Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2006, 12:55
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@Dwight: Dat lijkt me echt het ergste dat je kan overkomen..echt heel veel sterkte toegewenst.

OT: Nog steeds geen zekerheid over scriptie. Nog maar eens begeleider gemaild of hij aub terug wil mailen.

En nu ga ik de boel hier inpakken, zaterdag verhuizen. Where the hell moet ik beginnen?

Edit: mail terug!! Dat stomme mailprogramma ook, steeds komen de mails niet aan. Maar hij heeft het nagekeken en het is voldoende. Het cijfer hangt af van de 2e corrector (wat een erg positieve ontwikkeling is want hij was veel positiever erover)

Nu écht inpakken, anders zit ik hier voor niks.

Laatst gewijzigd op 29-08-2006 om 13:27.
Advertentie
Oud 29-08-2006, 14:24
rare kwast
rare kwast is offline
vandaag had ik evaluatie van de dagbehandeling.. donderdag wordt ik 'beproken'
ik weet niet wat het gaat worden.. moeilijk ergens wil ik niet meer, ergens is het misschien wel goed..

en wat ik hierna wilde gaan doen.. geen idee en ze raden me aan om niet (meteen) als verpleegkundige te gaan werken..

Laatst gewijzigd op 29-08-2006 om 14:35.
Oud 29-08-2006, 14:40
Missy1234567890
Citaat:
rare kwast schreef op 29-08-2006 @ 15:24 :
vandaag had ik evaluatie van de dagbehandeling.. donderdag wordt ik 'beproken'
ik weet niet wat het gaat worden.. moeilijk ergens wil ik niet meer, ergens is het misschien wel goed..
Denk wel dat het goed is. Dan kan de therapie ook aangepast worden mocht dat nodig zijn.

OT: Nog niks ingepakt. Ik was net begonnen een grote doos uit mijn berging te pakken voor al mijn oude papier (lees: studiespul van 4 jaar) zie ik opeens een hele grote spin zitten op de dekens die ik uit de berging had gelegd. Echt een hele enge grote.
En ik heb dus echt een fobie, dus ik zit nu een uur later nog helemaal te flippen. *huil* Ik denk dat ik strax misschien nog uit pure wanhoop bij de buren ga aanbellen die ik allemaal niet ken om te vragen of ze in mijn rommelkamer een spin kunnen komen zoeken en doden.

Hoe kan ik zo nou inpakken?
Ik kan niet eens naar buiten want die dekens liggen midden in de kamer op mijn schoenen en jas. HELP.
Oud 29-08-2006, 14:52
Verwijderd
@Missy1234567890: Pak een stofzuiger (met stang) en zuig hem op?
(Als je dat durft dan tenminste.)
Oud 29-08-2006, 15:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zit echt in een rotklas bij engels. Gelukkig wel bij een van m'n beste vriendinnen, maar er zitten van die eikels in de klas die de hele tijd praten en iedereen ophitsen en mensen die ze niet mogen uitlachen om alles wat die fout doen. En nou haat ik engels en vind ik het moeilijk. Ook maak ik best veel fouten. Hoop echt niet dat ze me uit gaan lachen en me steeds uit m'n concentratie brengen, want dan ga ik echt schreeuwen.

Hoop maar zo dat ze zich normaal gaan gedragen.
Oud 29-08-2006, 15:09
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 29-08-2006 @ 15:40 :
*spinnenverhaal*
Ik herken me hier zo in, en mijn vriend altijd maar zeggen dat ik me niet zo aan moet stellen. Maar ik heb gelukkig dus in zo'n situatie wel de luxe dat ik 'gewoon' kan 'wachten' tot hij thuis komt...
Enne, fijn, van je scriptie!

Ik hoop dat ik ook deze week nog een mailtje krijg dat ik mijn scriptie uit mag printen, omdat ze hem goed (genoeg) vinden!
En ik moet een of andere vragenlijst invullen voor school, met allemaal dingen die ik niet weet... Of ja... Je moet je eigen vaardigheid beoordelen. Ik weet het echt niet; ik zeg niet zo gauw dat ik iets goed kan... Dus dan komt er misschien een heel verkeerd beeld van me uit. Nou zal dat ook geen hele grote ramp zijn, want we krijgen ook praktijkopdrachten, dus dan zien ze vanzelf of het overeenkomt, maar toch.
Oud 29-08-2006, 15:18
moon
moon is offline
Ik heb haar getroost. Ze was weer zo ontzettend verdrietig. Ik heb zo'n medelijden met haar, zou zo graag willen dat ik wat voor haar kon doen. Ze kan eigenlijk alleen nog maar op bed en op de bank liggen en van de bank naar bed en andersom is al te veel, een gesprek is al te veel...alles is al te veel. Wat een afschuwelijke rot ziekte heeft ze toch. Hoe haalt die achtelijk Hoogevoorst het in zijn kop om ME niet te erkennen als ziekte. Ik heb zelfs sommige mensen met een ziekte die wel erkent wordt nog niet eens zo ziek gezien als mijn zus. Ze is echt heel ziek en *zucht* kon ik maar iets voor haar doen.
Oud 29-08-2006, 15:28
Stefanie
Stefanie is offline
Maar als je dan zo zeker bent, als je echt zo zeker bent
Als je zo heel veel om me geeft
Zou je me ook laten gaan?
Oud 29-08-2006, 15:32
Verwijderd
@ dwight: Heel veel sterkte! Ik weet niet goed wat ik verder moet zeggen... Gecondoleerd in ieder geval.
Oud 29-08-2006, 15:51
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Dwight; Gecondoleerd en veel sterkte

Ontopic:

Rijbewijs gehaald!!!

Yeah!

En voel me ook al helemaal thuis op de uni in Tilburg!
Oud 29-08-2006, 15:53
da leentjuh
da leentjuh is offline
@ dwight: Sterkte.. Ik word er gewoon stil van..

Ik heb mn theorie gehaald
En verder flipt de halve familie opeens als ik een slimfit broek aan heb.
Oud 29-08-2006, 16:26
Missy1234567890
Citaat:
Leonoor schreef op 29-08-2006 @ 15:52 :
@Missy1234567890: Pak een stofzuiger (met stang) en zuig hem op?
(Als je dat durft dan tenminste.)
Nee dat durf ik niet. Bij een hooiwagen zou ik dat misschien nog wel doen na lang stressen, maar deze is echt eng. En ik weet ook niet precies waar-ie zit..in elke plooi van die deken kan hij zitten. M'n zusje komt vanavond met een vriendin die niet bang is. Die zouden sowieso al naar Groningen komen, dus niet speciaal voor mij...hoop echt dat ze hem kan doden, want ik doe zo echt helemaal niks.

@ Hawahaai: mijn vriend heeft inmiddels wel door dat ik er meer dan gemiddeld bang voor ben. Helaas woont hij 300km van me vandaan en ik heb een vriendin gevraagd maar die vindt ze zelf ook doodeng en verder zou ik het niet weten. Ja, aanbellen bij de buren die ik niet ken zoú ik in theorie nog kunnen doen. Maar dan zou dat beest ergens open en bloot moeten zitten, niet dat ze hem eerst nog moeten zoeken.
Oud 29-08-2006, 17:47
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 29-08-2006 @ 16:53 :
[BEn verder flipt de halve familie opeens als ik een slimfit broek aan heb. [/B]
wat is dat?

ot: net begin van mn introductie gehad, spannend maar ook leuk. Wel een kut rooster en irritante reistijden... hoop snel op kamers te kunnen.
Oud 29-08-2006, 17:53
darkfairy
darkfairy is offline
hmm vandaag stage gehad
ze zen er achter gekome dat het kut gaat
en ik moest een heel gesprek voeren met men werkbegeleider
en nou gaan ze zorgen dat ik maar 1 keer in de week naar school toe moet en hij begon over eten
en nou moet ik daar dus weer smiddags wat gaan eten
ben nou totaal de lul
Oud 29-08-2006, 18:20
Verwijderd
@ Dwight: Gecondoleerd en veel sterkte...

Ik heb hier echt wel mijn plaats gevonden! Ik voel me veel beter, ik hoop dat het zo blijft!
Oud 29-08-2006, 18:26
Verwijderd
Ik ben moe, en toch opgewonden. Ik wil nu echt niet wachten, ik wil het zó graag vertellen. Maar toch kan het vrijdag pas, verdorie. Maar het moet maar. Ik weet niet wat ik van de klas moet vinden. Er zijn al allemaal groepjes van mensen die elkaar al kenden en het is zo moeilijk om daar nog tussen te komen. Eigenlijk heb ik daar ook geen zin in. Ik wil ze niet kennen. Nu zit ik met J. en R. die alleen maar praten over de leuke dingen die zij samen hebben gedaan en waar ik niet over mee kan praten. We zijn dus niet met z'n drieën. Zij zijn met zijn tweeën, en ik lul gewoon wat mee. Leuk. Gezellig. Fijn. Zo heb ik er ook geen zin in. Ze proberen het wel hoor, maar de helft van de tijd heb ik het gevoel dat het totaal niks uit zou maken of ik er bij ben of niet. Ik vraag me af hoe het met A. gaat. Of ze het naar haar zin heeft. Eigenlijk is het nu wel definitief. Het is over. Dat weet ik, dat weet zij, en vreemd genoeg doet het me niet veel. Omdat het zo toch beter is. Het was geen vriendschap meer, we zaten gewoon aan elkaar vast als het ware. En zo moet het dus niet. Ik wil het er ook niet meer over hebben als ze er naar vraagt. We hebben er geen van beiden wat aan om de waarheid te willen weten. Die weten we namelijk toch allang. Het zal er niet beter op worden, maar ze hoeft het niet meer te weten. Het is genoeg zo.
Oud 29-08-2006, 18:35
Yana
Yana is offline
Stiekem is het nooit genoeg. Als ik weinig eet, eet ik altijd alsnog teveel. Had ik een boterham minder moeten nemen. Had ik ook geen supergezond tussendoortje met maar 57 kcal moeten nemen, omdat dat toch weer 57 calorieën zijn. Had ik vooral ook geen víer "supergezonde tussendoortjes met maar 57 kcal" moeten nemen, ook al had ik op een gegeven moment honger en een "ach, dan zijn ze tenminste op en kan ik ze morgen niet meer eten" gevoel.

En ja, ik had inderdaad gewoon moeten avondeten, ipv dat gekloot met brood en yoghurt. Wanneer is de laatste keer precies dat ik fatsoenlijk avond eten heb gehad? Dat ik niet zei dat ik het zelf wel zou regelen? Het gaat zo makkelijk hier, dat omzeilen. En nee, verdomme. Ik wil dit helemaal niet.

Tot overmaat van ramp heb ik ruzie met mn vriend. Terecht, wel. Ik ben eens op mijn strepen gaan staan. Maar ik wil het niet. Die eenzaamheid die ik niet had toen ik zo sarcastisch tegen hem uit viel, voel ik nu des te harder. Where does this end? When does this end?

En ik weet toch wel dat ik zeik en morgen weer niet naar de dokter ga, omdat ergens tussen nu en dan mijn twijfel en mijn "het is allemaal onzin" toch weer de overhand hebben genomen. Wat wil ik nou met mijn leven? Wanneer ga ik eens een keertje nádenken? Hopeloos geval ben ik.
Oud 29-08-2006, 18:43
Saarah
Saarah is offline
Oké, nu ben ik dus écht drie vriendinnen minder. Zeg maar officieel. Klote wel. Kun je je voorstellen dat ik zat te huilen en dat ze gewoon weggingen? Dat ze mij gewoon lieten zitten? Goh, zo zou ik echt nooit zijn. Echt niet. Dan mocht dat meisje dat zat te huilen mij nog zo'n érge dingen geflikt hebben, zelfs dan zou ik het niet over mijn hart kunnen krijgen haar huilend achter te laten.

Maar nu ik eens goed heb gehuild, kunnen ze het vergeten. Ze kunnen de pot op. Ik heb nog andere supergoede vriendinnen, op school zal ik ook wel andere goede vriendinnen maken. School is eigenlijk het enige knelpunt, beetje lastig omdat ik altijd met hen omging. Maar ook dat zal wel in orde komen. Nog iets lastig is dat ik met twee van hen in de klas ga zitten, maarja.
Oud 29-08-2006, 18:48
Meissiej
Meissiej is offline
Vanmorgen vroeg opgestaan voor afspraak met psych. Had ie me eigenlijk niets te vertellen. Ben al aantal weken van de AD af en het gaat nog steeds redelijk - goed Gesprek duurde dan ook niet langer dan 4 minuten.
M'n moeder pissig dat ze me daarvoor naar de riagg hadden laten komen.
Oud 29-08-2006, 18:54
- KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
Saarah schreef op 29-08-2006 @ 19:43 :
Oké, nu ben ik dus écht drie vriendinnen minder. Zeg maar officieel. Klote wel. Kun je je voorstellen dat ik zat te huilen en dat ze gewoon weggingen? Dat ze mij gewoon lieten zitten?
Omg, dat is echt te erg. Klote voor je...
Oud 29-08-2006, 19:03
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 29-08-2006 @ 18:47 :
wat is dat?

