![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
9 weken lang volgens een boek eten. Via weekmenu's dus, ontbijt - tussendoor - lunch - tussendoor - diner - "tussendoor". Variatie en het werkt ook met bepaalde productgroepen enzo, zo mag je dingen en dagen onderling niet verwisselen. Je kunt het 9 weken volgen, maar ook 2 x 9 weken oid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus als je dan weer normaal gaat eten komt alles er gewoon weer even hard bij...of je moet altijd oz blijven eten maar dat zal ook wel niet de bedoeling zijn! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @milan dido: ja, ga dat op haar site lezen of zo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh trouwens, ik heb me vergist, ik heb het totaal kcal van vandaag berekend, waarin het diner toevallig bestond uit maar 300 kcal, dat is de enige dag in de week dat het zo licht is. De rest van de dagen is over het algemeen aardappelen/rijst/pasta + groente + vlees(vervanger), dat komt dan meer neer op 1500 kcal denk ik. In ieder geval, ik heb al veel positieve verhalen gehoord (ook over op gewicht blijven ná het dieet) en ook verschillende reacties gelezen van voedingsexperts, het is erg goed beoordeeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat is juist de bedoeling, afvallen maar wél alle voedingsstoffen binnen krijgen. Ik wil ook erg graag gezond afvallen. En ik weet erg goed waar ik mee bezig ben in de zin van, dat het gewoon belangrijk is dat ik afval. Ik heb nu een BMI van 28 en wil naar de 24 en dan is 10-15 kilo afvallen perfect. Volgende week loop ik een vierdaagse en ja, natuurlijk eet ik die dagen meer. ![]() Ik schrijf hier wel over de vorderingen. Oh, p.s. ik ben trouwens wel benieuwd naar de negatieve reacties die jij hebt gelezen en wat daarin werd gezegd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geef eens een voorbeeld van wat je bijvoorbeeld vandaag gegeten hebt? Misschien heb ik het fout, maar ik dacht dat dat echt zoiets als dit was: O: cracker met halvarine en 20+ kaas en magere melk M: salade van wat dingen A: 2 aardappels met veel groente en 1 stukje vlees Tussendoor verspreid: paar radijsjes en handje popcorn Zoiets toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag was mijn menu: ontbijt: 1 italiaanse bol met filet amrican + ei, glas melk tussendoor: ontbijtkoek lunch: 1 kom soep (kip of chinese tomaat) + 2 crackers met kaas tussendoor: 1 appel diner: lasagne met broccoli en kip 's avonds: 3 toastjes met kaas Ik vind het niet weinig, zeker niet met die tussendoortjes. Nouja, zal voor iedereen wel verschillen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@da leentjuh: Klinkt wel eng, een maagzweer. Ik ga liever niet naar de huisarts, ik ga ervan uit dat het gewoon stress is, dat is het eigenlijk altijd en ik heb woensdag rij-examen, dus ja ![]() En ik vind het irritant dat als ik hartstikke veel eet, nog steeds niets aankom ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als je wilt aankomen, zul je meer moeten eten dan je nodig hebt. Dat betekent in theorie dat je per dag 3000 cal moet eten + drinken om 1 kilo per week aan te komen. Daarbij mag je dan niet sporten. Als je sport, moet je dat compenseren door nog meer extra te eten... je zegt dat je heel veel eet, maar dat is nogal relatief, de meeste mensen hier vinden een paar boterhammen al heel erg veel...
||
Citaat:
En ik wil in geen geval cal gaan tellen, ik ben bang dat ik daar niet meer mee kan stoppen. Ik wil eten gewoon als eten blijven zien, niet als getallen. Hmpf, gelukkig ben ik dan gestopt met sporten ![]()
||
Citaat:
tussendoor: volle yoghurt met fruit of cruesli, stroopwafel, luikse wafel avondeten bestaande uit vlees/vette vis, rijst/pasta en groente mét kaassaus, jus of pindasaus tussendoor: pinda's of andere nootjes extra evt.: energieshakes als drinken: niet-light frisdrank (niet liters van gaan drinken natuurlijk), vruchtensappen, yoghurtdrinks op deze manier zou je moeten aankomen, eet je niet ontzettend veel (boterhammen met normaal beleg ophogen helpt al ontzettend), verder eet je veel goede vetten en niet ongezond voedsel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en zover ik weet heeft ze een eetprobleem en ondergewicht en dan moet ze hoe dan ook vet aankomen... eerst eens de achtergrond lezen, voordat je iets zegt... als zij gaat sporten, valt ze nog meer af namelijk en dat is het laatste wat moet gebeuren... ik doel nu op girl-in-trouble
||
Citaat:
2. Sporten zorgt niet per defenitie voor gewichtsvermindering. Het is een kwestie van eten met verstand en bewegen. 3. Van eten word je niet misselijk. Dat zit in je kop. Je hoort zo vaak dat mensen niet "kunnen" eten of minderen, omdat ze misselijk of weet ik wat worden, vooral bij bijvoorbeeld ontbijt. Onzin! et is een kwestie van aanleren.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar vaak is het wel psychisch (iig in het geval van veel mensen in dit topic - voor zo ver ik dat als buitenstaander en niet-dokter kan beoordelen natuurlijk), dat ben ik wel met je eens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@Milan Dado: wat noem jij dan verantwoord aankomen? Gothic noemt niet heel veel ongezonde dingen, toch, het is vooral véél meer. Pindakaas is dus beter dan jam, als je aan wilt komen? En jus en saus eet ik eigenlijk nooit, vind ik niet lekker. Maar goed, het is wel een goed voorbeeldschemaatje, geloof ik ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij noemt Gothic helemaal geen buitenissige hoeveelheid vet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Net als dikke mensen die zeggen dat ze "aanleg" hebben of dat het "in de familie zit" of dat ze niet "kunnen afvallen". Dat is ook maar in 0,1% van de mensen met overgewicht het geval, dus daar kun je ook lekker veilig tegen aanschoppen ![]()
|||
Citaat:
Ze legt wel de nadruk in het eten op vol en vet en vette producten. Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #18 George | 500 | 24-05-2007 20:49 | |