Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2006, 17:23
~*kar*~
~*kar*~ is offline
mijn navelpiercing is gaan ontsteken, dus heb m er 2 weken geleden uitgehaald. het is nu mooi genezen, maar wel dichtgegroeid natuurlijk. hij is gaan ontsteken door een piercing van verkeerd materiaal, kan ik als ik nu alleen maar goed materiaal-piercings in doe, hem weer opnieuw laten zetten?
Oud 18-12-2006, 17:26
RastaLove
RastaLove is offline
Hmm volgens mij had je er beter gewoon meteen een goede piercing in kunnen doen.
Oud 18-12-2006, 17:28
~*kar*~
~*kar*~ is offline
weet ik, maar er zat ook een goede piercing in, chirurgisch staal, totaal geen last van gehad. en na 7 maanden kreeg ik van een vriendin een piercing, heb die erin gedaan, en toen was het mis...
Oud 18-12-2006, 17:56
Krynn
Krynn is offline
Awww

Ja, als alles volledig genezen is kan je 'm opnieuw laten piercen, maar of het ook echt precies door het littekenweefsel kan...ik dacht van niet. Kan wel dicht in de buurt.
Oud 18-12-2006, 19:04
mandi
mandi is offline
Citaat:
Krynn schreef op 18-12-2006 @ 18:56 :
Awww

Ja, als alles volledig genezen is kan je 'm opnieuw laten piercen, maar of het ook echt precies door het littekenweefsel kan...ik dacht van niet. Kan wel dicht in de buurt.
kan er doorheen, zit die van mij ook. doet wel veel meer pijn bij het zetten
Oud 19-12-2006, 15:16
Verwijderd
Ik heb gister een eskimo laten zetten en het deed verdomme pijn. Maar ik ben wel blij dat ik hem heb laten zetten en hij is echt mooi!
Oud 19-12-2006, 15:21
Leineh.
Leineh. is offline
Vond je hem pijnlijk ja? Dat verbaast me, bij mij helemaal niet maar dat zal wel weer verschillen per persoon dan. ('n eskimo is een vert labret, ja toch?)

Heb je er een foto van?
Oud 19-12-2006, 15:59
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-12-2006 @ 16:16 :
Ik heb gister een eskimo laten zetten en het deed verdomme pijn. Maar ik ben wel blij dat ik hem heb laten zetten en hij is echt mooi!
Foto! (:
Oud 19-12-2006, 17:47
Verwijderd
foto!

ik heb mijne dus iig 's nachts uit omdat mijn tandvlees wegtrok, maar nu was het vanmorgen weer ontstoken terwijl ik hem niet in had gehad maar als het dus toch niet van de piercing komt snap ik niet waarvan dan wel en nu ben ik bang dat mijn tandvlees daar helemaal los gaat laten meehhh
Oud 19-12-2006, 19:37
Verwijderd
Een foto komt wel als het er iets minder nasty uitziet. Gelukkig is het (nog steeds) niet heel erg opgezwollen.

En JA, ik vond het echt pijn doen. Van mijn gewone labret voelde ik amper iets, maar hierbij sprongen de tranen me echt in de ogen.

En eskimo = vertical labret inderdaad.
Oud 19-12-2006, 20:16
Gwen.
Gwen. is offline
Mijn vertical labret deed ook onwijs veel pijn maar misschien was dat omdat ik daarvoor ook een heel pijnlijke had laten zetten, en hij het staafje te kort afknipte waardoor er een nieuwe in moest.
Ik vond dat opgezwollen wel leuk maar ja ik wil natuurlijk collageen erin
Oud 19-12-2006, 20:18
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hij staat sexy vlok .
Oud 19-12-2006, 21:17
Verwijderd
Dank je!
Oud 19-12-2006, 21:37
Roosje
Roosje is offline
Ja hij is vet.
Oud 19-12-2006, 23:39
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
mandi schreef op 18-12-2006 @ 20:04 :
kan er doorheen, zit die van mij ook. doet wel veel meer pijn bij het zetten
Even voor de zekerheid: standaard navel piercing?

Want ik heb meerdere malen gehoord dat het niet kan, maar dat zal dan door ander weefsel geweest zijn, of watjes
Oud 20-12-2006, 10:48
Verwijderd
staat mooi sneeuwvlokje
Oud 20-12-2006, 13:36
Alkyone
Alkyone is offline
hmm, mijn tongweb piercing is vaag aan het doen. Heb sinds paar weekjes last van. En nu zit er ook een soort bobbel bij de uitgangen.. issie nu aan het uitgroeien? of gewoon ontstoken?
Heb hem trouwens sinds januari
Iemand een idee van wat ik het beste kan doen?
Oud 20-12-2006, 15:47
dext0r
dext0r is offline
die bobbel had ik ook, maar dan juist in het begin, gewoon schoonhouden hielp bij mij wel goed. op een gegeven moment had ik ook geen verdikking meer...

tot eergisteren, toen heb ik er teveel mee lopen spelen, alles beetje onder spanning en nu is het weer dik en pusserig

schoonhouden en afwachten lijkt.
Oud 20-12-2006, 17:50
Verwijderd
Is het ook mogelijk om bijv. je navel te laten piercen met een witgouden piercing? Ik kan namelijk echt nérgens tegen behalve tegen (wit)goud
Oud 20-12-2006, 19:05
Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Alkyone schreef op 20-12-2006 @ 14:36 :
hmm, mijn tongweb piercing is vaag aan het doen. Heb sinds paar weekjes last van. En nu zit er ook een soort bobbel bij de uitgangen.. issie nu aan het uitgroeien? of gewoon ontstoken?
Heb hem trouwens sinds januari
Iemand een idee van wat ik het beste kan doen?
Ik heb ook een hele tijd last gehad van verdikking en dat bleek gewoon een stuk wildvlees te zijn. Met schoonmaken ging het ook niet weg, door zeezout is het wel een stuk minder geworden maar helemaal weg ging het niet. Ben uiteindelijk naar mijn piercester gegaan die er een ander sierraad in heeft gedaan (van ring naar staafje) zodat er minder druk op zou staan, en hup! binnen een week was het weg
Zou het even aankijken en anders gewoon even langs de piercer.

In de shop waar ik altijd heen ga piercen ze ook met gouden sierraden, dus ja.
Oud 20-12-2006, 19:49
struik
struik is offline
Heeft iemand misschien een tip voor mij!
Ik heb ongeveer 8 oorbellen/piercings. En aan me rechter oor heb ik er 5 (ééntje boven in en een tragus en een rijtje van 3) en aan de linkerkant heb ik er 3. Maar nu heb ik constant aan de linkerkant dat de bovenste blijft ontsteken en flink ook! Er komt dan meestal een bult en flinke pus en jakiebah
Maar goed, ik weet dat ik een nikkelallergie heb. Dus er zit al een nikkelvrij oorbel in en ik maak hem goed schoon. Eerst met water en zout en nu pure alcohol. Heeft iemand nog andere tips? Want ik word er een beetje moe van dat die maar blijft irieteren.
Oud 20-12-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
struik schreef op 20-12-2006 @ 20:49 :
Ik heb ongeveer 8 oorbellen/piercings. En aan me rechter oor heb ik er 5 (ééntje boven in en een tragus en een rijtje van 3) en aan de linkerkant heb ik er 3. Maar nu heb ik constant aan de linkerkant dat de bovenste blijft ontsteken en flink ook! Er komt dan meestal een bult en flinke pus en jakiebah
Maar goed, ik weet dat ik een nikkelallergie heb. Dus er zit al een nikkelvrij oorbel in en ik maak hem goed schoon. Eerst met water en zout en nu pure alcohol. Heeft iemand nog andere tips? Want ik word er een beetje moe van dat die maar blijft irieteren.
had ik ook en na een jaar had ik m er maar uitgehaald, maar dat wou je vast niet horen
Oud 21-12-2006, 06:03
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Martha my dear schreef op 20-12-2006 @ 18:50 :
Is het ook mogelijk om bijv. je navel te laten piercen met een witgouden piercing? Ik kan namelijk echt nérgens tegen behalve tegen (wit)goud
Geen idee. Maar kun je ook niet tegen titanium? Gebeurd niet vaak dat je daar niet tegen kunt namelijk..
Oud 21-12-2006, 10:08
RastaLove
RastaLove is offline
Citaat:
struik schreef op 20-12-2006 @ 20:49 :
Heb ik ook tijden last van gehad, en dan bij meerdere gaatjes. Toen een tijd helemaal niets er in gehad en na een paar jaar heb ik ze zelf weer doorgeprikt, maar toen ringetjes ipv knopje en dat werkt echt veel beter. Maar je kan misschien ook proberen een titanium ringetje te halen bij de piercer.
Oud 21-12-2006, 11:02
llell
llell is offline
Citaat:
Qamra schreef op 21-12-2006 @ 07:03 :
Geen idee. Maar kun je ook niet tegen titanium? Gebeurd niet vaak dat je daar niet tegen kunt namelijk..
Mensen zeggen zo vaak dat ze ergens niet tegen kunnen, ik neem het altijd met een korrel zout.
Oud 23-12-2006, 00:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
voor de tattooeerders :

Als ik het poppetje laat zetten rond de 20 cm...in hoeverre moet ik dan rekening laten houden met de vervaging van de kleuren (en daarom dus de omlijning...) Mijn adviezen verschilden nogal..
thanks.
Oud 23-12-2006, 11:35
neok
neok is offline
ik denk eraan om een labret te laten zetten (of eventueel een madonna).
nu vroeg ik me af, als je je scheert, moet je dan je piercing uitnemen of scheer je gewoon rondom?

en weet iemand wat die genezings-periode precies inhoudt ?
is dit gewoon tijdens die 3 maanden dagelijks goed wassen en ontsmetten, dit heeft niks met pijn te maken ofzo ?

is er veel kans op ontsteking bij een labret of gebeurt dit maar 1/100 keer ofzo ?

tnx in advance

Laatst gewijzigd op 23-12-2006 om 12:57.
Oud 23-12-2006, 13:09
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
neok schreef op 23-12-2006 @ 12:35 :
ik denk eraan om een labret te laten zetten (of eventueel een madonna).
nu vroeg ik me af, als je je scheert, moet je dan je piercing uitnemen of scheer je gewoon rondom?

en weet iemand wat die genezings-periode precies inhoudt ?
is dit gewoon tijdens die 3 maanden dagelijks goed wassen en ontsmetten, dit heeft niks met pijn te maken ofzo ?

is er veel kans op ontsteking bij een labret of gebeurt dit maar 1/100 keer ofzo ?

tnx in advance
scheren is niet echt aan te raden, omdat je kunt blijven hangen, bovendien zeker de eerste week is de wond nog open en heel gevoelig, en is scheerschuim niet echt aan te raden. Bij 'n labret lijkt t me nog wel te doen om n plukje te laten staan (als je hem hoog zet, niet bij je kin), madonna wat minder aantrekkelijk.
genezingsperiode moet geen pijn doen, meestal de eerste paar daagjes wat dik. Ik gebruikte altijd unicura handzeep om hem schoon te houden en dat werkte voor mij het best.
Ontsteking gebeurt niet zo vaak maar voornamelijk als je hem niet goed schoon houdt en als je lichaam in slechte conditie is.
dat wassen hoeft trouwens niet 3 maanden, meestal is hij na 6 weken echt wel genezen.
Heb een labret gehad en een vertical labret.

Ik wil nu ook een madonna maar hoor nu weer verhalen over tandvlees problemen daarbij en daar zit ik niet op te wachten.
Oud 23-12-2006, 13:10
Mítss
Mítss is offline
Ik heb een tijd geleden Snake Bites laten piercen, aan de linker kant van m'n onderlip een piercing en aan de rechterkant (ook van m'n onderlip ) . Helaas ging de rechter meteen ontsteken en heb ik die er uit moeten halen. De linker ging wel een hele tijd goed, maar laatst werd ik geopereert en toen moest ik hem eruit halen, en je raad het al. Het gaatje is dichtgegroeit, nu vraag ik me af of ik het opnieuw zal laten piercen. Het was wel enorm gaaf, maar als ik er een ringetje doorheen droeg dan werkte dat nog wel eens ehm, afschrikkend zeg maar. Zucht, en nog een keer die pijn voelen (jaja, ben een watje op dat gebied) waarom ben ik zo besluitloos?
Oud 23-12-2006, 13:20
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Door het littekenweefsel opnieuw piercen doet wel pijn, heb ik ook gedaan. Je kan m beter dr onder laten piercen, als je t echt wil boeit die pijn toch niet?
Oud 23-12-2006, 14:50
neok
neok is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 23-12-2006 @ 14:09 :
scheren is niet echt aan te raden, omdat je kunt blijven hangen, bovendien zeker de eerste week is de wond nog open en heel gevoelig, en is scheerschuim niet echt aan te raden. Bij 'n labret lijkt t me nog wel te doen om n plukje te laten staan (als je hem hoog zet, niet bij je kin), madonna wat minder aantrekkelijk.
genezingsperiode moet geen pijn doen, meestal de eerste paar daagjes wat dik. Ik gebruikte altijd unicura handzeep om hem schoon te houden en dat werkte voor mij het best.
Ontsteking gebeurt niet zo vaak maar voornamelijk als je hem niet goed schoon houdt en als je lichaam in slechte conditie is.
dat wassen hoeft trouwens niet 3 maanden, meestal is hij na 6 weken echt wel genezen.
Heb een labret gehad en een vertical labret.

Ik wil nu ook een madonna maar hoor nu weer verhalen over tandvlees problemen daarbij en daar zit ik niet op te wachten.
hmm jammer van die problemen met tandvlees bij zo'n madonna, alhoewel iedereen er anders op reageert.
maar zo'n "labret" rechts of links onder (of boven) is dat dan ook geen labret ?
of wordt dat madonna genoemd ?

alleen dat scheren lijkt me echt kut, staat idd niet nog zo'n stukje haar
moet toch te doen zijn om na een paar weken hem gewoon telkens uit te halen bij het scheren ?
weet dus niet of ik het wel zal doen, nog even over nadenken...

allerlaatste vraag, als je je piercing eruit haalt, heb je dan echt letterlijk een gaatje in je kin ?
vormt dat een litteken als je zonder piercing verder wilt ?

grtz en bedankt voor je antwoord !
Oud 23-12-2006, 14:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
neok schreef op 23-12-2006 @ 15:50 :

allerlaatste vraag, als je je piercing eruit haalt, heb je dan echt letterlijk een gaatje in je kin ?
Nee, hij is eigelijk op je kin geplakt.
Oud 23-12-2006, 14:55
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
neok schreef op 23-12-2006 @ 15:50 :
hmm jammer van die problemen met tandvlees bij zo'n madonna, alhoewel iedereen er anders op reageert.
maar zo'n "labret" rechts of links onder (of boven) is dat dan ook geen labret ?
of wordt dat madonna genoemd ?

alleen dat scheren lijkt me echt kut, staat idd niet nog zo'n stukje haar
moet toch te doen zijn om na een paar weken hem gewoon telkens uit te halen bij het scheren ?
weet dus niet of ik het wel zal doen, nog even over nadenken...

vormt dat een litteken als je zonder piercing verder wilt ?

grtz en bedankt voor je antwoord !
Ik heb wel 2 mini littekentjes onder mijn lip, maar omdat ze in het midden zitten vallen ze in de schaduw van je lip zeg maar. Links of rechts zie je het wel maar ja nauwelijks dus.
Onder je lip links of rechts noemen ze off center labret. Daarboven madonna of monroe (in het midden medusa). Je kan ook gewoon alles aanwijzen en omschrijven.
Eruit halen na een paar weken lijkt me niet echt 'n plan maar je kan hem als de zwelling weg is (meestal paar dagen) natuurlijk wel een stukje naar voren duwen zodat je goed kan scheren, maar dat kan wel pijnlijk zijn (en ik denk niet dat je alles weg kan halen omdat je mes breed is enzo).
Oud 23-12-2006, 15:55
neok
neok is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 23-12-2006 @ 15:52 :
Nee, hij is eigelijk op je kin geplakt.
ja ha-ha
ik bedoel, natuurlijk heb je een gaatje, ik heb het gewoon verkeerd verwoord, maar zichtbaar ?
echt een gapend gat zodat je rechtstreeks in je mond kijkt,
nu heb ik het wel iets te expressief verwoord
Oud 23-12-2006, 15:56
neok
neok is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 23-12-2006 @ 15:55 :
Ik heb wel 2 mini littekentjes onder mijn lip, maar omdat ze in het midden zitten vallen ze in de schaduw van je lip zeg maar. Links of rechts zie je het wel maar ja nauwelijks dus.
Onder je lip links of rechts noemen ze off center labret. Daarboven madonna of monroe (in het midden medusa). Je kan ook gewoon alles aanwijzen en omschrijven.
Eruit halen na een paar weken lijkt me niet echt 'n plan maar je kan hem als de zwelling weg is (meestal paar dagen) natuurlijk wel een stukje naar voren duwen zodat je goed kan scheren, maar dat kan wel pijnlijk zijn (en ik denk niet dat je alles weg kan halen omdat je mes breed is enzo).
ok bedankt !
Oud 25-12-2006, 17:44
Boebsie
Boebsie is offline
Ik had een vraagje betreffende een oorbel. Ben een dude, heb nooit een oorbel aan gehad, maar ben nu aan het overwegen om 1 te zetten. Ik dacht aan zo een oorbel (zwart dingetje):

http://www.undercoverlover.nl/gallery/kandidaat/paco

Waar vind je zo een oorbel en kost het duur om te laten zetten?
Vinden jullie zo een oorbel trouwens staan bij een dude? Ik lijk niet op deze gast, maar qua eigenschappen opzich wel. Rond hoofd en gemilimeterd haar.
Oud 25-12-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 25-12-2006 @ 18:44 :
Ik had een vraagje betreffende een oorbel. Ben een dude, heb nooit een oorbel aan gehad, maar ben nu aan het overwegen om 1 te zetten. Ik dacht aan zo een oorbel (zwart dingetje):

http://www.undercoverlover.nl/gallery/kandidaat/paco

Waar vind je zo een oorbel en kost het duur om te laten zetten?
Vinden jullie zo een oorbel trouwens staan bij een dude? Ik lijk niet op deze gast, maar qua eigenschappen opzich wel. Rond hoofd en gemilimeterd haar.
Het 'kost' niet duur nee, afhankelijk van welke juwelier 'm bij je zet tussen de 5 en de 10 euro. Er zijn zaken waar je voor 3,50 al gaatjes kunt laten schieten.

Verder zetten ze 'm met een zweerknopje, dat is meestal een goudkleurig of zilverkleurig knopje met eventueel een nepdiamantje er in. Ik zou als ik jou was voor iets simpels zilverkleurigs gaan. Als het gaatje dan geheeld is kun je er alles in doen wat je wil, dus ook zo'n simpel zwart oorknopje. Waar je die kan krijgen weet ik overigens niet, maar het zal vast niet al te zeldzaam zijn, gewoon een paar sieradenzaken binnenlopen oid. Bij de Claire's of Bijoux Brigitte oid maak je vast kans, bij 'echte' juweliers hebben ze meer sieraden van goud/zilver en dat wil je niet.

Verder kan een simpel ringetje of oorknopje wel gaaf zijn bij een jongen, mits die jongen een wipneus en lang haar heeft. Maar jongens met een wipneus en lang haar zijn per definitie leuk, dus aan mijn mening heb je niet zo veel.
Oud 25-12-2006, 21:07
Verwijderd
oorbellen bij jongens zijn best wel , behalve als je tunnels doet (wat volgens mij die jongen op de foto ook heeft), dat is wel gaaf
Oud 25-12-2006, 21:29
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Urm schreef op 25-12-2006 @ 22:07 :
oorbellen bij jongens zijn best wel , behalve als je tunnels doet (wat volgens mij die jongen op de foto ook heeft), dat is wel gaaf
Ja dat is een tunneltje (neem aan zo een gat in je oor). Ik hou zelf ook niet van zo een ringetje of diamanten.
Ik vroeg vroeg ik mij af, stel ik heb een dagje geen zin om het te dragen dan loop je dus met een gat in je oor?
Oud 25-12-2006, 21:31
Verwijderd
ja
Oud 25-12-2006, 21:44
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Urm schreef op 25-12-2006 @ 22:31 :
ja
Ooh jee...dan houdt het op. Lijkt me trouwens zoiezo pijnlijk..
Oud 26-12-2006, 10:25
mandi
mandi is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 25-12-2006 @ 22:29 :
Ja dat is een tunneltje (neem aan zo een gat in je oor). Ik hou zelf ook niet van zo een ringetje of diamanten.
Ik vroeg vroeg ik mij af, stel ik heb een dagje geen zin om het te dragen dan loop je dus met een gat in je oor?
Haha, je loopt ook met een gat in je oor rond als je geen tunnel hebt maar wel een oorbel. ;x
Oud 26-12-2006, 11:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
mandi schreef op 26-12-2006 @ 11:25 :
Haha, je loopt ook met een gat in je oor rond als je geen tunnel hebt maar wel een oorbel. ;x
ja, die gaten zijn ook écht vergelijkbaar!
Oud 26-12-2006, 19:32
NRK
NRK is offline

Oud 26-12-2006, 21:00
Verwijderd
^ die had je toch al?
Oud 26-12-2006, 21:42
llell
llell is offline
Kan iemand die link naar die site van die tattoo-artiest plaatsen, die gast die van die pixel tattoo's maakt...

Ik ben z'n naam kwijt, maar ik dacht dat het Nick was ofzo...
Oud 26-12-2006, 22:21
NRK
NRK is offline
Citaat:
Urm schreef op 26-12-2006 @ 22:00 :
^ die had je toch al?
True, lijntjes zijn dikker gemaakt ivm rest van de tattoos stijl.
Oud 27-12-2006, 15:01
mandi
mandi is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 26-12-2006 @ 12:44 :
ja, die gaten zijn ook écht vergelijkbaar!
Puhlease, die tunnel op die foto is ook niet zodanig groot dat je echt een gat ziet oid hoor.
Oud 27-12-2006, 17:06
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
llell schreef op 26-12-2006 @ 22:42 :
Kan iemand die link naar die site van die tattoo-artiest plaatsen, die gast die van die pixel tattoo's maakt...

Ik ben z'n naam kwijt, maar ik dacht dat het Nick was ofzo...
http://www.nickbaxter.com/tattoos/

maar hij doet ze niet meer, is ze zat
Oud 27-12-2006, 17:42
llell
llell is offline
Citaat:
Krynn schreef op 27-12-2006 @ 18:06 :
http://www.nickbaxter.com/tattoos/

maar hij doet ze niet meer, is ze zat
Thanks!
Advertentie
Topic gesloten