Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2006, 11:39
kellytje
kellytje is offline
Mijn navelpiercing is dus opeens uitgegroeid Gewoon op twee dagen tijd zonder dat ik het gemerkt heb Nu heb ik dus een wondje dat er nogal vies uitzuit Gwoon ontsmetten voldoende ? VInd het echt jammer maar denk dat mijn lichaam daar gwn geen piercing verdraagt het is al de tweede
Oud 16-08-2006, 18:32
schorem
schorem is offline
mensen die geintereseerd zijn in tunnels ik heb net voor mn 2e tunnel mn oor laten piercen met een 4 mm naald echt de uitvinding van de eeuw! de pijn valt super mee en je zit in een keer op 4 mm inplaats van weken klooien met kleine kut stretchers
Oud 16-08-2006, 19:11
mandi
mandi is offline
Citaat:
schorem schreef op 16-08-2006 @ 19:32 :
mensen die geintereseerd zijn in tunnels ik heb net voor mn 2e tunnel mn oor laten piercen met een 4 mm naald echt de uitvinding van de eeuw! de pijn valt super mee en je zit in een keer op 4 mm inplaats van weken klooien met kleine kut stretchers
hoe moet ik me dat voorstellen? iets als een punch taper?
???
Oud 17-08-2006, 09:20
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
mandi schreef op 16-08-2006 @ 20:11 :
hoe moet ik me dat voorstellen? iets als een punch taper?
???
Je kan het ook door een dermal punch laten doen, zoals ik het ga laten doen. Maar dat is eigenlijk iets heel anders, maar die optie is er ook natuurlijk.

Of je hebt een gewone naald, maar ipv 1,6mm - 4mm. het gaat gewoon te werk als die 1,6mm naald. Dus wat je doet met stretchen, kan gewoon door die naald in 1 maal. Maar niet iedere piercing shop doet wel. Het is snel en gemakkelijker.
Oud 17-08-2006, 09:21
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
kellytje schreef op 16-08-2006 @ 12:39 :
Mijn navelpiercing is dus opeens uitgegroeid Gewoon op twee dagen tijd zonder dat ik het gemerkt heb Nu heb ik dus een wondje dat er nogal vies uitzuit Gwoon ontsmetten voldoende ? VInd het echt jammer maar denk dat mijn lichaam daar gwn geen piercing verdraagt het is al de tweede
Dat is heel snel gezegd hoor, wat jij doet!
Je lichaam zal zeker wel een piercing kunnen verdragen,
maar dan met andere materiaal wat jij nu hebt.

Kan je mij mss vertellen welk materiaal je nu hebt?
Dan kan ik je mss verder helpen.
Oud 17-08-2006, 09:46
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 17-08-2006 @ 10:20 :
Je kan het ook door een dermal punch laten doen, zoals ik het ga laten doen. Maar dat is eigenlijk iets heel anders, maar die optie is er ook natuurlijk.

Of je hebt een gewone naald, maar ipv 1,6mm - 4mm. het gaat gewoon te werk als die 1,6mm naald. Dus wat je doet met stretchen, kan gewoon door die naald in 1 maal. Maar niet iedere piercing shop doet wel. Het is snel en gemakkelijker.
Nou, ik heb het lekker zelf gedaan en dat ging prima en binnen een week zat ik op 5.

Goede tip voor de stretchers onder ons; ga eerst onder een warme douche en daarna met vasaline stretchen. Kijk uit dat je m er niet in een keer doorheen duwt
Oud 17-08-2006, 10:03
*oma*
*oma* is offline
vaseline
Oud 17-08-2006, 10:11
Verwijderd
Ik was filmpjes aan het kijken van tongpiercing die worden gezet op youtube.com. En toen zag ik dat bijna alle piercers van boven naar onder steken.
Maar dat hoort toch andersom?
Oud 17-08-2006, 10:31
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
kwebbel schreef op 17-08-2006 @ 11:11 :
Ik was filmpjes aan het kijken van tongpiercing die worden gezet op youtube.com. En toen zag ik dat bijna alle piercers van boven naar onder steken.
Maar dat hoort toch andersom?
Ligt eraan wat je piercer makkelijker vinden en wat voor naalden hij gebruikt.
Oud 17-08-2006, 10:42
kellytje
kellytje is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 17-08-2006 @ 10:21 :
Dat is heel snel gezegd hoor, wat jij doet!
Je lichaam zal zeker wel een piercing kunnen verdragen,
maar dan met andere materiaal wat jij nu hebt.

Kan je mij mss vertellen welk materiaal je nu hebt?
Dan kan ik je mss verder helpen.
De eerste maal was met chirurgisch staal , 2de maal met titanium
Oud 17-08-2006, 11:05
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
100%hallal schreef op 17-08-2006 @ 10:46 :
Nou, ik heb het lekker zelf gedaan en dat ging prima en binnen een week zat ik op 5.

Goede tip voor de stretchers onder ons; ga eerst onder een warme douche en daarna met vasaline stretchen. Kijk uit dat je m er niet in een keer doorheen duwt
Vasaline is geen aanrader, maar voor de rest...
Stretchen is ook leuk
Oud 17-08-2006, 14:15
Verwijderd
hoezo vaseline niet? heb ik ook gebruikt, werkte prima
Oud 17-08-2006, 14:32
mandi
mandi is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 17-08-2006 @ 10:20 :

hmm. doet dat niet ontzettend pijn? en bloedt het niet?
Oud 20-08-2006, 14:39
Blackeyed
Blackeyed is offline
Hey,

Ik zou graag binnekort mijn eerste tattoo laten zetten. Ik vroeg mij af of iemand een goede shop wist in Maastricht of in Belgisch Limburg? woon juist op de grens dus maastricht is ook nog doenbaar.
Ook ben ik ook nog niet juist uit over waar ik er eentje wil. Een enkeltattoo spreekt me wel aan. Heeft iemand ervaring met die plaats,pijnlijk enz???
Aangezien het mijn 1ste is,wordt het ook wel een kleintje ook denk ik. Op hoeveel euro's moet ik dan ongeveer rekenen dat het gaat kosten??

Hopelijk kan iemand mij even helpen, alvast bedankt!!
Oud 20-08-2006, 15:07
drezzz
drezzz is offline
Enkel voel je niks van, de prjs kan ik alleen wat over zeggen als ik het ontwerp zie, en zelfs dan is het giswerk, aangezien iedere shop andere richtlijnen hanteerd.
Oud 20-08-2006, 15:59
Qamra
Qamra is offline
Waarom wil iedereen klein beginnen?

Of ben ik te stom voor woorden om met iets van ruim 15 cm bij 10 te doen, op mijn ribben..

Ghehe..
Oud 20-08-2006, 16:06
drezzz
drezzz is offline
hahahahaha

je ribben is misschien niet de slimste plek, maar aan de andere kant, dan heb je dat alvast gehad!
Oud 20-08-2006, 16:58
Qamra
Qamra is offline
Hmmja, ik wil het gewoon niet op een andere plaats
Oud 20-08-2006, 17:09
drezzz
drezzz is offline
dat mag!
Oud 20-08-2006, 17:44
Qamra
Qamra is offline
Gelukkig, maar je hebt gelijk, misschien niet het allerslimste om te doen. Maar het kan dan niet erger worden
Oud 20-08-2006, 18:46
Verwijderd
en de pijn zal het waarschijnlijk meer dan waard zijn.
Oud 20-08-2006, 20:27
Blackeyed
Blackeyed is offline
Heeft er iemand ervaring bij Dutch Tattooz in Maastricht?

Zoiets had ik in gedachten. Of iets 'zon-achtig' maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Ook moet ik nog mijn ouders 'overtuigen' wat eigenlijk nog moeilijker wordt dan kiezen welk ontwerp
Oud 21-08-2006, 09:20
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
mandi schreef op 17-08-2006 @ 15:32 :
hmm. doet dat niet ontzettend pijn? en bloedt het niet?
Neen, pijn doet het niet. Het is hetzelfde gevoel als een kleine naald. Bloeden doet het ook niet echt meer als bij een gewone naald.
Oud 21-08-2006, 14:05
Verwijderd
Ik wil een labret piercing laten zetten (links, onder) maar ik wil er maar een minimaal klein knopje op. Hoe lang moet je wachten voor je sieraad dat ze zetten kunt verwisselen?
Oud 21-08-2006, 14:29
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 21-08-2006 @ 15:05 :
Ik wil een labret piercing laten zetten (links, onder) maar ik wil er maar een minimaal klein knopje op. Hoe lang moet je wachten voor je sieraad dat ze zetten kunt verwisselen?
Eerst komt er nog een korter staafje in en dan kan je dat als je dat wilt.
Oud 21-08-2006, 14:36
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
En je kunt hem laten zetten met een 2mm bolletje, dat is super klein
Oud 21-08-2006, 16:09
Qamra
Qamra is offline
Je kunt ook internally threaded nemen, dan kun je zo klein gaan als dat je staafje dik is. Maar dan steekt het natuurlijk nog wel uit en dat valt op
Oud 21-08-2006, 20:59
mandi
mandi is offline
Citaat:
Qamra schreef op 21-08-2006 @ 17:09 :
Je kunt ook internally threaded nemen, dan kun je zo klein gaan als dat je staafje dik is. Maar dan steekt het natuurlijk nog wel uit en dat valt op
plus floept ie eruit als ie zo groot als het staafje is. toch?
Oud 21-08-2006, 22:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
schorem schreef op 16-08-2006 @ 19:32 :
inplaats van weken klooien met kleine kut stretchers
hmm dat vond ik juist wel wat hebben
Oud 21-08-2006, 22:22
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
mandi schreef op 21-08-2006 @ 21:59 :
ik doe een gok, dat als ze zegt : 'internally threaded' dat er iets aan de binnenkant zit wat dat moet tegenhouden... ik heb geen idee wat, maar als het een weerhaak zou zijn zou het me niet verbazen

edit: schroefdraad aan binnenkant? vraag me af wat dat zou uitmaken idd. misschien kan ze even toelichten

Laatst gewijzigd op 21-08-2006 om 23:36.
Oud 22-08-2006, 03:41
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-08-2006 @ 16:59 :
Waarom wil iedereen klein beginnen?

Of ben ik te stom voor woorden om met iets van ruim 15 cm bij 10 te doen, op mijn ribben..

Ghehe..
Ik wil ook gelijk groot, vind van die kleine tattoos maar niks. Ga wel voor de corny plek van mijn onderrug (haha) maar dan wel een piece van 30 cm bij 15 oid
Oud 22-08-2006, 06:08
mandi
mandi is offline
Citaat:
dext0r schreef op 21-08-2006 @ 23:22 :
ik doe een gok, dat als ze zegt : 'internally threaded' dat er iets aan de binnenkant zit wat dat moet tegenhouden... ik heb geen idee wat, maar als het een weerhaak zou zijn zou het me niet verbazen

edit: schroefdraad aan binnenkant? vraag me af wat dat zou uitmaken idd. misschien kan ze even toelichten
haha, ik wou iets zeggen over de schroefdraad maar toen zag ik je edit.
bij int. zit idd het schroefdraad niet aan het staafje, maar aan het balletje. op die fiets kan het balletje aanzienlijk kleiner dan ext.
Oud 22-08-2006, 08:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mandi schreef op 21-08-2006 @ 21:59 :
Ja. Of je het handig vind is aan jou, maar zo klein kun je je balletje krijgen

Ik zou ook maar min. tot 2mm gaan hoor, net als hierboven gezegt is. Lijkt me prettiger dragen.

En ja, ik weet dat sneeuwvlokje de vraag stelde, maar ik zei het ook meer als jou/men

Laatst gewijzigd op 22-08-2006 om 08:04.
Oud 22-08-2006, 12:58
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 21-08-2006 @ 15:36 :
En je kunt hem laten zetten met een 2mm bolletje, dat is super klein
Als je hem eerst laat zetten, ga je best voor groter hoor! Niet direct op 2mm.. is niet goed Na de wissel kan je dat natuurlijk wel
Oud 22-08-2006, 13:06
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 22-08-2006 @ 13:58 :
Als je hem eerst laat zetten, ga je best voor groter hoor! Niet direct op 2mm.. is niet goed Na de wissel kan je dat natuurlijk wel
Hm ik heb een paar weken terug er een bij laten zetten met een 2,5mm balletje, geen enkel probleem mee gehad..
Oud 22-08-2006, 13:06
Gwen.
Gwen. is offline
Kan je eigenlijk gelijk een doorzichtig bolletje laten zetten?
Oud 22-08-2006, 13:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
guess so

ik wil dit:

Oud 22-08-2006, 13:21
Gwen.
Gwen. is offline
Die surfaces zitten ECHT mooi
Oud 22-08-2006, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-08-2006 @ 14:18 :
guess so

ik wil dit:

[afbeelding]
mooi maar zal wel duidelijke littekens achterlaten lijkt me. heb je die tussen je tetten nog steeds? dat was jij toch die dat had?
Oud 22-08-2006, 13:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Haha ja dat was ik, en nee die heb ik niet meer en wel een litteken.. da's dan ook de reden dat ik het wslijk toch niet doe. Aan de andere kant, als je 45+ bent, ben je toch lelijk dus dan maken die littekens ook geen donder meer uit.
Oud 22-08-2006, 17:54
schorem
schorem is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-08-2006 @ 14:18 :
guess so

ik wil dit:

[afbeelding]
dat groeit er wel uit he! en dan heb je allemaal littekens en das minder
Oud 22-08-2006, 17:58
mandi
mandi is offline
Citaat:
schorem schreef op 22-08-2006 @ 18:54 :
dat groeit er wel uit he! en dan heb je allemaal littekens en das minder
oh alsjeblieft, lezen.
ze heeft al littekens van een vorige dus weet ze dat al.
Oud 22-08-2006, 18:19
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-08-2006 @ 14:26 :
Haha ja dat was ik, en nee die heb ik niet meer en wel een litteken.. da's dan ook de reden dat ik het wslijk toch niet doe. Aan de andere kant, als je 45+ bent, ben je toch lelijk dus dan maken die littekens ook geen donder meer uit.
Alleen zijn die al lang voordat je 45+ bent uitgegroeid
Oud 22-08-2006, 18:40
Verwijderd
hmmm...

dr stond(en) hier eerst (een link naar) fotoos van mensen met piercings in hun ooghoeken, door hun oogleden en die waren echt bizar mooi...

ben vooral op zoek naar dat soort piercings die bijna niet opvallen, dus dat je enkel een steentje ziet en niet zo'n heel ordinair opvallend ringetje...

help?
Oud 22-08-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
*pixie* schreef op 22-08-2006 @ 19:40 :
hmmm...

dr stond(en) hier eerst (een link naar) fotoos van mensen met piercings in hun ooghoeken, door hun oogleden en die waren echt bizar mooi...

ben vooral op zoek naar dat soort piercings die bijna niet opvallen, dus dat je enkel een steentje ziet en niet zo'n heel ordinair opvallend ringetje...

help?
?

brrr, denk niet dat veel piercers in NL dat doen
Oud 22-08-2006, 19:44
Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 22-08-2006 @ 13:58 :
ik snap niet waarom dat niet goed zou zijn eigenlijk? ik heb mijn vert. labret gelijk met 2 mm balletjes laten zetten, geen last van gehad, en ook niet van die lelijke oversized ballen in mijn gezicht
Oud 22-08-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Leineh. schreef op 22-08-2006 @ 20:44 :
ik snap niet waarom dat niet goed zou zijn eigenlijk? ik heb mijn vert. labret gelijk met 2 mm balletjes laten zetten, geen last van gehad, en ook niet van die lelijke oversized ballen in mijn gezicht
Ik snap ook niet goed waarom het niet mag maar ik had dus begrepen dat niet alle piercers meteen kleine bolletjes zetten.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe groot een standaard bolletje is, ik heb een piercing en dat is een ringetje (wel met bolletje uiteraard).

Dit is de piercing die ik wil dus, maar ik wil nog een iets kleiner bolletje dan deze. Hoeveel mm zou dat ongeveer zijn? En je moet toch evengoed na een aantal weken terug voor een korter staafje, niet? En, hoe slecht is een labret piercing nu daadwerkelijk voor je gebit en/of tandvlees?
Oud 23-08-2006, 07:21
Qamra
Qamra is offline
Ik kreeg in mijn conch ook meteen een 2mm balletje. Erg prettig (vooral omdat ik doof wordt als ik iets groters draag, maar dat wist ik pas toen ik eens een ander balletje wilde dragen).

Is natuurlijk wel wat anders dan je lip, maar toch.
Oud 23-08-2006, 07:54
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 22-08-2006 @ 20:44 :
ik snap niet waarom dat niet goed zou zijn eigenlijk?
Als je een nog kleiner bolletje neemt gaat het snijden. Dat is absoluut af te raden, want dan krijg je veel meer problemen. Zeker in het begin zullen de meeste piercers er gewoon een groter bolletje op zetten om de genezing te bevorderen.

Als je gelijk met een 3 of 4mm piercing begint, dan duurt de genezing vaak veel langer, of wil het helemaal niet genezen. + kleiner bolletje verdeeld de druk over de huid beter. Je hebt het 6mm bolletje maar een paar weken nodig, maar het is vaak wel van belang dat je toch eventjes die paar weken die 6mm gebruikt. Daarna kan je volop genieten van je 3mm of een andere gewenste maat.

Daarom
Oud 23-08-2006, 11:50
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Urm schreef op 22-08-2006 @ 19:48 :
[afbeelding] ?

brrr, denk niet dat veel piercers in NL dat doen
Logisch, kan alleen maar heel slecht zijn voor je oog....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten