Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar nu gaat ie onze Gala foto's laten zien om haar jaloers te maken. Nothing more than feelings..
||
Citaat:
||
Citaat:
dus? ik ken genoeg jongens die op n meid geilen alleen maar omdat ze op knappen staan, en hun zak gewoon blauwpurper is.
||
Citaat:
![]() Verder heb ik geen echt diepgaande vriendschappen met mannen die niet mijn partner waren. De mannelijke vrienden die ik heb, zijn gewoon voor de gezelligheid en verder niet heel speciaal ofzo, op een enkeling na. Waarmee ik mezelf wel seks zou zien hebben als ik single zou zijn, dus in dat opzicht vraag ik me inderdaad af hoe platonisch een diepgaande vriendschap tussen mij en een man zou zijn ![]()
||
Citaat:
Het ging erover dat een jongen nooit zonder bijbedoelingen bevriend is met een meisje. En dat is in mijn geval (en ik weet zeker in meer gevallen ook) dus wél.
||
Citaat:
![]() Afgelopen weekend was trouwens heel erg leuk. Voor 't eerst familiefeest als "de vriend van..." meegemaakt, viel redelijk goed mee, maar goed, was op restaurant dus heb niet zoveel kennis gemaakt met de familie. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zie het als een compliment. |
![]() |
||
Citaat:
zo breng je het namelijk, en dat is niet helemaal correct naar mijn idee. wellicht was de meid met wie die jongen zoende wellicht wel heel knap en zei hij tegen Chloe Sierre dat ze raar en/of lelijk was, omdat ze wat samen hadden toendertijd, terwijl hij van binnen haar bv juist heel mooi vond oid. nee estar, je beredenering klopt niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al heeft mijn ex niet met dat meisje gezoend, maar heeft zij wel tig pogingen gedaan. Regelmatig als ik bij hem stond, en hem dan vol op z'n bek proberen te pakken. Tja, toen ging er wel wat alcohol in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Het word wel weer eens tijd. ![]() Bijna lowlands, dus mss dat ik dan in zeer beschonken toestand een 'slachtoffer' m'n tentje in kan sleuren. Ik betwijfel het, maar het valt te proberen. Oh, en die twat van een ex heeft dus bij mijn beste vriendin zitten klagen over mij. Mijn vriendin wou er helemaal niet over praten, maar hij bleef maar over mij beginnen. Wat een sukkel. Ik heb blijkbaar hele gemene dingen gezegd waardoor zelfs z'n vrienden hem niet meer mogen. Ik heb alleen maar de waarheid gesproken. Dat hij dom is geweest en z'n vrienden hem daardoor een loser vinden is niet mijn probleem. Oh en hij heeft ook nog gezegd: 'She just needs to get over it'. en hij vind het stom dat ik kwaad ben. 'Ja ik heb fouten gemaakt, maar ik heb toch sorry gezegd? dat moet ze maar accepteren hoor.' Mijn vriendin: 'Nou, jij moet maar accepteren dat je een lul bent geweest en dat zij daar mee omgaat door je verrot te schelden.' Daar had hij dan geen antwoord op. Lul.
||
Citaat:
En verder... allemaal perikelen in de familie, vrienden van mij die niet meer binnen mogen komen.. Mijn God. Hoe moet ik hierin overleven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het vervelende is dat ik normaal exen gewoon uit mijn leven ban, in het verleden is een gepoogde vriendschap al eens uitgelopen op ruzie en ellende (vooral voor mij). Maar we larpen samen en ik zie hem vaak en hij heeft nergens last van. Ik wil eigenlijk dat hij nooit meer gelukkig kan worden. |
![]() |
|
|