Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2006, 10:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
1 uur les gehad, en ik heb net gesport dus nu ben ik dood en er stond een jongen achter me de hele tijd (echt 5 min ) in de spiegel te kijken terwijl ik me kapot aan het zweten was en ik dacht donder op het was heel freaky iig.
zometeen ga ik eten en dan weer naar school en DAN naar m'n vriendje. vanavond gooische vrouwen holladiejeee en lekkerr lezen.
Oud 21-09-2006, 14:30
Verwijderd
Je om half elf 's ochtends mee laten lokken om bier te gaan drinken in de brandende zon, oei. Dat je spreekwoordelijke klomp dan breekt, of eigenlijk de hak van je gave koperkleurige überlaarsjes, oei^2. Dat er dan een gristen komt die precies dezelfde schoenen haalt als jij enkele weken terug, maar dan nét iets anders, terwijl ze voor de rest ook alleen maar een rip-off garderobe heeft en mensen inmiddels tegen haar zeggen van "HEY, was jij nou Masha of Mariska, want jullie lijken zo op elkaar,' oei^666.

Maar ik heb wel een nieuwe sjaal.
Oud 21-09-2006, 14:37
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
dinsdag was het ITLAPD en hadden we een groots piratenfeest dat te vroeg werd beeindigd doordat heel de buurt last bleek te hebben van ons ge-YARRR!!! maar ach het was niet bij mij thuis dus sod the neighbours. die avond onverwacht in bed beland met een vriendin van me. toen gisteren moest ik heel de dag werken wat wel vermakelijk bleek te zijn. daarna maar weer naar het piraten hoofdkwartier om nog ff te helpen met wat troep op te ruimen en Layer cake te kijken. toen werd het weer veel te laat waardoor ik niet naar college ben gegaan en ik veel te lang ik bed heb gelegen en nu wat Duckman heb gekeken. ik heb verder mijn kamer opgeruimd en ga nu maar eens een ontbijt fixen en daarna wat voor school doen, wiet kopen en bij een maat van me chillen.
Oud 21-09-2006, 14:57
Electriq
Electriq is offline
Gister zomaar de kroeg in geweest na een late dienst, aldaar goot mn vriendin een glas water leeg over mn broek en ik daarna over die van haar en zo kwam het dat we de hele avond kletsnat waren hahahihihoho Er probeerde nog iemand een grapje over te maken door heel vaak te zeggen dat ik voortaan wat eerder naar de wc moet gaan. Toen had ik heel veel wijn op en ik zei 'ZOMG EEN GRAPJAS' Bah het was een hele vieze oude man.
Vanmorgen uitgeslapen, ik heb de hele dag nog geen reet gedaan en ik ga vanavond even werken in de winkel, blll geen zin in. Daarna ga ik lekker huiselijk thuisblijven met een filmpje op de bank ofzo.
WAARR BLIJFT BIJ MIJ DE SEX GVD
Oud 21-09-2006, 15:22
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Moet ik anders even langs Zwolle komen?
Oud 21-09-2006, 15:25
Electriq
Electriq is offline
yarrrrrrrrr
Oud 21-09-2006, 17:24
Verwijderd
ik heb de halve dag bij gebrek aan beter het Groene Boekje Dictee gespeeld op mijn werk, en ik hoop maar dat het geen oude versie is anders leer ik nu de verkeerde spelling
Oud 21-09-2006, 18:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Vandaag naar een begravenis geweest, was klote maar dat is logisch. Toen zitten zuipen met mn moeder en wat gegeten, en zo ga ik bowlen met wat huisgenoten.
Oud 21-09-2006, 18:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest werken en dat al om kwart over 6 en dat vind ik geen tijden hoor mensen! Dan hoor ik nog in m'n nest te ronken.
Maar goed, twas ok, Ik kan het goed vinden met sommige nieuwe collega's en ik was zelfs zo gezellig aan het roddelen dat ik gewoon m'n trein mistte en bijna een uur te laat naar huis ging, omg! Toen moest ik bij ons fijne gemeentehuis wat kopieeen laten maken met een echtheids waarmerk (anders gelooft de UU niet dat m'n schoolcijfers echt zo slecht waren), maar toen bleek het gemeentehuis ineens niet meer in het gemeentehuis te zitten, maar in het bankgebouw.
Nee, ik woon niet in een logisch dorp.
Toen mocht ik nog even op mijn 10 maanden oude ADHD nichtje passen en daarna een flinke bak kip kerrie verorberd. Yummie.
En over een uurtje moet ik alweer naar bed eigenlijk, want ik moet om 5 uur weer op.
Oud 21-09-2006, 19:21
Verwijderd
wat voor studie wil je gaan doen trimm?
Oud 21-09-2006, 19:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Engels. Hoe kan het ook anders.
Oud 21-09-2006, 19:24
Verwijderd
leuk ik doe het ook, maar dan HBO
Oud 21-09-2006, 19:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Op HBO is't toch alleen leraren opleiding?
Daarom heb ik voor de Uni gekozen, want ik hou niet zo van kinderen. Ik ben bang dat ik perongeluk wat corrigerende tikken ga uitdelen ofzo.
Oud 21-09-2006, 19:31
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-09-2006 @ 20:23 :
Engels. Hoe kan het ook anders.
Oud 21-09-2006, 19:32
Otis
Otis is offline
leuk trimm
Oud 21-09-2006, 19:33
Verwijderd
jep, hoewel je er ook andere dingen mee kunt doen. maar het is wel redelijk praktijkgericht allemaal. ik wil ook 1e graads bevoegdheid erachteraan doen zodat ik ook bovenbouw havo en vwo mag lesgeven, heb het ook niet zo op dat jonge grut
Oud 21-09-2006, 19:34
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik wil ook geen schurftige koters van anderen les geven. Alleen mijn eigen kinderen Die worden tweetalig opgevoed, zonodig onder dwang.
Oud 21-09-2006, 19:38
Verwijderd
Onze gave CKV3-leraar zei aan het begin van de vijfde: "Hallo, ik ben dhr. Bakker, de meesten van jullie haten mij omdat jullie les van me gehad hebben in de brugklas. Nou, wees maar gerust, ik ben alleen zo'n klootzak tegen de brugklassen, nu ik hier met enigszins gemotiveerde bovenbouwmensen zit, ben ik stukken aardiger."
Oud 21-09-2006, 20:32
Bell
Bell is offline
ik ben naar school gebust, daar heb ik van 9.45 tot 15.45 gezeten.. toen weer naar huis gebust, even wat mailtjes verzonden, even gemsnt, me afgevraagt of ik die ene jongen nou zou aanspreken, gedouched, voetbal kijken..
Oud 22-09-2006, 00:34
Carn
Carn is offline
4 uur geslapen
opgestaan
gedouched
een ferme presentatie gegeven op school
wat projectshizzle gedaan
naar huis
even geslapen
wat boodschappen gedaan
gegeten
naar een kèkke band in bels
daar blijven hangen
weer naar huis
zo douchen en slapen.
Oud 22-09-2006, 09:16
nps
nps is offline
ik ging naar school maar ik ben een beetje gaar en mijn cappucino was ook een beetje gaar, maar nu heb ik milk en fruit! yeah.
Oud 22-09-2006, 11:59
Verwijderd
ik werd net pas wakker,terwijl ik om 9.20 op school had moeten zijndat was balen.
nu ga ik de hele dag een studeren en vnavond naar ekko en daarna naar een feestje.
Oud 22-09-2006, 12:14
Verwijderd
EN WANNEER KOMT DE STUFI
Oud 22-09-2006, 12:15
Verwijderd
vannacht gewerkt, veel te vroeg wakker geworden door die kutzon die op mijn hoofd scheen , zo verf halen voor m'n kamer want die is te klinisch, en plantjes kopen bij de AH want 1+1gratis
Oud 22-09-2006, 12:15
Verwijderd
ik heb mijn stufi al!
Oud 22-09-2006, 12:18
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Urm schreef op 22-09-2006 @ 13:15 :
ik heb mijn stufi al!
Ja, ik was ook aangenaam verrast toen ik een smsje kreeg van de Rabobank daarnet
Oud 22-09-2006, 12:49
botulismf
botulismf is offline
Ik stond net in de bus naast een kinderwagen, en daarin zat een mokkakleurig hummeltje van een jaar of anderhalf met een ruig petje op zijn kop mij permanent aan te staren met zijn grote donkerbruine kijkers. Hij moet me aan hebben gezien voor de nieuwe profeet. Ik vond 'm schattig, en als ik niet enige vorm van zelfbeheersing bezat, had ik hem mee naar huis genomen.

Verder heb ik vandaag een drietal uren op school intensief zitten typen, vooral om stijlfouten uit het werk van anderen te halen. En ik heb de keuken compleet schoongemaakt, zelfs de randjes bovenop de kasten die duidelijk nooit eerder waren gepoetst!

Zometeen moet ik terug naar school, want we gaan op bezoek bij een directeur van een basisschool die ons voorlopige werk zal beoordelen.
Oud 22-09-2006, 13:04
__
__ is offline
OV opgehaald productief dagje alweer he. nu huiswerk doen terwijl het vet lekker weer is en vanavond werken terwijl het vast nog steeds lekker weer is.
Oud 22-09-2006, 13:12
Electriq
Electriq is offline
Debielen bij Veldzicht hebben me loon uitbetaald terwijl ik er niet meer werk, maar alleen stagevergoeding zou moeten krijgen. Nu moet ik gvd een maand met dat geld rondlopen en dán wordt het teruggevorderd
Oud 22-09-2006, 15:40
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 22-09-2006 @ 13:49 :

Verder heb ik vandaag een drietal uren op school intensief zitten typen, vooral om stijlfouten uit het werk van anderen te halen. En ik heb de keuken compleet schoongemaakt, zelfs de randjes bovenop de kasten die duidelijk nooit eerder waren gepoetst!
goh, komen je ouders langs?
Oud 22-09-2006, 15:43
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ging naar school maar we hadden blijkbaar vrij. Toen ben ik de stad in gegaan met vriendinnetje en hebben we alles leeggekocht. En toen zijn we brak koffie gaan drinken. Ik heb net mn kamer opgeruimd en lekker gedouched en dan ga ik bij mn ouders eten. En dan ga ik naar een of ander arty klote feestje met goedkoop bier en dan komt mn vriendje bij me spelen. olladiejee
Oud 22-09-2006, 15:43
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-09-2006 @ 16:40 :
Ja, maar dat is niet de reden! Ik heb er nu al een beetje een traditie van gemaakt om vrijdag alles een beetje op te ruimen en schoon te maken. Want door de week heb ik daar weinig tijd voor, en op zich hecht ik wel waarde aan een schoon huis!

En daarnaast ehhhh.... komen mijn ouders.
Oud 22-09-2006, 15:44
Verwijderd
gewerkt en met mijn broertje gexboxt en we kwamen maar niet verder bij een level dus nu ben ik gefrustreerd oohh
Oud 22-09-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 22-09-2006 @ 16:40 :
pwned
Oud 22-09-2006, 16:27
Verwijderd
Vanmorgen vooral gestressed en chagrijnig geweest. Vanmiddag wat rode wijn gedronken en een stukje Requiem for a dream verder gekeken.

Verder vrij weinig.
Oud 22-09-2006, 16:58
dark princess
dark princess is offline
vanmorgen: ontbeten, boodschappen gedaan, uitgezocht hoe vroeg ik moet vertrekken als ik morgen om 10 uur in Leusden moet zijn (gaat dus niet door, ga niet om half 7 met een taxi )

vanmiddag: lunch, hond uitgelaten, geleerd van half 2 tot half 5 en daar ben ik zeer trots op!

net gekookt en gegeten (nasi) en straks douchen en naar bandjes in een nog kleinder gehucht dan waar ik in woon (bij mn ouders dan), met één café en één kerk...hopend op vermaak van mensen, want ik ga alleen
Oud 22-09-2006, 17:07
Drez
Drez is offline
geslapen, brood gekocht, ontbeten met vriendje, beetje zitten typen thuis, gegeten, nogmeer typen en tas pakken, straks naar vergadering en dan naar mijn ouders.
Oud 22-09-2006, 19:39
Verwijderd
gister uit geweest, en we waren kenkerlam en toen sliep ik bij scarlett onder de lakens
vandaag teringbrak gewerkt, zo wijntjes drinken, morgen weer om 0700 werken
Oud 22-09-2006, 21:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
gisteren ging ik na school bij m'n vriendje eten en toen ging hij weg en gingen zn moeder en ik met de hond wandelen en daarna hebben we samen tv gekeken en vandaag ging ik weer naar school en even langs m'n vriendje maar dat was niet zo gezellig maar gelukkig moest ik toen ookalweer werken en daarna heb ik lang gedoucht en naar jody bernal gekeken en ik ga nu al naar bed want ik ben kapot.
Oud 22-09-2006, 21:13
kuik
kuik is offline
gister kwamen mijn ouders mn laptop afleveren bij mijn kamer (L) en daarna natuurlijk ganz viel gecomputerd en gehangen in mijn kamer met een aantal medebewoners en ik werd keihard gedist door mijn hippie-buurman, maar gelukkig gaat hij verhuizen naar den haag GA MAAR LEKKER WEG JA. en ik werd nog voor 'lief, schattig en verlegen' uitgemaakt door een andere buurman en omg ik word daar zo moe van. ik ben helemaal niet zo lief, flikker op. uiteindelijk lag ik pas om 3 uur in bed terwijl ik mij had voorgenomen om vroeg naar bed te gaan, maar gelukkig had ik pas om 11 uur college. het was een patientcollege met een man die bijna slokdarmkanker had. toen was er stufi en ging ik naar de stad. en toen fietste ik terug naar mn kamer, maar toen viel mn ketting er bij amstel-hotel af dus toen moest ik vanaf daar helemaal lopen en dat is wel 10 minuten fietsen, dus wel een half uur lopen
Oud 22-09-2006, 21:45
Verwijderd
morgen ga ik op visite in BARNEVELD hell yes en 's avonds naar een gothicfeest. het derde weekend achter elkaar naar gothic. gothic revival
Oud 22-09-2006, 22:07
11
11 is offline
Vanmorgen wilde ik me express verslapen, want ik was echt moeeeee. Uiteindelijk was ik er maar toch net op tijd uit gegaan. Ik was daardoor ook net op tijd stage. Eenmaal op stage aangekomen, zocht ik naar een plaatsje waar ik stiekem in slaap kon vallen. Helaas was dit mislukt, want iedereen was aanwezig op de afdeling, dus het zou opvallen . Toen ik naar huis reed werd ik ook nog eens geflitst . (Nou vraag ik me af of ik de boete zelf moet betalen of dat mn pa zo sociaal is...) Daarna moest ik op mn neefje en nichtje passen. We zijn naar het circus geweest, eigenlijk was dat best leuk , op de clown na dan. Dat was echt te lam voor woorden.
Oud 22-09-2006, 22:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
11 schreef op 22-09-2006 @ 23:07 :
(Nou vraag ik me af of ik de boete zelf moet betalen of dat mn pa zo sociaal is...)
Volgens mij weet je zelf het antwoord

Ik heb vanochtend met een kater een begroting gemaakt, en dan doel ik niet op de katachtige soort. Daarna met wat projectlui op school gezellig gepraat over onze projecten wat verder 0,0% educatieve waarde had maar school kicked op dat soort dingen dus dan kunnen ze het krijgen ook. Toen ben ik gaan slapen in de trein, en voor de rest heb ik alleen maar Veronica Mars gekeken want ik ben te gaar om iets anders te doen.
Oud 22-09-2006, 22:53
Otis
Otis is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 22-09-2006 @ 22:45 :
morgen ga ik op visite in BARNEVELD hell yes en 's avonds naar een gothicfeest. het derde weekend achter elkaar naar gothic. gothic revival
omg gothicparties in barneveld

vandaag ging ik werken en ik heb de hele dag gelezen , o.a in alles is verlicht van foer en ik begin de vertaling beetje bij beetje een beetje te waarderen. Ik las ook nog de RED en daarin stond een interview met AYAAN en daarin vertelde dat ze o.a in EDE (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en in volendam heeft gewoond. scary dus.
toen fietste ik naar huis en was ik bijna dood en toen hoorde ik dat anky een eigen paardenshow op tv krijgt .
Daarnet kwam jimmy who even langs om HALLOWEEN te kijken en we gingen heel even naar de coffeeshop bij mij in de straat en er stond opeens een gabber van 14 achter de bar en er werd kkharde hardcore gedraaid in noord en hij vroeg ons om id terwijl we 40 jr ouder zijn maar ok. jamie lee coitus lijkt trouwens heel erg op stephanie (surf)plank van baywatch
Oud 22-09-2006, 23:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Weer eens gewerkt, weer eens heel vroeg en nu begon ik echt te merken dat vroeg opstaan niet my cup o' tea is. Ik moest er 3 bakken koffie ingieten voordat ik ook maar enigszins functioneerde of aanspreekbaar was en daarna was ik chagrijnig als een mofo. Gelukkig is mijn nieuwe collegin een lieverd en kreeg ik af en toe schouderklopjes enzo, want zij vind alles ook kut en ze leeft mee. Heel sympathiek.
Zodra ik thuis was ging ik douchen en maffen en na anderhalf uur ofzo werd ik wakkergeschreeuwd door m'n pa, want we gingen blijkbaar uit eten in de stad en ik moest dus mee.Minpuntje: Ik was in slaap gevallen met nat haar en dus stond m'n haar rechtovereind. teh drama!
In de stad was het rustiger dan ik het ooit heb meegemaakt op een vrijdagavond. In ons 'stamrestaurant' zaten maar 6 mensen ofzo, terwijl het normaal zoeken is naar een plekkie. Fucking weird. Het geld zal wel op zijn ofzo.
Maar ja, dat was dus een keer relaxt eten en het was tasty alleen er was een nieuw meisje en die snapte er niet veel van, maar ja iedereen moet 't leren.
Oud 23-09-2006, 00:12
June bug
June bug is offline
Ik had om half 10 les maar ik versliep me en werd om 5 over 9 wakker. Toch maar snel naar de les gegaan, waar ik om 10 voor 10 aankwam maar toch kreeg ik een bekertje warme chocomel van de leraar jeuj. Toen had ik nog meer lessen en t was echt een saaie dag want er gebeurde niks boeiends. Thuis wat tv kijken en computeren en toen belde m'n moeder om te vertellen dat ze een nieuwe baan heeft dus dat was cool. En toen belde ook m'n vader nog om te vragen of hij en z'n vriendin morgenochtend om 11 uur langs konden komen dus toen ben ik als een gek gaan opruimen en nu ga ik zo slapen.
Oud 23-09-2006, 01:32
Verwijderd
Ik ben nu al ruim drie uur níet aan het roken omdat ik telkens denk dat de ouders bijna thuiskomen, maar ze blijven telkens weg. Voor de rest heb ik gesocialized en bier gedronken en toen thuis gesocialized op het internet en bier gedronken en zometeen ga ik maar gewoon búiten roken want verdomme wat moet een mens anders in deze woelige tijden
Oud 23-09-2006, 02:03
ZerO
ZerO is offline
Mijn dag kent alleen maar hoogtepunten
1 Ik moest vroeg naar school en boeh
2 Ik moest werken en omg ik had een kut onderzoek waarbij ik steeds voicemails aan de lijn kreeg aaaaaaaaaaah na een half uur had ik hoofdpijn maar ik heb met een collega uit wanhoop maar galgje gespeeld
3 net met twee vrienden gezellig bier en nep bailey's zitten drinken en oh we hebben cluedo gespeeld en ik heb gewonnen maar goed dat zullen ze nooit toegeven.
dat laatste was werkelijk leuk maar dat begrijpen jullie ook wel
Oud 23-09-2006, 02:28
Verwijderd
-Kijkavond gehad.
-Laaaaaaaaaaange discussies over nieuwe huisgenote met huisgenotes en huisgenoot
-Behoorlijk eensgezindheid met huisgenoot over nieuwe huisgenote
-tussendoor net iets te veel wijn / wiet.

En morgen maar even beslissen.
Oud 23-09-2006, 03:18
knir
knir is offline
uitgeslapen
boodschappen gedaan
poging tot studeren
nog meer slapen
eten
gin-tonic
en zometeen naar een house warming parteh yeah

Regels voor berichten