Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2007, 21:04
Verwijderd
omg

[edit] ik was zo in shock door het verhaal dat ik de functie van maxwell nog niet eens had bekeken
Dit sucks
Advertentie
Oud 15-03-2007, 21:05
maxwell
maxwell is offline
nou Flyaway .. IK ZEI HET TOCH

maar goed.. ik mocht gewoon de rotspartij van leekah betasten op andermans naam!!
Oud 15-03-2007, 21:06
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
leekah schreef op 15-03-2007 @ 22:04 :
omg

[edit] ik was zo in shock door het verhaal dat ik de functie van maxwell nog niet eens had bekeken
Dit sucks
*wenkbrauwenomhoegdoetbewegen*
Oud 15-03-2007, 21:06
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 15-03-2007 @ 22:05 :

maar goed.. ik mocht gewoon de rotspartij van leekah betasten op andermans naam!!
Oud 15-03-2007, 21:28
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
leekah schreef op 15-03-2007 @ 22:06 :
Oud 15-03-2007, 21:35
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 15-03-2007 @ 22:01 :
‘Bah’ zei Drop. ‘Liefde kun je niet eten’

ot:
Oud 15-03-2007, 21:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oke, deze uitslag verbaast me nogal. Volgens wat iedereen zei moest Elpida er zwaar uitgaan, en dat is mysterieus niet gebeurd. Dus er zijn wat mensen die zeggen dat ze op mensen stemmen zonder het te doen. Misschien dat we eens moeten kijken naar de Elpida stemmers om te weten wie de wolven zijn?

Wat maxwell betreft; Naja, je hebt in ieder geval de mooiste dood die je je maar kan wensen.
Oud 15-03-2007, 22:55
Verwijderd
jezus, dit schiet echt niet op zo
Oud 15-03-2007, 23:56
Neiu
Neiu is offline
Grmbl, ik zei toch Elpida. Eerst ging de helft om naar Skilly en vervolgens ging men massaal over naar Maxwell. Het is haar weer gelukt.
@Dark Phoenix: iedereen wisselt steeds van mening dus daar valt ook weinig uit op te maken.

Naast Elpida wordt ook Skilly steeds verdachter moet ik zeggen. Ze waait in haar posts steeds met de meerderheid mee zodat het niet op zou vallen dat ze niet meestemt omdat ze wolf zou zijn. Hm.
Oud 16-03-2007, 00:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Neiu schreef op 16-03-2007 @ 00:56 :
Grmbl, ik zei toch Elpida. Eerst ging de helft om naar Skilly en vervolgens ging men massaal over naar Maxwell. Het is haar weer gelukt.
@Dark Phoenix: iedereen wisselt steeds van mening dus daar valt ook weinig uit op te maken.

Naast Elpida wordt ook Skilly steeds verdachter moet ik zeggen. Ze waait in haar posts steeds met de meerderheid mee zodat het niet op zou vallen dat ze niet meestemt omdat ze wolf zou zijn. Hm.
Ik ben het niet zo met je eens. Iedereen zegt Elpida te stemmen. Sommige zeiden zelfs al gestemd te hebben. Ik heb niemand, of hoogstens 1 iemand, maxwell horen noemen. Ik ga er dus vanuit dat een aantal elpida stemmers niet echt gestemd moeten hebben op haar.
Oud 16-03-2007, 00:34
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Neiu schreef op 16-03-2007 @ 00:56 :

Bluf bluf Kom je er nu pas achter?

Niet dus. Ik heb vandaag gestemd. Mara niet opdegene die ik zei vandaag. Dat hoeven jullie niet te weten

En ik zweer ik ben geen wolf.
Messchien jij wel. Met zomaar mij beschuldigen.

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 00:36.
Oud 16-03-2007, 06:55
twinkebel
twinkebel is offline
Omg... EoS.
sorry Leekah.
Oud 16-03-2007, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 16-03-2007 @ 01:26 :
Ik ben het niet zo met je eens. Iedereen zegt Elpida te stemmen. Sommige zeiden zelfs al gestemd te hebben. Ik heb niemand, of hoogstens 1 iemand, maxwell horen noemen. Ik ga er dus vanuit dat een aantal elpida stemmers niet echt gestemd moeten hebben op haar.

Ik heb het eens voor je opgeschreven, dit is het laatste wat iedereen heeft gezegd op wie die zou stemmen:
Maxwell:
- Flyaway
- Elpida
- Skilly
- Topdrop

Elpida:
- Neiu
- Lisaaah

Skilly:
- Maxwell
- Leekah
- Tink
- Sterrenmeisje

Lisaaah:
- Dark Phoenix

Ik trek hieruit andere conclusies, maar ja, je probeert het hele spel me al alles in de schoenen te schuiven.
Oud 16-03-2007, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-03-2007 @ 10:03 :

Ik heb het eens voor je opgeschreven, dit is het laatste wat iedereen heeft gezegd op wie die zou stemmen:
Maxwell:
- Flyaway
- Elpida
- Skilly
- Topdrop

Elpida:
- Neiu
- Lisaaah

Skilly:
- Maxwell
- Leekah
- Tink
- Sterrenmeisje

Lisaaah:
- Dark Phoenix

Ik trek hieruit andere conclusies, maar ja, je probeert het hele spel me al alles in de schoenen te schuiven.
Als ik dit zo zie, dan zou ik zeggen dat er tussen de Skilly-stemmers een wolf zit...

Of juist die mensen die niet zeggen op wie ze stemmen.
Oud 16-03-2007, 10:09
gaming champion
gaming champion is offline
o het is dus om de dag stemmen
(d1 dorpelingen,d2 weerwolven)
wis ik nie
Oud 16-03-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
gaming champion schreef op 16-03-2007 @ 11:09 :
o het is dus om de dag stemmen
(d1 dorpelingen,d2 weerwolven)
wis ik nie
Oud 16-03-2007, 10:37
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 16-03-2007 @ 01:26 :
Ik kreeg de indruk dat iedereen alle kanten op wapperde na de vorige stemronde. Toen hebben veel mensen gezegd op Elpida te gaan stemmen en verder heeft Lisa me al veel werk bespaard door het al op te zoeken

Citaat:

Maxwell:
- Flyaway
- Elpida
- Skilly
- Topdrop

Elpida:
- Neiu
- Lisaaah

Skilly:
- Maxwell
- Leekah
- Tink
- Sterrenmeisje

Lisaaah:
- Dark Phoenix

LOL @laatste opmerking

Citaat:
Skilly schreef op 16-03-2007 @ 01:34 :
Bluf bluf Kom je er nu pas achter?

Niet dus. Ik heb vandaag gestemd. Mara niet opdegene die ik zei vandaag. Dat hoeven jullie niet te weten

En ik zweer ik ben geen wolf.
Messchien jij wel. Met zomaar mij beschuldigen.
Maar ik beschuldig je niet zomaar, ik beschuldig je omdat je steeds wat anders zegt waardoor het niet duidelijk is op wie je hebt gestemd. Of ben je misschien verrader?
Oud 16-03-2007, 11:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb een keer geroepen dat ik in jou een verrader zie, en die mening heb ik nog steeds wel. Verder heb ik tot nu toe 2 keer op je gestemd. Dus zo erg zijn mijn beschuldigingen over jou nou óók weer niet.
Oud 16-03-2007, 11:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah:
- Dark Phoenix
Citaat:
Lisaaah schreef op 15-03-2007 @ 15:19 :
Ik twijfel wederom tussen Dark Phoenix en Elpida, maar kies deze keer voor Elpida. Dat lijkt het grootste deel toch al te doen. Dark phoenix hou ik wel nog in mind
Citaat:
Lisaaah schreef op 15-03-2007 @ 16:16 :
Ik heb mijn stem al verstuurd, en dat vind ik nu jammer. Maar er is nog tijd genoeg.
Ergens klopt iets niet in je lijstje.
Oud 16-03-2007, 12:21
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 16-03-2007 @ 12:21 :
Ergens klopt iets niet in je lijstje.
Euh, dat klopt toch precies? Je zegt toch op haar gestemd te hebben? En zij zegt toch op Elpida gestemd te hebben?
Oud 16-03-2007, 13:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Neiu schreef op 16-03-2007 @ 13:21 :
Euh, dat klopt toch precies? Je zegt toch op haar gestemd te hebben? En zij zegt toch op Elpida gestemd te hebben?
Mijn fout, ik dacht dat ze bedoelde dat zij op mij had gestemd.
Oud 16-03-2007, 13:52
Verwijderd
Laten we maar gewoon afwachten wat de weerwolven dit keer gaan doen, ik ga in ieder geval even mijn mond houden tot na de uitslag.
Oud 16-03-2007, 15:42
Tink*
Tink* is offline
Oh handig weer. Ik vond Maxwell helemaal niet verdacht. Maar aan dat lijstje te zien en als het klopt dan zit er dus wel een wolf onder de Skilly-stemmers. En dat maakt Leekah of sterrenmeisje wolf. Mochten er dus niet heel veel stille mensen op Maxwell hebben gestemd.
Oud 16-03-2007, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 16-03-2007 @ 16:42 :
Oh handig weer. Ik vond Maxwell helemaal niet verdacht. Maar aan dat lijstje te zien en als het klopt dan zit er dus wel een wolf onder de Skilly-stemmers. En dat maakt Leekah of sterrenmeisje wolf. Mochten er dus niet heel veel stille mensen op Maxwell hebben gestemd.
Skilly:
- Maxwell
- Leekah
- Tink
- Sterrenmeisje

Of jou

Ik heb het lijstje ook bekeken maar ik denk niet dat iedereen heeft gezegd waarop hij/zij heeft gestemd. Zo geeft Skilly bijvoorbeeld al aan op iemand anders te hebben gestemd. Dat zou al betekenen dat er slechts drie stemmen waren voor maxwell volgens dat lijstje en dat klopt niet, lijkt mij tenminste.

Sowieso zijn er natuurlijk een aantal mensen die niet verteld hebben op wie ze hebben gestemd. Het lijkt me dat daar dan minstens 1 maxwell-stemmer tussen heeft gezeten. Het zou me ook niks verbazen als niet alleen Skilly een verkeerde naam heeft gezegd maar ook anderen. Pffff.

Laten we inderdaad eerst de wolven maar afwachten. Daar kunnen we misschien ook wat informatie uithalen!
Oud 16-03-2007, 16:38
flyaway
flyaway is offline
Shit Ok er moet iemand zijn die dus heel erg zit te stoken...
En als de wolven mij er nu uitstemmen betekent het dat ik op de goede weg zit met wat bedenkingen, dus probeer daar wat uit af te leiden. En als ze niet op me stemmen zit ik dus op de verkeerde weg. Maar ze kunnen me ook opeten omdat ze dan er voor zorgen dat situatie1hierboven gebeurt... Dus eigenlijk zegt het helemaal niets. Zoals alle theorieen

Jammer van Maxwell niet dat hij zo heel erg veel zei, maar toch, weer een dorpeling. Mensen bedenk ns wat, ik doe t steeds fout blijkbaar
Oud 16-03-2007, 18:42
Spelleider
Spelleider is offline
Uitstelling tot uitslag WW spel tot morgenvroeg.
Ik heb het verhaal in me kop, maar simpelweg ffekes niet de tijd door onvoorziene omstandigheden.

met vr. groet Twinkebel.
Oud 16-03-2007, 21:46
Verwijderd
Krijgt de stemronde dan morgen ook extra tijd? Ik ben namelijk een groot deel van de dag morgen weg. Zal wel hè..?
Oud 16-03-2007, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 16-03-2007 @ 16:42 :
hé!! je vergeet idd jezelf! bovendien zijn de mensen die hebben zitten stoken om op maxwell te stemmen misschien nog wel meer verdacht, aangezien de meesten idd gewoon mee zijn gegaan met de eerste die een naam zei.
ik ben iig gewoon dorpeling, geen wolf, geen heks, geen verrader, en dat ik op skilly heb gestemd was puur toeval en een beetje strategisch, maar ik heb wel echt gestemd!
ach... verdedigen heeft toch geen zin. maar ik ga er nog steeds van uit dat flyaway de waarheid spreekt en dat de weerwolven heel goed spelen. helaas voor dat laatste maar jah...

ben benieuwd naar dat verhaal trouwens... twinkebel schept zo hoge verwachtingen
Oud 16-03-2007, 22:52
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 16-03-2007 @ 23:15 :
hé!! je vergeet idd jezelf! bovendien zijn de mensen die hebben zitten stoken om op maxwell te stemmen misschien nog wel meer verdacht, aangezien de meesten idd gewoon mee zijn gegaan met de eerste die een naam zei.
ik ben iig gewoon dorpeling, geen wolf, geen heks, geen verrader, en dat ik op skilly heb gestemd was puur toeval en een beetje strategisch, maar ik heb wel echt gestemd!
ach... verdedigen heeft toch geen zin. maar ik ga er nog steeds van uit dat flyaway de waarheid spreekt en dat de weerwolven heel goed spelen. helaas voor dat laatste maar jah...

ben benieuwd naar dat verhaal trouwens... twinkebel schept zo hoge verwachtingen
Nee dat doe ik niet, want ik weet mijn eigen functie en dat ik ook daadwerkelijk Skilly gestemd heb. En Maxwell neem ik aan ook. En ik zeg niet gelijk dat je een wolf bent, vanwaar die verdediging? Ik speculeerde alleen maar. Het kan idd ook gewoon zo zijn dat stille mensen wel stemmen.
Oud 16-03-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 16-03-2007 @ 23:52 :
Nee dat doe ik niet, want ik weet mijn eigen functie en dat ik ook daadwerkelijk Skilly gestemd heb. En Maxwell neem ik aan ook. En ik zeg niet gelijk dat je een wolf bent, vanwaar die verdediging? Ik speculeerde alleen maar. Het kan idd ook gewoon zo zijn dat stille mensen wel stemmen.
ja... voelde me beledigd (en wil niet dat er weer een onschuldig iemand uitgestemd wordt: deze keer moeten we wél winnen)

dat stille mensen stemmen is wel waarschijnlijk idd, en dat mensen die zeggen dat ze gestemd hebben wolven zijn ook... ik hoop gewoon nog steeds op een domme fout van de wolven, maar dat weten we helaas nu pas morgen (en dan ben ik gdvrdmm aan het werk!! )
Oud 17-03-2007, 08:48
Spelleider
Spelleider is offline
De groep was de volgende morgen behoorlijk aangeslagen door de dood van Maxwell. Flyaway zat er maar als een zielig hoopje bij. ‘Ik wil hem nog een keer zien, ik wil hem zo niet kwijt raken.’ Jammerde ze constant. Twinkebel zat een eindje van het groepje vandaan. Hij voelde zich verantwoordelijk, als hij niet zo idioot was geweest was dit niet gebeurd. Leekah zat een beetje verslagen naast Flyaway ze had haar al duizend keer geprobeerd te troosten maar Flyaway moest niks meer van haar hebben, zij had immers haar maatje vermoord! Leekah vervloekte ondertussen haar enorme borsten, er waren al heel wat problemen door ontstaan maar ja niks aan te doen hé dacht ze bij zichzelf. Ondertussen dacht Flyaway haar avontuur nog eens een keer door. En ze bleef maar steeds hangen bij het altaar in Rivendell. Ze kon zich maar niet van de gedachte onttrekken dat een deel van hun problemen er mee te maken hadden. Nu kon ze het niet langer meer voor zich houden na de dood van Maxwell, ze besloot het aan een van de elfen te vragen.
‘Nou kijk.’ Antwoordde Twinkebel aarzelend.

‘Vroeger toen dit gebied nog werd bewoond door de elfen, ons soort. Was dit een prachtig gebied. Alles was groen en geen donker wezen durfde bij Rivendell in de buurt te komen. Zelfs toen Sauron en de ring Midden-Aarde bedreigde. Trokken de mensen en elfen samen ten strijde om Sauron’s leger tegemoet te gaan en het te verslaan. De koning van de mensen had een zwaard, speciaal gemaakt om de ring van Sauron’s hand te slaan. Niet de koning zelf maar zijn zoon slaagde hierin. En Sauron en zijn legers waren verslagen. Voor even….
Sauron was dan wel verslagen, maar de ring ging verloren en niemand wist waar die was. Tot op een dag een hobbit hem vind, zijn naam was Gollum. De ring verteerde hem van binnen maar hij kon er geen afstand van doen. Tot hij een dag de ring kwijt was, en net op die dag vindt de hobbit Bilbo Balings hem. Hij houd hem een hele tijd bij zich, al die tijd gebeurd er niks. Na een aantal jaar rentenieren in zijn dorp vond Bilbo het wel genoeg. Hij voelde dat hij aan zijn einde kwam. Hij plande een knallend eind feest met een grandioze aftocht van hem, de ring zou hem daarmee helpen. Op het feest toen hij een speech aan het houden was en afscheid had genomen schoof hij de ring om zijn vinger, die hem onzichtbaar maakte. Sauron, die niet helemaal verslagen bleek werd gealarmeerd doordat de ring werd gebruikt en de ringgeesten werden op jacht gestuurd om de ring terug te brengen in Sauron’s bezit zodat hij zijn kracht zou herwinnen en Midden-Aarde alsnog zou kunnen overwinnen. Gelukkig had Bilbo de ring overgedaan aan zijn familielid Frodo Balings, die door een wijze tovenaar Gandalf op werd gedragen om onmiddellijk te vertrekken omdat er groot gevaar dreigde. Zo begon de legendarische reis van ‘Het genootschap’ waar nu in grote geschiedenisboeken met veel lof word gesproken. Koning Aragorn was bijvoorbeeld bij het gezelschap, Gandalf de witte en nog veel meer. Uiteindelijk slaagde Frodo erin om de ring te vernietigen in Mount Doom. En rust keerde terug in Midden-Aarde. Maar tegelijk verdwenen de elfen uit Midden-Aarde. Leekah en ik zijn waarschijnlijk een van de weinige over gebleven elfen in Midden-Aarde. Omdat wij besloten hier te blijven kregen wij een opdracht van Elrond, wij moesten Rivendel en zijn Heiligdommen beschermen tegen onwaardige wezens die het probeerden te grijpen. Zoals je kunt zien is dit maar voor een gedeelte gelukt. De stad is voor een groot deel niet meer dan een ruïne. Maar in het midden van Rivendell staat nog een deel fier overeind, het belangrijkste heiligdom van Rivendell. Het Altaar.
Het Altaar bied toegang tot een van de grotere magiebronnen in Midden-Aarde. Het Spectrum. Het spectrum zet Rivendell en andere steden van de elfen als het ware in connectie. Maar het is maar eenmalig te gebruiken. Eenmaal gebruikt zal het Altaar in gruis veranderen en kan het nooit meer gebruikt worden. Leekah en ik moesten dus hier blijven, mocht er ooit wat gebeuren dat zo dringend was dat de andere elfen steden op de hoogte moesten worden gebracht. Nu lijkt het tijdstip aangebroken, er is de laatste tijd weer veel activiteit in Midden-Aarde en geen goede activiteit. Met de laatste aanval op Rivendell is het tijd dat wij Hen verwittigen.’

Flyaway moest dit even op haar in laten werken, het was niet niks wat ze allemaal te horen kreeg.
Leekah had ondertussen hun spullen verzamelt, ze konden weer op weg.
‘Waar gaan we nu heen?’ vroeg Flyaway.
‘Het Altaar.’ Antwoordde Leekah vastberaden.
Het viel Flyaway op dat ze binnen no time bij het altaar waren. Voor haar gevoel waren ze er meer dan een dag vanaf. Maar binnen een paar uur waren ze er. Toen het altaar in zicht kwam, zei Leekah dat Flyaway daar moest blijven wachten want het altaar duldde geen levensvormen behalve elfen in zijn buurt als het geactiveerd werd. Flyaway ging maar mokkend op de grond zitten, gebeurde eindelijk waar dit hele avontuur om scheen te draaien! Mocht ze het niet van dichtbij zien…
Twinkebel en Leekah namen allebei hun zwaard uit de schede. Eerst stak Twinkebel het in een schacht in het altaar terwijl hij ‘Cale!’ riep, toen deed Leekah hetzelfde alleen zij riep ‘Tale!’. Toen namen ze allebei twee stappen terug en riepen ze samen ‘Calladatee!’

Er schoot een witte straal licht uit het puntje van het altaar, zo miniscuul als het leek toch dwong het meteen respect af bij Flyaway. De straal licht was nu op zijn hoogste punt gekomen ongeveer drie meter boven het altaar toen er 8 andere stralen weer met een boog neerdaalden rondom het altaar. Die stralen verbonden zich daarop weer beneden met elkaar waardoor er zich een soort koepel vormde om het altaar. Daarom mocht ze vast niet mee bedacht Flyaway zich, die koepel zag er gevaarlijk uit. Toen schoot er met een enorme fluit een tweede lichtstraal ui het altaar, nu hoog de lucht in. Waarna het in alle windrichtingen uiteen ging. De elfensteden waren gewaarschuwd.
Met de prijs dat het Spectrum en daarmee het altaar in puin voor hun lag…

Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter
5. Skilly
6. Roos (dorpeling)
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell (dorpeling)
10. Majel (ziener)
11. Hanneke (dorpeling)
12. Flyaway
13. Elpida
14. TopDrop
15. femic (cupido)
16. drukknoopje (dorpeling)
17. Leekah
18. Dark Phoenix
19. Spectrum (dorpeling)
20: Gaming Champion (wolfsbane)
Oud 17-03-2007, 09:22
flyaway
flyaway is offline
dag Spectrum
en bedankt voor het verhaal
Oud 17-03-2007, 09:27
Spelleider
Spelleider is offline
Ik hoop dat jullie het wat vinden. had vanmorgen ineens een geniale ingeving. helaas word het dan nooit zoals ik het echt in me hoofd heb.
Oud 17-03-2007, 10:46
Verwijderd
ohnoes
Oud 17-03-2007, 11:09
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hah, dat verhaal. Ik had het helemaal doorgelezen en dacht toen: 'huh? Wie is er nou dood?'
Briljant idee Twink. Klasse!
Oud 17-03-2007, 11:43
Verwijderd
Tot wanneer kunnen we stemmen? Gewoon tot vanavond?
Oud 17-03-2007, 12:45
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Elpida schreef op 17-03-2007 @ 12:43 :
Tot wanneer kunnen we stemmen? Gewoon tot vanavond?
Goeie vraag. Ik denk het wel, ik zal ff overleggen met twinkebel.
Oud 17-03-2007, 14:26
Verwijderd
12 mensen over, 5 slechterikken. Waarom zouden ze spectrum willen opeten? Is het een soort van verwarring zaaien? Spectrum heeft gewoon helemaal níets gezegd.
Ik ben trouwens gelukkig al vroeg terug, in het geval van vanavond stemmen.
Oud 17-03-2007, 14:33
flyaway
flyaway is offline
Wat doen we vanavond?

edit: dus op wie stemmen we ?

Laatst gewijzigd op 17-03-2007 om 14:38.
Oud 17-03-2007, 14:37
Spelleider
Spelleider is offline
Stemmen is gewoon vanavond.

met vr. groeten Twinkebel.
Oud 17-03-2007, 14:43
Verwijderd
Jezus, wat zijn we slecht
Oud 17-03-2007, 14:45
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 17-03-2007 @ 15:37 :
Stemmen is gewoon vanavond.

met vr. groeten Twinkebel.
Komt mij eerlijk gezegd ook veel beter uit, want vanavond laat komt Spaceballs op TV en die wil ik natuurlijk niet missen. En die film is pas om 12 uur afgelopen, als ik dan nog de uitslag erop moet zetten
Oud 17-03-2007, 14:51
Spelleider
Spelleider is offline
Oke, volgens mij hebben we nu een miscommunicatie?

Het komt mij juist vanavond beter uit. want dan is de eetronde niet op maandag. En aangezien ik dan training heb...
Oud 17-03-2007, 14:53
Verwijderd
Ik moet van 5 tot half 9 werken, dus ik moet nu snel al gaan stemmen. En ik heb geen flauw idee op wie.

Edit: Light Fighter dan maar.

Laatst gewijzigd op 17-03-2007 om 15:28.
Oud 17-03-2007, 15:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 17-03-2007 @ 15:51 :
Oke, volgens mij hebben we nu een miscommunicatie?

Het komt mij juist vanavond beter uit. want dan is de eetronde niet op maandag. En aangezien ik dan training heb...
Nee het klopt, die film begint om 22.30, als de sluittijd gewoon om 20:30 is kan ik de uitslag er voordat de film begint op zetten. Zo bedoelde ik het.
En dan kan jij morgen de eetronde doen.
Oud 17-03-2007, 15:36
TopDrop
TopDrop is offline
Tot wanneer mogen de dorpelingen nou stemmen??
Oud 17-03-2007, 15:55
Verwijderd
ik ga denk ik gewoon voor elpida... ze is al zo vaak genoemd, dat moet toch niet voor niks zijn? (al hebben we enkel nog dorpelingen gedood, maar dat terzijde)

en twink... ik vond je verhaal geweldig! af en toe een spelfoutje, maar dat maakt geen zak uit, ik denk dat het toch aardig zo is geworden als je in je hoofd had!! thumbs up
Oud 17-03-2007, 15:56
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 17-03-2007 @ 16:36 :
Tot wanneer mogen de dorpelingen nou stemmen??
Gewoon 20:30
Oud 17-03-2007, 16:00
flyaway
flyaway is offline
we kunnen kijken wat t doet wat zij wil stemmen misschien... als dat een dorpeling blijkt te zijn is het voor mij duidelijk dat ze een wolf is.
Oud 17-03-2007, 16:08
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 17-03-2007 @ 17:00 :
we kunnen kijken wat t doet wat zij wil stemmen misschien... als dat een dorpeling blijkt te zijn is het voor mij duidelijk dat ze een wolf is.
Heb je het nu over Elpida?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten