Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2007, 19:23
Ann
Ann is offline
en niemand schijnt te merken dat ik weer in mijn oude patroon aan het vervallen ben.
Oud 26-02-2007, 19:26
Yana
Yana is offline
argh, ik sta echt op ontploffen

Het is zó onrechtvaardig om me allemaal dingen te verwijten die heel anders zijn gegaan dan hoe jij het zegt! Hoe weet je nou dat ik toen geen last had van mn huid? Hoe weet je nou dat ik best mee had kunnen gaan? Waarom spreek je me tegen als ik je zeg dat ik toen wel last had? WEL zeg ik je. Ik weet het toch verdomme wel beter dan jij?

Je zegt dat je me niet mag, dat je meer dan genoeg pogingen hebt gedaan om me te leren kennen. Ja, HAHAHA. Je hebt nóóit geprobeerd met me te praten, nooit een toenadering gedaan. Oh, die ene keer toen je vriendin er ineens bij was? Wat zeg je, had IK haar toen moeten wegsturen? Ik heb haar verzoek afgedaan met "Als hij het goed vindt, dan mag het van mij". Wat moet ik dan zeggen?! Het is toch verdomme JOUW vriendin? Moet ik haar dan zeggen dat ze niet welkom is? Waarom neem je het mij dan kwalijk dat je haar zelf hebt toegelaten?

Je respecteert me als "vriendin van", maar niet als "vriendin". Right. Je hebt me nooit gerespecteerd. Alles wat ik doe en deed is altijd te min voor je geweest, te anders. Denk je dat ik nu nog zin heb om me waar-dan-ook met jou voor in te zetten? Alle pogingen die ik deed, deed ik omdat ik het belangrijk vind de vrienden van mijn vriend te kennen..zeker zijn beste. Ik wilde met je praten, ik wilde snappen waarom mijn vriend je mag. IK heb alle mogelijke moeite gedaan die in mijn beperkte marge liggen. Ga toch weg met je denigrerende praatjes. Ik weet dat ik niet goed genoeg voor je ben, je hebt het me net heel duidelijk gemaakt!
Oud 26-02-2007, 19:30
Nona
Nona is offline
Iep, ik kan echt maar op één plaats tegelijk zijn. Maar het moet wel allemaal in één keer gebeuren. En nu? Ik denk dat ik QR laat vallen, dan ben ik over twee weken ofzo in ieder geval al een stukje studielast kwijt. Ja, dat moet dan maar dat CNW laat ik echt niet vallen en aan MA ben ik al bezig.

Help!!!
Oud 26-02-2007, 19:50
Verwijderd
Gad, wat irritant. Ben voor een profiel op internet op zoek naar foto's, maar alle enigszins recente foto's staat m'n ex ook op.
Oud 26-02-2007, 20:06
Verwijderd
volgens mij blijf ik net zolang hier rondhangen tot de maandban in gaat... terwijl ik natuurlijk ook net zo goed nu al van de computer af kan gaan. Gelukkig heb ik al een lijstje opgesteld van dingen die ik kan gaan doen in plaats van forummen.
Goed, dit is het laatste bericht dat ik hier plaats. Veel plezier en sterkte en knufs en alles voor de komende maand!
Oud 26-02-2007, 20:06
rare kwast
rare kwast is offline
is er iemand die mijn gedachten even op de handrem kan zetten..
Oud 26-02-2007, 20:08
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-02-2007 @ 21:06 :
is er iemand die mijn gedachten even op de handrem kan zetten..
Oud 26-02-2007, 20:20
Nijn*
Nijn* is offline
Christus, waarom verpest ik het zo ontzettend voor mezelf steeds. Knallende ruzie gehad, ik kan mijn vader nooit meer onder ogen komen, ik heb niet bepaald subtiel gezegt wat ik van hem vind. Vreselijk, vreselijk. En dat eten, jezus waar ben ik mee bezig? Doe toch een normaal trut! Ik haat mezelf, en mijn vader en mijn hele situatie, en alles eromheen en aaahrg! Godverdegodverdegodver, krijg toch eens grip op je leven mens, gedraag je eens normaal, rustig en gewenst. Het liefste heb ik echt dat iemand me vreselijk had op m'n bek slaat of zo, want dat is wat ik nu verdien. Ik ben zo'n vreselijk persoon.
Oud 26-02-2007, 20:20
Verwijderd
Dat mensen opruimen vind ik niet erg. Maar ik vind het vervelend als anderen mijn door mijzelf bedachte systeem door elkaar gooien. Mijn logica, die in mijn ogen soms best logisch is, veranderen. Zoals vandaag. Ik was aan het opruimen maar het systeem wat ik er een beetje in had aangebracht was er door een voorganger volledig uitgehaald. Daar word ik kriebelig van en dan krijg de neiging om alles weer om te gooien, terwijl dat helemaal niet nodig is.
Oud 26-02-2007, 20:26
Verwijderd
Verliefd.<3
Oud 26-02-2007, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 26-02-2007 @ 21:20 :
Ik ben zo'n vreselijk persoon.
Ik denk niet dat iedereen dat met je eens is.
Oud 26-02-2007, 20:35
Verwijderd
Vanavond ben ik naar anorexia filmpjes op youtube gaan kijken. Omg, triggers!!! Meteen weer een rot gevoel en hoe dik ik wel niet ben. Braakneigingen enzo. Moet nog 1 tussendoortje nemen maar ik durf niet zo goed.
Eigenlijk klopt het niet want ik ben deze week alleen nog maar aan het afvallen. Langzaam, maar gestaag. Mn bmi zit weer op de 17.5, dus dat kan nog wel. Nee, ik ga mn verdere gedachten niet verder opschrijven. Heel eetgestoord, ik weet het.
Oud 26-02-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 26-02-2007 @ 21:35 :
Vanavond ben ik naar anorexia filmpjes op youtube gaan kijken. Omg, triggers!!! Meteen weer een rot gevoel en hoe dik ik wel niet ben. Braakneigingen enzo. Moet nog 1 tussendoortje nemen maar ik durf niet zo goed.
Eigenlijk klopt het niet want ik ben deze week alleen nog maar aan het afvallen. Langzaam, maar gestaag. Mn bmi zit weer op de 17.5, dus dat kan nog wel. Nee, ik ga mn verdere gedachten niet verder opschrijven. Heel eetgestoord, ik weet het.
Waarom kijk je dan ook naar dat soort filmpjes?

*knuffel geeft*
Oud 26-02-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Mn bmi zit weer op de 17.5, dus dat kan nog wel.
Dat kan dus niet.
Oud 26-02-2007, 20:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik was nieuwsgierig en heb ook maar even zo'n filmpje gekeken. Maar walgelijk! Zulke dunne meisjes, zoveel lélijke dunne meisjes. Gatsie, skelletjes die zijn opgestaan. Geen kledingstuk zit meer mooi. Alles zwabbert om hun lichamen heen. Ze blijven zelfs hangen bij hun botten.

Waarom kijk je erna? Vergelijk je met mooie meisjes, met een vrouwlijk figuur. Een kont, een zacht buikje en borsten. Mja, dat zal wel eetgestoord heten ja.
Oud 26-02-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-02-2007 @ 21:49 :
Ik was nieuwsgierig en heb ook maar even zo'n filmpje gekeken. Maar walgelijk! Zulke dunne meisjes, zoveel lélijke dunne meisjes. Gatsie, skelletjes die zijn opgestaan. Geen kledingstuk zit meer mooi. Alles zwabbert om hun lichamen heen. Ze blijven zelfs hangen bij hun botten.

Waarom kijk je erna? Vergelijk je met mooie meisjes, met een vrouwlijk figuur. Een kont, een zacht buikje en borsten. Mja, dat zal wel eetgestoord heten ja.
Uhuh. Er staan walgelijke dingen op internet over anorexia. Laatst was ik aan het surfen en stuitte op een pro-anorexiasite. Walgelijke foto's van skeletjes en dan werd het nog aangemoedigd ook. Wat drijft mensen om zulke zieke dingen op internet te zetten?
Oud 26-02-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 26-02-2007 @ 21:52 :
Wat drijft mensen om zulke zieke dingen op internet te zetten?
Een eetstoornis? (Niet alleen dat, want lang niet iedereen met een eetstoornis doet het, maar het is vaak wel een belangrijke drijfveer.) Voor mensen zonder eetstoornis zijn die site's en de inhoud ervan over het algemeen niet te begrijpen, voor iemand met een eetstoornis wel...en dat is het gevaar.
Oud 26-02-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-02-2007 @ 21:57 :
Een eetstoornis? (Niet alleen dat, want lang niet iedereen met een eetstoornis doet het, maar het is vaak wel een belangrijke drijfveer.) Voor mensen zonder eetstoornis zijn die site's en de inhoud ervan over het algemeen niet te begrijpen, voor iemand met een eetstoornis wel...en dat is het gevaar.
Maar mensen met een eetstoornis weten toch ook diep van binnen dat het niet goed is? Waarom dan hetzelfde gedrag bij anderen stimuleren?
Oud 26-02-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 26-02-2007 @ 22:00 :
Maar mensen met een eetstoornis weten toch ook diep van binnen dat het niet goed is? Waarom dan hetzelfde gedrag bij anderen stimuleren?
Lang niet alle mensen met een eetstoornis weten dat of willen dat weten.

En er speelt over het algemeen veel meer mee dan alleen maar iets 'weten'.
Oud 26-02-2007, 21:04
Verwijderd
@Darkside en Duivelaartje: Omdat ik het op een bepaalde manier mooi vind. Ik wil ook zo dun zijn, dat mensen aan me zien dat er iets is, dan kan ik ook iets, ben ik sterk ed. Veel van die foto's zijn trouwens bewerkt met photoshop. Ik kan bij mezelf niet wennen aan die beetje vrouwelijke rondingen
En wat drijft mensen? Een ziekte, hardnekkige en gevaarlijke ziekte. (Die ik stiekem zelf ook wil hebben, óók dat is eetgestoord, denk ik.)
@Leonoor: ja, I know. Ik wil het alleen niet geloven. Het kan nog lager, dit gewicht, dit bmi, het vetpercentage.

Oud 26-02-2007, 21:06
Gothic
Gothic is offline
OMG, hij zegt dat ik misschien mee kan naar Liverpool. OMG. In april? Echt? OMG. Kuyt zien spelen, met hem. OMG. Hoe kan ik mij ooit nog concentreren op m'n tentamen? Als ik hem in april weer kan zien? OMG. ... mn vriendin vemoordt me als ik dit vertel, ze wordt al helemaal gek van me

Zo kom ik nooit over hem heen ...
Oud 26-02-2007, 21:06
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 26-02-2007 @ 22:04 :
dan kan ik ook iets, ben ik sterk ed.
Of juist niet. Je doet het namelijk niet zelf en sterk ben je (iig in mijn ogen) als je je eetstoornis overwint.

Citaat:
(Die ik stiekem zelf ook wil hebben, óók dat is eetgestoord, denk ik.)
Heb je die niet al?

Citaat:
Het kan nog lager, dit gewicht, dit bmi, het vetpercentage.
Er kan zoveel, maar of het gezond is is een tweede.
Oud 26-02-2007, 21:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sonho schreef op 26-02-2007 @ 22:04 :
@Leonoor: ja, I know. Ik wil het alleen niet geloven. Het kan nog lager, dit gewicht, dit bmi, het vetpercentage.

Ja en dan ga je dood? En dan? Dan heb je alles voor niets gedaan. Of juist niet.
Oud 26-02-2007, 21:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 26-02-2007 @ 21:52 :
Uhuh. Er staan walgelijke dingen op internet over anorexia. Laatst was ik aan het surfen en stuitte op een pro-anorexiasite. Walgelijke foto's van skeletjes en dan werd het nog aangemoedigd ook. Wat drijft mensen om zulke zieke dingen op internet te zetten?
Ik vind het ook erg verschrikkelijk. Ik ben blij dat ze die pro-anasites zoveel mogelijk van het net af willen gooien, maar lukken zal het toch nooit. Ookal zijn er foto's met photoshop bewerkt, ik weet zeker dat er zulke verschrikkelijk dunne meisjes rondlopen. De meeste catwalkmodellen zijn al te dun voor worden, maar hoeveel meisjes nemen dat beeld wel niet over en maken het nóg extremer.

Liever een maatje teveel dan teweinig.
Oud 26-02-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 26-02-2007 @ 22:06 :
Of juist niet. Je doet het namelijk niet zelf en sterk ben je (iig in mijn ogen) als je je eetstoornis overwint.
I know, maar ik denk dat ik dan iets mis en afvallen is sterk in mijn ogen. De eetstoornis vult zo'n groot deel van mijn leven, waar vul ik dat gat straks mee op?
Citaat:
Leonoor schreef op 26-02-2007 @ 22:06 :
Heb je die niet al?
Jawel, maar geen anorexia.

Of het gezond is en of ik dood ga denk ik niet aan. Afvallen daar gaat het om. En echt, ik ben al een stuk verder dan dat. Maar op dit moment, na die verotte filmpjes gezien te hebben, is de drang naar afvallen heel groot.
Blabla, laat maar. Ik blijf uitleggen dat ik het allemaal wel weet, maar het niet doe. Als ik nou eens niet zo zeurde en gewoon dééd.
Oud 26-02-2007, 21:24
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 26-02-2007 @ 22:18 :
I know, maar ik denk dat ik dan iets mis en afvallen is sterk in mijn ogen. De eetstoornis vult zo'n groot deel van mijn leven, waar vul ik dat gat straks mee op?
Als het echt (= medisch gezien) nodig is om af te vallen en het lukt je, dan vind ik het ook sterk. Als je een eetstoornis hebt vind ik het sterker om daar tegen in te gaan, tegen te vechten en uiteindelijk te overwinnen. (Maar ik begrijp wel dat jij dat anders ziet.)

Iemand zonder eetstoornis kan zijn leven ook vullen, het is dus niet onmogelijk. Probeer voor jezelf uit te zoeken waar jij je leven de invulling mee kunt geven die je vindt dat het nodig heeft.

Citaat:
Jawel, maar geen anorexia.
Maar wel een eetstoornis en ondergewicht, dat lijkt me al ernstig genoeg.

OT: Heeft er iemand een woordenboekje met de woorden die ik nodig heb om alles wat ik wil zeggen onder woorden te kunnen brengen? (En dan bedoel ik natuurlijk niet de dikke Van Dale, ook al staan vrijwel alle woorden daar in. )
Oud 26-02-2007, 21:26
Verwijderd
OMG! Kampfoto's. They make me sad. Wat sta ik er vreselijk op met m'n dronken kop en baard van een paar dagen
Oud 26-02-2007, 21:41
Papillon
Papillon is offline
Het doet me echt veel meer dan ik ooit had verwacht.
Ik ben echt bang voor wat er komen gaat. Ik hoop zó dat we hierna wel positief nieuws krijgen. En ik vind het zo zielig voor mijn vader. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij nog een keer door zo'n hel moet. Laat het alsjeblieft hierna over zijn!
Oud 26-02-2007, 21:54
Verwijderd
Godver. Ik ben aan het prutsen.
Oud 26-02-2007, 22:24
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Niks gedaan na 4 uur vanmiddag. Althans, geen tekst meer gelezen. Bij m'n ouders gaan eten en pas een half uurtje terug.
En nu had ik eigenlijk al in bed moeten liggen, want ik moet morgen om half 7 op. Maar even gauw tas inpakken en brood smeren voor morgenochtend in de trein en dan slapen dus.
Oud 27-02-2007, 00:39
Verwijderd
Ik heb geen hobby's een geen vrienden, sorry als ik door die gegevens een minderwaardig persoon ben.
Het lijkt alsof ik elke dag een ander persoon ben.
Als ik mijn posts nalees herken ik mezelf er vaak maar een klein beetje in. en ik ben heus niet altijd dronken als ik iets post.
vreemd.
waarom analyseer ik dit.
morgen half9 er weer uit. dus nu snel slapen.
wtf, waarom lieg ik op een plaats waar het geen zin heeft. doe normaal raar kind.
Oud 27-02-2007, 06:30
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
sjanne067 schreef op 26-02-2007 @ 20:18 :
Als jij een goed dieet krijgt, wat past bij jou, kom je niet aan maar val je af. te weinig eten is ook niet gezond
Mijn moeder probeerde al tijden af te vallen en toen kreeg ze een dieet waarbij ze meer moest eten dan gewoonlijk en wat denk je? ze valt hartstikke af
Nope dan kom ik aan. Dat heb ik al geprobeerd. maar dat komt misschien dus omdat mn schildklier waarschijnlijk te langzaam werkt.
Oud 27-02-2007, 06:37
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet niet wat ik wil/moet..
het blijft maar malen en malen en malen..
werken?
en dan? in een ziekenhuis? als verpleegkundige? of in een verpleeghuis? of toch als een verzorgende?
of een ander baantje zoeken? niet in de zorg maar achter de kassa of bij de mac ofzo

of toch studeren?
en welke studie dan? 4 jaar? ga ik dat vol maken? mbo of hbo..?
deeltijd en werken? of voltijd?
en waar dan werken?
en zo eindeloos door..
Oud 27-02-2007, 06:39
Verwijderd
De wekker ging om 7 uur. Een paar minuten later was ik er uit. Dat kan ik dus toch. Zometeen naar de UB en dan een paar zinnen oud-ijslands vertalen voor college. Ja, vandaag gaat een goede dag worden voor studie. Dat voel ik nu al.
Oud 27-02-2007, 07:36
Verwijderd
Je kan toch geen 4 ons aankomen in één dag?
En ik ga zo werken en vanmiddag sporten want de afspraak met mijn studiegenootjes gaat niet door...
Oud 27-02-2007, 08:34
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-02-2007 @ 07:37 :
ik weet niet wat ik wil/moet..
Ik denk eigenlijk dat jij het beste eerst eens aan je zelf kunt gaan werken...?

OT: Nog steeds moe. Zometeen toch maar naar de universiteit...college en aan opdrachten werken.
Oud 27-02-2007, 08:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, in elk geval ben ik weer (bijna helemaal) beter...

Maar nu doet internet het thuis niet. En oké, ik ben verslaafd, ik ga meteen helemaal flippen en het liefst spring ik dan uit ramen en zo, maar dat doe ik niet, ik ga gewoon naar de universiteit rennen om daar te concluderen dat ik niet eens mail heb. Ik wil mail. Ik wil internet ik heb internet nodig ik moet internet hebben blablabla.
Oud 27-02-2007, 09:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wanneer kan ik me voor een langere tijd weer intens blij en gelukkig voelen? De komende weken (en waarschijnlijk maanden) zeker niet. En dat maakt me nog verdrietiger. Ha, hoe ironisch.

Het leven gaat door. Ik ga door. En af en toe ben ik wel blij en gelukkig. Maar dat is dus maar af en toe. Vroeger was ik het bijna constant. En dat wil ik terug!
Oud 27-02-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 27-02-2007 @ 08:36 :
En ik ga zo werken en vanmiddag sporten want de afspraak met mijn studiegenootjes gaat niet door...
Die vier ons kan ook vocht zijn en eten. En vier ons is niets.
Oud 27-02-2007, 10:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom zou je je druk maken over 4 ons in één dag? Met alleen al drinken (vocht) kun je 2 kilo per dag schommelen
Oud 27-02-2007, 10:23
Versatel
Versatel is offline
Wat is een Ons ? ....
Oud 27-02-2007, 10:28
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-02-2007 @ 09:34 :
Ik denk eigenlijk dat jij het beste eerst eens aan je zelf kunt gaan werken...?

OT: Nog steeds moe. Zometeen toch maar naar de universiteit...college en aan opdrachten werken.
en tijdens het aan mezelf werken thuis zitten?
Oud 27-02-2007, 10:28
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 27-02-2007 @ 08:36 :
je weet wat ik dan ga zeggen

*knuffelt*
Oud 27-02-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-02-2007 @ 11:14 :
Waarom zou je je druk maken over 4 ons in één dag? Met alleen al drinken (vocht) kun je 2 kilo per dag schommelen
&@Andijvie:
Omdat 4 ons in één dag veel is, ik de afgelopen dagen nml één ons per dag afviel, omdatomdatomdatomdat ik het heel erg vind.

Kwast, ja I know. Knuffel.
Oud 27-02-2007, 11:25
Ann
Ann is offline
Ik heb geen zin meer in school. Heb nou toch al twee weken gemist. Bah. Ik ben ook totaal niet meer gemotiveerd. Maar ik moet gewoon even doorzetten en dan de examens en dan ben ik er vanaf. Ik wou dat onze school had meegedaan aan die januari examens, had me een hoop gescheeld straks.
Oud 27-02-2007, 11:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
sonho schreef op 27-02-2007 @ 12:10 :
&@Andijvie:
Omdat 4 ons in één dag veel is, ik de afgelopen dagen nml één ons per dag afviel, omdatomdatomdatomdat ik het heel erg vind.

Kwast, ja I know. Knuffel.
Afvallen kun je niet meten aan de hand van één ons per dag
Laat dan je vetpercentage regelmatig meten bij een sportschool, evenals je omvangsmaten
Oud 27-02-2007, 11:48
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn zus heeft geraden wat we morgen gaan doen. Toen ze vroeg 'is het een high tea' was het gewoon mijn gezicht af te lezen
Ik weet niet of ze het nou wel of niet leuk vindt. Want ze zei wel 'doen we dat van 2 tot 6? Dat is wel lang.'
Hopelijk vindt ze het wel leuk.

Wat doe je naast eten, drinken en praten tijdens een high tea? Kan ik gewoon een dvd opzetten ofzo?
Misschien, heel misschien want ik heb al Sex and the City als verjaardagscadeau gegeven en een high tea, maar misschien koop ik ook het nieuwe seizoen van Rozengeur en wodkalime voor haar. Dan kunnen ze dat morgen kijken. Ik heb toch nog een cd bon die ik anders niet gebruik. En van haar heb ik een kaartje voor Tarzan gekocht, dus ik kan best wat terugdoen.
Jammer dat het zo slecht weer is. Misschien wil zusje het voor me doen, die moet toch nog weg vandaag.

Oja, de teek bij onze hond is eruit. Mijn moeder vroeg nog aan de dierenarts of ik met hem had meegelopen, en hij zei van wel dus waarschijnlijk herinnert hij mij zich nog. Stom misschien, maar dat vind ik wel leuk om te horen. Dat mensen nog weten wie ik ben.

En vandaag ga ik echt iets aan mijn huiswerk doen.
Oud 27-02-2007, 13:06
Tink*
Tink* is offline
Bleh ik heb echt slecht geslapen. Ik voel me ook hartstikke ziek, maar ik ben toch maar naar college geweest en ik probeer gewoon een normale week door te draaien.

En omg ik word gek. De wekker van mijn huisgenoot piept en zijn deur zit op slot. Naar mijn weten kun je dat ding niet op dagen instellen dus hij moet hier vanmorgen toen ik weg was wel zijn geweest. Maar waarom zet je dan in hemelsnaam je wekker aan als je weggaat. Ik word gek van dat gepiep en het moet over zijn voor vannacht want ik wil wel slapen en ik weet niet of ie nog thuiskomt. Ik heb hem gesmst, hopelijk laat ie iets horen en zet ie dat vreselijke kutding uit.

Piep piep piep.
Oud 27-02-2007, 13:09
Yana
Yana is offline
Vannacht heb ik zo slecht geslapen.. Serieus ieder uur heb ik op de klok zien verschijnen.

Ik voel me boos, en een gigantische aansteller. Gisteren probeerde ik wat opdrachten uit dat geweldige eetstoornisboek te maken, maar het was moeilijk en zo overdréven. Hoevaak tel ik calorieën, hoevaak weeg ik? Tellen alle keren dat ik het wíl doen maar niet doe mee? Tellen alle keren dat het niet mogelijk is en ik me heel onrustig voel mee? Zo niet, dan valt het allemaal mee. Een paar keer per week ja, maar niet meer iedere dag. Wat nou eetstoornis? Doe fucking normaal. Ik kom niet eens in de buurt. Kutboek . Waarom heb ik daar zoveel geld aan besteed?

En waarom houdt het me zo bezig wat hij van me vindt? Ik voel me echt minderwaardig nu, zeker toen hij zo spottend zei.."Wat moet ik dan zeggen, je bent geweldig?!" Ik blijf het zo ontzettend diep gemeen vinden om me zo af te kraken zonder me een kans te geven. (En ergens ben ik ook bang dat het misschien wel gewoon klopt. Dat ik inderdaad gewoon niet goed genoeg ben.)

Wanneer wordt het leven nou verdomme eens leuk? Ik doe echt mijn best, maar het werkt gewoon niet. Ik wil niet. Ik leef momenteel op de automatische piloot, maar de pijn en de onrust blijven.

En ik moet nog steeds die kut-oefeningen voor de psycholoog doen. Ik wil niet meer. Echt niet.
Oud 27-02-2007, 13:11
Heksjuh
Heksjuh is offline
@Tink*: is het de wekker van een wekkerradio of een andere wekker? Ik heb een wekker die ook vreselijk irritant en hard piept, en die gaat na een uur vanzelf uit. Alleen die gaat wel twee keer op een dag als je 'm zet (1 uur 's avonds en 1 uur 's middags bijvoorbeeld).

Regels voor berichten