| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet gewoon leren dat mannen ook mij leuk kunnen vinden. Door m'n vorige relatie is m'n eigenwaarde echt tot het nulpunt gedaald Ik neem jongens al snel dingen kwalijk die ik m'n ex kwalijk nam, terwijl het soms niet fair is. Maar goed om te horen dat het beter kan worden Ontopic: hij mag wel eens iets van zich laten horen. Morgen is het zaterdag, en hij zou nog de details geven. Ik ga er niet achteraan, als hij wil, dan moet hij dat maar duidelijk maken. Wat heb ik soms een hekel aan alles wat met mannen te maken heeft
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, 't is natuurlijk ook fout om nu naar die grens toe te gaan leven, vol spanning, want dan gaat het natuurlijk fout omdat er zo'n rare spanning is
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Maar dat is inderdaad ook weer helemaal goed gemaakt
|
||
|
|
||
|
Citaat:
. Mijn eigenwaarde was inderdaad ook ontzettend gedaald, mijn vriend merkte ook echt dat ik terughoudend was, omdat ik geen zin had om weer gekwetst te moeten worden. Maar als je de juiste persoon tegen komt, dan voel je dat vanzelf en stel je je vanzelf open . Ook al ben je bang, je gevoel weet wel of het goed zit . En stukje bij beetje zal ook het vertrouwen in jongens terug komen, jij hebt gewoon toevallig net met een klootzak te maken gehad, net zoals ik. Maar laat het die ene klootzak niet verpesten voor de leuke jongens. Als ik mijn ex ooit nog zie, zal ik hem hooguit bedanken. Omdat ik nu weet wat een slechte relatie is, en hoe een goede relatie kan zijn. Met dank aan hem, voor het vergelijkingsmateriaal.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
. En je kunt het beter nú leuk hebben dan hopen op 2 jaar of langer bij elkaar te zijn.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
no offence natuurlijk.
| Advertentie |
|
|
![]() |