Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Shit, shit shit shit, hier een duidelijk resultaat van het junkie zijn, hier iets wat je veroorzaakt hebt met je drugskop, hoe je alles kapotmaakt met drugs. D.'s ouders weten dat ze speed heeft gebruikt. Godverdomme, troep wat ze bij mij heeft gesnoven, kut kut kut. Ze is bijna zeventien, ze is mijn beste vriendin, ik had het nooit moeten toestaan, ik had het godverdomme nooit mogen geven. Haar ouders zullen niet mild zijn. Als haar vader zijn handen maar thuis houdt, anders geef ik hem godverdomme aan. Kut, haar ouders zullen haar misschien verbieden met mij om te gaan. Klote man, fucking klote. Ik ben gestopt, maar kan begrijpen dat ze dat gaan verbieden. mijn ouders hebben me nooit straf gegeven voor het gebruiken, ze wisten dat het toch niet zal werken, dat ik het huis wel zou uitkomen, dat ik niet ging luisteren. Maar haar ouders gaan haar huisarrest geven, dat sowieso. Kut, als ze maar niet het contact gaan verbieden, ze is mijn fucking beste vriendin. Eigen schuld, ik had haar nooit pep mogen geven, ik had haar nooit mee mogen trekken, wat ben ik toch voor een vriendin? Vanavond zit het hier waarschijnlijk vol. Bijna al mijn huisgenoten, wat vrienden, mijn moeder, broer en zijn vriendin. Gezellig. Ik hoop niet dat ze gaan uitzenden hoe ik snuif, ik heb geen behoefte aan mezelf snuivend te zien, ik heb geen behoefte aan mijn moeders gezicht als ze dat zien. Klote man, alles is fucked up.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag de hele dag in de bieb gezeten en ik krijg er hoe langer hoe minder vetrouwen in ![]() ![]() En eten gaat echt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Aaah. Pw-week.
Pw-week. Aaah. (Woh. Chiasme ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 04-06-2007 om 17:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Whiiee ik sprak D. net op msn, het ging goed, ze komt zo zelfs hierheen. Aaah, dank je ouders van D., fucking hell wat een opluchting. Ik had mijn moeder alvast ingelicht, maar gelukkig, ze mag me gewoon zien, ze komt zo gewoon. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |