Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2007, 22:07
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
kunst schreef op 11-01-2007 @ 20:52 :
weetje, volgens mij lucht iedereen hier ze hart en reageert niemand bijna op elkaar..
kvraag me bijvoorbeeld af of mensen dit lezen.. vast niet
Oh ik lees bijna alles. Maar maakt het uit of iemand het leest? Het gaat erom dat jij het weer even kwijt bent en of het nou positief of negatief is, kunnen zeggen wat je wilt is altijd fijn. <3

Oh mòrgen. <333333
Oud 11-01-2007, 22:07
Yana
Yana is offline
Smile, Lise! Je hebt zo'n mooie naam, doe haar eer aan . *Knuf*

OT:

En nu dan ein-de-lijk aan mijn avondeten toegekomen. En eigenlijk alleen omdat ik hem beloofd had écht nog wat te eten, want ja.. ik had best alles willen uitstellen en dan zo zonder eten mijn bed in willen duiken... Maar hij vertrouwt me, gelooft in me. Ik stel hem niet teleur.
Oud 11-01-2007, 23:29
Tink*
Tink* is offline
Hmm ik moest lachen want mijn ene huisgenoot zag een vriendin van een andere huisgenoot die was te eten wel zitten geloof ik. Maar ik kan nog steeds niet goed met hem overweg.

Oh en mijn beste vriendje doet stom! Nou ja, over het algemeen dan. En ik vind dat we volgende week maar serieus gaan praten, ook al vindt hij dat moeilijk en kan ie dat niet en doen we het ook eigenlijk nooit, althans niet over onszelf en onze vriendschap. Maar ik vind dat het moet, want ik voel me er zo niet meer lekker bij.

Ik zit nog steeds met bepaalde dingen. Bepaalde zinnetjes die hij zei die door mijn hoofd blijven spoken. Ik denk dat ik het er maar gewoon met hem over moet hebben. Toch vind ik het wel een beetje jammer hoe het is gelopen, ik heb er geen spijt van, maar bleh. Ik wilde het laten werken. Nu zit ik nog steeds de redenen voor mezelf tegen te spreken, dat het wel kan. Maar langzaamaan slaat dat om in inzien waarom het toch niet zo zou werken. Maar toch. Ik had het kunnen laten werken, dat weet ik zeker. Het voelt net of ik niet eens een kans heb gekregen. Ik vraag me af of alles anders zou zijn als hij zag wie ik ben, maar vast niet dus. Maargoed, vriendschap is ook harstikke leuk, maar dan moet het eerst nog een beetje slijten allemaal. Ofzo.
Oud 12-01-2007, 00:40
WolterB
WolterB is offline
Whaah, vrolijkheid alom

Alles lijkt goed te gaan, vakantiestemming zit er nog steeds in, en hoewel de colleges me niets boeien, gaat t wel goed volgens mij. De dignen die afgelopen weken zijn gebeurd maken me echt vrolijk en ik geniet ervan.

Morgen gaat tof worden, het hele weekend
Oud 12-01-2007, 01:28
Verwijderd
en we gaan hélemaal naar de klote \m/
Oud 12-01-2007, 07:15
Verwijderd
Hihi....
Wakker en vrolijk
Oud 12-01-2007, 09:45
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 12-01-2007 @ 08:15 :
Hihi....
Wakker en vrolijk
Gefeliciteerd!

Ik ga strakjes naar Landal Greenparks! Heerlijk, samen met een vriendin in haar familie. Vanavond lig ik lekker warm in een tropisch zwemparadijs en reken maar dat ik ga genieten!
Oud 12-01-2007, 10:03
moon
moon is offline
Citaat:
kunst schreef op 11-01-2007 @ 20:52 :
weetje, volgens mij lucht iedereen hier ze hart en reageert niemand bijna op elkaar..
kvraag me bijvoorbeeld af of mensen dit lezen.. vast niet
Ik lees het altijd vrijwel allemaal, maar je kan niet overal op reageren. Af en toe lees ik iets waar ik een reactie op wil geven, maar dat kan niet elke dag/ bij alle forummers.
Oud 12-01-2007, 10:04
moon
moon is offline
@~lienepein~: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 12-01-2007, 10:19
Verwijderd
~lienepien~ Gefeliciteerd!

Oh en eindelijk! ^^
Oud 12-01-2007, 10:50
Nebel
Nebel is offline
Foto's van vroeger. Hoe dun ik was... ik vind het lelijk, maar wil niets liever dan weer zo zijn... Ik word zo gigantisch moe van mezelf.

Morgen praten met de psychiater van mijn moeder. Met mijn moeder erbij uiteraard... Over hoe ik met haar om moet gaan .. Ik ben zo bang dat het allemaal mijn schuld is.
Oud 12-01-2007, 10:54
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
moon schreef op 12-01-2007 @ 11:03 :
Ik lees het altijd vrijwel allemaal, maar je kan niet overal op reageren. Af en toe lees ik iets waar ik een reactie op wil geven, maar dat kan niet elke dag/ bij alle forummers.
Ja, dit geldt ook voor mij.

@~Lienepien~: Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van

OT: Ik ben vrolijk! En het zonnetje schijnt hier, dus dat is helemaal Ik ga mezelf nu niet meer met iedereen vergelijken en al helemaal niet met hem. Laat ik nou gewoon blij voor hem zijn zonder dat ik meteen bij mezelf denk 'dat zal ik nooit kunnen'. 1. hij is 6 jaar ouder, dus ik heb nog tijd zat om dat allemaal te leren. 2. ik heb dan misschien niet zo'n goede babbel, ik heb wél m'n kwaliteiten. Zo, punt. Weg die gedachten, ik wil gewoon zorgeloos vrolijk kunnen zijn.

En ik wil dat vanmiddag alles weer gewoon rijdt rond Amersfoort, anders ga ik er weer veel te lang over doen om bij m'n vriend te komen.
Oud 12-01-2007, 11:19
Ann
Ann is offline
Ik voel me zo gelukkig
Oud 12-01-2007, 11:26
Verwijderd
Waarom kunnen ze niet wat extra uren in een dag stoppen?
Ik moet veel te veel doen in veel te weinig tijd.
Oud 12-01-2007, 14:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, op deze manier is met de auto naar de supermarkt gaan niet leuk. Wat een drukte, en dat om kwart voor 3 's middags! Doe mij dan toch maar het half-uurtje-voor-sluitingstijd op vrijdagavond, maar ja, dat gaat vanavond niet. Mijn hart bonkt nog van de stress.
Oud 12-01-2007, 15:07
darkfairy
darkfairy is offline
hmmm
Oud 12-01-2007, 15:15
Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor: dat vraag ik me ook altijd af, een dag van bijvoorbeeld 30 uur zou al zo handig zijn! Ik vergeet heel vaak dat er maar 24 uur in zitten, aangezien ik altijd veel te veel plan. Maar dat zou ook betekenen dat we dan misschien wel werkdagen hadden van 12 uur! Bah.

@ ~lienepien~: gefeliciteerd!! Fijne dag!!

OT: Wat een drukte en stress gisteravond en vandaag, niet te filmen. Maar het is allemaal gelukt! Eerste uur mijn Engelse gramatica toets, géén idee hoe ik het heb gemaakt, maar volgens mij *klopt af* ging hij beter dan de vorige. Daarna leuke aardrijkskunde les en toen nederlands, ik in de stress want ik had m'n boekverslag niet af en m'n toets niet geleerd. Maar niets aan de hand, we mochten in de les nog leren omdat we de toets het tweede uur zouden krijgen. Daarna leuke frans les, ook in de stress omdat ik niets had gedaan maar ik was niet de enige. Tussenuur en daarna nederlandse toets, waarvan ik ook al geen idee heb hoe ik 'm heb gedaan. Het was een enorm lange tekst maar volgens mij kon ik alles wel redelijk beantwoorden, of het ook nog goed is, is natuurlijk een tweede..
Toen nog even snel m'n tekening uitgesneden en aan docent gegeven. Ben benieuwd maar wil m'n cijfer echt in geen jaren weten, want ik ben er niet tevreden over.

Maar het komt erop neer dat ik alles ondanks de stress prima heb gered, en alles heb afgekregen. Heb ook nog eens de hele dag hoofdpijn gehad en ben ontzettend moe maar toch voel ik me hierdoor echt supergoed! Heb twee van de drie teksten al gemailt naar m'n theaterdocent, de derde schrijf ik vannacht wel als ik thuiskom van m'n werk. Dat is trouwens ook nog iets: m'n baas belde me net, of ik zin had in een snipperavond, omdat het zo rustig was. Heb gezegd dat ik vorige week ook al afgebelt was en dat ik eigenlijk wel zin had om te werken en dat het geld een beetje opraakt. Dus ga zometeen wel werken, vind het goed van mezelf dat ik doorzet, al ben ik moe. Heb er nu nog meer zin in, omdat ik weet dat het heel rustig is en dus niet hoef te vliegen en hollen vanavond. Waarschijnlijk zijn we dus ook voor 1 uur 's nachts klaar. Nu nog even lekker niets doen en hmm ik voel me goehoed!!

*knuffel aan iedereen die er eentje nodig heeft*
Oud 12-01-2007, 15:17
Verwijderd
Ik ben trots op mezelf. Ik moet gewoon doen zoals hij het bracht. Elke dag iets en niet alles tegelijk.
En daar ben ik dan wel gisteren mee begonnen, maar ik denk dat hij gelijk heeft. Ik voel me beter, nu al.
Gisteren ging het goed en voelde ik me goed 's avonds en trots dat ik het toch maar gedaan had. In een half uurtje midden in de nacht voorbereiden. En ik weet wel dat ik niet alles kan, maar dit kon ik. Dus ik kan de rest ook.

Nu alleen nog 20 kilo afvallen, please
Oud 12-01-2007, 16:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-01-2007 @ 12:26 :
Waarom kunnen ze niet wat extra uren in een dag stoppen?
Ik moet veel te veel doen in veel te weinig tijd.
Dat is precies waar ik ook behoefte aan heb Op deze manier maak ik alleen maar mijn dagen langer en mijn nachten korter maar dat houd ik ook niet tot in de oneindigheid vol
Oud 12-01-2007, 16:42
Verwijderd
Om 10 uur werd ik eindelijk wakker, van 11 tot half 1 bowen (niet blowen of bowlen) en toen thuis: slapen. Slapenslapenslapen, ben net wakker.
De behandeling heb ik gestopt, het was genoeg, mn hoofd hoefde ze niet meer te doen. Het aanraken maakte niet uit, ik viel telkens bijna in slaap.
Het is op, het is genoeg geweest, denk ik, zei zij, kwam naar boven, ik weet niet, ik zie wel.
Oud 12-01-2007, 17:49
Gothic
Gothic is offline
Hij blijft me smsen... en hij is een jongen, dus dat zit opzich prima. MAar ik zou zo graag mailtjes krijgen, wat meer contact. Bellen. Maar ja. Het gevoel wordt gelukkig iets minder, moet ook wel want afgelopen dagen waren niet te doen. M'n vriendinnen worden doodmoe van me . En ik moet gewoon leren. Hopelijk gaat m'n vriendin er gemotiveerd tegenaan, ik wil gewoon met haar op vakantie, zo ontzettend graag .

Maar door die 7 hoef ik nu nog maar een 5 te halen, maar ja, dan zou ik me kut voelen, dus toch er maar ff voor gaan toch? En dan kijk ik zondagavond of evt na m'n tentamen wel verder hoe het nu zit met Engeland...
Oud 12-01-2007, 17:56
Hourglass
Hourglass is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 12-01-2007 @ 12:19 :
Ik voel me zo gelukkig
rainbow pwwrrr!!!!!
Oud 12-01-2007, 18:05
rare kwast
rare kwast is offline
ruim een kwartier later heb ik dan alles doorgelezen.. jeetje wat luchten jullie veel in een week
*knuffelt iedereen*
*lienepien een fijne verjaardag*
*sterkte voor de gene met toetsen of spannende afspraken*

(sorry kan niet alles onthouden )

maar goed ik ben er weer een weekendje..
heb last van mijn rug, kan alleen maar onlogisch nadenken, moet nog steeds bellen voor medicatie, maandag een gesprek met de psycholoog binnen defensie

nu hou ik overal nog de schijn op dat ik door ga, behalve mijn ouders weet nog bijna niemand dat ik stop..
maar ik weet t steeds niet meer.. en ben zo moe
slaap veel uren, ben overdag gewoon actief maar zoooo moe
Oud 12-01-2007, 18:21
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ohh, ik heb een leuke dag gehad!

Maar nou heeft iedereen een leuk weekend en ik niet :zielig:. Nouja, boeiend . Ik ga schoolwerk doen, anders red ik het niet!

Zondag naar zusje, ze durft niet meer te lopen. Echt zielig, maar ze went er wel weer aan, hoop ik.

En oh, ik ben trouwens echt trots op mezelf! Vandaag ging het heel goed, met mensen omgaan enzo. O, ik voel me net sociaal gehandicapt maar vandaag praatten er buiten mijn vriendjes en vriendinnetjes zowaar mensen tegen me die ik heel leuk vind maar van wie ik dacht dat zij me niet echt zagen staan ofzo. En ja, het ging dus heel goed.

Volgens mijn vader praat ik als een kakker. Maar goed, ik moet natuurlijk niet mijn leven lang als tukker blijven praten .
Oud 12-01-2007, 18:58
Nona
Nona is offline
Lien, feli!

Pff, dag 6 van stoppen met roken, het gaat aardig. Alleen na het eten had ik even trek, maar ik geloof dat ik er nu wel tegen kan. En nu hebben we een Wehkamp gids en omdat ik een waardebon heb gehad ben ik gaan kijken. Maar dat was dus niet verstandig, want als ik alles koop wat ik nu leuk vind en eigenlijk wil hebben ben ik zo 250 euro armer.
Oud 12-01-2007, 18:59
Nona
Nona is offline
Maak daar 280 van.
Oud 12-01-2007, 19:32
moon
moon is offline
stiekem viel het allemaal best wel mee en zat ik voor niks weer zo vreselijk in de stress
We gingen zitdansen met de bewoners, dat was echt geweldig! Ze vonden het zo ontzettend leuk, ik werd helemaal enthousiast van al die stralende gezichten! Wel even slikken toen ik hoorde dat ik het samen met mijn begeleidster en een vrijwilliger voor moest doen in de groep, maar goed, zoveel stelde het niet voor en je mag tenminnste op je stoel blijven zitten.
Verder viel het me op dat de mensen er toch wat slechter aan toe zijn dan ik in eerste instantie dacht maar goed. Ben alleen toch wel blij dat ik de stage voor deze week weer gehad heb. Morgen naar een verjaardag van een klasgenoot, niet zo'n zin in. En verder een drukprogramma de aankomende week.
Oud 12-01-2007, 19:34
Verwijderd
Gefeliciteerd lienepien..
Oud 12-01-2007, 19:36
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 12-01-2007 @ 19:21 :
Ohh, ik heb een leuke dag gehad!

Maar nou heeft iedereen een leuk weekend en ik niet :zielig:. Nouja, boeiend . Ik ga schoolwerk doen, anders red ik het niet!

Zondag naar zusje, ze durft niet meer te lopen. Echt zielig, maar ze went er wel weer aan, hoop ik.

En oh, ik ben trouwens echt trots op mezelf! Vandaag ging het heel goed, met mensen omgaan enzo. O, ik voel me net sociaal gehandicapt maar vandaag praatten er buiten mijn vriendjes en vriendinnetjes zowaar mensen tegen me die ik heel leuk vind maar van wie ik dacht dat zij me niet echt zagen staan ofzo. En ja, het ging dus heel goed.

Volgens mijn vader praat ik als een kakker. Maar goed, ik moet natuurlijk niet mijn leven lang als tukker blijven praten .
Hahaha, Ik ben ook een tukker, en praat ook als een kakker, volgens mijn vrienden, maar dat komt omdat ik mensen ken die uit westen komen ( niet dat ik wil concluderen dat die als een kakker praten) maar joh wees blij zo ben je nog een beetje verstaanbaar Beter dan zo lomp als je vader doet ( denk ik )
Oud 12-01-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 12-01-2007 @ 19:59 :
Maak daar 280 van.
Nu je gestopt bent met roken is het iig minder..
Ik denk wel zo'n 30 euro (?) Bekijk het dus maar positief
Oud 12-01-2007, 20:36
- KTFE
- KTFE is offline
Fijn, iemand uit mijn klas was weggelopen en onderkoeld teruggevonden. Tuurlijk, dat is al de tweede dit jaar. Natuurlijk, mijn beste vriendin is wel dood, en zij niet, maarja.
En dat is gewoon allemaal niet eerlijk.
Oud 12-01-2007, 21:09
Miracle
Miracle is offline
F*ck!
Oud 12-01-2007, 21:13
Ann
Ann is offline
Hihi. Lekkage op het werk, dikke chaos. Stonden we daar te zwemmen op de grill. Morgen weer 7 uur beginnen. Pooooh. Maar nou eerst even met het leukste meisje van de wereld chatten en dan is alles weer goed . Ik hou van het leven... voor nu eventjes dan
Oud 12-01-2007, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jeetje, het is écht nog lastig om een nieuwe huisarts te zoeken, want waar let je nou eigenlijk op?
Oud 12-01-2007, 21:22
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-01-2007 @ 22:14 :
Jeetje, het is écht nog lastig om een nieuwe huisarts te zoeken, want waar let je nou eigenlijk op?

als je het weet mag je het zeggen..
Oud 12-01-2007, 21:31
Verwijderd
jezus het gaat steeds minder goed. gelukkig ga ik snel zwemmen huhu.
Oud 12-01-2007, 21:46
moon
moon is offline
ik denk dat ik maar manloos door het leven ga *zucht* ik zal niet generaliseren, maar een aantal kan ik echt wel achter het behang plakken.
Oud 12-01-2007, 22:08
Faerie
Faerie is offline
Zo, ik maakte me wel echt even super druk. Het was al bijna 3 maanden geleden.. Maarja, niks aan de hand nu dus, gelukkig. Nu heb ik wel buik- en rugpijn en ben ik misselijk, maar goed, dat moet dan maar. Nu éindelijk aan die nieuwe pil beginnen, en lieve mensen, laat die alsjeblieft goed werken!

Morgen van 8 tot 17u werken. Ik heb er echt totaal geen zin in tis echt zo lang. Maar goed, ik krijg er geld voor, daar denk ik maar constant aan verder weet ik niet echt wat ik dit weekend ga doen. Heb op zich ook wel zin om lekker niks te doen. Maar dat is ook weer zo saai. Ik zou naar de verjaardag van een vriendin kunnen gaan en daarna uitgaan, maar dan heb ik geen vervoer terug naar huis. óf ik zou met collega's uit kunnen gaan. Nog ff kijken dus. En dan heb ik ook nog een andere optie: niet uitgaan en zondag naar Amsterdam gaan.. moeilijk
Oud 12-01-2007, 22:30
rare kwast
rare kwast is offline
Leave me to drown in dark shades, forever bound to stay..
Oud 12-01-2007, 23:35
Bongalientje
Bongalientje is offline
mijn hart is als een soort balonnetje,
heel vrolijk
maar je kunt alleen luchten
als je het breekt
Oud 13-01-2007, 02:14
Verwijderd
weekend!

omg, is het 03:18.. oeps
ik heb fijn gewerkt
en ik wil dat ze smst
en ik hoopte dat ik vandaag nog toevallig een forumster in 'mijn' restaurant zou treffen maarnee was ook kleine kans

ik verveel me en ben aan het hyperen.
ach. ik hóef niet te slapen niks dwingt me ertoe *blij*

Enig effect is dat ik overdag heeeeel veel dagdroom en 's nachts niks droom. das grappig. en lekker makkelijk slechte dromen wegdenken
ja ik ben heel gelukkig
nu nog een liefje

en waarom geeft mijn ketting licht in het donker. dat is niet mogelijk zonder lichtbron. maargoed. dat het spookt daar maak ik geen probleem van ik vind het alleen maar facinerend dat er voetstappen gehoord worden door mensen onder mijn huisje. als ik er niet ben.
ik ga die ketting toch 's goed bekijken.

Laatst gewijzigd op 13-01-2007 om 02:24.
Oud 13-01-2007, 08:31
rare kwast
rare kwast is offline
blegh al weer veel te lang wakker..
heb een zere rug met pijn die uitstraalt tot mijn tenen en ben moe en voel me kut en wil uithuilen en even iemand vasthouden en en en..
eigenlijk wil ik alleen maar stoppen..
Oud 13-01-2007, 10:02
Meissiej
Meissiej is offline
Pff. Wat een week.
Oud 13-01-2007, 10:08
Verwijderd
Oh, ik ben eventjes wakker, ik weet nog niet voor hoelang. Mn moeder propt het eten bijna naar binnen en schopt me straks naar buiten. We weten niet wat het beste is, maar doorgaan voelt absoluut niet goed. Misschien zeg ik orkest af. Ik weet het niet, ik weet het niet meer hoor.
Oud 13-01-2007, 10:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-01-2007 @ 22:14 :
Mjah, ik ken het probleem. En nou had ik er een gekozen, en nou kwam mijn vriend met de mededeling dat die parttime werkt (hij wilde een afspraak maken, maar dat kan maar de helft van de week). *zucht*

OT: Verjaardag gisteren was wel oke, alleen jammer dat we dan als eerste weg moeten omdat we nog een uur en tien minuten terug moeten rijden en we dan nog wel wakker moeten blijven.
Vanavond kaderfeest, ik heb er op zich wel zin in, hoop alleen dat het thema niet al te nadrukkelijk aanwezig is en dat je gewoon tijd hebt om met mensen te kletsen.
Oud 13-01-2007, 11:21
Verwijderd
Mijn labpartner emailt mij niet terug. Moet ik het dan allemaal zelf gaan doen? Grr, samenwerken is kut.

En ik weet nog steeds niet of ik nu wel of niet mijn propedeuse voor psychologie wil gaan halen, en of ik dat bijvak nu wil gaan volgen, en of ik ook nog een ander taal-bijvak wil gaan doen of misschien een filosofie-vak. En eigenlijk word ik gewoon gek van mezelf want ik wil teveel en er zijn teveel dingen die ik wil die ik niet durf. Ik ben nog steeds te angstig.

Dapper zijn nu, dapper zijn...
Oud 13-01-2007, 11:32
Saarah
Saarah is offline
Goed nieuws.
M'n oma moest enkele dagen geleden op controle, of de chemo goed had gewerkt enzo. Toen zei de dokter dat ze er toch over gingen nadenken om haar te opereren, om de kankerplek in haar lever weg te nemen. Voordien hadden ze altijd gezegd dat ze dat niet zouden kunnen, dus dat is echt wel positief.
Ze moest nog een aantal scans ondergaan, gisteren de laatste, o.a. om te zien of ze voor de rest wel volledig kankervrij was, anders zou het niets uithalen.
Dat was dus zo, nu moet ze woensdagnamiddag binnen in het ziekenhuis en wordt ze donderdag geopereerd. Het is wel een zware operatie, maar ja.
Daarna is ze dus "genezen", hoewel ik daar niet veel vertrouwen meer in heb. Enkele jaren geleden kreeg ze borstkanker, is er één borst geamputeerd en was ze ook "genezen". Ja, om een tijdje later leverkanker te krijgen.
Mja, we zullen wel zien.

En het is weeral zaterdag! <3
Oud 13-01-2007, 11:37
Nona
Nona is offline
Ik voel me nu eigenlijk een beetje schuldig. Mijn ouders willen mijn studie betalen, dus ook de boeken. Nu moest ik de vorige keer één dun boekje hebben en heb ik dat gewoon even zelf betaald, maar nu heb ik er vier nodig die ook nog eens duur zijn. Het is gewoon veel geld, ook voor mijn moeder. En met de wintersport in het vooruitzicht... Ik doe wel mijn best ze zo veel mogelijk terug te betalen. Maar momenteel kan dat nog niet veel zijn, en bovendien zijn ze daar niet zo happig op.
Oud 13-01-2007, 11:43
Verwijderd
Yes! Ik heb mijn gebarentaal dvd's met verhalen van Kikker, beertje pippeloentje, de spin sebastiaan, floddertje en nog veel meer erop.

*blij*
Oud 13-01-2007, 12:21
Gothic
Gothic is offline
Pff, het is zo kut dat ik me door kleine onbenullige dingetjes toch nog zo snel zo kut kan voelen .

Maar ik ben gewoon zo ontzettend moe. Merk het nu pas. Normaal komt alles eruit met de vakantie, dit keer niet, kennelijk komt het nu. Ik weet niet of ik dit mezelf aandoe, of dat ik gewoon pech heb met m'n lichaam... hopelijk gaat het snel over, want ik moet studeren en ik wil me niet de hele dag kut voelen, moet straks nog naar de stad en wil niet alles op m'n vader afreageren ...

Regels voor berichten