Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *knuffel geeft* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom kijk je erna? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er speelt over het algemeen veel meer mee dan alleen maar iets 'weten'. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Liever een maatje teveel dan teweinig. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Of het gezond is en of ik dood ga denk ik niet aan. Afvallen daar gaat het om. En echt, ik ben al een stuk verder dan dat. Maar op dit moment, na die verotte filmpjes gezien te hebben, is de drang naar afvallen heel groot. Blabla, laat maar. Ik blijf uitleggen dat ik het allemaal wel weet, maar het niet doe. Als ik nou eens niet zo zeurde en gewoon dééd. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand zonder eetstoornis kan zijn leven ook vullen, het is dus niet onmogelijk. Probeer voor jezelf uit te zoeken waar jij je leven de invulling mee kunt geven die je vindt dat het nodig heeft. Citaat:
OT: Heeft er iemand een woordenboekje met de woorden die ik nodig heb om alles wat ik wil zeggen onder woorden te kunnen brengen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Nog steeds moe. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*knuffelt*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat 4 ons in één dag veel is, ik de afgelopen dagen nml één ons per dag afviel, omdatomdatomdatomdat ik het heel erg vind. ![]() ![]() Kwast, ja I know. Knuffel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat dan je vetpercentage regelmatig meten bij een sportschool, evenals je omvangsmaten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |