Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2007, 23:19
Verwijderd
werken van 11 tot 8, grey's anatomy gekeken, eten bijelkaar gesprokkelt en nou zit ik te genieten van de wietlucht en de vrienden van mn buurvrouw die jarig is, ik hoop dat ik morgen te horen krijg dat er een betonnen muur tussen komt want ik wil stiekem helemaal niks meer horen
Advertentie
Oud 26-03-2007, 23:35
dext0r
dext0r is offline
lekker op het balkon aan schoolopdrachten zitten werken. en toen nam electriq mij en STP vandaag mee uit eten. dat was best welkom!
we hebben dolle pret gehad en toen ging ik zwemmen en dat is ook altijd fijn.
toen lekker lang gebeld met de vrouw in't buitenland en even gecammed. Nu dit doodse forum doorsstruinen terwijl ik op het zandmannetje wacht.
Oud 26-03-2007, 23:49
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
dext0r schreef op 27-03-2007 @ 00:35 :
blabla zandmannetje wacht.
awwww
Oud 27-03-2007, 00:08
Metal
Metal is offline
Zaadmannetje. Dat las ik.
Oud 27-03-2007, 00:38
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
The drugs found in Anna's body included:

- Trichloroethanol (a sedative and hypnotic)
- Trichloroacetic acid (treatment of warts, including genital warts)
- Diphenhydramine hydrochloride (an antihistimine and sedative)
- Clonazepam (aka Klonopin; used for treating anxiety)
- Diazepam (muscle relaxant, used for treating anxiety, insomnia)
- Nordiazapam (sedative)
- Temazepam (a sedative and hypnotic)
- Oxazepam (a muscle relaxant and sedative)
- Lorazapam (anti-nausea, sedative, muscle relaxant)
Oud 27-03-2007, 11:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hbahaahah lol er hangt een collage met een foto van mijn broer op school en ik heb net op zijn voorhoofd 'I love poep'geschreven en erboven poepkop joris
Oud 27-03-2007, 11:59
DeadNation
DeadNation is offline
Gewerkt. Me druk gemaakt over het salaris wat nog niet gestort is. 3 songs gehoord van een nieuw bandje waar ik in ga spelen....megagoede songs. Echt enthousiast.
Oud 27-03-2007, 12:07
Verwijderd
Gaar wakker geworden. Maar even c&c 3 gaan spelen. Koffie gezet, gegeten. Kamer opgeruimd, nu leren.
Oud 27-03-2007, 12:07
Broeder
Broeder is offline
Mijn moment van semi-dramatiek bij de fotograaf werd onnodig verlengd omdat hij het noodzakelijk vond te flirten met een overjarige puber dus besloot ik maar mijn collectie gaye 80's muziek uit te gaan breiden maar ze hadden alleen 666 platen van The Psychedelic Furs en één van The Human League voor TIEN EURO dus ging ik verontwaardigd maar weer naar huis
Oud 27-03-2007, 13:07
Verwijderd
Vandaag ging ik naar school en toch maar weer naar huis want ben te fucking brak en dat komt nu eens niet door alcohol
Oud 27-03-2007, 13:15
kuik
kuik is offline
ik werd wakker van de grasmaaier tijdens mijn laatste uurtje slaap daarna moest ik uit bed en heb ik ontbeten bij jones en voor de rest continu geleerd dus nu is het tijd voor een pauze want ik word gek van alle farmacologie en corticosteroiden.
Oud 27-03-2007, 13:18
Verwijderd
ik ben de hele dag al aan mijn dyslexie module aan het werken en het boeit me allemaal geen zak
ik wil naar buiten want het is lekker weer dus ik vrees dat ik zeer binnenkort ernstig studieontwijkend gedrag zal vertonen.
Oud 27-03-2007, 13:31
innogen
innogen is offline
Citaat:
moya. schreef op 27-03-2007 @ 14:18 :
ik wil naar buiten want het is lekker weer dus ik vrees dat ik zeer binnenkort ernstig studieontwijkend gedrag zal vertonen.
Oud 27-03-2007, 13:35
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
En ik moet nog een verslag afmaken
Oud 27-03-2007, 13:43
Luna
Luna is offline
ik heb echt NUL energie want ik ben nog steeds ziek. ik wilde naar college maar ging dus niet. ik heb wél voor school gelezen en moet straks naar yoga maar ik wil niet want ik ben alleen maar aan het hoesten/snotteren
en vanavond een verjaardag en daar wil ik heen maar eigenlijk heb ik geen energie. dilemma
Oud 27-03-2007, 13:47
June bug
June bug is offline
Godverdegodver ik heb een kutdag want ik ben mn ov kwijtgeraakt en ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan AAAAHHHH
Oud 27-03-2007, 14:41
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Ik ga over een uurtje een pannekoekenpartijtje missen omdat ik moeders beloofd had eindelijk eens mee te gaan een nieuwe fiets uit te zoeken.
Oud 27-03-2007, 15:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 25-03-2007 @ 23:03 :
zeker, alleen niet als het compleet onbegrijpelijk is neergeschreven. Bovendien gaan mn colleges erg diep in op inductie en logisch-empirisme enzo zzz. Ik geloof meer in het idee van een paradigma uhu. (maargoed ik ben waarschijnlijk gewoon dom )
volgens mij hebben inductie en een paradigma niks met elkaar te maken maar ja nice try
Oud 27-03-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-03-2007 @ 12:24 :
hbahaahah lol er hangt een collage met een foto van mijn broer op school en ik heb net op zijn voorhoofd 'I love poep'geschreven en erboven poepkop joris
Oud 27-03-2007, 16:02
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen werd ik brak/ziekig wakker en ik besloot dat ik rustig aan ging doen en kwam zodoende rond 11u aan in de kliniek. Daar zag ik mn projectgenootje met haar verbouwde smoel en nu is alles weer koek&ei. Weer op tijd naar huis omdat het lekker weer is natuurlijk en net ben ik de stad in geweest met Dext0r en we hebben een boel waterijsjes gehaald
Oud 27-03-2007, 16:14
Verwijderd
Ik sliep uit en had maar 2 uur les. Net in de zon gezeten en nu heb ik zin in ijs maar ik heb geen geld meer
Oud 27-03-2007, 16:15
__
__ is offline
vandaag heb ik voor het eerst baklava op en gatverdamme wat is dát ranzig. dat was mijn enige minpuntje van vandaag, want verder kent mijn vrolijkheid geen grenzen
Oud 27-03-2007, 17:07
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Dat, of het wordt weer slecht weer.
Oud 27-03-2007, 17:30
*oma*
*oma* is offline
Afstuderen, afstuderen en nog meer afstuderen.
Verder heb ik heel hard gefeest, wel twee uur lang, maar toen was de pret alweer voorbij en ben ik naar huisgebracht.
Oud 27-03-2007, 17:38
capibara
capibara is offline
School, daarnet even op de bmx rondgereden, want het seizoen komt er weer aan . Nu fijn reflecties over intervisiebijeenkomsten tikken. Zzz.
Oud 27-03-2007, 17:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vandaag was ik gestressed en chagrijnig en hoewel het ergste nu wel voorbij is heb ik alsnog de pest in school, gatverdamme wat heb ik het er mee gehad nog 3 pta's en dan is het gelukkig als het goed is allemaal voorbij. Verder kwam m'n vriendje langs maar eh ja dat was een beetje raar want we vonden het wel fijn om elkaar te zien maar we waren allebei chagrijnig dusja. Zometeen waarschijnlijk temptation island kijken en de gelukkige huisvrouw lezen, wat ook meteen de enige twee pluspunten van deze dag zijn.
Oud 27-03-2007, 17:46
Verwijderd
Ik ging naar school en dat was wel okay, nu moet ik vanavond keihard werken aan een engels dossier en ik hoop dat in drie uur af te hebben zodat ik dan in bed film kan kijken want dat is leuker en minder stressvol.
Oud 27-03-2007, 17:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 27-03-2007 @ 16:21 :
wat nou

ontopic: ik kreeg vandaag een email uit venezuela van desbetreffende broer en aan zijn adressenlijst te zien was hij in een vlaag van weet ik wat. en ik heb vandaag ook aan studieontwijkend gedrag ' geleden' maar er was dan ook weinig te doen, buiten werktekeningen maken.
Oud 27-03-2007, 18:34
ZerO
ZerO is offline
Ik kreeg gisteren van een huisgenootje een Coca Cola ZERO fles haha!

Zometeen ga ik een heerlijk ijsje kopen om de hoek oooh wat is het toch fijn om in de binnenstad te wonen
Oud 27-03-2007, 19:00
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-03-2007 @ 19:34 :
Ik kreeg gisteren van een huisgenootje een Coca Cola ZERO fles haha!
oh die heb ik ook gedronken want een promotiefiguur duwde mij een blikje in handen. Ik proef geen verschil met cola light tho
maargoed ik heb vandaag eindelijk mijn banden laten plakken en de fietsenmaker vond me aardig ofzo dus het was gratis Verder gechilled en twee tentamens gemaakt die wel ok gingen.
Oud 27-03-2007, 19:15
Glory
Glory is offline
ik kijk nu hele interessante docu op bbc2 over mensen met een violent sleep disorder, waarbij mensen echt de bizarste dingen doen in hun slaap uuuu. verder had ik een gare dag.
Oud 27-03-2007, 19:18
wup
wup is offline
Ik zoek een kamer en vandaag mocht ik hospiteren haha! En uiteraard was het vreselijk, want allemaal van die 'studenten'.
En nu wachten op het telefoontje 'je bent het niet geworden'.
Volgens mij zijn er paddo's is huis, dus ik ga even peinzen of ik het gore goedje ook tot mij zal nemen, maar dat is weer raar als die studenten me dan bellen..
Oud 27-03-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
wup schreef op 27-03-2007 @ 20:18 :
Ik zoek een kamer en vandaag mocht ik hospiteren haha! En uiteraard was het vreselijk, want allemaal van die 'studenten'.
En nu wachten op het telefoontje 'je bent het niet geworden'.
Volgens mij zijn er paddo's is huis, dus ik ga even peinzen of ik het gore goedje ook tot mij zal nemen, maar dat is weer raar als die studenten me dan bellen..
Onvoorbereid paddoen, vooral als je nog belangrijke dingen moet doen, is niet gaaf en onverantwoord.

Tenzij je het al 43430489350 keer gedaan hebt, dan heb ik niks gezegd en moet je 't zelf weten.
Oud 27-03-2007, 19:35
Verwijderd
Ik ging vandaag naar school, repeteren voor het kut toneelstuk van morgen. Daarna ging ik met een paar klasgenoten wat drinken in de stad, want het was weer enorm lekker weer Daarna vond ik dat het wel eens weer tijd werd om even mijn gezicht te laten zien op mijn oude stageplaats, en daar kreeg ik enorm veel informatie voor mijn scriptie. Net bezig geweest voor school, en ik ga NU temptation island kijken en daarna een boek lezen voor m'n scriptie. Denk ik.
Oud 27-03-2007, 20:42
Verwijderd
Ik had vandaag stage en ik heb echt héél erg de slappe lach gehad om niks eigenlijk. Thuis veel aan school gedaan (en nog steeds mee bezig, maar ik sog even), gekookt voor mijn moeder, dwdd en froukje zoekt een man gekeken want ik ken een jongen die daar aan meedoet, maar die is er al weer uit, .
Oud 27-03-2007, 21:05
Verwijderd
ik zat tijdens het prachtige weer in de bus, op weg naar rapportvergaderingen, die best saai waren. gelukkig waren er veel paas eitjes zodat ik wat te doen had. daarna ging ik bij mijn vader eten en er was een substituut-zusje, mijne zit in het buitenland, namelijk haar beste vriendin. dat was heel gezellig want we gingen samen gtst en desperate housewives kijken en erom lachen.
Oud 27-03-2007, 21:35
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
vandaag lekker lang uitgeslapen en daarna wezen werken. zometeen ff exercisen en straks lekker een jointje roken.
Oud 27-03-2007, 22:23
June bug
June bug is offline
Ik ging naar school, kwam erachter dat ik m'n ov kwijt was, ging een ijsje eten in de stad, naar huis, en toen vroeg een vriend of ik mee wat ging drinken en wat blowen dus dat deden we en toen kwam ik thuis en ging ik in het open raam in de zon een boek lezen en dat was ultra-relaxt. Morgenochtend even de busmaatschappij bellen om te vragen of ze m'n ov gevonden hebben en ik hoop het heel hard want ik wil geen 31 euro dokken voor een nieuwe
Oud 27-03-2007, 22:36
idontcare
idontcare is offline
^ ik ben de mijne kwijtgeraakt tijdens uitgaan, dat was echt kut 2 weken geen ov en 35 euro betalen is echt niet prettig.

was vandaag op het strand en dat was chiiilllll. jas uit, trui uit, lekker zonnetje. mmm! ik wil morgen weer maar school
Oud 27-03-2007, 22:56
antigone
antigone is offline
ik heb de hele dag gewerkt..
nu speel ik playstation met antigone bij mij thuis en drinken we het goedkoopste bier van belgie

edit, dat was backdoorman
Oud 27-03-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
antigone schreef op 27-03-2007 @ 23:56 :
ik heb de hele dag gewerkt..
nu speel ik playstation met antigone bij mij thuis en drinken we het goedkoopste bier van belgie

cara?
Oud 27-03-2007, 23:02
Verwijderd
Verder geleerd, naar m'n werk gegaan en daar aangekomen bleek dat ik niet hoefte te werken; de hele week blijkbaar niet. Dus ontslag genomen . Thuis c&c3 gespeeld, gegeten, weer even geleerd, helaas net ingemaakt met RA2 en nog even Dexter ep2 gekeken en geconcludeerd dat z'n zusje verdacht veel van zopje wegheeft.

Jay.
Oud 28-03-2007, 09:19
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik moet vandaag kunstgeschiedenis leren, zeg maar alle domeinen die we gehad hebben en dat is véél en ik ben nu al moe. Gelukkig veel dextro en koffie hoera. Vanavond hoop ik dat ik nog tijd heb voor mijn vriendje want ik wil hem ziennnn.
Oud 28-03-2007, 09:21
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 27-03-2007 @ 23:58 :
cara?
helaas wel
Oud 28-03-2007, 09:49
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 28-03-2007 @ 10:19 :
Gelukkig veel dextr0r en koffie hoera.
huh
Oud 28-03-2007, 09:55
Back Door Man
Back Door Man is offline
energie?
Oud 28-03-2007, 10:31
655321
655321 is offline
Ik ging verdacht vroeg naar de sportschool, nu zit ik thuis en straks moet ik werken. Vanavond wil ik naar de film. Of uit eten.
Of iets.
Oud 28-03-2007, 10:40
Verwijderd
Er is hier een monteur voor de centrale verwarming en die doet er wel heel lang over, en ik heb dadelijk een afspraak Die man staat zeker per uur.

Ohja dadelijk even leren, school, terras!
Oud 28-03-2007, 10:58
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
dext0r schreef op 28-03-2007 @ 10:49 :
huh
Geobserdeerde vrouwen die je wellustig claimen, een bekend probleem mijnerzijds.
Er bestaat slechts 1 remedie: "bruine bonen".
Nodig de dader uit voor een romantisch avondje.. ghehe, bouw de spanning op, zoals een kleuter naar de piek toewerkt bij het versieren van een kerstboom, om op het "moment supreme" jou gassen der verlossing op de dader te laten zegevieren.
Oud 28-03-2007, 11:00
STP
STP is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 28-03-2007 @ 11:58 :
Geobserdeerde vrouwen die je wellustig claimen, een bekend probleem mijnerzijds.
Er bestaat slechts 1 remedie: "bruine bonen".
Nodig de dader uit voor een romantisch avondje.. ghehe, bouw de spanning op, zoals een kleuter naar de piek toewerkt bij het versieren van een kerstboom, om op het "moment supreme" jou gassen der verlossing op de dader te laten zegevieren.
Wanneer komen er forummer van het jaar awards?

Regels voor berichten