Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 11:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het zo moeilijk om iemand weg te zien glijden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kan het daar natuurljk ook wel vragen, heb 2 april een afspraak met die psychiater, dus dan vraag ik het dan wel. ik vond het juist heerlijk, lekker snel in zo een roes raken.. maar ja, dan was het ook wel te verwachten dat het niet goed voor je is.. ik weet niets van een sticker alleen in de bijsluiter stond dat het gebruik van alcohol moest worden vermeden.. als je oxazepam gebruikt en drinkt, heeft dat ook nog een raar effect eigenlijk? moet je dan nog meer extra uitkijken.. (eerder andersom eigenlijk, als je gedronken hebt en dan neem je dat in..)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kijk anders op de site http://www.fk.cvz.nl/ Verder kun je je psychiater vragen waarom hij ervoor gekozen heeft. het is in ieder geval niet vreemd.
||
Citaat:
![]() bedankt voor de reacties allemaal. ik voel nog steeds niet echt effect op hoe ik me voel van de cipramil, maar.. wie weet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Werd dat aankomen veroorzaakt doordat je er meer door ging eten? Ik merk namelijk de afgelopen dagen dat m'n eetlust enorm is toegenomen. Heb wel de neiging om gezonde dingen te pakken though. En dat is dan weer een voordeel. Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 00:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus het verschilt volgens mij nogal! |
![]() |
||
Citaat:
http://www.tijdschriftvoorpsychiatri...d.php?id=610 -
||
Citaat:
Kreeg het maar 2 weken, want mocht het niet langer gebruiken, maar na een paar dagen had het al niet meer de werking die het wel moest hebben.. Nu zit ik zonder slaap medicatie, en doe snachts weer geen oog dicht
||
Verwijderd
|
Citaat:
van seroquel werd ik onwijs slaperig. Dat stond in de bijsluiter, maar ik dacht dat het wel mee zou vallen. tot ik de 1e nam, binnen een half uur werd ik zo slap dat ik niet meer op mijn benen kon staan. Ik heb toen aan psych gevraagd of ipv 3 x per dag1, 1 x per dag 3 kon slikken, en dat kon. (voor het slapen gaan nam ik ze in) ik vond het wel heftig spul, en ik heb er weinig baat bij gehad. vooral van die combinatie citalopram en seroquel vond ik gaar, omdat ik er echt heel leeg van werd en nog maar weinig gedachten had. scary. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben ondertussen ook gestopt met al die stomme pillen, word er gek van, als ik in mijn laatje kijkt wat die idioten me de afgelopen 2,5/3,5 jaar allemaal voorgeschreven hebben Ritalin/Methylfenidaat: voor mijn ADD Melatoninum: voor mijn DSPS Imovane/Zopiclon: voor als ik echt niet kan slapen Cimetidine/Tagamet/Pantozol: voor mijn maag omdat ik me altijd opwind Mirtazapine: AD/Serotonine aanmaker Efexor: Angstremmer/Serotonine aanmaker Temazepam: Angstremmer/Rustgevend Metoprololsuccinaat voor weet ik veel wat Prozac: AD Oxazepam: Rust/AD Alprazolam/Xanax: Rust/Angst en had zelf ooit nog eens het homeopathische Kira gekocht geloof ik. Nou, ik slaap nog steeds niet, ik ben nog steeds nerveus en edgy, ik heb nog steeds aanvallen, en ik ben nog steeds
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wil enkel meegeven dat ik uiteindelijk geen Seroxat meer neem en het ook niet aanraad omdat het naar mijn mening wel degelijk verslavend kan zijn in de zin dat het (verdomd...) moeilijk kan zijn om af te kicken. Maar zoals reeds vermeld werd, ik heb ook het idee dat dokters vaak niet goed weten (of kunnen weten) wat ze precies voorschrijven.
||
Citaat:
Al is het al een stuk aangenamer dat je smorgens er niet meer hoeft aan te denken iets nemen ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar seroxat is nog veel verrotter om mee te stoppen, dus reken maar op wat langer ![]() Veel water drinken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is iets waar je helaas doorheen moet. (toen ik met seroxat ging stoppen, werd er geleidelijk wat van de dosis af gehaald. Hierdoor had ik nog wel last van ontwenningsverschijnselen maar minder heftig)
|
![]() |
|
|