utrecht die op 't Gym zat?
Sterke iig, .
Oud 04-03-2006, 08:12
monolo
monolo is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 03-03-2006 @ 22:53 :
Vandaag heb ik 2 piercings laten zetten waar ik enorm blij mee ben en net wat gedronken met vriendinnen en nu SLAPENq
ik durf bijna niet te vragen waar

edit: ik heb het al gelezen

Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 08:25.
Oud 04-03-2006, 09:25
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-03-2006 @ 23:22 :
ghehehe, ik werk normaal op vrijdagavond en zaterdagavond Maar morgen hoef ik niet te werken dus heb ik ook een soort van weekendgevoel nu.
had ik ook voor het eerst in lange tijd echt relaxed. mar nu weet ik niet wat ik moet doen ik ben uit me ritme
Oud 04-03-2006, 10:08
grandmommy
grandmommy is offline
ik werk altijd op zaterdagavond en ik moest vanochtend alsnog vroeg op voor paardrijden, maar het idee dat ik vanavond geen hele delikatessevitrine hoef schoon te maken stemt me uiterst content.
Oud 04-03-2006, 10:14
ZerO
ZerO is offline
en terecht

Mijn vriend belde en die is fanatiek aan het snowboarden in Oostenrijk ofzo goed nou ik wil ik er ook heen want ik verveel me
Oud 04-03-2006, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 03-03-2006 @ 23:33 :
Is dat Maarten uit Utrecht die op 't Gym zat?
Sterke iig, .
Nee. Ze heet Laura..

xx
Oud 04-03-2006, 10:22
Verwijderd
Ik droomde vanacht dat ik in een struik met spinnewebben vast zat en ik werd helemaal panisch wakker. Over de rest van de dag zal ik het maar niet gaan hebben. :/
Oud 04-03-2006, 10:29
Kryptonite
Kryptonite is offline
Om even in de sneeuwpret te blijven hangen... Ik wilde gisteren een gigantische sneeuwpop maken met mijn broertje, maar we hadden zulke grote sneeuwballen dat we ze niet op elkaar kregen. Toen hebben we er maar een sneeuw-hunebed van gemaakt
Daarna hebben we in het donker een sneeuwballengevecht gehouden en toen zijn we naar de dijk gelopen met een slee. Daar hadden donderdag allerlei lui gesnowboard (van de steile kant) en springschansjes in gemaakt en dat was inmiddels helemaal bevroren. Toen hadden we dus een mooie ijsbaan met springschansen en dergelijke voor onze slee. Daar hebben we vanaf gesleet tot we misselijk waren van het door elkaar geschud worden en toen liepen we weer naar huis.
En ja, ik ben 17 jaar.
Oud 04-03-2006, 10:33
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
monolo schreef op 04-03-2006 @ 09:12 :
ik durf bijna niet te vragen waar

edit: ik heb het al gelezen
Oud 04-03-2006, 11:07
Drez
Drez is offline
Ik heb gisteren een toneelstuk gefilmd, was wel cool maar wel ontzettend intensief. Ik heb spierpijn . En verder nog gefilmd voor een studentenprogrammawebsiteding. Straks ga ik studeren en folders ophalen op het SP-pand die ik ga verspreiden. En vanavond lekker helemaal niks, whoeh!
Morgen misschien schaatsen en daarna naar een debat in de Puddingfabriek. Dus.
Oud 04-03-2006, 11:36
Verwijderd

zonder kotsen uitgezeten :')
Oud 04-03-2006, 11:58
Verwijderd
Ik ben trots op je

Ik heb vandaag alleen nog maar gedouched en broodjes gegeten.
En nu ben ik jolig aan het wachten.
Oud 04-03-2006, 12:00
woezel
woezel is offline
gisteravond uit; dub feestje. was echt leuk en ik was dronken. vandaag btje voor school werken en vanavond "werken" in cafe.
Oud 04-03-2006, 13:25
Gadje
Gadje is offline
Ik dacht dat er een carnavals band door lombok liep maar nee nadat ik uit het raam had gekeken was het een stoet van autochtone trommelaars (ik had wel iets anders verwacht in lombok) en daar achter liep een hele stoet van leefbaar utrecht.
Wat woon ik toch ook fijn.
Oud 04-03-2006, 18:05
Verwijderd
http://web4096.message.sk/round2/flash/9/index.html

Ik heb net tien minuten lang dit spelletje gespeeld. En nu vraag ik me al vijf minuten af waarom.

Misschien moet ik even in het HOBBYTOPIC kijken of er nog leuke HOBBIES zijn die ik kan beoefenen.
Oud 04-03-2006, 20:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Moest vandaag werken van 8 tot 12, en had es een keertje kassadienst ipv broodjes smeren. Yay! Dat ging eigenlijk zo lekker dat er om 5 over 12 tegen me werd gezegd 'joh, had jij niet al weg moeten zijn?'. Oh ja, oepsie...
Kwart over 1 was ik thuis en toen heb ik tot 6 uur naar MTV2 zitten kijken en tussendoor in de NME gebladerd.
Op het moment dat ik hoorde dat mijn ouders thuis kwamen ben ik naar m'n kamer gevlucht en heb ik gedaan of ik sliep.
Nu ben ik weer 'wakker' en word ik jaloers gemaakt door m'n dude, want hij heeft een nieuwe Zen Vision:M en dat ding is echt kkgeil.
Oud 04-03-2006, 21:22
*oma*
*oma* is offline
Oja en ik ben vannacht uitgegaan in... jawel!... Leiden en toen de eerste trein weer terug genomen.
Oud 05-03-2006, 14:59
vixen
vixen is offline
Ik stond op, toen scheen de zon en toen ging het sneeuwen. Daarna ben ik bij een huisgenoot gaan roken en nu doe ik dat zowat nog steeds. Eigenlijk moet ik school doen maar fuck it. Wat een idiiooot saaie zondag. Lang leve alles met vlees.
Oud 05-03-2006, 19:11
Electriq
Electriq is offline
Hoera ik ben bij mn ouders en iedereen loopt op elkaar te chagrijnen. Bovendien heeft mn zusje haar goffikste outfit aangetrokken
Oud 05-03-2006, 19:16
ZerO
ZerO is offline
het is zondag dus al te ijzingwekkende avonturen heb ik niet beleeft
de was gedaan, teveel geinternet iets voor school gedaan en in bad geweest nou wauwie
Oud 05-03-2006, 19:33
merels
merels is offline
ik heb het hele weekend gewerkt en vrijdag en donderdag hadden wij een culturele avond wat altijd erg leuk is en daarna ben ik naar de kroeg geweest wat wel leuk was maar ik lag te laat te slapen en ik was zaterdag heel brak en te weinig slaap etc. het was wel een ok weekend.
Oud 05-03-2006, 19:50
__
__ is offline
het is haast onmogelijk om op een dag minder te doen, dan wat ik vandaag heb gedaan. ik moest tyfusveel huiswerk doen en heb niks gedaan. pc, tv, even eten and that's it. kutdag.
Oud 05-03-2006, 19:52
Drez
Drez is offline
Ik heb een fantastische planning gemaakt voor vandaag. En ook niets gedaan. Huhuhu. Kk.
Oud 05-03-2006, 19:59
Haligh
Haligh is offline
ik vond een oude tekst duits die ik samen met een vriend had gemaakt, waar hij een ount voor kreeg.

Hallo Tobi !

Vielen Dank für deinen Brief. Wie geht es dir in Lloret ? Hast du vielen SpaB in Spanien ? Ich höffe dass du genüch schlaffen sollt.

Ich gehe auch in Strandurlaub in Lloret zusammen mit mein grossen Freund Derek Zahl. Wir gehen mit das Fahrrad, und wir glauben dass wir über drei Monate ergendwo in Spanien sein wollen. Wir wollen in die öffne Lüft schlafen, wie die originale Hippies dass haben gemacht in die alten Tagen, und denn sollen wir Sushi essen. Wir hoffen dass das Wetter gut werde, weil wir öhne Kleidung schlafen werden. Vielleicht ein bisschen kalt, aber wir sind davon nicht erschrocken.

Wir würden vielen Aktiviteiten tun, und werden Alles bar zahlen, weil wir dass nicht könnten mit unsere sehr billige Festplatten. Wir haben das Idee gehabt um Alles ohne Kleidung zu tun, auch wenn es Kalt ist. Am ersten Tag werden wir Minigolf spielen, am zweite Tag sollen wir nur Alcohol trinken und nach die Mädchen gucken. Am achtsten Tag gehen wir ins Kino um die neue Film 'I know what you did last summer' zu bezichtigen. Eigentlich lieben wir Ferien wie diese nicht. Aber es war das Idee von St. Klaus.

Vor wir gehen muBt Derek erstmals seinen PaB suchen, jawohl !

Wann wir du finden, gehtst du denn auch in Nudistenkampf mit uns ? Dann machen wir SpaB, jawohl !

Vielen GruB,

Max.'

!
Oud 05-03-2006, 20:06
Metal
Metal is offline
Citaat:
__ schreef op 05-03-2006 @ 20:50 :
het is haast onmogelijk om op een dag minder te doen, dan wat ik vandaag heb gedaan. ik moest tyfusveel huiswerk doen en heb niks gedaan. pc, tv, even eten and that's it. kutdag.
maar je hebt dan ook geforumgrind he
Oud 05-03-2006, 20:40
Verwijderd
Ik was gister naar Brigitte Kaandorp en daarna uit en dat was wazig maar wel , vandaag begonnen met een zoektocht naar een huis in Utrecht en ik krijg er helemaal de kriebels van, <3.
Oud 05-03-2006, 20:46
grandmommy
grandmommy is offline
Mijns ik heb aan jou gedacht gisternacht.
dat rijmt
Oud 05-03-2006, 20:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het is zo vreemd.
iedereen zoekt naar kamers in utrecht en bij mij in het studentenhuis staan er wel 10 leeg en niemand wil ze.
Oud 05-03-2006, 21:00
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 05-03-2006 @ 21:49 :
het is zo vreemd.
iedereen zoekt naar kamers in utrecht en bij mij in het studentenhuis staan er wel 10 leeg en niemand wil ze.
lekker rustig toch
Oud 05-03-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 05-03-2006 @ 21:46 :
Hoezo dat?

@ muziekvlinder: ik zoek geen kamer maar een huis,
Oud 05-03-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 05-03-2006 @ 21:46 :
dat rijmt
We hebben mijns toch in al onze harten gesloten?
Oud 05-03-2006, 21:33
botulismf
botulismf is offline
Mijns, ik wil je verdriet bezingen in een conceptalbum. Liefst een dubbelaar.

Regels voor berichten