|
|
Bekijk resultaten poll: Bring it on! | |||
GroenLinks |
![]() ![]() ![]() ![]() |
44 | 17.96% |
SP |
70 | 28.57% |
CDA |
23 | 9.39% |
VVD |
25 | 10.20% |
PvdA |
26 | 10.61% |
ChristenUnie |
7 | 2.86% |
D'66 |
17 | 6.94% |
Eén NL (Pastors) |
3 | 1.22% |
Lijst 5 Fortuyn |
0 | 0% |
Partij voor de Dieren |
7 | 2.86% |
SGP |
5 | 2.04% |
Partij voor de Vrijheid (Wilders) |
11 | 4.49% |
Anders, nl.. |
7 | 2.86% |
Aantal stemmers: 245. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Realiseer dat het een belachelijk argument is. Bedenk dat het een kat is naar mensen die het zouden willen gebruiken. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Denk even na voordat je je ergens op beroept wil je, zoals BFR ook al aanstipte. Een bezoek aan de site van het KNMI kan je de helft van je onderbouwing leveren, maar het lukt je om zo zwak over te komen dat PWGR je standpunt onder tafel aan het vegen is. Dat er een opwarming plaats vind, daar is iedereen het over eens. Waar die door komt is de wetenschap het slechts globaal over eens. Wat voor gevolgen dat heeft en welke facetten meespelen en wat de gevolgen zullen zijn, daar is nog totaal geen consensus over. Het ligt dus heel anders dan dat 99% van de wetenschap het erover eens is met het stereotype model van het broeikaseffect. Nuanceer jezelf en onderbouw jezelf, als het over global warming gaat heb ik dan ook nog wel een leuk woordje of twee bij te dragen aan jouw standpunt. (over het bestaan van een probleem zijn we het namelijk eens geloof ik)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Achteraf gezien bleek het allemaal misplaatst. Tot zover nu duidelijk is, vormde het regime van Saddam Hussein geen (direct) gevaar voor de eigen regio en het Westen. Daarnaast zijn de kosten enorm. Ditzelfde kan gezegd worden over het milieu. De stelling dat de mensheid verantwoordelijk is voor het klimaatsverandering is controversieel, hetzelfde geldt voor de mogelijke consequenties. Op zichzelf ben ik geen absolute tegenstander van milieuregels. Maar de overheid dient hierbij terughoudend te zijn en zich te realiseren dat op gebied van het milieu al veel is bereikt; het milieu is namelijk nog nooit zo schoon geweest en wordt relatief weinig belast. Vanuit ecologisch oogpunt is het overigens opmerkelijk dat GroenLinks tegen privatisering van de nutsbedrijven is. Wanneer de levering van electriciteit, water en gas privaat is, worden de kosten omgeslagen naar verbruik. Bij een hoger het verbruik, wordt de rekening eveneens hoger. Dit stimuleert verbruikers tot matiging op de korte termijn en een meer efficiëntere verbruik op de lange termijn. Daarnaast kan de overheid de producent, leverancier en verbruiker eenvoudiger aansturen, door slechts regelgeving op te leggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zowel jij als PWGR hebben een punt, maar trekken dat te ver door. PWGR met overdreven vertrouwen in absolute marktwerking, jij met overdreven sceptisch denken daar over.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze post van T_ID geeft grotendeels mijn huidige opvatting weer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
http://www.groenlinks.nl/2ekamer/nie...870221678/view http://www.groenlinks.nl/2ekamer/nie...400892336/view Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of meer astfalt leidt tot meer auto's, is te betwijfelen. Onderzocht is dat het aantal auto's zal toenemen, los van de toename van astfalt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat grafiekje roept veel meer vragen op dan het beantwoord. 'Temperature Anomaly'. 'Anomaly' van wat en ten op zichte van wat? Dat grafiekje zegt net zoveel als ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat klopt, maar het is niet relevant. Het probleem wordt niet voor niets global warming genoemd. Of in Nederland de golfstroom uit het Caribisch gebied stil valt en het hier fokking koud wordt maakt echt niet meer uit als de zeespiegel zo stijgt dat ik tegen die tijd in Arnhem aan Zee woon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar wat is het alternatief? Een zorgstelsel waarin alle zorg gratis is? In dat geval zullen de kosten explosief toenemen, omdat er geen stimulans bestaat de kosten in de hand te houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder mag je mij vertellen wiens huizen worden afgebroken om die duizenden kilometers extra spoor te leggen die jouw plan nodig heeft om meer dan een lachwekkende suggestie te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
[Insert hier je cheap shot dat ik bang wegloop voor de discussie (terwijl we allemaal weten dat ik gewoon niet nóg een keer deze discussie opnieuw wil doen, omdat ik wel andere dingen te doen heb met mijn vrije tijd).] |
![]() |
||
Citaat:
Vraag naar mobiliteit bestaat. Het is stompzinnig om te denken dat mensen zich erg laten beïnvloeden door de manier waarop. Dan moet je echt denken aan gigantische verschuivingen. Maar ja, zo'n verschuiving is onhaalbaar voor het OV, conclusie luidt dus dat degene die autoverkeer geen ruimte wil geven ruimtelijk gezien zich in zijn voet schiet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Het is domweg onmogelijk om elke tien minuten in Boerenstronkeradeel een bus/trein naar elk deel van het land te laten rijden. Tevens is het domweg onmogelijk om in hartje Amsterdam nog even zestig spoorbanen aan te leggen omdat we van die vervelende auto's af willen. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Overigens wordt de automobilist erg gestraft. Zij betaalt immers meer belasting dan dat ze kost. Ik ben er voorstander van om het kopen en bezitten van een auto niet meer te belasten dan bij welk ander product het geval is. Het gebruik zou belast moeten worden middels brandstofaccijnzen. Hierdoor worden betalen automobilisten altijd alleen wanneer ze rijden, ongeacht waar dat is. Tevens wordt de autorijder gestimuleert zuiniger te rijden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als een liter euro 95 morgen geen 1,20-1,30 meer kost maar 2,60, dan ga ik nog steeds met de auto naar tentamens. Domweg omdat het me niet zal gebeuren dat stakende werkschuwe ambtenaren of draadbreuken, wisselstoringen en ontsporingen mijn studie naar de maan helpen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racist mag in België niet meer stemmen Gatara | 128 | 12-09-2004 22:39 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
NRC: CDA geen gevangene van PvdA in formatie Atje85 | 29 | 10-06-2003 14:22 | |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Paars2 Demissionair Joostje | 60 | 19-04-2002 14:18 | |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |