Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2006, 21:26
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
editted de spelling

vriendjes
Oud 18-07-2006, 21:43
Paperz
Paperz is offline
Btw survival build kan heel erg goed zijn voor dps, want een dooie hunter = geen dps.
Ja ik heb een retired 8/8 DS 0/21/30 hunter dus ik weet wel waar ik over praat
Oud 18-07-2006, 23:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ymir schreef op 18-07-2006 @ 18:25 :

Chimera: Zoals ik al zo vaak heb gepost, ik raid niet, ik ben nog geen 60
Ga dan ajb niet lopen beweren dat in raid guilds de meeste Hunters niet meer dan 21 punten in marks hebben, want dat is namelijk echt enorme onzin. Vrijwel al onze Hunters hebben een marks build. En, ter info, we zijn met de twin emps / Naxx bezig.

Citaat:

Cookie cutters zijn saai, de mensen die het spelen zijn dezelfde soort lui die bij Diablo 2 alles en iedereen voor noob uitmaken en te dom zijn om zelf iets te bedenken, en meesten weten amper waarom de build die ze gebruiken zo goed is.
Helaas zijn voor bepaalde taken bepaalde builds gewoon optimaal. Jouw redenatie slaat echt als een tang op een varken, en ik zou je willen verzoeken dergelijke drogreden te laten voor wat ze zijn.

Citaat:

Alsof Epixx tegenwoordig nog een badge van skill zijn
Uitzonderingen daargelaten weten mensen in tier 2 over het algemeen wel waar ze het over hebben wat betreft hun class en PvE.

Citaat:

Ik zal nooit zeggen dat ik "gelijk" heb of dat mijn mening beter is dan die van een van jullie, maar doe dan ook niet zo goddamned high and mighty, alsof jullie de wijsheid in pacht hebben.
Wees bereid mijn mening te accepteren, en niet meteen te gaan bitchen dat het niet optimaal is volgens een of ander tired old systeem. En ga al helemaal niet mijn redenatie afdoen met zo'n fucked up dooddoener als "Maar jij bent nog geen level 60/Maar jij raid niet".
Dan moet je niet gaan lopen beweren dat "mensen in raidguilds X doen" want daar weet je gewoon niks van.
Oud 18-07-2006, 23:42
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Chimera schreef op 18-07-2006 @ 23:26 :
Ga dan ajb niet lopen beweren dat in raid guilds de meeste Hunters niet meer dan 21 punten in marks hebben, want dat is namelijk echt enorme onzin. Vrijwel al onze Hunters hebben een marks build. En, ter info, we zijn met de twin emps / Naxx bezig.

Helaas zijn voor bepaalde taken bepaalde builds gewoon optimaal. Jouw redenatie slaat echt als een tang op een varken, en ik zou je willen verzoeken dergelijke drogreden te laten voor wat ze zijn.

Uitzonderingen daargelaten weten mensen in tier 2 over het algemeen wel waar ze het over hebben wat betreft hun class en PvE.

Dan moet je niet gaan lopen beweren dat "mensen in raidguilds X doen" want daar weet je gewoon niks van.
Ga eerst maar eens lezen voordat je onzin post, want bijna alles wat jij mij nu toeschrijft heb ik nergens gepost.

Eerst lezen, dan nadenken, dan begrijpen, dan reageren.
Oud 18-07-2006, 23:52
Paperz
Paperz is offline
Eeuhm chimera, eventjes algemeen... als je builds van high end guild hunter gaat bekijken zul je zien dat het 31/20 en 21/30 ongeveer gelijk verdeeld is... enige wat je wel kan zeggen is dat BM's zeldzaam zijn in high-end
Oud 18-07-2006, 23:56
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Paperz schreef op 18-07-2006 @ 23:52 :
Eeuhm chimera, eventjes algemeen... als je builds van high end guild hunter gaat bekijken zul je zien dat het 31/20 en 21/30 ongeveer gelijk verdeeld is... enige wat je wel kan zeggen is dat BM's zeldzaam zijn in high-end
20/31/0 wordt tegenwoordig ook wat vaker gebruikt, schijnt het aardig goed te doen ook nog. Hoor van mensen dat hun algehele DPS erdoor met 10% omhoog is gegaan.
Oud 19-07-2006, 00:11
Verwijderd
Ik ga even mijn tanden poetsen.
Oud 19-07-2006, 11:17
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik houd me hiero afzeidig van. anders raak ik alleen in de lach
Oud 19-07-2006, 13:05
Verwijderd
scholo is kudt
Oud 19-07-2006, 13:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 18-07-2006 @ 23:52 :
Vanaf een bepaalde hoeveelheid agi wordt een surv build interessant kwa damage, maar welk niveau is afhankelijk van of je TSA meerekent of niet. Het is hoedanook onzin dat de meeste hunters in raid guilds (450 AGI heb je ook niet als je nog in MC zit AFAIK) geen MM build hebben, vooral als startende raider is dat gewoon de beste keuze. Je pet gebruik je sowieso niet of nauwelijks en aggro is geen issue.

Citaat:
Ymir schreef op 18-07-2006 @ 23:42 :
Ga eerst maar eens lezen voordat je onzin post, want bijna alles wat jij mij nu toeschrijft heb ik nergens gepost.

Eerst lezen, dan nadenken, dan begrijpen, dan reageren.
Zwaktebod. Beetje jammer.

Citaat:
Alpha_Omega schreef op 19-07-2006 @ 11:17 :
ik houd me hiero afzeidig van. anders raak ik alleen in de lach
Goed plan
Oud 19-07-2006, 14:13
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-07-2006 @ 13:30 :
Zwaktebod. Beetje jammer.
Naast het feit dat ik geen trek heb jou dingen aan je verstand proberen te peuteren als je toch niet wil luisteren naar de mening van anderen, ga je ook nog de dingen die ik post dusdanig verkeerd interpreteren dat er geen flikker meer van klopt. Dus nogmaals, lees eerst nog maar eens na wat ik heb gepost, en reageer dan nog maar eens.
Oud 19-07-2006, 14:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-07-2006 @ 13:30 :
[B]Vanaf een bepaalde hoeveelheid agi wordt een surv build interessant kwa damage, maar welk niveau is afhankelijk van of je TSA meerekent of niet. Het is hoedanook onzin dat de meeste hunters in raid guilds (450 AGI heb je ook niet als je nog in MC zit AFAIK) geen MM build hebben, vooral als startende raider is dat gewoon de beste keuze. Je pet gebruik je sowieso niet of nauwelijks en aggro is geen issue.
dit wilde ik nog FF qouten als if you dont mind

450 agi is niet ZO moeilijk. ik zit tegen de 340~~ aan met 5 epic's nu.
en de pet? ow dat ding dat je binnen 2sec outaggro'd tijdens grinden? juist ja
Oud 19-07-2006, 16:52
Daboman
Daboman is offline
Waarom weer zo'n gezeik? Verder zal ik maar niets zeggen omdat ik weinig af weet van hunters, behalve dat ze pets hebben en in raid instances moeten tranquil shotten

Wij hadden trouwens gister met 3 alt warriors die onervaren zijn in het tanken van skeram, slechts 8 main healers, en veel undergeared recruits toch nog Skeram neer. Koste wel een paar wipes en was een stuk moeilijker dan normaal. Normaal staat ie op farm, hoewel we er soms nog wel eens wipen.

Was trouwens wel aardig, kreeg nog de kans om te tanken als druid zijnde. Daar is m'n specc and gear goed geschikt voor.

Ik ben volgens mij ook de beste niet-warrior offtank van de guild, gear/specc-wise. Kostte bloed zweet en tranen, maar dan hoef je niet alleen maar 4 uur lang 3 skills te gebruiken tijdens een raid. Het levert dus nogal wat op.

Zijn er trouwens meer mensen hier in een raid-guild die problemen hebben met attendancy de laatste tijd? Hier is het een rampenplan. Hoewel het erger kan.
Oud 19-07-2006, 17:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Daboman schreef op 19-07-2006 @ 16:52 :

Zijn er trouwens meer mensen hier in een raid-guild die problemen hebben met attendancy de laatste tijd? Hier is het een rampenplan. Hoewel het erger kan.
Yup. Moet zeggen dat thuis zitten te zweten achter m'n PC voor mij op dit moment ook niet heel erg aantrekkelijk is hoor. 'T is echt te heet.
Oud 19-07-2006, 17:20
Verwijderd
Yup, gistrenavond ZG. Het ging goed maar na 11 uur was het toch echt te verdomd warm.
De grootste (bijna 'elite') raiding guild op onze server zit al met dikke problemen. Tja, dat krijg je met een guild met een strak aantal spelers (iets over de 50 geloof ik ofzo, misschien 60), waarvan er toch een redelijk aantal zo verkassen als het minder lijkt te gaan.

Waar ze AQ40 beheersen, verzaakte al een hoop omdat ze wipten in NAxx(baggerinstelling van die dat doen dus). Ondertussen is door een redelijk leegloop en recruitment van arrogante figuren het zo erg geworden dat BWL bijna té pittig is. Ze wipten zelfs nog in MC.

(mja, mijn guild wiped of course ook in MC, maar dit is een guild die gewoon MC binnenrent en cleared in een paar kleine uurtjes zonder ook maar iets af te spreken )

Onze eigen attendence ligt nog goed, maar dat heb je ook met een familyguild die raid.
Oud 19-07-2006, 19:45
rappe gamer
rappe gamer is offline
weet iemand hoe ik men tijger eten geef en wat?
want ik heb gehoort dat die anders weggaat.
Oud 19-07-2006, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 18-07-2006 @ 23:26 :
Is dat zo? Ik heb, zonder enige tier 2, betere healer gear dan de meeste priests die BWL farmen. Om over paladins nog maar te zwijgen.
Oud 19-07-2006, 19:55
Verwijderd
Citaat:
rappe gamer schreef op 19-07-2006 @ 19:45 :
weet iemand hoe ik men tijger eten geef en wat?
want ik heb gehoort dat die anders weggaat.
Z'n diet zal wel ergens in zijn info scherm staan. Dan moet je die soorten eten (vis&vlees denk ik bij de tijger) naar z'n portret slepen.
Oud 19-07-2006, 21:57
rappe gamer
rappe gamer is offline
ik heb geprobeert maar hij pakt het ni aan en hij blijst niet gelukkig.
ik hou zielsveel van mijn tujger help mij wow spelers.
Oud 19-07-2006, 22:23
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
spellbook>beast mastery>fee dpet
gebruiken op vlees/vis

voila
Oud 19-07-2006, 23:56
Paperz
Paperz is offline
Sleep gewoon 't eten uit je inventory naar je pet of naar de portrait van je pet.
Oud 20-07-2006, 11:16
rappe gamer
rappe gamer is offline
als ik bij beast mastery kijk staat er niet feed pet en als ik het naar het portret sleep werkt het ook ni.
moet ik eerst men dier leeren voeden?
en als dat zo is waar?
Oud 20-07-2006, 11:26
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
rappe gamer schreef op 20-07-2006 @ 11:16 :
als ik bij beast mastery kijk staat er niet feed pet en als ik het naar het portret sleep werkt het ook ni.
en als dat zo is waar?
Ligt eraan, als je Alliance bent moet je in IF zijn
Oud 20-07-2006, 11:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-07-2006 @ 19:50 :
Is dat zo? Ik heb, zonder enige tier 2, betere healer gear dan de meeste priests die BWL farmen. Om over paladins nog maar te zwijgen.
Euh, kwa healing is de priest Tier 2 erg goed, om over de 3-piece en 5-piece bonussen nog maar niet te spreken. Ben benieuwd waar je betere gear vandaan denkt te halen. Kom ajb niet met DM gear aan.

En het ging hier over dat mensen hun class weten te beheersen. Je komt BWL niet door met een groep vol idioten.

Citaat:
rappe gamer schreef op 20-07-2006 @ 11:16 :
en als dat zo is waar?
Heb je wel de questline afgemaakt? Je krijgt namelijk nadat je leert je pet te tamen nog een quest waar je o.a. je Feed pet skill leert. Als je dat niet gedaan hebt moet je even terug naar de questgiver die je de pet trainings quests gegeven heeft.

Citaat:
Paperz schreef op 20-07-2006 @ 11:26 :
Ligt eraan, als je Alliance bent moet je in IF zijn
Nelfs moeten in Dolenaar zijn.
Oud 20-07-2006, 11:49
rappe gamer
rappe gamer is offline
oke dat kan dat ik die nog niet gedaan heb dank u Chimera.

(ik ben Alliance)
Oud 20-07-2006, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-07-2006 @ 11:45 :
Euh, kwa healing is de priest Tier 2 erg goed, om over de 3-piece en 5-piece bonussen nog maar niet te spreken. Ben benieuwd waar je betere gear vandaan denkt te halen. Kom ajb niet met DM gear aan.
Ik heb 691 healing, +2% spellcrit en 28 MP.
Citaat:
En het ging hier over dat mensen hun class weten te beheersen. Je komt BWL niet door met een groep vol idioten.
Nee, maar 20 skilled mensen en 20 mensen die enigszins weten waar ze mee bezig zijn is ruimschoots voldoende.
Oud 20-07-2006, 12:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-07-2006 @ 11:50 :
Ik heb 691 healing, +2% spellcrit en 28 MP.
Gief profile plx!
Oud 20-07-2006, 12:06
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-07-2006 @ 19:50 :
Ik dacht eigenlijk dat tier 2 in dat verband meer een maat is van ervaring, omdat het vrij lang kan duren voordat je hem hebt Let hierbij wel, ervaring staat niet per definitie gelijk aan skill.

En het lijkt me dat mensen die raiden in tier 2 meer ervaring hebben dan mensen die nog geen enkele level 60 character hebben.

Misschien moeten jullie het eens gaan hebben over /played ipv je gear
Oud 20-07-2006, 12:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Daboman schreef op 20-07-2006 @ 12:06 :

Misschien moeten jullie het eens gaan hebben over /played ipv je gear
/played zegt net zo min wat. Iemand die als hij level 60 wordt full time gaat PvPen weet ook niet erg veel van PvE (en vice versa ).
Oud 20-07-2006, 17:22
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-07-2006 @ 12:17 :
/played zegt net zo min wat. Iemand die als hij level 60 wordt full time gaat PvPen weet ook niet erg veel van PvE (en vice versa ).
ssst

Ok, even serieus, je hebt gelijk. Ervaring kun je opdelen in PvE en PvP.
Oud 20-07-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-07-2006 @ 12:03 :
Gief profile plx!
Hij doet het niet op het moment, maar zoek maar op Psi.
Oud 20-07-2006, 21:30
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
kheb me hunterleaf
na 4maanden dat ding als doel te hebben en rest van me equip als bonus te hebben beshouwd
let the wiping begin
(100dkp is teveel in ons systeem maar toch )
Oud 20-07-2006, 22:31
rappe gamer
rappe gamer is offline
weet iemand hoe ik snel strek wor?
Oud 20-07-2006, 23:20
rappe gamer
rappe gamer is offline
hoe lang duurt het voor ik ongeveer 60 zal zijn?
Oud 21-07-2006, 00:00
Ymir
Ymir is offline
Hou eens op met dat irritante dubbelposten joh, je krijgt wel een antwoord, doe rustig.

Hoe snel je level 60 wordt hangt af van je speeltijd. (Pure grind/quest tijd). Over het algemeen wordt aangenomen dat je met 2 week pure speeltijd 60 kunt zijn.
Oud 21-07-2006, 13:43
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
daar heb je guildies voor

ik zal nog eens afk gaan ik ben die hunter btw
Oud 21-07-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 21-07-2006 @ 00:00 :
Hou eens op met dat irritante dubbelposten joh, je krijgt wel een antwoord, doe rustig.

Hoe snel je level 60 wordt hangt af van je speeltijd. (Pure grind/quest tijd). Over het algemeen wordt aangenomen dat je met 2 week pure speeltijd 60 kunt zijn.
Ligt er idd aan hoe geconcentreerd je bezig bent ja. Mijn priest was in zo'n 16 dagen pure speeltijd 60, maar verdeeld over bijna een half jaar.
Oud 21-07-2006, 16:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Mijn RP toon was met een /played van ruim 22 dagen net level 36
Oud 21-07-2006, 16:32
Ymir
Ymir is offline
Ik zal ook wel ruim over de 2 weken zitten, ik zit zoveel te lamen
Ik hoef niet zo nodig naar 60 te rushen, ik neem de toeristische route. Alts ga ik waarschijnlijk wel asap naar 60 rushen, dat is toch anders dan je eerste char.
Oud 21-07-2006, 16:33
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik had /played 18 dagen

ik haat simone the seductres nu wel btw

editpelling

Laatst gewijzigd op 21-07-2006 om 16:35.
Oud 21-07-2006, 18:19
Snukkie
Snukkie is offline
ik was al 60 met 13 dagen, het kan zelfs veel sneller omdat ik vooral in het begin als een kip zonder kop rondliep. Dus ik denk dat het binnen 10 dagen puur grinden en questen kan, maar dan wel wat verdeeld over een paar maanden want je heb er wel rest bonus voor nodig.
Oud 21-07-2006, 18:51
Verwijderd
Ja, als je er echt voor gaat is 60 in 10 dagen speeltijd goed te doen. Maar daarna komt het eerder aan op je diplomatie, taalvaardigheid en skill om een goede raidgroep te vinden.
Oud 21-07-2006, 21:10
Verwijderd
Er werkt iemand bij blizzard die echt 24/7 stoned en zwaar bezopen is...

http://www.wow-europe.com/en/burning...lasscombo.html
Oud 21-07-2006, 21:23
Onorthodox
Onorthodox is offline
LoL, geen unieke classes meer
Oud 21-07-2006, 21:53
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Morridin schreef op 21-07-2006 @ 21:10 :

Dat was nou juist het leuke: dat Alliance en Horde ieder een aparte class hadden die niet toegangelijk is (was) voor de andere kant. Bah.
Oud 21-07-2006, 22:16
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 21-07-2006 @ 21:10 :

Blèh.... *cancelled pre-order*
Oud 21-07-2006, 22:23
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
WTF

blizz werkt zo fout om hun horde <> ally shit heen
Oud 21-07-2006, 23:38
Verwijderd
ik had 30 dagen
Oud 22-07-2006, 10:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ach, zolang dit erin blijft is het simpel voor mij "Cancel Subscription".

Ze vermoorden hun eigen lore omdat ze te lam zijn om zelf iets fatsoenlijks te doen aan hun class balance.

O well, heb ik nu het geld over om EvE-online eens goed uit te gaan proberen.
Oud 22-07-2006, 10:29
skeleton
skeleton is offline
Zoo terug van vakantie en ga strax maar weer eens een time cardje halen .

Als alles goed is gaan we met een stel NL guildies volgende week naar een guild BBQ bij een van de guildies die in de UK woont .

Owja en pallys go horde = dikke bullshit imho.

Verzin anders een nieuwe class ofzo ffs =/ .

Regels voor berichten