Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 07:45
Yana
Yana is offline
Wat ik gisterenavond nog wilde studeren, vanmorgen in de trein maar gedaan. Damn, ik ben ineens zo bang dat ik het allemaal niet ga redden dit blok. Het is zóveel en de tentamens zijn al zo ontzettend snel. Ik vrees er echt voor, terwijl ik er nu meer voor doe dan ooit .

En verder is maar eens te meer bewezen dat ik maar beter niet kan proberen normaal te eten, ik ben fucking veel aangekomen. Van fucking één dag mn eigen regels aan mn laars lappen. Nou moet ik weer compenseren, arghh. Hoe doorbreek ik nou óóit die stomme vicieuze eetstoornis-cirkel als ik me er alleen maar kutter door ga voelen?
Oud 04-06-2007, 08:06
Verwijderd
Fuck, aangekomen. Ik snap het niet hoor, eerst val ik gigantisch af terwijl ik er niet zo veel voor doe, toen hield dat op en ben ik weer meer op gaan letten en nu kom ik aan?
Vandaag maar weer er goed voor gaan dan.

En ik voel me kut vandaag. Ik moet te veel doen, nog een verslag en o ja maandag hebben we een presentatie waar niemand iets voor heeft gedaan en we hebben geen tijd om nog samen te komen. Verder moet ik nog werken deze week, ik moet mn kamer nog verder verven en ook nog verhuizen. tijdtekort, hoe kom je erbij?
En vriendje doet weer lief, dat is wel fijn, maar ook extra verwarrend. Ik weet nog steeds niet zeker of ik wel wil. En met M. is het helemaal lastig, de gevoelens zijn er wel een beetje maar ik heb he-le-maal geen zin om me nou volop daarin te storten. Desodanks vind ik het enorm kut dat hij bijna niet heeft gesmst of gebeld dit weekend terwijl hij dat normaal wel doet. En nu ga ik dus niet zo'n zielig meisje zijn dat hem nu maar gaat stalken met smsjes (niet vergeten dus...)
Oud 04-06-2007, 08:12
Alwien
Alwien is offline
Het gaat wel weer vanmorgen. Hopelijk kan ik vanmiddag ook echt iets doen voor m'n studie. Op dit moment heb ik helemaal nergens zin in en ga ik suffe computerspelletjes spelen, maar ja, het hele weekend gewerkt, dus dan mag dat misschien ook wel even.
Oud 04-06-2007, 08:50
kroot
kroot is offline
eens kijken of ik bij de muziekschool zo een oefenruimte kan huren!
Oud 04-06-2007, 08:59
da leentjuh
da leentjuh is offline
Waarom heb ik áltijd wel ergens pijn in mijn buik, al zo'n 18 jaar lang..
Momenteel zijn het mijn nieren, woei.
Oud 04-06-2007, 09:01
rare kwast
rare kwast is offline
tuurlijk is het mijn schuld weer..
een van mijn neefjes sprong laatst bij mijn vader (hun opa dus) op zn borst waardoor hij een rib kneusde (tis niet de eerste.. eerder al eens door een stoeipartij met mn oudste broer drie)
dat was vrijdag of zaterdag ofzo.. nu kwam hij gister thuis en heb ik hem een knuffel gegeven (doe ik altijd lekker stevig, vind hij leuk) maar nu werd ie dus boos, dat ik daar niet even aandacht..
ja hallo
nu heeft hij vannacht rot geslapen en geeft MIJ de schuld omdat ik hem fijn kneep..
JA hallo! en wel lachen als je kleinzoon je rib kneust..
tsssssk
Oud 04-06-2007, 09:10
rare kwast
rare kwast is offline
ben nu ongeveer 1.5 uur uit bed. ik rommel wat aan..
dan zeggen ze dat je meer energie hebt/krijgt als je lekker bezig bent en optijd je bed uit komt..
nou ben kapot
Oud 04-06-2007, 09:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn vriend is naar de bijeenkomst voor ouders/partners/ relaties geweest op RV en nu is ie best lief en begrijpend Alleen mijn vader nog.. "Als ik zo die verhalen hoor valt het bij ons allemaal nog wel mee" Fijn, ik stel me aan.

Net RV gebeld, kreeg meteen iemand aan de lijn én meteen afspraak voor vrijdag. Wat een snelheid daar opeens
Oud 04-06-2007, 10:25
gewoonik
gewoonik is offline
neeee ik heb t weer gehad en t gaat weer een beetje mis, mja t komt wel weer goed. alleen schaam ik me en voel ik me betrapt...
en ik ben oneerlijk, misschien moet ik toch vertellen hoe t nu gaat .. (niet slecht, vaak goed, maar steeds t zelfde stomme wat misgaat wat steeds terugkomt)
Oud 04-06-2007, 10:27
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Yes, weer een stroomstoring, Rotterdam plat en daar sta je dan op Dordrecht, of all places Via Geldermalsen, Utrecht naar Amsterdam Zuid gegaan, gelukkig heb ik OV.

Nu ik er dan eindelijk ben maar gauw aan de studie..dat boek moet vandaag uit.
Oud 04-06-2007, 10:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het voelt een heel klein beetje alsof ik moet kiezen tussen liefde van de een of van de ander, maar zo moet ik dat natuurlijk helemaal niet zien, het gaat ook nog om mijn eigen mening, maar die is al net zo verdeeld. En er zitten overal veel te weinig calorieën in, het schiet niet op, het schiet gewoon niet op.
Oud 04-06-2007, 11:33
Roosje
Roosje is offline
Zo.

Ik heb over anderhalf uur luistertoets Duits en ik hoop dat ik zonder om te vallen op school aankom. (a) En ik heb geen hoofdpijn meer dus dat is al heel wat maar het is hier leeg & stil & saai dus dat is dan weer wat minder.

Ahwell. Het komt wel goed. ^^
Oud 04-06-2007, 12:05
Verwijderd
Als het goed is sta ik aan de vooravond van een nieuw tijdperk....

Eindelijk...
Oud 04-06-2007, 13:01
Verwijderd
ik heb nu een dag echt vrij, en ik verveel me nu al ik wil gewoon nu werk!
Oud 04-06-2007, 14:18
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Little_lady schreef op 03-06-2007 @ 22:32 :
Ja Redhair, als ik al 18 was geweest dan zou het lukken. Alleen word ik dat maart volgend jaar 'pas' en ik zou het liefste augustus dit jaar al op mezelf gaan. Zolang ik nog 17 ben heeft m'n vader daar helaas nog wel iets over te zeggen, volgens mij. Of heb ik dat verkeerd en mag je dat tegenwoordig vanaf je 16e zelf bepalen? Ik lees af en toe zulke tegenstrijdige dingen daarover...
Volgens mij is het vanaf je zestiende, anders moet je even bij de gemeente controleren ofzo.

Shit, shit shit shit, hier een duidelijk resultaat van het junkie zijn, hier iets wat je veroorzaakt hebt met je drugskop, hoe je alles kapotmaakt met drugs. D.'s ouders weten dat ze speed heeft gebruikt. Godverdomme, troep wat ze bij mij heeft gesnoven, kut kut kut. Ze is bijna zeventien, ze is mijn beste vriendin, ik had het nooit moeten toestaan, ik had het godverdomme nooit mogen geven. Haar ouders zullen niet mild zijn. Als haar vader zijn handen maar thuis houdt, anders geef ik hem godverdomme aan.
Kut, haar ouders zullen haar misschien verbieden met mij om te gaan. Klote man, fucking klote. Ik ben gestopt, maar kan begrijpen dat ze dat gaan verbieden. mijn ouders hebben me nooit straf gegeven voor het gebruiken, ze wisten dat het toch niet zal werken, dat ik het huis wel zou uitkomen, dat ik niet ging luisteren. Maar haar ouders gaan haar huisarrest geven, dat sowieso. Kut, als ze maar niet het contact gaan verbieden, ze is mijn fucking beste vriendin. Eigen schuld, ik had haar nooit pep mogen geven, ik had haar nooit mee mogen trekken, wat ben ik toch voor een vriendin?

Vanavond zit het hier waarschijnlijk vol. Bijna al mijn huisgenoten, wat vrienden, mijn moeder, broer en zijn vriendin. Gezellig. Ik hoop niet dat ze gaan uitzenden hoe ik snuif, ik heb geen behoefte aan mezelf snuivend te zien, ik heb geen behoefte aan mijn moeders gezicht als ze dat zien. Klote man, alles is fucked up.
Oud 04-06-2007, 14:25
rare kwast
rare kwast is offline
@ redhair.. ik ken het hele verhaal niet.. maar wilde je vriendin zelf of heb jij gezegd dat ze het echt eens moest proberen?
als ze zelf wilde dan is het jou schuld niet, tuurlijk had je nee kunnen zeggen maar dan had ze zelf wel een manier gevonden om het wel te krijgen of ze zou net zo lang op je inpraten tot je het wel zou geven..
of niet?

*knuffel iig*
Oud 04-06-2007, 14:37
Verwijderd
Vandaag niet naar school geweest, voelde me nog niet goed genoeg. Heb de hele ochtend geslapen en vanmiddag bij mijn grote vriend de huisarts geweest... :kots: Gelukkig niks aan de hand, het hoesten moet vanzelf overgaan.
Ik zou vandaag proberen te studeren maar dat is niet gelukt. Ik móet nu echt even dat interview uitwerken en nog wat voor therapie doen. Ohjeej, morgen dat wegen, ik hoop niks, het zal sowieso weer niet goed zijn.
Oud 04-06-2007, 14:38
Redhair
Redhair is offline
Ik heb nooit gezegd dat ze het echt eens moest proberen, maar altijd willen laten zien hoe verrot het is. Kijk hoe ik er aan toe ben, kijk hoe J. er aan toe is, kijk naar al die junkievrienden van me, dat komt door de pep. Maar toch, ik heb haar wel de vrije keus gegeven. Wel alleen in het weekend, door de week mocht ze sowieso niet van me. Maar ik had het ook in het weekend niet moeten geven. Ik wist toch hoe verrot het was, ik had het gewoon moeten verbieden, moeten zeggen dat ze van mij niets kreeg. Ooh, stomme junk, waarom was ik zo zwak en gaf het toch. Laatst hebben J. en ik een half uur alle negatieve gevolgen van speed verteld, en toch wilde ze nog. Ik had het gewoon niet moeten geven, door mij heeft ze het leren kennen. Ik hoop dat haar ouders niet te streng zijn.
Fuck, hoe moet ik dit aan mijn moeder vertellen. Mam, ik mag D. misschien niet meer zien omdat ze door mij wel eens speed gehad heeft. Fuckfuckfuck ik heb het allemaal zo mooi voor elkaar gekregen.
Oud 04-06-2007, 14:45
Yana
Yana is offline
Ik snap niet hoe jij hier uren kunt zitten zonder te eten. Ik krijg na vier uur altijd echt wel honger! Heb jij dan helemaal geen honger?"
..Als je toch eens wist...Als je gewoon eens wist hoe mijn leven er werkelijk uit ziet..

Maar dat was vamorgen. Vanmorgen toen ik nog niet besloten had het nu écht anders te gaan doen. Op te geven wat me het veiligst laat voelen om terug te winnen wat me het dierbaarst is. En oh, ik voel me zo bang als ik er aan denk, maar het moet gewoon. Ik maak alles kapot met die kut-eetstoornis, mezelf nog wel het meest.

Ik ben zo bang voor de reacties van zij die me kennen.. wat ze zullen zeggen "zij, een eetstoornis? Maar waarom is ze dan nog steeds niet afgevallen? Ze roept nu al zo lang dat ze een eetstoornis heeft, maar er is niks van te zien hoor!"

Of als ik denk aan de naderende zomer, waarin ik me ergens wel een keer in bikini moet gaan hullen.. Dan word ik zo bang om alles wat ik nu bereik op te gaan geven, om niet eerst nog een beetje meer af te vallen. Ik wil zo graag gezond zijn, ik moet het nu ook echt eens gaan doen.. maar ik durf eigenlijk niet .

Vandaag ga ik in ieder geval geen calorieën tellen.. En hopen, hopen dat ik nu eindelijk krachtig genoeg zal zijn. Alleen.
Oud 04-06-2007, 14:49
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hé Redhair, knuffel. Probeer jezelf niet te veel verwijten te maken. Natuurlijk is het wel zo dat ze er door jou mee in aanraking is gekomen. Maar ja, wat je zelf al zegt eigen keus. Beter had je haar inderdaad niets gegeven, maar dat is ook weer hypocriet als je zelf wel gebruikt. Ja, niets geven was inderdaad een betere beslissing geweest. Maar dit is nu eenmaal zo gebeurd, je hebt er spijt van, je ziet in dat het verkeerd was. Misschien nu jij gekapt bent dat zij er nu moeilijker aan komt, en er ook vanaf blijft? Inderdaad een fucked up situatie, maar momenteel is het niet anders. Liefs!

ot:
hm, kwart voor vier. Nog best knap. Ik heb tot kwart voor vier niet gehuild. En ik heb hem nog steeds niet opgebeld. En netjes aan school gewerkt, boodschappen gedaan, gewast etc. O wat is leven saai na zo'n bizar weekend. Misschien dat hij morgen mee gaat op visite bij mijn nicht in het ziekenhuis, hij wilde sowieso graag, en ja, om opeens niet te gaan terwijl je dat wel wil. Ik hoop dat hij mee gaat en me doodknuffelt. Volgens mij heb ik spijt. Maar voordat ik hem weer vraag of hij me terug wil (moet lukken ), wil ik eerst zeker weten.
Oud 04-06-2007, 15:30
Miracle
Miracle is offline
Bah, ik voel me verrot.

Tentamenweek, dus bijna de hele week alleen in m'n kamertje studeren, echt niet leuk. Morgen is de eerste al, maar ik kan het nu niet opbrengen om te leren. Hoofdpijn, moe en slapjes. Bah.

Ik ga het nog wel even proberen, en anders vanavond nog... maar eigenlijk moet ik gewoon op tijd gaan slapen...
Oud 04-06-2007, 15:46
Stefanie
Stefanie is offline
Nu ben ik moe. Ik wil zoveel, maar het gaat echt even niet.

Eerst uitrusten en lekker eten...
Oud 04-06-2007, 16:05
rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. die klote vacaturesite's komen mijn strot uit
Oud 04-06-2007, 16:15
Roosje
Roosje is offline
Wat zijn het toch een types op mijn school, ik heb Wiskunde en Geschiedenis tegelijk. xD En ik had het al wel van ze verwacht en oh, ze hebben KCV ook niet ingeroosterd of ik heb er overheen gelezen. Deze proefwerkweek ga ik ziekelijk hoge cijfers halen olee. Wat zou ik moeten halen voor ANW om een negen te staan? En voor Maatschappijleer? Het zou zo leuk zijn als het lukte. (a)

Ooh ik wil zoveel. <33
Oud 04-06-2007, 16:21
Roosje
Roosje is offline
Oh gristus het is echt erg ik moet weer lachen om mezelf en er is niks mis mee en mijn klas die niet wist hoe een centrifuge werkte en ik die al bij hoofdstuk tien is van Wiskunde en ik die er altijd maar buiten staat ook al draag ik rose polo's ook al scheld ik op proefwerken omdat ik ze moeilijk vond ook al roep ik dat luistertoetsen verrot zijn, echt erbij horen zal ik hier toch niet meer. Ze praten al met me, dat is heel wat. En ik die Latijnse teksten vertaalt alsof het niks is die in 2008 dan eindelijkeindelijk eindexamen mag doen wat moeten ze dan nog van me daar?

Ahwell, het is niet alsof ik een hekel aan ze heb. Of misschien ook wel. Jezus.
Oud 04-06-2007, 16:23
Stefanie
Stefanie is offline
Oud 04-06-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 04-06-2007 @ 16:30 :
Bah, ik voel me verrot.

Same here...
Vandaag de hele dag in de bieb gezeten en ik krijg er hoe langer hoe minder vetrouwen in . En ik word er chagerijnig van .
En eten gaat echt . Maar nu ga ik koken en eten en Grey's Anatomy kijken en daartussenin nog heeeel even studeren en dan ben ik hopelijk weer wat blijer.
Oud 04-06-2007, 17:04
Redhair
Redhair is offline
Het komt steeds dichterbij, ik vind het echt spannend. Maar niet leuk, ik wil mezelf niet op tv zien. Ik heb geen zin om te koken. Vraag me af hoe het met D. is, zal wel klote zijn.
Oud 04-06-2007, 17:30
Verwijderd
Aaah. Pw-week.
Pw-week. Aaah.

(Woh. Chiasme )

Citaat:
Roosje schreef op 04-06-2007 @ 17:21 :
die in 2008 dan eindelijkeindelijk eindexamen mag doen wat moeten ze dan nog van me daar?
Hey ik ook. Word jij daar nou blij van of lees ik het verkeerd ?

Laatst gewijzigd op 04-06-2007 om 17:32.
Oud 04-06-2007, 17:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik lees op de ib-groep-site dat bmw in utrecht 145 aanmeldingen heeft (en 175 plaatsen), dus als ik ben geslaagd ga ik gewoon 100% zeker bmw doen!!

*doet dansje*
Oud 04-06-2007, 17:37
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, boek is uit. Ik moet nu nog zo'n 200-250 p. lezen voor dat vak en dan nog een soort van leesverslag van alles maken. Dat wordt nog leuk, want ik moet de opvattingen van de verschillende auteurs die ik heb gelezen met elkaar gaan vergelijken o.a. Maar dat ga ik volgende week allemaal doen, deze week moet ik nog lezen.

Zo maar eens kijken of de treinen weer normaal willen rijden voor mij, dan ben ik nog een beetje op een normale tijd thuis.
Oud 04-06-2007, 17:57
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 04-06-2007 @ 18:37 :
Omg, ik lees op de ib-groep-site dat bmw in utrecht 145 aanmeldingen heeft (en 175 plaatsen), dus als ik ben geslaagd ga ik gewoon 100% zeker bmw doen!!

*doet dansje*

Whiiee ik sprak D. net op msn, het ging goed, ze komt zo zelfs hierheen. Aaah, dank je ouders van D., fucking hell wat een opluchting. Ik had mijn moeder alvast ingelicht, maar gelukkig, ze mag me gewoon zien, ze komt zo gewoon.
Oud 04-06-2007, 18:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Langzaam maar zeker is dat calorieën tellen er toch in aan het sluipen en ik heb er nu al een hekel aan. Ik moet het gewoon niet doen, ik wou dat ze dat niet op de verpakking zetten. Ik wil gewoon kunnen eten wat ik wil en dat gaat dus niet.

En ik heb heel veel huiswerk voor Turks maar ik vind dat het niet uitmaakt als het niet af is want ik had mijn thuistentamen nog best goed gemaakt dus ik kom nog mee
Oud 04-06-2007, 18:35
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oh konden ze de proefwerkweek nog kutter plannen . Nouja, ik sta er wel goed voor. Morgen even een duisent halen voor mijn Frans luistertoets, en stiekem wil ik wél een 9 voor Frans terwijl iedereen zegt dat dat toch niet kan en dat ik dat voorál niet moet doen want jaaaaaaa ambities zijn slčcht!

Oh, en ik ga maar eens heel hard regelen dat we naar Berlijn gaan .
Oud 04-06-2007, 19:19
Verwijderd
Een broek en een t-shirt, natuurlijk zo saai als ik zelf ben, maar dat is dan maar zo, nieuwe kleren zijn altijd leuk. En ook hele andere kleren gepast, helemaal niet 'mij', maar eigenlijk stond het zo leuk... Alleen was het het allebei toch net niet (te straks mouwtje, te 'kant-ig', te rare hals, ...) en ik vrees dat als ik het zou kopen ik het toch nooit aan zou doen en dat het dus zonde is van het geld...maar wie weet ooit.
Ik heb zin om mijn kledingkast uit te mesten en eigenlijk zou ik dan alles weg moeten doen wat ik toch niet meer draag...maar dat vind ik dan weer lastig. Maar dan zou ik wel veel meer ruimte hebben en tenminste de dingen die ik nog wel draag makkelijk kunnen vinden.
Mijn vader heeft sinds vandaag weer een vaste baan. En mijn moeder heeft een leuk vaderdagcadeautje bedacht, wat ze morgen gaat bestellen.
Morgen naar de universiteit, werken aan een opdracht waar ik geen zin in heb, maar ik heb wel goede boeken gevonden, dus dat geeft opzich wel weer moed. Hopelijk is mijn studiegenoot(je) het er mee eens dat we eerst in het Nederlands schrijven, want mijn Engels is echt naar mijn kleine teennagel gezakt...
Oud 04-06-2007, 19:29
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ifeellikerain schreef op 04-06-2007 @ 18:30 :
Hey ik ook. Word jij daar nou blij van of lees ik het verkeerd ?
Ja daar word ik inderdaad blij van, ik mag een jaar eerder eindexamen doen dan ik eigenlijk hoor te doen (zit nu in 4V) en dat vind ik leuk want ik wil al heel lang heel graag weg hier.
Oud 04-06-2007, 19:31
Verwijderd
Vriendinnetjelief regelt op afstand Ben&Jerrys voor me <3 En ook wij moeten echt eens aan het plannen van onze vakantie beginnen En het is zo heerlijk
Oud 04-06-2007, 19:55
indigo
indigo is offline
@Roosje: ik vind dat je gelijk hebt . Leren is echt leuk, stiekem.

Maar nu even niet, want ik moet kleuringen leren en dat vind ik echt nergens nergens voor nodig want ik heb het hele jaar nog nooit gebruikt en nou moet het ineens wel. Die andere twee toetsen gaan wel lukken, maarja, daar wil ik dan ook wel eventjes hoog op scoren. Wie verzint dat nou, een tentamen in tweeen splitsen. En ik wil de antwoorden van vandaag online .
Oud 04-06-2007, 20:17
Heksjuh
Heksjuh is offline
Zijn er hier mensen met een Nintendo DS? Ik twijfel of ik he zal kopen of niet. Speelt het een beetje met zo'n touchscreen?
Oud 04-06-2007, 20:23
Verwijderd
Jaaaaaaa! Mijn kat is er weeer!!!

*springt*

Hoihoi
Oud 04-06-2007, 20:56
Verwijderd
ik weet t ammel niet meer, echt niet. r. meldt ff dat hij niet meer verliefd is, maar me wel ziet als veel meer als een goede vriendin.. en wat ik zelf voel? geen idee, ik kom niet wijs uit mn zelf.. gdv, kutgevoel
Oud 04-06-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 04-06-2007 @ 18:04 :
Het komt steeds dichterbij, ik vind het echt spannend. Maar niet leuk, ik wil mezelf niet op tv zien. Ik heb geen zin om te koken. Vraag me af hoe het met D. is, zal wel klote zijn.
Oh, was het dat programma op BNN? Ik zat het toevallig te kijken en tegelijkertijd hier te lezen.. wie ben jij dan?
Oud 04-06-2007, 21:29
rare kwast
rare kwast is offline
heel t ljh forum aan t kijken geweest naar ned 3?
vond het 'mooi' om te zien hoe zoiets in zn werk gaat.

miste alleen de pornoplint in de kamers.. grin
Oud 04-06-2007, 21:30
Nijn*
Nijn* is offline
Heb net afkicken gekeken, en weet nu wie J. is en hoe Redhair er in het echt uit ziet enzo Hoe reageerde iedereen bij jou Redhair? (vrienden/familie)
Oud 04-06-2007, 21:31
rare kwast
rare kwast is offline
JA MAAAAAAAAMMMM nu weet ik t wel
ik ben vet, t blubbert.
ik ben niets waard en lui

Oud 04-06-2007, 21:33
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-06-2007 @ 22:30 :
Heb net afkicken gekeken, en weet nu wie J. is en hoe Redhair er in het echt uit ziet enzo Hoe reageerde iedereen bij jou Redhair? (vrienden/familie)
Iedereen hier noemt hem nog steeds J. terwijl heel Nederland ondertussen weet hoe ie echt heet
Oud 04-06-2007, 21:34
Tink*
Tink* is offline
Hehe ik zag het ook. Grappig om er nu een beeld bij te hebben.
Oud 04-06-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-06-2007 @ 22:31 :
JA MAAAAAAAAMMMM nu weet ik t wel
ik ben vet, t blubbert.
ik ben niets waard en lui

en dat is niet waar! heb vertrouwen in je eigen knuffel
Oud 04-06-2007, 21:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-06-2007 @ 22:30 :
Het ging voor mij te snel om Redhair te herkennen, was nog bezig om te ontdekken wie J was... was het dat meisje met rood haar?
Oud 04-06-2007, 21:37
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-06-2007 @ 22:35 :
Het ging voor mij te snel om Redhair te herkennen, was nog bezig om te ontdekken wie J was... was het dat meisje met rood haar?
Ja met een bruin vest met witte stipjes aan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten