Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 19:51
Verwijderd
Ik ben een keer vanuit Laren naar die IJssalon gefietst, volgens mijn Blaricumse buurvrouw is dat ook het meest spannende in het pittoreske dorpje.
Advertentie
Oud 07-08-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 07-08-2006 @ 20:51 :
Ik ben een keer vanuit Laren naar die IJssalon gefietst, volgens mijn Blaricumse buurvrouw is dat ook het meest spannende in het pittoreske dorpje.
nou je hebt er de bolland en bolland studios en cafe moeke spijkstra waar tout bekend nederland zijn kroegwijn drinkt en dat is supergaaf toevallig
Oud 07-08-2006, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 07-08-2006 @ 21:10 :
nou je hebt er de bolland en bolland studios en cafe moeke spijkstra waar tout bekend nederland zijn kroegwijn drinkt en dat is supergaaf toevallig
okay ik hoor het ook alleen maar van iemand, ik ben niet zo Blaricumgewijs. Ik kwam er vroeger wel eens in de zomervakanties, het is wel een mooi dorp.
Oud 07-08-2006, 20:18
Metal
Metal is offline
Bolland & Bolland
...

......

...

Lolomgwtf
Oud 07-08-2006, 20:21
Verwijderd
nee de jaarlijkse kerstmarkt in de grotten van valkenburg maakt me compleet
Oud 07-08-2006, 20:23
Rockbottom
Rockbottom is offline
Nouja het ijs is iig te eten daar
Oud 07-08-2006, 20:26
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Hermione schreef op 07-08-2006 @ 20:48 :
oh gezellig daar woonde ik vroeger vlakbij!
ik heb vandaag een begin gemaakt met inpakken, morgen ga ik ook naar sziget, freakjuh spotten
in blaricum ja!

lekker, het mocht helaas niet zo wezen. op maandag zijn ze dicht
Oud 07-08-2006, 20:27
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
oh en blaricum is .

echter, zegt dat meer over almere als over blaricum .
Oud 07-08-2006, 20:57
Metal
Metal is offline
Citaat:
White Trash schreef op 07-08-2006 @ 21:21 :
nee de jaarlijkse kerstmarkt in de grotten van valkenburg maakt me compleet
Daar heb ik verder ook niets mee helaas. Voor de rest fy
Oud 07-08-2006, 21:10
Gadje
Gadje is offline
Gerijlesd, gewerkt, geslapen, gegeten, geinternet en zo weer slapen.
Oud 07-08-2006, 21:44
merels
merels is offline
haha ik ben met mijn hoofd in het donker op de trapleuning gevallen en nu is mijn linker oog wat blauw net voor sziget
ik ben nu bij een vriendin en moet zo thuis nog alles pakken voor sziget en ik heb alleen maar een koffer en ik ben uitgekeken op mijn kledingkast.
Oud 07-08-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 07-08-2006 @ 22:44 :
haha ik ben met mijn hoofd in het donker op de trapleuning gevallen en nu is mijn linker oog wat blauw net voor sziget
ik ben nu bij een vriendin en moet zo thuis nog alles pakken voor sziget en ik heb alleen maar een koffer en ik ben uitgekeken op mijn kledingkast.
merels dit keer wel zwaaien
Oud 07-08-2006, 21:56
Hella
Hella is offline
ik wil ook naar sziget.
Oud 07-08-2006, 22:02
Stevill
Stevill is offline
Uitslapen, lunchen met chick, chillen met Casper, eten, trainen, zwemmen, eten, tv/forum/chillen.
Oud 07-08-2006, 22:17
merels
merels is offline
Citaat:
Hermione schreef op 07-08-2006 @ 22:54 :
merels dit keer wel zwaaien
ja doe ik!
Oud 07-08-2006, 22:19
Verwijderd
Ik ben uit eten geweest met moeders en broer, daarna heb ik Le temps qui reste gekeken, mooie film!
Oud 07-08-2006, 22:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gewerkt, het was rustig dus ik heb weer vrij weinig gedaan. Door de stilte waren we vroeg klaar en had ik m'n trein een keer eens niet gemist.
Op de MP3 naar The Ricky Gervais show zitten luisteren, en gekke blikken gekregen omdat ik moest proberen niet hardop te lachen om Karl.
Zojuist een AH stoommaaltijd naar binnen gewerkt en een halve liter vruchtensap en nu kijk ik naar filmpjes van Peter Cook & Dudley Moore op youtube.
Derek & Clive. <3
Oud 07-08-2006, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-08-2006 @ 23:19 :
en we vroeg klaar en had ik m'n trein een keer eens niet gemist.
Op de MP3 naar The Ricky Gervais show zitten luisteren, en gekke blikken gekregen omdat ik moest proberen niet hardop te lachen om Karl. <3[/URL]
je moet nou toch betalen geloof ik voor die podcasts(kutwoord) heb jij nog nieuwe afleveringen|?
Oud 07-08-2006, 22:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb alleen series 1, maar die had ik van slsk afgehaald. Van series 2 heb ik niks, omdat m'n slsk nu kapot is, maar het moet er gewoon te vinden zijn.
Oud 07-08-2006, 22:38
Broeder
Broeder is offline
Me mentaal voorbereid op het vervangen van een lamp morgen
Oud 07-08-2006, 22:40
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Broeder schreef op 07-08-2006 @ 23:38 :
Me mentaal voorbereid op het vervangen van een lamp morgen
ik op de afwas
Oud 07-08-2006, 22:42
Broeder
Broeder is offline
Ik nu ook
Oud 07-08-2006, 22:46
ZerO
ZerO is offline
Godver ik had pech want ik zat nogal ongelukkig op mijn werk naast mijn BAAS die me in de gaten hield en waarom is de vraag ik doe mijn werk uitstekend dus uuh
Oud 07-08-2006, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 07-08-2006 @ 21:57 :
Voor de rest fy
HAHIHAHOE betekent dat nou fuk yoe?
Oud 07-08-2006, 22:55
Metal
Metal is offline
Voel je maar niet gevleid hoor. Veel onpersoonlijker kan het niet worden.
Oud 07-08-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 07-08-2006 @ 23:55 :
Voel je maar niet gevleid hoor. Veel onpersoonlijker kan het niet worden.
Daar ging het ook niet om maar de taalwetenschapper in mij wil jouw betrekkelijke beperkte vocabulaire en haar afkortingen die daaruit zijn ontstaan onderzoeken.

edit: afkorting - afkortingen wat een lol!

Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 23:06.
Oud 07-08-2006, 23:04
Broeder
Broeder is offline
De taalwetenschapper in jou moet z'n huiswerk eerst eens wat beter doen
Oud 07-08-2006, 23:06
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik heb gewerkt in het hotel van Centre Parcs en heb getraind.
Oud 07-08-2006, 23:09
Verwijderd
ik woon midden in de stad dus ik heb een stadstuin (like d'oh) en mijn kat van 17 sprong vandaag op de muur en hij viel er vanaf, toen probeerde die zichzelf nog te redden door tegen de plantenbak die bij de buren hangt aan de krabbelen maar dat lukte m niet en toen lag ie op de grond helemaal te stuiptrekken en er kwam bloed uit zijn mond, huuhuuhuu en mijn zus was bij ons en het is 'haar kat' zal ik maar zeggen en die klom heel snel over de muur heen en ze moest heel erg huilen en de buurvrouw ook en karel was helemaal stijf en hij keek ons heel glazig aan en toen heeft ie 1,5 uur wazig liggen kijken en nu slaapt ie heel rustig

tot zover mijn spannende avontuur van de dag
Oud 07-08-2006, 23:40
Metal
Metal is offline
Toch hard dat ik zo vanuit het niets door een 16 jarig puisterig mannetje gedist word.

Het leven is hard.
Oud 08-08-2006, 00:03
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-08-2006 @ 00:40 :
Toch hard dat ik zo vanuit het niets door een 16 jarig puisterig mannetje gedist word.

Het leven is hard.
je lokt het zelf uit
Oud 08-08-2006, 07:12
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-08-2006 @ 00:40 :

Het leven is hard.
({) + voor mijns!
Oud 08-08-2006, 09:23
__
__ is offline
ik ben al vanaf 8.00 wakker en nu ben ik al helemaal aangekleed enzo en dat is normaal, in vakanties, pas rond een uur of 14.00 en ik heb eigenlijk ook helemaal niks te doen ofzo? en papa draait kei hard andrea bocelli door mn muziek heen, tering. :/
maargoed, nu ga ik bedenken wat voor spannends ik vandaag -op rijles na- ga doen.
Oud 08-08-2006, 09:54
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
Ja ik ben ook al sinds 8:00 wakker ik ben wel trots op mezelf ik was ook al om 21:30 naar bed gegaan yes dan kan ik vanavond weer n nachie door
Oud 08-08-2006, 10:54
Verwijderd
ik heb heerlijk uitgeslapen en straks nog wat spulletjes inpakken en naar het vliegveld forummers spotten
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ga weer terug naar bed
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik verveel me op m'n werk, dus zit wat te msnen en te forummen.

+ toenet gebeld naar m'n werk en als het even meezit gaat lowland voor mij door dit jaar .
Oud 08-08-2006, 11:56
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 08-08-2006 @ 00:09 :
ik woon midden in de stad dus ik heb een stadstuin (like d'oh) en mijn kat van 17 sprong vandaag op de muur en hij viel er vanaf, toen probeerde die zichzelf nog te redden door tegen de plantenbak die bij de buren hangt aan de krabbelen maar dat lukte m niet en toen lag ie op de grond helemaal te stuiptrekken en er kwam bloed uit zijn mond, huuhuuhuu en mijn zus was bij ons en het is 'haar kat' zal ik maar zeggen en die klom heel snel over de muur heen en ze moest heel erg huilen en de buurvrouw ook en karel was helemaal stijf en hij keek ons heel glazig aan en toen heeft ie 1,5 uur wazig liggen kijken en nu slaapt ie heel rustig

tot zover mijn spannende avontuur van de dag
sterkte fo sho

ontipoc:
mijn hanekam is gisteren smaller en korter gemaakt, nu heb ik echt een Travis Bickle style kammetje verder ga ik zometeen mijn tassen pakken want morgen ga ik naar Engeland vliegen voor het Wasted Festival!!!!
Oud 08-08-2006, 12:03
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb zonet met een slaaphoofd m'n vakantie betaald bij de bank en naar de bakker geweest voor ontbijt en toen ik thuis kwam stond daar een kop thee die ik had gemaakt voor ik wegging en die was toen precies goed en verder ga ik m'n koffer inpakken
Oud 08-08-2006, 13:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Om 7 uur ging de wekker voor mn vriendje, waarna ik niet meer geslapen heb. Toen om half 9 opgestaan, huishoudelijke dingen gedaan want zn moeder kwam thuis van vakantie, douchen, eten, naar huis, werken, na 1 uur werd ik door mn baas weggestuurd omdat ik bij iemand moest gaan oppassen ehh en nu zit ik hier dus maar niets te doen want het kind slaapt.
Oud 08-08-2006, 13:18
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ga mijn schoenen aan doen... Omgwtf dat gaat pijn doen
Oud 08-08-2006, 14:50
mookid
mookid is offline
ik ben dus op vakantie en we ontdekten gister dat je ergens op een draadloos netwerk kan cvan hier in de buurt dus vandaar.
mijn vliegtuig had 4,5 uur vertraging omdat er iets mis was met de wc slang dus we kwamen pas om half vier snachts aan, en de dag erna zijn we een stukje het bos in gelopen en daar was een meer met een eiandje en heel veel bomen en heel weinig mensen.
de dag erna zijn we naar een eiland in de oslofjord gegaan met een boot waar een vriendin van mij kampeerde met haar vriendje (je mag hier op heel veel plaatsen wild kamperen) en dat was ook tof.
gister een beetje in de stad geweest en savonds naar de nicht van mijn vriendje (de dag ervoor was een familiefeest met 100 miljuoen noren en heel veel eten)
vandaag heb ik spierpijn van het lopen overal naartoe, het huis waar we logeren van zijn zus is het laatste huis van oslo dus de dichtbijzijnde metro is 25 minuten lopen met bergen enzo.
dus ik chill in mijn eentje in de tuin in de zon en het ruikt hier apetijtelijk!
tot zover mijn onsamenhangende vakantie story
Oud 08-08-2006, 14:55
Metal
Metal is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 08-08-2006 @ 01:03 :
je lokt het zelf uit
Dude, ik zei alleen iets over Bolland&Bolland, en dan komt daar zo'n sneer van hem achteraan. Ik vraag me af of hij uberhaupt wist waar ik het over had.
Oud 08-08-2006, 15:20
grandmommy
grandmommy is offline
ik ging net heeelemaal naar de apotheek in een dichtbijliggend buurdorp( ja als je een auto hebt want ik deed er mooi drie kwartier over met mijn fiets) voor 'vaginale ringen' en toen ging ik helemaal naar de andere kant van de wereld euhh.. breda voor mijn ov die ik over twee weken alweer mag gaan omwisselen voor ee weekkaart oh joy. al met al best een teringeind gefietst misschien had ik eerst mijn ov op moeten halen en zodoende met 40% korting et de bus naar de apotheek moeten gaan.
Oud 08-08-2006, 16:17
ragdoll
ragdoll is offline
naar een winkelcentrum gegaan, gelachen om de whitetrash aldaar en broodje gegeten bij la place <3
Oud 08-08-2006, 16:18
grandmommy
grandmommy is offline
omg ik keek net vanuit mijn raam de oude garage in en een buurman van me stond erin en hij zwaaide naar me DE CREEP.
Oud 08-08-2006, 16:20
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 08-08-2006 @ 17:18 :
omg ik keek net vanuit mijn raam de oude garage in en een buurman van me stond erin en hij zwaaide naar me DE CREEP.
het brengt ook echt zo'n beeld bij me op waarbij je dan zo half achter het gordijn staat en je buurman zo creepy zwaait van "ik doe hier niets bijzonders, enkel kleine suzan van de overkant in het beton van mijn garage storten "
Oud 08-08-2006, 16:29
655321
655321 is offline
Ik heb een fucking pokkehumeur. Kanker.
Oud 08-08-2006, 16:33
Verwijderd
ik heb eerst thuis mijn kast uitgemest en toen ben ik met mijn moeder nieuwe kleren gaan kopen in Breda, HA! en straks moet ik naar mijn opa en oma want mijn oma gaat me leren breien (haha) en ik moet mijn opa even uitleggen hoe hij de foto's die hij gemaakt heeft met zijn digitale camera kan sturen naar zijn broer die in Amerika woont. ja mijn granny's zijn heel hip
Oud 08-08-2006, 16:40
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik ben net bier wezen halen om mee te nemen naar engeland aangezien alles zo duur is daar en we zo de eerste dag ons goedkoop kunnen bezatten. op de gterugweg naar huis besloot ik nog even langs te gaan bij een paar maten die nu een kraakpandje bij me om de hoek hebben. daar hebben we de boel een beetje opgeknapt en wat opgeruimd. nu ben ik weer thuis en ga ik mijn tas verder inpakken.

Regels voor berichten