Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2006, 14:27
Verwijderd
IK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!!
Advertentie
Oud 07-07-2006, 14:42
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Mushu schreef op 07-07-2006 @ 15:27 :
IK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!!
gefeliciteerd
Oud 07-07-2006, 14:45
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik voel me klote over dat onzin topic van gister

het is kout en m'n zusje blijft iritant rondhangen hier
Oud 07-07-2006, 14:53
Nijn*
Nijn* is offline
@ Mushu: Gefeliciteerd!!
@ naam ingebruik: koud met een t?

OT: Hahahahahahaha! Ik heb ze allemaal het nakijken gegeven. M'n rapport opgehaalt en heb iedereen uitgelachen die vorig jaar dacht dat ik het nooit zou halen in 4V. Mijn mentrix gaf me wéér een compliment, en ook m'n leraren waren trots. Ik heb mijn jaar met een eindlijst van 1 x 5, 3 x 6, 7 x 7, 1 x 8 en 1 x 9 afgesloten! Bovendien sta ik op m'n derde rapport maar 1 x 6, 5 x 7, 2 x 8 en 1 x 9 en dat maakt dus dat ik het eerste trimester volgend jaar meteen een sterstatus heb! Ben daarna nog naar m'n biologiedocent toegegaan, heb van hem een ontzettend positief advies gekregen over biologie 2 voor volgend jaar! Hij staat helemaal achter mijn keuze en denkt dat er volgend jaar nog meer onderwerpen zijn die goed bij mij en m'n filosofische kant passen. Hij ziet er naar uit om me volgend jaar terug te zien! Dus maandag een briefje met toestemming geven aan m'n coördinator en dan gaat het lukken!

Zo. En alle mensen die niet in me hebben geloofd het afgelopen jaar, alle mensen die me niet steunden, en die me het niet gunden: val dood. Ik heb het lekker toch gedaan en uitmuntend ook!

Ik heb nu alleen geen zin meer om te gaan werken zo, want ik ben très moe.
Oud 07-07-2006, 15:08
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd mushu
Oud 07-07-2006, 15:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik baal echt enorm. Vanmorgen bij de huisarts geweest om de uitslagen van de longfunctiemeting te bespreken. Eigenlijk was er niets verandert met de vorige keer en toen was hij totaal niet tevreden. Nu vond hij echter dat het waarschijnlijk niet beter kon worden dan dit en dat ik maar moest leren leven met om de dag ventolin nodig hebben, 's nachts benauwd wakker worden etc Ik snap het niet, volgens mij moet het veel beter kunnen. Ik ben een vechtertje, al vanaf het moment dat ik nog in mijn moeders buik zat en vind het vreselijk moeilijk om me hier bij neer te leggen. Om te accepteren dat bij chronisch ziek zijn ook beperkingen horen. Om te accepteren dat het nooit 100% zal worden en zal blijven steken op 83% Het is heavy
Oud 07-07-2006, 15:30
Gothic
Gothic is offline
Wat een fucking kuttentamen , het sloeg werkelijk nergens op. Ik ben echt bang dat ik hem gewoon niet gehaald heb. En dat is werkelijk te zot voor woorden. Het is een jaartoets, over het hele jaar, waarover ik verdomme gewoon een 7,5 gemiddeld sta, dan kan het toch niet dat ik hem niet haal, dat ik door 1 toets (van 1 studiepunt) m'n P niet heb
Oud 07-07-2006, 15:42
Verwijderd
Bah bah, hoezo ondankbaar. Ik zou eerst niet eens gaan, maar ben toch gekomen, mét de auto, mét vier meerijders, alleen om al die mensen een plezier te doen. Heb dúidelijk gezegd dat ik niet van plan was om om halfvier 's nachts nog terug te gaan rijden.. geen probleem, geen probleem. Wel dus, als het erop aankomt wil ineens niemand mee terug en ben ik de spelbreker. En S, je bent een kutvent met drank op. Slaan mag niet.
Oud 07-07-2006, 15:47
Roosje
Roosje is offline
Goed zo, Nijn*!

En ik... ik weet niet.
Oud 07-07-2006, 17:17
da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn moeder zei dat ik niet meer moest afvallen want ik was heel erg slank Maar zij weegt minder dan ik, dus ze mag niet zeuren.
En toen zei mn zusje hoeveel ze woog, en ik weeg maar 2 of 3 kilo meer Maar dat kan niet, zij is echt héél slank, echt dunne benen en platte buik enzo.
Ik snap er niks meer van Als ik zo slank was dan zou ik dat heus zelf wel zien.
Oud 07-07-2006, 17:26
kroot
kroot is offline
@ mushu gefeliciteerd!!!

moe, tas in pakken, naar Breda
Oud 07-07-2006, 17:46
Stefanie
Stefanie is offline
Ik kan mezelf nergens toe zetten de laatste dagen, maar nu móet ik echt naar fitness van mezelf. Ik word hier gewoon chagrijnig van...
Oud 07-07-2006, 18:00
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 07-07-2006 @ 18:17 :
Mijn moeder zei dat ik niet meer moest afvallen want ik was heel erg slank Maar zij weegt minder dan ik, dus ze mag niet zeuren.
En toen zei mn zusje hoeveel ze woog, en ik weeg maar 2 of 3 kilo meer Maar dat kan niet, zij is echt héél slank, echt dunne benen en platte buik enzo.
Ik snap er niks meer van Als ik zo slank was dan zou ik dat heus zelf wel zien.
nee dat zie jij niet waarschijnlijk..
en daarnaast heeft iedereen een andere bouw
Oud 07-07-2006, 19:50
Dennis27
Dennis27 is offline
Ik verbaas me ook altijd dat sommige meiden/vrouwen zeggen: "Die meid die daar loopt is veel slanker dan ik ben!"

Terwijl het dan net andersom is Tja, je kan dan tegen dr zeggen dat dat juist andersom is, maar dat geloven ze toch niet....vrouwen

Soms denk ik wel eens dat dat naar complimentjes vissen is. Indien niet: www.pearle.nl
Oud 07-07-2006, 19:50
gewoonik
gewoonik is offline
wel goede dag gehad, tot vanavond. lekker gewerkt vandaag, maar dan komt de avond en heb ik weer eens niks te doen.. en tjah daar word ik niet vrolijk van en ik ga dan maar eten, dat moet ik echt afleren. morgen gelukkig wel iets te doen na werken
Oud 07-07-2006, 19:51
Yana
Yana is offline
Ik voel me echt ontzettend klote. Ik doe zo mijn best om mijn eigen vastgeroeste kutpatronen te doorbreken, maar op het moment dat ik balans zoek, sla ik ontzettend hard door naar de andere kant en heb ik niet normaal grote hoeveelheden eetbuien, en savonds een niet normaal groot kutgevoel en een ontzettende compensatiedrang. Ik moet overgeven, ik moet sporten, ik moet ik moet ik moet!

Ik hou me in. Ik heb het nog niet gedaan, iets overdadigs om te compenseren. Maar ik zie na zo'n dag en met zo'n humeur wel echt de noodzaak van hulp, en ik weet gewoon niet hoe ik het moet aanpakken zonder dat er hier mensen wat te weten komen. Ik weet niet hoelang ik het zo nog trek.

Van binnen voel ik me zo ontzettend onrustig en woedend, kwaad, schreeuwend. Vanavond ben ik samen met mijn vriend weg, maar we zijn niet alleen. Ik kan echt níks meer eten vanavond, maar de kans is groot dat hij dan denkt dat ik de hele dag al zo bezig ben. Maar ik kan echt niet, ik heb al zo klote veel op vandaag en ik baal echt zo ontzettend dat ik niet gewóón kan mátigen. Balans, waar is de fucking balans in mijn leven? In mezelf?

Ik moet mezelf vrolijk krijgen, ik moet mijn masker opdoen en zorgen dat ik dat ultra-dikke kut gevoel even kan loslaten. Ik wil gezellig zijn en ik wil geen eet-gezeik. Alsjeblieft, voor één avond niet!

Arghhhh.

Ik zal blij zijn als het morgen is. Dat voelt toch weer als een nieuwe dag, met een nieuwe kans om recht te zetten wat ik vandaag weer helemaal heb verpest.
Oud 07-07-2006, 19:54
Verwijderd
Ik voel me best vreselijk. Ik ben dus dinsdag geopereerd. Na de operatie voelde ik me echt een stuk beter dan nu, al was gister de ergste dag tot nu toe. Ik leef echt van dag tot dag, hopend dat de volgende dag beter is. Maarja, we zullen zien morgen he... Wel jammer dat ik nu niet naar al die feesten kan... Maarja, tis niet anders...
Oud 07-07-2006, 20:47
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 07-07-2006 @ 20:50 :
Ik verbaas me ook altijd dat sommige meiden/vrouwen zeggen: "Die meid die daar loopt is veel slanker dan ik ben!"

Terwijl het dan net andersom is Tja, je kan dan tegen dr zeggen dat dat juist andersom is, maar dat geloven ze toch niet....vrouwen

Soms denk ik wel eens dat dat naar complimentjes vissen is. Indien niet: www.pearle.nl
Ik word daar dóódziek van.

Ot: Ik heb eindelijk werk Jee!
Oud 07-07-2006, 21:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik kreeg vandaag m'n rapport en daarop had mijn mentor gezet: Prachtige lijst!

Zo blij! Zelf ben ik er niet super tevreden over, maar toch sta ik met alles een 7,3 gemiddeld. Volgens jaar nog even Frans en Duits herkansen en dan er hard tegenaan.
Oud 07-07-2006, 21:20
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 07-07-2006 @ 20:50 :

Ik vis echt niet naar complimenten, ik moet me juist altijd inhouden, ik wil constant opmerkingen maken over hoe dik ik ben/eten/calorieen/hoe slank anderen wel niet zijn en hoe graag ik dat wel niet wil worden/enz. Denk ik namelijk voortdurend aan, en waar je de hele tijd aan denkt wil je graag over praten. Maar dan krijgen ze ook wel het idee dat ik geobsedeerd ben denk ik. Dus houd ik meestal mijn mond. Deze keer begon mijn moeder er uit zichzelf over.
En ik heb al lenzen, dank je.

OT: ik voel me weer wat beter, ben niet ziek meer. Ook niet meer ongesteld (al paar dagen ineens niet, is best onregelmatig de laatste tijd ) Scheelt wel, ik kon de afgelopen tijd echt janken om alles. Keek ik tv, bij oprah kreeg ik tranen, bij een docu over een ziekenhuis, zelfs bij gtst
Oud 07-07-2006, 21:23
darkfairy
darkfairy is offline
gnagnagna
Oud 07-07-2006, 21:48
dwight88
dwight88 is offline
vandaag weer een dag gebikkeld op het werk. Stiekem toch wel voldoening eruit gekregen... bleek maar weer dat ervaring soms toch meer betekent, dan zogenaamd "opgeleid" grut dat denkt de boel om te gooien... mooi dat mijn manieren wél werken, en die van hen niet.

Morgen wel lekker dagje vrij, 's avonds lekker even kroeg in!
Oud 07-07-2006, 22:31
Gothic
Gothic is offline
ik voel me echt heel kut, wie komt zijn armen en schouders even brengen om me te troosten?
Oud 07-07-2006, 22:46
Dennis27
Dennis27 is offline
Waarom voel je je zo kut?
*troost*
Oud 07-07-2006, 22:55
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 07-07-2006 @ 22:20 :
Ook niet meer ongesteld (al paar dagen ineens niet, is best onregelmatig de laatste tijd )
Meid, ga er nou es met iemand over praten, ofzo. Ik wil niet drammerig doen, maar het klinkt echt alsof je het jezelf heel onnodig heel moeilijk loopt te maken. En gezond is het ondertussen denk ik niet meer, juist omdat je bijvoorbeeld zelf ook niet ziet dat je ondertussen even dun bent als je zusje.
Oud 07-07-2006, 23:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-07-2006 @ 23:31 :
ik voel me echt heel kut, wie komt zijn armen en schouders even brengen om me te troosten?
*doet arm om schouder leggen en doet even flink knuffelen*
Oud 07-07-2006, 23:34
Verwijderd
Ben moe. Morgen terug naar mijn ouders, of een van de twee, in ieder geval. Ergens zie ik op tegen de zomervakantie: ik ben bang dat ik nog niet genoeg heb geregeld voor mijn tweede jaar, dat er dan opeens in augustus blijkt dat ik voor zus-en-zo datum een formulier in had moeten leveren, zus-en-zo persoon had moeten bellen, etc. etc., en dat het dan allemaal misgaat. Ach, ik weet ook wel dat het niet zo zal gaan, het is gewoon iets irrationeels dat ik niet uit kan bannen.
Oud 08-07-2006, 01:19
Redhair
Redhair is offline
Hallo leegte, daar ben je weer. Terug van weg geweest. Je neemt me helemaal in bezit, slurpt alles uit me. Waarom? Waarom kom je steeds, als ik gelukkig ben? Het maakt je niets uit, je overvalt me steeds. Soms als er iets gebeurd is wat impact op mij heeft, soms vanuit het niets. Ik word er gek van, gek, depressief, angstig. Waarom mag ik niet gelukkig zijn? Wat moet ik doen om gelukkig te zijn. Wat moet ik doen om niet om de zoveel tijd dood te willen?

Maar toch, ergens in mij, borrelt blijkbaar nog levenslust. Ik denk veel aan doodgaan, maar het proberen heb ik al lang opgegeven. Ik blijf wel weer een poosje leeg, blijf wel een poosje depressief. Straks gaat het weer over. Dan ga ik weer uit mijn dak, kan het leven niet stuk.

You're manic or you're depressed, will you ever feel ok?

Papa, het spijt me dat ik je droom al jaren niet meer waar maak. Die droom is het enige wat je nog hebt, ik sla het uit angst aan diggelen. Je hebt me vernoemd naar een lied, maar ik ben het niet waard. Papa, ik ben een junk, al zal ik dat nooit aan je toegeven. Dan neem ik je hele droom af, het ergste wat ik kan doen. Ik zal blijven proberen de droom goed te maken. Omdat wij het enige zijn wat jij nog hebt.

Er waren mooie baby's bij
maar niet zo lief als jij
Anne

Van al dat wit en zoveel licht
gingen van schrik je ogen dicht
Anne

Even kreeg ik kriebels in mijn keel
maar je had geen pink te veel
Anne

Ik stond te blozen was zo blij
jij moest er haast van lachen
Anne

Anne de wereld is niet mooi
maar jij kan haar een beetje mooier kleuren
Anne je hebt nog heel wat voor de boeg
maak je geen zorgen daarvoor is het nog te vroeg
veel te vroeg....

De wijzers van de klok gaan snel
dat merk je later wel
Anne

Van de pot naar de wc
gaat 1 2 huppekee
Anne

Je hebt net je bromtol uit gepakt
of bent al weer een jaar ouder
Voor ik goeiemorgen zeg
ben jij op je brommer weg
Anne

Anne de wereld is niet mooi
maar jij kan haar een beetje mooier kleuren
Anne je hebt nog heel veel voor de boeg
maak je geen zorgen daarvoor is het nog te vroeg
veel te vroeg....

Er waren mooie baby's bij
maar niet zo lief als jij
Anne

Alleen de ogen van je moeder
waren net zo mooi als jij
Anne
Oud 08-07-2006, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-07-2006 @ 23:31 :
Ehm, niet iemand die op dit forum zit?
Oud 08-07-2006, 07:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-07-2006 @ 02:48 :
Ehm, niet iemand die op dit forum zit?
Nee. Maar gelukkig heb ik mezelf bij elkaar kunnen rapen . Wat ben ik toch blij dat ik een goed verstand heb en dingen kan relativeren...

Vandaag leuke dingen doen en morgen is het gewoon al zover, ik ga naar Thailand
Oud 08-07-2006, 10:47
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2006 @ 23:55 :
Meid, ga er nou es met iemand over praten, ofzo. Ik wil niet drammerig doen, maar het klinkt echt alsof je het jezelf heel onnodig heel moeilijk loopt te maken. En gezond is het ondertussen denk ik niet meer, juist omdat je bijvoorbeeld zelf ook niet ziet dat je ondertussen even dun bent als je zusje.
Ach, ik weet het ook niet meer. Nadat ik op vakantie ben geweest zie ik wel.

ot: Gisteren was leuk.. Tot het in een keer weer ontzettend wreed werd beeindigd.

En nu zit ik in een soort van diep dal waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Ik dacht dat het niet erger kon worden. Nou, wel dus.
Ik wil niks meer. Ik heb niks meer om voor te gaan, voor te vechten. Ik kan het ook niet meer, het is zo zinloos.
Ik wil niks meer voelen. Gewoon helemaal niks. Lichamelijke pijn mag nog (krijg ik ook wel voldoende momenteel ) dan wordt het geestelijk wat minder.
Ik weet het niet meer. Ik leef maar gewoon dom door, is leuk voor mn familie.
Kut.
Oud 08-07-2006, 11:07
Yana
Yana is offline
Ik voel me, op een vreemde manier, goed.

Gisterenavond was ik heel down, absoluut geen prettig gezelschap en ik voelde me niet normaal dik. Bij mijn vriend geslapen, vanmorgen vastbesloten mijn compensatiedag te houden.

En ineens mijn verstand hervonden. Duizend gedachtes door mijn hoofd, maar ook het besef dat ík iedere dag opnieuw de keuze heb wat ik van mijn leven maak. En dus, hoewel ik het ontbijt oversloeg, uiteindelijk toch een pistoletje gekocht. En niet gekeken naar het beleg met de minste calorieën, maar gewoon mezelf hup in het diepe gegooid, en gegeten wat ik op dat moment het lekkerst vond.

Daarna begon de niet-doorslaan strijd, want als ik "ja" zeg tegen eten, lijk ik ook nergens meer "nee" te kunnen zeggen, totdat ik weer tegen álles "nee" zeg. Maar het lukte. Ik heb wat lekkere gezonde dingetjes gekocht, een paar multi-volkoren kleine koekjes gegeten en zelfs nog een half zakje over. Ik voelde weer wat van die hoop, die kracht om dit te overwinnen.

Loop sinds gisteren al met het idee om de batterijen van mijn weegschaal weg te doen, om niet meer in de verleiding te komen die ik toch steeds weer niet kan weerstaan. Vanavond doe ik het. Aan de ene kant voelt het alsof ik een grote fout ga maken, maar ik kies er nu voor mijn verstand te volgen. Ik kan nieuwe batterijen kopen, natuurlijk. Maar dat is toch al weer een extra stap. En natuurlijk ga ik mijn vriend er van op de hoogte stellen, zodat ik een extra stok achter de deur heb.

Zo enthousiast "Ik ben er vanaf!" roepen, zoals ik 1.5 week geleden deed, dat doe ik nu niet. Maar een kleine "hoera, ik vecht weer" mag denk ik wel.
Oud 08-07-2006, 11:29
moon
moon is offline
alsof ik niet echt leef ofzo. krijgen we dat weer.

Vannacht gedroomd dat ik naar de gevangenis moest, goh waarom zou ik dat nou dromen (gevangen in relatie)
Oud 08-07-2006, 12:02
kroot
kroot is offline
dalijk mijn sax ophalen. Maandag naar reparatie en dinsdag mondstuk kopen. Er komt nog meer herrie in huis!!
Oud 08-07-2006, 12:59
Jolene
Jolene is offline
Nooit gedacht dat ik zou kunnen stoppen zonder dwang of hulp. Ik ben zo trots op mezelf! na de eerste nacht zonder werd ik echt juichend wakker
Oud 08-07-2006, 13:00
Nijn*
Nijn* is offline
zOMG, serieus sommige mensen zijn zo apart. Denken dat ze je kennen.. Come on, please!
Oud 08-07-2006, 13:00
Verwijderd
Dankjullie
Ik ben er ook wel trots op.
Oud 08-07-2006, 13:01
Ruudje
Ruudje is offline
wat is het toch lekker rustig hier!
en morgen alweer ;x
Oud 08-07-2006, 13:18
darkfairy
darkfairy is offline
verkloot je lijf nog meer
Oud 08-07-2006, 14:59
Yana
Yana is offline
Voor mijn gevoel al ontzettend veel gegeten, maar als ik het uitreken zijn het "pas" 1200 calorieën. dat zou normaal moeten zijn.

Gekke gestoorde ik.

En natuurlijk kon ik het na het middageten niet laten tóch even een poging te doen het eten eruit te gooien. En nog steeds lukt het ook niet. Bah, denk je net zo goed op weg te zijn, overvalt dat "dik zijn" gevoel je weer. Ik vraag me echt af hoe ik daar vanaf moet komen

En verder ben ik moe, zo moe. Vannacht dus bij mijn vriend blijven slapen die moest werken, en ik ben tegelijk met hem opgestaan terwijl ik veel te weinig slaap gehad heb. Mijn ogen willen dicht, alleen maar dicht. Zodadelijk maar eens even lekker douchen.
Oud 08-07-2006, 15:26
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-07-2006 @ 15:59 :
Voor mijn gevoel al ontzettend veel gegeten, maar als ik het uitreken zijn het "pas" 1200 calorieën. dat zou normaal moeten zijn.

Gekke gestoorde ik.

En natuurlijk kon ik het na het middageten niet laten tóch even een poging te doen het eten eruit te gooien. En nog steeds lukt het ook niet. Bah, denk je net zo goed op weg te zijn, overvalt dat "dik zijn" gevoel je weer. Ik vraag me echt af hoe ik daar vanaf moet komen

En verder ben ik moe, zo moe. Vannacht dus bij mijn vriend blijven slapen die moest werken, en ik ben tegelijk met hem opgestaan terwijl ik veel te weinig slaap gehad heb. Mijn ogen willen dicht, alleen maar dicht. Zodadelijk maar eens even lekker douchen.
Kotsen is niet eens effectief.. Gevoelsmatig wel, maar dat terzijde.
Oud 08-07-2006, 15:53
Gothic
Gothic is offline
Vandaag heerlijk bij m'n tante geweest. Leuk vestje gekregen van mijn vader . Nu lekker aan het nietsen, wat dingetjes voor de vakantie regelen, heerlijk ...
Oud 08-07-2006, 16:09
Yana
Yana is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-07-2006 @ 16:26 :
Kotsen is niet eens effectief.. Gevoelsmatig wel, maar dat terzijde.
Als je het meteen doet wel toch?

Voor je lichaam de kans krijgt iets op te nemen, is het er weer uit.

Maar ik ben het natuurlijk met je eens dat het sowieso een "slecht" iets is. Daarom wil ik ook van dit hele gedoe af.
Oud 08-07-2006, 16:10
rare kwast
rare kwast is offline
mijn hoofd knalt uit elkaar.. mijn rug doet weer zo een zeer..
voel me kut, leeg, verdrietig..
maar dr is niemand die ff kan luisteren.. gewoon kan luisteren, zonder opmerkingen zoals, na de wolken schijnt de zon..
ik wil gewoon ff praten.. en iemand vast houden
Oud 08-07-2006, 16:11
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-07-2006 @ 17:09 :

Maar ik ben het natuurlijk met je eens dat het sowieso een "slecht" iets is. Daarom wil ik ook van dit hele gedoe af.
ook niet echt.. en je maakt alleen nog maar meer problemen..
Oud 08-07-2006, 16:35
Redhair
Redhair is offline
Yana, als je wilt dat je maag en slokdarm fucked up worden, als je zo'n beetje chronische keelpijn wilt, moet je vooral kotsen. Is heel leuk, kan ik je vertellen uit eigen ervaring. Denk toch na meid, je wilt beter worden. Kotsen is kut, je maakt jezelf kapot, geestelijk en lichamelijk. Maar als dat is wat je wilt ga vooral zo door, hoor.

Ontopic: Godverdomme. Godverdomme, godverdomme, GODVERDOMME VUILE KANKERZOOI.
Oud 08-07-2006, 17:04
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-07-2006 @ 17:09 :

Nee hoor, het meeste voedsel heeft dan allang je maag gepasseerd. Zoek maar eens in literatuur of op het internet. Ik kan anders wel eens mn schoolboeken erbij pakken.
Oud 08-07-2006, 17:11
Verwijderd
Daarnaast, Yana, worden veel kcal al opgenomen in je mond/slokdarm. Dus nee; braken heeft geen zin.

Ot: Heel voorzichtig durf ik te zeggen dat het weer wat beter gaat.
Oud 08-07-2006, 17:19
Yana
Yana is offline
Ik wil ook helemaal niet braken en ik wil mezelf ook niet nog verder naar de tering helpen .

Maar het gaat gewoon allemaal niet zo van de ene op de andere dag. I.p.v. overmatig lijnen sla ik tegenwoordig door in eetbuien, die me dan weer zo'n paniek-reactie opleveren, dat ik weer wil lijnen of op z'n minst het eruit wil krijgen d.m.v. overgeven.

Ik weet best dat ik het niet moet willen kunnen, dat overgeven. En meestal wil ik het ook niet. Totdat ik dan wat gegeten heb, dan ineens weer wel of zo .
Oud 08-07-2006, 17:30
Redhair
Redhair is offline
Oh god, ik voel me zo verkankerd. Wil alles doen wat slecht is, zolang ik mezelf kapot maak is het goed. Ik wil mezelf kapot maken, nog kapoter dan ik al ben. What the fuck, waarom? Ik wil godverdomme branden, wat ik al maanden niet gedaan heb. Ik wil braken, terwijl ik niets in mijn maag heb. Ik wil alle speed die ik nog heb in een keer opsnuiven, ik wil mijn kop tegen de muur rammen, ik wil mijn kop zolang mogelijk onder water houden, ik wil mezelf te pletter rijden.

Nee, ik wil keihard janken. Bij N. bijvoorbeeld. Mezelf helemaal leeg janken. Maar mijn godvergeten telefoon doet het niet meer. Ik kan hem niet bellen of smsen. Godverdomme, ik voel me zo wanhopig, zo eenzaam, zo dood.

Dus ik blijf hier maar verlangen naar mezelf kapot maken. Ach, ik neem wel weer een lijn. Het maakt toch allemaal niet meer uit. Wat drugs maakt me wat rustiger, even dan.

Seventeen and I'm all messed up inside

Regels voor berichten