Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gister hadden we zelf eindelijk na 13 whipes de prince neer ( beetje slacky group zeg maar ) en werd ik met een roll van 78 nog outrolled ( we rolde met 2 erop ) op de helm of the fallen defender voor m'n warrior .. ![]()
||
Citaat:
![]() Eindelijk een drop gewonnen uit 25mans: [Dragonspine Throphy]
||
Citaat:
Echt schraal ![]() [Whine] Ik krijg echt nooit m'n gear uit Karazhan bij elkaar op deze manier, voor mij dropt er echt gewoon geen plate als ik daar ben =| . Ook Kings Defenders blijven uit in onze guild, nog nooit heeft er in de chest gezeten ![]()
||
Citaat:
Loot: Adornment of Stolen Souls & Light's Justice (voor de 3e keer achter elkaar ofzo, de healers signen up als een gek voor deze raid ![]() Nja, en natuurlijk dropte ook de pally, shammy, rogue tier4 token. En gelukkig waren er geen rogues en maar 2 pallies. Ik rollde 84 als eerste, dacht MOOI, die zit gebakken. Pally1 rollt 48. Pally2 rolls ook 84. Moesten we over nieuwe rollen en toen had hij 25 en ik 28. Ik echt megablij sinds het een mega upgrade voor me is. Gisternacht nog een head enchant er op gezet en dikke gems. Hier is m'n armory profile (om te patsen): http://armory.wow-europe.com/#charac...zebeard&n=Slam
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die mace wil ik idd ook wel zwaar erg hebben ja! of die healing ring met +12 mp/5 ![]() Zoek maar eens op Stronghammer (Guild ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Armory lijkt helemaal niet te werken vandaag. ![]()
|
Had ik toch de perfect, simpele UI gevonden.. werkt-ie de helft niet meer goed na de patch
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
http://img155.imageshack.us/img155/4585/pvpuiwr8.jpg
> * ![]() Kheb nu wel ondertussen een widescreen, waar het nog net wat ruimer op is allemaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat doet dat arena master nou?
||
Citaat:
En hoe heette die mod ook alweer die je arena punten uitrekent? ![]()
||
Citaat:
slow offhand is dikke stormstrikes ftw? btw hoe is je aggro control in 10/25mans?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb laatst SL op heroic gecleared, maar dat was toch nog beduidend tricky =P ( MortalStrikes op plate voor 8 K door die fel demons.. ouch ).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #5 Miracle | 500 | 30-01-2007 18:42 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 |