![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Over een klein jaar wil ik een redelijk dikke, grote tattoeage op me linkerborst zetten. Nou sta ik wel achter me keuze, maar ik wil ook nog wel een fatsoenlijk beroep hebben later. En aangezien ik Accountancy/Bedrijfseconomie/Fiscale Economie ga studeren, vraag ik me af of je daar op een manier last van zou kunnen ondervinden? Bijvoorbeeld dat je het door een wit overhemd heen ziet, je niet aangenomen wordt of wat dan ook. Iemand ervaringen hiermee?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar serieus, ik kan me niet voorstellen dat een tattoo op die plek van invloed kan zijn bij dergelijke banen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus op mijn bovenarmen mag, maar ze schijnen door de overhemdstof heen, dus moet ik ook in de zomer een t-shirt onder mijn overhemd. Dat is toch behoorlijk warm. Dus denk ook eens na over eventuele andere plekken op je lichaam waar je een tattoo zou willen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Ik raad je aan om net als je vriendin iets originelers uit te zoeken, maar dat is mijn mening... - Ik heb daarnaast om de een of andere reden zo'n donkerbruin vermoeden dat je er spijt van gaat krijgen, dus ik zou sowieso nog maar even wachten ![]()
|
Hmz ik wil een vierde gaatje onderin m'n oor, maar die wouden ze bij de juwelier niet schieten omdat dat door m'n kraakbeen heen gaat.. Maar moet ik voor die gaatjes echt naar een piercer dan?
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) verdoving is iets dat je bij de tandarts laat doen als je een tand laat trekken of ontzenuwen, een tattoo laten zetten maar dan wel verdoofd willen worden is gewoon ronduit debiel. het doet niet eens pijn ![]() 2) geen idee wat het kost, maar pootjes op je tieten is al even lame als zo'n gatgewei dat elke zestienjarige tegenwoordig persé wil. 3) doe het gewoon niet. echt, doe jezelf een plezier. je krijgt er gegarandeerd spijt van. geldt ook voor je vriendin. (ik kom normaal nooit in dit topic, maar via de link in je oorspronkelijke topic ben ik spe-ci-aal naar hier gekomen om deze post te zetten.) |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik word echt HE-LE-MAAL kriegel van dit soort vragen! Naar mens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Smaak? Dat heb jij blijkbaar niet. Daar getuigd je schermnaam al van. Nee, maar ik had wel kunnen raden dat jij graag TMF kijkt. Een programma over tattoos op TMF is niet bepaald serieus te nemen. Mensen die een verdoving nemen (wat niet-gediplomeerde - lees: zo'n beetje alle - tattooeerders niet zomaar mogen geven) zouden uberhaupt geen tattoos moeten nemen! De eventuele pijn hoort er bij. Lastig, he? Begrijpend lezen? Maar neem vooral een prent boven je kont, op je tiet of op een andere plek. Ik weet zeker dat je er spijt van krijgt. Minder verdien je trouwens niet. |
![]() |
|
Pijn hoort bij een tattoo, ik zeg niet dat het geen pijn doet, of dat het allemaal wel mee valt want dat verschilt heel sterk per persoon en plek.
Maar er is wel een soort zalf die een verdovende werking zou hebben, sommige tattoeerders gebruiken die maar lang niet iedereen is overtuigd dat het ook echt werkt. Ik weet wel dat ze het in ziekenhuizen ook gebruiken als een klein kind bijvoorbeeld geprikt moet worden. Dus op die manier is er wel een soort van evrdocing voor tattoo's. Ik raad je alleen maar aan om te zorgen dat je goed uitgeslapen en fit bent en wat gegeten hebt van te vorden. En de pijn, ach wat is een paar uur pijn voor iets wat de rest van je leven op je lichaam staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
persoonlijk vind ik hoofdpijn of tandpijn vééééééééél erger, en dat hou je toch ook een paar uurtjes vol voor je naar de pijnstillers grijpt? en bij een tattoo kies je ervoor om een heleboel venijnige prikjes te krijgen in je vel, dus tja, dan vind ik dat je dat maar voor lief moet nemen. maar of je het 'pijn' moet noemen of 'een vervelend gevoel', oké, laat ons het erop houden dat dat een keuze is die je zelf maakt. IK vind het alleszins geen pijn. maar jij dus wel. fine by me ![]() |
![]() |
|
Of het pijn doet ja of nee, ligt aan de plek die je laat tatoeeeren en aan hoe hoog je pijngrens ligt. De een kan gewoon meer hebben dan de ander. En het ligt er natuurlijk aan hoelang je geprikt wordt, na een tijdje wordt het wel gevoelig als er overheen gewreven wordt. Ikzelf vind het zelfs wel een prettig gevoel, maar heb dan ook nog nooit echt zoiets gehad van damn wat doet dit pijn, maarja ieder z'n ding
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
nou ja, het was niet de bedoeling dat er nog iets tussen komt.
|
![]() |
Breek me de bek niet open...schijt ook alweer een tijdje bagger...omdat ik weet dat ik het wel ga doen, uiteindelijk. En dan had ik een datum geprikt en dan werkt de enige piercster die ik m'n tepels toevertrouw weer net niet.
![]()
|
^
Da's klote ![]() Al word dat de 3de keer dat ik die plek laat piercen, dus dat word een hel ![]()
|
De eerste keer viel ik met gym en bleef ie heel lullig achter m'n BH hangen
![]() De tweede keer heb ik m bij een ^&@* piercer laten zetten, horizontaal en verticaal tegelijk. Alleen zaten ze elkaar nogal in de weg dus de een duwde de andere eruit zeg maar. Op een gegeven moment zag het er echt niet meer uit, dus heb ik de horizontale eruit gehaald. Ook gewoon met 2 rechte staafjes laten zetten, als ik wat beter had nagedacht had ik 't eigenlijk wel kunnen weten ![]() De piercer waar ik normaal naar toe ga is een stuk beter, dus dan laat ik 'm gewoon onder de verticale zetten met 'n gebogen staafje ![]() ![]() Al zie ik wel echt kkhard op tegen de pijn, ik heb 4 andere piercings en dat was allemaal best te doen. Maar bij 'n tepelpiercing ga ik echt zwarte vlekken zien ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Heb je niet enorme klompen littekenweefsel zitten nu?
|
Nee, je ziet er helemaal niets van
![]() Maar kben wel bang dat het nog zeerder gaat doen nu, m'n tepels zijn blijkbaar al vrij 'stug' (wat een woord voor tepels ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb last gehad van migraine, so tell me about it. Hahaha. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mwa ze zeggen dat het een schaafwond is, ja. Maar eerlijk gezegd bij het genezen ( nu dus ) voel ik geen geprik of gekriebel. Bij mij ging het genezen eigenlijk altijd wel voorspoedig ( goddank ) Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat er geen gaasje opzit, maar van die pleisterspray. of was dit je vraag niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |