Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2007, 11:26
the exploding boy
the exploding boy is offline
Dat de hele enge pakjesbezorger bij ons mij helemaal geweldig vind en alles doet om proberen binnen te komen en dan onze overbuurman steeds "die ene neger" gaat noemen en compleet negeert dat ik samenwoon

en uiteraard mensen die lawaai maken, tenzij ik het ben.
Advertentie
Oud 10-05-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 09-05-2007 @ 20:09 :
een andere zwervervrouw in utrecht die altijd op HC bij de bruna of in de stad tegen een muur aan zit te janken zodat ze aandacht krijgt en mensen echt naast dr gaat zitten om haar te troosten gatver

ooooja van haar word ik ook gek
of een zwerver die altijd naar je toe komt en dan zegt 'ik ben dus dakloos, ik heb dus geen geld, ik vraag dus geld aan mensen zodat ik naar de opvang kan' en als je dan niets zegt gaat ie gewoon naar de gene die naast je staat en dan dreunt ie precies hetzelfde weer op en hij heeft ook allemaal nare wondjes rondom zn mond en hij ziet een beetje geel, aiaiai.

oh én! ik erger me kapot aan die nieuwe cora van mora reclame met dat mokkel van hollands next top model
Oud 11-05-2007, 00:19
teenager
teenager is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 11-05-2007 @ 00:22 :

of een zwerver die altijd naar je toe komt en dan zegt 'ik ben dus dakloos, ik heb dus geen geld, ik vraag dus geld aan mensen zodat ik naar de opvang kan' en als je dan niets zegt gaat ie gewoon naar de gene die naast je staat en dan dreunt ie precies hetzelfde weer op en hij heeft ook allemaal nare wondjes rondom zn mond en hij ziet een beetje geel, aiaiai.

hoezo negeer je zo iemand? je kan toch best de moeite nemen te zeggen 'nee, sorry' of iets dergelijks? pfft hoeveel moeite is dat nou
Oud 11-05-2007, 06:56
ragdoll
ragdoll is offline
dat het regent, dat ik verslaafd ben aan brownies, dat ik de hele dag moet werken en daarbij geen brownies kan eten, en de wereld over het algemeen eigenlijk. zz
Oud 11-05-2007, 07:29
Sooz
Sooz is offline
dat het net vreselijk hard regende terwijl ik op de fiets zat en dat het nu weer droog is terwijl ik op mijn werk zit GDVRDMM
Oud 11-05-2007, 07:32
dext0r
dext0r is offline
zometeen een presentatie met mijn 'groepje' die ik helemaal niet ken.

maar goed. zal wel loslopen
Oud 11-05-2007, 10:06
Verwijderd
Dadelijk lesgeven aan een hyperactieve vmbo-kgt klas. Hopelijk vinden ze de uitgekozen video leuk. Columbus is een heldf.

Verder vind ik het internet klote. Alles wat ik zoek is niet te vinden. Aaaaaargh google mezelf in de verdoemenis.
Oud 11-05-2007, 10:55
capibara
capibara is offline
Projectgenoten die standaard een half uur te laat zijn en niets van zich laten weten. Ik krijg ze wel tijdens de evaluatie/eliminatieronde.
Oud 11-05-2007, 11:34
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 11-05-2007 @ 01:19 :
hoezo negeer je zo iemand? je kan toch best de moeite nemen te zeggen 'nee, sorry' of iets dergelijks? pfft hoeveel moeite is dat nou
dat zeg ik ook altijd eigenlijk
ik ben best vriendelijk tegen zwervers hoor
maar toch vind ik ze irritant

Laatst gewijzigd op 11-05-2007 om 15:26.
Oud 11-05-2007, 11:38
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
teenager schreef op 11-05-2007 @ 01:19 :
omdat je in de meeste gevallen een blaffende kutbek terugkrijgt?
Oud 11-05-2007, 19:32
Pekay
Pekay is offline
Ik erger me aan héél veel dingen. Hierbij een rijtje wat me als eerste bij me opkomt:

- Mensen die langszaam lopen en je ze niet kan inhalen omdat het te smal is
- Mensen die voor een (rol)trap stil staan
- Mensen van bepaalde afkomst (zal hier niet noemen welke)
- Reclames voor leningen "en ik had wat geld over, dus heb gelijk nog wat truitjes gekocht !"
- Voetbal op tv
- De meeste van mn collega's
- Mensen die zich overal mee bemoeien
- Als mn moeder mn kamer binnenkomt om iets te vragen en dan gelijk om zich heen gaan kijken wat ik nieuw heb
- Mensen die sloom doen bij de kassa. (Op hun gemak al hun wisselgeld sorteren voor ze het in hun portemonee doen)
- Mensen die voor de poortjes van de metro op hun gemak hun strippenkaart uit hun portemonee halen
- Meiden die hard lachen buiten en domme dingen zeggen
- Huilende kinderen
- Blaffende honden

En nog veel meer.......
Oud 11-05-2007, 19:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
jemig dan heb je het zwaar als je niet doof, blind en invalide bent zeg...
Oud 11-05-2007, 19:43
Verwijderd
niet zozeer een ergernis maar compleet medelijden: mensen die onder of bovenaan een roltrap gaan wachten totdat ie de goeie kant op gaan omdat ze te lui zijn om te lopen
Oud 11-05-2007, 20:20
teenager
teenager is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-05-2007 @ 20:43 :
niet zozeer een ergernis maar compleet medelijden: mensen die onder of bovenaan een roltrap gaan wachten totdat ie de goeie kant op gaan omdat ze te lui zijn om te lopen
wat?
Oud 11-05-2007, 20:23
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 11-05-2007 @ 21:20 :
wat?
hier bij de metro's zijn van die roltrappen die 2 kanten op gaan, als je beneden gaat staan gaat ie naar boven en vice versa. nou zijn er van die mensen die dan heel graag niet naar boven lopen terwijl de roltrap naar beneden gaat omdat er net iemand naar beneden is gegaan en dan gaan ze met zn allen beneden voor de roltrap staan totdat ie weer naar boven gaat maar dat ziet er echt debiel uit...
Oud 11-05-2007, 21:30
Verwijderd
Breek je dan niet heel snel je nek?
Oud 11-05-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 11-05-2007 @ 22:30 :
Breek je dan niet heel snel je nek?
hoe wil je dat doen?!
hij gaat gewoon de kant op waar iemand staat en dan stopt ie als er geen aanvoer meer is en dan kan ie de andere kant op eventueel.
Oud 11-05-2007, 21:41
teenager
teenager is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-05-2007 @ 21:23 :
hier bij de metro's zijn van die roltrappen die 2 kanten op gaan, als je beneden gaat staan gaat ie naar boven en vice versa. nou zijn er van die mensen die dan heel graag niet naar boven lopen terwijl de roltrap naar beneden gaat omdat er net iemand naar beneden is gegaan en dan gaan ze met zn allen beneden voor de roltrap staan totdat ie weer naar boven gaat maar dat ziet er echt debiel uit...
ik snap het nog steeds niet helemaal maar wel beter dan daarnet
Oud 11-05-2007, 21:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik moet ook eens naar de grote stad als ik dat zo hoor
Oud 11-05-2007, 21:47
Verwijderd
je hebt een roltrap met 2 drukpunt sensoren. eentje boven eentje beneden. als er beneden iemand op het vlak staat en de roltrap staat stil krijgt dat ding een seintje en gaat ie naar boven rollen totdat die persoon boven is en er niemand meer beneden staat. dan stopt ie weer en kan je evt de andere kant op volgens hetzelfde principe.

het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik eraan gewend was aangezien de hoeveelheid roltrappen in oss nogal minimaal is....
Oud 11-05-2007, 21:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
huu maar als je dan van onder naar boven gaat loop je boven toch ook weer over die sensor dus dan gaat ie toch meteen weer naar beneden? oh ik moet dat echt in het echt zien
Oud 11-05-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-05-2007 @ 22:53 :
huu maar als je dan van onder naar boven gaat loop je boven toch ook weer over die sensor dus dan gaat ie toch meteen weer naar beneden? oh ik moet dat echt in het echt zien
nee want dan rolt ie nog naar boven, hij heeft uitroltijd enzo en hij stopt niet gelijk als er iemand boven gaat staan ofzo anders zou je toch wel je nek breken...
Oud 12-05-2007, 19:00
RainDrops
RainDrops is offline
Aan de vraag: "Wat ga je nu voor werk doen?"
Oud 13-05-2007, 12:29
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Pekay schreef op 11-05-2007 @ 20:32 :
Ik erger me aan héél veel dingen. Hierbij een rijtje wat me als eerste bij me opkomt:
Wat groothartig van je.
Oud 13-05-2007, 20:55
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
aan slome cassières. dat het jouw werk is wil niet zeggen dat ik óók niets te doen heb.
ook grappig zijn kassamedewerkers die je bijna het idee geven éven langer op zich te laten wachten dan nodig. apart type volk dat vooral niet de suggestie wil wekken dat ze zich voor je uit zouden kunnen (of moeten ) sloven.
Oud 17-05-2007, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Pekay schreef op 11-05-2007 @ 20:32 :

- Mensen die langszaam lopen en je ze niet kan inhalen omdat het te smal is
- Mensen die voor een (rol)trap stil staan
- Reclames voor leningen "en ik had wat geld over, dus heb gelijk nog wat truitjes gekocht !"
- Voetbal op tv
- De meeste van mn collega's
- Mensen die zich overal mee bemoeien
- Als mn moeder mn kamer binnenkomt om iets te vragen en dan gelijk om zich heen gaan kijken wat ik nieuw heb
- Mensen die sloom doen bij de kassa. (Op hun gemak al hun wisselgeld sorteren voor ze het in hun portemonee doen)
- Mensen die voor de poortjes van de metro op hun gemak hun strippenkaart uit hun portemonee halen
- Meiden die hard lachen buiten en domme dingen zeggen
- Huilende kinderen
- Blaffende honden

En nog veel meer.......
Jij bent echt zo stoer he.
Oud 17-05-2007, 19:32
Moustache
Moustache is offline
Ik stoorde me vandaag ontzettend aan een meisje in de trein die ik gok een jaar of 22 was maar deed alsof ze 45 was en ze praatte echt te bekakt.
Oud 17-05-2007, 20:08
Haligh
Haligh is offline
komt bergen op zoom eens op de tv dan is het omdat beau de gemeente lastig valt met Over de Balk.
dan is het wel weer met al die drugstoeristen en dan vandaag lopen die lelijke hoeries van temptation island in boz rond !
Oud 17-05-2007, 20:09
Jinte
Jinte is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-05-2007 @ 22:41 :
ik moet ook eens naar de grote stad als ik dat zo hoor
Haha ik ook
Oud 17-05-2007, 20:30
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
botulismf schreef op 25-04-2007 @ 14:32 :
Verkeersregels voor voetgangers, dat zouden ze eens in moeten voeren. Vier loopstroken, twee vluchtstroken om naar etalages te kijken, boetes van 375 euro voor spooklopen en een loopbewijs wat je verplicht bij je moet hebben.
shit hej, anders zijn wij even nederlands

in londen doen ze niet eens aan rechts of links lopen. (ik had gevraagd aan een politieman aan welke kant van de straat je moest lopen) En wij moeten nog verder gaan dan die ongeschreven regel van ons Stelletje intolerante gestresste individualisten die we zijn.

(maar ik erger me ook altijd dood aan mijn vader die naar de keuken schuifelt als ik naar de keuken ren en achter hem loop)
Oud 17-05-2007, 20:48
Verwijderd
Dat ik al anderhalve week op mn loon wacht.
Oud 18-05-2007, 12:16
RainDrops
RainDrops is offline
Dacht ik eindelijk van hem af te zijn. "Heeft hij problemen". Ik weet dat het niet eerlijk is dat ik er over zeur, maar hij heeft toch een vriendin, kan die hem niet helpen?
Oud 18-05-2007, 12:30
*oma*
*oma* is offline
Ik had alvast 200 euro van mijn moeder gekregen voor mijn nieuwe bril, maar daar is nu nog maar 60 euro van over .
Oud 18-05-2007, 12:38
first eror
first eror is offline
Moppersmurf is een smurf die veel moppert.

In het album 'de zwarte smurfen' werd een smurf geïnfecteerd met een boosaardig virus doordat hij werd gestoken door een boze bzz-vlieg en zodoende een zwarte smurf werd, deze smurf beet andere smurfen in de staart die ook in zwarte smurfen werden veranderd. Gelukkig weten de gezonde blauwe smurfen dankzij grote Smurfs geneesmiddel het hoofd boven water te houden. Echter deze gebeurtenis was niet zonder gevolgen, want in het begin van album 3 de smurfin leunt een smurf gedeprimeerd tegen een paddenstoelenhuisje, onwillig om mee te smurfballen, picknicken of om het even wat leuks te doen. Het blijkt dat deze smurf - in album 2 nog simpelweg knorrige smurf genoemd - diegene was die oorspronkelijk was gestoken door de bzz-vlieg, en het boosaardig virus dat het hele album in zijn bloed zat mocht dan uitgewerkt zijn, de smurf heeft er een mopperig karakter aan overgehouden. Dit wordt getypeerd door zijn herhaaldelijk blijk van afkeer van talloze dingen in een plotseling intredend negatief affect ('Ik haat dit, ik hou niet van dat, ik heb een hekel aan die etc.).

Toch blijkt dat Moppersmurf best in staat is om ook lief te hebben zoals blijkt in de televisie-aflevering 'de smurfin'. Deze aflevering besluit hij met de zin 'Ik haa.....ik hou van de smurfin, maar ik haat het dat iedereen het weet'. Ook in de televisie-aflevering 'de babysmurf', speelt hij echter alleen met babysmurf wanneer hij er zeker van is dat niemand kijkt en krijgt zo een bijzondere band met babysmurf. Die aflevering wordt besloten met de zin 'ik haat luiers verwisselen, maar ik hou van babysmurf'. Hoewel de smurfin en de babysmurf moppersmurf schijnen te kunnen bekoren, loopt hij nog in de meeste gevallen liever koppig weg van het smurfendorp, dan hieraan uiting te geven.

[bewerk] Moppersmurf in andere talen

* Duits: Muffi
* Engels: Grouchy
* Hebreeuws: Ragzani (רגזנ&#1497)

[bewerk] Varia

* De geliefde uitspraak van de moppersmurf is "Ik háát ...". Deze uitspraak werd in een reclamecampagne van Volkswagen gebruikt.
* In de Amerikaanse tekenfilmserie van de Smurfen werd het verhaal De Zwarte Smurfen hernoemd naar De Paarse Smurfen. Dit om de gekleurde bevolking in Amerika niet voor het hoofd te stoten.
* Moppersmurf vertoont een opvallende karakter gelijkenis met de dwerg 'Grumpy' uit de Walt Disney bewerking van Sneeuwwitje.

______
Ik hou van Wikipedia.
Oud 18-05-2007, 12:40
Moustache
Moustache is offline
Maar je ergert je aan smurfen?
Oud 18-05-2007, 12:44
first eror
first eror is offline
Citaat:
Moustache schreef op 18-05-2007 @ 13:40 :
Maar je ergert je aan smurfen?
Ja, nee, ik ben vandaag wel relaxt eigenlijk.
Ik moest gewoon even kwijt dat er een wikipediapagina bestaat voor moppersmurf.
Oud 18-05-2007, 12:53
xliselottex
xliselottex is offline
Aan AH-medewerkers die de deur dichthouden terwijl de AH pas drie kwartier gesloten is, en vervolgens meedelen dat geen enkele AH in de stad wel nog open is.... waardoor ik geen avondeten heb.

Verder zie ik aardig wat bekend voorkomende ergernissen, maar in herhaling vallen gebeurt hier al genoeg volgens mij.
Oud 18-05-2007, 12:56
first eror
first eror is offline
Meisjes die na sluitingstijd nog aan de deur kloppen omdat ze eten nodig hebben, terwijl ik, zoals iedereen, gewoon vrij hoor te zijn op Hemelvaartsdag. Bah.
Oud 18-05-2007, 13:41
idontcare
idontcare is offline
nou ik was eergister in walibi en toen waren er heel veel schoolreisjes met asociale pubers. nu heb ik al een hekel aan kinderen maar als ze dan ook nog is keihard gaan gillen en voor gaan dringen in die rij kan ik ze wel afschieten
Oud 18-05-2007, 13:43
first eror
first eror is offline
Citaat:
idontcare schreef op 18-05-2007 @ 14:41 :
Je ziet er hier allesbehalve gefrustreerd uit.
Oud 18-05-2007, 13:43
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 18-05-2007 @ 13:53 :
Aan AH-medewerkers die de deur dichthouden terwijl de AH pas drie kwartier gesloten is, en vervolgens meedelen dat geen enkele AH in de stad wel nog open is.... waardoor ik geen avondeten heb.
Verwacht je werkelijk dat men de winkel drie kwartier na sluitingstijd nog voor jou opendoet? Volgens mij erger je je gewoon aan je eigen stupiditeit.
Oud 18-05-2007, 13:46
RainDrops
RainDrops is offline
Mensen die veel te laat komen, terwijl je aan het werk bent en het na sluitingstijd is. Maar dan zeggen dat de klant de koning is en dat je menselijker moet zijn.

Kom gewoon op tijd. Je komt niet om 11 uur in een restaurant binnen of 3 kwartier na sluit bij de supermarkt.
Oud 18-05-2007, 13:46
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
first eror schreef op 18-05-2007 @ 14:43 :
Je ziet er hier allesbehalve gefrustreerd uit.
dat zou je denken
Oud 18-05-2007, 13:56
Verwijderd
ik ben mijn internetbankierdingapparaatje kwijt en dat is verrot
Oud 18-05-2007, 17:05
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Dat is een incidentele ergernis, Mijns. Geen dagelijkse.
Oud 18-05-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
xliselottex schreef op 18-05-2007 @ 13:53 :

Verder zie ik aardig wat bekend voorkomende ergernissen, maar in herhaling vallen gebeurt hier al genoeg volgens mij.
I AM BRITNEY SPEARS werkt meestal
Oud 18-05-2007, 18:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 18-05-2007 @ 14:43 :
Verwacht je werkelijk dat men de winkel drie kwartier na sluitingstijd nog voor jou opendoet? Volgens mij erger je je gewoon aan je eigen stupiditeit.
volgens mij bedoelt ze dat ze er zelf ook werkt en niet naar buiten mag ivm met veiligheidsprotocol. anders zou ze wel echt helemaal gestoord moeten zijn
Oud 18-05-2007, 22:27
xliselottex
xliselottex is offline
goh, wat leuk dat iedereen hier er zo bloedserieus op in gaat tuurlijk baalde ik gewoon dat ik geen eten had en sorry ah-medewerkers die ik nou op de teentjes getrapt heb, dankjulliewel voor alle keren dat ik wel eten had

en dan even een echte ergernis: mensen die te laks zijn om hun afval een paar meter langer in hun hand te houden zodat het in een vuilnisbak kan..
Oud 18-05-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 18-05-2007 @ 18:05 :
Dat is een incidentele ergernis, Mijns. Geen dagelijkse.
Ik ben hem al een week kwijt, dus het is al een week mijn dagelijks ergenis, Jimmy.
Oud 18-05-2007, 23:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 18-05-2007 @ 23:27 :
goh, wat leuk dat iedereen hier er zo bloedserieus op in gaat tuurlijk baalde ik gewoon dat ik geen eten had

als jij niet duidelijk maakt of je nou sarcastisch bent of gewoon echt dom, dan kun je dat soort reacties verwachten lijkt me.

Regels voor berichten