![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb een zwak voor Davies, dus ik vind het wel jammer. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'Newcastle en Man City trekken aan Braafheid'
25/1/2007 8 :58 Edson Braafheid lijkt de controverse aan te trekken. Was eerder deze week FC Utrecht al boos op de linksback, nu krabt FC Twente zich achter de oren. Want ondanks een mondeling akkoord met de Tukkers schermt de 23-jarige speler met interesse van Engelse clubs. Bij FC Utrecht hebben Newcastle United en Manchester City zich gemeld om Braafheid nog deze transferperiode over te nemen. De Engelse clubs zouden circa 400 duizend euro willen neertellen voor de verdediger, meldt De Telegraaf. Volgens het Algemeen Dagblad zou FC Utrecht bereid zijn mee te werken aan een transfer, omdat de club op deze manier nog kan verdienen aan de speler. Vorige week kwam Braafheids vader én zaakwaarnemer René Braafheid nog tot een akkoord met FC Twente over een driejarig contract, dat komende zomer in moet gaan. Een handtekening heeft de back nog niet gezet. En woensdag heeft hij verstek laten gaan tijdens de medische keuring van de Enschedese club. ------ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hadden ze maar op moeten letten toen Leiwakabessy transfervrij naar Aachen vertrok. Dat was tenminste nog eens een linksback.
|
Ik was wel blij met El-Akchaoui, uitstekende linksback voor een club als NEC. Bijtertje en een goede voorzet
![]() Maar je hebt gelijk, de échte sterven wel uit. Net als echte linksbuitens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
VITESSE ROND MET GIOVANNY ESPINOZA 25-01-2007
Verdediger tekent voor 1,5 jaar Vitesse heeft vanochtend overeenstemming bereikt met Giovany Espinoza. De verdediger uit Ecuador tekent een contract voor 1,5 jaar, met een optie voor nog een jaar. De overeenkomst is onder voorbehoud van keuring, die op dit moment plaatsvindt. Manager Voetbal, Jan Streur is verheugd met de komst van de Ecuadoriaanse international: "Deze jongen is een directe versterking voor onze ploeg. Hij staat wereldwijd bekend als een uitstekende verdediger. Dat wij er in geslaagd zijn hem nu aan Vitesse te verbinden, maakt mij heel, heel blij." Espinoza zal de komende twee wedstrijden tegen Willem II en NEC in elk geval niet inzetbaar zijn. Het verkrijgen van de juiste papieren om in Nederland te mogen werken neemt tenminste tien dagen in beslag. ----------------------------------------------- Nu maar hopen dat het beter is dan Knol (die onzeker speelt) en Sansoni(franse manier van uitverdedigen ligt mij niet). Hij is in ieder geval ervaren, maar kan hij ook in Europa uit de voeten is natuurlijk nog maar de vraag.
||
Citaat:
met Yakubu, Sprockel, Espinoza, Fränkel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kan toch zo langzamerhand wel een aardig topteam samenstellen van ex-ajacieden bij Feyenoord, Psv en AZ
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik maak me er niet zo druk om dat ie een ex ajacied is. Maak me er meer druk om dat het een wisselvallige speler is, waarin ik geen versterking zie voor AZ.
||
Citaat:
Ik zit trouwens niet te wachten op Mourinho.
||
Citaat:
![]() Mourinho zal ook niet naar AZ willen. Die zal in Italië wel een contract aangeboden krijgen o.i.d.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tottenham betaalt mee aan Davids' salaris lees ik net. Dan zal Ajax zich geen buil vallen aan deze transfer. Als Davids zich kan opladen en nog een jaar of twee op niveau spelen, is het een héél goede aankoop. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de zomer is het drie jaar geleden sinds Frank Lampard zijn huidige contract bij Chelsea ondertekende. De Fifa-regels die sinds enkele jaren gelden, zijn zo opgezet dat een speler dan gewoon zijn contract kan opzeggen - opzegtermijn 15 dagen, "boete" ter waarde van het nog openstaande contract. In Lampards geval gaat het om 8 miljoen pond.
The Sunday Mail, kwaliteitskrant ![]() "Is this true? Lampard available for £8million?" Braida told the Sunday Mail. "If this is the case, of course it is interesting news. "Lampard is a very good player, one of the best around, and this is something "I wasn't aware of it at all. I am glad I have been made aware of this situation." De agent van Lampard geeft aan skysports (een heel wat betrouwbaardere bron) toe dat het klopt. "At the moment Frank is just concentrating on trying to win trophies for Chelsea - but if he wants to leave at the end of the season, he can do it. There's a Fifa rule that allows him to unilaterally dissolve his contract." Verder in het interview geeft die agent aan dat de onderhandelingen over een nieuw contract vast zijn gelopen en dat Chelsea maar met een beter bod moet komen. Ik gok eigenlijk dat die agent dit zelf aan de Sunday Mail heeft verteld, en dat het een manier is om een beter contract te regelen, niet meer dan dat. ![]() |
![]() |
|
Boy Waterman van SC Heerenveen naar AZ voor een halfjaar, zonder optie tot koop. Heerenveen wilde alleen verhuren als hij zijn contract verlengde, en dat heeft hij nu dan ook gedaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Van de officiele clubsite van Heerenveen: Heerenveen hoopt dat Waterman en Ghoochannejhad de nodige speeltijd krijgen in Alkmaar en Deventer. Koos Formsma: ,,In onzer visie moeten jonge talenten zoals Boy en Reza wedstrijden op niveau spelen om beter te kunnen worden.’’ AZ heeft geen optie tot koop op Waterman. De doelman keert in de zomer terug naar Friesland en moet dan opnieuw de concurrentie met Vandenbussche aangaan. Koos Formsma. ,,Komende zomer moeten Boy en Brian opnieuw uitmaken wie eerste keeper wordt. Ik hoop dat Boy in Alkmaar de kans krijgt zich op het hoogste niveau te bewijzen. Op die manier kunnen we een beter vergelijk maken tussen beide keepers. We moeten Boy nu beoordelen op zijn wedstrijden in het tweede. Dat is geen reële vergelijking met de eredivisie.’’
||
Citaat:
Maar goed, erg vind ik het niet. In Waterman zie ik niet bepaald een verlosser. Hij is echt 3e of 4e keus geweest, en alleen gehaald omdat die Braziliaanse en Argentijnse keepers niet haalbaar bleken. Laat Zwarthoed volgend seizoen maar concurreren met Didulica. En laten we hopen dat Didulica iig voor de Play offs weer fit is.
||
Citaat:
Davids Greene Drenthe was natuurlijk verdomd lastig om te kijken en uit mekaar te houden
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|