Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 17:08
Toet0r
Toet0r is offline
oh, zo verdomd veel zin om hem weer te zien!
Advertentie
Oud 07-08-2006, 17:08
Gothic
Gothic is offline
ik baal dat ik zijn gegevens niet heb, wilde mezelf beschermen, maar ja . En baal nog meer dat ik niet alleen op vakantie was en lekker kon doen waar ik zelf zin in had... bah. Maar ja, blijf maar nagenieten van die goddelijke vent. Ik moet echt in Engeland gaan wonen, dat accent, geil ...
Oud 07-08-2006, 17:14
Verwijderd
Citaat:
roosmar schreef op 07-08-2006 @ 13:05 :
oke, alles is uigepraat en goed!
Smsje naar die vriend was n excuus om niet met hem te hoeven afspreken.

Ben wel opgelucht nu. Hij is echt heel lief. En nu nog tot woensdag wachten en ik zie m weer.
Fijn om te horen. Hij reageerde goed? Zaten we toch in de redelijk goede richting te denken
Oud 07-08-2006, 17:25
Flip!
Flip! is offline
Atm -> Ik voel me behoorlijk kut.
Oud 07-08-2006, 17:32
Verwijderd
Ik heb net een grote schoonmaak gedaan.
Alles wat bij hem hoorde in een doos.

Ik voel me wel iets beter erdoor.
Oud 07-08-2006, 18:13
Qamra
Qamra is offline
We zijn in de familie allemaal zó van slag, dat élke misstap wordt behandeld als WO3.

Even kalm, even rustig, er zaten géén kwade bedoeling achter zijn actie. Beetje ongelukkig getimed, maar niet iets om uit je panty over te gaan hoor. Chill.

Bah

Oh, en bestaan er ook nog mensen die gewoon kunnen zeggen; "Nee, ik vind je niet leuk, ik hoef je niet meer te zien, doei!"? Of is dat teveel gevraagd
Oud 07-08-2006, 18:29
Verwijderd
just say maybe staat er. En dat slaat op ... mij? Hmpf, wat moet ik nu? Mijn complete levensgeschiedenis gaan vertellen om hem duidelijk te maken hoe ik in elkaar zit? M toch nog gaan zien, ondanks het gebrek aan vlinders? ''Gewoon'' tegen m doen, terwijl hij íedere vorm van aandacht ziet als iets om hoop uit te halen?
Bah, waarom kan het nooit eens van twee kanten éven sterk en éven serieus zijn.
Oud 07-08-2006, 19:03
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Flip! schreef op 07-08-2006 @ 18:25 :
Atm -> Ik voel me behoorlijk kut.
En waarom kan ik het niet lijen dat hij zijn spierballen +ontbloot bovenlijf laat zien aan een meisje waarmee hij in het verleden mee heeft liggen vozen?

Maar nu gaat ie onze Gala foto's laten zien om haar jaloers te maken.

Nothing more than feelings..
Oud 07-08-2006, 19:10
Aurora
Aurora is offline
Hmm ik heb zin in een leuk meisje.
Oud 07-08-2006, 19:36
Missy
Missy is offline
Ik voel iets wat ik niet zou moeten/willen voelen..
Oud 07-08-2006, 19:45
Verwijderd
''Ben je al over me heen? Ja? Ah, kom hier!"
Knuffel!!
Oud 07-08-2006, 20:06
Verwijderd
Spookjes, ga weg.
Oud 07-08-2006, 20:16
Thee Muts
Thee Muts is offline
Leuk, leuk, leuk! Hij heeft allemaal verrassingen voor mij de komende tijd. Voor mijn verjaardag, voor komend weekend... Al kan ik daar eigenlijk helemaal niet zo goed tegen, ben ik veel te nieuwsgierig voor Maar nu word ik er alleen maar heel vrolijk en stuiterig van
Oud 07-08-2006, 20:27
Verwijderd
Geboekt. Nu nog er zien te komen ...
Oud 07-08-2006, 20:42
Orpheo
Orpheo is offline
voel me wel okayy! nog steeds pieker ik soms wat maar die spoken raken steeds meer vertrouwd.
Oud 07-08-2006, 20:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Woei, ik heb vandaag echt een ik-vind-hem-zo-verschrikkelijk-lief-bui Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al wel gemerkt, en hij ondertussen ook wel
Oud 07-08-2006, 21:00
Orpheo
Orpheo is offline
enerzijds in de mood van 'knuffel knuffel knuffel' anderzijds in de mood van 'so what? so what? so what you borin little fuck? '
Oud 07-08-2006, 21:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-08-2006 @ 16:19 :
ik heb t ook niet over relatie. ik heb t gewoon over, ach laat ook maar....
Ze vinden me niet eens aantrekkelijk. In ieder geval niet op dié manier. Tis niet dat ze denken: wat een lelijk wijf, ofzo, maar ik weet echt 100% zeker dat ze niet op me lopen te geilen ofzo. Dus.
Oud 07-08-2006, 21:32
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-08-2006 @ 22:24 :
Ze vinden me niet eens aantrekkelijk. In ieder geval niet op dié manier. Tis niet dat ze denken: wat een lelijk wijf, ofzo, maar ik weet echt 100% zeker dat ze niet op me lopen te geilen ofzo. Dus.

dus? ik ken genoeg jongens die op n meid geilen alleen maar omdat ze op knappen staan, en hun zak gewoon blauwpurper is.
Oud 07-08-2006, 21:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-08-2006 @ 22:32 :
dus? ik ken genoeg jongens die op n meid geilen alleen maar omdat ze op knappen staan, en hun zak gewoon blauwpurper is.
Die heb ik ook wel in mijn omgeving ja. Maar gelukkig hebben ze respect voor mijn relatie en proberen ze dus niks, omdat ze weten dat dat toch zinloos is. Tuurlijk, er word wel wat geflirt en opmerkingen gemaakt, maar redelijk normaal contact is ook mogelijk

Verder heb ik geen echt diepgaande vriendschappen met mannen die niet mijn partner waren. De mannelijke vrienden die ik heb, zijn gewoon voor de gezelligheid en verder niet heel speciaal ofzo, op een enkeling na. Waarmee ik mezelf wel seks zou zien hebben als ik single zou zijn, dus in dat opzicht vraag ik me inderdaad af hoe platonisch een diepgaande vriendschap tussen mij en een man zou zijn
Oud 07-08-2006, 21:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-08-2006 @ 22:32 :
laatste reactie (want we verneuken t hier n beetje):
Het ging erover dat een jongen nooit zonder bijbedoelingen bevriend is met een meisje. En dat is in mijn geval (en ik weet zeker in meer gevallen ook) dus wél.
Oud 07-08-2006, 21:48
cagie
cagie is offline
Vanavond komt hij als het goed is nog langs en zoals altijd zal hij blijven slapen. Maar is dit wel wat ik wil? We hebben seks en hebben over het algemene goede gesprekken maar daar blijft het bij. Hij wil geen vaste relatie en ik dacht dat ik mij ook nog niet wilde of kon binden. Maar is dat de afgelopen paar weken niet heel erg veranderd door die andere jongen? Laatst realiseerde ik mij dat een vaste relatie toch fijner is als een seksrelatie ondanks dat ik zo gehecht ben geraakt aan mijn vrijheid...
Oud 07-08-2006, 22:30
Verwijderd
Waarom wil ik zo graag, dat ik het niet wil
Oud 07-08-2006, 22:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2006 @ 08:59 :
Haha, de op één na meest romantische stad dan. Parijs, dus, inderdaad, als het tenminste allemaal gaat lukken met de overnachtingskosten. Rome durf ik niet meer aan En bovendien is hij daar nu net geweest. En het is iets gemakkelijker om naar Parijs te liften
Wij gaan ook naar Parijs, afgelopen weekend 'n weekendje eind september geboekt.

Afgelopen weekend was trouwens heel erg leuk. Voor 't eerst familiefeest als "de vriend van..." meegemaakt, viel redelijk goed mee, maar goed, was op restaurant dus heb niet zoveel kennis gemaakt met de familie. Maar goed. En dan zondag lang in bed gelegen, beetje geleerd en dan 's avonds filmpje meegepikt en lang afscheid genomen... Kijk echt uit naar volgende week, vanaf dan wonen we weer 'n maandje samen.
Oud 07-08-2006, 23:45
Nienna*
Nienna* is offline
Godverdomme.. als ik bandverzorging ergens moet doen, moet hij met haar werken in dezelfde tent.. ik had het kunnen weten, maar ik vind het toch verschrikkelijk. Zij heeft zo vaak tussen ons lopen stoken en ik wéét hoe het gaat worden als zij samen gaan werken.. voor mij verschrikkelijk om aan te zien.
Nee, ik ben nog niet over hem heen. F*ckzooi.

Verder, al die jongens.. om gek van te worden. Sommige mensen weten me echt af te weren met die smsjes van ze...
Oud 08-08-2006, 07:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik voel me kut. Waarom mis ik hem nou zo.. Heeft ie toch met dat ene meisje staan zoenen, die hem al probeerde te versieren toen wij nog wat hadden. Ze was toch lelijk en raar? Nu opeens valt dat wel mee? Sure... Ik wil hem niet terug, maar ik mis zoveel van onze relatie...
Oud 08-08-2006, 07:29
Fainne
Fainne is offline
awww hij huilt bijna nooit maar toen ik de trein op moest stappen had hij tranen in z'n ogen staan. Zo lief.

Het is echt iets moois, hij is geweldig
Nu moet ik hem weer een maand missen
Oud 08-08-2006, 07:31
Orpheo
Orpheo is offline
jeej! zo met 'r naar de z00! heb ik nog mooi een paar uurtjes de tijd om wat te hakken moet wel voorzichtig doen.. straks kom ik met bebloede handen aanzetten daar niet echt een goeie binnenkomer haha
Oud 08-08-2006, 07:32
Estar
Estar is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-08-2006 @ 08:04 :
Ik voel me kut. Waarom mis ik hem nou zo.. Heeft ie toch met dat ene meisje staan zoenen, die hem al probeerde te versieren toen wij nog wat hadden. Ze was toch lelijk en raar? Nu opeens valt dat wel mee? Sure... Ik wil hem niet terug, maar ik mis zoveel van onze relatie...
Dat is heel normaal bij jongens, jullie hebben keilang gehad en nu het uit is is hij blij met alle aandacht dat hij uberhaupt van een meisje krijgt, al is ze ernstig lelijk.
Zie het als een compliment.
Oud 08-08-2006, 07:48
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Estar schreef op 08-08-2006 @ 08:32 :
Dat is heel normaal bij jongens, jullie hebben keilang gehad en nu het uit is is hij blij met alle aandacht dat hij uberhaupt van een meisje krijgt, al is ze ernstig lelijk.
Zie het als een compliment.
dus omdat t uit is na een lange relatie gaat ie nu achter ieder gleufdier aan dat op z'n pad komt?

zo breng je het namelijk, en dat is niet helemaal correct naar mijn idee.

wellicht was de meid met wie die jongen zoende wellicht wel heel knap en zei hij tegen Chloe Sierre dat ze raar en/of lelijk was, omdat ze wat samen hadden toendertijd, terwijl hij van binnen haar bv juist heel mooi vond oid. nee estar, je beredenering klopt niet.
Oud 08-08-2006, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-08-2006 @ 08:04 :
Hoe herkenbaar
Al heeft mijn ex niet met dat meisje gezoend, maar heeft zij wel tig pogingen gedaan. Regelmatig als ik bij hem stond, en hem dan vol op z'n bek proberen te pakken. Tja, toen ging er wel wat alcohol in
Oud 08-08-2006, 08:12
Yolcu
Yolcu is offline
Haha jeetje wat wordt er veel gereageerd op de vraag of een normale vriendschap met een jongen mogelijk is. Tuurlijk is dat mogelijk!! Ik was alleen een beetje sarcastisch omdat die jongen na me een paar uur getrootst te hebben zelf begon dat ik zo leuk en lief ben.. dat viel gewoon even verkeerd! Maar ik vind hem ook wel leuk.. dus gewoon ff rustigaan!
Oud 08-08-2006, 08:51
OceanEye
OceanEye is offline
Super Komt ook niet vaak voor dus daar mag ik best heel blij om wezen
Oud 08-08-2006, 09:33
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-08-2006 @ 09:05 :
Hoe herkenbaar
Al heeft mijn ex niet met dat meisje gezoend, maar heeft zij wel tig pogingen gedaan. Regelmatig als ik bij hem stond, en hem dan vol op z'n bek proberen te pakken. Tja, toen ging er wel wat alcohol in
Mijn ex beweert nog steeds niets voor het meisje te voelen, ik weet niet of ze hebben gezoend, maar ondertussen is hij wel een aantal keer in de week bij haar . En in de relatie maar zeuren dat mijn jaloezie onterecht was...
Oud 08-08-2006, 11:39
Toet0r
Toet0r is offline
Moest ie gisteren opeens tot 11u werken ipv tot 9, grr Maar wel gezellig zitten kletsen met zn moeder en zn zusje
Toen die naar bed waren was het weer <333! Alleen seksen doen we volgende keer wel weer bij mij thuis want het was gisteren echt raar :')
Oud 08-08-2006, 11:40
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
confused!!
krijg weer kriebels van iemand met wie ik 3 weken iets heb gehad. (na die 3 weken kwamen we, naja kwam hij, tot de conclusie dat het gewoon niet ging werken tussen ons.) Dat is nu bijna 2 maand geleden...
Niet prettig
Oud 08-08-2006, 13:56
Estar
Estar is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 08-08-2006 @ 08:48 :
dus omdat t uit is na een lange relatie gaat ie nu achter ieder gleufdier aan dat op z'n pad komt?

zo breng je het namelijk, en dat is niet helemaal correct naar mijn idee.

wellicht was de meid met wie die jongen zoende wellicht wel heel knap en zei hij tegen Chloe Sierre dat ze raar en/of lelijk was, omdat ze wat samen hadden toendertijd, terwijl hij van binnen haar bv juist heel mooi vond oid. nee estar, je beredenering klopt niet.
Chloe sierre had dat meisje allang gezien.
Oud 08-08-2006, 15:02
__
__ is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 08-08-2006 @ 12:39 :
Moest ie gisteren opeens tot 11u werken ipv tot 9, grr Maar wel gezellig zitten kletsen met zn moeder en zn zusje
Toen die naar bed waren was het weer <333! Alleen seksen doen we volgende keer wel weer bij mij thuis want het was gisteren echt raar :')
ze keken mee?
Oud 08-08-2006, 15:15
Heksjuh
Heksjuh is offline
Of ik ben verliefd, of ik ben geobsedeerd. Hij spookt dag en nacht door mijn hoofd. Ik voel kriebels als ik aan hem denk. Ik moet lachen als ik hem zie en met hem praat, maar dan voel ik de vlinders niet.
Ik ben te schijterig om iets te doen. Ik zal hem mijn mail niet durven te geven. Dan moet ik me er maar bij neerleggen dat ik hem na de zomer niet meer zie. Ach, het zou waarschijnlijk toch niks worden tussen ons.

Mijn andere collega doet aardig tegen me, terwijl anderen hem chagrijnig vinden. Hij is aardig. Jammer dat hij niet jonger is.

Schrijven lucht op. Maar het neemt mijn twijfels niet weg...
Oud 08-08-2006, 15:16
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
__ schreef op 08-08-2006 @ 16:02 :
ze keken mee?
nouja zijn kamer is naast die van zn ouders en dat huis is best gehorig en zn ouders horen ook alles en lopen ook nog wel eens zomaar binnen Toen werd zn pa wakker dus wij hadden zoiets van shit straks komt ie vragen wat er allemaal gebeurd, dus we moesten opeens stoppen en daarna héél zachtjes door het hele huis lopen enzo
Oud 08-08-2006, 15:20
Inga
Inga is offline
Ik ben nog lang niet over em heen
Oud 08-08-2006, 15:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Fainne schreef op 08-08-2006 @ 08:29 :
awww hij huilt bijna nooit maar toen ik de trein op moest stappen had hij tranen in z'n ogen staan. Zo lief.

Het is echt iets moois, hij is geweldig
Nu moet ik hem weer een maand missen
Aww, ik ken het gevoel. Sterkte ermee. Maar die maand is zo voorbij joh en dan liggen jullie weer in elkaars armen.

ot: Het word wel weer eens tijd.
Bijna lowlands, dus mss dat ik dan in zeer beschonken toestand een 'slachtoffer' m'n tentje in kan sleuren. Ik betwijfel het, maar het valt te proberen.

Oh, en die twat van een ex heeft dus bij mijn beste vriendin zitten klagen over mij. Mijn vriendin wou er helemaal niet over praten, maar hij bleef maar over mij beginnen. Wat een sukkel.
Ik heb blijkbaar hele gemene dingen gezegd waardoor zelfs z'n vrienden hem niet meer mogen. Ik heb alleen maar de waarheid gesproken. Dat hij dom is geweest en z'n vrienden hem daardoor een loser vinden is niet mijn probleem.
Oh en hij heeft ook nog gezegd: 'She just needs to get over it'.
en hij vind het stom dat ik kwaad ben. 'Ja ik heb fouten gemaakt, maar ik heb toch sorry gezegd? dat moet ze maar accepteren hoor.' Mijn vriendin: 'Nou, jij moet maar accepteren dat je een lul bent geweest en dat zij daar mee omgaat door je verrot te schelden.' Daar had hij dan geen antwoord op. Lul.
Oud 08-08-2006, 16:00
Verwijderd
Omg, jouw ex lijkt op de mijne! Ik haat hem zo. Alleen zijn de vrienden bij jou tenminste nog intelligent, hier wil niemand zich ermee 'bemoeien' waardoor hij dus denkt dat het de normaalste zaak van de wereld was hoe hij me heeft behandeld.
Ik wens hem echt de meest enge ziektes toe...

Maar goed, buiten de gruwelijke haatgevoelens, voel ik me prima. Zelfs goed eigenlijk.
Oud 08-08-2006, 16:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Welkom bij de VEEST. Oftewel de club 'Vrouwen die hun Ex Ernstige Soa's Toewensen.'

Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 16:32.
Oud 08-08-2006, 16:18
snoopy
snoopy is offline
nou
Verdomme...
Oud 08-08-2006, 16:25
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2006 @ 17:05 :
Welkom bij de VEEST. Oftewel de club 'Vrouwen die hun Ex Ersntige Soa's Toewensen.'
*Meldt zich*

En verder... allemaal perikelen in de familie, vrienden van mij die niet meer binnen mogen komen.. Mijn God. Hoe moet ik hierin overleven .
Oud 08-08-2006, 16:31
WolterB
WolterB is offline
Oud 08-08-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-08-2006 @ 17:05 :
Welkom bij de VEEST. Oftewel de club 'Vrouwen die hun Ex Ersntige Soa's Toewensen.'
Hij mag ook gewoon dood hoor... Al geloof ik dat ik het meest tevreden zou zijn met impotentie .

Het vervelende is dat ik normaal exen gewoon uit mijn leven ban, in het verleden is een gepoogde vriendschap al eens uitgelopen op ruzie en ellende (vooral voor mij). Maar we larpen samen en ik zie hem vaak en hij heeft nergens last van. Ik wil eigenlijk dat hij nooit meer gelukkig kan worden.
Oud 08-08-2006, 17:21
Flip!
Flip! is offline
Op dit moment ben ik heel erg boos en verdrietig. Alleen door 1 stom kutsmsje. Ik ben niet boos op hem, maar op alles op het moment. Ik snap er niets meer van, maar het komt op een ding neer, en dat is dat het mij een fucking kutgevoel geeft elke keer En ik moet er maar mee om zien te gaan, en ik kan er niets aan doen.

Ik heb het echt helemaal gehad, ik ga een stuk fietsen.
Oud 08-08-2006, 17:44
miekmuis
miekmuis is offline
Goeeeeeeeeed, nog 4 daagjes en dan woon ik samen met mijn vriendje. Dat hadden we 7 jaar geleden toch niet gedacht

Regels voor berichten