Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 22-01-2007 @ 12:34 :
Everton huurt Portugees international (21 jaar) Fernandes voor de rest van het seizoen van Benfica, met optie tot koop (€9 miljoen naar verluid). Goede middenvelder, goede zet dus
En hierom mag Simon Davies meteen voor meer dan €5 miljoen naar Fulham vertrekken. Was toch altijd een reserve, dus allang mooi dat je er leuk geld voor vangt.

Maar ik heb een zwak voor Davies, dus ik vind het wel jammer.
Advertentie
Oud 22-01-2007, 15:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nowotny (33) beëindigt carrière

Jens Nowotny (33) heeft zijn carrière per direct beëindigd. De Duitser, die 33 keer het shirt van de nationale ploeg droeg, is geveld door een blessure aan zijn meniscus. De verdediger stond onder contract bij Dinamo Zagreb in Kroatië.

Nowotny, die 334 duels in de Bundesliga uitkwam, liep in zijn loopbaan eerder al veel zware blessures op. Zo scheurde hij vier keer een kruisband. "Ik heb altijd gezegd: als het klaar is, dan is het ook klaar. Zonder mitsen en meren. Dat hoort er nu eenmaal bij".
Jammer, vond het een hele goede voetballer, maar is ondanks zijn blessuregevoeigheid nooit bij een hele grote club terechtgekomen, waar hij abosluut de potentie voor had
Oud 23-01-2007, 12:49
Fides
Fides is offline
Oddo naar AC Milan, leuke vleugelverdediger en voor Milan een jonkie met zn 30 jaar.
Oud 25-01-2007, 09:19
Verwijderd
'Newcastle en Man City trekken aan Braafheid'

25/1/2007 8 :58

Edson Braafheid lijkt de controverse aan te trekken. Was eerder deze week FC Utrecht al boos op de linksback, nu krabt FC Twente zich achter de oren. Want ondanks een mondeling akkoord met de Tukkers schermt de 23-jarige speler met interesse van Engelse clubs.
Bij FC Utrecht hebben Newcastle United en Manchester City zich gemeld om Braafheid nog deze transferperiode over te nemen. De Engelse clubs zouden circa 400 duizend euro willen neertellen voor de verdediger, meldt De Telegraaf. Volgens het Algemeen Dagblad zou FC Utrecht bereid zijn mee te werken aan een transfer, omdat de club op deze manier nog kan verdienen aan de speler.

Vorige week kwam Braafheids vader én zaakwaarnemer René Braafheid nog tot een akkoord met FC Twente over een driejarig contract, dat komende zomer in moet gaan. Een handtekening heeft de back nog niet gezet. En woensdag heeft hij verstek laten gaan tijdens de medische keuring van de Enschedese club.

------

wat een pannenkoek
Oud 25-01-2007, 12:19
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
mafkees, kunnen we wéér op zoek naar een goede linksback.. duurt al jaren
Oud 25-01-2007, 12:22
baas
baas is offline
Ik snap echt niks van die hele affaire. Manchester City? Newcastle? Zo goed is die jongen toch niet? Ja, goeie linksback voor een Nederlandse subtopper, maar dat was t toch wel een beetje?
Oud 25-01-2007, 12:26
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hadden ze maar op moeten letten toen Leiwakabessy transfervrij naar Aachen vertrok. Dat was tenminste nog eens een linksback.
Oud 25-01-2007, 12:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Daar hebben ze mee gepraat maar die wilde niet..

Noem eens 1 goede (nederlandse) linksback die sterven uit
Oud 25-01-2007, 12:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
We moeten het doen met Emanuelson, Braafheid en Van Mosselveld \0/
Oud 25-01-2007, 12:53
Gimme more beer
Ik was wel blij met El-Akchaoui, uitstekende linksback voor een club als NEC. Bijtertje en een goede voorzet

Maar je hebt gelijk, de échte sterven wel uit. Net als echte linksbuitens.
Oud 25-01-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-01-2007 @ 13:46 :
Daar hebben ze mee gepraat maar die wilde niet..

Noem eens 1 goede (nederlandse) linksback die sterven uit
Ik moet zeggen dat Mtiliga, toch een echt heel goede linksback is hoor. Ik vind het schitterend, Feyenoord stuurt hem weg, omdat hij te slecht is, en wie is zijn vervanger...Drenthe.. pfff dat is pas een lachtertje. Extra mooi was dat Patrick gewoon weer sterk speelde tegen R'dam Zuid. Daarmee heeft hij ze wel ff laten zien dat hij wel degelijk een goede voetballer is, die alleen wat vertrouwen nodig heeft.
Oud 25-01-2007, 16:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
vijf schreef op 25-01-2007 @ 16:12 :
Ik moet zeggen dat Mtiliga, toch een echt heel goede linksback is hoor. Ik vind het schitterend, Feyenoord stuurt hem weg, omdat hij te slecht is, en wie is zijn vervanger...Drenthe.. pfff dat is pas een lachtertje. Extra mooi was dat Patrick gewoon weer sterk speelde tegen R'dam Zuid. Daarmee heeft hij ze wel ff laten zien dat hij wel degelijk een goede voetballer is, die alleen wat vertrouwen nodig heeft.
Bij Excelsior en Feyenoord is hij van linkeraanvaller omgeturnd tot linksback en blijkbaar hadden ze geen geduld om te wachten of hij zich na verloop van tijd goed ontwikkelde, erg jammer. Dat soort spelers krijgen de tijd en vertouwen niet die ze verdienen
Oud 25-01-2007, 18:17
Ketjing
Ketjing is offline
VITESSE ROND MET GIOVANNY ESPINOZA 25-01-2007

Verdediger tekent voor 1,5 jaar
Vitesse heeft vanochtend overeenstemming bereikt met Giovany Espinoza. De verdediger uit Ecuador tekent een contract voor 1,5 jaar, met een optie voor nog een jaar.

De overeenkomst is onder voorbehoud van keuring, die op dit moment plaatsvindt.

Manager Voetbal, Jan Streur is verheugd met de komst van de Ecuadoriaanse international: "Deze jongen is een directe versterking voor onze ploeg. Hij staat wereldwijd bekend als een uitstekende verdediger. Dat wij er in geslaagd zijn hem nu aan Vitesse te verbinden, maakt mij heel, heel blij."

Espinoza zal de komende twee wedstrijden tegen Willem II en NEC in elk geval niet inzetbaar zijn. Het verkrijgen van de juiste papieren om in Nederland te mogen werken neemt tenminste tien dagen in beslag.
-----------------------------------------------

Nu maar hopen dat het beter is dan Knol (die onzeker speelt) en Sansoni(franse manier van uitverdedigen ligt mij niet). Hij is in ieder geval ervaren, maar kan hij ook in Europa uit de voeten is natuurlijk nog maar de vraag.
Oud 25-01-2007, 18:37
Gimme more beer
Die ken ik van het nationale elftal. Goede verdediger, vrij snel en best lang ook, meen ik.
Oud 25-01-2007, 18:50
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-01-2007 @ 19:37 :
Die ken ik van het nationale elftal. Goede verdediger, vrij snel en best lang ook, meen ik.
kunnen we een neger-verdediging maken
met Yakubu, Sprockel, Espinoza, Fränkel
Oud 26-01-2007, 11:03
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Chelsea wil Van Basten als trainer
Foto: Orangepictures26 januari 2007, 11:12
Door: Reon Boeringa
Chelsea zou naar dit seizoen José Mourinho willen vervangen door Marco van Basten. Dit valt vandaag te lezen in The Sun. Eerder werden al Guus Hiddink en Roberto Mancini genoemd als mogelijke opvolgers van Mourinho.
Tussen Roman Abramovich en zijn trainer botert het al een tijdje niet meer. Mourinho zou dan ook al hebben besloten na dit seizoen op te stappen, al ontkende hij deze berichten vorige week nog.

Of de bondscoach trek heeft in de trainersbaan van Chelsea valt te bezien. Kort na het WK van deze zomer verlengde Van Basten zijn contract, en heeft vooralsnog niet aangegeven op een andere baan uit te zijn.
_O- Strik eromheen!
Oud 26-01-2007, 11:05
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Boukhari naar AZ...
Oud 26-01-2007, 11:06
Gimme more beer
Citaat:
kalinho schreef op 26-01-2007 @ 12:03 :
_O- Strik eromheen!
Geweldig nieuws! En het mes snijdt nog aan twee kanten ook!
Oud 26-01-2007, 11:07
Gimme more beer
Wel jammer dat hij zich nu nóg arroganter kan gaan opstellen
Oud 26-01-2007, 11:09
Gimme more beer
Hoogendorp naar ADO
Oud 26-01-2007, 11:46
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2007 @ 12:05 :
Boukhari naar AZ...
Das al de zoveelste Ajacied :')

Je kan toch zo langzamerhand wel een aardig topteam samenstellen van ex-ajacieden bij Feyenoord, Psv en AZ
Oud 26-01-2007, 11:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 26-01-2007 @ 12:03 :
_O- Strik eromheen!
En Mourinho dan toch naar AZ als Van Gaal naar Bayern gaat?
Oud 26-01-2007, 11:55
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2007 @ 12:54 :
En Mourinho dan toch naar AZ als Van Gaal naar Bayern gaat?
Lijkt me een prachtcirculatie. Weer een heerlijk arrogante kwal naar AZ, Chelsea krijgt een uiterst incapabele man op de bank en Bayern weer de finale na penalties verliezen van Manchester dat er in kwaliteit op vooruit gaat
Oud 26-01-2007, 11:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 26-01-2007 @ 12:46 :
Das al de zoveelste Ajacied :')

Je kan toch zo langzamerhand wel een aardig topteam samenstellen van ex-ajacieden bij Feyenoord, Psv en AZ
Achja, jullie kopen Lindenbergh en Perez (AZ)... En Leonardo (Feyenoord) en Huntelaar (PSV).

Ik maak me er niet zo druk om dat ie een ex ajacied is. Maak me er meer druk om dat het een wisselvallige speler is, waarin ik geen versterking zie voor AZ.
Oud 26-01-2007, 12:00
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-01-2007 @ 12:55 :
Lijkt me een prachtcirculatie. Weer een heerlijk arrogante kwal naar AZ, Chelsea krijgt een uiterst incapabele man op de bank en Bayern weer de finale na penalties verliezen van Manchester dat er in kwaliteit op vooruit gaat
Haha, ideaal plaatje dus, wat jou betreft...?
Ik zit trouwens niet te wachten op Mourinho.
Oud 26-01-2007, 12:03
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2007 @ 13:00 :
Haha, ideaal plaatje dus, wat jou betreft...?
Absoluut

Mourinho zal ook niet naar AZ willen. Die zal in Italië wel een contract aangeboden krijgen o.i.d.
Oud 26-01-2007, 12:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-01-2007 @ 13:03 :
Mourinho zal ook niet naar AZ willen. Die zal in Italië wel een contract aangeboden krijgen o.i.d.
Idd, en Dirk heeft aangegeven dat een vertrek van van Gaal absoluut onbespreekbaar is.
Oud 26-01-2007, 13:11
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2007 @ 13:31 :
Idd, en Dirk heeft aangegeven dat een vertrek van van Gaal absoluut onbespreekbaar is.
Och, als van Gaal weg wil, gaat hij gewoon
Oud 26-01-2007, 13:13
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-01-2007 @ 14:11 :
Och, als van Gaal weg wil, gaat hij gewoon
Het zou dan voor het eerst zijn dat hij bij een club opstapt... Zou ook nix voor van Gaal zijn.
Oud 26-01-2007, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2007 @ 14:13 :
Het zou dan voor het eerst zijn dat hij bij een club opstapt... Zou ook nix voor van Gaal zijn.
Dat is waar, hij stapt zelden zelf op, en als hij dat doet, kondigt hij het een seizoen vantevoren aan ofzo.
Oud 26-01-2007, 16:39
Supreme Dutch
Citaat:
Edgar Davids keert vrijwel zeker weer terug bij Ajax. Dat schrijft Het Parool vandaag aangezien de ploeg al enige tijd op zoek is naar een verdedigende middenvelder

De voetballer heeft volgens ingewijden al overeenstemming bereikt over een contract voor anderhalf jaar", meldt de krant. Een woordvoerder van de Amsterdammers ontkende de overeenstemming tussen de club en de speler. "Ik weet nog van niks", aldus de zegsman.

De 33-jarige Davids komt al enige tijd niet meer aan spelen toe bij zijn huidige werkgever, het Engelse Tottenham Hotspur. Hij had lucratieve aanbiedingen op zak, onder meer uit de Verenigde Staten, maar de Amsterdammer zou het liefst terugkeren naar de club waar hij van 1991 tot 1996 ook actief was.

Update 16:45 uur: Ajax en Edgar Davids hebben elkaar gevonden in een contract voor anderhalf jaar. Tottenham Hotspur kan de overgang nog frustreren. Dit heeft zaakwaarnemer Robert Geerlings zojuist aan Voetbal International laten weten.
Het lijkt me een beetje vroeg om te gaan roepen dat we volgend jaar zeker kampioen gaan worden, maar ik denk dat het huidige Ajax hem bijzonder goed kan gebruiken.
Oud 26-01-2007, 16:59
Fides
Fides is offline
Sherjill MacDonald naar WBA in de Championship
Oud 26-01-2007, 18:55
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2007 @ 14:13 :
Zit wat in ja.
Oud 26-01-2007, 18:56
Gimme more beer
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 26-01-2007 @ 17:39 :
Het lijkt me een beetje vroeg om te gaan roepen dat we volgend jaar zeker kampioen gaan worden, maar ik denk dat het huidige Ajax hem bijzonder goed kan gebruiken.
Bij Davids moet je ook maar per seizoen zien of hij nog goed genoeg is. Dit seizoen is hij het zeker.
Oud 26-01-2007, 22:59
one.
one. is offline
Zou mooi zijn als dat doorgaat, zo iemand kunnen we wel gebruiken. Hopen dat hij het goed gaat doen, gelukkig geen lang contract.
Oud 28-01-2007, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 26-01-2007 @ 17:39 :
Ajax roept ieder jaar dat het zeker kampioen gaat worden, en terecht, als club met de mogelijkheden van Ajax moet je gewoon ieder jaar voor de titel gaan. Tegelijkertijd denk ik dat het er vooral aan ligt of PSV een beetje op sterkte blijft. Als daar Gomes, Alex, Farfan en Koné vertrekken en er geen gelijkwaardige versterking komt, ligt de weg voor Ajax (of AZ, overigens) open. Maar goed, dat is een beetje offtopic.

Tottenham betaalt mee aan Davids' salaris lees ik net. Dan zal Ajax zich geen buil vallen aan deze transfer. Als Davids zich kan opladen en nog een jaar of twee op niveau spelen, is het een héél goede aankoop.
Oud 28-01-2007, 10:55
one.
one. is offline
Het is nu écht rond, hij maakt komende zondag tegen Feyenoord waarschijnlijk zijn rentree. We zullen het zien, ik heb goede hoop.
Oud 28-01-2007, 11:32
Verwijderd
In de zomer is het drie jaar geleden sinds Frank Lampard zijn huidige contract bij Chelsea ondertekende. De Fifa-regels die sinds enkele jaren gelden, zijn zo opgezet dat een speler dan gewoon zijn contract kan opzeggen - opzegtermijn 15 dagen, "boete" ter waarde van het nog openstaande contract. In Lampards geval gaat het om 8 miljoen pond.

The Sunday Mail, kwaliteitskrant dat het is, was zo vriendelijk dit te melden aan een directeur bij AC Milaan.

"Is this true? Lampard available for £8million?" Braida told the Sunday Mail.

"If this is the case, of course it is interesting news.

"Lampard is a very good player, one of the best around, and this is something

"I wasn't aware of it at all. I am glad I have been made aware of this situation."

De agent van Lampard geeft aan skysports (een heel wat betrouwbaardere bron) toe dat het klopt.

"At the moment Frank is just concentrating on trying to win trophies for Chelsea - but if he wants to leave at the end of the season, he can do it. There's a Fifa rule that allows him to unilaterally dissolve his contract."

Verder in het interview geeft die agent aan dat de onderhandelingen over een nieuw contract vast zijn gelopen en dat Chelsea maar met een beter bod moet komen.

Ik gok eigenlijk dat die agent dit zelf aan de Sunday Mail heeft verteld, en dat het een manier is om een beter contract te regelen, niet meer dan dat.
Oud 28-01-2007, 15:22
Spelvout
Spelvout is offline
Boy Waterman van SC Heerenveen naar AZ voor een halfjaar, zonder optie tot koop. Heerenveen wilde alleen verhuren als hij zijn contract verlengde, en dat heeft hij nu dan ook gedaan.
Oud 28-01-2007, 15:26
Verwijderd
Vind dat een vreemde actie, Waterman is best een talentje, maar het is niet de zekere ervaren doelman die AZ zocht. Voor langere termijn had ik het goed kunnen begrijpen, maar of hij dit half jaar nog meer zal laten zien dan Sinouh...
Oud 28-01-2007, 17:44
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-01-2007 @ 16:26 :
Vind dat een vreemde actie, Waterman is best een talentje, maar het is niet de zekere ervaren doelman die AZ zocht. Voor langere termijn had ik het goed kunnen begrijpen, maar of hij dit half jaar nog meer zal laten zien dan Sinouh...
Vanuit AZ perspectief vind ik het ook een beetje vreemd inderdaad, Waterman heeft nog geen 20 wedstrijden gekeept voor Heerenveen. Van Gaal heeft ook al gezegd dat Waterman op de bank zal beginnen voorlopig.
Oud 29-01-2007, 00:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
spelVout schreef op 28-01-2007 @ 16:22 :
Boy Waterman van SC Heerenveen naar AZ voor een halfjaar, zonder optie tot koop. Heerenveen wilde alleen verhuren als hij zijn contract verlengde, en dat heeft hij nu dan ook gedaan.
Op Waterman heeft AZ toch echt ook een optie tot koop...
Oud 29-01-2007, 19:32
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-01-2007 @ 01:23 :
Op Waterman heeft AZ toch echt ook een optie tot koop...
Nee hoor

Van de officiele clubsite van Heerenveen:

Heerenveen hoopt dat Waterman en Ghoochannejhad de nodige speeltijd krijgen in Alkmaar en Deventer. Koos Formsma: ,,In onzer visie moeten jonge talenten zoals Boy en Reza wedstrijden op niveau spelen om beter te kunnen worden.’’ AZ heeft geen optie tot koop op Waterman. De doelman keert in de zomer terug naar Friesland en moet dan opnieuw de concurrentie met Vandenbussche aangaan.

Koos Formsma. ,,Komende zomer moeten Boy en Brian opnieuw uitmaken wie eerste keeper wordt. Ik hoop dat Boy in Alkmaar de kans krijgt zich op het hoogste niveau te bewijzen. Op die manier kunnen we een beter vergelijk maken tussen beide keepers. We moeten Boy nu beoordelen op zijn wedstrijden in het tweede. Dat is geen reële vergelijking met de eredivisie.’’
Oud 29-01-2007, 22:46
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
spelVout schreef op 29-01-2007 @ 20:32 :
Nee hoor
Veel tegenstrijdige berichten dan, wat betreft Waterman...
Maar goed, erg vind ik het niet. In Waterman zie ik niet bepaald een verlosser. Hij is echt 3e of 4e keus geweest, en alleen gehaald omdat die Braziliaanse en Argentijnse keepers niet haalbaar bleken.
Laat Zwarthoed volgend seizoen maar concurreren met Didulica. En laten we hopen dat Didulica iig voor de Play offs weer fit is.
Oud 29-01-2007, 22:51
Gimme more beer
Lorenzo Davids toch nog naar NEC. Vreemd verhaal, maar wel een redelijke aankoop.
Oud 29-01-2007, 22:54
Verwijderd
Slijngard op huur naar Groningen
Boerrigter op huur naar Haarlem
Oud 29-01-2007, 23:49
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-01-2007 @ 23:51 :
Lorenzo Davids toch nog naar NEC. Vreemd verhaal, maar wel een redelijke aankoop.
Nja het wordt er wat overizchterlijker op achterin bij Feyenoord.

Davids Greene Drenthe was natuurlijk verdomd lastig om te kijken en uit mekaar te houden
Oud 30-01-2007, 10:23
Fides
Fides is offline
Belaid (19 jaar) van Internazionale naar PSV op huurbasis
Oud 30-01-2007, 11:06
Fides
Fides is offline
Maikel Aerts mag gaan keepen in Tilburg voor een half jaar.
Oud 30-01-2007, 12:07
one.
one. is offline
Citaat:
Fides schreef op 30-01-2007 @ 11:23 :
Belaid (19 jaar) van Internazionale naar PSV op huurbasis
Dat vind ik nou een rare actie. Ze hebben net één van de meest talentvolle middenvelders van Nederland verhuurd en nu huren ze een jonge Tunesische middenvelder.

Regels voor berichten