ot: net begin van mn introductie gehad, spannend maar ook leuk. Wel een kut rooster en irritante reistijden... hoop snel op kamers te kunnen.
een slimfit broek bedoel je?
Is een behoorlijk strakke broek.
Oud 29-08-2006, 19:45
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
@Dwight: Damn, gecondoleerd. Heel veel sterkte...
Oud 29-08-2006, 19:49
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh, ik ben verschrikkelijk geprikkeld. Op school ben ik vrolijk, maar dan kom ik thuis en dan ben ik superchagrijnig. Zet ik op school dan toch een masker op, maar merk ik het niet meer? Gaat het niet zo goed als ik denk?
Ik heb weer overal pijn, stress en irritatie. En ik word er stapelgek van..
Oud 29-08-2006, 20:05
Missy1234567890
Citaat:
Saarah schreef op 29-08-2006 @ 19:43 :
Oké, nu ben ik dus écht drie vriendinnen minder. Zeg maar officieel. Klote wel. Kun je je voorstellen dat ik zat te huilen en dat ze gewoon weggingen? Dat ze mij gewoon lieten zitten? Goh, zo zou ik echt nooit zijn. Echt niet. Dan mocht dat meisje dat zat te huilen mij nog zo'n érge dingen geflikt hebben, zelfs dan zou ik het niet over mijn hart kunnen krijgen haar huilend achter te laten.
Lekkere vriendinnen Die kun je dan ook maar beter kwijt dan rijk zijn.

OT: kwamen net mijn 'hulptroepen' speciaal naar mij toe voor dat enge beest, is het weg...dus nu zit het hier nog en het erge is dat ik aan het verhuizen (inpakken) ben en dus alles aan moet pakken..dus ik kom het ongetwijfeld nog tegen. Ik haat spinnenfobie.

Nog niks ingepakt door deze toestand. Maar nu moet het echt. Morgen nog en dan wil ik klaar zijn.
Oud 29-08-2006, 20:21
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een dag. Vanochtend therapie, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik was ook helemaal niet met mijn gedachten bij het gesprek. Daarna naar school gereden, rooster ophalen, kennis maken met mentor/klas. Opzich wel een redelijk leuke klas, al was die van vorig jaar leuker denk ik.. Ik heb ontzettend geboft met de docenten die ik dit jaar heb. Daarna met N. naar J. gegaan en van daar uit naar T.'s huis. Daar hebben we de hele middag/avond een beetje de laatste vakantie dat zitten vieren.. Morgen gewoon weer naar school, en ik weet gewoon niet wat ik er van moet verwachten.. En donderdag kan ik dus door mijn rooster geen therapie meer volgen, dat komt er dus op neer dat ik weer 1x in de week therapie zal moeten volgen.. Kut.
Oud 29-08-2006, 20:27
darkfairy
darkfairy is offline
morgen naar school ;x
Oud 29-08-2006, 20:34
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 29-08-2006 @ 16:51 :
@Dwight; Gecondoleerd en veel sterkte

Ontopic:

Rijbewijs gehaald!!!

Yeah!

En voel me ook al helemaal thuis op de uni in Tilburg!
Proficiat!

Hoe ging het verder? Heb je nog wat gehad aan mijn advies?
Oud 29-08-2006, 20:42
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 29-08-2006 @ 19:54 :
Omg, dat is echt te erg. Klote voor je...
Citaat:
Lekkere vriendinnen Die kun je dan ook maar beter kwijt dan rijk zijn.
Ja, ik moet maar denken dat ze mij niet waard zijn. En door hun gedrag van daarstraks, is dat nog waar ook.. Zoiets kan je een vriendin gewoon niet aandoen. Toen ze vertrokken, zeiden ze ook nog "ja, eigenlijk kunnen we hier niets meer doen hé."
Oud 29-08-2006, 20:55
Meissiej
Meissiej is offline
Ik voel me goed!
Oud 29-08-2006, 21:04
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Saarah schreef op 29-08-2006 @ 21:42 :
Ja, ik moet maar denken dat ze mij niet waard zijn. En door hun gedrag van daarstraks, is dat nog waar ook.. Zoiets kan je een vriendin gewoon niet aandoen. Toen ze vertrokken, zeiden ze ook nog "ja, eigenlijk kunnen we hier niets meer doen hé."
Je moet maar zo denken... voor elke vrien(in) die je kwijt raakt, krijg je twee nieuwe
Oud 29-08-2006, 21:07
Redhair
Redhair is offline
Heerlijke dag gehad. Vanmorgen naar de stad gegaan, dvd gehaald. Beetje thuis gehangen, muziek geluisterd. D. belde, of ik mee ging naar de stad. Achja, nog een keer. Met de hond die kant op gelopen. Eerst samen een patatje gegeten, daarna op een terras waar een vriend van ons werkt cappuccino gedronken.
Lekker gelachen met D., ik voelde me alsof ik pep ophad; vrolijk, energiek, zin om te praten en te praten en te praten.

Toen we richting huis liepen kwam ik hem tegen, had hem al een poosje niet gezien. Hij zei dat hij het jammer vond dat ik niet naar lowlands was, anders had hij me mee genomen naar zijn tent. Ik zei dat iemand dat niet leuk gevonden had.
'Heb je een vriendje?'
'Ja'
'Wat leuk!', ik was blij dat hij klonk alsof hij het meende.
Gek eigenlijk, hoe het allemaal is gegaan. Ik was verliefd, ik werd minder verliefd, hij werd verliefd.
Toen vroeg J. na maanden of ik bij hem kwam, die nacht met J., K., M. en N. uitgegaan, hij kwam ook en vanaf toen voelde ik niets meer.
Morgen ga ik wat met hem drinken, daar heb ik zin in, weer eens goed bijpraten.

Net bij J. geweest. Wat valt er nog over te zeggen? Verliefd verliefd verliefd. Met onze gezichten tegen elkaar liggen, ogen dicht, soms onverwacht een kusje geven of krijgen.
Met onze gezichten tegen elkaar liggen, ogen open, soms kusje geven of krijgen, terwijl we elkaar maar blijven aankijken.
Verliefd verliefd verliefd. Geweldig.

I lived my dreams today
And I have lived it yesterday
And I'll have lived it tomorrow
Oud 29-08-2006, 21:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben allergisch voor huisstofmijt en voor kruidenpollen. Ben opzich wel blij dat er iets uit die test is gekomen want nou heb ik ook iets wat ik aan kan pakken maar dit is nou niet echt het meest 'handige' om aan te pakken. De vloerbedekking uit mijn kamer gooien is vrij onmogelijk want ik kan mijn spullen dan nergens laten en ik denk ook niet dat de huisbaas er blij mee is. Lamellen heb ik gelukkig al een een matrashoes krijg ik nog. Ik probeer mijn kamer al zo schoon mogelijk te houden dus dat is dan iig al iets wat ik goed doe. Verder vind ik het nogal lastig, ga er nog maar wat informatie over verzamelen, en handige tips zijn altijd welkom.

Ik ging mijn verwijsbrief ophalen maar die lag nog niet klaar (want die testuitslagen moesten er nog in). De assistente kon geen ventolin-aerosol voor me regelen want ze mocht de sterkte zelf niet veranderen en dezelfde sterkte was er niet. Toen ik de huisarts sprak heb ik dat gelijk even gevraagd, hij deed totaal niet moeilijk en morgenochtend kan ik hem al ophalen. Super

Verder hoop ik dat het dan eindelijk beter gaat als ik mijn medicijnen eens fatsoenlijk kan binnenkrijgen. Ik weet dat ik chronisch ziek ben maar voor het eerst sinds ik dat weet voel ik me ook zo.
Oud 29-08-2006, 21:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ok.. die is 'op de post'.
Oud 29-08-2006, 21:25
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 29-08-2006, 21:37
rare kwast
rare kwast is offline
weer een afwijzing op de stapel..
kan er ondertussen wel een winkel of ruilhandel in beginnen..
en ja! ik weet dat iedereen wel afwijzingen krijgt.. maar zooooooooooveel kan ik me nou net niet voor stellen
Oud 29-08-2006, 21:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-08-2006 @ 22:37 :
weer een afwijzing op de stapel..
kan er ondertussen wel een winkel of ruilhandel in beginnen..
en ja! ik weet dat iedereen wel afwijzingen krijgt.. maar zooooooooooveel kan ik me nou net niet voor stellen
Mijn moeder was meer dan 100x afgewezen voor ze aangenomen werd, misschien een schrale troost
Oud 29-08-2006, 21:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-08-2006 @ 22:39 :
Mijn moeder was meer dan 100x afgewezen voor ze aangenomen werd, misschien een schrale troost
beat her
Oud 29-08-2006, 21:54
kroot
kroot is offline
pff was ik maar op vakantie gebleven. Huisgenoten die zeiken en waar ik me echt ontiegelijk aan erg, en dat al na één dag. Veel, heel veel te regelen. Uitkeringen die niet binnen komen........

morgen weer voor het eerst naar therapie, wil niet
Oud 29-08-2006, 21:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
OH HELP!!!!!

Praktisch gezien gaat alles zo z'n gangetje. Zo ga ik weer volleyballen, weer studeren, vandaag eerste intro dag, ging ook erg goed..en ben ik bezig met een urgentie aanvraag, en hoop ik ook echt dat ik hem krijg en dan een nieuwe plek kan gaan maken met een KATJE!! (hoe eng het ook is om weg te gaan van het ktc)
Het gaat op zich ook goed op, maar gevoelsmatig gaat het niet goed.

Ik ben voor alles vreselijk bang. Voel me bij situaties heel slecht en mijn gedachtes gaan op hol. ik moet vaker mijn medicijnen nemen anders gaat t niet goed. Ik slaap weer slecht en het eten maakt mij gek.. ook zij de lichamelijke klachten weer terug (buikklachten) Ik ben achterdochtig en mijn negatieve zelfbeeld springt weer op...
Ik pieker nu al over zaken die er nog lang niet toe doen..en het maakt me helemaal gek.
Ik ben nu 1,5 week weg van de kliniek, zonder hulp.. ja, een gesprek over praktisch... ik zou alleen maar graag willen dat er een intake loopt, maar zelfs de doorverwijsbrief is de deur nog niet uit..
help
srry lieve mensen, ik voel me nu een ontzettende zeur..
Oud 29-08-2006, 22:03
Yana
Yana is offline
He Dolce,

Het is logisch dat het allemaal spannend is nu je in een nieuwe fase terecht bent gekomen.Je hebt waarschijnlijk heel wat geleerd in je kliniek, maar nu is het aan jou om het "in de praktijk" te brengen.. Klinkt eng he? Maar ik weet zeker dat je het niet alleen hoeft te doen, dat je hier altijd mag luchten en dat het heel normaal is dat het je beangstigt! Maar hee, je bent niet voor niets weer uit die kliniek weg..dat betekent dat die mensen daar er vertrouwen in hebben dat jij het aan kan, deze nieuwe boze buitenwereld! . Je kunt het echt wel! Laat je niet terugzakken hoor, hou vooral moed en ga door op de goede weg!

Oud 29-08-2006, 22:21
Missy1234567890
Dat hij nog contact met me wou!
Een jongen van internet, mee afgesproken, mee gechat, elke avond uren achter elkaar, toen heb ik opeens al het contact verbroken voor minstens een jaar en nu heb ik het weer in ere hersteld en hij wilde me nog gewoon kennen en het is alsof die breuk er nooit is geweest. Echt leuk.

En misschien kan ik via hem aan een kamer komen.
Oud 29-08-2006, 23:03
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 29-08-2006 @ 21:34 :
Proficiat!

Uhm... welk advies? *geheugen crash*
Oud 29-08-2006, 23:06
Verwijderd
Gefeliciflapstaart Laura!
Oud 30-08-2006, 02:55
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 29-08-2006 @ 21:34 :
Proficiat!

Volgens mij kun je dat op pagina 8 vinden
Oud 30-08-2006, 07:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 30-08-2006 @ 03:55 :
Volgens mij kun je dat op pagina 8 vinden
Owja

Ja, denk het wel. Nou was het niet mijn eerste examen, en volgens mij instructeur vorige keer onterecht gezakt (keek eerst naar rechts en dan naar links bij een kruising) Maar.. heb het me toch in mijn oortjes geknoopt. Toen er wat misging gewoon veilig opgelost en volgens de examinator was het ondanks dat slippertje een perfecte rit.

Ontopic

Zometeen weer naar Tilburg, maar eerst even bivakkeren bij het gemeentehuis voor de deur zodat ik meteen naar binnen kan als het opengaat. Dan teruggrennen naar het station en hopelijk op tijd zijn voor mijn trein. Anders moet ik weer een hoorcollege missen en hoewel dat niet heel veel uitmaakt vind ik het een beetje stom om nu al zoveel te missen.
Oud 30-08-2006, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-08-2006 @ 22:18 :
Ik weet dat ik chronisch ziek ben, maar voor het eerst sinds ik dat weet voel ik me ook zo.
Je bent zo ziek als je je zelf voelt/er zelf van maakt. (Is natuurlijk niet helemaal waar, maar het speelt zeker wel een (hele) belangrijke rol.)

Er zijn zoveel dingen die je wel kunt, probeer je daar op te richten. (Je mag best zo nu en dan even balen, maar probeer er niet in te blijven hangen, daar schiet je niets mee op.)

Laatst gewijzigd op 30-08-2006 om 09:55.
Oud 30-08-2006, 09:43
zus
zus is offline
Heb maandag besloten me toch te laten onderzoeken. Nu wordt er van alles geregeld, en stiekem vind ik het maar eng. Hoe doen ze die onderzoeken? Vragenlijsten? Ouders?
Oud 30-08-2006, 10:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik wil het weten, en het liefst nu! Ik begin echt heel erg ongedurig en ongeduldig te worden, ik ben het wachten beu. Ik wil weten of mijn scriptie zo goed (genoeg) is of dat ik hem nog moet verbeteren en ik wil weten of ik mijn casus voldoende heb gemaakt. Die zou uiterlijk 31 augustus nagekeken zijn... Maar vooralsnog heb ik nog niks gehoord. Maar ik zie het ook niet zitten om dat mens (sorry, die docent) te bellen vrijdag, als ik dan nog niks gehoord heb. Zij is al niet zo.... aardig, als je in haar ogen ongeduldig bent.

Morgen introductiedag, en vooralsnog viel het maandagavond ook mee met de introductieavond. We hebben niet eens een klas met alleen maar 'oude' mensen! En met een paar mensen heb ik zelfs al even gekletst (voor mijn doen al heel wat). Er bleek er ook een in dezelfde flat te wonen.
Dadelijk ga ik proberen readers te kopen, die we komende week nodig hebben. Ik moet echt nog wennen aan 'huiswerk', 'klas' enzo... Dat was de afgelopen vier jaar wel anders. Maar het zal vast goedkomen.
Oud 30-08-2006, 10:18
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 30-08-2006 @ 11:16 :
Maar ik zie het ook niet zitten om dat mens (sorry, die docent) te bellen vrijdag, als ik dan nog niks gehoord heb. Zij is al niet zo.... aardig, als je in haar ogen ongeduldig bent.
Vrijdag is het 1 september, als je dan belt dan ben je toch niet ongeduldig? Dan is ze een dag te laat, dan is het toch logisch dat je er naar informeert? (Of ziet zij dat anders? (Dan heeft ze toch pech? Je moet het weten. En als jij maar weet dat je niet ongeduldig bent. ))
Oud 30-08-2006, 10:20
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 30-08-2006 @ 08:08 :
Owja

Ja, denk het wel. Nou was het niet mijn eerste examen, en volgens mij instructeur vorige keer onterecht gezakt (keek eerst naar rechts en dan naar links bij een kruising) Maar.. heb het me toch in mijn oortjes geknoopt. Toen er wat misging gewoon veilig opgelost en volgens de examinator was het ondanks dat slippertje een perfecte rit.
Tja... je hebt van die examinatoren
In principe mag je best wel fouten maken, dat is menselijk... als jij ze maar op een goeie manier corrigeert/oplost
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten