Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2006, 16:33
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 23-11-2006 @ 17:25 :
Als ik het berichtje van Zao en Roosje combineer en in het fotoboek kijk, krijg ik vermoedens .
hahaha dat vermoeden had ik ook al, ze hupsen wel van de ene forummer naar de andere.
Oud 23-11-2006, 17:42
Verwijderd
Ik hoop morgenavond weer even niks. Even mijn gedachten leeg, even alleen maar gezellig. Gewoon. En ja, hij smst wel terug. Dus dat kan hij wel.

Edit: Shit, ik maak me zorgen. Tis nog nooit voorgekomen dat hij me dit soort dingen niet vertelde. Het maakt niks uit dat hij me niks verteld, maar ik hoop gewoon echt dat hij niks stoms gaat doen. Ik hou zoveel van die jongen, hij betekent denk ik meer voor me dan ik in de gaten heb. Fuck fuck fuck fuck.
Alsjeblieft, held, doe geen dingen en kom naar me toe. Alsjeblieft?

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 19:26.
Oud 23-11-2006, 18:37
Yana
Yana is offline
Ik ga vanavond naar hem toe. Ik ben moe, heb hoofdpijn en voel me niet zo goed..en hij zit ook al een tijdje niet zo lekker in zijn vel. Tot overmaat van ramp hebben we daar geen privacy en wordt het waarschijnlijk een avond tv kijken met zijn ouders. (En denk maar niet dat wij mogen bepalen wat er op tv komt)

Ach. Even een beetje opboenen en ik kan wel een avondje glimlachen.
Oud 23-11-2006, 19:26
Thee Muts
Thee Muts is offline
Soms is het net of alles even stilstaat en voel ik alleen nog maar hoe verschrikkelijk veel ik van hem houdt. En dan heb ik ook heel sterk de drang om dat vast te leggen in iets van of voor ons samen. En niet iets standaards als een sieraad dat je voor de ander koopt ofzo. Nee, iets dat veel dieper gaat dan dat..
Oud 23-11-2006, 19:28
juno
juno is offline
Goh, word je broeds?
Oud 23-11-2006, 19:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja
Oud 23-11-2006, 19:32
juno
juno is offline
Je hebt al twee poezen!
Oud 23-11-2006, 19:35
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 23-11-2006 @ 20:32 :
Je hebt al twee poezen!
Oud 23-11-2006, 19:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Dat versterkt het alleen maar geloof ik

Maar wees gerust, ik hou me nog wel even in
Maar toch, soms...
Oud 23-11-2006, 19:37
juno
juno is offline
Lekker gevoel he?
Oud 23-11-2006, 19:38
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, dat wel. Vooral met hem
En nu begin ik wel echt walgelijk klef te klinken..
Oud 23-11-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 23-11-2006 @ 17:33 :
hahaha dat vermoeden had ik ook al, ze hupsen wel van de ene forummer naar de andere.
Nah I disagree en vind het zelfs jammer dat je dit zegt, want het is totaal niet zo.

Overigens is het wel zo dat ik haar heelheelheel erg leuk vind en dat is ook wederzijds <3 En daar ben ik echt heel erg superblij en gelukkig mee De rest hebben jullie al in onze bovenstaande posts kunnen lezen.
Oud 23-11-2006, 20:21
Metal
Metal is offline
Double rebound.

Ik wilde eigenlijk zeggen 'dat maakt dan een dubbele' maar dan had je de kans dat mensen het niet zouden snappen.
Oud 23-11-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 23-11-2006 @ 20:58 :
Nah I disagree en vind het zelfs jammer dat je dit zegt, want het is totaal niet zo.

Overigens is het wel zo dat ik haar heelheelheel erg leuk vind en dat is ook wederzijds <3 En daar ben ik echt heel erg superblij en gelukkig mee De rest hebben jullie al in onze bovenstaande posts kunnen lezen.
Ik hoop dat het gaat werken.

ot: Pffff... Ik denk er nu toch meer aan dan goed voor me is.
Oud 23-11-2006, 20:45
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Zao schreef op 23-11-2006 @ 20:58 :

Ze had toch tot voor kort met WolterB?

OT: Aftellen, zondag gaat hij weg naar Engeland.
Oud 23-11-2006, 20:52
hellebel
hellebel is offline
Metal droomt over mij dus het gaat wel goed.
Oud 23-11-2006, 21:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 23-11-2006 @ 21:45 :
Ze had toch tot voor kort met WolterB?

volgens mij is t nu zo'n 2 maanden uit, dus dat kan best.
Oud 23-11-2006, 21:15
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 23-11-2006 @ 17:33 :
goede woordkeuze

verder gaat het allemaal goed..al 14 maanden
Oud 23-11-2006, 21:21
Roosje
Roosje is offline
Hmmm, zo tot voor kort is het niet, hoor. (:

En ach, whatever. <3
Oud 23-11-2006, 21:31
Verwijderd
goed ik ben eigenlijk wel blij met hem, en vandaag over een week 1 jaar en 3 maanden. jezus wat gaat dat snel. ik had eerst al niet verwacht dat het überhaupt lang zou gaan duren. verkeerd gedacht blijkbaar
Oud 23-11-2006, 21:39
I C U
I C U is offline
Oeh hip! (ff reactie op Roos en Zao)

OT: Aan de ene kant ben ik wel weer veel geduldiger, heb veel minder het gevoel dat dingen moeten, dat ik moet, dat hij moet, dat dit zo is, want anders.... etc. Mjah. Nu maar hopen dat het morgen gewoon echt leuk is Iig kan het na een slechte afloop op het zuipen zetten met 'n vriendin, en na een goede afloop ook Dat scheelt, kan ik iig mijn ei kwijt.

Oh, en ik vind het eng
Oud 23-11-2006, 21:52
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
snoopy schreef op 23-11-2006 @ 22:07 :
volgens mij is t nu zo'n 2 maanden uit, dus dat kan best.
Of iets "kan" of niet weet ieder voor zich het beste en volgens mij heeft dat weinig met tijd te maken. Je krijgt alleen een beetje een heftig beeld van zo'n relationeel topic omdat er vaak alleen hoogte- en dieptepunten in worden gepost.
Oud 23-11-2006, 21:57
Nienna*
Nienna* is offline
@ Zao & Roosje: Het was absoluut niet vervelend bedoeld of zo, echt niet . Ik zou alleen maar blij voor jullie zijn (voor zover dat kan voor pixelkennissen) .
In ieder geval veel plezier morgen!
Oud 23-11-2006, 22:14
Verwijderd
Ja gewoon lekker. Leuke vriendinnen, leuk vriendje; soms voelt een kus opeens weer even als de eerste. Ben wel doodop, maar dat maakt het niet minder fijn allemaal. En yay voor sms om het met de belangrijke mensen in het verre noordoosten te delen.
Oud 23-11-2006, 22:15
Verwijderd
wow ik riep altijd dat het me vreselijk zou lijken om mn vriend in een relatie elke dag te zien, nou ik mis m nu zelfs al na 1 dagje Goed ik kan me ook wel aanstellen, maar het is wel fijn om elkaar zo vaak te zien <3.
Oud 23-11-2006, 22:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
Anneka schreef op 23-11-2006 @ 23:15 :
wow ik riep altijd dat het me vreselijk zou lijken om mn vriend in een relatie elke dag te zien, nou ik mis m nu zelfs al na 1 dagje Goed ik kan me ook wel aanstellen, maar het is wel fijn om elkaar zo vaak te zien <3.
Moet hier ff om lachen. :') Niets persoonlijks ofzo
Oud 23-11-2006, 22:49
Metal
Metal is offline
Rogue/xbellex/hellebel is een harde chick.
Oud 23-11-2006, 23:06
Verwijderd
zooooo boos
Oud 23-11-2006, 23:23
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 23-11-2006 @ 22:57 :
@ Zao & Roosje: Het was absoluut niet vervelend bedoeld of zo, echt niet . Ik zou alleen maar blij voor jullie zijn (voor zover dat kan voor pixelkennissen) .
In ieder geval veel plezier morgen!
Oké, is goed joh. En dankjewel!
Oud 23-11-2006, 23:31
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Metal schreef op 23-11-2006 @ 23:49 :
Rogue/xbellex/hellebel is een harde chick.
Syber.
Oud 24-11-2006, 00:27
Verwijderd
Bizar, hoe leuk het kan zijn om met je beste vriendin haar begravenis op papier te zetten. En nee, ze heeft geen plannen, we hadden het er toevallig over en besloten het op papier te zetten, gewoon voor het praktisch zeg maar Helemaal top dat we zulke diepgaande gesprekken hebben als hij erbij is. Eigenlijk miste ik nog één persoon. Maar ik leunde tegen hem aan, goede muziek, lekker drankje en twee ontzettend dierbare personen naast me. Dat maakt me toch wel verdorie gelukkig gewoon!
Oud 24-11-2006, 02:31
Orpheo
Orpheo is offline
Pff wat was ik moe vandaag. Maar damn, de spanning zorgde er echt voor dat slapen in de trein niet lukte. ben net thuis, maar heb teveel adrenaline! Ik kwam in de trein net nog een vriend van me tegen!!!! oh die gozer is GESTOORD. dank je wel! ik heb weer eindelijk kunnen lachen na een lange periode van ellende.

En jij ook bedankt Tot over 14 uur.
Oud 24-11-2006, 04:03
Metal
Metal is offline
Ben om 5 uur vanmiddag begonnen aan een mail voor haar. Inmiddels is hij bijna af. Heb ook zo'n 15 keer pauze gehouden en dat was niet altijd even slim want dan was ik weer kwijt wat ik eigenlijk PRECIES wilde zeggen/ bedoelde. En ik nam lange pauze's. Nu ga ik slapen want ik heb geen zin om hem af te maken... komt morgen wel. Was iig een fucking zware dag, mentale shizzle. Aan het einde was het leuk want we dronken samen en hadden samen lol. En dan komt een goede vriend even zijn pet ophalen, die je naar beneden brengt, en dan sta je uiteindelijk nog dik een uur voor op de stoep te praten. Fijn.

Oja, dan word ik ook nog gebeld door een blokgenoot die gigantisch zat in zwolle zit, bij een vriendin. En die vriendin moet mij dan opbellen van hem, omdat ik volgens hem de shit ben hehe. En dan praten we even, wat gezellig is. Om kwart over 4 hehe. Bram, je bent de shit. Zelfs als je zat bent.

Oja, props voor mijn homie ereshkigal, die er altijd voor mij is, en bij wie ik altijd mijn ei kwijt kan. BRADA'S FOR LIFFA

Oja, ik mis haar wel. Niet echt mijn vriendin, maar wel mijn buddy. Ze is en blijft gaaf.
Oud 24-11-2006, 06:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 23-11-2006 @ 17:25 :
Als ik het berichtje van Zao en Roosje combineer en in het fotoboek kijk, krijg ik vermoedens .
Oud 24-11-2006, 07:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 23-11-2006 @ 22:52 :
Of iets "kan" of niet weet ieder voor zich het beste en volgens mij heeft dat weinig met tijd te maken. Je krijgt alleen een beetje een heftig beeld van zo'n relationeel topic omdat er vaak alleen hoogte- en dieptepunten in worden gepost.
dat snap ik ook wel... was het dan niet duidelijk wat ik bedoelde? Dat is 2 maanden tussen 2 relaties niet 'hopsen van de 1 naar de ander' vind?
Naja.
Oud 24-11-2006, 08:01
Verwijderd
Tis weer goed.
Oud 24-11-2006, 08:18
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
snoopy schreef op 24-11-2006 @ 08:33 :
dat snap ik ook wel... was het dan niet duidelijk wat ik bedoelde? Dat is 2 maanden tussen 2 relaties niet 'hopsen van de 1 naar de ander' vind?
Naja.
Ik snap je prima hoor.

& Hij helemaal blij dat ik voor hem was opgebleven. <3
Oud 24-11-2006, 09:30
Verwijderd
verliefdverliefdverliefd.
Oud 24-11-2006, 09:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-11-2006 @ 22:14 :
Ja gewoon lekker. Leuke vriendinnen, leuk vriendje; soms voelt een kus opeens weer even als de eerste. Ben wel doodop, maar dat maakt het niet minder fijn allemaal. En yay voor sms om het met de belangrijke mensen in het verre noordoosten te delen.
\o/

Ik geloof wel dat ik 2 nieuwe vrienden mag rekenen in mijn leven. Het is dan niet enorm close, maar wel enorm tof om met ze om te gaan. Ook zo'n heerlijk gemeen gevoel voor humor! Ik vind dat soort mensen echt leuk

Gisteren uit eten en shoppen met het vriendje. Shees hwat ben ik blij dat hij shoppen ook leuk vind. Geen gezeur, geen geklaag dat het allemaal zo lang duurt. Juist enthousiastme en eerlijk zeggen als iets écht niet staat.
Uit eten was ook lachen, gewoon van elkaars bord eten omdat het er zo lekker uit ziet. Spelen met lege glazen (nja... daat had je eigenlijk bij moeten zijn, maar het was enorm grappig)

<3!
Oud 24-11-2006, 10:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Kut En ik voel me fucking kut en verward.
Oud 24-11-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-11-2006 @ 11:08 :
Kut En ik voel me fucking kut en verward.
Wat is dr aan de hand? *knuffel*
Oud 24-11-2006, 10:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 24-11-2006 @ 11:10 :
Wat is dr aan de hand? *knuffel*
Gister tijdens de borrel hem gezien en het was zo moeilijk. Het deed me veel te veel. En hij de hele tijd kijken met die blik in zijn ogen. Van anderen te horen krijgen dat ie het beste met me voor heeft en dat ie lief over me praat. En dan ook nog eens iemand die in het bijzijn van anderen vertelt dat ik gewoon veel liefde nodig heb, meer fijne knuffels dan een gemiddeld persoon. Uh ja, en toen voelde ik me nog kutter Want het klopt en ik raak mezelf daarin kwijt.
Oud 24-11-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-11-2006 @ 11:15 :
Gister tijdens de borrel hem gezien en het was zo moeilijk. Het deed me veel te veel. En hij de hele tijd kijken met die blik in zijn ogen. Van anderen te horen krijgen dat ie het beste met me voor heeft en dat ie lief over me praat. En dan ook nog eens iemand die in het bijzijn van anderen vertelt dat ik gewoon veel liefde nodig heb, meer fijne knuffels dan een gemiddeld persoon. Uh ja, en toen voelde ik me nog kutter Want het klopt en ik raak mezelf daarin kwijt.
Dat is kut. Ik hoop dat t goed komt. Maar raak jezelf niet kwijt in wat anderen van je zeggen. Succes! Mocht je je verhaal kwijt willen ofzo, pm.
Oud 24-11-2006, 11:17
Nuck
Nuck is offline
Nogal goed, bijna een jaar samen en ben echt supergelukkig met hem
Oud 24-11-2006, 12:26
Yana
Yana is offline
Hij zei, uit zichzelf, dat we elkaar vandaag misschien nog wel konden zien... en nu verwacht ik eigenlijk de hele tijd dat hij langskomt of even belt. En ik ben te koppig om zelf contact op te nemen
Oud 24-11-2006, 14:53
Verwijderd
ik ben jaloers, op hem, op haar.
&hij vertelde vannacht dat ik zijn zwakte ben, maar dat hij niet eeuwig kan wachten. ik vind het verwarrend.
Oud 24-11-2006, 15:03
__
__ is offline
^ ingrid, wieeee?

ik voel me verder ehh goed, normaal, niks te melden, niks te klagen..
Oud 24-11-2006, 15:41
cagie
cagie is offline
Vannacht werd het mij allemaal te veel. Hij stond meteen voor de deur en reageerde zo lief en aandachtig. Hij hield me vast en veegde mijn tranen weg. Daarna er lang over gepraat en hij maakte mij weer aan het lachen. Waar heb ik zo'n ontzettend lief vriendje aan verdient? Ik ben zo blij dat hij er ook is als ik het moeilijk heb en dat hij niet, zoals mijn ex, dan hard weg rent.
Oud 24-11-2006, 15:45
Verwijderd
Argh, ik wil hem knuffelen en laten zien dat er heus mensen werkelijk om hém geven en bellen om hém te horen, niet alleen maar voor geld, problemen, drugs, computerzooi of wat dan ook.

Als hij nu maar niet in Engeland woonde, dan kon ik ook echt wat vaker bellen ^^.
Oud 24-11-2006, 16:32
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
euforie noemen ze dat..

Regels voor berichten