Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2007, 19:52
Verwijderd
Ik ben jaloers op Larry Flint want martini en op Paranoide want zij kent filosofie en daar moet ik dan weer nog aan beginnen maar ik heb wel een filosofieknobbeltje en ik heb het pas nog een hele dag met mn lerares dat gedaan dus ik ben er niet zo bang voor want morgen is er weer een dag
Advertentie
Oud 19-05-2007, 19:56
biep
biep is offline
uitgeslapen, geshopt, erachter gekomen dat mijn loon nog niet gestort was , mn paardenspullen schoongemaakt, paard gewassen, super lekker gekookt, caiprinhia's gemaakt, zo gemengd zwemmen i/d melkweg
Oud 19-05-2007, 20:01
Verwijderd
Ik ken filosofie helemaal niet, malle Mala. Want het grootste gedeelte van de tijd die ik er aan besteed heb, was gevuld met het uitleggen van de stof aan anderen. Dus dan zit je twee uur lang te hameren op drie bladzijdes die je zelf al kent en snapt. Het grootste gedeelte moet ik zelf ook nog leren. Ik zit maar te hopen dat ik er in de resterende tijd nog wat uren aan kan besteden en voor de rest vertrouw ik op mijn skills in het oeverloos in de leegte lullen, huhu.

Hoewel ik nog banger ben voor geschiedenis, daar heb je echt feitelijke kennis voor nodig en ik heb er zowat niks aan gedaan omdat ik zo veel bezig was met filosofie.
Oud 19-05-2007, 20:15
Verwijderd
ik zou vanavond met collega's indrinken, maar net kwam een vriendinnetje van me erachter dat er gratis salsa lessen worden gegeven in een kroeg hier, dus dan ga ik dat liever doen. dus nu ga ik vanavond salsadansen met een vriendin die een kop kleiner is, en we kunnen beide ab-so-luut niet dansen
Oud 19-05-2007, 20:53
Verwijderd
Ik werkte van 7 tot 8 en ben nu een beetje moe maar voldaan. Zo moe zelfs dat ik net een vriend wegklikte toen hij belde omdat ik me dit keer níet laat overhalen om uit te gaan.
Oud 19-05-2007, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben vandaag heel erg ontiechelijk vroeg naar Amsterdam gegaan met een vriendin om daar haar Rugbyclub te zien spelen. En tig anderen van over de hele wereld. En dat dan de hele dag.
Maar dat was nie erg want het was lekker weer en rugbyers zien er niet altijd verkeerd uit en ze dragen strakke korte broekjes.
Oud 19-05-2007, 21:21
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ging spullen zoeken voor mijn verhuizing en expo en natuurlijk vond ik weer niks of was het te groot om mee te nemen op mijn fiets. Nu ben ik bij een buddy die Beethoven speelt op de piano, en terwijl ik dit typ omschakelt naar "Diep in de Zee" van de Kleine Zeemeermin. Straks gaan we met bep naar studio 80 om Avelon's bandje te supporten.
Oud 19-05-2007, 22:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben net met mijn moeder naar pan's labyrinth geweest en dat is zeker een aanrader, een van de betere films die ik de laatste jaren heb gezien. alleen mijn moeder kon niet tegen al het geweld dus die heeft het op een drinken gezet waardoor ik vier keer ' waarom?' moest vragen voor ze doorhad dat ik geen ' wat zei je?' bedoelde. maar gave film, zeker kijken.
Oud 19-05-2007, 23:47
June bug
June bug is offline
Ik had me voor de 1000000000ste keer voorgenomen om bijtijds op te staan, maar dat lukte wederom niet en ik werd om 12 uur wakker Lamheid ten top en toen ik om half 3 's middags eens de 'spirit' kreeg om me aan te kleden realiseerde ik me dat ik een vriendinnetje zou gaan helpen met schilderen enzo in haar nieuwe huisje. Dat dus gedaan, toen ff boodschappen gedaan, naar mn moeder gereden om de kat z'n insuline en eten te geven en daar een pizza naar binnen geknabbeld. Toen weer naar huis, alwaar ik even chillde met mn huisgenoten en een vriend van hen en ik hoorde echt een fckn ranzig verhaal over een meisje die opeens uitslag kreeg op haar gezicht en toen ze naar de dokter ging zei die dat ze die uitslag had omdat ze seks met iemand gehad had die ook seks met een lijk had gehad want die bacterie kwam alleen voor bij lijken Ik vond t zo ranzig. Net keek ik nog The Practice en straks ga ik Teachers kijken op Comedy Central want dat is gaaf en morgen weer een nieuwe poging tot vroeg opstaan
Oud 20-05-2007, 08:47
Verwijderd
Zorrg dat iemand jou geschiedenis uitlegt want als je erover praat is het totaal niet moeilijk eigenlijk. ik heb dat voor elk boekje 1 dag gedaan en nu ken ik het uit mijn hoofd terwijl ik daarvoor al tijden zat te kutten met zelf lezen enzo en dat hielp dus niets.

vandaag is er weer een nieuwe dag om te leren hoezee hoezee hoezee
Oud 20-05-2007, 09:04
Crimson
Crimson is offline
inderdaad, dat ga ik zo maar eens doen, sta niet voor niks zo 'vroeg' op natuurlijk
Oud 20-05-2007, 12:56
ragdoll
ragdoll is offline
gisteren ben ik naar the namesake geweest en dat was best een goede film. Daarna de cdvoorraad van een huisgenoot geplunderd en slapen en nu mijn essay over hoeren. Zz.
Oud 20-05-2007, 12:59
lapin
lapin is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-05-2007 @ 23:41 :
ik ben net met mijn moeder naar pan's labyrinth geweest en dat is zeker een aanrader, een van de betere films die ik de laatste jaren heb gezien. alleen mijn moeder kon niet tegen al het geweld dus die heeft het op een drinken gezet waardoor ik vier keer ' waarom?' moest vragen voor ze doorhad dat ik geen ' wat zei je?' bedoelde. maar gave film, zeker kijken.
ik heb m laatst gedownload en gezien en vond m ook erg leuk.

Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 13:05.
Oud 20-05-2007, 12:59
innogen
innogen is offline
Vroeg opgestaan om aan schoolstuff te werken. Joechei voor alle tentamens die er weer aan komen

Nu ben ik informatie aan het zoeken over mijn visum aanvraag en tjezus dat is een gedoe
Oud 20-05-2007, 13:08
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 20-05-2007 @ 00:47 :
en een vriend van hen en ik hoorde echt een fckn ranzig verhaal over een meisje die opeens uitslag kreeg op haar gezicht en toen ze naar de dokter ging zei die dat ze die uitslag had omdat ze seks met iemand gehad had die ook seks met een lijk had gehad want die bacterie kwam alleen voor bij
variant op een oud broodje aap verhaal.
Oud 20-05-2007, 13:09
Verwijderd
Crack nacht gehad, op een crack feest, met crack muziek, kom ik buiten, is mij crack fiets gejat, waarschijnlijk door een crack junk.

Crack zooi.
Oud 20-05-2007, 13:15
Verwijderd
ik heb afgewassen en gegeten en zou iets leuks met mn vriendje gaan doen maar nu moet ie opeens iets anders doen en nou ga ik de rest van de dag in mijn bed liggen en niks doen
Oud 20-05-2007, 13:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
lapin schreef op 20-05-2007 @ 13:59 :
ik heb m laatst gedownload en gezien en vond m ook erg leuk.
ik dacht eerst nog dat het een kinderfilm was maar dat was het achteraf niet zo haha

ontopic: ik vond net houtskoolpotloden en nu ga ik tekenen
Oud 20-05-2007, 13:22
biep
biep is offline
wakker met een kater, ontbijtje gemaakt, vriendinnetje uitgezwaaid, zo met mn vriendje naar mn paard, dan naar H'sum, eten bij zijn pap en mam want mijn geld is op.
Oud 20-05-2007, 13:23
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 20-05-2007 @ 14:08 :
variant op een oud broodje aap verhaal.
Ik hoorde precies hetzelfde verhaal van een ex-werkgroepgenoot afgelopen januari, dus het lijkt me inderdaad sterk dat dit echt gebeurd is.

-

L_angel, kijk op www.immigrationportal.com, alles wat je moet weten over permanent en temporary US visa. Plus allerlei handige ervaringen van mensen die je voor zijn gegaan. Ik had er in ieder geval veel aan voor mijn DV 2008 application.
Oud 20-05-2007, 13:26
capibara
capibara is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 20-05-2007 @ 14:09 :
Crack nacht gehad, op een crack feest, met crack muziek, kom ik buiten, is mij crack fiets gejat, waarschijnlijk door een crack junk.

Crack zooi.
Cracky d'rbij?

Oud 20-05-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
fulgrim schreef op 20-05-2007 @ 14:26 :
Cracky d'rbij?

[afbeelding]
Nee mang.

Oud 20-05-2007, 13:39
espresso
espresso is offline
vanochtend heel vroeg wakker geworden omdat we gister na rise&fall toch eigenlijk meteen naar huis zijn gegaan om te slapen. 2 gasten die bleven slapen de deur uit getrapt zonder ontbijt want alles is op, toen maar vast begonnen met het huis hondproof te maken want om 11 uur kwam m'n moeder m'n hond langsbrengen, die blijft een paar dagen logeren en ze is mega erg in de rui dus olee stofzuigerprty. gezellig koffie gedronken in de tuin en bijgepraat en toen ze weg was de hond uitgelaten met m'n huisgenootje en allemaal rare mensen tegengekomen en een snackbar met kastanjes ofzo. huisgenoot ging eenmaal thuis pasta maken en dat was niet lekker. nu ben ik aan het studeren voor m'n tentamen morgen dat in de jaarbeurs is WTF en zit ik me te verwonderen over dat jeugd van tegenwoordig liedje....het gaat over koetjesrepen? bah.
Oud 20-05-2007, 14:12
Broeder
Broeder is offline
Na enig wroeten is m'n artikel klaar, dus straks ga ik maar eens wat uitlaatgassen opsnuiven en proberen een knipoog te krijgen van de vieze vrouw voor de dierenwinkel.
Oud 20-05-2007, 14:25
innogen
innogen is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 20-05-2007 @ 14:23 :
L_angel, kijk op www.immigrationportal.com, alles wat je moet weten over permanent en temporary US visa. Plus allerlei handige ervaringen van mensen die je voor zijn gegaan. Ik had er in ieder geval veel aan voor mijn DV 2008 application.
Gaaf, dankjewel!

Ik wilde mijn sevis fee gaan betalen maar ik kom er dus net achter dat er 1 letter van mijn achternaam mist op het DS2019 formulier Nu weet ik niet hoe streng men daarmee is dus ik wacht nog even met betalen totdat ik zeker weet dat ze niet gaan zeggen 'ho eens even, dat ben jij helemaal niet' of meer van die ongein. Geez
Oud 20-05-2007, 14:32
Verwijderd
Ik stoei wat met HTML en word er moedeloos van, .
Oud 20-05-2007, 14:33
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 20-05-2007 @ 15:25 :
Gaaf, dankjewel!

Ik wilde mijn sevis fee gaan betalen maar ik kom er dus net achter dat er 1 letter van mijn achternaam mist op het DS2019 formulier Nu weet ik niet hoe streng men daarmee is dus ik wacht nog even met betalen totdat ik zeker weet dat ze niet gaan zeggen 'ho eens even, dat ben jij helemaal niet' of meer van die ongein. Geez
Volgens mij kun je daar in de VS niet voorzichtig genoeg mee zijn. 1 letter verschil is waarschijnlijk een no-go.
Oud 20-05-2007, 14:49
Drez
Drez is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 20-05-2007 @ 14:23 :
Ik hoorde precies hetzelfde verhaal van een ex-werkgroepgenoot afgelopen januari, dus het lijkt me inderdaad sterk dat dit echt gebeurd is.
Ha ik hoorde het ongeveer een maand geleden ook van iemand die ervan overtuigd was dat het echt was.
Ik heb gelezen en films gekeken en ik ga straks bandjes kijken en daarna met een vriendinnetje eten en meer films kijken.
Oud 20-05-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 20-05-2007 @ 09:47 :

vandaag is er weer een nieuwe dag om te leren hoezee hoezee hoezee
gedaan.

nu probeer ik mijn hersens te laten afkicken maar zo nu en dan komt er een schoolwetje of een interneringskampje naar boven drijven wat ben ik blij dat ik morgen nog een vrije dag heb

ik ga maar eens keiharde muziek opzetten om het gevoel van algehele sufheid te verdrijven
Oud 20-05-2007, 14:54
Moustache
Moustache is offline
Vandaag laat opgestaan en een vriend geholpen met een kunstproject dat hij morgen moet presenteren en dat duurt nog wel even.
Oud 20-05-2007, 15:38
innogen
innogen is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 20-05-2007 @ 15:33 :
Volgens mij kun je daar in de VS niet voorzichtig genoeg mee zijn. 1 letter verschil is waarschijnlijk een no-go.
Ja precies, ik heb ook al meteen de mensen van mijn aankomende amerikaanse universiteit ge-emaild met de vraag of ik een nieuw formulier moet krijgen of dat zij alsnog een brief sturen met een rectificatie oid.
Nu moet ik NOG langer wachten
Oud 20-05-2007, 16:24
Haligh
Haligh is offline
dat is niet alleen in amerika zo, china valt ook zwaar over kleine details pff.

iig ik heb weer GELEERD vandaag en nadat ik gisternacht wakker werd en een salderingsrekening een balans op ging stellen, vind ik het wel weer genoeg voor vandaag.
ik ga de hond uitlaten en een sigaret roken en daarbij laat ik het.
Oud 20-05-2007, 16:26
Back Door Man
Back Door Man is offline
joe wat doe je vanavond ?
Oud 20-05-2007, 16:28
Haligh
Haligh is offline
geen plannen hoezo?
Oud 20-05-2007, 16:30
Larry Flint
Larry Flint is offline
Nou gisteren black dahlia, dude where's your car en madagascar gekeken en die eerste viel behoorlijk tegen vond ik. Daarna kwamen mn vriendje en de vriendin met wie ik was haar ex vriendje terug bij mij thuis en gingen we met zn 4en in mijn kamer slapen en vanochtend uitgebreid ontbijten en daarna met de vriendin geleerd maar we hadden niet zoveel motivatie. Wel het hele katern vktb doorgesproken . Zometeen komt den vriend weer terug en dat is maar goed ook want van nakken kwam er vannacht natuurlijk weinig. Morgen weer de hele dag leren JEEEJ.
Oud 20-05-2007, 16:50
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ja die black dahlia murder vond ik echt zo ontzettend tegenvallen. het acteerwerk was ook zo slecht.
ik heb vandaag american dreamz gekeken met hugh grant mandy moore en willem dafoe en ik vond hem geniaal. leuke parodie op al die idols shows en ook op president bush.
en ik kijk heel erg uit naar morgen want dan heb ik een meeloopdag van HBO-V in Utrecht en ik ben heel erg benieuwd wat ik er van ga vinden.
Oud 20-05-2007, 16:52
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik probeer iets te instaleren maar het lukt verdomme niet
Oud 20-05-2007, 17:03
ZerO
ZerO is offline
Ik ben bezig met mijn portfolio want ik kan via een vriendin maybe een baantje als copywriter krijgen en nou vind ik alles wat ik heb geschreven KUUUUT! Ja stel je voor dat ze het niks vinden omg daar gaat mijn vakantiegeld en toekomst !!!!!
Oud 20-05-2007, 17:32
innogen
innogen is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 20-05-2007 @ 17:50 :
ik heb vandaag american dreamz gekeken met hugh grant mandy moore en willem dafoe en ik vond hem geniaal. leuke parodie op al die idols shows en ook op president bush.
"dreamz with a z" (L)

@ZerO; wat voor iets moet je gaan doen als copywriter dan?
Oud 20-05-2007, 17:37
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
L_angel schreef op 20-05-2007 @ 18:32 :
"dreamz with a z" (L)

@ZerO; wat voor iets moet je gaan doen als copywriter dan?
Een vriendin van mij werkt bij een reclamebureau en daar zoeken ze copywriters. Ze heeft aangekondigd dat ik helemaal te gek schrijf en nou denk ik uuuuh straks lachen ze me uit haha of niet
Oud 20-05-2007, 17:37
vixen
vixen is offline
Vandaag tot heel laat uitgeslapen, wederom de wedstrijd 'wie staat er het eerst op' verloren. Toen al het eten dat in huis was opgegeten en nu maakt mijn mama soep voor mij. En ze heeft speciaal ijs en mangos gekocht zodat ik vanavond nog in Nijmegen blijf, denk ik. Verder lees ik een zielig boek, maar mijn vriendje heeft me uit die naderende depressie kunnen praten. Maar ik moet nog 40 bladzijdes.
Oud 20-05-2007, 17:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik was vrijdag nog depressief van een boek want ik zat harry potter te lezen in de trein en de huismus was net begraven

Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 17:48.
Oud 20-05-2007, 17:47
Verwijderd
hey bitch! Zover ben ik nog niet
Oud 20-05-2007, 17:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
begraven onder een dikke hoop snoepjes he, en dat wou ik ook
Oud 20-05-2007, 17:50
Verwijderd
ok
Oud 20-05-2007, 17:55
chique
chique is offline
ik ben al de hele dag niks aan het doen
ow ja, ik msnde en deed boodschappen en nu hang ik voor de tv
zo maar eens eten
Oud 20-05-2007, 17:55
botulismf
botulismf is offline
Ik ben naar een bruiloft geweest in Luxemburg en dat was wel gaaf en het eten was goddelijk maar wel wat weinig dus toen ik thuiskwam heb ik nog een pizza op en de wijn en champagne werd steeds ongevraagd aangevuld dus toen was ik dronken en heb ik m'n little touche geshaked op Right Said Fred en meer gaye fuifnummers. Vandaag teruggereden met mijn zus en haar vriend en helaas weer vroeg gaan slapen straks.
Oud 20-05-2007, 17:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg zijn daar filmpjes van goor?
Oud 20-05-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
chique schreef op 20-05-2007 @ 18:55 :
ik ben al de hele dag niks aan het doen
Oud 20-05-2007, 18:07
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-05-2007 @ 18:57 :
omg zijn daar filmpjes van goor?
Ehhh ik denk dat mijn vader wel wat gefilmd heeft of op z'n minst gefotografeerd dus ehhhhhh.

Regels voor berichten