Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Want ik heb meerdere malen gehoord dat het niet kan, maar dat zal dan door ander weefsel geweest zijn, of watjes ![]()
||
Citaat:
![]() Zou het even aankijken en anders gewoon even langs de piercer. In de shop waar ik altijd heen ga piercen ze ook met gouden sierraden, dus ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
genezingsperiode moet geen pijn doen, meestal de eerste paar daagjes wat dik. Ik gebruikte altijd unicura handzeep om hem schoon te houden en dat werkte voor mij het best. Ontsteking gebeurt niet zo vaak maar voornamelijk als je hem niet goed schoon houdt en als je lichaam in slechte conditie is. dat wassen hoeft trouwens niet 3 maanden, meestal is hij na 6 weken echt wel genezen. Heb een labret gehad en een vertical labret. Ik wil nu ook een madonna maar hoor nu weer verhalen over tandvlees problemen daarbij en daar zit ik niet op te wachten.
||
Citaat:
maar zo'n "labret" rechts of links onder (of boven) is dat dan ook geen labret ? of wordt dat madonna genoemd ? ![]() ![]() alleen dat scheren lijkt me echt kut, staat idd niet nog zo'n stukje haar ![]() moet toch te doen zijn om na een paar weken hem gewoon telkens uit te halen bij het scheren ? weet dus niet of ik het wel zal doen, nog even over nadenken... allerlaatste vraag, als je je piercing eruit haalt, heb je dan echt letterlijk een gaatje in je kin ? vormt dat een litteken als je zonder piercing verder wilt ? grtz en bedankt voor je antwoord ! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Onder je lip links of rechts noemen ze off center labret. Daarboven madonna of monroe (in het midden medusa). Je kan ook gewoon alles aanwijzen en omschrijven. Eruit halen na een paar weken lijkt me niet echt 'n plan maar je kan hem als de zwelling weg is (meestal paar dagen) natuurlijk wel een stukje naar voren duwen zodat je goed kan scheren, maar dat kan wel pijnlijk zijn (en ik denk niet dat je alles weg kan halen omdat je mes breed is enzo).
||
Citaat:
ik bedoel, natuurlijk heb je een gaatje, ik heb het gewoon verkeerd verwoord, maar zichtbaar ? echt een gapend gat zodat je rechtstreeks in je mond kijkt, nu heb ik het wel iets te expressief verwoord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik had een vraagje betreffende een oorbel. Ben een dude, heb nooit een oorbel aan gehad, maar ben nu aan het overwegen om 1 te zetten. Ik dacht aan zo een oorbel (zwart dingetje):
http://www.undercoverlover.nl/gallery/kandidaat/paco Waar vind je zo een oorbel en kost het duur om te laten zetten? Vinden jullie zo een oorbel trouwens staan bij een dude? Ik lijk niet op deze gast, maar qua eigenschappen opzich wel. Rond hoofd en gemilimeterd haar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zetten ze 'm met een zweerknopje, dat is meestal een goudkleurig of zilverkleurig knopje met eventueel een nepdiamantje er in. Ik zou als ik jou was voor iets simpels zilverkleurigs gaan. Als het gaatje dan geheeld is kun je er alles in doen wat je wil, dus ook zo'n simpel zwart oorknopje. Waar je die kan krijgen weet ik overigens niet, maar het zal vast niet al te zeldzaam zijn, gewoon een paar sieradenzaken binnenlopen oid. Bij de Claire's of Bijoux Brigitte oid maak je vast kans, bij 'echte' juweliers hebben ze meer sieraden van goud/zilver en dat wil je niet. Verder kan een simpel ringetje of oorknopje wel gaaf zijn bij een jongen, mits die jongen een wipneus en lang haar heeft. Maar jongens met een wipneus en lang haar zijn per definitie leuk, dus aan mijn mening heb je niet zo veel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vroeg vroeg ik mij af, stel ik heb een dagje geen zin om het te dragen dan loop je dus met een gat in je oor? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar hij doet ze niet meer, is ze zat ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |