Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2006, 17:16
knijtert
knijtert is offline
Ik ben n00b met dit spel, dus ik zou niet echt weten wat een goede reden is om te stemmen. Ik merk alleen dat er te veel schapengedrag is, en dat is gevaarlijk, aangezien er een wolf of heks daar ernstig misbruik van kan en zal maken.

Dus in plaats van schaapgedrag zonder argumenten, dan maar schaapgedrag met argumenten. Ik ben te n00b om met goede argumenten te komen, ik ben niet te n00b om argumenten overzichtelijk te maken zodat iedereen zn eigen mening erover kan vormen.

2) Misti

6) Tink*

8) Flowtje

10) Knijtert!
Maakt niemand verdacht
Maakt Stilte verdacht
( tegenstrijdig, maar dat is het enige wat ik gelezen heb )

15) T!ne
Advertentie
Oud 14-08-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Cobalt schreef op 14-08-2006 @ 17:03 :
Klopt, dorpeling zijn is saai.
Ik weet dat het klopt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:38
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
knijtert schreef op 14-08-2006 @ 16:53 :
Zo jammer dat iedereen op mij stemt zonder goed argument of zonder goed te kijken naar andere.

Deed jij niet hetzelfde bij mij?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:50
T!ne
T!ne is offline
Op wie gaan we nu stemmen? Want stel dat ik nu Knijtert zeg, dan staat het 2-1 en dan maakt hij (als we stellen dat hij heks is) 2-2 waardoor de weerwolf kan kiezen.. Of hetzelfde geval met Misti.. Hebben jullie (Flowtje & Tink*) al gestemd?

edit: juist herlezen en gezien dat jullie blijkbaar allebei op Knijtert stemmen.. Ik ook dan!

Laatst gewijzigd op 14-08-2006 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 20:28
knijtert
knijtert is offline
Voor de overgebleven mensjes:

Waarschijnlijk ben ik dood, dus ik zou maar eens uitzoeken wie er begonnen is met aanroepen tot op mij stemmen. Dat zou zomaar de hekis kunnen zijn
Oud 14-08-2006, 20:29
knijtert
knijtert is offline
PS
ik wileenw aardige dood
dus ik wil een verhaal!
Oud 14-08-2006, 20:55
Spelleider
Spelleider is offline
Knijtert liet Zoem midden op straat liggen. Hij kleedde zich uit en liet het bad vollopen. Hij nam snel een bad. Toen verliet 'ie zijn huis en stapte zijn auto in. Hij werd door een poilitieagent uit de wagen gehaald. 'Is er iets?' De agent was iets aan het noteren. 'Ja. Er ligt een dode vrouw in jouw tuin.' 'En? Je ziet toch wel dat ze van het dak geplurd is, of ben je blind?' 'U kunt zich beter normaal gedragen, meneer, of u krijgt een boete. We nemen u mee naar het bureau voor ondervraging.'
Onderweg reden ze voorbij het Ziekenhuis. Knijtert zag Tink naar buiten komen. Ze zag er verdrietig uit. De auto raasde ook nog voorbij de bibliotheek. Daar zat een bewaker met gebogen hoofd op een bankje. Zo'n vijf minuten na vertrek bereikten ze het politiebureau. De agent parkeerde tussen andere witte wagens met blauwrode lampen.

Flowtje kreeg de kluis eindelijk open. In het midden lag een zak. Flowtje nam een kijkje in de zak, het zat er inderdaad in. Ze verliet zo snel mogelijk de Grote Zaal, sloot de deur achter zich en wandelde onopgemerkt de bibliotheek uit. Ze liep om naar achteren. Toen ze haar auto weer had gevonden, stapte ze in; ze keek nog om of te zien of iemand iets gemerkt had en reed toen weg.
Flowtje merkte dat er een auto achter haar aan reed. Werd ze achtervolgd? Ze stopte de auto midden op de weg, ze stapte uit en liep gewapend naar de andere auto toe. De net vrijgelaten Knijtert stapte uit de auto. Hij had een schietwapen in zijn handen.
'Ben je me aan het achtervolgen?' Flowtje liep dichter naar hem toe. 'Ik vroeg me af wat jij zo laat in de bibliotheek deed. Ja, ik zag je wel.' 'Dat gaat jou niks aan. Trouwens, ik heb nog een zaakje met je af te handelen.' 'Precies wat ik dacht. Jij hebt de hand van mijn maatje eraf gehakt, teef.' 'Jou wacht hetzelfde lot als Cobalt.'
Flowtje bewoog zich naar Knijtert toe. Hij vuurde als reactie daarop een kogel op haar af. Met een zwaard wist Flowtje de kogel te weren. Ze rende op Knijtert af nam een grote sprong in de lucht, maakte een achterwaartse draai en hakte met het zwaard dat ze vasthield met twee handen, het hoofd van knijtert eraf.
Flowtje raapte zijn hoofd op en gooide die in zijn achterbak. Zijn lichaam plaatste ze achter het stuur van zijn auto. ZE zorgde ervoor dat de auto richting de sloot stond, zette een zware steen op het gaspedaal en liet zo d auto wegrijden. Ze bleef toekijken tot de auto helemaal onder het water kwam.
Flowtje stapte haar auto in en reed weer weg, op weg naar Stilte in Karol Stad.

Deelnemers:
1) Zoef de haas (dorpeling)
2) Misti
3) Hanneke (wolfsbane)
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt (dorpeling)
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert! (dorpeling)
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem (dorpeling)
13) Severus (weerwolf)
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl (ziener) what a surprise
17) Stilte. (dorpeling)
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52 (dorpeling)
20) Leekah (tovenaarsleerling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

wolfje is aan zet
Oud 14-08-2006, 21:28
knijtert
knijtert is offline
Is dit nou wat jullie wouden? De dorpelingen laten winnen?

Dit zijn echt de n00berigste dorpelingen ooit zeg

De wolfsbanne krijgt deze overwinning gewoon kado
Oud 14-08-2006, 21:44
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
knijtert schreef op 14-08-2006 @ 16:53 :
Zo jammer dat iedereen op mij stemt zonder goed argument of zonder goed te kijken naar andere.

Maar als je graag wil verliezen moet je vooral stemmen zonder nadenken en iemand volgen die ook geen reden heeft ( of als reden heeft bewust de boel te beinvloeden).
Jij vertoonde weerwolf-gedrag. Op iemand (Stilte) stemmen die vrijwel zeker dorpeling was, dus nam ik aan dat je bij de "evil ones" hoorde.

Omg, ik blijf maar mensen doodmaken! Eerst Stilte, nu Knijtert.. maar ik kan wel goed overweg met mijn zwaard.
Oud 14-08-2006, 22:02
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
knijtert schreef op 14-08-2006 @ 22:28 :
Is dit nou wat jullie wouden? De dorpelingen laten winnen?

Dit zijn echt de n00berigste dorpelingen ooit zeg

De wolfsbanne krijgt deze overwinning gewoon kado
Jij bent de noob, en verder snap ik geen fuck van je post.
Oud 14-08-2006, 22:38
Severus
Severus is offline
Zooo, nu gaat het leuk worden. Twee normale dorpelingen tegenover een weerwolf en de heks.

Ik hoop maar dat mijn mede-weerwolf dadelijk niet per ongeluk de heks opeet.
Oud 14-08-2006, 23:18
T!ne
T!ne is offline
Is het toegelaten van even te vloeken
Oud 14-08-2006, 23:58
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Nee
Oud 15-08-2006, 00:06
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 15-08-2006 @ 00:58 :
Nee
Ga naar bed Bro.
Oud 15-08-2006, 13:05
knijtert
knijtert is offline
Waarom komt Misti niet/nauwelijks in dit topic?

Doet T!ne niet te overdreven ongelukkig met het overlijden met dorpelingen?

Dat zou ik me nu afvragen
Ik vind flowtje en tink daarentegen weer vrij onopvallend

En stilte mag ik niets over zeggen geloof ik
Dat koste mij mn dood
Oud 15-08-2006, 15:11
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
knijtert schreef op 15-08-2006 @ 14:05 :
Waarom komt Misti niet/nauwelijks in dit topic?

Doet T!ne niet te overdreven ongelukkig met het overlijden met dorpelingen?

Dat zou ik me nu afvragen
Ik vind flowtje en tink daarentegen weer vrij onopvallend

En stilte mag ik niets over zeggen geloof ik
Dat koste mij mn dood
Misschien wel omdat ik erg graag wil winnen
Ik geloofde Flowtje en Tink* echt wel.. Maar nu moet ik tussen 1 van hen 2 een heks of een weerwolf gaan zoeken.. Ofwel zijn ze het allebei
Oud 15-08-2006, 18:59
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
T!ne schreef op 15-08-2006 @ 16:11 :
Misschien wel omdat ik erg graag wil winnen
Ik geloofde Flowtje en Tink* echt wel.. Maar nu moet ik tussen 1 van hen 2 een heks of een weerwolf gaan zoeken.. Ofwel zijn ze het allebei
Je geloofde mij niet
Dus misschien moet je maar niet meer naar je gevoel luisteren.

Ik geloof wel dat je wil winnen hoor. Maar met welke kant? Ik heb zo mijn vermoedens
Maar ik speel niet meer mee
Oud 15-08-2006, 20:35
Spelleider
Spelleider is offline
Flowtjes auto kwam Zonde binnenrijden. Ze glimlachte triomfantelijk, het was haar gelukt, ze had het meest kostbare van Karol stad in haar bezit. Flowtje de zak mee, toen ze uit de auto stapte. Binnen, in Stiltes kantoor trof ze Misti aan. Misti zat geknield op de grond. Het leek of er iemand bij haar lag. Flowtje ging achter Misti staan om het beter te kunnen zien. Toen werd duidelijk wat er op de grond lag: slechts een arm. Aan de tatoeages te zien, was het de arm van Stilte.
Flowtje kon haar ogen niet geloven. 'Wat is hier gebeurd?! Hoe komt Stilte in godsnaam dood?!' Misti stond op. 'Ik zag een man net naar buiten lopen toen ik hier aankwam. Die moet de weerwolf zijn geweest die heeft opgegeten. Want dit is duidelijk gedaan door een wolf.' 'Mijn God! Een wraakactie van Severus' vrienden?' 'Nee, ik denk het niet,' Misti wees naar het gele papiertje in Stiltes hand 'ze zitten achter hetzelfde als wij aan.' Flowtje hield de zak omhoog: 'Dan kan ik dit beter goed bij me houden. Die wolven kan ik wel aan. Laat ze maar komen!' 'Ik denk dat ze te sterk zijn, zelfs voor jou, ze zijn er met velen. We kunnen dit beter slim aanpakken, én samen. De wolven zijn sluw, ze hebben al heel wat slachtoffers gemaakt.' 'Het zou niet de eerste wolf zijn die ik dood.'
Flowtje verliet het gebouw. Ze stapte haar auto weer in, op weg naar het Ziekenhuis. Misschien dat T!ne haar zou kunnen helpen. Die is zelf aangevallen, en Hanneke en Zoef zijn vermoord toen ze bij haar bezoek waren. Flowtje zou er vast iets kunnen vinden.
Flowtje werd midden op de weg opgehouden. Ze werd omsingeld door vier auto's. Uit elk van de auto's stapte een man. Flowtje stapte ook uit en trok haar zwaarden. De eerste man die haar aanviel wist ze zo mee af te rekenen. De andere drie veranderden in een wolf. Blijkbaar waren ze achter haar aan gekomen om iets van haar te stelen.
Eén van de wolven stapte naar haar toe. Flowtje stond klaar om te vechten. De wolf wist een grote snee te maken in haar boven been. De wolf probeerde ook haar andere been te pakken. Flowtje sprong op toen ie haar naderde, vanuit de lucht sneed ze hem in de nek. De wolf viel neer op de grond, zijn menselijke gedaante verscheen.
De ander twee wolven vielen haar nu tegelijkertijd aan, één van links, één van rechts. Flowtje zwaaide met haar zwaarden beide kanten op. Eén van d ewolven wist ze te raken, maar de andere niet. Die besprong haar en beet de onderarm eraf, waarmee ze één van de zwaarden vasthield. Flowtje wist hem alsnog in het buik te snijden met haar andere arm. Ze stond klaar om ook zijn nek door te snijden. Voor ze kon uithalen, werd ze hard tegen de grond aangeduwd. De wolf die haar zojuist van achteren had aangevallen liep naar haar toe. Met zijn twee voorpoten brak hij Flowtjes rug, die opslag dood was. Terwijl de wolf haar verslond, doorzocht de andere haar auto. Hij nam de zok met kostbare inhoud mee.

Deelnemers:
2) Misti
3) Hanneke (wolfsbane)
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt (dorpeling)
8) Flowtje (dorpeling)
9) Neiu (dorpeling)
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem (dorpeling)
13) Severus (weerwolf)
15) T!ne
17) Stilte. (dorpeling)
18) Kohinoor (tovenaar)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Godzijdank, de heks leeft nog De laatste stemronde is morgen. De allerlaatste dorpeling en de heks mogen stemmen. Dat de heks moge winnen.
Voor morgen acht uur dus. Wees niet laat, want je stemt geldt dan niet meer. Stipt 20.00.
Oud 15-08-2006, 20:42
Verwijderd
Spannund!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 20:54
T!ne
T!ne is offline
Ik weet genoeg..
Oud 15-08-2006, 20:57
Verwijderd
oh ik kan nu spammen

oh en NIEMAND MAG ZICH ERMEE BEMOEIEN ALS HIJ?ZIJ DOOD IS
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 21:18
Severus
Severus is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 15-08-2006 @ 21:35 :
Godzijdank, de heks leeft nog
Joepie! Kom op, heksje, zet 'm op! Faerie en ik rekenen op je vanuit het Walhalla!
Oud 15-08-2006, 21:21
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 15-08-2006 @ 21:57 :
oh ik kan nu spammen

oh en NIEMAND MAG ZICH ERMEE BEMOEIEN ALS HIJ?ZIJ DOOD IS
Oud 15-08-2006, 21:49
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
T!ne schreef op 15-08-2006 @ 21:54 :
Ik weet genoeg..
op wie ga je nu stemmen dan?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 22:43
Severus
Severus is offline
Leuke avie heb je daar, Faerie. Uit welke Johnny Depp-film is dat?
Oud 15-08-2006, 23:08
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Severus schreef op 15-08-2006 @ 23:43 :
Leuke avie heb je daar, Faerie. Uit welke Johnny Depp-film is dat?
Dankje! Uit Finding Neverland, niet alleen leuk omdat Johnny er in speelt, maar het is ook gewoon een mooie film vind ik zelf!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 07:52
Verwijderd
hele leuke ava
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 10:48
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Faerie schreef op 15-08-2006 @ 22:49 :
op wie ga je nu stemmen dan?
Zeg ik niet..
want alsk dan weer verkeerd zit
Oud 16-08-2006, 12:00
Verwijderd
slim
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 16:45
Tink*
Tink* is offline
Lekker lastig, zul je net zien dat ik op de verkeerde stem.
Oud 16-08-2006, 18:23
T!ne
T!ne is offline
Ik heb gegokt..
Oud 16-08-2006, 18:40
Severus
Severus is offline
Grrr, wat wordt het toch spannend! Hopelijk staat de uitslag vandaag extra snel in dit topic (anders heb ik straks geen klauwen vingernagels meer)!
Oud 16-08-2006, 18:44
Flowtje
Flowtje is offline
Spannend!

Wel jammer dat ik opgegeten ben. Maar ik heb me wel tot het einde toe verweerd.
Oud 16-08-2006, 18:47
Verwijderd
ik weet lekker wat de uitslag is, maar verhaal komt past middernacht ivm wolfgedaantewisseling
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 19:00
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-08-2006 @ 19:47 :
ik weet lekker wat de uitslag is, maar verhaal komt past middernacht ivm wolfgedaantewisseling
Oh nee, 20:00 uur verdorie
Oud 16-08-2006, 19:09
Verwijderd
gloedjes de gloedjes *spamt*

allelepelendesalamanders
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 19:21
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-08-2006 @ 20:09 :
gloedjes de gloedjes *spamt*

allelepelendesalamanders
Jij bent zo gemeen
Oud 16-08-2006, 19:23
Verwijderd

aan verhaal wordt gewerkt hoor :')
ik ken d euitslag ook net pas
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 19:33
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-08-2006 @ 20:23 :

aan verhaal wordt gewerkt hoor :')
ik ken d euitslag ook net pas
Schietopschietopschietop!!!
Oud 16-08-2006, 19:53
Faerie
Faerie is offline
Spannend!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 20:10
Spelleider
Spelleider is offline
Het was rustig in de kapsalon. De enige andere klanten waren een punker en een oud vrouwtje, dat vond dat het tijd was voor een nieuw kleurtje. Misti liet golvende krullen in haar haar zetten. Ze wilde er mooi uitzien voor haar vriend, die vandaag uit Zweden aan zou komen.
De vriend van Misti was marinier. Hij zat al bijna twee jaar in Zweden. Misti was helemaal klaar om hem te verwelkomen. Ze had ontslag genomen bij Stilte, zodat ze alle tijd en liefde aan haar vriend kon besteden; ze zou straks haar rijbewijs gaan afhalen, waardoor ze haar geliefde met de auto kon ophalen; en nu nam ze een permanentje om er mooi uit te zien voor hem. Misti kon haast niet wachten om hem eindelijk weer te zien.

De dokter was een aardige man. Hij was pas vijfendertig jaar, maar begon nu al kaal te worden van het zware en stress veroorzakende werk. T!ne had het getroffen met hem, de meeste dokters hadden niet zoveel tijd voor hun patiënten als hij. T!ne zou hem na vandaag 'helaas' niet meer zien; hij had haar net uit het ziekenhuis ontslagen.
T!ne was blij dat ze in ieder geval weer naar huis kon. Ze had haar huis en haar hond Snufje gemist. Beneden kocht ze nog iets te eten bij het restaurant, voor onderweg. Buiten stond haar moeders auto al klaar. Ze was blij Snufje te zien; T!nes moeder had hem op de achterbank meegenomen.
Het huis van T!ne lag dicht bij het vliegveld. Het was een vrijstaand huis van middelbare grootte. Ze had een voor- en een achtertuin. In de voortuin stond een grote barbecue; T!ne was dol op het geven van BBQ-feestjes. Ze ging zelfs nu een feestje geven in de tuin om haar terugkomst te vieren.

Tink zat al een hele tijd naar de foto van Maxwell te staren. Ze miste hem nog steeds erg. Ze hadden perfect bij elkaar gepast. Tink bergde de foto op, ze kon beter opschieten. Het feestje van T!ne zou zo beginnen en Tink had beloofd een handje te helpen.
Eerst ging Tink nog langs de bar. Daar had ze het kadootje voor T!ne verstopt. Ze liep ook meteen naar boven om wat drankjes te halen. Deze speciale drankjes zou ze straks nodig hebben om te krijgen wat ze wil.

Het feestje begon al aardig op gang te komen. Misti en haar vriend waren er ook. Tink nam meteen Misti mee naar binnen. Ze liepen een willekeurige kamer binnen. 'En? Heb je het?' Misti haalde het tevoorschijn. 'We hebben wel twee wolven verloren om dit te pakken te krijgen, maar de andere twee hebben Flowtje wel gedood.' Tink kreeg een grote grijns op haar gezicht. 'Mooi mooi, eindelijk hebben we het.'
Misti stopte het terug in de zak. 'Laten we maar weer terug gaan, voordat iemand wat merkt.' 'Goed idee.' Tink liep achter Misti aan, ze mompelde iets. Misti kon niet verstaan wat ze zei, maar herkende wel dat het een toverspreuk was. Misti draaide zich om en zag een flesje op haar afkomen. Ze kon het nog ontwijken, maar een ander drankje werd al tegen haar hoofd aan gegooid.
Misti zakte ineen. Ze probeerde in een wolf te veranderen, maar door Tinks spreuk en drankje lukte dat niet meer. Ze kon zich niet eens meer bewegen, ze had slechts een beetje kracht in haar armen. Tink liep naar haar toe en stak met een mes in Misti's hart. Misti zou alleen sterven. Tink stond naast Misti, ze bukte om de zak uit haar hand te halen. Misti verzamelde haar overbleven krachten en maakte een zwaai naar Tinks nek. Haar nagels scheurden de hals helemaal open. Tink viel neer naast Misti, bloedend als een rund. Kort nadat Misti haar laatste adem uitblies, verliet Tink zelf het leven. Niemand verraadt ongestraft Misti!

T!nes camera had alles geregistreerd. Ze liet de band aan de politie zien. Inhoud van het zakje werd teruggebracht naar de bibliotheek en in de kluis gestopt. T!ne kreeg ene beloning van 50.000 dollar.

Deelnemers:
2) Misti (weerwolf)
3) Hanneke (wolfsbane)
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie (weerwolf)
6) Tink*
7) Cobalt (dorpeling)
8) Flowtje (dorpeling)
9) Neiu (dorpeling)
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem (dorpeling)
13) Severus (weerwolf)
15) T!ne
17) Stilte. (dorpeling)
18) Kohinoor (tovenaar)

blauw = gedood
rood = opgegeten

T!ne heel erg goed gedaan, je hebt gewonnen voor de dorpelingen. Gefeliciteerd dorpelingen! Misti erg jammer. En Tink, jij mag wegrotten in je eigenschaamte in een kerker.
Oud 16-08-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 16-08-2006 @ 21:10 :
En Tink, jij mag wegrotten in je eigenschaamte in een kerker.
en dat de ratten je eerst mogen opeten
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 20:14
Verwijderd
Over zes weker EoS weer neem ik aan. Huhuh, ik had een tijdje niet veel zin meer gehad. Was wel leuk.

Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 20:19
Tink*
Tink* is offline
Ja hallo zeg. Ik zei toch dat ik vast verkeerd ging stemmen.
Oud 16-08-2006, 20:21
Misti
Misti is offline
Citaat:
Het was rustig in de kapsalon. De enige andere klanten waren een punker en een oud vrouwtje, dat vond dat het tijd was voor een nieuw kleurtje. Misti liet golvende krullen in haar haar zetten. Ze wilde er mooi uitzien voor haar vriend, die vandaag uit Zweden aan zou komen.
De vriend van Misti was marinier. Hij zat al bijna twee jaar in Zweden. Misti was helemaal klaar om hem te verwelkomen. Ze had ontslag genomen bij Stilte, zodat ze alle tijd en liefde aan haar vriend kon besteden; ze zou straks haar rijbewijs gaan afhalen, waardoor ze haar geliefde met de auto kon ophalen; en nu nam ze een permanentje om er mooi uit te zien voor hem. Misti kon haast niet wachten om hem eindelijk weer te zien.
Hehehe Leuk gebruikt

Citaat:
Misti stopte het terug in de zak. 'Laten we maar weer terug gaan, voordat iemand wat merkt.' 'Goed idee.' Tink liep achter Misti aan, ze mompelde iets. Misti kon niet verstaan wat ze zei, maar herkende wel dat het een toverspreuk was. Misti draaide zich om en zag een flesje op haar afkomen. Ze kon het nog ontwijken, maar een ander drankje werd al tegen haar hoofd aan gegooid.
Misti zakte ineen. Ze probeerde in een wolf te veranderen, maar door Tinks spreuk en drankje lukte dat niet meer. Ze kon zich niet eens meer bewegen, ze had slechts een beetje kracht in haar armen. Tink liep naar haar toe en stak met een mes in Misti's hart. Misti zou alleen sterven. Tink stond naast Misti, ze bukte om de zak uit haar hand te halen. Misti verzamelde haar overbleven krachten en maakte een zwaai naar Tinks nek. Haar nagels scheurden de hals helemaal open. Tink viel neer naast Misti, bloedend als een rund. Kort nadat Misti haar laatste adem uitblies, verliet Tink zelf het leven. Niemand verraadt ongestraft Misti!
Ha, eigen schuld

Echt jammer, ik was er zo dichtbij Maar het heeft niet mogen zijn
Oud 16-08-2006, 20:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-08-2006 @ 21:14 :
Over zes weker EoS weer neem ik aan. Huhuh, ik had een tijdje niet veel zin meer gehad. Was wel leuk.

Als ik er op tijd bij ben dan ben ik over zes weekjes weer van de partij...
Ik barst van de ideeën namelijk
Oud 16-08-2006, 20:22
T!ne
T!ne is offline
Juij juij juij^^

Oke ik heb hier juist staan rondhuppelen in de kamer van vreugde en mijn mama dacht dat ik zot werd

Ik dacht op 1 bepaald moment nog op Tink* te stemmen ook. Wat een geluk dat ik me op tijd heb bedacht
Oud 16-08-2006, 20:24
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Tink* schreef op 16-08-2006 @ 21:19 :
Ja hallo zeg. Ik zei toch dat ik vast verkeerd ging stemmen.
Nee hoor, je was juist
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
T!ne schreef op 16-08-2006 @ 21:22 :
Juij juij juij^^

Oke ik heb hier juist staan rondhuppelen in de kamer van vreugde en mijn mama dacht dat ik zot werd

Ik dacht op 1 bepaald moment nog op Tink* te stemmen ook. Wat een geluk dat ik me op tijd heb bedacht
Hehe ik twijfelde echt zo erg tussen jou en Misti.
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 16-08-2006 @ 21:22 :
Juij juij juij^^

Citaat:
deed dat dan
had niet verwacht dat tink zou gaan voor de wolfsverdachte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten