Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En daarnaast ehhhh.... komen mijn ouders. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb vanochtend met een kater een begroting gemaakt, en dan doel ik niet op de katachtige soort. Daarna met wat projectlui op school gezellig gepraat over onze projecten wat verder 0,0% educatieve waarde had maar school kicked op dat soort dingen dus dan kunnen ze het krijgen ook. Toen ben ik gaan slapen in de trein, en voor de rest heb ik alleen maar Veronica Mars gekeken want ik ben te gaar om iets anders te doen.
||
Citaat:
![]() vandaag ging ik werken en ik heb de hele dag gelezen , o.a in alles is verlicht van foer en ik begin de vertaling beetje bij beetje een beetje te waarderen. Ik las ook nog de RED en daarin stond een interview met AYAAN en daarin vertelde dat ze o.a in EDE (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en in volendam heeft gewoond. scary dus. toen fietste ik naar huis en was ik bijna dood en toen hoorde ik dat anky een eigen paardenshow op tv krijgt ![]() ![]() ![]() Daarnet kwam jimmy who even langs om HALLOWEEN te kijken en we gingen heel even naar de coffeeshop bij mij in de straat en er stond opeens een gabber van 14 achter de bar en er werd kkharde hardcore gedraaid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |