Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2006, 17:42
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 02-07-2006 @ 13:39 :
maar als ze niet stinken of vies zijn kan ik ze toch aandoen of zie ik het verkeerd? ik ga niet nutteloos kleren wassen als ze niet vies zijn, das zonde van de print enzo...
Wat is voor jou dat het verschil tussen kleren die niet vies zijn en niet stinken en een persoon die niet vies is en niet stinkt? Waarom moet die persoon zich volgens jou wel 'nutteloos wassen' en jij je kleren niet? Ik vind 'nutteloos wassen' vooral zonde van het water.

En net zoals je kleren uit kunt hangen kun je je zelf ook wassen zonder te douchen.

Wat is nu het verschil? Ja, dat het ene van stof is en het ander een mens, maar verder? In mijn ogen dus erg weinig.
Oud 02-07-2006, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-07-2006 @ 18:42 :
Wat is voor jou dat het verschil tussen kleren die niet vies zijn en niet stinken en een persoon die niet vies is en niet stinkt? Waarom moet die persoon zich volgens jou wel 'nutteloos wassen' en jij je kleren niet? Ik vind 'nutteloos wassen' vooral zonde van het water.

En net zoals je kleren uit kunt hangen kun je je zelf ook wassen zonder te douchen.

Wat is nu het verschil? Ja, dat het ene van stof is en het ander een mens, maar verder? In mijn ogen dus erg weinig.
ik kan mezelf niet uithangen om de geur weg te krijgen en bij een shirtje met rooklucht gaat dat wel
Oud 04-07-2006, 23:12
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 02-07-2006 @ 13:39 :
ik sta op, ik douche, ik zet deo en trek een shirt aan, als je dan nog stinkt ben je of een faler in t douchen of moet je betere deo kopen of je kleren wassen.

en als mn kleren stinken doe ik ze niet meer aan en gaan ze in de was, maar als ze niet stinken of vies zijn kan ik ze toch aandoen of zie ik het verkeerd? ik ga niet nutteloos kleren wassen als ze niet vies zijn, das zonde van de print enzo...
Het punt was dat je zei dat jíj na een dag gewoon niet meer fris was. Dan zijn de kleren na die dag dus net zo min fris. En dat je ze uithangt, wil niet zeggen dat het zweet dat erin is gaan zitten, plotseling verdwijnt...
Oud 04-07-2006, 23:35
Shock
Shock is offline
Normaal elke dag, met deze temperaturen liever twee keer
Oud 04-07-2006, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-07-2006 @ 00:12 :
Het punt was dat je zei dat jíj na een dag gewoon niet meer fris was. Dan zijn de kleren na die dag dus net zo min fris. En dat je ze uithangt, wil niet zeggen dat het zweet dat erin is gaan zitten, plotseling verdwijnt...

wat is er zo moeilijk te begrijpen aan
Citaat:
behalve als het stinkt of vies is, dan flikker ik t in de was.
wat is zweet? stinkend en vies

bingo
Oud 05-07-2006, 09:03
Verwijderd
Maar je zei zelf dat je sowieso zweet, en dus zit dat ook elke dag in je kleren. En uithangen helpt daar niet tegen. Of lees ik nou heel verkeerd?

OT: 5-7x per week.
Oud 05-07-2006, 09:05
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-07-2006 @ 00:42 :
wat is er zo moeilijk te begrijpen aan

bingo
Zweet stinkt niet. Oud zweet wel.
Oud 05-07-2006, 09:09
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-07-2006 @ 00:42 :

Zweet hoeft niet per definitie te "stinken" of "vies" te zijn. Ligt er o.a. aan wat je voedingspatroon is.
Oud 05-07-2006, 09:10
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 03-07-2006 @ 00:09 :
ik kan mezelf niet uithangen om de geur weg te krijgen en bij een shirtje met rooklucht gaat dat wel
Je kunt je zelf ook niet wassen met een washandje en wat zeep?

En ik had het dus over 'jezelf' zonder een vieze lucht, jij had het ook over kleren die niet vies waren ed, toch? Wat Morgan zegt: "Het punt was dat je zei dat jíj na een dag gewoon niet meer fris was. Dan zijn de kleren na die dag dus net zo min fris. En dat je ze uithangt, wil niet zeggen dat het zweet dat erin is gaan zitten, plotseling verdwijnt... "

En idd, als je na een dag zelf vies bent, dan zijn je kleren dat ook. Dus begrijp ik niet dat je dan vind dat je zelf moet douchen, maar dat je je kleren nog wel één of twee dagen aan kunt... Met een schoon lijf in vieze kleren lijkt me weinig effect hebben...

Ik trek op dit moment soms twee of drie keer per dag schone kleren aan, omdat ik me dan 'schoner' voel, maar ik heb echt geen tijd en zin om drie keer per dag te gaan douchen.

Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 09:13.
Oud 05-07-2006, 10:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Pff... met dit weer zou ik wel continu onder de douche willen staan... Ik voel me vies
Oud 05-07-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 05-07-2006 @ 10:10 :
Je kunt je zelf ook niet wassen met een washandje en wat zeep?

En ik had het dus over 'jezelf' zonder een vieze lucht, jij had het ook over kleren die niet vies waren ed, toch? Wat Morgan zegt: "Het punt was dat je zei dat jíj na een dag gewoon niet meer fris was. Dan zijn de kleren na die dag dus net zo min fris. En dat je ze uithangt, wil niet zeggen dat het zweet dat erin is gaan zitten, plotseling verdwijnt... "

En idd, als je na een dag zelf vies bent, dan zijn je kleren dat ook. Dus begrijp ik niet dat je dan vind dat je zelf moet douchen, maar dat je je kleren nog wel één of twee dagen aan kunt... Met een schoon lijf in vieze kleren lijkt me weinig effect hebben...

Ik trek op dit moment soms twee of drie keer per dag schone kleren aan, omdat ik me dan 'schoner' voel, maar ik heb echt geen tijd en zin om drie keer per dag te gaan douchen.
maar ik zeg toch dat als mn kleren vies zijn ik ze was? wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen? als ik werk doe ik elke dag andere kleren aan want ze worden gewoon ranzig, als ik op de bank zit of 5 min wegga doe ik niet zo idioot veel dat mn kleren vies worden dus kan ik ze vaker aan. en daarbij komt dat er geen kleding over mn gezicht zit en die word vaak het smerigst. meestal voer ik geen flikker uit dus gaan mn kleren ook niet stinken of worden ze niet vies en dan zie ik geen nut om ze te wassen. als ik veel zweet doe ik ook iets anders aan aangezien ik plakkende kleren ook ranzig vind en dan hang ik ze ook niet uit want ik ben niet zo dom dat ik niet begrijp dat zweet er niet uit gaat.

maar ik douche voornamelijk omdat mn gezicht en mn intieme delen en mn oksels en voeten gewoon vies worden dagelijks, dan is t wel zo fijn om me te douchen/ af te spoelen, ik sta ook echt niet elke dag 2x een half uur onder de douche. de enige tijd dat ik lang douche is als ik mn haren was.
Oud 05-07-2006, 11:40
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 05-07-2006 @ 11:54 :
maar ik zeg toch dat als mn kleren vies zijn ik ze was? wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen? als ik werk doe ik elke dag andere kleren aan want ze worden gewoon ranzig, als ik op de bank zit of 5 min wegga doe ik niet zo idioot veel dat mn kleren vies worden dus kan ik ze vaker aan. en daarbij komt dat er geen kleding over mn gezicht zit en die word vaak het smerigst. meestal voer ik geen flikker uit dus gaan mn kleren ook niet stinken of worden ze niet vies en dan zie ik geen nut om ze te wassen. als ik veel zweet doe ik ook iets anders aan aangezien ik plakkende kleren ook ranzig vind en dan hang ik ze ook niet uit want ik ben niet zo dom dat ik niet begrijp dat zweet er niet uit gaat.

maar ik douche voornamelijk omdat mn gezicht en mn intieme delen en mn oksels en voeten gewoon vies worden dagelijks, dan is t wel zo fijn om me te douchen/ af te spoelen, ik sta ook echt niet elke dag 2x een half uur onder de douche. de enige tijd dat ik lang douche is als ik mn haren was.
Je gezicht wordt vies omdat daar geen kleren overheen zitten. Drie maal raden waar de 'viesheid' die ook op je gezicht komt, dan ook komt

Het punt is dat jij gewoon precies hetzelfde doet als wij, maar beweert dat wij vies zijn omdat we niet elke dag douchen. Je ziet blijkbaar zelf ook in dat je kleren echt niet vreselijk vies zijn na een dag dragen. Hetzelfde geldt blijkbaar voor bijvoorbeeld je armen of je buik, want je doucht voornamelijk om de 'kritieke zones' te wassen.
Die was ik ook dagelijks, maar dan niet onder de douche maar met een washandje. Ik denk namelijk ook dat mijn armen met normaal weer (dit is dus niet normaal) niet bijzonder vies worden. We zijn dus precies even vies
Oud 05-07-2006, 12:26
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 05-07-2006 @ 11:54 :
maar ik zeg toch dat als mn kleren vies zijn ik ze was? wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen?
Het is niet dat ik jou niet: jij begrijpt mij niet. Ik zeg nl niet dat ik niet begrijp dat jij je kleren wast als ze vies zijn, maar dat ik niet begrijp dat jij je kleren soms wel langer dan een dag niet wast en dat je dat niet vies vindt, maar dat je iemand die niet elke dag doucht wel vies vindt. Waarom zijn kleren niet altijd vies na een dag en het lijf van iemand wel? (Dat kan volgens mij niet eens, want als je zelf vies bent na een dag, moeten je kleren dat ook zijn, die heb je immers aan.) Als je geen flikker uitvoert wordt je lijf ook niet vies en gaat het ook niet stinken neem ik aan? Maar toch moet je dan douchen. Waarom moeten je kleren dan niet in de was? En waarom kun je niet gewoon je gezicht, intieme delen, oksels en voeten wassen met bv. een washandje en water en zeep?

Ik ben het met Morgan eens dat het weinig verschil maakt qua 'schoonheid'.
Oud 05-07-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 05-07-2006 @ 13:26 :
Het is niet dat ik jou niet: jij begrijpt mij niet. Ik zeg nl niet dat ik niet begrijp dat jij je kleren wast als ze vies zijn, maar dat ik niet begrijp dat jij je kleren soms wel langer dan een dag niet wast en dat je dat niet vies vindt, maar dat je iemand die niet elke dag doucht wel vies vindt. Waarom zijn kleren niet altijd vies na een dag en het lijf van iemand wel? (Dat kan volgens mij niet eens, want als je zelf vies bent na een dag, moeten je kleren dat ook zijn, die heb je immers aan.) Als je geen flikker uitvoert wordt je lijf ook niet vies en gaat het ook niet stinken neem ik aan? Maar toch moet je dan douchen. Waarom moeten je kleren dan niet in de was? En waarom kun je niet gewoon je gezicht, intieme delen, oksels en voeten wassen met bv. een washandje en water en zeep?

Ik ben het met Morgan eens dat het weinig verschil maakt qua 'schoonheid'.
waarom zou ik niet douchen?
edit: ik vind wassen met washandje namelijk nutteloos en een kutresultaat geven. ok ik bespaar water maar ik word er echt niet schoner van en ik moet t toch afspoelen als ik zeep op mn lijf heb dus kan ik net zo goed onder de douche gaan staan

Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 18:30.
Oud 05-07-2006, 18:25
Vip3r
Vip3r is offline
Hahaha, dat dit nog steeds loopt

Ik ga met dit weer ook iedere dag. Normaal in de winter 2 of 3x per week ofzo. Maar dit weer is te erg.
Oud 05-07-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 05-07-2006 @ 19:25 :
Hahaha, dat dit nog steeds loopt

Ik ga met dit weer ook iedere dag. Normaal in de winter 2 of 3x per week ofzo. Maar dit weer is te erg.
Het is ook een érg loze discussie
Oud 05-07-2006, 18:56
Eesje
Eesje is offline
je laat trouwens op een dag ontzettend veel dode huidcellen los, hoeweining je ook doet.. dat is dan toch ook vies
Oud 06-07-2006, 18:07
***ailá***
***ailá*** is offline
ik denk dat mijn douchegedrag hier wel bekend is.... alleen op dit moment is het even anders. Ik heb gisterochtend voor het laatst gedoucht en voel me verschrikkelijk. Hoe houden jullie dat vol? Voelen jullie je niet vies?

Ik ga NU de douche in
Oud 06-07-2006, 18:51
nati
nati is offline
Ok, komt 'ie,
Ik douche me in ieder geval 1 keer per dag, elke ochtend.
(en regelmatig ook 's middags en 's avonds, maar niet altijd en geen vast ritme).
Dan was ik me eerst, maak mijn haar nat, masseer er shampoo in, scheer mijn armen en oksels, spoel de shampoo uit en was me een beetje, dan masseer ik conditioner in, scheer mijn benen, spoel de conditioner uit en was me een beetje, ik vind het erg belangrijk om de intieme delen goed te wassen.
Voor mijn lichaam gebruik ik geen zeep.... gewoon water en dat doet 't hardstikke goed...
Als ik uit de douche kom enafgedroogd ben smeer ik een lekekre lotion op mijn armen en benen, nivea op mijn gezicht, deo, schone kleren en de dag kan beginnen!!

(ps; het klimaat en de omgeving van 't land waar ik woon maken je haar nogal ranzig en als je het een dag niet was voelt het meteen al vies, maar als ik weer in nederland zou zijn zou ik het volgens mij nog steeds zo doen omdat ik er zo aan gewend ben).

Laatst gewijzigd op 06-07-2006 om 18:55.
Oud 06-07-2006, 19:09
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 06-07-2006 @ 19:07 :
ik denk dat mijn douchegedrag hier wel bekend is.... alleen op dit moment is het even anders. Ik heb gisterochtend voor het laatst gedoucht en voel me verschrikkelijk. Hoe houden jullie dat vol? Voelen jullie je niet vies?

Ik ga NU de douche in
Met dit weer voel je je zeker vies en plakkerig. Maar tot een graad of 23 in niet-benauwd weer heb ik niet de behoefte vaker onder de douche te stappen, dan is aan de wastafel wassen gewoon verfrissend genoeg. Boven de 23 graden en bij benauwd weer, douche ik me wel iedere dag. En was ik me ook nog een keer aan de wastafel om alles een beetje te verfrissen.
Oud 06-07-2006, 19:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Normaal douche ik om de dag (altijd s'ochtends) en altijd na het sporten en zwemmen.. maar gister heb ik 2 keer gedouchet en de dagen daarvoor allemaal 1 keer.. ik moet niet teveel douchen ik heb van die blondeer shampoo straks is mn haar weggebleekt haha
Oud 06-07-2006, 19:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met dit weer douche ik ook elke dag wel eventjes 's avonds maar dan nog echt geen twee keer op een dag hoor. 's Ochtends was ik me wel even aan de kraan.
Oud 06-07-2006, 20:32
Bloem
Bloem is offline
Ik heb de post van viper en 2 reacties daarop verwijderd, discusseren is leuk maar hou het wel een beetje gezellig.
Oud 06-07-2006, 20:32
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Bloem schreef op 06-07-2006 @ 21:32 :
Ik heb de post van viper en 2 reacties daarop verwijderd, discusseren is leuk maar hou het wel een beetje gezellig.
Nouja zeg Ik vond het best gezellig.
Oud 06-07-2006, 23:14
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 06-07-2006 @ 19:07 :

Ik ga NU de douche in
Psh, met dit weer lig ik het liefst alleen maar in het water.
Oud 07-07-2006, 02:48
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2006 @ 00:14 :
Psh, met dit weer lig ik het liefst alleen maar in het water.
haha wie niet. Alleen was ik ziek, niet zo'n goed plan
Oud 07-07-2006, 09:52
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 07-07-2006 @ 03:48 :
haha wie niet. Alleen was ik ziek, niet zo'n goed plan
Een lauwwarm bad met van die etherische oliën?
Oud 07-07-2006, 21:45
lisanne_tje
lisanne_tje is offline
normaal douche ik me gewoon elke dag en in de zomer douche ik me altijd minstens 2 keer per dag
Oud 07-07-2006, 23:37
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Ik douche in de ochtend elke dag.. ik wordt er wakkerder van en gaap dan minder Verder douche ik soms dan ook in de middag/avond als verkoeling/verfrissing of bijv. na het zwemmen. Dus kom ik denk uit op 7-9 keer per week.
Oud 09-07-2006, 00:16
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2006 @ 10:52 :
Een lauwwarm bad met van die etherische oliën?
ow ja, das wel lekker
ach, inmiddels ben ik alweer onder de tuinslang gedoken
Oud 11-07-2006, 10:28
anoniem888
anoniem888 is offline
Ik douche eerst een dag, dan een dag niet, dan weer wel, dan niet, enzovoort..
Dus niet elke dag..
Oud 11-07-2006, 10:32
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik douche iedere dag, en altijd 's avonds. Dan voel ik me schoon als ik naar bed ga.
Oud 11-07-2006, 10:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
euh, ben ik een van de weinige die hier geen systeem in heeft en gewoon gaat douchen als ie zin heeft
Oud 11-07-2006, 10:58
nancy666
nancy666 is offline
ik heb ook geen systeem hoor! Soms is het iedere dag, soms om de twee dagen en soms 2 keer per week. Who cares, I dont!

plus: zweet is natuurlijk, ik snap niet waarom mensen het zo walgelijk vinden. Heel die zeepjes en rotzooi, dat helpt je lichaam en je natuur helemaal naar de klote.
Leve de oermensen!

en ps: nee ik stink niet
Oud 11-07-2006, 11:21
anoniem888
anoniem888 is offline
Ik heb ook niet echt systeem hoor..
Maar als ik mn haar 2 dagen niet heb gewassen, wordt het een beetje vet .. en dat vind ik niet mooi..
verder maakt het me niet uit hoe vaak ik douche..
Oud 12-07-2006, 09:40
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 11-07-2006 @ 11:46 :
euh, ben ik een van de weinige die hier geen systeem in heeft en gewoon gaat douchen als ie zin heeft
Ik heb gewoon heel regelmatig zin, namelijk: altijd als ik opsta wil ik douchen. Vaak het liefst zo snel mogelijk. Als dat een keer niet zo is, dan ga ik niet . En soms douche ik wel 5 keer op een dag omdat ik me maar niet lekker blijf voelen (maar da's heeeeeluitzonderlijk).
Oud 12-07-2006, 10:29
Verwijderd
Citaat:
anoniem888 schreef op 11-07-2006 @ 11:28 :
Ik douche eerst een dag, dan een dag niet, dan weer wel, dan niet, enzovoort..
Dus niet elke dag..
Ik ook zoiets, in de zomer vaker.
Oud 12-07-2006, 11:42
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik heb geen douche
Oud 13-07-2006, 08:09
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Zowiezo iedere dag, soms 2x per dag
Oud 14-07-2006, 21:17
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Iedere dag, 's ochtends, om helemaal wakker te worden
Oud 22-07-2006, 15:26
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Elke dag, 7x per week dus.

Vooral nu 't zomer is .... dan zweet je togh wel behoorlijk dan vind ik het lekker om aan het eind van de dag lekker in de douche te stappen
En in de winter is het gwn lkkr om onder de warme douche te staan
Oud 22-07-2006, 17:25
Vice
Vice is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 11-07-2006 @ 11:46 :
Ik heb ook geen systeem.
Oud 22-07-2006, 17:49
I love stars
I love stars is offline
In de winter douchde ik:
- dinsdag (hockey training)
- donderdag (hockey training)
- zaterdag ( wedstrijg)

sowieso. En dan nog wanneer ik zin had. Dus zo'n 4 keer gemiddeld in de week. In de winter als je nauwelijks zweet vind ik het elke dag douchen onnodig en waterverspilling.

Nu met dit warme weer douche ik bijna elke dag omdat ik bezweet ben. Heb ik gezweet dan douche ik. Heb ik vrij weinig uitgevoert dan douche ik niet. Verder douche ik ook als mn haar vet is of ik in rooklucht gezeten heb.
Nu dus gemiddeld 6 keer per week.
Oud 22-07-2006, 21:08
Groevey
Groevey is offline
uhmm dat die vraag uberhaubt gesteld wordt...

elke dag misschien?
Oud 22-07-2006, 21:35
Inga
Inga is offline
8 keer
Oud 22-07-2006, 22:15
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Groevey schreef op 22-07-2006 @ 22:08 :
uhmm dat die vraag uberhaubt gesteld wordt...

elke dag misschien?
Asl je het topic zou lezen zou je weten dat dat lang niet bij iedereen de standaard is.
Oud 23-07-2006, 10:47
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
Meadow schreef op 22-07-2006 @ 23:15 :
Asl je het topic zou lezen zou je weten dat dat lang niet bij iedereen de standaard is.
Waarom ga je ervan uit dat ik het topic niet gelezen hebt?
Het forum is een plek waar discussie aangekaart wordt en ik ben gewoon van mening dat elke dag douchen gewoon hygienisch is.
Ben je het ermee oneens dan respecteer ik dat. Maar ga niet zeggen dat ik het topic niet gelezen heb.
Oud 23-07-2006, 11:59
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Groevey schreef op 23-07-2006 @ 11:47 :
Waarom ga je ervan uit dat ik het topic niet gelezen hebt?
Het forum is een plek waar discussie aangekaart wordt en ik ben gewoon van mening dat elke dag douchen gewoon hygienisch is.
Ben je het ermee oneens dan respecteer ik dat. Maar ga niet zeggen dat ik het topic niet gelezen heb.
Mja, je reactie deed vermoeden dat je het niet gelezen had. Maar kennelijk doen de argumenten je dan niets. Ook prima, excuus .
Oud 23-07-2006, 12:19
Luminon
Luminon is offline
Zeven keer, ik vind het gewoon een ontzettend vies gevoel als ik m'n kleren aantrek zonder gedouched te hebben.
Oud 23-07-2006, 12:54
Verwijderd
167 mensen hebben in dit topic ontopic gereageerd.
Daarvan doucht
0,6 % twee keer per week
1,8 % drie keer per week
13,2 % vier keer per week
8,4 % vijf keer per week
9,0 % zes keer per week
37,1 % zeven keer per week
3,0 % acht keer per week
9,6 % negen keer per week
7,2 % tien keer per week
1,2 % elf keer per week
0,6 % twaalf keer per week
0,0 % dertien keer per week
8,4 % veertien keer per week
Doordat ik steeds heb afgerond komt het totaal uit op meer dan 100 %.
Als mensen zeiden dat ze 3 ŕ 4 keer per week douchten, heb ik ze bij 4 keer ingedeeld, mensen die 5 ŕ 6 keer per week douchen heb ik bij 6 keer ingedeeld, enzovoort.
Als mensen dingen zeiden als 'in elk geval 7 x, soms iets vaker' heb ik ze bij 7 x ingedeeld.

Gemiddeld doucht de forummer 7,3 keer per week.

Laatst gewijzigd op 23-07-2006 om 12:57.
Topic gesloten

Regels voor berichten