Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Wat te doen met de nieuwe functies?
erin laten, vind ze een toevoeging 20 45.45%
eruit halen, spel wordt er onoverzichtelijk van 8 18.18%
sommige erin, andere eruit (zeg in het topic welke) 6 13.64%
sommige erin laten en sommige oude functies eruit (zeg in het topic welke) 1 2.27%
maakt me niks uit... 9 20.45%
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2006, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 11-10-2006 @ 18:08 :
Ja sorry, ik verdenk jou ook eigenlijk niet, maar ik heb liever dat jij eruit gaat dan ik.
Haha
Advertentie
Oud 11-10-2006, 18:33
Yerli
Yerli is offline
Femic
Cobalt
X-Ray

Misti
Elpida

Elpida
light fighter
ook hallo
Lisaaah
Misti
Severus
Femic
Leekah
Maxwell

Vanwege alle verdenkingen.. Dit is zo ongeveer het lijstje tot nu toe. Hoewel van sommige spelers alleen de verdenkingen hierin staan en ik niet zeker weet of ze er ook daadwerkelijk op hebben gestemd of gaan stemmen.

Zelf lees ik eerst nog even het topic door om te kijken of Elpida wel zo verdacht is. Eerst gaat iedereen voor Femic en dan in voor Elpida. Ik weet het zelf nog niet dus.

Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 19:46.
Oud 11-10-2006, 18:35
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Severus schreef op 10-10-2006 @ 15:15 :
Hmm, als Femic niet wordt opgegeten door de weerwolven deze ronde, zal ze bij de volgende dorpelingenronde vrijwel zeker het loodje leggen....
En ik weet niet precies hoe Severus deze post bedoelt.
Oud 11-10-2006, 18:44
Femic
Femic is offline
Ik denk doordat iedereen mij dus verdacht vond.. Anyway, ik heb dus op Elpida gestemd, om aan m'n eigen dood te ontsnappen.. Maar hey, misschien hebben jullie het wel allemaal bij het juiste eind en is ze idd wolf! (of leerling-heks, kan ook nog..)
Oud 11-10-2006, 18:48
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Femic schreef op 11-10-2006 @ 19:44 :
Ik denk doordat iedereen mij dus verdacht vond.. Anyway, ik heb dus op Elpida gestemd, om aan m'n eigen dood te ontsnappen.. Maar hey, misschien hebben jullie het wel allemaal bij het juiste eind en is ze idd wolf! (of leerling-heks, kan ook nog..)
Dat is inderdaad ook het meest logische, maar het kwam over alsof ze het nogal zeker wist. Maar veel mensen vonden je inderdaad nogal verdacht rond die tijd, alleen Zao net iets meer. Elpida is dan inderdaad de beste keus op het moment.
Oud 11-10-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Yerli schreef op 11-10-2006 @ 19:33 :
Femic
Leekah
Cobalt

light fighter
Maxwell

Misti
Elpida

Elpida
light fighter
ook hallo
Lisaaah
X-Ray
Severus
Femic

Vanwege alle verdenkingen.. Dit is zo ongeveer het lijstje tot nu toe. Hoewel van sommige spelers alleen de verdenkingen hierin staan en ik niet zeker weet of ze er ook daadwerkelijk op hebben gestemd of gaan stemmen.

Zelf lees ik eerst nog even het topic door om te kijken of Elpida wel zo verdacht is. Eerst gaat iedereen voor Femic en dan in voor Elpida. Ik weet het zelf nog niet dus.
Ik heb niet op femic gestemd. Ik verdacht/verdenk Femic, Elpida en Cobalt. Heb uiteindelijk gestemd op elpida omdat ik mee ben gegaan met de rest.
Oud 11-10-2006, 18:52
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
leekah schreef op 11-10-2006 @ 19:50 :
Ik heb niet op femic gestemd. Ik verdacht/verdenk Femic, Elpida en Cobalt. Heb uiteindelijk gestemd op elpida omdat ik mee ben gegaan met de rest.
Oke, Femic was namelijk het laatste wat ik van je had gelezen. Maar de uitslag is daarmee nu wel duidelijk denk ik.
Oud 11-10-2006, 18:59
Femic
Femic is offline
Citaat:
Yerli schreef op 11-10-2006 @ 19:48 :
Maar veel mensen vonden je inderdaad nogal verdacht rond die tijd, alleen Zao net iets meer.
Oh serieus? Dat had ik gemist.. Dat is des te meer reden om mij niet meer verdacht te vinden, een wolf gaat meestal niet z'n mattie verdacht maken.
Oud 11-10-2006, 19:00
Verwijderd
Waarom wordt het spel altijd pas leuk als je verdacht wordt en er bijna uit ligt?

Okay, nu het nog kan: de mensen die ik verder nog verdacht vind: Severus en Cobalt. Femic absoluut niet.
Oud 11-10-2006, 19:06
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Femic schreef op 11-10-2006 @ 19:59 :
Oh serieus? Dat had ik gemist.. Dat is des te meer reden om mij niet meer verdacht te vinden, een wolf gaat meestal niet z'n mattie verdacht maken.
Nou ja, iedereen ging voor jou en toen ging iemand voor Zao en toen was iedereen in één keer voor Zao. Maar ja. Overmorgen zien we wel wie dan het meest verdacht wordt.
Oud 11-10-2006, 19:11
Ray
Ray is offline
Ik heb zo'n idee dat femic én elpida beide wolf zijn. De manier ook waarop elpida benadrukt dat ze femic écht niet verdacht vind.
Oud 11-10-2006, 19:13
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 11-10-2006 @ 20:11 :
Ik heb zo'n idee dat femic én elpida beide wolf zijn. De manier ook waarop elpida benadrukt dat ze femic écht niet verdacht vind.
En dat verhaal van Femic over Zao? Dat als Zao verdacht is en weerwolf blijkt te zijn dat Femic dan geen weerwolf is?
Oud 11-10-2006, 19:17
Ray
Ray is offline
Eh wat bedoel je? Iig, ik heb nog even een post van elpida gelezen en zij zei ook dat ze zao verdacht vind, dus ze lijkt me geen wolf. Ik ga toch maar voor femic *stem wijzigt*
Oud 11-10-2006, 19:18
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 11-10-2006 @ 20:17 :
Eh wat bedoel je? Iig, ik heb nog even een post van elpida gelezen en zij zei ook dat ze zao verdacht vind, dus ze lijkt me geen wolf. Ik ga toch maar voor femic *stem wijzigt*
Zo'n 6 posts naar boven, maar ik kan er best naast zitten; ik ken natuurlijk niet het hele topic uit m'n hoofd ofzo.
Oud 11-10-2006, 19:19
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Yerli schreef op 11-10-2006 @ 19:33 :
Femic
Cobalt
X-Ray

light fighter
Maxwell

Misti
Elpida

Elpida
light fighter
ook hallo
Lisaaah
Severus
Femic
Leekah

ik heb nog niet gestemd ik stem op elpida.
Oud 11-10-2006, 19:20
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
maxwell schreef op 11-10-2006 @ 20:19 :
ik heb nog niet gestemd ik stem op elpida.
Zoals ik al schreef, van sommige mensen zijn het alleen de verdenkingen.
Oud 11-10-2006, 19:44
Misti
Misti is offline
Tot nu toe gaan de meeste blijkbaar voor Elpida (of ze er ook daadwerkelijk op hebben gestemd is dus niet duidelijk...), dus ik ga ook mee.

Ik zie wel net dat het kwart voor negen is, dus hopelijk telt mijn stem nog mee.
Oud 11-10-2006, 19:45
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Misti schreef op 11-10-2006 @ 20:44 :
Tot nu toe gaan de meeste blijkbaar voor Elpida (of ze er ook daadwerkelijk op hebben gestemd is dus niet duidelijk...), dus ik ga ook mee.

Ik zie wel net dat het kwart voor negen is, dus hopelijk telt mijn stem nog mee.
Ik zal je naam nog even in de lijst zetten.
Oud 11-10-2006, 19:46
Verwijderd
Missen jullie me al, lieve dorpelingetjes?
Oud 11-10-2006, 19:46
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-10-2006 @ 20:46 :
Missen jullie me al, lieve dorpelingetjes?
Spammer!

Jij weet wel wat ik vind.
Oud 11-10-2006, 19:51
Verwijderd
Jullie spammen nog meer, dan ik altijd doe. En ene nieuwe zit er toch niet meer in.
Oud 11-10-2006, 20:22
Verwijderd
Kom, nou wil ik ook weten of Elpida echt evil was.
Oud 11-10-2006, 20:36
Spelleider
Spelleider is offline
‘Hij was WAT???’ zei Elpida verschrikt. ‘Je hoorde me wel.’zei Misti. ‘Zao was een weerwolf.’ Ze hield haar handen voor haar gezicht. ‘Oh, waarom wordt ik altijd verliefd op de verkeerde mannen??? Ik schaam me dood.’ Elpida klopte haar op de rug. ‘Geen zorgen Misti. Ooit kom jij Mr. Right nog wel eens tegen. Misschien morgen wel.’
Op dat moment kwam Lisaaah de leerlingenkamer van Ravenklauw binnen. ‘Meid, je straalt helemaal! Hoe was de date? Vertel, hebben jullie al gezoend?’ Ze sleurde Lisaaah mee naar de bank en duwde haar erop. ‘wel emm, hij had romantisch gekookt. Nou, eigenlijk had zijn huiself gekookt’ Misti deed haar handen voor ogen ‘Neeee! Hij had zijn huiself laten koken?? Mannen snappen ook niks van romantiek!’ Lisaaah schudde haar hoofd ‘Nee, het was best wel romantisch, en dat ie niet kan koken is eigenlijk ook wel weer schattig..’ Elpida maakte een veelzeggend gebaar ‘Wacht maar tot jullie getrouwd zijn meid, dan ga je er goed spijt van krijgen’ Lisaaah werd rood. ‘Nou! Zo ver is het nog lang niet. ’ ‘Wel?’ zei Elpida met een ondeugende blik in haar ogen. ‘Hoe ver is het dan wel? Hebben jullie al gezoend?’ Lisaaah werd nu vuurrood en knikte. Toen begon ze te giechelen. ‘Kon hij goed zoenen??’ vroeg Misti. Lisaaah knikte nogmaals. ‘Ik WIST het!’ schreeuwde Elpida ‘Lisaaah is verlie-iefd!!’ zei ze plagerig. Lisaaah schudde protesterend haar hoofd. ‘Nee, echt niet! Ik vind hem gewoon…leuk. Da’s alles.’ Misti grijnste. ‘Liegbeest! Je bent 100% verliefd op Maxwell.’ Lisaaah trok een gezicht ‘Oh, je houdt je mond he!! Ik wil niet dat hij dat weet!’ Misti maakte een gebaar alsof ze haar mond dichtritste. ‘Ik zeg niks. Maar da’s ook niet nodig, de hele school weet al dat je op hem bent. Inclusief Maxwell. En hij is ook op jou.’ ‘echt waar??’ zei Lisaaah hoopvol. Misti knikte. ‘Ik zie toch hoe hij naar je kijkt. Hij is geïnteresseerd in veel meer dan alleen een one-night stand, let op mijn woorden.’ Lisaaah zette een twijfelende blik op. ‘Oh, ik wil het heel graag geloven, maar ik hoor allemaal van die verhalen over hem, en hij heeft al zoveel meisjes gehad. Ik wil niet een van de velen zijn.’ Elpida maakte een gemeen lachje. ‘Dan moet meneer Maxwell nog maar wat beter zijn best doen. Een gouden ring of zo?’ Toen moesten ze alledrie lachen.

De volgende dag moesten ze al vroeg op, want ze hadden het eerste uur toverdranken van Sneep, en de kerkers was echt een roteind weg. De meiden haastten zich door de gangen, terwijl ze hoopten dat ze niks tegenkwamen wat ze zou vertragen, zoals een trap die verkeerd stond, of een of andere flauwe grap van Foppe, of een vervelende ontmoeting met X-ray of Cobalt. Maar geen van drieën gebeurde. Ze kwamen op tijd bij het leslokaal van Sneep, ze waren zelfs iets te vroeg.
Elpida keek het lokaal in. ‘Lekker dan, heb ik me voor niks gehaast. Er is nog helemaal niemand. En ik ben ook nog vergeten om dat gewaagde bloesje met dat diepe decolleté aan te doen…’ Misti keek haar aan. ‘Huh? Waarom dat nou weer? Ik wist niet dat je iemand op het oog had?’ Elpida trok een samenzweerderige blik. ‘Nee, heb ik ook niet, maar mijn cijfer voor toverdranken is erg laag dus ik dacht dat ik het wat kon opkrikken door die ouwe haakneus een beetje lekker te maken..’ Misti en Lisaaah trokken een vies gezicht ‘Nee, gadverdamme!! Dan haal ik liever een onvoldoende!!’ Misti keek om zich heen. ‘Waar blijft de rest toch?’ vroeg ze zich af. Op dat moment kwam Foppe aanzweven. Hij trok een gemene blik. ‘Hehhe! Iemand heeft gemist wat er vanochtend gebeurd is…Haha!! Het is groot en lelijk en het zit in de kelder? Ra ra wat is het?’ Elpida antwoordde: ‘Sneep?’ Foppe begon nog harder te lachen. ‘Bijna goed!! Alleen is Sneep op het moment niet in de kelder. Maar HIJ wel!!’ Hij wees naar de deur. Daar kwam net een gigantische trol binnen!! De drie meisjes schrokken zich te pletter en keken om zich heen naar een uitweg. Maar de enige uitgang daar stond dat beest voor!! ‘Foppe, help ons!!!’ riep Lisaaah. Foppe schudde zijn hoofd ‘Ja dág, dadelijk eet ie mij op!! Zoek het zelf maar uit!’ hij verdween met een poef. ‘Lafaard!!!’ riep Lisaaah.
Ondertussen kwam de uitgehongerde trol op de drie meisjes afrennen. Ze renden doodsbang alledrie een andere kant uit. Maar toen struikelde Elpida over een losse steen. De trol haalde haar in en boog zich over het meisje heen, dat nietig leek in verhouding met het lompe beest. Elpida werd opgepakt en met één hap verzwolgen. Haar vriendinnen konden slechts machteloos toezien hoe de trol zijn honger stilde met Elpida’s vlees…

Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke (verrader)
3. Biertank 52 (dorpeling)
4. Lisaaah
5. Yerli
6. Cobalt
7. Maxwell
8. Femic
9. professor2
10. Elpida (dorpeling)
11. zoef de haas (dorpeling)
12. Severus
13. X-Ray™
14. Leekah
15. twinkebel (heks)
16. Neiu (dorpeling)
17. ook hallo
18. Zao (weerwolf)
19. light fighter
20. T!ne (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

En helaas voor jullie, Elpida was ook slechts een gewone dorpeling. Een koppige, dat wel.
Toch wel ironisch hé dat Elpida in het verhaal de beste vriendin van Misti is, terwijl ze vanaf ronde 1 op haar gestemd heeft? Ja, zelfs spelleiders hebben soms humor

De weerwolven mogen weer stemmen. Morgen 20:30 etenstijd. Als die trol nog wat hapjes overlaat tenminste.

En die mensen die om de functies gevraagd hebben: daar begin ik niet aan, nooit gedaan ook. Jullie wachten maar mooi tot het einde van het spel

Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 20:40.
Oud 11-10-2006, 20:38
Ray
Ray is offline
Tjongejonge, je bent me wel een vreemde Elpida.
Oud 11-10-2006, 20:39
Spelleider
Spelleider is offline
Het lijkt er trouwens op dat dit spel niet in dit topic gaat passen, er wordt erg veel gespamd en zo en we zijn al bij post 423.
Weet iemand of er nog een derde spel mag als dit spel al is verdergegaan in het derde topic?
Oud 11-10-2006, 20:40
Verwijderd
Ja, je weet toch wat ze zeggen hè: 'Keep your friends close, and your enemies even closer.'

Dat jullie nu onderhand nog niet weten dat ik toch echt altijd wel de waarheid spreek in dit spel.
Oud 11-10-2006, 20:42
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Elpida schreef op 11-10-2006 @ 21:40 :

Dat jullie nu onderhand nog niet weten dat ik toch echt altijd wel de waarheid spreek in dit spel.
Behalve als je zelf een wolf bent dan
Oud 11-10-2006, 20:43
Yerli
Yerli is offline
Gewoon een dorpeling dus.

@Spelleider: ik heb Boogie trouwens gepmd met de vraag.

Citaat:
Elpida schreef op 11-10-2006 @ 21:40 :
Daar gaat het spel juist om, wie vertelt de waarheid en wie niet? Wat is waar en wat niet? etc.
Oud 11-10-2006, 20:44
Ray
Ray is offline
Hm, elpida valt dus af, maar misti is ook niet verdacht want die ging mee met de Zaostemmers.

Professor2 is een nieuwe verdachte, hij is redelijk stil maar wat hij post is toch wel apart.
Oud 11-10-2006, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 11-10-2006 @ 21:42 :
Behalve als je zelf een wolf bent dan
Nee hoor, want dan zeg ik volgens mij nooit: ik ben echt geen weerwolf of ik ben gewoon dorpeling.

Citaat:
Yerli schreef op 11-10-2006 @ 21:43 :
Daar gaat het spel juist om, wie vertelt de waarheid en wie niet? Wat is waar en wat niet? etc.
Ja, maar ik persoonlijk vertel altijd wel de waarheid in dit spel, of ik vertel niets.

Citaat:
Yerli schreef op 11-10-2006 @ 21:47 :
Misschien zeg je dan bij de dorpelingenstemronde 'Ik stem op persoon X' terwijl je die ronde helemaal niet kan stemmen.

Dan vertel je toch ook niet de waarheid?
Volgens mij zeg ik dan altijd: ik vind die en die wel verdacht. Ik denk dan aan de personen die dus een speciale functie hebben, maar wel aan de kant van de dorpelingen staan, zoals de tovenaar bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 20:50.
Oud 11-10-2006, 20:47
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Elpida schreef op 11-10-2006 @ 21:45 :
Nee hoor, want dan zeg ik volgens mij nooit: ik ben echt geen weerwolf of ik ben gewoon dorpeling.
Misschien zeg je dan bij de dorpelingenstemronde 'Ik stem op persoon X' terwijl je die ronde helemaal niet kan stemmen.

Dan vertel je toch ook niet de waarheid?
Oud 11-10-2006, 20:47
Hanneke
Hanneke is offline
Een derde topic mag alleen geopend worden om een spel voort te zetten, maar er mag niet een nieuw spel in gestart worden.
Oud 11-10-2006, 21:00
Femic
Femic is offline
Hm, dacht wel dat Elpida dorpeling was, hoewel ik heel ff dacht dat ze ziener was.

Anyway, waarom gaan we nou niet een keer míjn gevoel achterna en stemmen we op leekah? Ik denk echt dat zij wolf is. En nee, heb er geen gegronde redenen voor. Maar dat heeft X-Ray bijv. ook niet voor professor2.
Oud 11-10-2006, 21:04
Ray
Ray is offline
Citaat:
professor2 schreef op 09-10-2006 @ 18:40 :
ik stem op femic dan is het maar nutteloos [afbeelding]

Citaat:
professor2 schreef op 09-10-2006 @ 20:41 :
Elpida, light fighter en Femic
zeggen niets over hun stem
Zeker niet ongegrond, de drang om persé niet op Zao te stemmen, en het feit dat hij wat mensen noemt (en misschien verdacht wil maken) waarvan we iig al weten dat elpida dorpeling is.
Oud 11-10-2006, 21:05
ook hallo
ook hallo is offline
In de tweede quote staat alleen dat ze niks over hun stem zeggen
Oud 11-10-2006, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 11-10-2006 @ 22:00 :
Hm, dacht wel dat Elpida dorpeling was, hoewel ik heel ff dacht dat ze ziener was.

Anyway, waarom gaan we nou niet een keer míjn gevoel achterna en stemmen we op leekah? Ik denk echt dat zij wolf is. En nee, heb er geen gegronde redenen voor. Maar dat heeft X-Ray bijv. ook niet voor professor2.
omdat ik dorpeling ben

Ik weet het even niet meer. Ik vind Cobalt nog steeds enigzins verdacht maar dat kan ook door vooroordelen uit eerdere spelen komen. Ik wacht sowieso de wolven even af.
Oud 11-10-2006, 21:09
Ray
Ray is offline
Citaat:
leekah schreef op 11-10-2006 @ 22:06 :
Ik wacht sowieso de wolven even af.
Oud 11-10-2006, 21:20
professor2
professor2 is offline
ben je 1 dag niet op het forum ben je verdacht
Oud 11-10-2006, 21:40
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 11-10-2006 @ 22:20 :
ben je 1 dag niet op het forum ben je verdacht
Ocharm

Verder ook wat X-Ray zegt.
Oud 11-10-2006, 22:05
Femic
Femic is offline
Ohja, ik wist niet dat professor2 persé niet op Zao wilde stemmen.. Elpida noemde Cobalt ook al heh.. Maar ja, zij weet natuurlijk niet meer dan anderen. Nou ja, eerst de wolfjes maar es afwachten idd.

Laatst gewijzigd op 12-10-2006 om 12:02.
Oud 11-10-2006, 22:29
Ray
Ray is offline
Citaat:
Femic schreef op 11-10-2006 @ 23:05 :
Ohja, ik wist niet dat professor2 persé niet op Zao wilde stemmen.. Elpida noemde Cobalt ook al heh.. Maar ja, zij weet natuurlijk niet meer dan anderen. Nou ja, eerst de wolfjes maar es afwachten idd.
Persé niet op Zao, voordat we misverstanden krijgen .
Oud 11-10-2006, 22:50
Femic
Femic is offline
Dat staat er toch..?
Oud 12-10-2006, 05:14
Ray
Ray is offline
Niet bij mij

"k wist niet dat professor2 persé niet op Xray wilde stemmen'
Oud 12-10-2006, 06:45
Hanneke
Hanneke is offline
In de quote staat Zao
Oud 12-10-2006, 06:48
Ray
Ray is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 12-10-2006 @ 07:45 :
In de quote staat Zao
Ja, dat heb ik veranderd.
Oud 12-10-2006, 07:35
Hanneke
Hanneke is offline
Oh, oke, dan staat er wel Xray inderdaad.
Oud 12-10-2006, 08:45
Verwijderd
rare mensjes toch
Oud 12-10-2006, 11:00
Yerli
Yerli is offline
Even een dik lettertype voor de duidelijkheid.

Ik had Boogie gepm't over het weerwolfspel en voor deze ene keer mogen we in het derde topic een derde weerwolfspel beginnen.
Oud 12-10-2006, 11:02
Verwijderd
Oud 12-10-2006, 11:44
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Femic schreef op 11-10-2006 @ 23:05 :
Ohja, ik wist niet dat professor2 persé niet op Xray wilde stemmen.. Elpida noemde Cobalt ook al heh.. Maar ja, zij weet natuurlijk niet meer dan anderen. Nou ja, eerst de wolfjes maar es afwachten idd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten