Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was vergeten dat die voortaan een uur vroeger kwam, dus had ik het ook gemist -_- Maar op deze site kan je hem zien, het is de eerste afl van seizoen 3 (heet iets met Changes geloof ik) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() IS het niet raar dat seizoen 4 er wel opstaat en 1tm 3 niet ![]() |
![]() |
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...'s_Anatomy
Seizoen 4, aflevering 4, the Heart of the Matter was afgelopen maandag.
|
ja de lexie irritatie wordt minder. en ik vind idd George en Izzie een erg ongeloofwaardig stelletje. Ik niet precies zeggen waarom, maar op het einde toen ze elkaar een hand gaven en geen zoen ofzo, toen dacht ik ook echt, zoenen kan gewoon niet. Ze zijn meer broer/zus idee ofzo. Beetje vies als hun gaan zoenen
![]() Jammer dat Ava weer weg is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben daar in GA zelfs min of meer reclame voor gemaakt. En Burke ging trouwen met Christina. Christina kneep hem op het laatst en moest worden overtuigd door Meredith om er mee door te gaan. Burke ving hier wat van op, geloof ik. Toen Christina uiteindelijk wilde gaan trouwen was Burke weg. Thuis in het appartement waren ook z'n spullen weg en na de vakantie, terugkomend in het ziekenhuis, bleek Burke tevens ontslag te hebben genomen. Dat is althans wat ik me herinner, misschien zitten er kleine foutjes in ![]()
||
Citaat:
|
Het duurde gewoon te lang voordat ze naar buiten kwam. En Burke wist daardoor verdomd goed wat er mis was. Dus liep hij zelf maar die kant op, om te vertellen dat als hij echt van haar hield zoals ze was, ze niet met hem hoefde te trouwen. Dus hij heeft uit liefde de keuze voor haar gemaakt, en is weggegaan.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #8 Verwijderd | 402 | 04-10-2011 19:59 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3.2 Verwijderd | 57 | 27-10-2010 12:43 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 7 PV | 371 | 07-01-2008 20:58 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68 WolterB | 500 | 24-08-2007 10:55 |