| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.OT: Gister stond ik 250 euro rood, vandaag nog maar 20. Lang leve het eind van de maand! Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 19:23. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een kater en ik erger me aan de leerlingen van het gymnasium die me om 9 uur mijn bed uit schreeuwen. Verder moet ik zo mijn moeder bellen want die is jarig en ik wil de uitslag van mijn vader zijn onderzoeken weten maar ik klink echt te brak voor een normale woensdagochtend dus ik wacht nog even.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En jezus wat irritant die kindertjes. Ik wil vannacht bij jou slapen dus hopelijk doen ze dat morgen niet want anders word ik vast heel agressief) |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had vandaag stage en er was maar 1 cliënt, dus die had 4 op 1 begeleiding wat natuurlijk een beetje raar was. En ze wilde weglopen om te winkelen maar wist uiteindelijk niet waar de winkelstraat was . In de bus geslapen en heel gek wakker geworden, sinds vandaag ben ik aan het dieëten want nouja gewoon dus ik drink sloten thee en water en ik moest echt suuhuuper nodig plassen in de bus en ben als een debiel zo snel naar huis gefietst. Oh, en ik had via internet een shirtje gekocht en hij is te klein.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
| De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
| Lifestyle |
vertel over je dag Back Door Man | 500 | 04-07-2005 22:02 | |
| Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
| Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |