Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En met Broeder z'n oorlogswond heb ik ook medelijden. En eh, nu ik hier toch ben ga ik ontopic reageren ook. Ik ging naar school, daar had ik welgeteld één uurtje les. Toen ging ik winkelen met m'n grist en kocht ik nutteloze shizzle en dingen die ik nooit ga gebruiken en HO WACHT, dit ga ik zometeen vertellen in het heus-spannende dingestopic. Hoe dan ook, het was half tien, toen gingen we bier drinken. En eh, toen was het opeens half drie. En zwalkte ik de Sneakers in om te vragen wat ze er verkochten. (Ze zeiden - 'sneakers, over het algemeen'. Toen zei ik 'ok, daag'.) Ik ging ook naar de Kijkshop om te vragen of we er even mochten rondKIJKEN hahahahahaHAHAHA. Het meisje aan de balie snapte het niet echt. ![]() ![]() Alhoewel mijn heuse linkse broeders er niet waren, de SP staat bijzonder zwak in de schoenen in kakstad Amstelveen. ![]() Nu ben ik thuis en doe ik beroerd veel moeite om geen typfouten te maken, zowel hier als in mijn spannende MSN-conversatie met Horror Kitty. En eh. Oja, ik ga ook nog eten zometeen. Eigenlijk nu, anders ga ik dood. Eh. Verzin zelf maar een gaaf einde voor dit verhaal, ik ben daar te belazerd voor op het moment. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterke iig, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: ik heb het al gelezen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 08:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
http://web4096.message.sk/round2/flash/9/index.html
Ik heb net tien minuten lang dit spelletje gespeeld. En nu vraag ik me al vijf minuten af waarom. Misschien moet ik even in het HOBBYTOPIC kijken of er nog leuke HOBBIES zijn die ik kan beoefenen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ muziekvlinder: ik zoek geen kamer maar een huis, ![]() |
![]() |
||