Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Nou, voor de mensen die het zich nog herinneren. mijn rechterarm is nu al een tijdje af.
http://photos-931.ll.facebook.com/ph...93638_2797.jpg

there you go. 13 hours.
heel tof
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2008, 08:43
Piercing2008
Piercing2008 is offline
Citaat:
Nou, voor de mensen die het zich nog herinneren. mijn rechterarm is nu al een tijdje af.
http://photos-931.ll.facebook.com/ph...93638_2797.jpg

there you go. 13 hours.
Heel erg mooi!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 23:15
Lynne
Lynne is offline
Ik wil volgende week nou eindelijk na weetikveelhoelang al zo'n ding willen, een lippiercing laten zetten, links onder

Weet iemand een goeie shop in Nijmegen? Ik heb mn piercings bovenin mn oor bij de Lellebel laten doen, doen die ook lippiercings?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 16:39
mandi
mandi is offline

ja sorry voor het vreselijke watermerk.
nieuw!
Oud 11-01-2008, 17:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Wat een kutwatermerk, die twee zwaluwen.

Je Mandy tattoo is wel vet, hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 09:28
Krynn
Krynn is offline
Vind ze lief
Oud 12-01-2008, 10:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
goh een schipper.
Oud 12-01-2008, 11:01
vixen
vixen is offline
Citaat:
Ik wil volgende week nou eindelijk na weetikveelhoelang al zo'n ding willen, een lippiercing laten zetten, links onder

Weet iemand een goeie shop in Nijmegen? Ik heb mn piercings bovenin mn oor bij de Lellebel laten doen, doen die ook lippiercings?
ik hoorde dat skinamatic (skinomatic?) erg goed was. Zit in de straat van de bijstand, volgens mijn tweede van welderenstraat.

Gisteren heb ik na 5 jaar mijn lippiercing eruit gehaald. Mijn ouders zullen eindelijk blij met me zijn.
Oud 12-01-2008, 11:28
Lynne
Lynne is offline
Dankje! Dan ga ik daar na het weekend zsm heen ^_^
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 15:54
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ja sorry voor het vreselijke watermerk.
nieuw!
Wel typisch een gerrit zwaluw maar op zich best lief. Ik vind ze wel ietwat groot. En is het nou sepia kleurig? Of gewoon zwart. En dr komt nog kleur in of niet?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 17:11
Verwijderd
Goede zwaluwen, netjes gezet, goede lijnen. Niets te klagen dacht ik zo. Ze zijn wel erg groot voor die plek, te groot naar mijn mening. Want het gaat nu lastig worden als e er ooit nog wat tussen wil zetten zonder dat het een priegel boel wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 10:48
Verwijderd
Aaah tatoeage-kriebels.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:32
Bertje B.
Bertje B. is offline
Over een klein jaar wil ik een redelijk dikke, grote tattoeage op me linkerborst zetten. Nou sta ik wel achter me keuze, maar ik wil ook nog wel een fatsoenlijk beroep hebben later. En aangezien ik Accountancy/Bedrijfseconomie/Fiscale Economie ga studeren, vraag ik me af of je daar op een manier last van zou kunnen ondervinden? Bijvoorbeeld dat je het door een wit overhemd heen ziet, je niet aangenomen wordt of wat dan ook. Iemand ervaringen hiermee?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dan doe je toch een t-shirt aan onder je blouse?
Oud 14-01-2008, 20:45
Lynne
Lynne is offline
Morgen lip piercing laten zetten. Heb alleen niemand wiens hand ik kan vermorzelen als ze dat ding erin zetten.

Meh, despite that kan ik echt niet wachten!!
Oud 15-01-2008, 12:46
Lynne
Lynne is offline
Tadaaaa!

En het deed niet eens veel pijn ofzo. Viel me echt heel erg mee.

