Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 16:01
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
koekjes schreef op 29-05-2007 @ 16:59 :
oh ik had iets geleerd van een barman en die wijsheid moet ik wel delen... tequila is wel te zuipen met sinaasappel en kaneelpoeder
tequila gold oh en rietsuiker

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 16:37.
Advertentie
Oud 29-05-2007, 16:08
655321
655321 is offline
Vanochtend ging ik werken bij een mevrouw die volgens de dame van de planning "zo dement is als een deur." Wat waarheid was. Heel zielig want ze had het ook heel goed zelf door.
Toen ik klaar was ging ik op internet op zoek naar een nieuw baantje, de oude mensen komen me de neus uit. Nu hoop ik dat de mensen van het HRM bureau snel terugbellen en zeggen dat ze me willen.
Ook heb ik de vlucht naar Praag geboekt maar dat was stom want ik dacht dat Dortmund echt om de hoek was maar dat blijkt 4 fucking uur met de trein. Nu moeten we een extra overnachting in Dortmund anders redden we het niet qua tijd. Tenzij iemand ons brengt. Dus dat moet ik regelen.
En nog iets stoms, ik liep met mn hele volle AlbertHeijn tas de winkel uit na een kankerfonds meneer vriendelijk doch slachvaardig afgewimpelt te hebben toen de handvaten van die tas braken. Zo zwaar. Dus. En niemand hielp.
Nu ga ik lekker eten straks en vanavond iets drinken met een vriend en/of naar de film. Wie weet.
Oud 29-05-2007, 16:18
Verwijderd
School, bieb, nieuwmarkt.

Lees ik er weer overheen of heeft niemand Biep en haar vriendje op tv gezien gister?
Oud 29-05-2007, 16:24
Luna
Luna is offline
zo, gister pinkpop en dat was leuk en ik heb me niks van de regen aangetrokken. maar jezus wat is landgraaf een pokkeeind met de trein
verder heb ik vandaag in bed gelegen en ben even langs de uithof geweest om een boek op te halen en nu moet ik statistiek leren voor mn tentamen van donderdag
Oud 29-05-2007, 17:04
botulismf
botulismf is offline
Ik zag twee emo's. In Maastricht. Mijn god.
Oud 29-05-2007, 17:53
Verwijderd
Ik ging thee drinken met een vriendinnetje en toen naar school waar we vaststelden dat we kaartjes voor Awakenings moesten kopen maar toen ik op de site keek bleek het uitverkocht, verdomme.
In de bus viel ik in slaap omdat ik zo belachelijk moe was en ik werd pas weer wakker in fuckin' GOUDA
Oud 29-05-2007, 18:14
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
botulismf schreef op 29-05-2007 @ 18:04 :
Ik zag twee emo's. In Maastricht. Mijn god.
je gaat mij niet wijs maken dat je die nooit tegen komt?
ik zie er dagelijks wel een paar.

iig:
ik kreeg net het bericht dat ik het huurcontract voor die kamer in uilesteden mag komen tekeken, dus eind juni verhuis ik !
Oud 29-05-2007, 18:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-05-2007 @ 19:14 :

iig:
ik kreeg net het bericht dat ik het huurcontract voor die kamer in uilesteden mag komen tekeken, dus eind juni verhuis ik !
OEH FEEST !!!!!!

ot:
ik ga nu echt naar inland empire over 1 uur en 3 kwartier !!!
Oud 29-05-2007, 18:20
Verwijderd
Citaat:
iig:
Gaaaaf

Ontopic: Examen Duits en nu ben ik druk bezig met geen zin hebben in allerlei dingen.
Oud 29-05-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:

iig:
Gefeliciteerd!

En nee ik zie eigenlijk nooit emo's hier in Amsterdam of Haarlem.
Oud 29-05-2007, 18:36
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 29-05-2007 @ 19:28 :
beter, in antwerpen of bergen op zoom ontkom je er niet aan.
Oud 29-05-2007, 18:57
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
dan hebben wij het hier dus beter voor elkaar, ik zie ze ook nooit!
Oud 29-05-2007, 19:06
Verwijderd
In Utrecht zie je ze ook teveel, en als er concerten zijn a la Panic at the disco dan is er een ware invasie
Oud 29-05-2007, 19:10
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Buiten Maastricht wel, maar hier had ik er voor zover ik weet nog nooit eerder een gezien. Hooguit mensen met emo-trekjes, maar dit was het totaalpakket met skinny jeans, sluik zwart haar, polsbandjes, halfverteerde rugzakken, misplaatste piercings, mascara en depressieve blikken.
Oud 29-05-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 29-05-2007 @ 20:06 :
In Utrecht zie je ze ook teveel, en als er concerten zijn a la Panic at the disco dan is er een ware invasie
Net zoals dat er gothics uit alle gaten en hoeken tevoorschijn komen als het bevrijdingsdag in Zwolle is. omg dan zijn het er ineens MASSA'S
Oud 29-05-2007, 19:53
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 29-05-2007 @ 20:06 :
Ik zie ze nooit
Oud 29-05-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Moustache schreef op 29-05-2007 @ 20:53 :
Ik zie ze nooit
Er zijn de laatste tijd dat ook weinig van zulke concerten geweest. Hoewel ik er zaterdagavond weer een aantal spotte aan de oudegracht na artic monkeys.
Oud 29-05-2007, 20:01
Verwijderd
Check tom
Oud 29-05-2007, 20:08
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Mala schreef op 29-05-2007 @ 21:01 :
Check tom
Die woont in Zwolle.
Oud 29-05-2007, 20:10
Verwijderd
Ja maar die is ook altijd in Utrecht
Oud 29-05-2007, 21:59
woezel
woezel is offline
ik heb een klein beetje gewerkt voor school en dan op bezoek geweest bij een vriendin en toen ik thuis was, was hier bezoek. daarna gewerkt voor school,een joint geookt en nu luister ik heel erg simpele rocksteady en ik geniet er van .
Oud 29-05-2007, 22:49
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 29-05-2007 @ 19:28 :
Gefeliciteerd!

Dan kom je niet op de goede plaatsen. Er is een heuse emoscene in Amsterdam en op poptrash in de melkweg komen ze nog wel eens uit hun krochten gekropen. Ik werd er laatst door eentje versierd iig en hij vroeg met een sombere blik of ik Sartre kende
Oud 29-05-2007, 22:59
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 29-05-2007 @ 23:49 :
Dan kom je niet op de goede plaatsen.
volgens mij juist wel in dit geval haha.

ik heb net ducktales the movie gekeken met een vriend en hij was !
en daarna aan een nummer voor het examenfeest van een vriend gewerkt.
Oud 29-05-2007, 23:09
Verwijderd
ik ben net thuis van mijn geweldige avontuur, ik heb eerst met mijn kamergenote haar fietsslot open proberen te zagen want dr sleutel was afgebroken en hij stond aan een paal, toen zaagde ik in mijn duim en zat er allemaal ijzer in toen zijn we maar naar de ehbo geweest en die gast zei: huhu niks aan de hand je overleeft t wel en toen gingen we naar een nicht van mij en toen hebben we nog met de kunstige bovenbuurman gesproken en toen kwamen we nog een collega tegen en zijn we de kat van de manager eten gaan geven en nou ben ik thuis en heb ik betadine en een vloeitje op mn duim en een rare snee.

edit: en alles ruikt naar whisky want ik heb daar mn vinger mee ontsmet, oh oh wat een zonde...
Oud 30-05-2007, 00:25
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 29-05-2007 @ 21:01 :
Er zijn de laatste tijd dat ook weinig van zulke concerten geweest. Hoewel ik er zaterdagavond weer een aantal spotte aan de oudegracht na artic monkeys.
Dat was zondag, trutje.

Ik ben vandaag naar school geweest voor het eerst sinds weken, hoezee! Ik heb me vakkundig irritant opgesteld waardoor de helft van de klas die me eerst nog wel uit kon staan, nu ook van mening is veranderd. Blij met dit goede nieuws ben ik met twee vrienden boodschappen gaan doen (wat ongeveer een uur duurde in de AH XL :')) en daarna gekookt, Naked Gun-films en Gouden Kooi kijken. Nu net thuis, morgen een gesprek op school of ik wel doorga?
Oud 30-05-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:
ragdoll schreef op 29-05-2007 @ 23:49 :
Ik werd er laatst door eentje versierd iig en hij vroeg met een sombere blik of ik Sartre kende
Damn wat een held !
Oud 30-05-2007, 00:46
Metal
Metal is offline
Hehe, ik zag net nog een groepje toen ik uit de trein stapte.
Oud 30-05-2007, 00:52
first eror
first eror is offline
Beste Lange Frans,

Bij deze wil ik je die reïncarnatie als varken van harte toewensen; niet alleen omdat jij er erg content mee lijkt te zijn, vooral ook omdat dat zou betekenen dat je niet meer leeft. Ik bedoel: niet leeft in de hoedanigheid die jij, waarschijnlijk geregeld, in de spiegel bekijkt. Ach, welke zure baas moet jou nog uit je humeur halen als jij daadwerkelijk elke dag meerdere orgasmen van dertig minuten hebt. Ik vermijd hier bewust het woord ‘ervaren’, want, -en hier citeer ik het kunststukje van 29-05, “menselijke wezens en dolfijnen zijn de enige soorten die seks bedrijven om er plezier aan te beleven.” Niet dat varkens seks en alles wat daaruit volgt als onplezierig ervaren, nee Frans, varkens zijn zich er niet van bewust dat ze klaarkomen. Hoop je, in dit licht, ooit opnieuw bilroze uit de vagina van een zeug te rollen? Ik geef toe dat, zoals jij een ‘tyfushekel’ hebt aan een veelvoud aan zaken, ik een ‘milde afkeer’ van jou als artiest, als columnist en als mediapersoon heb. Maar in deze hoop ik vurig dat deze wens (het enige dat wij delen!) ooit in vervulling zal gaan. Dat je met je koddige pootjes maar nóóit meer een woord op papier mag zetten.

Al het beste als Lang Vèrken,
Phil ...

____
Ik had vandaag een ALV en ik verveelde me met de Metro.
Je moet toch wat met je talent en creativiteit.
Oud 30-05-2007, 00:55
Metal
Metal is offline
Haha, hulde. Als je hem niet instuurt ben je wel een ghey though
Oud 30-05-2007, 00:57
first eror
first eror is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-05-2007 @ 01:55 :
Haha, hulde. Als je hem niet instuurt ben je wel een ghey though
Ik ben 'm nu aan 't versturen met open sollicitatie...
Alhoewel ik me wel afvraag of ik bij de Metro wil werken :/
Oud 30-05-2007, 01:05
Metal
Metal is offline
heet dat niet dag tegenwoordig?
Oud 30-05-2007, 07:10
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-05-2007 @ 02:05 :
heet dat niet dag tegenwoordig?
zelfs mijn wcpapier is interessanter

nu zit ik op mijn werk tot zes uur. Morgen waarschijnlijk kapper en waarschijnlijk verven

edit: omg ik heb net ontdekt dat er een bandje The Ragdolls bestaat uit amsterdam ook nog, wat een plagiaat.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 08:53.
Oud 30-05-2007, 08:50
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 30-05-2007 @ 01:57 :
Ik ben 'm nu aan 't versturen met open sollicitatie...
Alhoewel ik me wel afvraag of ik bij de Metro wil werken :/
' met open sollicitatie' , mooi haha.

-Zojuist wakker, even goed ontbijten en maar eens naar de uni fietsen. Jay.
Oud 30-05-2007, 10:11
RockaholiC
RockaholiC is offline
zucht ik heb vanavond m'n tentamen en ik heb er nu al niet zo een goed gevoel over maar heb nog tot 18.00 uur om te leren dus ach. we zien wel.
Oud 30-05-2007, 10:15
malle pietje
malle pietje is offline
Gister mijn tentamen compleet verneukt, dus als ik volgend jaar mijn studie geschiedenis voort ga zetten in Amsterdam, mag ik waarschijnlijk het eerste jaar overdoen haha . Het leuke is dat ik nu zelfs begin te twijfelen of ik wel geschiedenis wil blijven doen.
Maargoed, toen nog een kijkavond gehad in Amsterdam, was wel een fucking vet huis, maar heb de kamer niet gekregen helaas. Nu even rustig opstaan en naar de uni, vanavond werken.
Oud 30-05-2007, 10:28
Verwijderd
ik lag om 12 uur in bed, maar ik sliep pas om 2 uur, want ik kon niet slapen. toen werd ik om 5 uur, 6 uur, 7 uur, 8 uur en 9 uur wakker, en nu is het half 12 en ben ik maar uit bed gegaan. vandaag ga ik LEREN voor m'n eindgesprek over m'n scriptie e.d., want morgen heb ik dat gesprek en hoor ik of ik in juli EINDELIJK m'n diploma krijg. ik ben nu al zoooooooooooooo zenuwachtig, waarschijnlijk maak ik me druk om niets.
Oud 30-05-2007, 10:30
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
malle pietje schreef op 30-05-2007 @ 11:15 :
Gister mijn tentamen compleet verneukt, dus als ik volgend jaar mijn studie geschiedenis voort ga zetten in Amsterdam, mag ik waarschijnlijk het eerste jaar overdoen haha . Het leuke is dat ik nu zelfs begin te twijfelen of ik wel geschiedenis wil blijven doen.
Maargoed, toen nog een kijkavond gehad in Amsterdam, was wel een fucking vet huis, maar heb de kamer niet gekregen helaas. Nu even rustig opstaan en naar de uni, vanavond werken.
he ik kamp met exact dezelfde problemen. Wij moeten een praatgroep oprichten.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 10:32.
Oud 30-05-2007, 11:18
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb een hele rare uitslag en ik denk dat het aids is. Ik win.
Oud 30-05-2007, 11:24
Verwijderd
Ik had examen Frans en dat ging eigenlijk niet zo goed maar ik heb toch tussen de 6 en de 8 dus daar moet ik dan maar blij mee zijn he. nu niets doen straks eten en dan weer wiskunde
en ik had net zo'n zin om morgen te trainen nu krijg ik een mailtje dat we niet gaan trainen
Oud 30-05-2007, 11:28
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
malle pietje schreef op 30-05-2007 @ 11:15 :
AGC?
Oud 30-05-2007, 11:41
malle pietje
malle pietje is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 30-05-2007 @ 11:30 :
he ik kamp met exact dezelfde problemen. Wij moeten een praatgroep oprichten.
Ja, ik dacht misschien iets met een oud buurthuis, naambordjes en slechte koffie .

@ Broeder: Ja, doe jij ook geschiedenis?
Oud 30-05-2007, 11:45
Broeder
Broeder is offline
Ja, ik had datzelfde tentamen gisteren. Viel wel tegen inderdaad.
Oud 30-05-2007, 12:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Frans examen gemaakt, ging niet echt goed want halverwege kon ik echt niet meer maar het cijfer valt gigantisch mee dus ik kan geloof ik niet meer zakken en heb ook nog eens een 7 op mn lijst voor frans. Nu ga ik de hele dag geen reet meer uitvoeren: alleen maar in de zon zitten lezen en computeren en vanavond even dezelfde bezigheden bij iemand anders uitvoeren en er dan ook nog voor betaald krijgen .
Oud 30-05-2007, 12:19
Moustache
Moustache is offline
Ik heb vandaag nog helemaal niks gedaan terwijl ik eigenlijk in mijn boeken zou moeten zitten voor m'n laatste tentamens maar ik kan de motivatie niet vinden omdat het toch niet uitmaakt of ik ze haal of niet.
Oud 30-05-2007, 12:20
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
malle pietje schreef op 30-05-2007 @ 12:41 :
Ja, ik dacht misschien iets met een oud buurthuis, naambordjes en slechte koffie .
Gezelligheid kent geen tijd.
Ik heb volgende week een tentamen en ik moet het boek nog steeds kopen, dus dat schiet niet op. Ergens ben ik misschien toch meer geschikt voor iets ambachtelijks, loodgieter ofzo.
Oud 30-05-2007, 12:27
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 30-05-2007 @ 13:20 :
iets ambachtelijks, loodgieter ofzo.

Zo, en nu ga ik in de tuin zitten!
Oud 30-05-2007, 12:29
vixen
vixen is offline
Citaat:
655321 schreef op 29-05-2007 @ 17:08 :

En nog iets stoms, ik liep met mn hele volle AlbertHeijn tas de winkel uit na een kankerfonds meneer vriendelijk doch slachvaardig afgewimpelt te hebben toen de handvaten van die tas braken. Zo zwaar. Dus. En niemand hielp.
Ochtoch, acherme.

Ik ging gisteren mijn kamer verven, ik ben daar niet zo goed in, en te lui om dingen af te tapen, dus zit het behalve op de goeie plek ook een beetje daaromheen. Maar je kan ook denken dat dat hoort, dan heet het kunst. Na mijn schilderkunsten ging ik naar mijn vriendje die heerlijk had gekookt, en toen wilde hij een film kijken, alphadog, maar die mensen in de film schreeuwen alleen maar, dus toen was ik gaan slapen.
Vandaag ga ik nog de andere balken schilderen, en dan nog even aan mijn afstudeerrapport, en een blaadje kopieren en dan paardrijden. En het is zo'n mooi weer.
Oud 30-05-2007, 12:46
Metal
Metal is offline
Ik had me verslapen. Maar ik ben ook te laat gaan slapen. En daardoor werd ik pas om 20 over 10 wakker. Vanavond trainen en skatedemo van team b (PAUL RODRIQUEZ!), nu school.
Oud 30-05-2007, 13:06
Verwijderd
Goed gesprek op school gehad, dingen geregeld waar ik me nu geen zorgen meer om hoef te maken. Verder net een vervelende roddel gehoord waar ik me nu druk over maak en me vervolgens druk maak over het feit dat ik me over zoiets druk kan maken. Nu ga ik werken.
Oud 30-05-2007, 15:41
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 30-05-2007 @ 01:25 :
Naked Gun-films en Gouden Kooi kijken. Nu net thuis, morgen een gesprek op school of ik wel doorga?
Gouden Kooi?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten