Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2006, 22:18
Anaïs
Anaïs is offline
Lang geslapen, kerkhof eventjes bezocht, me klaargemaakt om naar mijn vriend te gaan, taart gegeten met zijn ouders en grootouders, eventjes geknuffeld in de gang, terug naar huis gereden, chickmovie gezien, nog even forummen en dan slapen
Advertentie
Oud 01-11-2006, 22:34
Gadje
Gadje is offline
Ik was even naar en rotterdam gegaan om daar snel even de stad in te duiken en om met een vriendin te eten. Net was het even een kleine party met mn roomies en dat is leuk want ik dacht dat ik stille roomies had maar met bier zijn ze leuk.
Oud 01-11-2006, 23:47
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Vandaag voor het eerst geBOMd. Ik moet zeggen dat het pittiger was dan ik had verwacht, vooral de buikspieroefeningen. En die danspasjes had ik natuurlijk ook niet door. Maar goed het blijft natuurlijk iets voor vrouwen en fags dus denk niet dat ik er snel weer aan mee doe.
Oud 02-11-2006, 00:30
Verwijderd
Ik gaf mezelf een halfuur geleden een halfuur om te beslissen of ik een nacht door zou halen of niet, en toen vond ik net van wel maar nu heb ik ineens slaap, alleen zodra ik denk van 'okay nouja dan ga ik maar naar boven' heb ik geen slaap meer. Dus dan denk ik weer van 'okay doorhalen dus' maar dan krijg ik weer slaap.

Fucked up mindgames van mijn hersenen. Anders kappen ze daar even mee, dit is gewoon flauw.
Oud 02-11-2006, 03:24
Hakuna
Hakuna is offline
Ben tot nu toe bezig geweest om mijn twee laptops van het spyware virus te ontdoen, moet ook wel want als ik mijn tweede laptop op (te verwachten 42PF9631D televisie) wil aansluiten, dan moet die wel schoon zijn, en kan ik geen trojan horses en spyware gebruiken op mijn laptops.

En beide laptops zijn (voorlopig) weer lekker snel.
Oud 02-11-2006, 08:17
suvórov
suvórov is offline
Viri gaan niet over hdmi of svhs kabels hoor, Cornel.
Oud 02-11-2006, 08:34
biep
biep is offline
lening afgesloten bij de IBgroep, afspraak gemaakt met de huisarts, afspraak gemaakt met de hoefsmid, huur betaald, mailtje gestuurd naar de studieadiviseur, werkverslagingeleverd.
En vanavond naar de staat van verwarring.
Oud 02-11-2006, 11:24
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
suvórov schreef op 02-11-2006 @ 09:17 :
Viri gaan niet over hdmi of svhs kabels hoor, Cornel.
Dat weet ik ook, maar mijn laptops werden van die spyware wel erg lui (lees traag van)
Oud 02-11-2006, 11:48
espresso
espresso is offline
colorsplashfoto's van de partypanic opgehaald, oh boy.
quiche gemaakt en ondertussen al honger gekregen dus een bammetje leerdammer naar binnen geschoven waardoor ik nu geen quiche meer hoef. zucht.
Oud 02-11-2006, 11:55
Drez
Drez is offline
sollicitatiebrief geschreven en cv bijgewerkt, mailtjes verstuurd, gewebmasterd en straks studeren maar ik ga eerst nog eten. hoera.
oja en huur betaald en een rekening van bol via het pbk haha :/ dus nu kan ik geen winterjas meer kopen .
Oud 02-11-2006, 11:56
ZerO
ZerO is offline
Gisteren had ik een kijkavond en ik kon de straat maar niet vinden en vervolgens heb ik ook nog bij de buren aangebeld want ik wist niet meer of het nummer 7 of 8 was
In dat huis stonk het, de kamer was te klein bij nader inzien en de mensen niet boeiend. We waren met zijn vieren komen kijken en ik dacht serieus dat ze mij gingen bellen omdat ze zo hartelijk om mijn grapjes moesten lachen maar nee. Een deuk in mijn ego!

Vanochtend werd ik wakker gebeld door Soeps dat ze mij willen als stagiaire dat maakt mijn dag goed.
Oud 02-11-2006, 12:01
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gister gewerkt maar ik was al om 2 uur klaar omdat het stil was, maar dat vond ik niet erg, ik ging namelijk doelloos rond lopen in het STADSHART van almere.

daarna was ik in slaap gevallen op de bank

zo naar amsterdam.
Oud 02-11-2006, 12:10
Verwijderd
Saaiheid op werk. Een enquete van de post ingevuld zodat ze me interessantere reclame kunnen toesturen. Vacatures en opleidingen bekeken.
Oud 02-11-2006, 12:14
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Mijn arm is zwaargekneust en mn lip opgezwollen, ik voel me niet zo jofel. Nu zit ik thuis en ag ik maar wat aan school proberen te doen. Straks vriendje zien die zn haar wit heeft geverfd, ik ben benieuwd .
Oud 02-11-2006, 13:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben naar school geweest en ik werd steeds ziekerrr volgens mij krijg ik griep en het voelt ook alsof ik verhoging heb dus dat is wat minder, vooral omdat ik net van mn blaasontsteking af ben en normaal heb ik echt een killer weerstand ik hoop dat het snel over gaat want ik heb nog een hele boel te doen. maar zolang ik me nog verrot voel ga ik dus maar oprah kijken.
Oud 02-11-2006, 15:59
11
11 is offline
Afgelopen week heb ik 3 dagen lang op de horeca beurs in Den Bosch gestaan. Dat was best leuk en gezellig, maar wel vermoeiend. Dat was het eigenlijk wel weer.
Oud 02-11-2006, 16:04
zeehond23
zeehond23 is offline
hier heel hard om gelachen

http://www.futuremark.com/forum/showthread.php?t=23914
Oud 02-11-2006, 16:07
June bug
June bug is offline
Ik ging vanochtend een tentamen maken en dat ging tot mijn grote verbazing best wel goed want het ging over zinsontleden enzo en ik heb zelfs de bonusopdracht helemaal kunnen maken jeujj Toen even naar de stad met m'n moeder, toen weer naar huis en nu eh, ja niks.
Oud 02-11-2006, 16:44
schorem
schorem is offline
met de kunst academie gestopt besloten toch maar professor te worden, mn katten eten gegeven een geniaal weekend geplanned regenboog gezien een vreemd object op straat gevonden gepoept een menneer boos aan gekeken en nu wacht ik op mn lover om uit eten te gaan
Oud 02-11-2006, 17:16
Luna
Luna is offline
geprobeerd te leren. ik heb t veel te druk met in mn hoofdmn nieuwe kamer inrichten

wel een opdracht bijna afgemaakt en wat mensen gebeld.
Oud 02-11-2006, 21:03
Verwijderd
vanmorgen had ik een tentamen, daarna kwam femke halsema op de uithof, en daar hebben we staan kijken.
toen besloten we om maar naar amsterdam te gaan voor een debat met rutte vs marijnissen en verhagen vs halsema.
toen we terug waren in utrecht was er een verdacht pakketje gevonden en werd alles afgezet en kon ik de bijenkorf niet in. nu moet ik tentamens leren en dat is fucked
Oud 02-11-2006, 21:09
Verwijderd
Damn ik ben al 2 weken ziek/strontverkouden en ook dus al 2 weken echt minimaal uitgeweest. Ik begin nou toch echt weer zin te krijgen lam te worden en te dansen grmbl.

vandaag heb ik aan mijn paper 'repetitie in muziek' verdergewerkt
hij is nu bijna af
Oud 02-11-2006, 21:40
Verwijderd
ik heb 3000 liedjes gezongen en nu ben ik schor, er is geen reet op tv, ik zou opzich verder kunnen werken aan mijn paper 'positief omgaan met kinderen in de activiteitenbegeleiding' maar daar heb ik 0,0 zin in, ik heb al 4 koppen koffie op, mijn boek kan me niet boeien en mijn oor doet zeer want er zit een piercing van 1,2 mm in terwijl 't gaatje niet zo groot was

oftewel, ik verveel me de tyfus
Oud 02-11-2006, 22:02
innogen
innogen is offline
naar school gegaan, aan essays gewerkt, naar utrecht en nu zit ik aan de martini (:
Oud 02-11-2006, 22:15
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 02-11-2006 @ 22:40 :
mijn oor doet zeer want er zit een piercing van 1,2 mm in terwijl 't gaatje niet zo groot was

ben je aan het stretchen
Oud 02-11-2006, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Electriq schreef op 02-11-2006 @ 23:15 :
ben je aan het stretchen
nou, nee, niet echt
ik heb 2 gaatjes boven in mn oor, en ik had een hele leuke piercing gevonden die er in móest van mezelf, maar die was wel een paar mm groter dan 't gaatje, dus ik heb hem er maar door heen geduwd (jaja heel slecht bloemkooloren blabla)
Oud 02-11-2006, 23:45
Carn
Carn is offline
naar school (wegens niet optimaalwerkgedrag ergenissen gekregen), half Utrecht doorgecharterd naar "theater en kunstinstelling" (veel mensen gezien zonder toekomst, dat deed mij plezier), eenmaal thuis gegeten en een uiltje geknapt en daarna richting de Effenaar voor een ferme metalavond waardoor ik me weer enigszins humaan voel punt smiley.
Oud 03-11-2006, 00:24
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Eerst een tentamen om 18:30 (hoe verzinnen ze het) gemaakt. Toen ter ontspanning naar Borat geweest en me de ballen uit de broek gelachen. Hij gaat verder dan ik verwacht had.
Oud 03-11-2006, 00:25
grandaddy
grandaddy is offline
te lang uitgeslapen, naar school geweest om engels practicum te doen wat te lam is, en mn reflectie lekker uitgesteld totdat het niet meer nodig was. daarna een beetje lopen lamzakken en boodschappen gedaan, in een klap novib lui en de accordionzigeuner genegeerd. de wekelijkse pizza verorberd en erachter gekomen dat ik toch een degelijker snelklaarmaaltijd moet regelen. later de stad in gegaan om met een vriend zwaar bier te halen en dat bij mij thuis met diezelfde vriend en later zijn vriendin op zitten slobberen, en de biertjes waren stuk voor stuk winnaars.
Oud 03-11-2006, 02:54
Verwijderd
shit ik zou niet uitgaan maar toch maar wel maar ik heb morgen een tentamen zz
Oud 03-11-2006, 02:57
Talon
Talon is offline
gewerkt
Oud 03-11-2006, 03:24
neok
neok is offline
piekeren en de slaap niet vatten
Oud 03-11-2006, 03:33
innogen
innogen is offline
uitgaan was wel tof, af en toe wat rare mensen maar ach.
Oud 03-11-2006, 07:14
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gistermiddag in Amsterdam rond gehangeld, daar(na) uit eten geweest met moeders. Toen kwam een vriendin, zijn we biertjes gaan drinken waarna we belanden op een feestje van de HES in een kroeg naast 't amstel hotel waar mensen ons raar aankeken
Oud 03-11-2006, 08:00
11
11 is offline
Ik ben voor niets vroeg opgestaan . Wie zegt zn afspraak nu anderhalf uur van te voren af. Nu moet ik weer een nieuwe school zoeken voor mn stageopdracht . Kut scholen ook.
Oud 03-11-2006, 08:23
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
neok schreef op 03-11-2006 @ 04:24 :
piekeren en de slaap niet vatten
Nou en?
Oud 03-11-2006, 11:03
biep
biep is offline
In slaap gevallen zodat ik niet meer kon stappen.
112 gebeld omdat mijn buurvrouw in elkaar wordt gemept door haar man onder het mom van 'cultuur'.
zometeen door de kutregen naar m'n paard.
trailer uitgeleend aan n vriendin van n vriendin van me die P0rn_Flakes dr paard gaat kopen.
vanavond bijles geven.
Oud 03-11-2006, 11:15
__
__ is offline
rijles en dat ging goed ERGO: het was leuk nu moet ik eventjes bedenken wat voor spannends ik vanmiddag ga doen.
Oud 03-11-2006, 11:53
kuik
kuik is offline
ik ging woensdag mn verjaardag nog vieren en het was gezellig, daarna naar paradiso en dat was ook leuk en de volgende dag gewoon naar college geweest en 's avonds bij een vriendinnetje gegeten die op de prinsengracht woont nu ben ik aan t werk.
Oud 03-11-2006, 12:33
Ramble On
Ramble On is offline
Gisteren was ik jarig en ging ik gamba's eten bij m'n ouders. Daarna kwamen er een paar vriendinnen m'n wijnvoorraad verorberen en hadden ze ook nog Wieckse Witte en Korenwolf meegenomen. Daarna zijn we naar de Melkweg gegaan waar ook nog de nodige Wieckse Witte's werden genuttigd.
En nu op naar de 30. hehe
Oud 03-11-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 02-11-2006 @ 23:26 :
nou, nee, niet echt
ik heb 2 gaatjes boven in mn oor, en ik had een hele leuke piercing gevonden die er in móest van mezelf, maar die was wel een paar mm groter dan 't gaatje, dus ik heb hem er maar door heen geduwd (jaja heel slecht bloemkooloren blabla)
niks bloemkooloren, zo gaat strechten vrijwel altijd schieten=bloemkooloorkans
Oud 03-11-2006, 12:49
Verwijderd
oh en ik heb een tentamen gemaakt, terug in de trein wilde ik leren, had een gigantische samenvatting al voor me, was al aan het leren, maar toen begon zo'n kerel telkens tegen me aan te praten. hij woonde deeltijd in engeland ja ehh caaare ik wil leren het was niet zo'n lief oud opaatje maar een irritant hard hoestende harige dikzak en hij ging maar door, hoevaak ik ook verder ging proberen te leren
Oud 03-11-2006, 13:33
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
biep schreef op 03-11-2006 @ 12:03 :
112 gebeld omdat mijn buurvrouw in elkaar wordt gemept door haar man onder het mom van 'cultuur'.
Heeft die man dat ook als 'excuus' gebruikt of maak jij dat ervan?
Oud 03-11-2006, 13:56
neok
neok is offline
suvorov staat vanaf nu op m'n negeerlijst
de *******
Oud 03-11-2006, 14:05
botulismf
botulismf is offline
Ik had een terugkomdag op school en dat was niet echt bijzonder, kreeg de opdrachten uit de eerste periode en ik had voor alle opdrachten een 8 en voor mijn persoonlijk ontwikkelingsplan een 6. Toen heb ik een vegetarische 'Mmm van mora'-loempia gekocht en die ga ik zometeen oppeuzelen.
Oud 03-11-2006, 15:32
biep
biep is offline
Citaat:
suvórov schreef op 03-11-2006 @ 14:33 :
helaas dat eerste.
Oud 03-11-2006, 15:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
suvórov schreef op 03-11-2006 @ 14:33 :
maakt het enig verschil?
Oud 03-11-2006, 15:47
Carn
Carn is offline
vrouwen slaan is not done (tenzij het een corrigerende tik is, huhuhu flauw )
Oud 03-11-2006, 15:59
Drez
Drez is offline
Ik heb me verslapen voor mijn werk, en veel te veel ook, dus toen gebeld en doorgeslapen :/, toen ontbeten bij mijn vriendje en samengevat en theegedronken en nu zit ik thuis om mijn tas te pakken en af te wassen. Maar nee.
Straks naar Amsterdammmm.
Oud 03-11-2006, 16:25
__
__ is offline
ik heb 2.5 uur lang geluncht met 3 vrienden en dat was echt zo leuk dat ik kaakpijn had/heb van het lachen verder vraag ik me echt af wat iedereen opeens met de winterefteling heeft want ik wou eigenlijk alleen met roodbaard gaan maar nu wil iedereen opeens en ja dat lukt allemaal niet en ik weet t niet. ja ok waar kun je je druk om maken maar toch. nu ga ik an die arbeeeiiittttt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten