Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2007, 23:30
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sade schreef op 21-06-2007 @ 00:30 :
Het feit dat Wolter m'n sexually frustrated homie is, maakt hem nog niet mijn type
Je bent gefrustreerd of je bent het niet
Advertentie
Oud 20-06-2007, 23:37
Sade
Sade is offline
Citaat:
Estar schreef op 21-06-2007 @ 00:30 :
Je bent gefrustreerd of je bent het niet
Touché
Oud 20-06-2007, 23:41
WolterB
WolterB is offline
omg
Oud 20-06-2007, 23:51
__
__ is offline
Citaat:
igfy schreef op 20-06-2007 @ 22:16 :
Nou ik probeer het zo te zien: als ik net doe alsof het uit is, ga ik proberen alle herinneringen die nu te pijnlijk zijn een beetje te verstoppen en zoveel mogelijk contact met anderen te hebben en als hij me dan nog leuk vindt als ik weer terug ben (ja we lopen elkaar deze zomer nogal mis qua vakantie), dan is dat heel mooi meegenomen en ben ik mezelf kennende ook nog verliefd op hem. Zo niet, dan ben ik in ieder geval redelijk over hem heen gekomen. niet dat ik nu dingen met andere jongens ga doen ofzo en me als single ga gedragen, maar het is meer een gevoelsmatig iets...
let me get this straight: je vriend en jij hebben jullie vakanties een beetje ongemakkelijk gepland zodat jullie mekaar 2 maanden mislopen, en dan ga jij doen alsof het uit is? ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar eh, ja toch niet helemaal.
Oud 21-06-2007, 00:32
igfy
igfy is offline
Citaat:
__ schreef op 21-06-2007 @ 00:51 :
let me get this straight: je vriend en jij hebben jullie vakanties een beetje ongemakkelijk gepland zodat jullie mekaar 2 maanden mislopen, en dan ga jij doen alsof het uit is? ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar eh, ja toch niet helemaal.
ehm.. ja misschien zoiets... ik weet het eigenlijk ook niet, het is meer dat we nog niet eens twee maanden iets met elkaar hebben en het dus misschien moeilijk is om te zeggen dat we elkaar nog steeds lief vinden enzo na die tijd. het klinkt eigenlijk ook wel belachelijk, maar ik heb zoiets van dat ik er voor mijn gevoel rekening mee moet houden, omdat ik anders misschien dingen ga idealiseren ofzo... nouja ik ben moe dus ik ga slapen...
Oud 21-06-2007, 01:13
Verwijderd
ja ok nou ben ik helemaaaaaaaal in de war. jemig, 't moet niet gekker worden.
Oud 21-06-2007, 07:42
stout!
stout! is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 21-06-2007 @ 02:13 :
ja ok nou ben ik helemaaaaaaaal in de war. jemig, 't moet niet gekker worden.
Je moet dingen een beetje uitleggen, anders word ik te nieuwsgierig
Oud 21-06-2007, 08:09
Verwijderd
Oh nee, nee, nee. Au. Het ging toch beter? Ik vond van wel, maar hij dus van niet. Gisteravond begon ie er over dat ie t toch niet helemaal wist. Hij vond het de laatste tijd goed gaan voor mij, voor hem maar niet voor ons. Dat we uit elkaar groeien.
Fuck zeg, maak het dan twee week geleden uit, niet nu. Niet nu ik weer verliefd op je ben, niet nu ik niets liever wil dan dat jij bij mij blijft, niet nu ik dacht dat we weer wij waren.
En nu weet ik het niet? Hij ging weg vanochtend en ik deed mn best niet te huilen. Ik geloof dat we gister iets hebben afgesproken als 'denk er over na en laat me weten als je er uit bent', maar ik weet het niet zeker, dus ik ga maar even geen contact zoeken.
En ondertussen moet ik maar doorgaan. Zo werken waar ongetwijfeld iedereen gaat vragen hoe het is, ik hoop dat 'goed hoor' genoeg is. En dan lekker leren voor mn tentamens, oh ja, dat zal lekker gaan. Niet dus.
Oud 21-06-2007, 08:59
farai
farai is offline
damn ik wil 'm zo graag enkele dingetjes laten zien maar hij heeft geen tijd. mja, komt wel
Oud 21-06-2007, 10:38
I C U
I C U is offline
Ik ben een aantal dagen niet geweest, en ik mis weer ik weet niet hoeveel berichtjes... Anyway...

Maandag heeft ie het uitgemaakt. Of nou ja... We hebben het gesprek gehad dat ertoe heeft geleid dat het uit is. Ik wist al dat het uit zou zijn. Bah. Het voelt echt zo raar, ik mis hem gewoon. Het idee dat ik hem niet meer zal zoenen, dingen met hem zal doen, niet meer naast hem wakker worden... Niet samen op vakantie, niet samen... Ach weet ik veel, ik mis hem.

Het komt erop neer dat hij op dit moment meer bezig wil zijn met zichzelf en alleen rekening wil houden met zichzelf. Natuurlijk is het wat minder cru dan dat, maar het gevoel is gewoon weg.

Ik mis hem. Ja.

Maar iedereen is superlief en ik heb genoeg afleiding enzo. Dus dat scheelt.
Oud 21-06-2007, 11:16
Jones
Perfect.
Oud 21-06-2007, 11:33
Verwijderd
@ I C U; sterkte.. Fijn dat je lieve vrienden hebt!

OT: Goed! Ga straks weer naar hem toe en ik heb al enorm veel zin in het weekend
Oud 21-06-2007, 11:52
Li
Li is offline
Heel goed, samen gisteravond pizza gegeten bij mij in bed en romantische komedies gekeken En vanochtend lekker rustig wakker geworden en hem slaperig gedag gekust en weer terug mn bed ingegaan
Oud 21-06-2007, 12:46
Verwijderd
ICU Sterkte! Ik hoop zo dat ik straks niet zo'n zelfde bericht hoef te typen..
Oud 21-06-2007, 12:48
I C U
I C U is offline
Oh en dan is er nog een collega met wie het gewoon klikt, of iig, ik denk dat het klikt en ik droomde vannacht over 'm, hij had echt een supergaaf apartement en we sliepen heel lief naast elkaar (alleen maar slapen) en... Argh. Timing is everything, toch? Nou ja, we zien het wel.

En ik ben verslaafd aan Friends en het is zelfs zo erg dat ik gewoon dingen in het leven relateer aan Friends en... Pfff.

En misschien ook een beetje sexually frustrated. Jeej! Er is hier een club voor, toch?
Oud 21-06-2007, 12:49
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ave schreef op 21-06-2007 @ 13:46 :
ICU Sterkte! Ik hoop zo dat ik straks niet zo'n zelfde bericht hoef te typen..
Meid, ik hoop voor je van niet Anders kunnen we er samen over praten, snappen we elkaar enzo. Dat is ook wel fijn

Good luck!
Oud 21-06-2007, 13:24
Verwijderd
<3 Bijna zeven maanden bij elkaar en over twee weken lekker naar Brussel samen
Oud 21-06-2007, 13:26
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Hij heeft de laatste weken super veel moeite gedaan om zijn vakantie te verzetten (vrije weken van het werk) zodat we toch nog samen 7 dagen op vakantie kunnen....
De andere 5 weken van mijn schoolvakantie ben ik namelijk met scouting weg...

Ik ga hem zo missen.... Gelukkig komt hij volgende week de hele week bij mij slapen/wonen... en dan ben ik lang weg... en dan gaan we samen weg, en dan ben ik weer lang weg... en dan moet hij alweer werken

OMG hij heeft alweer zijn vieze kleren hier laten slingeren..... Kan zijn moeder die niet wassen Hahah, ik vind het leuk om soms wat van hem mee te wassen... maar als ik dan een smsje krijg waarin hij nog ff snel toevoegd "heb trouwens nog mijn kleren bij jou laten liggen. Mja is niet erg, heb je weer wat te wassen:-)" joepie
Oud 21-06-2007, 13:27
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik zit echt al de hele dag te duimen voor em. Hij heeft zo'n toelatingsdag voor de kunstacademie in Breda.
Oud 21-06-2007, 13:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
I C U schreef op 21-06-2007 @ 13:48 :
En misschien ook een beetje sexually frustrated. Jeej! Er is hier een club voor, toch?
Ja, die club is er sinds vannacht

Heel veel sterkte

OT: Vage dromen die de rest van de dag in je hoofd door blijven spelen, zo hoog was mn koorts vannacht toch niet?
Oud 21-06-2007, 13:29
Nuck
Nuck is offline
Volgende week de hele week samen UB-en en samen slapen, kan niet beter
Oud 21-06-2007, 13:37
I C U
I C U is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-06-2007 @ 14:28 :

Heel veel sterkte

OT: Vage dromen die de rest van de dag in je hoofd door blijven spelen, zo hoog was mn koorts vannacht toch niet?
Sexually frustrated?

Dank je
Oud 21-06-2007, 13:49
Lyne
Lyne is offline
Ik wil weer iemand leuk vinden.
Oud 21-06-2007, 13:58
Sade
Sade is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-06-2007 @ 14:28 :
we vragen wel inschrijfgeld
Oud 21-06-2007, 14:14
zeep007
zeep007 is offline
ai ai ai ik droomde dat ik verliefd was op een ander en dat ik toen heel bewust de keuze maakte om voor de ander te gaan!

Dit spookt nu al de hele dag door mijn hoofd

ps. droomjongen was wel heeeeeel mooi

Anywho, tijd voor relatieverbetering dus. Morgen gaan we samen badderen en ying yangen.
Oud 21-06-2007, 14:16
Sade
Sade is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 21-06-2007 @ 15:14 :
ying yangen.
Say what?
Oud 21-06-2007, 14:33
Verwijderd
Aaah, hij is goed afgericht. Dan voel ik me kut en snuffig (moe + zere rug, grom) en dan gaat hij lieve dingen zeggen en knuffelen en kusjes geven. Nou ja en tussendoor klimmen, maar toch. Lieflieflief. En nu heb ik zin om met hem op de bank te hangen maar ik moet nog 3 uur werken en daarna met vriendinnen dingen doen en ik zie hem pas morgenavond weer geloof ik. Nou ja, dan ook lekker een weekend samen.
Oud 21-06-2007, 15:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
I C U schreef op 21-06-2007 @ 11:38 :
Ik ben een aantal dagen niet geweest, en ik mis weer ik weet niet hoeveel berichtjes... Anyway...

Maandag heeft ie het uitgemaakt. Of nou ja... We hebben het gesprek gehad dat ertoe heeft geleid dat het uit is. Ik wist al dat het uit zou zijn. Bah. Het voelt echt zo raar, ik mis hem gewoon. Het idee dat ik hem niet meer zal zoenen, dingen met hem zal doen, niet meer naast hem wakker worden... Niet samen op vakantie, niet samen... Ach weet ik veel, ik mis hem.

Het komt erop neer dat hij op dit moment meer bezig wil zijn met zichzelf en alleen rekening wil houden met zichzelf. Natuurlijk is het wat minder cru dan dat, maar het gevoel is gewoon weg.

Ik mis hem. Ja.

Ik vreesde het al, toen we sinds maandag niets meer van je hoorden *knuffel* Stom hoor, dat het uit is
Oud 21-06-2007, 15:18
Verwijderd
Nu heb ik hem een smsje gestuur (uit mezelf, ik ga vooruit!) en vraag ik me meteen weer af of ik daar goed aan heb gedaan, of er niks stoms in stond, of ik er wel naar had moeten vragen of ie nog boos was. Damn, als mensen mij in een woord moeten omschrijven is het meestal ''zelfverzekerd'' en nu ben ik gewoon de onzekerheid zelve, waar is dat goed voor?
Vanacht was leuk, toneelmensen zijn leuk, feestjes zijn leuk, feestjes met alleen maar toneelmensen zijn het leukst. <3 Alleen stom dat F nu net weer in Nijmegen gaat wonen, ik leerde dr net wat beter kennen en ze had best een vriendin kunnen worden.
Oud 21-06-2007, 15:26
Verwijderd
pff zegt die sukkel dat ie me wel wil zien vanavond of morgenavond, maar of ik dat wel wil. Aargh het probleem is toch niet wat ik wil? Het probleem is wat hij wil. Of beter gezegd niet wil.
En ik wil dat hij gewoon nu maar even kiest ofzo, maar ik ben te ongeduldig eh. Maar toch, ik ben zo slecht in wachten. En ergens hoop ik dat hij het uitmaakt, want dan heb ik zekerheid, want als hij nu zegt dat hij toch voor me gaat, misschien is dat dan morgen weer anders? Maar goed, ik ben een beetje een controlfreak soms en als dat in dit geval ertoe leidt dat hij dan bij me weg gaat, moet ik misschien maar even rustig aan doen. Maar niet te lang, want ik ben niets waard zo. Ik heb gewoon nog niets geleerd vandaag, omdat mijn hoofd echt ergens anders is dan hier.

En ik luister teveel zielige liedjes (maria mena - sorry)..
Oud 21-06-2007, 15:52
Mooneh
Mooneh is offline
Ik voel me een beetje afgewezen wat betreft mijn relatie.
Oud 21-06-2007, 16:29
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
I C U schreef op 21-06-2007 @ 11:38 :

Ik mis hem. Ja.

Naja, je weet het, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt dus had eigenlijk niets anders verwacht...anyway sterkte ermee!
Oud 21-06-2007, 16:40
I C U
I C U is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 21-06-2007 @ 17:29 :
Naja, je weet het, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt dus had eigenlijk niets anders verwacht...anyway sterkte ermee!
Gek genoeg verwacht je altijd dat het bij jezelf anders loopt Ach, ik had het aan kunnen zien komen. Maar ja. Bedankt iig

@ Vogelvrij: Dank je Enne, ik pm je snel!
Oud 21-06-2007, 16:44
Verwijderd
Knuffel & sterkte @ I C U, gedumpt worden is zo klote enzo

En ik heb vandaag echt een low point bereikt. Nooit gedacht dat ik me zó slecht kon voelen. Het is een beetje de optelsom van de afgelopen weken/maanden, maar ik kan het even niet meer handelen.
Oud 21-06-2007, 17:11
tuttebel
tuttebel is offline
ik wil eigenlijk weer een relatie, het gevoel van iemand hebben die aan je denkt en jij aan hem en het fijne samenzijn met kusjes en gekroel en samen iets zijn. maar ik ben er nog niet klaar voor denk ik.
en ik heb ook niemand waarmee k dat zou willen tot nu toe.
Oud 21-06-2007, 17:28
Verwijderd
Sterkte trouwens Ave en ICU!

OT: vanavond eten met vriendinnetjes, leuk! Maar sommige andere vriendinnen kunnen soms zó moeilijk doen, grmm. Misschien gaan we ondertussen wel een beetje te veel als zussen met elkaar om, want na een tijdje ben ik het zat en wil ik 'r echt even niet zien, niet omdat ze nou zo vervelend is maar omdat ik dan te veel ervan heb gehad
Oud 21-06-2007, 19:39
Verwijderd
Morgen! <3
Oud 21-06-2007, 19:51
Verwijderd
Met vriend is alles als altijd

En ik vind mijn collega's zo superfijn.
Oud 21-06-2007, 21:28
Halflight
Halflight is offline
Er gebeurt niks leuks tussen ons uhuh Morgenavond feestje, maar zien maar zien.

M'n collega stalkte me gisteren, tien gemiste oproepen. Vanmiddag de stad met dr in geweest en ja, ze is ook wel gezellig dus ik moet niet zo trippen. Zaterdagavond bij dr eten.

Gisteravond feestje vrienden en het was echt zo gezellig. Morgenavond met ze eten en daarna feest en ik heb er super veel zin ine n het wordt bijzzzzonder gezellig hoop ik

Oh en de lang gesproken vriendin weer gezien dinsdagavond, ouderwets gezellig, altijd goed, woeh dus
Oud 21-06-2007, 22:03
Verwijderd
ik weet niet wat ik moet doen, ik vertrouw m wel maar hij is nou een week samen met een engelse collega van m, hij "moet" haar namens zn werk het land enzo laten zien en hij was t hele weekend al ijverig aan t opruimen, dat is geen probleem maar ik zag afgelopen woensdag dus een smsje die ie van haar had gekregen toevallig en toen werd ik pissig want er stonden allemaal dingen in van dat ze van m hield enzo, en ik ben zo bang dat ik m kwijt raak, en hij zei dat ik me niet aan moest stellen en niet zo jaloers moest zijn maar hallo, hoe kan ik er nou gerust op zijn als zon iemand een week samen is met mijn vriendje en t gaat al niet helemaal geweldig tussen ons en ik word gek hier want hij is ook totaal niet aanspreekbaar op geen enkele manier dus ik moet gewoon afwachten en hij was ook naar engeland en wat als ie die hele week met haar heeft doorgebracht, ik ben zo bang dat een collega van me gelijk krijgt die zei: hij ligt met een ander wijf te douwen.. dit is echt een gaar zeikstuk geworden maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee aanmoet aangezien die kut smsjes van haar die ze m dus blijkbaar de hele tijd stuurt
Oud 21-06-2007, 22:35
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
HvJ schreef op 20-06-2007 @ 22:12 :
Asje.

Overigens geldt voor mij hetzelfde als voor Morgan. Er bestaat een verschil tussen ambitieus en heel-ambitieus, en in het laatste geval zal het voor mij persoonlijk inderdaad einde verhaal zijn. Zeker als blijkt dat meneer niet bereid is om eveneens parttime te gaan werken, net zoals mij, zodra er kinderen zijn... Dan pak ik zonder enige twijfel mijn spullen, bijvoorbeeld.

serieus? de man moet part-time werken als je kinderen hebt? hehe, dan ben ik toch nog wat traditioneeler/ouderwets ingesteld aangezien ik niet vind dat de man de huisvader moet zijn (wat niet hetzelfde is als verwachten dat zijn vrouw alles zal doen voor hem)

ik zou het trouwens uitmaken als hij niet ambiteus was
Oud 21-06-2007, 22:43
__
__ is offline
Citaat:
koekjes schreef op 21-06-2007 @ 23:03 :
ik weet niet wat ik moet doen, ik vertrouw m wel maar hij is nou een week samen met een engelse collega van m, hij "moet" haar namens zn werk het land enzo laten zien en hij was t hele weekend al ijverig aan t opruimen, dat is geen probleem maar ik zag afgelopen woensdag dus een smsje die ie van haar had gekregen toevallig en toen werd ik pissig want er stonden allemaal dingen in van dat ze van m hield enzo, en ik ben zo bang dat ik m kwijt raak, en hij zei dat ik me niet aan moest stellen en niet zo jaloers moest zijn maar hallo, hoe kan ik er nou gerust op zijn als zon iemand een week samen is met mijn vriendje en t gaat al niet helemaal geweldig tussen ons en ik word gek hier want hij is ook totaal niet aanspreekbaar op geen enkele manier dus ik moet gewoon afwachten en hij was ook naar engeland en wat als ie die hele week met haar heeft doorgebracht, ik ben zo bang dat een collega van me gelijk krijgt die zei: hij ligt met een ander wijf te douwen.. dit is echt een gaar zeikstuk geworden maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee aanmoet aangezien die kut smsjes van haar die ze m dus blijkbaar de hele tijd stuurt
wat een kutsituatie, ik vind eigenlijk wel dat je vriendje je wat beter mag proberen gerust te stellen. het een week lang rondhangen met een vrouwelijke college, oké, maar als zij dat soort smsjes stuurt.. en als het dan ook nog eens niet echt goed tussen jullie gaat, nou dan zou ik me behoorlijk zorgen maken. ik zou zeggen, zorg ervoor dat ie op de een of andere manier aanspreekbaar wordt want dit schiet ook niet op zo. of is t nog maar 1 dagje? nouja either way, succes ermee en ik hoop dat t allemaaal goedkomt

en sterkte Ava en ICU.
en on topic, niks nieuws, heb hem al een paar dagen niet gezien.
Oud 21-06-2007, 23:49
Verwijderd
Ik heb gewoon nog steeds geen antwoord gekregen.
Oud 22-06-2007, 01:26
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 21-06-2007 @ 08:42 :
Je moet dingen een beetje uitleggen, anders word ik te nieuwsgierig
Mannen. Een heleboel. 't Vliegt me om de oren en huuuu ik weet niet zo goed hoe het aan te pakken. Wat ik wel weet is dat er meer dan vriendschap niet in zit bij mij und der ex. En daar begin ik wel vrede mee te krijgen.

Nou ja we zien wel. Zondag met een jongen naar Parkpop en volgende week met een excollega het terras op. Ik ga sowieso niet mezelf anders voordoen dat dat ik ben en hoe ik me voel en ik ga zeker geen verwachtingen scheppen, want ik ben zo labiel als een koekjestrommel na al dat gedoe van de laatste maanden.
Oud 22-06-2007, 08:37
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
vedetje schreef op 21-06-2007 @ 23:35 :
serieus? de man moet part-time werken als je kinderen hebt? hehe, dan ben ik toch nog wat traditioneeler/ouderwets ingesteld aangezien ik niet vind dat de man de huisvader moet zijn (wat niet hetzelfde is als verwachten dat zijn vrouw alles zal doen voor hem)

Oh, t lijkt me heerlijk om 'later als ik groot en afgestudeerd ben' niet voltijd te gaan werken, zodat ik tijd heb voor opvoeden van mn kinderen.
Is absoluut geen gebrek aan ambitie maar meer een ideaalbeeld van hoe ik de opvoeding van mn kinderen later zie.

Huisvader is misschien een beetje teveel van het goede, maar een evenredige werk/opvoedingsverdeling vind ik erg belangrijk.
Oud 22-06-2007, 09:02
Nebel
Nebel is offline
Met hem; helemaal geweldig <3... het voelt allemaal zo fijn en ik raak er ook steeds meer van overtuigd dat we echt bij elkaar passen En iedereen reageert positief, dat had ik niet verwacht

En verder een beetje klote. Morgen weer bij E. op bezoek, nu niet meer thuis, maar in het ziekenhuis. Ik heb haar 1,5 week niet gezien en ik voel me er vreselijk schuldig over. Ik weet gewoon niet wat ik tegen haar moet zeggen En ik ben te bang om vaak langs te komen
Oud 22-06-2007, 09:15
Verwijderd
Citaat:

Nee, sámen parttime werken. Waarom zou ik alleen parttime gaan werken en hij fulltime? Als hij zo graag kinderen wil, mag hij er ook wel iets voor 'opgeven'. En daar komt nog bij dat ik het belangrijk vind dat hij óók genoeg van het opgroeien van zijn kinderen meekrijgt en de kinderen tijdens het opgroeien van hem.

Maar ik weet niet zo goed hoe dat in 'normale' gezinnen gaat... mijn ouders hebben altijd een zaak aan huis gehad en waren er dus allebei altijd wel. En de kans bestaat dat ik later gemakkelijk thuis kan werken en vriendlief niet (patiënten mee naar huis nemen is toch wat minder gemakkelijk dan teksten/boeken), dus op die manier vind ik het niet erg om vaker thuis te zijn. Ik wil alleen dat het gelijk op gaat. Allebei 4 dagen in de week werken ofzo.

OT: volgens mij kunnen we morgenvroeg samen heel lang in bed liggen, woehoei!
Oud 22-06-2007, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 22-06-2007 @ 10:02 :
En verder een beetje klote. Morgen weer bij E. op bezoek, nu niet meer thuis, maar in het ziekenhuis. Ik heb haar 1,5 week niet gezien en ik voel me er vreselijk schuldig over. Ik weet gewoon niet wat ik tegen haar moet zeggen En ik ben te bang om vaak langs te komen
Oh, mee oppassen hoor. Het ergste van langdurig ziek zijn is volgens mij dat langzaamaan iedereen je in de steek laat, vaak uit angst of onzekerheid. Je kunt toch tegen haar zéggen dat je niet goed weet wat je moet zeggen en dat je een beetje bang bent om langs te komen? Dan kan zij je geruststellen en je waarschijnlijk vertellen dat ze wil dat je gewoon normáál doet, vertelt van wat je meemaakt en goede gesprekken voert enzo. Het heeft toch helemaal geen zin om daar bang ovor te zijn?
Oud 22-06-2007, 09:31
Verwijderd
Alles gaat geweldig! En en en ik mag door naar het afstudeergesprek en ik ben er nu voor 80 % zeker van dat ik gewoon ga afstuderen in juli
Hij komt vanavond en dan gaan we al een beetje feest vieren en ik heb er zin in. Hij is lief! Nu alleen nog aan mijn ouders vertellen dat alles voor de vakantie al geregeld is
Oud 22-06-2007, 09:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:

Ja, dat moet hij. En dat heeft er o.a. alles mee te maken dat ik mijn kinderen NOOIT naar een kinderdagverblijf zal sturen. Ik hecht persoonlijk erg veel waarde aan mijn eigen ambities, en als hij eveneens succesvol is dan lukt hem dat ook heus wel in 3 a 4 dagen in de week, daar hoeft hij echt niet fulltime voor te gaan werken. Je kiest samen voor kinderen, en dan zorg je er ook samen voor. Wat dat betreft ben ik misschien juist wel iets traditioneler aangelegd dan de huidige generatie ouders, die het doodnormaal lijkt te vinden om hun kindjes te dumpen bij een stel tuthola's in een kinderdagverblijf. Met als gevolg dat de ouders alleen in het weekend gelegenheid kunnen vinden om ZELF voor hun kinderen te zorgen.

Ik heb zo mijn principes, in ieder geval

Regels voor berichten