Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2007, 22:14
Verwijderd
Ik ben goed bezig en ik ga zo nog even wat doen . Het voelt goed om dingen op tijd af te hebben enzo . Ik ga vaker mijn tijd nuttig besteden. Het wordt ook wel weer leuker als je er tijd aan besteedt. Maar toch heb ik wel erg veel zin in volgend jaar. Vandaag ben ik gaan kijken naar een andere woning, maar ik weet het nog niet helemaal. Er zitten zowel voor als nadelen aan vast, dus het is lastig.
Ik weet niet hoe ik dit nu moet zien. Vragen ze me niet, willen ze me er niet bij hebben of hebben ze écht gebeld? Ik vind het best moeilijk om nog goed contact te houden met oude vrienden en vriendinnen. Iedereen heeft het zo druk, een totaal ander/nieuw programma. Sommigen wonen ver weg, zitten in het buitenland, etc. Het leven is wel erg veranderd het laatste jaar. Het is vreemd dat ik mensen waar ik jaren heel erg goed mee bevriend was, nu nauwelijks meer zie. Je merkt wel wie je echte vrienden zijn, met wie het goed blijft, met wie het meteen weer is zoals vroeger. Het is soms jammer dat het tegenvalt en dat dingen toch niet zo goed blijken als je dacht. Maarja, dat is het leven nu eenmaal...
Advertentie
Oud 19-04-2007, 22:18
Verwijderd
zúcht
pijn
& mijn werk is echt stoer.want we krijgen op koninginnedag de grootste bierkar van europa wtf
Oud 19-04-2007, 22:19
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-04-2007 @ 13:24 :
ik heb een broertje van 21 in de aanbieding..
iemand intresse?
Ruilen voor mijn broertje met een drugsprobleem?
Oud 19-04-2007, 22:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kut, kut, kut

Ik moet per 1 augustus m'n kamer uit
Oud 19-04-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-04-2007 @ 23:19 :
Kut, kut, kut

He bah, wat naar zeg! Maar je weet dat er huurbescherming is he? Ik weet niet hoe je contract is etc. maar officieel gezien kunnen ze je er niet zomaar uitzetten. Zelfs als je geen contract hebt, maar wel kunt aantonen dat je elke maand betaald hebt, hebben ze geen poot om op te staan!
Oud 19-04-2007, 23:11
Skilly
Skilly is offline
Muaah soms wou ik dat ik niet verlegen was. Het gaat me als ik zo blijf wel moeilijk maken met me baan, vooral omdat communicatie belangrijk is.
Bij functioneringsgesprek (op school) werd me dus verteld dat ik niet voldoende functioneerde en weinig inspraak had.
Dat is allemaal zo waar.

Gelukkig heb ik een lieve mentrix die me wat tips heeft gegeven zodat ik messchien wat beter kan "praten". Muah ik hoop dat het help anders blijf ik straks zitten alleen hierom terwijl me cijfers en praktijk gewoon goede voldoendes zijn.
Laatste ronde om te gaan 8ste dimester wordt voor mij praat dimester
Oud 19-04-2007, 23:54
gewoonik
gewoonik is offline
ik maak een grote rotzooi van mijn leven.
zit op mijn kamer, maar voel me hier niet thuis. bij mijn ouders trouwens ook niet.
en ja leuk idee hoor vrijwilligerswerk en reizen, mja ik moet mezelf meenemen dan.
ik wil dat t beter gaat.
Oud 20-04-2007, 00:25
dwight88
dwight88 is offline
m'n pa gaat na de zomer samenwonen met zn nieuwe vrienden.
m'n moeder is gvd nog niet eens een jaar dood, en nu al. En nog bij háár ook, oftewel: weg thuisthuis, weg ouderlijk huis, weg alles. Alleen de herinneringen zullen blijven.

Nu sta ik er dus écht alleen voor. Nou, pa, je zoekt 't maar uit. Niet eens overleggen, vragen, nee alleen 's avonds laat, als ik even de post kom ophalen: we hebben het besloten. punt. lange rust. Ik had bijna willen vragen: ben je ma alweer vergeten?

Maar dat zou niet eerlijk zijn. Ergens snap ik hem, alleen dat hij alles zo snel achter zich zou laten; ziek. Ja, ik ben ziedend. Of nee: ik ben teleurgesteld. Wetende hoeveel pijn dit mijn moeder doet, als ze dit zou weten (weet ze het?). Anyway, huilend in de auto teruggereden, en mezelf beloofd dat ik mijn kinderen dit nóóit zal aandoen. Overlijden gebeurd helaas, maar dat je je kinderen het op deze manier nog moeilijker maakt: nee, daar kan ik niet bij.

Pa, het is genoeg. Ik zal een modelzoontje blijven en komen opdraven op de verjaardagen, maar daarbij basta. Het is over. Voor mij ben je op dit moment meer dood dan ma.
Oud 20-04-2007, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 19-04-2007 @ 18:47 :
Zij wel. Wij moeten nog wachten tot Jos wat van zich laat horen voor we überhaupt kunnen beginnen met het verzamelen van gegevens.
Oh .
Da's ook minder leuk. Onze dossiers bestonden al...
Oud 20-04-2007, 06:49
Stefanie
Stefanie is offline
Straks een tentamen. Wat heb ik een geluk dat ik dichtbij woon zeg. Moet er niet aan denken dat ik nu nog in Utrecht studeer en 1,5 uur moet reizen Ik stap nu op mijn fiets en zeven minuten later ben ik er (door de stoplichten)

Hopelijk voel ik me vanmiddag wat fitter om wat leuks te doen
Oud 20-04-2007, 07:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-04-2007 @ 23:19 :
Kut, kut, kut

Hoezo dat ineens?

OT: Ik voel me schuldig, wat nutteloos is, dat snap ik wel, maar ondertussen voel ik het. Ik heb voor de zoveelste keer slecht geslapen, buikpijn en blegh. Ik kan wel huilen, maar dat mag ik van mezelf niet, want alles gaat toch goed? Gisteren was in elk geval wel een leuke dag
Oud 20-04-2007, 07:52
Nebel
Nebel is offline
Brrr over 2 weken naar een nieuwe therapie voor mijn eetstoornis die dit keer niet het stikkertje anorexia krijgt maar nao . Ik stel me echt vreselijk aan want ik heb gezond gewicht en ik kom alleen maar aan dus hoeven ze me ook niet te behandelen . Ik ga echt niet meer eten ofzo .

Mijn hoofd is een en al chaos.
Eetgestoorde gedachten, verdriet om E., gevoel van woede en onmacht die *** borderline waardoor mijn moeder helemaal mijn moeder niet meer is....
En dan de cardioloog die maar blijft vragen of ik al een beslissing genomen heb. Nee, ik heb er nog geen seconde serieus over nagedacht. Mijn hoofd knalt uit elkaar, serieus.

Zo het laatste tentamen. Wat een feest. Dan dit weekend, uitrusten ja, even helemaal niets, dat hoop ik.

Gisteravond naar mijn mam gegaan, want het ging weer helemaal mis. En ik haat mezelf dat ik op dat moment dacht; "nee niet nu, ik kan je er nu niet bij hebben, snap dat dan..". Het is verdomme mijn moeder.
Oud 20-04-2007, 08:22
Verwijderd
Heb ik al m'n moed bij elkaar geraapt om te mailen, hebben ze een ledenstop....

Kan wel janken.

Maar ik moet aan 't werk, moet nu écht gaan leren, anders haal ik m'n tentamen sowieso niet ...
Oud 20-04-2007, 09:12
Verwijderd
pff jeughoek af gelukkig! nu nog leren..
Oud 20-04-2007, 09:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-04-2007 @ 08:24 :
Hoezo dat ineens?
M'n huisgenootje wil gaan samenwonen met dr vriend en hij moet per 1 aug z'n kamer uit omdat ze met teveel mensen in dat huis wonen. Dit appartement is van de oma van m'n huisgenootje dus zij kan er niet echt uit dus dan willen ze samen hier gaan wonen en hebben ze mijn kamer nodig.

Ontopic: het voelt allemaal zo raar en onwezenlijk toen ik vanmorgen wakker werd, net of ik alles heb gedroomd ofzo.

Nu eerst maar eens zorgen dat we in de Ardennen terecht komen, de eerste helft mensen is al onderweg. De rest komt daarna wel weer.
Oud 20-04-2007, 09:34
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 19-04-2007 @ 23:19 :
Ruilen voor mijn broertje met een drugsprobleem?
kunnen we niet 2 voor de prijs van 1 doen?
Oud 20-04-2007, 09:58
Verwijderd
@Sassiefje: Zou die behandeling niet ook zijn om die chaos wat minder te maken? iig het stukje mbt de eetgestoorde gedachten, maar wellicht stukjes van de rest ook? Mij lijkt dat dat ook een doel is van therapie, niet alleen het meer eten?
Oud 20-04-2007, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-04-2007 @ 10:15 :
M'n huisgenootje wil gaan samenwonen met dr vriend en hij moet per 1 aug z'n kamer uit omdat ze met teveel mensen in dat huis wonen. Dit appartement is van de oma van m'n huisgenootje dus zij kan er niet echt uit dus dan willen ze samen hier gaan wonen en hebben ze mijn kamer nodig.

Ontopic: het voelt allemaal zo raar en onwezenlijk toen ik vanmorgen wakker werd, net of ik alles heb gedroomd ofzo.

Nu eerst maar eens zorgen dat we in de Ardennen terecht komen, de eerste helft mensen is al onderweg. De rest komt daarna wel weer.
Dat kunnen ze wel willen en ik snap wel dat jij weinig zin hebt om bij mensen in huis te wonen die jou er eigenlijk het liefst zo snel mogelijk uit willen, maar zoals gezegd kunnen ze je er écht niet zomaar uit gooien. Zou rustig gaan zoeken naar iets nieuws (en leukers. Kom nou, ik zie het al voor me dat m'n huisgenootjes bedenken dat ze samen willen wonen met hun vriendjes en mij er dan maar uit knikkeren. Zoek dan lekker een nieuw appartement samen, zeg.)

OT: Ja prima, lekker, zon, straks in een auto met 6 versnellingen over de snelweg scheuren
Oud 20-04-2007, 10:20
Verwijderd
Ehm, de meeste studentenkamers hebben een opzegtermijn van twee maanden dus dan kunnen ze echtwel in april zeggen dat je er in augustus uit moet hoor. Je hebt nog 3,5 maand om een kamer te zoeken, dat lukt je vast wel

oh en nu ik hier toch ben:
Mijn voet doet pijn!
Ik ben morgen jarig
Mijn appeltaart ziet er heel mooi uit
Ik ga vandaag en morgen en overmorgen allemaal leuke dingen doen
Volgende week ga ik het heel druk krijgen omdat ik deze week niets uit heb gevoerd en de week dáárna de toneelopvoeringen zijn
Maar ik had het wel verdiend om deze week niets uit te voeren
Ik ben benieuwd wat voor cijfer ik voor 3.3 heb en bezorgd om wat voor cijfer ik voor 2.3 heb

Laatst gewijzigd op 20-04-2007 om 10:23.
Oud 20-04-2007, 10:23
gewoonik
gewoonik is offline
ben nog niet lang op en t gaat nu al mis...
stiekem wil ik misschien wel gewoon dat mensen t weten en zeggen dat ik t niet alleen kan, want dat kan ik ook niet. maar ik durf dit zelf niet te zeggen en ik wil het gewoon alleen kunnen.
Oud 20-04-2007, 10:48
rare kwast
rare kwast is offline
great..
wacht ik een hele week op vrijdag zodat ik de arts kan bellen voor de uitslag..
is die sukkel naar bijscholing en pas vanaf 1 mei!! weer te bereiken..
grrrr
de ass. keek of de uitslag er al was.. maar die was er ook nog niet
nu moet ik dus wachten tot 1 mei
Oud 20-04-2007, 10:55
Moustache
Moustache is offline
Irritaties alom:

-Pijn aan mn kaak van een operatie.
-Als gevolg daarvan niet normaal kunnen eten/drinken.
-Een goeie vriend die even normaal moet doen.
-Een moeheid/laveloosheid waar ik van baal.

Ik ben chagrijnig
Oud 20-04-2007, 11:02
Verwijderd
Zo, ik ga maar eens een tentamen maken en dan direct de trein pakken richting Enschede <3 (y) :cool: En ik negeer de hooikoorts gewoon :probeert:
Oud 20-04-2007, 11:13
Verwijderd
er is echt iets niet goed met mijn baarmoeder
Oud 20-04-2007, 11:14
rare kwast
rare kwast is offline
waarom blijven mensen toch steeds zeggen dat het moi weer is, het een goede dag is, of dat iets leuk is om te doen?
nee, nee en nog eens nee
Oud 20-04-2007, 11:52
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 20-04-2007 @ 12:14 :
waarom blijven mensen toch steeds zeggen dat het moi weer is, het een goede dag is, of dat iets leuk is om te doen?
nee, nee en nog eens nee
Omdat het zonnetje schijnt, ik vrij ben en kan doen waar ik zin in heb?

Niet zo negatief..

Volgens mij werkt een topic als dit ook averechts. Mensen gaan een beetje hun depri verhalen spuien en elkaar verdrietig maken. Welkom tot het Psychologie forum!

Ik heb zin in een magnum
Oud 20-04-2007, 12:28
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
******** schreef op 20-04-2007 @ 12:52 :
Omdat het zonnetje schijnt, ik vrij ben en kan doen waar ik zin in heb?

Niet zo negatief..

Volgens mij werkt een topic als dit ook averechts. Mensen gaan een beetje hun depri verhalen spuien en elkaar verdrietig maken. Welkom tot het Psychologie forum!

Ik heb zin in een magnum
dat geldt misschien voor jou ja..
Oud 20-04-2007, 12:34
Roosje
Roosje is offline
Yeyeye, Natuurkunde eindelijk klaar en als ik alle opgaven nog een keer maak snap ik het vast. En met een beetje geluk is mijn vriendje hier heul vroeg maar het zal haast wel niet en nu ga ik Engelse woordjes leren, olee.
Oud 20-04-2007, 12:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Opzij, opzij, opzij
Maak plaats, maak plaats, maak plaats
We hebben ongelofelijke haast

Opzij, opzij, opzij
Want wij zijn haast te laat
Wij hebben maar een paar minuten tijd

We moeten rennen, springen, vliegen
Duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan
We kunnen nu niet blijven
We kunnen nu niet langer blijven staan

Er komt allemaal meer bij in mijn planning. Ik vrees dat dit geen gezellig weekend gaat worden met Vriendje, maar dat ik non-stop bezig ga zijn met alle dingen die nog moeten gebeuren. Aargh!

En het maffe is, dat als het allemaal achter de rug is, het allemaal heel leuk was. Maar nu, nu alles tegelijk komt en alles eigenlijk dezelfde prioriteit heeft.... Ik word er gek van!
Oud 20-04-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 20-04-2007 @ 12:52 :
misschien bedoel je dat het soms triggerend kan werken...maar als ik de LJH topics lees, zie ik dat veel mensen elkaar een hart onder de riem proberen te steken, en elkaar proberen op te vrolijken, en elkaar steunen en meeleven . Volgens mij is dat iets heel waardevols.
Bovendien denk ik dat mensen door de anonimiteit van internet/dit forum meer durven te zeggen dan irl.

dus, niet zo negatief
Oud 20-04-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 20-04-2007 @ 13:28 :
dat geldt misschien voor jou ja..
De zon schijnt niet alleen voor mij hoor
Oud 20-04-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 20-04-2007 @ 12:14 :
nee, nee en nog eens nee
Omdat de zon schijnt, dat maakt het meestal wel mooi weer. En een dag is zo goed als je 'm maakt, over het algemeen, om maar in clichés te vervallen.

Maar ik heb een acht acht acht voor mijn vertaling lalalalalaaaa dus mijn dag is ook door iets anders goedgemaakt. (En vriendlief kwam langs even en dat was leuk en werken was okee en nu ga ik eindelijk in de volvo scheuren Maar eigenlijk is de basis vandaag gewoon goed).
Oud 20-04-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 20-04-2007 @ 14:00 :
misschien bedoel je dat het soms triggerend kan werken...maar als ik de LJH topics lees, zie ik dat veel mensen elkaar een hart onder de riem proberen te steken, en elkaar proberen op te vrolijken, en elkaar steunen en meeleven . Volgens mij is dat iets heel waardevols.
Bovendien denk ik dat mensen door de anonimiteit van internet/dit forum meer durven te zeggen dan irl.
De problematiek ligt in de algehele sfeer die kan ontstaan. En dat kan inderdaad triggerend werken.

Hoe meer aandacht je aan een bepaald iets geeft, des te meer het een onderdeel van jou wordt. Het wordt een gewoonte om over problemen te praten in plaats van dat je iets leuks gaat doen. Ook word je in feite bewuster gemaakt van dingen waar je normaal gesproken misschien minder lang bij stil zou staan.

Als je elke dag leest hoe rot alles wel niet is, word je er nou niet bepaald vrolijker van, om het samen te vatten

Forum met mate.. ofzo
Oud 20-04-2007, 13:30
rare kwast
rare kwast is offline
ik forum al met mate.. tijdje terug zat ik hier veel meer en veel vaker..
maar het feit dat de zon schijnt hoeft niet te betekenen dat het mooi weer is.. misschien ben ik geen zon type?
Oud 20-04-2007, 13:33
Roosje
Roosje is offline
Oh en ik vraag me echt af of sommige mensen niets beters te doen hebben dan nazoeken wie ik ben op internet.
Oud 20-04-2007, 13:44
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 20-04-2007 @ 14:30 :
maar het feit dat de zon schijnt hoeft niet te betekenen dat het mooi weer is.. misschien ben ik geen zon type?
Wat ben je dan? Een vampier?

Here comes the moon again
Oud 20-04-2007, 14:04
Verwijderd
Ik ben wel goed bezig vandaag. Ik heb al heel wat aan school gedaan en tussendoor ook even ontspannen in een boek gelezen. Ja, ik voel me wel redelijk, ik ben alleen weer zenuwachtig voor vanavond als ik meot gaan werken. Hopelijk gaat het vanavond wat beter dan vorige week. Maarja, vorige week was ook wel een extreme situatie.
Oud 20-04-2007, 14:23
Missy
Missy is offline
Godver, ik heb echt een gat in mijn hand.
Oud 20-04-2007, 14:36
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Naojan schreef op 20-04-2007 @ 12:13 :
er is echt iets niet goed met mijn baarmoeder
wat heb je dan?
Oud 20-04-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 20-04-2007 @ 15:36 :
wat heb je dan?
Ik begon in de zomer, ik had toen een soort van vriendje en tijdens het vrijen had ik zo`n enorme pijn (had ik daarvoor ook wel gehad, maar het is verergerd) enorme steken in mijn buik die soms urenlang aanhielden en soms binnen een paar minuten wegwaren.
Ik heb toen een SOA test gedaan (die kans dat ik een SOA had was nihil, aangezien ik het nooit onveilig doe) en had idd geen SOA.
Nu heb ik al een paar dagen een 'vreemd'gevoel ik mijn buik/baarmoeder/darmen en soms doet het echt pijn, ook weer steken.
Momenteel heb ik overgeens geen sexleven, dus daar ligt het niet aan.
Gisteravond begon ik ineens te bloeden,(9 dagen geleden was de laatste dag van mijn menstruatie en ik ben heel regelmatig ongesteld, en heb nog nooit een tussenbloeding gehad) maar het viel wel mee.
Maar nu is het echt heel erg. Ik heb de dokter al gebeld, maar ik kon geen afspraak meer maken (toen ik belde bloede het niet zo erg dus ik heb niet aan de assistent gezegd wat er aan de hand was). Ik ga dus maandag zeker langs.
En als het bloeden erger wordt, zal ik de doktersweekenddienst bellen.
Oh, en er zit ook een bobbeltje op mijn baarmoedermond, die zit er al een tijdje maar is groter geworden. ter groote van een speldenknop, en het is om mijn baarmoeder heen helemaal opgezwollen.
blegh. Ik haat die onderzoeken!
Oud 20-04-2007, 14:52
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Naojan schreef op 20-04-2007 @ 15:48 :
*knip*dokters*knip*
Maar kun je echt niet proberen nu naar de dokter te gaan? Het klinkt eng..?
Oud 20-04-2007, 15:29
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 20-04-2007 @ 15:52 :
Maar kun je echt niet proberen nu naar de dokter te gaan? Het klinkt eng..?
Precies, beter te veel aandringen en te vroeg gaan, dan dat je niet gaat en 't wel nodig blijkt te zijn...
Oud 20-04-2007, 16:35
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 20-04-2007 @ 01:25 :
m'n pa gaat na de zomer samenwonen met zn nieuwe vrienden.
m'n moeder is gvd nog niet eens een jaar dood, en nu al. En nog bij háár ook, oftewel: weg thuisthuis, weg ouderlijk huis, weg alles. Alleen de herinneringen zullen blijven.

Nu sta ik er dus écht alleen voor. Nou, pa, je zoekt 't maar uit. Niet eens overleggen, vragen, nee alleen 's avonds laat, als ik even de post kom ophalen: we hebben het besloten. punt. lange rust. Ik had bijna willen vragen: ben je ma alweer vergeten?

Maar dat zou niet eerlijk zijn. Ergens snap ik hem, alleen dat hij alles zo snel achter zich zou laten; ziek. Ja, ik ben ziedend. Of nee: ik ben teleurgesteld. Wetende hoeveel pijn dit mijn moeder doet, als ze dit zou weten (weet ze het?). Anyway, huilend in de auto teruggereden, en mezelf beloofd dat ik mijn kinderen dit nóóit zal aandoen. Overlijden gebeurd helaas, maar dat je je kinderen het op deze manier nog moeilijker maakt: nee, daar kan ik niet bij.

Pa, het is genoeg. Ik zal een modelzoontje blijven en komen opdraven op de verjaardagen, maar daarbij basta. Het is over. Voor mij ben je op dit moment meer dood dan ma.
. Ik begrijp heel goed dat dit erg moeilijk is, nu is je ouderlijk huis niet meer zo thuis. Natuurlijk ken ik niet helemaal de achtergrond van het verhaal en de nieuwe vriendin, maar zou je moeder niet gewild hebben dat je vader weer zijn leven op zou pakken en gelukkig zou zijn? Oké, natuurlijk, het is wel érg snel, ik zou misschien/waarschijnlijk ook teleurgesteld zijn. Maar daar bereik je ook weinig mee, misschien kan je niet proberen een heeeeel klein tikkeltje blij te zijn voor je vader? Verbeter me als ik fout zit/denk!
Liefs en sterkte.
Oud 20-04-2007, 16:40
Verwijderd
Mijn schoonvader was compleet gesloopt na de dood van zijn vrouw. Hij zat thuis met twee kleine kinderen en kon op sommige dagen alleen maar huilen. Totdat hij zijn huidige vrouw ontmoette. Zij was een enorme steun voor hem, nog steeds; want nu is het 15 jaar later, en hij heeft het er nog steeds moeilijk mee. Ze zijn ook enorm snel samen gaan wonen en gaan trouwen. Maar dat was absoluut niet uit respectloosheid ofzo. Dingen lopen soms raar, maar dat wil niet zeggen dat het verleden er niet meer toe doet...
Oud 20-04-2007, 16:57
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb al een deel van de dingen die moesten gebeuren, af. Maar nog lang niet genoeg. Ben nu nog even lekker aan het knutselen; de les Beeldende Vorming gisteren was heel leuk en dus heb ik materialen mee naar huis genomen en maak ik nu een praatplaat voor dinsdag op mijn stage bij de taalkring.
Zodadelijk weer trainen. Ik heb er zin in, maar ook weer niet. Goh, begint dat nu al weer. Of ja, ik heb echt zin om te zwemmen, maar geen zin om er heen te fietsen, dat hele rot-eind tegen de bult op. Woonde ik nog maar in dat vlakke dorp in Brabant .
Oud 20-04-2007, 17:04
Verwijderd
ik verveelde me vandaag echt dood en toen vroeg een vriendin om naar Maastricht te gaan. Ik vind al die spontane ideeën echt super!!! Moet ik vaker doen. En sinds ik haar ken gaat het socialiseren, lekker woord , ook veel beter.
en de jongen die met me wilde daten doet nu heel raar enzo. Wel jammer, maar ach, als hij dat zo wilt.
Nog een weekje en dan kan ik weer dansen!! jeeejjj.
ik ben vandaag echt in feeststemming. Het weer zit lekker mee.

Van mij mag alles als vandaag zijn. (maar natuurlijk gaat dat niet)

Oehh, en afspraak bij de dokter is gemaakt. Ik voelde me vandaag heel sterk en heb gebeld.

En nu lekker forummen en msn-en en gitaren en lekker leuk doen.

TE blije stemming
en de jongen die ik leuk vind zit nu lekker in parijs, dus ik heb mooi straks iets om met hem over te praten hehehe
Oud 20-04-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 20-04-2007 @ 15:48 :
...
Ik sluit me bij de rest aan: je kan maar beter snel naar de dokter gaan, voordat het erger wordt en evt. ook moeilijker te behandelen is.

Sterkte iig.
Oud 20-04-2007, 17:20
Verwijderd
@Naojan
ik las je berichten net. Heel veel sterkte en ik hoop dat het niets ergs is!!

@dwight88
Ik weet natuurlijk niet hoe zo'n situatie is, maar misschien zocht je vader gewoon troost en heeft hij die gevonden bij zijn vriendin. Ik snap wel dat dat echt vervelend voor jou is nu. En nu je moeder dood is, heb je je vader toch hard nodig. Familie kan soms door de meeste rare gebeurtenissen uit elkaar drijven. Laat dat niet gebeuren. En als ik iets zeg waar je het helemaal niet mee eens bent, sorry dan
Sterkte.
Oud 20-04-2007, 18:05
da leentjuh
da leentjuh is offline
Vandaag voor 't eerst naar pretherapie geweest.. Was best oke.
Oud 20-04-2007, 18:25
Gothic
Gothic is offline
Ok wie nu nog durf te zeggen dat ik (te) dun ben of dat ik natuurlijk helemaal geen vet heb, moet maar lekker zijn mond houden. Ik heb wel degelijk (relatief) veel vet, anders had ik geen vetpercentage die net 1% onder de bovengrens van gezond zitten en zou ik niet ook nog 5 kilo zwaarder zijn dan ik dacht.

En nee het is niet met zo'n onzin ding gemeten die alleen door armen meet, maar met een scan. Dus.

En nu eens studeren, alweer bijna tentamen en loop alweer 3 weken achter ... ik wil niet meer...

Regels voor berichten