![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En net zoals je kleren uit kunt hangen kun je je zelf ook wassen zonder te douchen. Wat is nu het verschil? Ja, dat het ene van stof is en het ander een mens, maar verder? In mijn ogen dus erg weinig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
wat is er zo moeilijk te begrijpen aan Citaat:
bingo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik had het dus over 'jezelf' zonder een vieze lucht, jij had het ook over kleren die niet vies waren ed, toch? Wat Morgan zegt: "Het punt was dat je zei dat jíj na een dag gewoon niet meer fris was. Dan zijn de kleren na die dag dus net zo min fris. En dat je ze uithangt, wil niet zeggen dat het zweet dat erin is gaan zitten, plotseling verdwijnt... " En idd, als je na een dag zelf vies bent, dan zijn je kleren dat ook. Dus begrijp ik niet dat je dan vind dat je zelf moet douchen, maar dat je je kleren nog wel één of twee dagen aan kunt... Met een schoon lijf in vieze kleren lijkt me weinig effect hebben... Ik trek op dit moment soms twee of drie keer per dag schone kleren aan, omdat ik me dan 'schoner' voel, maar ik heb echt geen tijd en zin om drie keer per dag te gaan douchen. Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 09:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik douche voornamelijk omdat mn gezicht en mn intieme delen en mn oksels en voeten gewoon vies worden dagelijks, dan is t wel zo fijn om me te douchen/ af te spoelen, ik sta ook echt niet elke dag 2x een half uur onder de douche. de enige tijd dat ik lang douche is als ik mn haren was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het punt is dat jij gewoon precies hetzelfde doet als wij, maar beweert dat wij vies zijn omdat we niet elke dag douchen. Je ziet blijkbaar zelf ook in dat je kleren echt niet vreselijk vies zijn na een dag dragen. Hetzelfde geldt blijkbaar voor bijvoorbeeld je armen of je buik, want je doucht voornamelijk om de 'kritieke zones' te wassen. Die was ik ook dagelijks, maar dan niet onder de douche maar met een washandje. Ik denk namelijk ook dat mijn armen met normaal weer (dit is dus niet normaal) niet bijzonder vies worden. We zijn dus precies even vies ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het met Morgan eens dat het weinig verschil maakt qua 'schoonheid'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: ik vind wassen met washandje namelijk nutteloos en een kutresultaat geven. ok ik bespaar water maar ik word er echt niet schoner van en ik moet t toch afspoelen als ik zeep op mn lijf heb dus kan ik net zo goed onder de douche gaan staan Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 18:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ach, inmiddels ben ik alweer onder de tuinslang gedoken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het forum is een plek waar discussie aangekaart wordt en ik ben gewoon van mening dat elke dag douchen gewoon hygienisch is. Ben je het ermee oneens dan respecteer ik dat. Maar ga niet zeggen dat ik het topic niet gelezen heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaichael Palin #1943 Holland Oates | 500 | 30-11-2015 01:08 | |
Lichaam & Gezondheid |