Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2007, 10:03
Bloompje
Bloompje is offline
Hij is jarig vandaag en we kunnen het niet eens goed vieren! Zo eerst college tot half 5 en hij moet vanavond werken. Maar morgen zien we elkaar lekker de hele dag!

Heb af en toe nog wel last van onzekerheid ("vind hij me nog wel leuk" ed) maar dan doet hij altijd weer iets waardoor ik zeker weet dat het goed zit. Zondag zat hij niet lekker in zijn vel en hij had in eerste instantie niet verteld wat er was, dus begon ik gelijk weer te denken dat het aan mij lag. En toen hebben we maandag met wat mensen op een terrasje gezeten en zat hij de hele tijd naar me te knipogen en met me te flirten <3

Ik ben nog steeds zo gek op hem
Oud 28-03-2007, 11:28
Verwijderd
Hij wil me altijd dingen léren Ik heb een hekel aan vallen bij het klimmen en daarom hoef ik ook helemaal niet voor te klimmen, want dan val je echt vier meter ofzo. En hij wil per se dat ik het doe. En om me er aan te laten wennen laat hij het touw nu lekker lang bij het zekeren en dan flikker ik dus ook zo 3 meter naar beneden terwijl ik denk dat ik veilig hang. Rotjoch. Maar stiekem vind ik het wel leuk, hoor
Oud 28-03-2007, 11:29
__
__ is offline
om Jamiroquai maar even te quoten; it feels just like it should
Oud 28-03-2007, 11:31
Larry Flint
Larry Flint is offline
hij kwam net even binnenstormen dat was wel leuk alleen hij moest meteen weer terug naar school. hopelijk komt hij vanavond laat nog en blijft hij slapen, maar dat is nog niet zeker. na volgende week weer meer tijd voor elkaar gelukkig . en het is al bijna weer weekend
Oud 28-03-2007, 15:05
gurl19
gurl19 is offline
Ik ga vanavond naar de bios
Vind ook wel beetje spannend. Hebben elkaar eigenlijk nog maar twee keer tijdens het uitgaan gezien. Ik heb er wel super veel zin in. Maar ik wil het wel rustig aan doen...
Oud 28-03-2007, 15:25
Gothic
Gothic is offline
Nou wonder boven wonder vroeg ie vandaag of ik zin had volgende week wat te gaan doen...

Ondanks dat ie zo verlegen is en ondanks dat we eigenlijk voornamelijk via msn praten, omdat hij andere tijdenhad...

...

maar als vrienden gaan we wat doen, want hij heeft een vriendin... Maar eerst zien, dan geloven.
Oud 28-03-2007, 15:44
igfy
igfy is offline
hmm.. ik heb vandaag alles een beetje van me af geschreven en ben tot nieuwe inzichten gekomen. Ergens wou ik dat ik het mijn ex kon laten lezen, maar hij zou er de moeite niet voor nemen en me waarschijnlijk alleen maar opdringerig vinden.

Heb ook weer een beetje iets aan mijn studie weten te doen, dat voelt ook wel goed...
Oud 28-03-2007, 16:00
stout!
stout! is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-03-2007 @ 16:25 :
maar als vrienden gaan we wat doen, want hij heeft een vriendin... Maar eerst zien, dan geloven.
Jij bent wel gek op jongens met vriendin hè ?
Oud 28-03-2007, 16:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
stout! schreef op 28-03-2007 @ 17:00 :
Jij bent wel gek op jongens met vriendin hè ?
, zo klinkt ik wel als een gemeen kreng

Het is al een tijdje dezelfde en daarvoor idd een Engelsman die niet zo duidelijk was over z'n wel of niet vriendin...

Kennelijk val ik tegenwoordig op onbereikbare mannen ... scheel wel een hoop tijd, maar ja
Oud 28-03-2007, 16:55
Verwijderd
Citaat:
igfy schreef op 28-03-2007 @ 16:44 :
hmm.. ik heb vandaag alles een beetje van me af geschreven en ben tot nieuwe inzichten gekomen. Ergens wou ik dat ik het mijn ex kon laten lezen, maar hij zou er de moeite niet voor nemen en me waarschijnlijk alleen maar opdringerig vinden.

Heb ook weer een beetje iets aan mijn studie weten te doen, dat voelt ook wel goed...
al mail je het hem alleen maar. Jezelf niet afvragen of hij het leest of niet, dat doet hij toch wel. Mannen zijn net zo nieuwsgierig als vrouwen

OT: Goed! Ik werd vanmorgen wakker en was helemaal vertederd door zijn lieve, slapende gezicht Heb hem maar voorzichtig wakker gekust (of gemaakt) en nu baal ik best dat het nog even duurt (al lijkt dat zo voor ons) dat ik m weer zie..
Oud 28-03-2007, 17:15
bingomassacre
bingomassacre is offline
kut.
Oud 28-03-2007, 18:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Iemand die om je geeft, vervelend en goed gevoel tegelijk
Oud 28-03-2007, 18:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Pff, heftig middagje op stage en vind nu van mezelf dat ik het allemaal al beter had moeten doen en daarmee bezorg ik mezelf onnodig een kutgevoel . Want waarschijnlijk krijg ik morgen van mijn begeleidster te horen dat het gewoon allemaal best goed ging, maarja, stel wat dat betreft ook gewoon te hoge verwachtingen aan mezelf. En toen was ik net 1 minuut thuis, belde vriendlief dat hij wat later was en een vriend die zou komen eten ook en dat ze ook weer eerder weg moesten en of ik even snel het avondeten in elkaar kon zetten. Lekker dan... Maar goed, is allemaal gelukt en nu heb ik even wat tijd voor mezelf en dat is ook wel oke.
En oeh, morgenochtend mijn sollicitatiegesprek en ik heb er meer zin in dan dat ik zenuwachtig ben (nouja, nú nog wel..) want heb er na ons telefoongesprek best een goed gevoel over . En heb vandaag ook te horen gekregen dat als dat tóch niet doorgaat, ik iig tot het einde van de zomer ergens anders een contract kan krijgen, dus dan heb ik genoeg tijd om nog verder te solliciteren
Oud 28-03-2007, 18:59
Verwijderd
Ooh, het is zo'n lente. Vandaag zag ik op de fiets zó'n enorm mooie jongen, een -hoe zeg je dat- halfbloedje/halve neger of iets donkers iig. Damn! Ik kon me nog net inhouden en heb niet ''Hé, chocoladekindjes maken?'' geroepen.
Oud 28-03-2007, 19:03
zeep007
zeep007 is offline
samen wandelen in park + zon =
Oud 28-03-2007, 19:14
Luna
Luna is offline
ok, we zijn nu echt tering verliefd op elkaar.
en anderen vinden ons ook leuk samen.
Oud 28-03-2007, 19:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 28-03-2007 @ 20:14 :
foto foto
Oud 28-03-2007, 19:22
Luna
Luna is offline
haha even geduld
Oud 28-03-2007, 20:32
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Ave schreef op 27-03-2007 @ 15:43 :
@ Hmm-hmm: zag jouw post er net niet iets anders uit?
ja klopt, heb 't even iets anders omschreven, maar er is geen sprake van 'n relatie voor de duidelijkheid..
Oud 28-03-2007, 21:06
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Quis schreef op 28-03-2007 @ 19:59 :
Ooh, het is zo'n lente. Vandaag zag ik op de fiets zó'n enorm mooie jongen, een -hoe zeg je dat- halfbloedje/halve neger of iets donkers iig. Damn! Ik kon me nog net inhouden en heb niet ''Hé, chocoladekindjes maken?'' geroepen.
Haha
Gaaf als je dat wel durft. Maar of het altijd in goede aarde zal vallen, ik weet het niet.

OT: ik wil hem wéér zieeen! en ik ken hem pas sinds gisteravond. In ieder geval weer een hoop geflirt gisteravond, ik zag er ook wel leuk uit, vond ik. En een jongen probeerde me te versieren en hij wist niet echt wat ie moest zeggen en toen vroeg hij maar "en heb je een hond?".
Oud 28-03-2007, 22:14
Verwijderd
Vriendinnetje en ik zijn foto van de week. Hihi. Leuk! Was echt een super weekend.
Oud 28-03-2007, 22:35
Verwijderd
ik had gehoopt dat ie eerder thuis zou zijn. hij is er nog niet en duurt nog wel even ook.
ik snap wel dat het leuk is voor hem en dat t gezellig is, maar hij is deze week iedere avond weg, en ik had gehoopt om in ieder geval nog even samen te zijn
Oud 28-03-2007, 22:39
__
__ is offline
ik wil dat ie weer terug hier bij me is en niet in brabant ik zeur want hij was hier vanmorgen nog maar het was zo leukkk en ik ben zo verliefd. nouja blabla zeur zeur.
Oud 28-03-2007, 23:58
Orpheo
Orpheo is offline
oh wat haat ik 't om s'avonds laat bij d'r weg te gaan maar hoe geweldig is t dan om haar in de ochtend weer te zien! ik durf niet eens t op een rijtje te zetten hoeveel ik haar ga zien deze 2 weken....
Oud 29-03-2007, 06:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Haha, de opblaasober was gewoon bezet, ik wist het Ondanks dat, toch nog een hele gezellige avond gehad. Ook nog Ligretto en Limit gespeeld in de Wol (een coole studentenvereniging!) met een stel homo's
Oud 29-03-2007, 08:01
Verwijderd
Pff, gisteravond was weer veel te laat, daar moeten we echt aan werken want dit hou ik niet lang vol zo. Mijn ouders ook niet, ben ik bang. Ik ben echt zo blij dattie eerlijk tegen me is en dat soort dingen gewoon kan vertellen! Jeuj!
Hij is lief en ik hoop dat zaterdag gezellig wordt.

En deze topics gaan snel, je bent er een weekje niet en meteen loop je vijf pagina's achter.

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 08:12.
Oud 29-03-2007, 08:35
Yana
Yana is offline
Hij mist mij. Inclusief moodswings en gare buien, want die maken mij "mij"..

Mis ik hem? Nou ja. Niet extreem.. maar hem zien is natuurlijk altijd wel fijn. Ik ben geloof ik een beetje oppervlakkig qua gevoel op het moment.
Oud 29-03-2007, 08:53
Kali
Kali is offline
Gisteren samen weggeweest om een vriendin van me haar verjaardag te vieren met zen allen, gaan lasershooten, meisjes tegen jongens, ingemaakt door hem Maar was zo super. Dan lekker gaan eten met zen allen en beetje ziek geworden waarna hij lief met me meegegaan is op de trein zodat ik veilig thuiskwam.
Nu ziek te bed, en straks komt hij me vertroetelen waarschijnlijk <3 zo super allemaal
Oud 29-03-2007, 09:06
Verwijderd
Morgen
Oud 29-03-2007, 09:21
Thee Muts
Thee Muts is offline
WTF, ik ben gewoon gelijk aangenomen, ik hoef 'op basis van mijn ervaring en het gsprek' niet eens eerst een dag mee te draaien, ze heeft me gewoon gelijk aangenomen
Gelijk vriendlief gebeld, die ook helemaal blij natuurlijk. En vanmiddag ook mijn ouders maar bellen, mijn broertje is sowieso jarig vandaag en helaas kan ik niet langs. En trouwens, 'broertje'; hij is gewoon 18 geworden vandaag, terwijl hij toch echt altijd 'mijn kleine broertje' was En straks op stage ook het nieuws vertellen, collega's zullen wel heel enthousiast zijn, maar de personeelsfunctionaris wat minder, want die wil mij graag houden. Maar wat ik nu heb is gewoon beter
Oud 29-03-2007, 09:45
Verwijderd
@ thee muts: wat gaaf! gefeliciteerd! waar ga je nu werken?
Oud 29-03-2007, 10:17
stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 28-03-2007 @ 20:14 :
Cool
Oud 29-03-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 29-03-2007 @ 10:06 :
Morgen
Oud 29-03-2007, 11:30
ST*R
ST*R is offline
Haha achter de bar staan is echt goed voor je zelfvertrouwen. En ik ben mee gevraagd naar een bal iets, en ik heb nog nooit met de jongen gepraat, maar hij is wel leuk dus dat is wel prima. Ow en hij gaat alles voor me betalen en dat is helemaal prima want het is super duur. En nu winkelen want heb eindelijk tijd!!
Oud 29-03-2007, 11:41
Verwijderd
Ik heb er zoveel zin in!
Hij moet draaien en ik ga daar feesten met een vriendinnetje, dus dat wordt dubbelleuk
Oud 29-03-2007, 11:47
tuttebel
tuttebel is offline
uitgemaakt. was wel een goed gesprek maar ook wel weer zon gesprek dat het duidelijk maakte waarom het nu uit is.
dus opgelucht maar toch verdrietig.
Oud 29-03-2007, 12:26
gurl19
gurl19 is offline
ah Sterkte! Liefdesverdriet is niet leuk!

De date met de jongen was echt super leuk. Erg gezellig en helemaal voor herhaling vatbaar. Volgens mij ben ik zelfs een beetje verliefd
Oud 29-03-2007, 14:12
Yana
Yana is offline
Hij mist mij nog steeds.

En ik vind het allemaal wel best zo
Oud 29-03-2007, 16:08
Missy
Missy is offline
Omg, we gaan zondag waarschijnlijk iets samen doen. Hij is echt heel leuk én lief én een lekker kontje én bijna perfect! Ik heb er zin in. Hopen dat het zondag ook mooi weer wordt, het moet! Hij geeft me echt een goed gevoel. Eigenlijk ken ik hem maar net, maar ach.
Het is niet te merken dat ik hem leuk vind, hé? Nee, fijn!
Oud 29-03-2007, 16:09
Verwijderd
nieuwe mensen ontmoeten is leuk en spannend en boeiend
Oud 29-03-2007, 16:12
stout!
stout! is offline
Gisteren veel te lang doorgetrokken en daardoor weinig productief vandaag . Maar t was wel echt een ouderwets gezellige avond.
En hij is lief, de vonken spatten er weer vanaf. Vanaf samen naar een debat, fijn dat hij dat soort dingen ook leuk vindt.
Oud 29-03-2007, 18:09
Verwijderd
Ik heb écht géén zin om met hem te gaan praten. Maar ik word ook helemaal gek van zijn gedrag. Toch stom dat dit me bezig kan houden

En die van gisteravond is ook leuk en gezellig En waar had hij m'n nummer voor nodig?
Oud 29-03-2007, 18:52
Toet0r
Toet0r is offline
op trainen is ie de laatste paar weken helemaal niet zo leuk meer, gelukkig.. in de stad alleen nog wel
Oud 29-03-2007, 18:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik word echt zo blij van de zon en de lente Ik ben echt blij met mijn leven en geniet weer lekker van de dingen die ik doe. Maar toch knaagt er nog iets. Het verdriet is er nog, hetzij op de achtergrond. Nu mag de tijd mij gaan vertellen hoe dat verder afloopt
Oud 29-03-2007, 19:01
Verwijderd
was ik blij verneukt hij mn dag weer ><
Oud 29-03-2007, 20:02
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Maaike schreef op 29-03-2007 @ 10:06 :
Morgen
en hij is nog steeds superlief
Oud 29-03-2007, 20:51
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 29-03-2007 @ 17:09 :
nieuwe mensen ontmoeten is leuk en spannend en boeiend
Oud 29-03-2007, 21:45
I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-03-2007 @ 19:53 :
Ik word echt zo blij van de zon en de lente Ik ben echt blij met mijn leven en geniet weer lekker van de dingen die ik doe. Maar toch knaagt er nog iets. Het verdriet is er nog, hetzij op de achtergrond. Nu mag de tijd mij gaan vertellen hoe dat verder afloopt
Ik ben blij dat het nu iig weer wat beter gaat Goed werk, chick!

OT: Hij was superlief vannacht, en gisteravond was leuk! Ik had 'm gemist...

En dat vriendinnetje... Ook al zie ik dr een half jaar niet, het is gewoon goed. En daar doe ik het voor. Ja, echt perfect! Stink nu alleen wel onwijs naar de knoflook

Ik ben blij met iedereen, ze leven allemaal superlief mee en ik mag niet weggaan enzo Ik voel me gewaardeerd
Oud 29-03-2007, 21:59
Verwijderd
't Is allemaal nog al stil. Maar eigenlijk vind ik dat heel prima zo
Oud 29-03-2007, 21:59
Orpheo
Orpheo is offline
mijn ouwelui doen moeilijk om eigenlijk alles. wie werpt zich op als uithuilbaken en als luisterend oor? je raadt t nooit: respectievelijk mijn vriendin en haar ma! niet verwacht, wel gehoopt. ik ben blij dat m'n vriendin wel snapt dat mijn ouders niet de makkelijkste zijn. lol, haar ouders zijn dat namelijk ook niet

morgen zie ik haar weer. t verveelt nooit ghehe. en dikke kans dat ik we weer de nacht samen door gaan brengen. dvd'tjes de hele nacht kijken, zoete witte wijn zuipen, tegen elkaar aankruipen en zaterdag samen wakker worden geen slecht vooruitzicht! En pasen ook nog eens samen doorbrengen: moah, ik kan me een slechtere periode in m'n leven bedenken (en ook slechtere schoonouders en een rottere vriendin; beter kan nauwelijks!!)
Topic gesloten

Regels voor berichten