Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Nog niks ingepakt. Ik was net begonnen een grote doos uit mijn berging te pakken voor al mijn oude papier (lees: studiespul van 4 jaar) zie ik opeens een hele grote spin zitten op de dekens die ik uit de berging had gelegd. Echt een hele enge grote. En ik heb dus echt een fobie, dus ik zit nu een uur later nog helemaal te flippen. *huil* Ik denk dat ik strax misschien nog uit pure wanhoop bij de buren ga aanbellen die ik allemaal niet ken om te vragen of ze in mijn rommelkamer een spin kunnen komen zoeken en doden. ![]() ![]() Hoe kan ik zo nou inpakken? Ik kan niet eens naar buiten want die dekens liggen midden in de kamer op mijn schoenen en jas. HELP. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne, fijn, van je scriptie! Ik hoop dat ik ook deze week nog een mailtje krijg dat ik mijn scriptie uit mag printen, omdat ze hem goed (genoeg) vinden! En ik moet een of andere vragenlijst invullen voor school, met allemaal dingen die ik niet weet... Of ja... Je moet je eigen vaardigheid beoordelen. Ik weet het echt niet; ik zeg niet zo gauw dat ik iets goed kan... Dus dan komt er misschien een heel verkeerd beeld van me uit. Nou zal dat ook geen hele grote ramp zijn, want we krijgen ook praktijkopdrachten, dus dan zien ze vanzelf of het overeenkomt, maar toch. |
![]() |
||
Citaat:
@ Hawahaai: mijn vriend heeft inmiddels wel door dat ik er meer dan gemiddeld bang voor ben. Helaas woont hij 300km van me vandaan en ik heb een vriendin gevraagd maar die vindt ze zelf ook doodeng en verder zou ik het niet weten. Ja, aanbellen bij de buren die ik niet ken zoú ik in theorie nog kunnen doen. Maar dan zou dat beest ergens open en bloot moeten zitten, niet dat ze hem eerst nog moeten zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
ot: net begin van mn introductie gehad, spannend maar ook leuk. Wel een kut rooster en irritante reistijden... hoop snel op kamers te kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is een behoorlijk strakke broek.
||
Citaat:
![]() OT: kwamen net mijn 'hulptroepen' speciaal naar mij toe voor dat enge beest, is het weg...dus nu zit het hier nog en het erge is dat ik aan het verhuizen (inpakken) ben en dus alles aan moet pakken..dus ik kom het ongetwijfeld nog tegen. Ik haat spinnenfobie. Nog niks ingepakt door deze toestand. Maar nu moet het echt. Morgen nog en dan wil ik klaar zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe ging het verder? Heb je nog wat gehad aan mijn advies? ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Uhm... welk advies? *geheugen crash*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, denk het wel. Nou was het niet mijn eerste examen, en volgens mij instructeur vorige keer onterecht gezakt (keek eerst naar rechts en dan naar links bij een kruising) Maar.. heb het me toch in mijn oortjes geknoopt. Toen er wat misging gewoon veilig opgelost en volgens de examinator was het ondanks dat slippertje een perfecte rit. Ontopic Zometeen weer naar Tilburg, maar eerst even bivakkeren bij het gemeentehuis voor de deur zodat ik meteen naar binnen kan als het opengaat. Dan teruggrennen naar het station en hopelijk op tijd zijn voor mijn trein. Anders moet ik weer een hoorcollege missen en hoewel dat niet heel veel uitmaakt vind ik het een beetje stom om nu al zoveel te missen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn zoveel dingen die je wel kunt, probeer je daar op te richten. (Je mag best zo nu en dan even balen, maar probeer er niet in te blijven hangen, daar schiet je niets mee op.) Laatst gewijzigd op 30-08-2006 om 09:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() In principe mag je best wel fouten maken, dat is menselijk... als jij ze maar op een goeie manier corrigeert/oplost ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |