Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Da's ook minder leuk. Onze dossiers bestonden al... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik voel me schuldig, wat nutteloos is, dat snap ik wel, maar ondertussen voel ik het. Ik heb voor de zoveelste keer slecht geslapen, buikpijn en blegh. Ik kan wel huilen, maar dat mag ik van mezelf niet, want alles gaat toch goed? Gisteren was in elk geval wel een leuke dag ![]()
||
Citaat:
Ontopic: het voelt allemaal zo raar en onwezenlijk toen ik vanmorgen wakker werd, net of ik alles heb gedroomd ofzo. Nu eerst maar eens zorgen dat we in de Ardennen terecht komen, de eerste helft mensen is al onderweg. De rest komt daarna wel weer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ja prima, lekker, zon, straks in een auto met 6 versnellingen over de snelweg scheuren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet zo negatief.. Volgens mij werkt een topic als dit ook averechts. Mensen gaan een beetje hun depri verhalen spuien en elkaar verdrietig maken. Welkom tot het Psychologie forum! ![]() Ik heb zin in een magnum ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien denk ik dat mensen door de anonimiteit van internet/dit forum meer durven te zeggen dan irl. dus, niet zo negatief ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb een acht acht acht voor mijn vertaling lalalalalaaaa dus mijn dag is ook door iets anders goedgemaakt. (En vriendlief kwam langs even en dat was leuk en werken was okee en nu ga ik eindelijk in de volvo scheuren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe meer aandacht je aan een bepaald iets geeft, des te meer het een onderdeel van jou wordt. Het wordt een gewoonte om over problemen te praten in plaats van dat je iets leuks gaat doen. Ook word je in feite bewuster gemaakt van dingen waar je normaal gesproken misschien minder lang bij stil zou staan. Als je elke dag leest hoe rot alles wel niet is, word je er nou niet bepaald vrolijker van, om het samen te vatten ![]() Forum met mate.. ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Here comes the moon again ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb toen een SOA test gedaan (die kans dat ik een SOA had was nihil, aangezien ik het nooit onveilig doe) en had idd geen SOA. Nu heb ik al een paar dagen een 'vreemd'gevoel ik mijn buik/baarmoeder/darmen en soms doet het echt pijn, ook weer steken. Momenteel heb ik overgeens geen sexleven, dus daar ligt het niet aan. Gisteravond begon ik ineens te bloeden,(9 dagen geleden was de laatste dag van mijn menstruatie en ik ben heel regelmatig ongesteld, en heb nog nooit een tussenbloeding gehad) maar het viel wel mee. Maar nu is het echt heel erg. Ik heb de dokter al gebeld, maar ik kon geen afspraak meer maken (toen ik belde bloede het niet zo erg dus ik heb niet aan de assistent gezegd wat er aan de hand was). Ik ga dus maandag zeker langs. En als het bloeden erger wordt, zal ik de doktersweekenddienst bellen. Oh, en er zit ook een bobbeltje op mijn baarmoedermond, die zit er al een tijdje maar is groter geworden. ter groote van een speldenknop, en het is om mijn baarmoeder heen helemaal opgezwollen. blegh. Ik haat die onderzoeken! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Liefs en sterkte ![]() |