Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 16:03
Verwijderd
wat ben jij een ongeloofelijke klootzak zeg, ze is je eigendom niet en je hebt niets te zeggen over wat zij al dan niet wil. Je zou je vriendin eens moeten vertrouwen.
Advertentie
Oud 01-10-2006, 16:05
Lente
Lente is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 17:00 :
Nou, het gaat mij er niet om dat het over 3 jaar is. Het gaat mij om het feit, wat over 3 jaar is had ook volgende week kunnen zijn.

Als ik er niet bij ben, ja dan wordt het moeilijk.. dan laat ik de keus aan haar, ik ga haar avond niet verzieken door te zeggen.. je mag niet dansen want ik ben er niet bij. Dan zeg ik tegen haar, je weet hoe ik erover denk, doe vooral hetgeen waar je je goed bij voelt, en ik vertrouw je. Ik wil zowiezo niet dat ze met iemand zou schuifelen.
Maar waarom maak je je zorgen om iets waarover je je nog helemaal geen zorgen hoeft te maken? Ik bedoel, het ís niet volgende week maar pas over 3 jaar.

Waarom doe je niet net zo als je er wel bij bent? Dan vertrouw je haar toch niet ineens minder? Ze zal echt niet intiem met iemand gaan dansen als jij naast haar staat lijkt me. Als ze dat wel doet kun je er altijd nog iets van zeggen, maar toestemming vragen..
Oud 01-10-2006, 16:14
Frondish
Frondish is offline
Nou, ik wil gewoon weten wie met haar danst, kijk nu kan ik het niet weten, maar als ik erbij ben kan ik het wel weten. En het is misschien ouderwets maar ik denk dat het zo hoort. Je laat toch niet zomaar iedereen met je vriendin dansen.

En ja het is pas over 3 jaar, maar wat dat aangaat zit ik raar in elkaar, ik kan me zorgen maken over iets wat pas over 10 jaar komt. Het gaat mij puur om de situatie, niet wanneer het is. Als ik daar niet over denk, dan zal het in me hoofd rond blijven spoken totdat ik er vrede mee heb gevonden op de manier hoe ik het wil. Dan hoef ik er niet meer aan te denken. Zo zit ik in elkaar
Oud 01-10-2006, 16:15
Estar
Estar is offline
Gaat ze nu ook niet uit dan?
Oud 01-10-2006, 16:15
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 02-10-2006 @ 01:33 :
wat ben jij een ongeloofelijke klootzak zeg, ze is je eigendom niet en je hebt niets te zeggen over wat zij al dan niet wil. Je zou je vriendin eens moeten vertrouwen.
En jij zou alle posts is eerst moeten lezen. En als je zo agressief ingesteld bent, reageer hier dan niet. Want daar heb ik geen zin in
Oud 01-10-2006, 16:16
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Estar schreef op 02-10-2006 @ 01:45 :
Gaat ze nu ook niet uit dan?
Nee we gaan beiden nooit uit, niet om die reden.. maar meer omdat we niet echt uitgaanders zijn. Nouja zij gaat wel eens naar feestjes van haar vriendinnen, als er iemand jarig is ofzo. Maar dat is geen probleem voor mij.
Oud 01-10-2006, 16:18
Estar
Estar is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 17:16 :
Nee we gaan beiden nooit uit, niet om die reden.. maar meer omdat we niet echt uitgaanders zijn.
Jij bent echt verliefd he?
Verwijderd
ik heb de posts gelezen en ben niet agressief ik vind alleen niet dat jij iets te zeggen hebt over wat je vriendin doet. je hebt haar maar te accepteren hoe ze is en als zij wil dansen met andere jongens dan moet ze dat vooral doen. En als jij je vriendin zou vertrouwen zou je daar ook helemaal geen punt van maken, het is maar dansen het is geen cursus kama sutra voor beginners.
Lente
Lente is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 17:14 :
Nou, ik wil gewoon weten wie met haar danst, kijk nu kan ik het niet weten, maar als ik erbij ben kan ik het wel weten. En het is misschien ouderwets maar ik denk dat het zo hoort. Je laat toch niet zomaar iedereen met je vriendin dansen.

En ja het is pas over 3 jaar, maar wat dat aangaat zit ik raar in elkaar, ik kan me zorgen maken over iets wat pas over 10 jaar komt. Het gaat mij puur om de situatie, niet wanneer het is. Als ik daar niet over denk, dan zal het in me hoofd rond blijven spoken totdat ik er vrede mee heb gevonden op de manier hoe ik het wil. Dan hoef ik er niet meer aan te denken. Zo zit ik in elkaar
Misschien moet je het omdraaien: je vriendin danst toch niet zomaar met iedereen? Zeker als je samen naar een gala gaat denk ik dat je je hier helemaal geen zorgen om hoeft te maken. Meer als je samen uitgaat met een groep, wat jullie dus niet doen, zullen jullie allebei met anderen dansen. Gewoon omdat je met een groep bent en je niet alleen maar tegenover elkaar staat maar ook tegenover anderen. 8 pagina's aan reacties zijn denk ik vooral gebaseerd op gewoon uitgaan en niet op een gala waar je echt met zn tweeen heengaat
Oud 01-10-2006, 16:19
Frondish
Frondish is offline
Jij weet niks van mijn vertrouwen voor haar af.

Estar, ja ik ben echt verliefd, maar hoezo zegt je dat?
Oud 01-10-2006, 16:21
Estar
Estar is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 17:19 :
Jij weet niks van mijn vertrouwen voor haar af.

Estar, ja ik ben echt verliefd, maar hoezo zegt je dat?
Omdat je niet echt realistisch bent(is erg aandoenlijk hoor maar niet slim)
Oud 01-10-2006, 16:23
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Lente schreef op 02-10-2006 @ 01:48 :
Misschien moet je het omdraaien: je vriendin danst toch niet zomaar met iedereen? Zeker als je samen naar een gala gaat denk ik dat je je hier helemaal geen zorgen om hoeft te maken. Meer als je samen uitgaat met een groep, wat jullie dus niet doen, zullen jullie allebei met anderen dansen. Gewoon omdat je met een groep bent en je niet alleen maar tegenover elkaar staat maar ook tegenover anderen. 8 pagina's aan reacties zijn denk ik vooral gebaseerd op gewoon uitgaan en niet op een gala waar je echt met zn tweeen heengaat
Hmm, maar wat moet ik me voorstellen bij het dansen in een disco? Ik ben 1 keer in me leven naar een disco in spanje geweest, en daar zag ik eigenlijk alleen maar mensen een beetje sletterig gedrag tegenover elkaar vertonen, een beetje extra geil tegen elkaar aandansen dit en dat.

Maar met een groep uitgaan, dat doen we niet.. we gaan zowiezo niet uit.. geen behoefte aan. En al zouden we dat wel doen, dan zijn die groep vrienden van ons. Maar ik kan me zo'n situatie eigenlijk moeilijk voorstellen, dus ik weet niet hoe ik zou reageren.
Oud 01-10-2006, 16:25
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Estar schreef op 02-10-2006 @ 01:51 :
Bedoel je dat ik niet realistisch ben omdat ik nooit uit ga? Ik ging echter nooit uit.. ook voordat ik al met haar had. Ik heb er nooit behoefte gaan gehad, en vond het min of meer zonde van me geld.
Oud 01-10-2006, 16:26
Estar
Estar is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 17:25 :
Bedoel je dat ik niet realistisch ben omdat ik nooit uit ga? Ik ging echter nooit uit.. ook voordat ik al met haar had. Ik heb er nooit behoefte gaan gehad, en vond het min of meer zonde van me geld.
Nou niet echt in dat opzicht, ik ga ook niet vaak uit.

Maar je hebt een Poolse vriendin, je verwacht wel dat jongens jou toestemming gaan vragen om met haar te dansen, dat kun je sowieso wel vergeten lijkt me.

Daarbij staan Poolse meisjes erom bekend dat ze met elke jongen (vooral jongens uit het buitenland) gaan omdat ze geld hebben.
Oud 01-10-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Sigúr schreef op 01-10-2006 @ 17:18 :
ik heb de posts gelezen en ben niet agressief ik vind alleen niet dat jij iets te zeggen hebt over wat je vriendin doet. je hebt haar maar te accepteren hoe ze is en als zij wil dansen met andere jongens dan moet ze dat vooral doen. En als jij je vriendin zou vertrouwen zou je daar ook helemaal geen punt van maken, het is maar dansen het is geen cursus kama sutra voor beginners.
Je hebt het ene uiterste ('Jij mag niets van mij! Ik verbied het je!') en het andere (''t Kan me niet schelen wat je doet.'), er zit echt nog wel iets tussen hoor. Je kan samen over dingen praten, misschien wat rekening met elkaar houden, maar vooral kan je dingen uitleggen.

Als mijn man iets aan mij ziet wat hij liever anders heeft, dan kunnen we er over praten. Dat wil niet zeggen dat hij zijn zin krijgt, en ik niet, maar dan we misschien een middenweg kunnen vinden, of dat we besluiten dat we wat dat gedrag betreft gewoon van mening verschillen. Ik doe hetzelfde bij hem. Als je nooit mag zeggen waar je je aan stoort, dan kom je ook nergens.

(En ik zeg dus niet dat je je maar onbeperkt moet aanpassen, maar soms hoor je iets waar je nooit bij stil hebt gestaan.)
Oud 01-10-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 01-10-2006 @ 17:26 :

Daarbij staan Poolse meisjes erom bekend dat ze met elke jongen (vooral jongens uit het buitenland) gaan omdat ze geld hebben.
Nou ja zeg, doe even normaal. Dat is echt de grootste onzin ooit! Misschien dat jij net twee Poolse meisjes kent die dat doen, maar dat zegt echt niets over Poolse meisjes in het algemeen.
Oud 01-10-2006, 16:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 17:16 :
Nee we gaan beiden nooit uit, niet om die reden..
Zegt ze...
Oud 01-10-2006, 16:42
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-10-2006 @ 17:37 :
Nou ja zeg, doe even normaal. Dat is echt de grootste onzin ooit! Misschien dat jij net twee Poolse meisjes kent die dat doen, maar dat zegt echt niets over Poolse meisjes in het algemeen.
En zeker niks over Poolse meisjes in Belgie, want de meisjes die wanhopig op zoek zijn naar een buitenlandse jongen wonen meestal in Polen
Oud 01-10-2006, 16:43
Lente
Lente is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 01-10-2006 @ 17:42 :
En zeker niks over Poolse meisjes in Belgie, want de meisjes die wanhopig op zoek zijn naar een buitenlandse jongen wonen meestal in Polen
daar woont ze toch ook? of begrijp ik het nu fout
Oud 01-10-2006, 16:43
Estar
Estar is offline
Citaat:
Lente schreef op 01-10-2006 @ 17:43 :
...
Oud 01-10-2006, 16:45
juno
juno is offline
Ze heeft toch al een nederlandse jongen?
Oud 01-10-2006, 16:52
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Lente schreef op 01-10-2006 @ 17:43 :
Volgens mij begrijp je het goed.
Oud 01-10-2006, 17:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 17:00 :
Nou, het gaat mij er niet om dat het over 3 jaar is. Het gaat mij om het feit, wat over 3 jaar is had ook volgende week kunnen zijn.

Als ik er niet bij ben, ja dan wordt het moeilijk.. dan laat ik de keus aan haar, ik ga haar avond niet verzieken door te zeggen.. je mag niet dansen want ik ben er niet bij. Dan zeg ik tegen haar, je weet hoe ik erover denk, doe vooral hetgeen waar je je goed bij voelt, en ik vertrouw je. Ik wil zowiezo niet dat ze met iemand zou schuifelen.
Dus op dit moment kan ze in Polen (zonder jou) gewoon dansen met andere mannen
Zolang jij er niet bij bent weet je het dus ook nooit...
Oud 01-10-2006, 17:32
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 16:54 :
ik denk je daar juist wel te ver gaat
Als ik vanaf het begin af aan duidelijk maak dat ik een vriend heb en er komt verder niets van? Dat doe ik dan wel en stond er niet duidelijk in.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Ik ben zelf nogal jaloers aangelegd, dus over het algemeen dans ik zelf niet met andere jongens als ik een vriend heb, maar ik snap best dat andere mensen daar niet zoveel kwaads in zien.
Oud 01-10-2006, 19:03
Frondish
Frondish is offline
Mijn vriendin woont in Polen ja, en dat iemand zei dat die alleen maar op geld uit zijn.. die zegt maar wat. Als je op datingbureau's gaat, dan tref je dat 9 van de 10 keer wel ja.. maar niet een meisje van 15 (inmiddels 16) die ik in spanje heb leren kennen.
Oud 01-10-2006, 19:10
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-10-2006 @ 02:46 :
Dus op dit moment kan ze in Polen (zonder jou) gewoon dansen met andere mannen
Zolang jij er niet bij bent weet je het dus ook nooit...
Ik geef haar de vrijheid te dansen met anderen ja, ik ga haar toch niet dwingen om thuis te blijven? Ze doet het wel uit vrije wil, maar ik verplicht niks.

En ik zal het nooit weten nee, maar ik vertrouw haar.

En dat iemand zei: Jij denkt dat ze niet uitgaat.
Dat is iets wat ik zeker weet, ze is tenslotte elke avond online, zodra ze uit school is.. we praten altijd, soms dan zit ze langer op school, of ga ik naar de sportschool. Dan spreken we elkaar maar een uurtje ofzo, geen probleem. Maar ik weet zeker dat ze niet uit gaat. Ik ken haar.
Oud 01-10-2006, 19:28
Estar
Estar is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 20:03 :
Mijn vriendin woont in Polen ja, en dat iemand zei dat die alleen maar op geld uit zijn.. die zegt maar wat. Als je op datingbureau's gaat, dan tref je dat 9 van de 10 keer wel ja.. maar niet een meisje van 15 (inmiddels 16) die ik in spanje heb leren kennen.
OOOhhh, mjah de meisjes die in het buitenland achter het geld aan gaan gaan toch naar turkije, spanje is inderdaad heel betrouwbaar terrein
Oud 01-10-2006, 19:48
Frondish
Frondish is offline
Wees nou is realistisch, een meisje dat met haar ouders op vakantie gaat, 15 jaar.. Als zij dat zo graag zou willen, had ze zich allang met jong laten douwen door mij, en dat doet ze ook niet... jullie kennen haar toch niet zoals ik haar ken, dus waaruit concluderen jullie dat ze daartoe in staat is? omdat ze uit polen komt? Zij valt absoluut niet onder de arme Polen :/ integendeel
Oud 01-10-2006, 19:59
juno
juno is offline
Zoet maar. Wij geloven allang dat zij een keurig meisje is. Des te meer reden voor jou om dat als het op een schoolbal aankomt, ook te geloven.
Oud 01-10-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 01-10-2006 @ 17:21 :
Dat maakt het leven soms tenminste eens leuker, altijd dat realistische gezeik, dooie boel
Oud 01-10-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 01-10-2006 @ 17:40 :
Zegt ze...
En dan heeft iedereen hier over vertrouwen, en kom jij met zo'n opmerking, geweldig.
Oud 01-10-2006, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 01-10-2006 @ 20:28 :
OOOhhh, mjah de meisjes die in het buitenland achter het geld aan gaan gaan toch naar turkije, spanje is inderdaad heel betrouwbaar terrein
Wat heb jij voor een bekrompen beeld van romantiek en relaties zeg, alles gaat om het geld, flirten met anderen is normaal, enz.

Er bestaan ook nog steeds mensen die echt voor elkaar kiezen en geen behoefte hebben aan anderen, en die eerlijk zijn tegen elkaar.

Moeilijk te geloven en te accepteren soms?
Oud 01-10-2006, 20:41
juno
juno is offline
Hij zegt alleen wat die Fondish blijkbaar diep in zijn hart denkt. Het gaat om Fondish' vriendin, niet om die van Chimera, dus wie is er nou geweldig?
Oud 01-10-2006, 20:42
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 21:41 :
Hij zegt alleen wat die Fondish blijkbaar diep in zijn hart denkt. Het gaat om Fondish' vriendin, niet om die van Chimera, dus wie is er nou geweldig?
Ik geloof niet dat hij dat denkt...
Oud 01-10-2006, 20:44
juno
juno is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 21:42 :
Ik geloof niet dat hij dat denkt...
Waarom anders al dat gezever, waarom anders dit hele topic??

En als hij zo verschrikkelijk veel geruststelling behoeft van weet ik veel hoeveel straalonbekenden van een forum klopt er iets niet met zijn vertrouwen, en waarom zit hij dan nog in een relatie? In een lange afstandsrelatie draait het nog meer om vertrouwen dan met een meisje om de hoek.
Oud 01-10-2006, 20:49
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 21:44 :
Waarom anders al dat gezever, waarom anders dit hele topic??

En als hij zo verschrikkelijk veel geruststelling behoeft van weet ik veel hoeveel straalonbekenden van een forum klopt er iets niet met zijn vertrouwen, en waarom zit hij dan nog in een relatie? In een lange afstandsrelatie draait het nog meer om vertrouwen dan met een meisje om de hoek.
Volgens mij zocht hij alleen naar meer mensen die dezelfde gedachte hadden, niet naar bevestiging of hij zijn meisje kan vertrouwen.
Oud 01-10-2006, 20:51
juno
juno is offline
Turlijk, dom van mij. Hij zocht inderdaad bevestiging van de gefundeerdheid van zijn wantrouwen van zijn meisje.
Oud 01-10-2006, 20:54
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 21:51 :
Turlijk, dom van mij. Hij zocht inderdaad bevestiging van de gefundeerdheid van zijn wantrouwen van zijn meisje.
Laat maar.
Oud 01-10-2006, 20:56
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Even een nieuwe vraag: Frondish, je gaat al 15 maanden met dat meisje.. waar hebben jullie elkaar ontmoet? Op vakantie?
Oud 01-10-2006, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 21:56 :
Even een nieuwe vraag: Frondish, je gaat al 15 maanden met dat meisje.. waar hebben jullie elkaar ontmoet? Op vakantie?
In Spanje..

aangezien hij niet reageert
Oud 01-10-2006, 21:07
Estar
Estar is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 21:41 :
Wat heb jij voor een bekrompen beeld van romantiek en relaties zeg, alles gaat om het geld, flirten met anderen is normaal, enz.

Er bestaan ook nog steeds mensen die echt voor elkaar kiezen en geen behoefte hebben aan anderen, en die eerlijk zijn tegen elkaar.

Moeilijk te geloven en te accepteren soms?
Oud 01-10-2006, 21:24
Prue Halliwell
Nog een vraag aan DeltaOne en Frondish: hebben jullie zussen of zusjes?
Oud 01-10-2006, 21:29
Crimson
Crimson is offline
kan iemand dit topic ff samenvatten?

trouwens flirten met anderen is toch alleen maar grappig? ik vind dat absoluut niet erg, hij hoort toch bij mij
Oud 01-10-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 22:24 :
Nog een vraag aan DeltaOne en Frondish: hebben jullie zussen of zusjes?
Ik niet.
Oud 01-10-2006, 21:33
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 22:29 :
Ik niet.
En ergens verrast het mij niet...

Een kennis van mij, zet dames op een voetstuk. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar hij doet echt alsof vrouwen uit een ander universum komen. Hij vindt het normaal dat hij betaalt voor ze. Hij geeft ze cadeautjes... In zijn ogen zijn zij kleine poppetjes..

En nee, ik zeg niet dat jullie precies hetzelfde zijn!!!!

Maar ook hij heeft geen zus(je)sen
Oud 01-10-2006, 21:36
mrsjones
mrsjones is offline
Ja dat is een probleem, maar als het gewoon vriendschappelijk is en leuk dan maakt het niet uit en anders wel!
Oud 01-10-2006, 21:37
snoopy
snoopy is offline
jongens, waar gaaat dit allemaal over? *schudt hoofd*
Oud 01-10-2006, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 22:33 :
En ergens verrast het mij niet...

Een kennis van mij, zet dames op een voetstuk. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar hij doet echt alsof vrouwen uit een ander universum komen. Hij vindt het normaal dat hij betaalt voor ze. Hij geeft ze cadeautjes... In zijn ogen zijn zij kleine poppetjes..

Geld uitgeven aan mijn vriendin , ik ben niet gek

Neh...gewoon 50/50... en af en toe een (duur) cadeautje moet kunnen, maar dat is gewoon omdat ik van haar hou en haar graag gelukkig wil maken (natuurlijk is dat niet het enige waar je gelukkig van wordt, dat snap ik ook wel), en niet om haar te betuttelen als een pop ofzo.
Oud 01-10-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 22:42 :
Geld uitgeven aan mijn vriendin , ik ben niet gek

Neh...gewoon 50/50... en af en toe een (duur) cadeautje moet kunnen, maar dat is gewoon omdat ik van haar hou en haar graag gelukkig wil maken (natuurlijk is dat niet het enige waar je gelukkig van wordt, dat snap ik ook wel), en niet om haar te betuttelen als een pop ofzo.
Ik zou dat niet eens willen.
Ik wil altijd gewoon mijn deel betalen en als er iets voor mij betaald wordt, dan wil ik weer wat anders betalen.

Verder zou dat betuttelen ook echt niets voor mij zijn. Wil gewoon alles zelf dragen enzo, ben geen klein kind en ook niet zwak oid.
Oud 01-10-2006, 22:06
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 22:33 :

Ik neig daar ook wel eens toe
Maar ik heb wel een zusje

Regels voor berichten