Whiihoeh *blij*

Laatst gewijzigd op 15-01-2008 om 15:43.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 20:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Over een klein jaar wil ik een redelijk dikke, grote tattoeage op me linkerborst zetten. Nou sta ik wel achter me keuze, maar ik wil ook nog wel een fatsoenlijk beroep hebben later. En aangezien ik Accountancy/Bedrijfseconomie/Fiscale Economie ga studeren, vraag ik me af of je daar op een manier last van zou kunnen ondervinden? Bijvoorbeeld dat je het door een wit overhemd heen ziet, je niet aangenomen wordt of wat dan ook. Iemand ervaringen hiermee?
Zeg gewoon dat het een moedervlek is .
Maar serieus, ik kan me niet voorstellen dat een tattoo op die plek van invloed kan zijn bij dergelijke banen.
Oud 16-01-2008, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Zeg gewoon dat het een moedervlek is .
Maar serieus, ik kan me niet voorstellen dat een tattoo op die plek van invloed kan zijn bij dergelijke banen.
Ik moet er ook rekening mee houden: voor mijn werk bij Defensie, mag ik wel tattoo's hebben, maar zeker niet zichtbaar, en eigenlijk ook niet als ze doorschijnen.

Dus op mijn bovenarmen mag, maar ze schijnen door de overhemdstof heen, dus moet ik ook in de zomer een t-shirt onder mijn overhemd. Dat is toch behoorlijk warm.

Dus denk ook eens na over eventuele andere plekken op je lichaam waar je een tattoo zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 09:26
llell
llell is offline
of je gaat aan de tattoo camo
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 18:18
Verwijderd
coverstick dus
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 21:01
Verwijderd
ghettochick
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 21:42
metallica
metallica is offline
Citaat:
kheb paar vraagjes :
- kan je je laten verdoven op die bepaalde plek om je te tattoeren?
-De zangeres Eve heeft een tattoo op haar borsten (twee pootjes) hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?
-nog ideetjes welke figuren of tekst je op je borsten kan zetten (een vriendin wil ook eene zetten daar maar geen pootjes )

help plzzz xx danku
- Damn, natuurlijk niet, als je getatoeeerd wil worden moet je de eventuele pijn maar voor lief nemen
- Ik raad je aan om net als je vriendin iets originelers uit te zoeken, maar dat is mijn mening...
- Ik heb daarnaast om de een of andere reden zo'n donkerbruin vermoeden dat je er spijt van gaat krijgen, dus ik zou sowieso nog maar even wachten
Oud 16-01-2008, 23:18
Dolores
Dolores is offline
Hmz ik wil een vierde gaatje onderin m'n oor, maar die wouden ze bij de juwelier niet schieten omdat dat door m'n kraakbeen heen gaat.. Maar moet ik voor die gaatjes echt naar een piercer dan? Dat lijkt me zo overdreven, ik bedoel, het is gewoon onderin m'n oor.. Gewoon boven die onderste drie: http://img.photobucket.com/albums/v2...e/d02d2684.jpg Die bovenin heb ik wel laten piercen btw. Maar toch, hmz. Als ik ze laat piercen kost dat zeker heel veel geld? In vergelijking met laten schieten dan. Blegh, stom gedoe, ik wil gewoon die gaatjes hebben. Volgens die vrouw van de juwelier kan ik die nergens laten schieten "want dat mag niet", maar ik vond haar zo'n chagrijn dat ik niet verder heb gevraagd. Dus eh, what to do?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Hmz ik wil een vierde gaatje onderin m'n oor, maar die wouden ze bij de juwelier niet schieten omdat dat door m'n kraakbeen heen gaat.. Maar moet ik voor die gaatjes echt naar een piercer dan? Dat lijkt me zo overdreven, ik bedoel, het is gewoon onderin m'n oor.. Gewoon boven die onderste drie: http://img.photobucket.com/albums/v2...e/d02d2684.jpg Die bovenin heb ik wel laten piercen btw. Maar toch, hmz. Als ik ze laat piercen kost dat zeker heel veel geld? In vergelijking met laten schieten dan. Blegh, stom gedoe, ik wil gewoon die gaatjes hebben. Volgens die vrouw van de juwelier kan ik die nergens laten schieten "want dat mag niet", maar ik vond haar zo'n chagrijn dat ik niet verder heb gevraagd. Dus eh, what to do?
of je gaat naar een pauperjuwelier die het wel schiet en hoopt dat je geen bloemkooloor oid krijgt of je laat t piercen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 07:38
Verwijderd
Citaat:
- Damn, natuurlijk niet, als je getatoeeerd wil worden moet je de eventuele pijn maar voor lief nemen
- Ik raad je aan om net als je vriendin iets originelers uit te zoeken, maar dat is mijn mening...
- Ik heb daarnaast om de een of andere reden zo'n donkerbruin vermoeden dat je er spijt van gaat krijgen, dus ik zou sowieso nog maar even wachten
qft

1) verdoving is iets dat je bij de tandarts laat doen als je een tand laat trekken of ontzenuwen, een tattoo laten zetten maar dan wel verdoofd willen worden is gewoon ronduit debiel. het doet niet eens pijn (ok goed, op je borsten waarschijnlijk iets meer dan ergens anders, maargoed, als je zo stoer wil zijn dat je een tattoo laat zetten moet je ook maar zo stoer zijn om geen verdoving te willen).
2) geen idee wat het kost, maar pootjes op je tieten is al even lame als zo'n gatgewei dat elke zestienjarige tegenwoordig persé wil.
3) doe het gewoon niet. echt, doe jezelf een plezier. je krijgt er gegarandeerd spijt van. geldt ook voor je vriendin.

(ik kom normaal nooit in dit topic, maar via de link in je oorspronkelijke topic ben ik spe-ci-aal naar hier gekomen om deze post te zetten.)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 17:59
EvilConduct
EvilConduct is offline
Het doet niet eens pijn? Zeg dat maar tegen mijn ellebogen, hals/schouders, borst en buik!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 18:00
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
-nog ideetjes welke figuren of tekst je op je borsten kan zetten
Ik zou voor tepels gaan.
Oud 17-01-2008, 18:07
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
- kan je je laten verdoven op die bepaalde plek om je te tattoeren?
Niet stoer genoeg voor pijn? Dan ook niet stoer genoeg voor een tattoo. Watje.

Citaat:
-De zangeres Eve heeft een tattoo op haar borsten (twee pootjes) hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?
De tattoos van iemand anders namaken is een van de grootste "tattoo no-no's"!

Citaat:
-nog ideetjes welke figuren of tekst je op je borsten kan zetten (een vriendin wil ook eene zetten daar maar geen pootjes )
"Ik ben een dom wijf!" misschien?

Ik word echt HE-LE-MAAL kriegel van dit soort vragen! Naar mens.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 18:52
GhettoChick
GhettoChick is offline
fack je bent echt wel een lul
ieder z'n eigen smaak zeker
al eens gekeken naar tattoo tale @ tmf?
Die zei zelf dat er veel zich laten verdoven
en ik wist ni dat een tattoo altijd stoer moest zijn?
debiel
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 19:14
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
fack je bent echt wel een lul
ieder z'n eigen smaak zeker
al eens gekeken naar tattoo tale @ tmf?
Die zei zelf dat er veel zich laten verdoven
en ik wist ni dat een tattoo altijd stoer moest zijn?
debiel
Och ja, ik zeg iig wat veel mensen alleen maar denken.
Smaak? Dat heb jij blijkbaar niet. Daar getuigd je schermnaam al van.
Nee, maar ik had wel kunnen raden dat jij graag TMF kijkt.
Een programma over tattoos op TMF is niet bepaald serieus te nemen. Mensen die een verdoving nemen (wat niet-gediplomeerde - lees: zo'n beetje alle - tattooeerders niet zomaar mogen geven) zouden uberhaupt geen tattoos moeten nemen! De eventuele pijn hoort er bij.
Lastig, he? Begrijpend lezen?
Maar neem vooral een prent boven je kont, op je tiet of op een andere plek. Ik weet zeker dat je er spijt van krijgt. Minder verdien je trouwens niet.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:14
Lolita
Lolita is offline
Pijn hoort bij een tattoo, ik zeg niet dat het geen pijn doet, of dat het allemaal wel mee valt want dat verschilt heel sterk per persoon en plek.
Maar er is wel een soort zalf die een verdovende werking zou hebben, sommige tattoeerders gebruiken die maar lang niet iedereen is overtuigd dat het ook echt werkt. Ik weet wel dat ze het in ziekenhuizen ook gebruiken als een klein kind bijvoorbeeld geprikt moet worden. Dus op die manier is er wel een soort van evrdocing voor tattoo's.
Ik raad je alleen maar aan om te zorgen dat je goed uitgeslapen en fit bent en wat gegeten hebt van te vorden. En de pijn, ach wat is een paar uur pijn voor iets wat de rest van je leven op je lichaam staat.
Oud 17-01-2008, 22:26
metallica
metallica is offline
Een deel van de rozen staat er nu ook op Ik zal binnenkort eens een scherpe foto laten nemen en die posten
Oud 18-01-2008, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Het doet niet eens pijn? Zeg dat maar tegen mijn ellebogen, hals/schouders, borst en buik!
het zijn een heleboel prikjes in je huid, en op den duur begint dat wel vervelend te worden, maar echt pijn vind ik het niet. maar oké, je hebt gelijk, iedereen heeft een andere definitie van pijn.
persoonlijk vind ik hoofdpijn of tandpijn vééééééééél erger, en dat hou je toch ook een paar uurtjes vol voor je naar de pijnstillers grijpt? en bij een tattoo kies je ervoor om een heleboel venijnige prikjes te krijgen in je vel, dus tja, dan vind ik dat je dat maar voor lief moet nemen. maar of je het 'pijn' moet noemen of 'een vervelend gevoel', oké, laat ons het erop houden dat dat een keuze is die je zelf maakt.
IK vind het alleszins geen pijn.
maar jij dus wel.
fine by me
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 14:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Zeker wel pijn. Na 3 uur had ik het helemaal gehad.
Maar ik ben dan ook kleinzerig.
Oud 18-01-2008, 16:40
metallica
metallica is offline
Of het pijn doet ja of nee, ligt aan de plek die je laat tatoeeeren en aan hoe hoog je pijngrens ligt. De een kan gewoon meer hebben dan de ander. En het ligt er natuurlijk aan hoelang je geprikt wordt, na een tijdje wordt het wel gevoelig als er overheen gewreven wordt. Ikzelf vind het zelfs wel een prettig gevoel, maar heb dan ook nog nooit echt zoiets gehad van damn wat doet dit pijn, maarja ieder z'n ding Als je je ontspant en rustig ademhaalt is het iig al stukken minder erg.
Oud 18-01-2008, 17:14
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Ga aan de slag met een naald, aansteker en sterilon.
Oud 18-01-2008, 18:09
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ga aan de slag met een naald, aansteker en sterilon.
Oud 18-01-2008, 20:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hoe kun je me nu aan zoiets beoordelen? je kent me niet eens
je bent pas een belachelijk ventje
tattoo's zyn niet om persé stoer te doen dacht ik (jammer dat je daar geen antwoord op gaf ggg)
er bestaat dus wel degelijk een soort verdoving en er zijn wel een aantal mensen die zoiets nemen
is dat dan zoo erg? ik had echt jouw beledigende mening niet nodig
vraag me af of jy geen tattoo hebt en als je gene hebt wa doej dan op dit topic
Maak het nou niet erger. Je maakt jezelf nogal belachelijk.
Oud 18-01-2008, 23:21
mandi
mandi is offline
Citaat:
Wel typisch een gerrit zwaluw maar op zich best lief. Ik vind ze wel ietwat groot. En is het nou sepia kleurig? Of gewoon zwart. En dr komt nog kleur in of niet?
heel erg typisch inderdaad, maar het sprak me zo aan dat ik het direct wilde. er komt geen kleur meer bij nee, b/w spreekt me meer aan, in ieder geval voor deze plek.

Citaat:
Goede zwaluwen, netjes gezet, goede lijnen. Niets te klagen dacht ik zo. Ze zijn wel erg groot voor die plek, te groot naar mijn mening. Want het gaat nu lastig worden als e er ooit nog wat tussen wil zetten zonder dat het een priegel boel wordt.
haha bijna alle eerste reacties zijn 'oh jee, ze zijn wel groot he.' ;D
nou ja, het was niet de bedoeling dat er nog iets tussen komt.
Oud 19-01-2008, 18:03
Verwijderd
Heb net ook mijn nieuwe tattoo laten zetten. Ben er blij mee... Als ik ooit een photobucketaccount heb, zal ik hem wel eens posten.

Past goed bij de eerste.

En: GEEN verdoving, uiteraard niet: wie mooi wil zijn moet "pijn" lijden
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 18:57
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
En: GEEN verdoving, uiteraard niet: wie mooi wil zijn moet "pijn" lijden
That's the spirit

Al durf ik nog steeds geen nieuwe tepelpiercing te laten zetten, de vorige keer viel zo ontzettend tegen
Oud 20-01-2008, 10:41
Krynn
Krynn is offline
Breek me de bek niet open...schijt ook alweer een tijdje bagger...omdat ik weet dat ik het wel ga doen, uiteindelijk. En dan had ik een datum geprikt en dan werkt de enige piercster die ik m'n tepels toevertrouw weer net niet.
Oud 20-01-2008, 11:41
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
^

Da's klote Ik wacht nog ff tot na de zomer omdat ik wel graag wil zwemmen en het zo fckn lang duurt totdat ze genezen..maar er komt sowieso een tweede, want ik heb nu alleen een verticale en dat ziet er toch wel n beetje raar uit imo.

Al word dat de 3de keer dat ik die plek laat piercen, dus dat word een hel
Oud 20-01-2008, 12:18
llell
llell is offline
de derde keer!? waar bleven ze al die keren?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 13:23
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
De eerste keer viel ik met gym en bleef ie heel lullig achter m'n BH hangen Stukje ingescheurd, heleboel groene smurrie, dus k heb m dr maar uitgehaald..

De tweede keer heb ik m bij een ^&@* piercer laten zetten, horizontaal en verticaal tegelijk. Alleen zaten ze elkaar nogal in de weg dus de een duwde de andere eruit zeg maar. Op een gegeven moment zag het er echt niet meer uit, dus heb ik de horizontale eruit gehaald. Ook gewoon met 2 rechte staafjes laten zetten, als ik wat beter had nagedacht had ik 't eigenlijk wel kunnen weten

De piercer waar ik normaal naar toe ga is een stuk beter, dus dan laat ik 'm gewoon onder de verticale zetten met 'n gebogen staafje Dan moet het allemaal wel goedkomen

Al zie ik wel echt kkhard op tegen de pijn, ik heb 4 andere piercings en dat was allemaal best te doen. Maar bij 'n tepelpiercing ga ik echt zwarte vlekken zien dus ik wacht mooi tot het einde van de zomer, genoeg tijd om moed te verzamelen
Oud 20-01-2008, 13:30
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
De eerste keer viel ik met gym en bleef ie heel lullig achter m'n BH hangen Stukje ingescheurd, heleboel groene smurrie, dus k heb m dr maar uitgehaald..
Omg auwwwww!

Heb je niet enorme klompen littekenweefsel zitten nu?
Oud 20-01-2008, 13:49
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Nee, je ziet er helemaal niets van Alleen als ik het koud heb verkleuren de littekens een beetje.

Maar kben wel bang dat het nog zeerder gaat doen nu, m'n tepels zijn blijkbaar al vrij 'stug' (wat een woord voor tepels ) en de binnenkant zal wel fucked up zijn..dus
Oud 20-01-2008, 22:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
het zijn een heleboel prikjes in je huid, en op den duur begint dat wel vervelend te worden, maar echt pijn vind ik het niet. maar oké, je hebt gelijk, iedereen heeft een andere definitie van pijn.
persoonlijk vind ik hoofdpijn of tandpijn vééééééééél erger, en dat hou je toch ook een paar uurtjes vol voor je naar de pijnstillers grijpt? en bij een tattoo kies je ervoor om een heleboel venijnige prikjes te krijgen in je vel, dus tja, dan vind ik dat je dat maar voor lief moet nemen. maar of je het 'pijn' moet noemen of 'een vervelend gevoel', oké, laat ons het erop houden dat dat een keuze is die je zelf maakt.
IK vind het alleszins geen pijn.
maar jij dus wel.
fine by me
Nee, ok. Het is meer een zeurderig gevoel met zo nu en dan wat pijn, als men echt de zenuwuiteinden goed raakt.

Ik heb last gehad van migraine, so tell me about it. Hahaha.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 22:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
is het ongeveer als een flinke schaafwond? die kunnen zo lekker prikken...
Oud 21-01-2008, 09:05
Verwijderd
Citaat:
is het ongeveer als een flinke schaafwond? die kunnen zo lekker prikken...

mwa ze zeggen dat het een schaafwond is, ja. Maar eerlijk gezegd bij het genezen ( nu dus ) voel ik geen geprik of gekriebel. Bij mij ging het genezen eigenlijk altijd wel voorspoedig ( goddank )

Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat er geen gaasje opzit, maar van die pleisterspray.

of was dit je vraag niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten