Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2006, 22:53
snoopy
snoopy is offline
Ik wil bij hem zijn, vooral morgen...
Gelukkig gaat dat gebeuren. We gaan naar de bioscoop en uit eten, hoewel het een beetje een rare dag daarvoor is (sterfdag van m'n vader), maar wel lekker afleiding.
Oud 27-06-2006, 01:09
Toet0r
Toet0r is offline
Weer een gezellige avond gehad. Lekker tegen hem aangezeten enzo Ik baal stiekem wel dat ie nieuw werk heeft, dan zie ik em waarschijnlijk nóg minder, maarja, dat ligt ook aan mijn werk want ik werk nu ook 6 dagen per week
Oud 27-06-2006, 06:29
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
vandaag een maandje bij elkaar <3

Niet dat dat veel voorstelt, maar dat geeft niet...
Oud 27-06-2006, 09:03
groovy
groovy is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-06-2006 @ 23:12 :
Mam!

en toepasselijker kan ik het niet maken
hihi

OT: hoe leuk het is om samen dezelfde dingen te willen Zucht .
Oud 27-06-2006, 09:16
zeep007
zeep007 is offline
Vandaag lekker met vrienden en vriendlief naar onze favo band. Heb er zin in, en alles gaat dus super!
Oud 27-06-2006, 09:32
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 27-06-2006 @ 07:29 :
vandaag een maandje bij elkaar <3

Niet dat dat veel voorstelt, maar dat geeft niet...
wij gisteren een maandje
Oud 27-06-2006, 09:42
stout!
stout! is offline
Een oude affaire is back in town, terug uit Engeland . En hij zei dat hij veel aan me gedacht had daar. Ik niet zoveel aan hem, ben toch teveel met mijn exvriendje bezig geweest. Maar was zo vleiend om te horen en ik vond het ook weer heel leuk met hem. We hebben echt een natuurlijke aantrekkingskracht. Dus het was fijn om te merken dat dat met andere jongens ook wel weer eens komt.
En als ik niet had besloten dat ik de komende weken rustig aan wil doen en alles hier rustig wil afsluiten (ook met mijn ex), dan was er misschien wel wat gebeurd .
Oud 27-06-2006, 10:05
woezel
woezel is offline
kut wrom ben ik zo onzeker? ik zie hem morgen en ik weet nu al datik niets zal durven ondernemen, maar mss moet ik toch wel es wat duidelijker laten blijken dat ik hem leuk vind, maar mss ook weer niet want wat als het niet wederzijds is?.
oh en ik denk te veel aan hem.
Oud 27-06-2006, 10:52
Estar
Estar is offline
Citaat:
Fainne schreef op 27-06-2006 @ 10:32 :
wij gisteren een maandje
Wij gisteren een jaar.

26 en 27 zijn dus populaire datum hierzo
Oud 27-06-2006, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 27-06-2006 @ 11:52 :

Hier ook. Gister 2 jaar en 2 maanden.
Oud 27-06-2006, 11:04
Verwijderd
Prima
Oud 27-06-2006, 11:05
stout!
stout! is offline
Ik had de 23e en da's echt niet zo'n goede, bijna altijd de dag voor de stufi , dus we konden bijna nooit echt iets leuks doen.
Behalve de dingen die geen geld kosten dan.

Dus ik raad aan: Wees praktisch en neem verkering op de dag van de maand dat je je geld binnenkrijgt .
Oud 27-06-2006, 11:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Estar schreef op 27-06-2006 @ 10:52 :
Wij gisteren een jaar.

wij ook 27, 27 september (3 jaar!!!)
Oud 27-06-2006, 11:11
Jolene
Jolene is offline
Ik krijg ontzettend veel zin om zijn arrogante harses tot moes te slaan .Als ik iemand leuk vind zeg ik dat gewoon en dat gedraai eromheen hou ik echt niet van .Dat heb ik hem net duidelijk gemaakt dat ik geen zin heb om nog moeite te doen als hij zo wazig doet.Hij is blijkbaar gewend dat meisjes voor hem kruipen maar jammer genoeg voor hem ben ik niet zo. Ze kruipen maar lekker voor mij .
Oud 27-06-2006, 12:39
nexjes
nexjes is offline
ZerO:
OMG the lion king
heel cultureel
Oud 27-06-2006, 13:53
Ruby
Ruby is offline
Zucht.. Geen enkele ruzie oid kan mij echt lang boos houden het gaat goed en tsja, zulke geschilletjes zijn er nu eenmaal af en toe
Oud 27-06-2006, 13:57
I C U
I C U is offline
Oké, ik vind het wel weer best. *zucht*

Vandaag komt een vriendinnetje terug uit Egypte, na drie jaar daar gezeten te hebben komt ze eindelijk weer terug! JAHOE! Echt beter
Oud 27-06-2006, 13:58
WolterB
WolterB is offline
Picknicken in t park <3

Alleen jammer dat de zon niet mee wilde werken
Oud 27-06-2006, 14:07
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Mijn nieuwe coupe is te sexy! Tijd voor versierpogingen.

Ben op het moment veel meer bezig met mijn lieve vriendinnetjes dan met jongens...
Oud 27-06-2006, 16:03
Verwijderd
Heb mijn ogen weer uitgekeken vandaag in Den Haag. Al die mooie hoofdjes. En vooral die bij de bushalte
Oud 27-06-2006, 16:04
Toet0r
Toet0r is offline
Hij heeft het terug smsen herontdekt! En ik had zin om hem wéér te zien vandaag maar ik had geen zin om het te vragen aangezien hij morgen moet werken en ik dacht dat hij toch niet zou willen, dus ik smste hem dat ik vanavond maar mn nieuwe Star Wars dvd ga kijken en toen vroeg ie of ie mee mocht kijken, dus nu komt ie toch! Echt zin in
Oud 27-06-2006, 18:56
T!ne
T!ne is offline
Wauw.. Zo een lieve mail
Oud 27-06-2006, 19:01
Roosje
Roosje is offline
Great, het is uit tussen mijn zus en haar vriend na lang en ik word er best wel onzeker van, maar het zit allemaal goed gelukkig.
Oud 27-06-2006, 19:12
cagie
cagie is offline
Pff fijn dat het lijkt als of ik me niet kan binden. Hij is echt een hele leuke jongen maar zodra hij teveel van mij verwacht of vaker dan 1x in de twee weken wil afspreken dan klap ik dicht en doe ik bot tegen hem. Het begint zo langzamerhand behoorlijk vervelend te worden dat ik zo reageer...
Oud 27-06-2006, 19:30
Verwijderd
Hij is hier twee dagen geweest, daarvoor waren we 1.5 dag samen bij mijn moeder. Met hem is het fijn. Alleen hier zijn is stom... en dat maakt me ineens, vandaag, erg verdrietig. Ik mis hem.
Ik heb zin om met hem samen te gaan wonen aan het eind van de zomer, en weer terug naar de randstad te verhuizen. Het lijkt me fijn, maar tegelijkertijd vind ik het verschikkelijk die veranderingen... ik laat mijn hele "Nijmegen- leven" hier achter, de toekomst is onzeker... maar ja komt vast allemaal goed.
Oud 27-06-2006, 19:39
Metal
Metal is offline
Ik stapte toenstraks de trein uit in Maastricht, keek voor me, zag een goedgeklede man met een baard en een bril, zag hem glimlachen, keek achter me en zag daar ........ yes. Ook glimlachend natuurlijk.

-

Ik mis haar. En soms maak ik haar weleens aan het huilen, en dan voel ik me even vervelend. Gelukkig is het na een minuut weer voorbij, want dan lachen we alle twee weer, en genieten we met volle teugen van elkaar [/cliche etc]
Oud 27-06-2006, 20:18
Verwijderd
Es gibt keine.
Oud 27-06-2006, 20:20
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
hehe, bij mijn ene relatie was het de 25e en bij de andere de 28e (maar geen juni)

Morgen zie ik hem weer Maar es vragen of hij nog een vriendin heeft.

En haha, ik heb iets raars op mijn wang en het is misschien ook besmettelijk via lichaamsvocht. Ik heb zaterdag met iemand gezoend dus die heeft het nu dan ook . (bij nader/nuchter inzien was hij stom, dus het is niet erg )
Oud 27-06-2006, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ha, en opeens krijg ik een helder moment: Vandaag zijn we 2,5 jaar samen! (ja, of niet. Het zal niet de eerste keer dat ik me verreken met de maanden )

Vandaag lekker vandaag met hem naar Haarlem geweest, lekker geshopt en een fijne dag gehad. Hij is top!
Oud 27-06-2006, 20:35
ZerO
ZerO is offline
hasj&brownies
Oud 27-06-2006, 20:36
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
hmmjaa nou ik heb hem mr een mailtje gestuurd, niet te aardig enzo. Weetniet. Misschien te snel weer contact gezocht maar het moest. Ben echt duidelijk geweest, misschien snapt ie dan een keer wat. Ik hoop dat hij er positief op reageert. Anders weet ik genoeg; ik moet alles van hem pikken & hij niks van mij? ik denk wel dat hij het begrijpt. Ik wil dat het goedkomt omdat ik weetniet, omdat ik verliefd ben denk ik. Iedereen zegt dat ik gek ben en blind en dat ben ik ook. Ik zie het zelf maar ik kan het niet helpen. Dat mailtje was het laatste dat ik kon doen. Nu maar afwachten. Dit voelt klote. Zometeen afgesproken met een ex, weetniet maar hij wilde opeens bijpraten. Gewoon als vrienden, dat weet ik zeker. Ik voel niks meer voor hem. Ik heb geen zin. Ik wil gewoon hier wachten op een antwoord, maar wat schiet ik er mee op?
Oud 27-06-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:

Bij mij ging het ook aan op 26 okt met m'n vriend-die-nu-m'n-vriend-niet-meer-is.
Oud 27-06-2006, 22:38
Verwijderd
Superfijn Ze is nu wel een weekje weg, maar het komt helemaal goed
Oud 27-06-2006, 22:43
Verwijderd
Ik ben een postbode.
Oud 27-06-2006, 22:59
Nuck
Nuck is offline
Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij een jongen, ben al meer dan een half jaar superverliefd en dat zegt wat

<3
Oud 27-06-2006, 23:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 27-06-2006 @ 23:43 :
Ik ben een postbode.
????

ot: Ik heb behoefte aan mannelijke aandacht, en dan eens een keertje positief. En ik heb eigenlijk zin om FRSboy op z'n bek te pakken, maar 1) Ik ben geen slettenbak, 2) Het staat een beetje raar in een volle winkel, 3) Ik zou me kapot schamen en me niet meer op m'n werk kunnen vertonen. Dus ik hou m'n tong maar binnenboord.
Oud 27-06-2006, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 28-06-2006 @ 00:27 :
????

ot: Ik heb behoefte aan mannelijke aandacht, en dan eens een keertje positief. En ik heb eigenlijk zin om FRSboy op z'n bek te pakken, maar 1) Ik ben geen slettenbak, 2) Het staat een beetje raar in een volle winkel, 3) Ik zou me kapot schamen en me niet meer op m'n werk kunnen vertonen. Dus ik hou m'n tong maar binnenboord.
Minder cryptisch kan ik het echt niet maken.

en verder: je hoeft ze niet meteen op hun bek te pakken. Onschuldig flirten geeft ook al voldoening. (niet op lange termijn natuurlijk.. maar voor even)
Oud 27-06-2006, 23:52
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 28-06-2006 @ 00:30 :
Minder cryptisch kan ik het echt niet maken.
je stopt dingen in je gleuf op dagelijkse basis?
Oud 28-06-2006, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 28-06-2006 @ 00:52 :
Ben je wel een erg slechte postbode, als je alleen maar dingen in je eigen gleuf stopt
Oud 28-06-2006, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 28-06-2006 @ 00:52 :
De scheiding tussen dit topic en 'hoe voel je je op seksueel gebied' is nu eventjes behoorlijk vaag geworden...
Oud 28-06-2006, 00:56
Verwijderd
Een meisje dat een klas lager dan mij zat en ik vaag van naam kende kwam ik vandaag tegen bij wat vrienden en ze blijkt toch best wel leuk te zijn.
Ben 5km omgefietst zodat ik met d'r mee kon rijden, maar ben wel stom genoeg geweest om vergeten d'r telefoonnummer of emailadres te vragen toen ze opgebeld werd dat ze onmiddelijk naar huis moest - toen we net een uurtje stonden te praten.
Niet dat ik stiekem niet d'r emailadres kan terugvinden, maar dat is toch minder leuk.
Oud 28-06-2006, 01:37
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 27-06-2006 @ 10:16 :
Vandaag lekker met vrienden en vriendlief naar onze favo band. Heb er zin in, en alles gaat dus super!

franz ferdinand?
Oud 28-06-2006, 06:45
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-06-2006 @ 01:11 :
Ben je wel een erg slechte postbode, als je alleen maar dingen in je eigen gleuf stopt

true, maar om nou meteen te stellen dat ze dagelijks lesbische seks heeft gaat ook weer zo ver
Oud 28-06-2006, 08:34
Verwijderd
nee.

Kunnen jullie dan aan niks anders denken?
Oud 28-06-2006, 09:03
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 28-06-2006 @ 09:34 :
nee.

Kunnen jullie dan aan niks anders denken?
Je bent een slet! Je gaat iedereen af.

Oud 28-06-2006, 09:15
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
stout! schreef op 27-06-2006 @ 12:05 :
Ik had de 23e en da's echt niet zo'n goede, bijna altijd de dag voor de stufi , dus we konden bijna nooit echt iets leuks doen.
Behalve de dingen die geen geld kosten dan.

Dus ik raad aan: Wees praktisch en neem verkering op de dag van de maand dat je je geld binnenkrijgt .
heerlijke theorie
Oud 28-06-2006, 09:30
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 27-06-2006 @ 21:36 :
hmmjaa nou ik heb hem mr een mailtje gestuurd, niet te aardig enzo. Weetniet. Misschien te snel weer contact gezocht maar het moest. Ben echt duidelijk geweest, misschien snapt ie dan een keer wat. Ik hoop dat hij er positief op reageert. Anders weet ik genoeg; ik moet alles van hem pikken & hij niks van mij? ik denk wel dat hij het begrijpt. Ik wil dat het goedkomt omdat ik weetniet, omdat ik verliefd ben denk ik. Iedereen zegt dat ik gek ben en blind en dat ben ik ook. Ik zie het zelf maar ik kan het niet helpen. Dat mailtje was het laatste dat ik kon doen. Nu maar afwachten. Dit voelt klote. Zometeen afgesproken met een ex, weetniet maar hij wilde opeens bijpraten. Gewoon als vrienden, dat weet ik zeker. Ik voel niks meer voor hem. Ik heb geen zin. Ik wil gewoon hier wachten op een antwoord, maar wat schiet ik er mee op?
Heey, na zo'n overduidelijke zaak mag de 'liefde' niet overwinnen hoor! Dat ie je een x gedumpt heeft, omdat je nog niet wilt wilde is misschien gewoon 'stoere' mannenpraat, waar je an sich nog niet zoveel van moet aantrekken, maar natuurlijk wel dat ie vreemd is gegaan... Het uiterste bedrog heeft plaatsgevonden en doorgaan met zoiets is inderdaad blindheid. Haal alle feitjes nog eens naarboven en probeer daar zo objectief mogelijk over na te denken, zo kom je vast tot een heel wijs besluit! Succes Chocobeest!
Oud 28-06-2006, 09:33
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Snellius schreef op 28-06-2006 @ 10:30 :
Heey, na zo'n overduidelijke zaak mag de 'liefde' niet overwinnen hoor! Dat ie je een x gedumpt heeft, omdat je nog niet wilt wilde is misschien gewoon 'stoere' mannenpraat, waar je an sich nog niet zoveel van moet aantrekken, maar natuurlijk wel dat ie vreemd is gegaan... Het uiterste bedrog heeft plaatsgevonden en doorgaan met zoiets is inderdaad blindheid. Haal alle feitjes nog eens naarboven en probeer daar zo objectief mogelijk over na te denken, zo kom je vast tot een heel wijs besluit! Succes Chocobeest!
Moehwahaha Arjan. Hoe kan ik er objectief over nadenken als ik er midden inzit
VOLGENS MIJ PROBEER JE ME GEWOON OVER TE HALEN OMDAT JE MIJ ZELF WIL DATEN
ik heb je wel door <3
Oud 28-06-2006, 09:40
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 28-06-2006 @ 10:33 :
Moehwahaha Arjan. Hoe kan ik er objectief over nadenken als ik er midden inzit
VOLGENS MIJ PROBEER JE ME GEWOON OVER TE HALEN OMDAT JE MIJ ZELF WIL DATEN
ik heb je wel door <3

Ik zei zo objectief mogelijk, rationeel voor zover dat mogelijk is
Hahahha, ik probeer je gewoon advies te geven hoor, dat ik daar nou zelf ook beter van word, tja, dat is mooi meegenomen X
Oud 28-06-2006, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Bente Nerwanen schreef op 28-06-2006 @ 10:03 :
Je bent een slet! Je gaat iedereen af.

nee. Ik ga het niet uitleggen.

ot: wat is het weer een dolle boel op msn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten