Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2006, 14:37
juno
juno is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 15:34 :
Haha, nog een product van de leugenachtige maatschappij waarin we leven.

Een hoofddoek draagt de moslima vooral als daad van (oa)gehoorzaamheid, godsvrees en bescheidenheid. Dit horen iig de intenties te zijn.
Helaas niet in het door mannen gedomineerde deel van de moslimwereld. Daar is het meer de onderdrukking van haar sexualiteit die de boventoon voert. De kostbare familie-eer, het afdwingen van haar gehoorzaamheid en volgzaamheid aan de mannen in haar familie.

Je merkt het toch aan Sherpao: draag een hoofddoek, anders word je aangerand.
Advertentie
Oud 20-11-2006, 14:37
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-11-2006 @ 15:36 :
gehoorzaamheid aan wie, bescheidenheid t.o.v. wie en wat heeft het met godsvrees te maken?
Het heeft alles met godsvrees te maken omdat het de wil van Allah swt is. Het maakt deel uit van de gehoorzaamheid/onderwerping. Duidelijk genoeg, wonderkind?
Oud 20-11-2006, 14:38
Soundwave
Soundwave is offline
Misschien kunnen we aparte topic maken over ontsnapte tbs'ers. Met signalementen en natuurlijk gezellig keuvelen over wie er vandaag nu weer ontsnapt is.
Oud 20-11-2006, 14:39
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 15:34 :
Haha, nog een product van de leugenachtige maatschappij waarin we leven.

Een hoofddoek draagt de moslima vooral als daad van (oa)gehoorzaamheid, godsvrees en bescheidenheid. Dit horen iig de intenties te zijn.
Godsvrees? Gehoorzaamheid? Bescheidenheid? Wat hebben al deze termen te maken met het bedekken van het haar?
Oud 20-11-2006, 14:41
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
juno schreef op 20-11-2006 @ 15:37 :
Helaas niet in het door mannen gedomineerde deel van de moslimwereld. Daar is het meer de onderdrukking van haar sexualiteit die de boventoon voert. De kostbare familie-eer, het afdwingen van haar gehoorzaamheid en volgzaamheid aan de mannen in haar familie.

Psies wordt wel vaker als reden geven door moslima's en moslims.
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:

Ok ok, we kennen nu onderhand wel je onderbuikgevoelens. Je ziet de Islam graag gepresenteerd als een seksestrijd van mannen en vrouwen waarbij de mannen de boventoon voeren. Vrouwen zijn de slavinnen van mannen en de mannen maken de dienst uit. Je draagt een hoofddoek omdat de man dat wil en een ander man mag niet naar je kijken want je blijft de slaaf van de man.
Denk je nou werkelijk dat dit de realtiteit is. Word wakker!. Kijk, mij maakt het echt geen donder uit hoe je wilt leven maar ga geen leugens over de Islam lopen verspreiden.
Verwijderd
Citaat:
Helaas niet in het door mannen gedomineerde deel van de moslimwereld.
Het moge bekend zijn dat 'de moslimwereld' niet zo Islamitisch in elkaar steekt als het lijkt. En vergeet het artikel van Gatara niet te lezen, in landen als Marokko, Tunesië en Algerije gelden op bepaalde plaatsen een algemeen hoofddoekverbod. Gelukkig leven we hier wél in een vrij land.

Citaat:

Daar is het meer de onderdrukking van haar sexualiteit die de bovendtoon voert. De kostbare familie-eer, het adwingen van haar gehoorzaamheid en volgzaamheid aan de mannen in haar familie.

Degenen die dat beweren kun je even hard terugpakken door citaten aan te halen uit zowel de Koran als Hadieth.
Oud 20-11-2006, 14:42
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 20-11-2006 @ 15:37 :
Het heeft alles met godsvrees te maken omdat het de wil van Allah swt is. Het maakt deel uit van de gehoorzaamheid/onderwerping. Duidelijk genoeg, wonderkind?
Waarom zou Allah willen dat een vrouw haar "haar" bedekt?
Oud 20-11-2006, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 20-11-2006 @ 15:39 :
Godsvrees? Gehoorzaamheid? Bescheidenheid? Wat hebben al deze termen te maken met het bedekken van het haar?
Bevestig anders even dat je geen kaas hebt gegeten over dit onderwerp.
Oud 20-11-2006, 14:43
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 15:42 :
Bevestig anders even dat je geen kaas hebt gegeten over dit onderwerp.
Heb ik kennelijk ook niet helemaal, niet zo heel raar aangezien ik geen moslim ben. Jij haalt nu andere reden aan en ik vraag om uitleg?
Oud 20-11-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 20-11-2006 @ 15:43 :
Heb ik kennelijk ook niet helemaal, niet zo heel raar aangezien ik geen moslim ben. Jij haalt nu andere reden aan en ik vraag om uitleg?
Kom daar dan gewoon eerlijk voor uit en praat niet de ene onwetende na de andere onwetende na door dubieuze uitspraken te doen als "belachelijk dat vrouwen zich horen aan te passen aan mannen omdat die zich niet kunnen beheersen" want hiermee geef je aan dat je wel degelijk kennis zou bezitten over hetgeen hier gediscussieerd wordt.

Maar goed, ik wil het je wel uitleggen maar misschien is het verstandiger er een topic over te openen op Religie oid?
Oud 20-11-2006, 14:53
Soundwave
Soundwave is offline
5 jaar geleden werd er hier over moslims gesproken en nu nog steeds.

Er is weinig veranderd
Oud 20-11-2006, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Soundwave schreef op 20-11-2006 @ 15:53 :
5 jaar geleden werd er hier over moslims gesproken en nu nog steeds.

Er is weinig veranderd
Over moslims discussiëren en de deskundige uithangen is nu eenmaal hot.
Oud 20-11-2006, 14:55
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 15:50 :
Kom daar dan gewoon eerlijk voor uit en praat niet de ene onwetende na de andere onwetene na door dubieuze uitspraken te doen als "belachelijk dat vrouwen zich horen aan te passen aan mannen omdat die zich niet kunnen beheersen" want hiermee geef je aan dat je wel degelijk kennis zou bezitten over hetgeen hier gediscussieerd wordt.
Nogmaals ook moslima's of moslims zelf geven dit weleens als reden, bijvoorbeeld Sherpao. Niet zo gek dat ik als buitenstaander dat dan voor waarheid aanneem. Hoe kan ik overigens ergens voor uitkomen als ik er niet eens bewust van ben dat de informatie die ik heb opgenomen niet compleet is.
Overigens vind ik die andere termen die je aanhaalt in eerste instantie minstens zo verwerpelijk klinken. Maar goed ik wacht wel op je uitleg voor ik daar een oordeel over vel.

Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 15:50 :

Maar goed, ik wil het je wel uitleggen maar misschien is het verstandiger er een topic over te openen op Religie oid?

Misschien kan je met het het beste persoonlijk sturen, dus naar me nickname. Tenzij je deze informatie graag met anderen deelt.
Oud 20-11-2006, 14:59
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 20-11-2006 @ 15:55 :
Nogmaals ook moslima's of moslims zelf geven dit weleens als reden, bijvoorbeeld Sherpao.
Wat wordt mij nu weer in de voeten geschoven?
Oud 20-11-2006, 15:00
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 15:54 :
Over moslims discussiëren en de deskundige uithangen is nu eenmaal hot.
Ik hou er helemaal niet van om over moslimproblematiek te praten, sterker nog ik vind dat sommige zaken veelste breed worden belicht in de media waar het helemaal niet nodig is. Zoals het niet geven van een hand en het dragen van burqa's, dat zijn helemaal geen problemen die landelijk besproken hoeven te worden aangezien het slechts om enkelen gaat. Maar goed de media speelt natuurlijk handig in op dit soort pietlullige probleempjes, negatieve berichtgevingen over moslims scoren helaas nou eenmaal goed.
Oud 20-11-2006, 15:02
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 20-11-2006 @ 15:59 :
Wat wordt mij nu weer in de voeten geschoven?
"Vooral blijven kankeren over het hoofddoek terwijl in veel westerse landen vrouwen bijv. in het OV aangerand dan wel gebuttfucked worden."

Hier impliceer je helemaal niks mee ten aanzien van aanrandingen en het dragen van een hoofddoek?
Oud 20-11-2006, 15:04
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Wat een mooie gevolg-bijgevolg redenering
Oud 20-11-2006, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals ook moslima's of moslims zelf geven dit weleens als reden, bijvoorbeeld Sherpao. Niet zo gek dat ik als buitenstaander dat dan voor waarheid aanneem. Hoe kan ik overigens ergens voor uitkomen als ik er niet eens bewust van ben dat de informatie die ik heb opgenomen niet compleet is.
Overigens vind ik die andere termen die je aanhaalt in eerste instantie minstens zo verwerpelijk klinken. Maar goed ik wacht wel op je uitleg voor ik daar een oordeel over vel.
En natuurlijk zijn moslims en moslima's die jij spreekt representatief voor de de rest van de moslimgemeenschap. Nee, het zou je sieren er zelf ook wat informatie over in te winnen alvorens uitspraken te doen die niet (of deels) kloppen.

Citaat:

Misschien kan je met het het beste persoonlijk sturen, dus naar me nickname. Tenzij je deze informatie graag met anderen deelt.
Dat is ook een optie, zodra ik de tijd/zin/kracht ervoor heb, zal ik je het een en ander hierover proberen uit te leggen.
Oud 20-11-2006, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 20-11-2006 @ 16:00 :
Ik hou er helemaal niet van om over moslimproblematiek te praten, sterker nog ik vind dat sommige zaken veelste breed worden belicht in de media waar het helemaal niet nodig is. Zoals het niet geven van een hand en het dragen van burqa's, dat zijn helemaal geen problemen die landelijk besproken hoeven te worden aangezien het slechts om enkelen gaat. Maar goed de media speelt natuurlijk handig in op dit soort pietlullige probleempjes, negatieve berichtgevingen over moslims scoren helaas nou eenmaal goed.
Oftewel, het beleid van Verdonk. Zij zet zich immers in om een burqaverbod te regelen voor welgeteld 13 meisjes. Poehee.
Oud 20-11-2006, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-11-2006 @ 16:04 :
Wat een mooie gevolg-bijgevolg redenering
Wel citeren op wie of wat je doelt he.
Oud 20-11-2006, 15:09
Levitating Nun
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 16:08 :
Wel citeren op wie of wat je doelt he.
Make me.

Sherpao natuurlijk, wat een debiel.
Oud 20-11-2006, 15:11
Verwijderd
Ik denk dat de reacties van Sherpao vooral met korreltjes zout zouden moeten worden genomen. Hij provoceert graag, lijkt me duidelijk.
Oud 20-11-2006, 15:13
jompo
jompo is offline
Italy 'sacks' spy over CIA kidnap
US military base in Aviano, northern Italy
Mr Hassan is believed to have been flown out of Italy in 2003
The Italian government has replaced its military intelligence chief amid an inquiry into his role in an alleged CIA abduction of an Egyptian, reports say.

The head of the country's civilian intelligence agency was also sacked, although he is not being investigated.

Nicolo Pollari is among several Italian agents facing an inquiry into the alleged kidnapping of an Egyptian cleric by the US agency in 2003.

He has denied any wrongdoing, but has yet to comment on the latest reports.

He was replaced by Admiral Bruno Branciforte after a special cabinet meeting, reports say.

The chief of the co-ordinating agency, Emilio del Mese, was also sacked as well as Gen Mario Mori - head of the civilian intelligence agency.

Neither of these two men are under investigation for the alleged abduction.

'Electric shocks'

Mr Hassan, also known as Abu Omar, is believed to have been abducted from a Milan street on 17 February 2003, and flown out of the country from Aviano air base north of Venice.

The cleric says he was taken to Egypt for interrogation, where he was tortured with electric shocks and detained under suspicion of having terrorist links.

The Italian government has said it had no prior knowledge of the kidnap plot. It has yet to respond to an extradition request for 26 US citizens named in the case.

Mr Hassan is believed to have arrived in Italy in 1997, where he was granted refugee status.
Oud 20-11-2006, 15:16
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 20-11-2006 @ 16:02 :
"Vooral blijven kankeren over het hoofddoek terwijl in veel westerse landen vrouwen bijv. in het OV aangerand dan wel gebuttfucked worden."

Hier impliceer je helemaal niks mee ten aanzien van aanrandingen en het dragen van een hoofddoek?
Kijk, misschien als je eens zou ophouden met het papegaaien van de media en eens je hersenen zou gebruiken dan zou alles heel simpel lijken.
Oud 20-11-2006, 15:17
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 16:06 :
En natuurlijk zijn moslims en moslima's die jij spreekt representatief voor de de rest van de moslimgemeenschap. Nee, het zou je sieren er zelf ook wat informatie over in te winnen alvorens uitspraken te doen die niet (of deels) kloppen.
Ik ga bijvoorbeeld stemmen maar je denkt toch niet dat ik inhoudelijk alles heb doorgenomen waar die partijen voor staan. Ik vorm een oordeel vooral door te kijken naar discussies etc etc. Doormiddel van de algemene informatie die ik tot me krijg vorm ik een mening. Nu kom ik jou tegen op het forum en jij wijst me erop dat hetgeen dat ik beweerde niet volledig is, waarop ik mijn interesse toon.
Het voorkomen van aanrandingen door een hoofddoek te dragen is zo een algemeen geluid dat ik hoor zowel van moslims als buitenstaanders, daar vorm ik dan een mening over. Snap je, het is fout van mij en anderen om algemene berichtgevingen direct voor waar aan te nemen en daar een mening over te vormen, maar je kan bijna niet anders, je kan je niet overal in verdiepen.
Oud 20-11-2006, 15:18
Daevrem
Daevrem is offline
Stel je voor dat het hoofd van 'onze' MIVD eigenlijk een spion voor de CIA is...
Oud 20-11-2006, 15:20
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
juno schreef op 20-11-2006 @ 15:33 :
Ik? Denk je dat ik dit ter plekke uit mijn duim zuig?

Mag ik Nahed Selim en Nawal El Saadawi aanhalen?
Wie zijn dat?
Oud 20-11-2006, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 20-11-2006 @ 16:20 :
Wie zijn dat?
'T sulle wel twee afvalligen sein
Oud 20-11-2006, 15:25
Melpomene
Melpomene is offline
Ik weet niet waarom mensen het denken maar om een hoofddoek te dragen omdat je bang bent voor onzedelijke mannen is de verkeerde intentie. Je doet het voor God en voor niemand anders Dacht dat de umma het daarover wel eens was
Oud 20-11-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 20-11-2006 @ 16:25 :
Dacht dat de umma het daarover wel eens was
Is ook zo en wordt hier door niemand ontkend, lieve schat.
Oud 20-11-2006, 15:30
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 20-11-2006 @ 16:25 :
Ik weet niet waarom mensen het denken maar om een hoofddoek te dragen omdat je bang bent voor onzedelijke mannen is de verkeerde intentie. Je doet het voor God en voor niemand anders Dacht dat de umma het daarover wel eens was
En wat is de relatie betreffende het dragen van een hoofddoek en God? Behalve de genoemde termen: godsvrees, bescheidenheid en onderdanigheid. Ik vraag me af wat de achterliggende reden is van het bedekken van het haar met betrekking tot God?
Oud 20-11-2006, 15:31
Levitating Nun
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 16:11 :
Ik denk dat de reacties van Sherpao vooral met korreltjes zout zouden moeten worden genomen. Hij provoceert graag, lijkt me duidelijk.
Maakt het niet minder debiel.
Oud 20-11-2006, 15:31
Verwijderd
Gehoorzaamheid =/= onderdanigheid.
Oud 20-11-2006, 15:33
Levitating Nun
Citaat:
Boebsie schreef op 20-11-2006 @ 16:30 :
En wat is de relatie betreffende het dragen van een hoofddoek en God? Behalve de genoemde termen: godsvrees, bescheidenheid en onderdanigheid. Ik vraag me af wat de achterliggende reden is van het bedekken van het haar met betrekking tot God?
Het lijkt me ook een culturele factor (jaha! ik weet dat de Islam geen cultuur is, rustig maar moslimmetjes).
Oud 20-11-2006, 15:34
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 16:31 :
Gehoorzaamheid =/= onderdanigheid.
Ik vind je niet duidelijk. Wat is de achterliggende gedachte, Allah eist zoiets toch niet puur en alleen als teken van onderdanigheid? Waarom specifiek het bedekken van het haar? Waarom geldt dan niet hetzelfde voor mannen? Als het toch alleen maar een teken is van onderdanigheid.
Verwijderd
De hijaab is géén culturele factor. Moslima's over de hele wereld dragen er één. Van Indonesië tot aan Marokko en Bosnië.
Levitating Nun
Firdaus, je kunt ook gewoon een helder antwoord geven, ipv wiskundige vergelijkingen
Oud 20-11-2006, 15:35
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:

Ik denk dat je een te veel verkeerd beeld hebt van landen in het Midden Oosten en misschien omdat jij ze te makkelijk onder een kam schaart omdat een grote moslimbevolking gemeen hebben, en dat terwijl die landen onderling extreem verschillen.

Ik heb dat Sherpao nergens zien beweren Anders had ik hem er ook wel even op aan gesproken.

Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-11-2006 @ 16:09 :
Make me.

Sherpao natuurlijk, wat een debiel.
Dit is natuurlijk wel een zeer nuttige repley, steek aub de hand in eigen boezem.

Ik neem het voor niemand op maar deze post slaat eigelijk ook nergens op.
Oud 20-11-2006, 15:35
Levitating Nun
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 16:34 :
De hijaab is géén culturele factor. Moslima's over de hele wereld dragen er één. Van Indonesië tot aan Marokko en Bosnië.
OK. Dus dat is uit de wereld.

Wat is dan wel de reden en de logische relatie? Ik en Boebsie branden van nieuwsgierigheid.
Oud 20-11-2006, 15:37
Levitating Nun
Citaat:
Melpomene schreef op 20-11-2006 @ 16:35 :
Dit is natuurlijk wel een zeer nuttige repley, steek aub de hand in eigen boezem.

Ik neem het voor niemand deze post slaat eigelijk ook nergens op.
Je hebt gelijk hoor. Ik weet dat wel.

Gnothi seauton, weet je wel.
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-11-2006 @ 16:33 :
Het lijkt me ook een culturele factor (jaha! ik weet dat de Islam geen cultuur is, rustig maar moslimmetjes).
Kom je niet van een café! Sjezus, eerst scheld je me helemaal ondersteboven en nu moeten het 'alle moslims' ontgelden. Het is dus echt waar, drank maakt meer kapot dan lief is.
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 20-11-2006 @ 16:34 :
Ik vind je niet duidelijk. Wat is de achterliggende gedachte, Allah eist zoiets toch niet puur en alleen als teken van onderdanigheid? Waarom specifiek het bedekken van het haar? Waarom geldt dan niet hetzelfde voor mannen? Als het toch alleen maar een teken is van onderdanigheid.
Als je goed leest, zie je dat ik jou corrigeer door het niet af te doen als onderdanigheid maar als gehoorzaamheid. Een gelovige/praktiserende moslima probeert zo veel mogelijk haar leven naar de regels/wensen van God in te vullen. Wanneer Hij van haar verwacht dat zij een hoofddoek draagt, dan draagt zij er een. Zij gelooft immers oprecht in Hem en zal dus ook alles willen doen voor Hem. Zie het als een test van godsvrees en bescheidenheid.

Hierover kan ik je nog wel meer vertellen, wacht anders gewoon mijn privé berichtje af.
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 20-11-2006 @ 16:30 :
Tja ik kan alleen zeggen godsdienstige devotie. Want de interpretaties over je wel en niet een hoofddoek moet dragen, verschillen eigelijk wel nogal. In mijn opinie is het niet echt een issue
Oud 20-11-2006, 15:39
Levitating Nun
Citaat:
Sherpao schreef op 20-11-2006 @ 16:37 :
Kom je niet van een café! Sjezus, eerst scheld je me helemaal ondersteboven en nu moeten het 'alle moslims' ontgelden. Het is dus echt waar, drank maakt meer kapot dan lief is.
Haha.

Heb ik zojuist alle moslims beledigd? Gutgut, zou het dan waar zijn? Hebben moslims een minderwaardigheidscomplex en het brandende verlangen de slachtofferrol te claimen?

Je cafe-opmerking is kwestend voor alle kaaskoppen, debiel.
Oud 20-11-2006, 15:45
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-11-2006 @ 16:39 :
Haha.

Heb ik zojuist alle moslims beledigd? Gutgut, zou het dan waar zijn? Hebben moslims een minderwaardigheidscomplex en het brandende verlangen de slachtofferrol te claimen?

Je cafe-opmerking is kwestend voor alle kaaskoppen, debiel.
ga zo door, je zit jezelf helemaal in een hoek te werken. Je scheldt achter mekaar.
Oud 20-11-2006, 15:46
Levitating Nun
Citaat:
Sherpao schreef op 20-11-2006 @ 16:45 :
ga zo door, je zit jezelf helemaal in een hoek te werken. Je scheldt achter mekaar.
Hoek?
Oud 20-11-2006, 15:46
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-11-2006 @ 16:37 :
Als je goed leest, zie je dat ik jou corrigeer door het niet af te doen als onderdanigheid maar als gehoorzaamheid. Een gelovige/praktiserende moslima probeert zo veel mogelijk haar leven naar de regels/wensen van God in te vullen. Wanneer Hij van haar verwacht dat zij een hoofddoek draagt, dan draagt zij er een. Zij gelooft immers oprecht in Hem en zal dus ook alles willen doen voor Hem. Zie het als een test van godsvrees en bescheidenheid.

Hierover kan ik je nog wel meer vertellen, wacht anders gewoon mijn privé berichtje af.
Citaat:
Melpomene schreef op 20-11-2006 @ 16:37 :
Tja ik kan alleen zeggen godsdienstige devotie. Want de interpretaties over je wel en niet een hoofddoek moet dragen, verschillen eigelijk wel nogal. In mijn opinie is het niet echt een issue
Er is totaal geen link dat een vrouw er alleen aantrekkelijk dient uit te zien voor haar man? Die geluiden kloppen dus niet?

Als buitenstaander vind ik het heel moeilijk te begrijpen dat je iets doet, omdat dat de wil van Allah is, waar Allah je niet duidelijk maakt waarom dat wordt geeist. Maar goed dat is uiteraard een geloofskwestie.

Ik blijf het een vaag antwoord vinden.
Oud 20-11-2006, 15:50
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-11-2006 @ 16:46 :
Hoek?
Vanwaar heb jij de urgentie om mij uit te schelden. Omdat je het niet met me eens bent? Of iemand ik je 'vriendjes' gekwetst heb?
Oud 20-11-2006, 15:53
Levitating Nun
Citaat:
Sherpao schreef op 20-11-2006 @ 16:50 :
Vanwaar heb jij de urgentie om mij uit te schelden. Omdat je het niet met me eens bent? Of iemand ik je 'vriendjes' gekwetst heb?
Ik noem je zo omdat je dat gedrag duidelijk - hier tenminste - laat zien.

If it walks like a duck, talks like a duck...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten