Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2006, 19:02
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-04-2006 @ 16:39 :
Verdacht.
Mij napraten? dit is pas verd8, je stond al op nummer 1 van mn lijstje en vele anderen, maar nu ga je eraan (of je het nou bnet of niet )
Nu w88 tot de weerwolven gegeten hebben, zodat Han haar uitgebreide onderbouwde theorieën kan plaatsen
Advertentie
Oud 13-04-2006, 19:04
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-04-2006 @ 20:02 :
Mij napraten? dit is pas verd8, je stond al op nummer 1 van mn lijstje en vele anderen, maar nu ga je eraan (of je het nou bnet of niet )
Nu w88 tot de weerwolven gegeten hebben, zodat Han haar uitgebreide onderbouwde theorieën kan plaatsen
Ssst! Straks eten de wolven me nog op. (sowieso heb ik het idee dat ze mij gaan eten )

Zou je trouwens gewoon 'verdacht' en 'wachten' enzo voluit willen schrijven? Beetje vervelend zo.
Oud 13-04-2006, 19:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-04-2006 @ 20:02 :
Verd8.
Oud 13-04-2006, 19:21
Verwijderd
8 is idd irritant, kwenie wrom ik het doe, ik erger me zelf aan de posten

Als je wordt gegeten, kan je nog altijd je theorieën posten.
Oud 13-04-2006, 19:22
Hanneke
Hanneke is offline
Ja, maar dan weet ik niets meer dan wat ik nu weet.
Oud 13-04-2006, 19:26
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-04-2006 @ 20:24 :
Een topic voor één spel
Komt omdat jij zoveel spamt
Oud 13-04-2006, 19:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-04-2006 @ 20:28 :
Totaal aantal posts: 408
Gebruiker Posts
Hanneke 80
Soija 75, niet je zelf vergeten erbij te zetten
En jij was al veel eerder dood en jij gaat veel vaker offtopic
Oud 13-04-2006, 19:34
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-04-2006 @ 20:31 :
Totaal aantal posts: 411
Gebruiker Posts
Hanneke 81
Mr Soija 75
duivelaartje 39

Dat komt omdat alles dood is hier. Niemand maakt het spannend En sinds mn dood, spam ik niet meer, zo nu en dan zeg ik iets waardevols
Dit noem ik niet waardevol En nu stoppen we weer braaf (A)
Oud 13-04-2006, 19:53
Femic
Femic is offline
4 posts in 12 minuten, dát is pas spammen... (gebruik je edit knop!!).
Nu weet ik 't ckr, Hanneke is weerwolf.
Oud 13-04-2006, 19:55
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Femic schreef op 13-04-2006 @ 20:53 :
4 posts in 12 minuten, dát is pas spammen... (gebruik je edit knop!!).
Nu weet ik 't ckr, Hanneke is weerwolf.
Soija heeft zijn posts gewist, ik quote hem namelijk

En jij verdenkt mij altijd, dus dat zegt niks.
Oud 13-04-2006, 20:03
Spelleider
Spelleider is offline
Het was een regenachtige donderdagavond. Hanneke kwam net de Steigerende Pony binnen. Ze hoorde dronkemansgezang. 'TheRedArrow, wordt het niet eens tijd om naar huis te gaan?' zei ze lachend. Maar toen ze de gelagkamer inliep bleek het niet de dwerg te zijn die dronken op de bank zat.
Het was Tejay. 'Die dwerg *hik* is er niet....hij zei dat ie vandaag niet ging drinken, omdat het *hik* Durinsdag was. Dan blijven alle dwergen nuchter om hem te *hik* gedenken.....of zoiets. Saaie piet...dan drink ik *hik* maar alleen....'
Toen begon hij ineens te zingen. 'Hannekeee, je bent het mooiste *hik* meisje van de Heeeleee wereld!! Hannekeee, wil je met me trouweeee' Hanneke begon te blozen. 'Ga naar huis Tejay, je bent dronken.' Tejay grijnste. 'Dronken mensen spreken altijd de *hik* waarheid.' Toen werd Hanneke zo rood als een tomaat.....
Op dat moment viel haar oog op het bierglas van Tejay. Dat bier zag er wel ERG rood uit.... 'Ehmm Tejay, waar heb je dat bier vandaan?' vroeg ze. 'Uit dat vat daar *hik*' lalde Tejay. 'Pak ook een *hik* pul en drink mee! Dan worden we samen zat en worden we morgen naast elkaar wakker *hik*'
Hanneke liep naar het vat toe. Dat stond er gisteren ook al.
Het zal toch niet dat..... Ze keek in het vat. Er zat nog maar voor 10 cm vol. En op de bodem dreef nog steeds het hoofd van Saarah!!! Haar dode ogen staarde Hanneke aan. Hanneke moest kokhalzen. De seksuele spanning was meteen weg.
'GADVERDAMME!!! Tejay, weet je niet wat je hier aan het drinken bent!!! Dit zou zelfs TRA te ver gaan!! Smeerlap!' Toen rende ze huiverend de herberg uit. Tejay haalde zijn schouders op en nam nog een slok.
Maar nog geen kwartier later sprong er ineens een weerwolf door het raam van de herberg naar binnen!! Twee anderen kwamen door de deur naar binnen! Ongetwijfeld waren de wolven aangetrokken door de geur van het bloed....
Tejay keek op en lalde: 'Willen jullie misschien een pilsje? *hik* er zit nog bier in dat *hik* vat daar....' Maar uiteraard kwamen de wolven voor hem. Ze sprongen op hem en Tejay werd in een oogwenk verslonden. Eén van de wolven had daarna nog een beetje honger dus hij at ook nog effe Saarah's hoofd op, als toetje...

Deelnemers:
1) Hanneke
2) Lilith (dorpeling)
3) Sjoerd
4) Saarah (tovenaar)
5) Biertank 52 (dorpeling)
6) netram (dorpeling)
7) Beer
8) Tink* (dorpeling)
9) TRA
10) Tejay (dorpeling)
11) Mr Soija (ziener)
12) hmhm
13) Misti (dorpeling)
14) duivelaartje
15) DrunkenMagician (dorpeling)

blauw=gedood
rood=opgegeten

De dorpelingen mogen weer stemmen.
Even voor de duidelijkheid: als er morgen GEEN weerwolf wordt opgehangen dan hebben de weerwolven gewonnen...
Oud 13-04-2006, 20:07
Hanneke
Hanneke is offline
Duivelaartje en Sjoerd zijn sowieso weerwolf, verder twijfel ik tussen Hmhm en Beer.

Tra en andere dorpeling, Op Sjoerd maar stemmen? We moeten een weerwolf er uit stemmen. Ik zal morgen nog wel even m'n post onderbouwen
Oud 13-04-2006, 20:53
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ja Hanneke, je kan op mij stemmen. wat je ermee bereikt is een andere vraag.
Mijn stem heeft de spelleider al ontvangen.
Oud 13-04-2006, 20:55
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 13-04-2006 @ 21:53 :
Ja Hanneke, je kan op mij stemmen. wat je ermee bereikt is een andere vraag.
Mijn stem heeft de spelleider al ontvangen.
Vertel dan op wie je hebt gestemd?
Oud 13-04-2006, 21:11
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 13-04-2006 @ 21:55 :
Vertel dan op wie je hebt gestemd?
dat leek me wel duidelijk, op jou natuurlijk.
Je stemt al snel op iemand als diegene je onterecht beschuldigd. En ik heb sowieso al een paar keer eerder op je gestemt, dus ik blijf maar bij jou.
Oud 13-04-2006, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 13-04-2006 @ 22:11 :
dat leek me wel duidelijk, op jou natuurlijk.
Je stemt al snel op iemand als diegene je onterecht beschuldigd. En ik heb sowieso al een paar keer eerder op je gestemt, dus ik blijf maar bij jou.
je hebtnooitgestemd
Oud 13-04-2006, 21:37
Tejay
Tejay is offline
Over en uit met mij
Door de drank zal ik er gelukkig niet veel van gevoeld hebben.

Doe jullie best overgebleven dorpsgenootjes!
Oud 13-04-2006, 21:48
EXBO
EXBO is offline
ik heb het hele topic gevolgd, en ik denk dat Sjeord een weerwolf is, hij lijkt me nogal verdacht

Verder wil ik zelf heeeel graag meedoen met het weerworfspel maar als deze is afgelopen kan dat pas over 6 weken

Enne deze topic zit een beetje vol duss..niet te veel meer spammen he? (of ga lkkr PM'en)
Oud 13-04-2006, 21:49
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
EXBO schreef op 13-04-2006 @ 22:48 :
ik heb het hele topic gevolgd, en ik denk dat Sjeord een weerwolf is, hij lijkt me nogal verdacht

Verder wil ik zelf heeeel graag meedoen met het weerworfspel maar als deze is afgelopen kan dat pas over 6 weken

Enne deze topic zit een beetje vol duss..niet te veel meer spammen he? (of ga lkkr PM'en)
Volgens mij mag er hierna nog één.
Oud 13-04-2006, 21:56
EXBO
EXBO is offline
oooh joepie!!!! iemand PM me zodra die open is!! (voor het geval dat ik em mis ofzo)
Oud 14-04-2006, 12:34
Hanneke
Hanneke is offline
Dit waren de stemmingen van 2 rondes terug, wat iedereen gezegd heeft te gaan stemmen tenminst:
Code:
09-04
SJOERD
	SAARAH (TOVENAAR)
BEER	
	TINK* (DORPELING)
	DUIVELAARTJE
	HMHM
NETRAM	
	SJOERD
	BEER
TINK*
	TRA 
NIET
	NETRAM (DORPELING)
NIET GESTEMD: 
	HANNEKE (DORPELING)
	TEJAY (DORPELING)
---->GELIJKSPEL ---> TINK*
Er was gelijkspel tussen Tink* en nog iemand. De spelleider zei dat er weinig stemmen waren, Tejay en ik zeiden vergeten te hebben te stemmen en Netram heeft misschien ook wel niet gestemd (iig niet gezegd op wie die ging stemmen).
Dan zou Tink* maar 1 stem hebben (er vanuitgaand dat iedereen die geen weerwolf is niet gelogen heeft), de andere 'helft' van het gelijkspel heeft dan dus ook maar 1 stem gehad.
Er zeiden drie mensen op beer te gaan stemmen, daarvan hebben er dan dus twee gelogen. Er zeiden twee mensen op Netram te gaan stemmen, daar heeft dan dus ook iemand van gelogen.
Dit zou dus betekenen dat Hmhm en Duivelaartje sowieso weerwolf zijn en verder de keus nog is tussen Sjoerd en de communiceerbeer.

De afgelopen stemming zei iedereen het volgende te stemmen:
Code:
11-04
BEER
	DUIVELAARTJE 
	HANNEKE (DORPELING)
TRA
	SAARAH (TOVENAAR)
SAARAH	
	TRA 
	BEER
HANNEKE	
	TEJAY (DORPELING)
NIET
	SJOERD
	HMHM
--->GELIJKSPEL ---> SAARAH
Als beer geen wolf is, en echt op Saarah gestemd heeft dan zou het geen gelijkspel zijn (want dan is Duivelaartje wolf dus was er maar 1 stem op beer). Dus lijkt me dat Beer en Duivelaartje allebei wolf zijn. Maar Sjoerd is toch ook wel heel verdacht... Ergens klopt er iets niet in m'n verhaal denk ik.

Duivelaartje komt beide keren uit als verdachte. Ik denk dat ik haar maar ga stemmen. TheRedArrow (naamzoek ) wat doe jij?
Oud 14-04-2006, 14:34
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Duivelaartje.
Oud 14-04-2006, 14:38
Hanneke
Hanneke is offline
Oke, doe ik dat ook
Oud 14-04-2006, 14:48
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 14-04-2006 @ 15:38 :
Oke, doe ik dat ook
En dan zien dat jij de weerwolf bent.
Oud 14-04-2006, 17:07
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 14-04-2006 @ 15:48 :
En dan zien dat jij de weerwolf bent.
Dat bedacht mr soija ook al, ja. Ik begin het haast jammer te vinden dat ik geen wolf ben
Oud 14-04-2006, 17:35
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik heb ook op duivelaartje gestemd dus zelfs als een van jullie twee weerwolf is gaat ze er nog uit
Oud 14-04-2006, 19:42
Verwijderd
is een weerwolfspamtopic op onzin tegen de spelregels?
Oud 14-04-2006, 20:10
Hanneke
Hanneke is offline
Nog geen uitslag?
Oud 14-04-2006, 20:20
Spelleider
Spelleider is offline
Het was een regenachtige avond. Zoals gewoonlijk waren de dorpelingen weer bij elkaar gekomen in de Steigerende Pony voor een natje en een droogje. Gersteman Boterbast had de hele dag schoongemaakt, dus er was niks meer te zien van het drama dat zich hier de vorige avond had afgespeeld.
Iedereen was al behoorlijk aangeschoten: Hanneke en Sjoerd zaten in een hoekje met elkaar te zoenen, TRA zat aan de bar de ene naar de andere pul bier naar binnen te gooien, hmhm de doler zat op de bank rustig een pijpje te roken en de Communiceerbeer zat zijn laarzen te poetsen. Door de regen de laatste tijd waren de straten heel erg modderig. Hierdoor waren ze na één wachtronde lopen al supersmerig. Gersteman stond uiteraard achter de bar: hij tapte pul na pul voor TRA. Zelfs met nog maar zo weinig dorpelingen in leven, had hij nog een goeie omzet.
Toen klonk er buiten ineens een krakend geluid. Toen de dorpelingen naar buiten gingen om te kijken wat er aan de hand was, zagen ze een groot gat in de omheining zitten! En door dat gat klom een enorme trol naar binnen!! 'Dat is diezelfde trol weer!' riep hmhm tegen TRA. 'Je weet wel, diegene die de elf gedood heeft. 'HAHAA!' lachte de dwerg. 'Mijn bijl hunkert naar trollevlees!!!' Hij slingerde een werpbijl in de richting van de trol. Deze boorde zich in de trollehuid, maar deed weinig schade. De trol brulde en ging in de aanval. De dwerg werd ver weg geknuppeld. De Communiceerbeer rende op de trol af met zijn lans in de aanslag, maar ook hij kreeg een knuppelslag te verwerken... Toen zette hmhm de doler een pijl op de pees. Ze richtte en....de pijn ging precies in duivelaartjes oog! De trol brulde het uit. Hij pakte de doler met beide handen beet en begon te knijpen. Hmhm krijste van de pijn.
Op dat moment gooide iemand een steen tegen de kop van de trol aan. En nog een. Het lelijke beest keek op. Hanneke en Sjoerd stonden allebei met een steen in hun hand. 'He, lelijkerd! Pak iemand van je eigen lengte!' Kennelijk houden trollen er niet van als iemand lelijkerd tegen ze zegt, want duivelaartje smeet hmhm op de grond en kwam op Sjoerd en Hanneke af stormen!
Sjoerd en Hanneke deinsten achteruit, maar toen kreeg Sjoerd een idee. 'Hanneke, die paal daar!' Hij wees naar een boomstam van de gesloopte palissade. 'Die spitse punt!' Hanneke begreep de hint en samen tilde ze de paal op, met de spitse punt naar voren.... Het domme beest zag de paal te laat en kon niet meer rennen. Hij spietste zichzelf aan de paal vast!!
De trol viel om en bleef stil liggen. Sjoerd en Hanneke keken elkaar aan. Hanneke vloog Sjoerd om de hals 'Oh Sjoerd, je was geweldig!!' Gersteman Boterbast kwam onder de bar vandaan. 'Is tie weg?'
Maar toen gebeurde er iets vreemds. De trol was niet dood! Hij stond op en begon te veranderen. Zijn tanden werden langer, hij kreeg een vacht en zijn nagels werden langer. Ook werd ie twee keer zo groot!!!
Duivelaartje was veranderd in een monster: een half trol-half weerwolf gedrocht! En het beest had honger....

Bossfight: Duivelaartje the troll-wolf.
Aan de linkerzijde hebben we de dorpelingen: Hanneke, Sjoerd, TRA, hmhm, de Communiceerbeer en Gersteman Boterbast! Samen goed voor 500 kilo.
En aan de rechterzijde hebben we duivelaartje de trollewolf, alleen al goed voor 2000 kilo!! Nu inzetten aub!

Het eerste wat het monster deed was een van de huisjes oppakken en dat naar Sjoerd en Hanneke slingeren. Ze konden het gelukkig nog net ontwijken.... Ondertussen was TRA bijgekomen. Als een echte dwerg stormde hij meteen op het gevaar af, klaar om zijn vrienden te beschermen. Hij boorde zijn bijl in de voet van het monster, maar het enige wat het beest deed was hem wegschoppen. TRA vloog voor een tweede maal door de lucht, door het dak van de Steigerende Pony heen! De barman was weer onder de bar gedoken, maar de dappere doler hmhm probeerde wederom een pijl af te schieten. Nu richtte ze op het andere oog van Duivelaartje. Het beest was echter niet onder de indruk: De doler werd opgepakt en in de muil van het gedrocht gekieperd. Hmhm was echter allerminst van plan om zichzelf te laten opeten. Ze trok haar zwaard en stak dat diep in het gehemelte van het monster. Het beest brulde het uit.
Sjoerd en Hanneke ondertussen, hadden een tweede paal gepakt en kwamen in volle vaart op het monster afrennen, met de paal in aanslag. De spitse punt boorde zich in Duivelaartjes rechterpoot. De trollewolf brulde nog een keer en begon zijn evenwicht te verliezen. Hanneke zag een zwarte schaduw op zich afkomen. 'HANNEKE!! Kijk uit!' riep Sjoerd. Heel heldhaftig duwde de ridderlijke Sjoerd zijn vriendin aan de kant. Maar toen viel het enorme lichaam van het monster......bovenop Sjoerd.
Hanneke huilde en gilde hysterisch toen ze het beest op haar vriend zag vallen. Toen ging de mond van het wezen open, en hmhm klom naar buiten. Ze zat helemaal onder het kwijl en ze stonk verschrikkelijk. Haar zwaard zat helemaal onder het zwarte trollebloed, en toen Hanneke in de mondopening keek zag ze vele zwaardhouwen zitten. De Communiceerbeer maakte het werk af door op de kop van de trol te klimmen en zijn zwaard diep de hersenpan in te jagen..... Dat was teveel voor Duivelaartje. De trollewolf brulde een laatste keer en stierf.
Hanneke klampte zich vast aan hmhm. 'We-we moeten hem verplaatsen!! Sjoerd ligt eronder!!' hmhm schudde haar hoofd. 'Trollen zijn van steen. Dat kan hij nooit overleefd hebben...' Hanneke viel op haar knieeën en begon te huilen. Toen klonk er een holle stem: 'Kan iemand mij hier even onderuit helpen?' Hanneke vloog op 'SJOERD! Je leeft nog!' Sjoerd antwoordde: 'Het scheelde niet veel. Ben toevallig in een kuil gevallen. Dat beest viel over me heen...'
De Communiceerbeer ging ondertussen kijken of TRA ook nog leefde. Ook die bleek goed terecht gekomen te zijn: hij was in een biervat geland. Dat vat zat eerst helemaal vol, maar hij had het nu al half leeg gedronken......

Deelnemers:
1) Hanneke
2) Lilith (dorpeling)
3) Sjoerd
4) Saarah (tovenaar)
6) netram (dorpeling)
7) Beer
8) Tink* (dorpeling)
9) TRA
10) Tejay (dorpeling)
11) Mr Soija (ziener)
12) hmhm
13) Misti (dorpeling)
14) duivelaartje (weerwolf)

blauw=gedood
rood=opgegeten

One down, two to go!
Maar de andere twee wolven mogen zich morgenavond gaan wreken......
Oud 14-04-2006, 20:27
Hanneke
Hanneke is offline
En nu nog even het verhaal lezen
Edit: mooi verhaal weer

Laatst gewijzigd op 14-04-2006 om 20:35.
Oud 14-04-2006, 20:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Godsamme, een trollewolf nog wel. Volgens mij was ik echt een angstaanjagend figuur. Volgende keer breng ik niemand meer op ideeen, en als ik het al doe; nooit meer trollen.

Maar dorpelingen, het werd wel eens tijd dat jullie een weerwolf gingen vinden. De strijd is echter nog niet gewonnen hoor.
Oud 14-04-2006, 21:19
Hanneke
Hanneke is offline
Ik had eerder een rijtje moeten maken met wie iedereen zou gaan stemmen. Maar ik moet zeggen echt verdacht gedroeg je je niet.

Beer en duivelaartje zaten elkaar wel verdacht te maken, en communiceerbeer zei op duivelaartje te gaan stemmen... Hmm, misschien is hij dan toch geen wolf. Hoewel het ook doorgestoken kaart kan zijn natuurlijk. Maar ik denk het eigenlijk niet.
Volgende ronde Sjoerd maar denk ik.

Laatst gewijzigd op 14-04-2006 om 21:22.
Oud 14-04-2006, 21:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb de andere wolven ook wel eens als verdacht aangezien hoor.
Oud 14-04-2006, 21:44
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 14-04-2006 @ 21:27 :
En nu nog even het verhaal lezen
Edit: mooi verhaal weer
Oud 14-04-2006, 22:01
EXBO
EXBO is offline
Wie laat er zijn eigen vriendje nou vermoorden??
Oud 14-04-2006, 23:21
Sjoerd
Sjoerd is offline
Dat kan je onderling wel afspreken, dat de 3 weerwolven elkaar beschuldigen..
maar ik zou het niet zo snel doen denk ik. beetje riskant
Oud 15-04-2006, 09:49
Spelleider
Spelleider is offline
Ok mensen, slecht nieuws.

Ik moet vanavond oppassen bij mensen die geen computer hebben (die het doet)
Ik kan daarom niet om 8 uur de uitslag erop zetten. Dat doe ik dus pas als ik terugkom, en als dat te laat is morgenvroeg.
Oud 15-04-2006, 10:43
Sjoerd
Sjoerd is offline
Netjes dat je het aankondigt
Oud 15-04-2006, 12:13
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 15-04-2006 @ 11:43 :
Netjes dat je het aankondigt
idd
Oud 15-04-2006, 23:23
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Spannend hoor.....word er hierna nog een potje gespeeld?
Oud 15-04-2006, 23:36
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 16-04-2006 @ 00:23 :
Spannend hoor.....word er hierna nog een potje gespeeld?
ja
Oud 15-04-2006, 23:36
drilboor sjakie
Gezellig!
Oud 15-04-2006, 23:38
Hanneke
Hanneke is offline
Ja he. (Je zit wel behoorlijk het forum onder te spammen trouwens..)
Oud 15-04-2006, 23:40
drilboor sjakie
Wat spammen.
Gewoon nuttig te reageren, dat ik nou ongeveer de enige ben die online is en daarom veel 'laatste reacties' op mijn naam heb staan......het zij zo...
Oud 15-04-2006, 23:41
Hanneke
Hanneke is offline
Oke, wat jij wilt.
Oud 15-04-2006, 23:42
drilboor sjakie
Citaat:
Hanneke schreef op 16-04-2006 @ 00:41 :
Oke, wat jij wilt.
Ja.....wat ik wil...
Oud 16-04-2006, 00:44
Spelleider
Spelleider is offline
1 weerwolf dood, dat is reden voor een feestje. Dat dachten de dorpelingen ook. We vinden iedereen terug in de Steigerende Pony (die in steeds slechtere staat verkeerd). Gersteman de barman had het gat in het dak dechtgemaakt met zeil, zodat de regen buitenbleef. De Communiceerbeer, Hanneke en hmhm waren de hele dag bezig geweest om Sjoerd onder de trol vandaan te halen. TRA had de hele dag niks anders gedaan dan luid snurkend zijn roes liggen uitslapen....
Nu zaten Hanneke en Sjoerd in een hoekje te vozen. Hmhm lag op de bank, met haar shirt uit. Het bleek dat de trol tijdens het fijnknijpen en paar van haar ribben had gebroken. De Communiceerbeer was bezig haar te verbinden, en hij deed zijn uiterste best om NIET naar haar borsten te kijken... Het moet gezegd worden dat hij er niet zo goed in slaagde.
TRA lag nog steeds te slapen. Zijn gesnurk overstemde elk ander geluid in de herberg. De dikke herbergier zat een beetje te patiencen aan de bar: met de dwerg knock-out werd er helemaal geen bier besteld...
Net toen hij een 'Yes' geluidje maakte toen hij de schoppenaas vrijspeelde, gooide Sjoerd wat geld op de bar neer. 'Eén tweepersoonskamer' zei hij, terwijl hij omkeek naar Hanneke, die al bij de trap stond. De barman trok een veelbetekenende grijns en gaf hem een sleutel. Sjoerd racete naar boven toe...
Ondertussen boog hmhm haar hoofd naar dat van de Communiceerbeer. Ze fluisterde in zijn oor: 'Weet je dat je best wel sexy bent als je een keer in bad zou gaan?' wijzend op de modder op zijn kleren en op zijn gezicht. De Communiceerbeer blooste en zei tegen haar: 'Dat geldt ook voor jou...'
Toen fluisterde hmhm nóg wat in zijn oor. Beer stond meteen op en liep naar de bar. Ook hij legte wat geld op de toonbank en zei: 'Eén tweepersoonkamer graag...met een bad' De dikke barman grijnste en gaf een sleutel. Beer en hmhm verdwenen giechelend en zoenend de trap op...
Toen keek de barman naar de stapel geld die er op zijn bar lag. 'Verrek, en ik dacht nog wel dat dit een waardeloze avond ging worden! Dit is de hoogste omzet sinds weken! Wat mij betreft mogen die jongelingen hier nog wel een tijdje blijven...'
Toen maakte hij alles donker en ging ook naar bed. De snurkende dwerg bleef liggen waar ie lag.
Drie uur later vinden we Hanneke en Sjoerd uitgeput en bezweet naast elkaar in bed. Vanuit de kamer ernaast (die van hmhm en beer) komen nog steeds gekke geluiden, maar het geluid dat alles overstemd is het gesnurk van TRA. Hanneke zegt opeens: 'Ik heb honger. Is het al etenstijd?' Sjoerd lacht. 'Je lijkt wel een Hobbit! Maar goed, ik zal wel eens ontbijt op bed voor je maken' Sjoerd trekt zijn broek aan en verlaat de kamer. Een kwartier later hoort Hanneke wat geritsel aan de slaapkamerdeur. 'Sjoerd? Ben jij dat?' Maar dan vliegt de deur open!! Twee enorme weerwolven komen de kamer binnen! De naakte Hanneke wordt besprongen en in een oogwenk verslonden!!! Daarna springen ze door het raam naar buiten en gaan ervandoor.

Deelnemers:
1) Hanneke (dorpeling)
2) Lilith (dorpeling)
3) Sjoerd
4) Saarah (tovenaar)
6) netram (dorpeling)
7) Beer
8) Tink* (dorpeling)
9) TRA
10) Tejay (dorpeling)
11) Mr Soija (ziener)
12) hmhm
13) Misti (dorpeling)
14) duivelaartje (weerwolf)

blauw=gedood
rood=opgegeten

En hiermee is er weer een dorpeling minder.
Het blijft een feit dat er de volgende ronde een weerwolf MOET sterven, anders hebben de weerwolven gewonnen...
Life's a bitch. (and then you meet me)
Oud 16-04-2006, 00:47
Hanneke
Hanneke is offline
Was te verwachten.. (Femic! Je had geen gelijk )
Oud 16-04-2006, 00:48
Verwijderd
ik wist het!, terwijl ik had voorspeld dat han en tra geen wplven waren.
Oud 16-04-2006, 00:49
Verwijderd
sjoerd en beer moeten dood.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten