![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, ik heb nog een strip microgynon (diende als reserve strip dus zijn er een paar uit) hier kan ik niets meer mee toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dat ik op zondag eindig met de pil van maandag? |
![]() |
||
Citaat:
"Als u in de week voor het overslaan gemeenschap heeft gehad moet u rekening houden met een kans op zwangerschap"
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt ook op zich een strip van 20 pillen slikken ipv 21, en dan wordt de pil niet direct minder veilig, maar normaal gesproken bouw je tijdens die 21 dagen een buffer op om de stopweek mee te overbruggen en dat buffer is dan kleiner, waardoor het vergeten van een pil in week 1 van de strip daarop een groter risico vormt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(ik heb gisteravond niet meer op pc gekunnen om hier te kijken) en als ik ze nu 2 weken doorneem en dan een stopweek hou,mag dat?(als ik daartussen dan wel condooms gebruik)?omdat ik op reis ga over 3 weken en ik zou ze dan niet graag hebben... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kúnt 't wel inhalen, daar zul je geen blijvende schade aan overhouden. Je wordt er misschien wel misselijk van. Maar je schiet er ook niet echt iets mee op als je 't inhaalt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Inhalen kan niet, 3 pillen op 1 dag heeft geen effect. Je moet gewoon opnieuw beginnen met pil 1 in week 1, mocht je weer de pil willen slikken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of het moet een doorbraakbloeding zijn, en dat kan voorkomen bij gebruik van de pil. Maar ik neem aan dat je het verschil tussen een doorbraakbloeding en ongesteld zijn wel kunt onderscheiden ![]()
||
Citaat:
Misschien dat deze toch (iets) te licht is. Ik zou het even bij je huisarts voorleggen en kijken wat hij zegt. Ik was toen overigens wel jonger, iets van... 14 of 15 toen dit speelde. |
![]() |
||
Citaat:
Je moet je pil binnen 36 uur van de vorige nemen. Dat had je de eerste keer dus gedaan, en de tweede keer zat hij daar dus zeker binnen, omdat je die eerste dus ook nog later had genomen. Het is geen probleem dat het twee keer achter elkaar gebeurt is, omdat er niks aan de hand is als je hem wel binnen de gegeven tijd neemt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
helup! chocomelkflesje | 4 | 16-06-2004 12:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger en ongesteld? love_girl_4-eva | 39 | 04-06-2004 19:39 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 | |
Liefde & Relatie |