![]() |
||
Citaat:
Oh mòrgen. <333333
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga strakjes naar Landal Greenparks! Heerlijk, samen met een vriendin in haar familie. Vanavond lig ik lekker warm in een tropisch zwemparadijs en reken maar dat ik ga genieten! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@~Lienepien~: Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van ![]() OT: Ik ben vrolijk! En het zonnetje schijnt hier, dus dat is helemaal ![]() En ik wil dat vanmiddag alles weer gewoon rijdt rond Amersfoort, anders ga ik er weer veel te lang over doen om bij m'n vriend te komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk wel zo'n 30 euro (?) Bekijk het dus maar positief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je het weet mag je het zeggen.. ![]()
||
Citaat:
OT: Verjaardag gisteren was wel oke, alleen jammer dat we dan als eerste weg moeten omdat we nog een uur en tien minuten terug moeten rijden en we dan nog wel wakker moeten blijven. Vanavond kaderfeest, ik heb er op zich wel zin in, hoop alleen dat het thema niet al te nadrukkelijk aanwezig is en dat je gewoon tijd hebt om met mensen te kletsen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |