Weer een dagje werken zit erop. Ik mocht beginnen in de croissanterie, dat vind ik echt leuk

Ik durf het alleen nog niet in m'n eentje, maar ik denk dat ze daar wel rekening meehouden.
Ik kwam er net achter dat de managerpas nog in mijn zak zat. Echt dom, M. zei nog 'maar niet mee naar huis nemen'. Maar ik had al een uur niet achter de kassa gezeten, dus ik dacht er niet. Morgen leg ik 'm snel op kantoor, dan merkt hij het vast niet. Of als hij vraagt 'heb jij een pas?', zeg ik 'ja die heb je net gegeven'.
Maarja, hij wordt vast niet boos want ik moet toch morgenvroeg werken. Het is niet alsof ze 'm nu nodig hebben.
Van de week vroeg een vakkenvuller in de pauze aan me hoe oud ik was. 'Zestein, zeventien?' Vandaag vroeg iemand anders of ik vijftien of zestien was. Ik zie er toch niet jonger oud dan mijn zusje
Morgenochtend alweer om half zeven opstaan. En we hebben vier kassa's morgen, waarom? Vandaag hebben we er bijna de hele tijd twee gehad. Gelukkig weet ik met wie ik moet werken (ik vind het irritant om het niet van tevoren te weten, ik weet niet waarom want het maakt me eigenlijk niet uit) en die zijn allemaal aardig.
Nu nog even HP6 lezen en dan vroeg naar bed, ik ben moe.