Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2007, 15:13
moon
moon is offline
@kwast: knap dat je het gehaald hebt!

ot: Wat heb ik? ben ik ziek? ( ) Ik voel me de afgelopen tijd zo goed!! Ik ben helemaal vrolijk en ik ben gelukkig en ik ben blij met mijn leven! Het zit gewoon eens een keer allemaal mee! Super leuk werk (ook al is het allemaal vrijwillig) , leuke vrienden (plotseling ook weer allemaal oude schoolvriendinnen waar ik opnieuw contact mee heb) , leuke hobby's, leuke kleding gekocht, ik ontdek talenten die ik heb.....het gaat gewoon zo goed nu allemaal!
Oud 21-07-2007, 16:10
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb zere voeten (goh hoe zou t komen ) en moet maandag al weer werken (40 die week!)
dat gaat niets worden he mn moeder kennende gaat ze flippen en 'dwingen' om te werken..
kom amper vooruit..
mn voeten zijn ook 2 keer zo dik (vocht) en heb ruim 10 blaren en nog wat vochtblaasjes, asfalt uitslag en warmte uitslag en een allergische reactie op de tape op mn hiel..
ziet er NIET uit
Oud 21-07-2007, 17:19
Dodge
Dodge is offline
Vandaag voel ik me geweldig. Het zonnetje schijnt en het heeft blijkbaar een positief effect. Het heeft ook wel geholpen dat ik het van me af heb geschreven, zie vorige pagina. Ik had dat ook nog nooit gedaan.
Oud 21-07-2007, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Dodge schreef op 21-07-2007 @ 18:19 :
Vandaag voel ik me geweldig. Het zonnetje schijnt en het heeft blijkbaar een positief effect. Het heeft ook wel geholpen dat ik het van me af heb geschreven, zie vorige pagina. Ik had dat ook nog nooit gedaan.
Goed zo
Oud 21-07-2007, 17:57
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Dit wordt nog een leuke avond/nacht. Vriendje heeft zo'n hoofdpijn en kan niks binnen houden. En ik kan er echt niks aan doen om te zorgen dat hij zich beter gaat voelen.
Wat doe je tegen migraine?
Oud 21-07-2007, 18:43
Verwijderd
Oooh, ik ben ook al (?) op de helft. En eigenlijk durf ik niet verder te lezen want ik ben zo bang wat er gebeurt. Maar ik heb wel al iets op de laatste bladzijde gezien wat me verontrust, maar ik durf ook niet te kijken want dan voel ik me zo stom.

*klote harry potter *
Oud 21-07-2007, 18:43
Yana
Yana is offline
Citaat:
Yana schreef op 19-07-2007 @ 14:34 :
Ik ben echt zo moe, maar eigenlijk wist ik dat al toen vriendje vroeg of hij kon blijven slapen. Hij moest namelijk vanmorgen wél werken, waardoor ik vroeg wakker werd en niet meer kon inslapen. Grmbl.

Vandaag ga ik mijn used-to-be best friend zien. Ben benieuwd hoe het zal zijn deze keer, want tot nu toe is het iedere keer weer een teleurstelling geweest. Is het nou zo raar dat ik niet snap dat ze nooit iets vraagt, nooit iets liefs zegt, nooit op welke manier dan ook een steun is voor me? Ze wéét het, hoe kan ze dan zo ontzettend afstandelijk doen?! Ik heb haar gevraagd of ze het moeilijk vond dat ik het haar verteld heb, of het daar aan lag.. maar nee, dat was het niet. Ik vind het zo vervelend dat ik er mijn vinger niet op kan leggen wat er precies mis is tussen ons, waardoor het ineens allemaal heeft moeten veranderen. Where did it go wrong?
Ik wil hier nog even op terug komen..Het was zo ontzettend gezellig! Ik vond het echt fijn om haar te zien en toen we afscheid namen ('s avonds láát) gaf ze me een knuffel. Vandaag kreeg ik een kaartje van haar, waarin ze heel eerlijk schreef over haar machteloosheid. Ze weet niet wat ik van haar verwacht, ze weet niet hoe ze me moet steunen.. en het feit dat ik zo ontzettend fake en vrolijk doe, maakt het er natuurlijk ook niet makkelijker op. Ik kreeg echt tranen in mijn ogen van haar lieve kaartje. Nu alleen de vraag die ze me stelde: Wat verwacht ik van haar? Wat heb ik nodig? Eerlijk gezegd weet ik dat zelf niet eens. Ze schreef ook dat ze me er goed vond uitzien. Goed.. dus er kan nog wel wat af? Niet te dik, niet te mager? Niet een bijna-ondergewicht BMI? "Goed". Hmf. Waarom voelt "goed" als "fout" en "fout" als "goed"?

Mijn vakantiebaantje is helaas vandaag ten einde gekomen.. Bah, ik had nog graag wat langer door willen werken. Ik vond het fijn om daar te zijn, gek genoeg. Okee, het vallen gisteren en de mega grote blauwe plek op mijn scheenbeen nu zijn wat minder prettig. De hete soep die vandaag over mn broek heen ging was ook niet fijn, maar verder vond ik het leuk. Ik heb al zitten denken aan vrijwilligerswerk, of nog even langs het uitzendbureau (Gejat van Missy, want ik las net dat zij dat misschien wilde doen en het leek me voor mij ook wel een goed idee ) maar het probleem is dat ik nou ook weer niet zóveel tijd over heb, en dat het allemaal nogal op de korte termijn geregeld moet worden. Er gaat ook nog een heel gaaf festival komen in Drenthe, las ik vandaag... maar zelfs al zou ik daar als vrijwilliger gaan helpen, kost het me nog steeds 75 euro.. En mijn vakantie is al zo ontzettend veel duurder uitgevallen dan dat ik me kan veroorloven. Zouden er dan echt geen andere mogelijkheden zijn? Misschien ga ik ze gewoon wel mailen..situatie uitleggen.. Hm. Twijfel.
Oud 21-07-2007, 20:02
Heksjuh
Heksjuh is offline
Weer een dagje werken zit erop. Ik mocht beginnen in de croissanterie, dat vind ik echt leuk Ik durf het alleen nog niet in m'n eentje, maar ik denk dat ze daar wel rekening meehouden.

Ik kwam er net achter dat de managerpas nog in mijn zak zat. Echt dom, M. zei nog 'maar niet mee naar huis nemen'. Maar ik had al een uur niet achter de kassa gezeten, dus ik dacht er niet. Morgen leg ik 'm snel op kantoor, dan merkt hij het vast niet. Of als hij vraagt 'heb jij een pas?', zeg ik 'ja die heb je net gegeven'.
Maarja, hij wordt vast niet boos want ik moet toch morgenvroeg werken. Het is niet alsof ze 'm nu nodig hebben.

Van de week vroeg een vakkenvuller in de pauze aan me hoe oud ik was. 'Zestein, zeventien?' Vandaag vroeg iemand anders of ik vijftien of zestien was. Ik zie er toch niet jonger oud dan mijn zusje

Morgenochtend alweer om half zeven opstaan. En we hebben vier kassa's morgen, waarom? Vandaag hebben we er bijna de hele tijd twee gehad. Gelukkig weet ik met wie ik moet werken (ik vind het irritant om het niet van tevoren te weten, ik weet niet waarom want het maakt me eigenlijk niet uit) en die zijn allemaal aardig.
Nu nog even HP6 lezen en dan vroeg naar bed, ik ben moe.
Oud 21-07-2007, 21:32
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben zoooo fucking emotioneel.. kan al huilen om een vlieg die dood gaat
Oud 21-07-2007, 21:46
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline

I feel so bad..bah.
Oud 21-07-2007, 22:20
darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi
Oud 21-07-2007, 23:08
Verwijderd
poehpoeh, het vieren van 3 verjaardagen op 1 dag is altijd weer wat. Pap, zus en zwager (16, 23 en 30 juli jarig) allemaal voor het gemak maar op 1 dag gepropt. Was wel heeeeeeel gezellig, geen gezeur, de jongste neefjes en nichtjes zijn zo ontzettend lief, en alleen oma is een zombie. En dat vind ik heel moeilijk.
Verder heb ik ontzettend leuk msn en mailcontact met M, en vind het dan ook leuk dat ik hem vrijdag ga ontmoeten. En ik ga Jo van Schiphol halen! Ik mis haar wel een beetje hier, maar ja. niets aan te doen.
En stiekem maak ik me een beetje zorgen om mijn Peruaanse maatje. Ik hoor maar niets van hem en zie hem nooit online verschijnen. Dus ik hoop niet dat het eerdere valse alarm eh..niet vals was. Morgen laatste dag brood inpakken en dan op naar de Belastingdienst
Oud 21-07-2007, 23:44
kroot
kroot is offline
Ik wil morgen HP 7 gaan kopen, maar ik vrees dat ie al uitverkocht is.... En ik heb deze week gewoon 47 uur gewerkt. Ja dat heb je met koopavond en een zaterdag erbij. Maar het voelde ook wel goed. Net nog paar ur opgepast, en dus geld verdiend, maar nu ben ik wel helemaal uitgeteld. Truste!
Oud 22-07-2007, 00:19
Verwijderd
zucht
dipje.
Oud 22-07-2007, 01:20
darkfairy
darkfairy is offline
haha leuk

en met eten gaat het weer lekker
Oud 22-07-2007, 08:18
Verwijderd
Ik denk écht te veel na.
Oud 22-07-2007, 09:13
Verwijderd
Goed bezig. Gister slecht gegeten maar avondeten wel helemaal gehad. Vannochtend goed ontbeten en de afwasmachine uitgeruimd en de was gedaan. Nu even een planning voor morgen maken en straks eventjes bellen. Vanmiddag naar een vriendin toe en daar blijven eten. Ik ben wel weer dood moe en zou nu wel willen slapen, maar goed, dat zie ik wel weer, nu gewoon ff iets gaan doen.
Oud 22-07-2007, 10:41
Verwijderd
Best goed geslapen vannacht, ook wel weer eens fijn .

Ik wou vandaag een eind gaan fietsen oid, want ik denk te veel na als ik stilzit, maar het is echt -weer hier en het blijft vandaag nog wel even zo, dus dan maar HP6. Ben bijna op 2/3, dus hoop dat 'ie vandaag uitkomt. Ik heb het al een keer gelezen, maar ik weet serieus niet meer wat er nou gebeurde.
Oud 22-07-2007, 12:27
fromBALKAN :D
Alles gaat goed.
Ik voel me alleen kut dat ik dit jaar thuisstudie ga doen.
Omdat ik staatsexamens ga doen moet ik elke keer thuis leren en dat wil ik niet.
Ik wil gewoon naar een nieuwe school, nieuwe vrienden en niet nog een jaar wachten.
Heb m'n diploma wel gehaald (vmbo-e&m) maar ben bij nader inzien echt klaar met e&m.
Dus nu eindexamen in ander profiel
Oud 22-07-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
fromBALKAN schreef op 22-07-2007 @ 13:27 :
Alles gaat goed.
Omdat ik staatsexamens ga doen moet ik elke keer thuis leren en dat wil ik niet.
Ik wil gewoon naar een nieuwe school, nieuwe vrienden en niet nog een jaar wachten.
Heb m'n diploma wel gehaald (vmbo-e&m) maar ben bij nader inzien echt klaar met e&m.
Als je je daar nu al kut om voelt, dan zou ik echt alles op alles zetten om tóch een school te vinden. Een heel jaar lang jezelf aan het leren zetten wanneer je dat eigenlijk niet wil, is niet vol te houden.
Oud 22-07-2007, 12:43
Stefanie
Stefanie is offline
Nog acht nachtjes en dan gaan we weg. En over twee nachtjes is mijn vriend terug en kunnen we weer gezellige dingen doen. Het duurt zo lang...
Oud 22-07-2007, 13:02
moon
moon is offline
Het mag geestelijk dan lekker gaan, lichamelijk wat minder. Voor ik op vakantie ging was ik zo moe en ik dacht dat dat te maken had met een virus dat ik gehad had en met een drukke tijd die ik achter de rug had. In Italië had ik veel energie en was ik totaal niet vermoeid, zelfs na bergtochten e.d niet. Nu ben ik weer hier en sinds ik hier ben, ben ik weer zoooooooo moe. Als ik het mezelf toe zou staan (maar ik verbied het mezelf ) zou ik volgensmij het grootste deel van de dag kunnen slapen. En dat terwijl ik psychisch gezien juist zo goed in mijn vel zit, daar heeft het dus niet mee te maken. Het klinkt raar, maar zou het soms iets met Nederland te maken hebben? ik zou het bijna gaan denken. Dat het in het weer zit o.i.d.
Oud 22-07-2007, 13:19
Redhair
Redhair is offline
Zo, kleine update van mij.
Ik ben vorige week donderdag 19 geworden, heb van D. een kitten gekregen, maar dat wist ik al. Het is zo'n ontzettend lief poepje, geweldig beest. Hij slaapt elke nacht op mijn hoofdkussen, ik hou echt van haar. Tussen J. en mij gaat het wel goed. Ik ga elke week naar een praatgroep van tactus, samen met J., dat is wel fijn. Aardige mensen van alle leeftijden. Daarnaast nog elke week de nazorg van J.

Vrijdag heb ik de diagnose ADD gekregen, ga midden augustus beginnen met Ritalin. Whoe, soort speed op doktersrecept, kan niet beter. Hoop dat het aanslaat, dat mijn hoofd rustig word, dat ik in september normaal naar school kan, elke dag, zoals het hoort.

Het gaat wel goed met me. Ik heb nog geen terugval met eten gehad, ik red me zonder drugs.
Oud 22-07-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 22-07-2007 @ 14:19 :
Zo, kleine update van mij.
Ik ben vorige week donderdag 19 geworden, heb van D. een kitten gekregen, maar dat wist ik al. Het is zo'n ontzettend lief poepje, geweldig beest. Hij slaapt elke nacht op mijn hoofdkussen, ik hou echt van haar. Tussen J. en mij gaat het wel goed. Ik ga elke week naar een praatgroep van tactus, samen met J., dat is wel fijn. Aardige mensen van alle leeftijden. Daarnaast nog elke week de nazorg van J.

Vrijdag heb ik de diagnose ADD gekregen, ga midden augustus beginnen met Ritalin. Whoe, soort speed op doktersrecept, kan niet beter. Hoop dat het aanslaat, dat mijn hoofd rustig word, dat ik in september normaal naar school kan, elke dag, zoals het hoort.

Het gaat wel goed met me. Ik heb nog geen terugval met eten gehad, ik red me zonder drugs.
Dat verklaart wel waarom je rustig wordt van speed, ja. Fijn dat het wel goed gaat

Hier alles prima, vooralsnog.
Oud 22-07-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
fromBALKAN schreef op 22-07-2007 @ 13:27 :
Alles gaat goed.
Is d'r echt geen school die je wel wil hebben?
Je klinkt nl. wel gemotiveerd en zelfstudie is ook niet alles...
Oud 22-07-2007, 15:37
Verwijderd
Ja euh, of je reageert gewoon niet op mailtjes/sms/msn. Lijkt me dat ik wel recht heb op nog een fatsoenlijk gesprek eh, klootzak.

En verder wel goed. Ben van alles aan het herlezen (Harry Potter, Darren Shan, nu de Outlander-serie, LotR staat in de planning) en daar ergert mn moeder zich helemaal kapot aan maar dan heeft ze mooi pech. Lezendegekste
Oud 22-07-2007, 15:43
Citaat:
~lienepien~ schreef op 22-07-2007 @ 16:34 :
Is d'r echt geen school die je wel wil hebben?
Je klinkt nl. wel gemotiveerd en zelfstudie is ook niet alles...
Ik weet het niet, ik zal nog eens rondbellen.

Citaat:
Als je je daar nu al kut om voelt, dan zou ik echt alles op alles zetten om tóch een school te vinden. Een heel jaar lang jezelf aan het leren zetten wanneer je dat eigenlijk niet wil, is niet vol te houden.
Ik vind het niet kut om te leren (ben er eigenlijk al mee begonnen) maar dat ik geen nieuwe vrienden maak en thuisstudie doe.
Oud 22-07-2007, 15:46
Verwijderd
Dan ga je toch bij een sportclub ofzo Leer je mensen kennen

OT: Ik voel me nu echt zó kut. Het liefste wil ik gewoon echt janken.
Ik ben alleen met Japans gestopt omdat het te dichtbij kwam; drie maanden weg van huis, dat kan ik gewoon niet. En dat is waarom ik ben gestopt. En dat is zó dom. Ik hoor nu allemaal verhalen van mijn klasgenoten van toen, die nu afgestudeerd zijn en echt gave tijden in Japan hebben gehad. Dat wil ik ook. Maar ik kan het niet. En dat doet zó'n pijn!! Ik had gewoon afgestudeerd kunnen zijn, want ik kon die opleiding echt wel aan, alleen was ik te schijterig.

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 15:48.
Oud 22-07-2007, 15:53
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 22-07-2007 @ 16:37 :
Ja euh, of je reageert gewoon niet op mailtjes/sms/msn. Lijkt me dat ik wel recht heb op nog een fatsoenlijk gesprek eh, klootzak.

En verder wel goed. Ben van alles aan het herlezen (Harry Potter, Darren Shan, nu de Outlander-serie, LotR staat in de planning) en daar ergert mn moeder zich helemaal kapot aan maar dan heeft ze mooi pech. Lezendegekste
Waarom ergert je moeder zich er rot aan als jij gaat lezen?
Oud 22-07-2007, 15:58
Hmmz...sportclub lijkt me wel wat

Maar goed ontopic:

Ik voel me al iets beter, alleen ik heb echt een schijthekel aan zondagen, alles is dan zo stil
En moet nog van alles regelen, net ib-groep e-mail verzonden want waarschijnlijk krijg ik problemen met de leerplict
Oud 22-07-2007, 16:45
Roosje
Roosje is offline
z0mfg morgen op vakantie naar eeh veel te veel en ik heb er zin in. <3 Maar aan de andere kant zie ik er ook een beetje tegenop, maar goed, dat is echt weer iets voor mij. (a) Alleen naar Brussel is heel anders dan alleen naar Ljubljana of Bratislava. Nja, we overleven het wel. En ik vind het gek dat ik mijn vriendjeliefje dan wel negentien dagen niet zie... Dat zal wennen worden, vooral omdat ik hem nu heel lang achter elkaar heb gezien.

Maar goed, ik denk wel dat het goed voor me is, weg van thuis. Zonnekind.
Oud 22-07-2007, 16:56
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-07-2007 @ 16:46 :
Dan ga je toch bij een sportclub ofzo Leer je mensen kennen

Als je gaat sporten doe je dat meestal voor jezelf. Mijn ervaring is, dat je bij een sportschool niet echt nieuwe mensen leert kennen omdat je te druk bezig bent met het sporten zelf. Een club waar je dingen samen doet of uitstapjes maakt lijkt me veel beter. Zelf zit ik op salsadansen en na/tijdens het (vrij)dansen drinken we samen wat en hebben we leuke gesprekken.
Oud 22-07-2007, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 22-07-2007 @ 17:56 :
Als je gaat sporten doe je dat meestal voor jezelf. Mijn ervaring is, dat je bij een sportschool niet echt nieuwe mensen leert kennen omdat je te druk bezig bent met het sporten zelf. Een club waar je dingen samen doet of uitstapjes maakt lijkt me veel beter. Zelf zit ik op salsadansen en na/tijdens het (vrij)dansen drinken we samen wat en hebben we leuke gesprekken.
Het ligt natuurlijk wel aan de sport, bij teamsporten heb je natuurlijk meer contact met mensen dan wanneer je gaat fitnessen...
Oud 22-07-2007, 16:59
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-07-2007 @ 17:58 :
Het ligt natuurlijk wel aan de sport, bij teamsporten heb je natuurlijk meer contact met mensen dan wanneer je gaat fitnessen...
Daar heb je gelijk in. Maar je moet echt iets kiezen wat je motiveert, anders ben je er na een paar weken weer klaar mee... Sporten was niks voor mij, maar dansen juist wel. Jaren geleden had ik dat nooit gedacht van mezelf.
Oud 22-07-2007, 17:34
rare kwast
rare kwast is offline
blegh, morgen weer werken.. voel me fucking kut en labiel..

ik ben bang dat ik begin te huilen als er ook maar iets kleins mis gaat..
Oud 22-07-2007, 19:23
Sagana
Sagana is offline
Ik ben van gisteren terug van vakantie, het was echt heel leuk . Gisteravond dan meteen gaan werken. En dan, mja, heb ik er voor gezorgd dat ik even alleen was met hem. En we hebben gekust. Mijn schuld dus, maar anderzijds ook niet. Ik heb hem gezegd dat ik het toch niet zou kunnen, zeker niet als we een keer alleen zouden zijn. Ik heb gezegd dat hěj ervoor moest zorgen dat er tussen ons niets meer gebeurt, tenslotte is hij ook degene die wil dat we ermee stoppen. Misschien oneerlijk van mij, ik weet het niet. Ik wist wel bijna zeker dat hij het ook niet zou kunnen... Maar verdomme, ik weet het allemaal niet meer, ik weet niet hoe ik ooit uit deze situatie kan komen.
Oud 22-07-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 22-07-2007 @ 16:53 :
Waarom ergert je moeder zich er rot aan als jij gaat lezen?
Omdat ik schijnbaar ontzettend asociaal ben.
Oud 22-07-2007, 20:07
Jenni
Jenni is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-07-2007 @ 18:34 :
blegh, morgen weer werken.. voel me fucking kut en labiel..

ik ben bang dat ik begin te huilen als er ook maar iets kleins mis gaat..
*hug*
Oud 22-07-2007, 20:09
Jenni
Jenni is offline
Ik voel me rottig.. Om meerdere redenen
Oud 22-07-2007, 20:13
Verwijderd
Volgende week kan alleen maar leuk worden als ik het zo bekijk Nieuw werk vanaf morgen in Amsterdam, even lekker in Amsterdam wonen, woensdag een Barbeque bije een vriend die ik in Peru heb ontmoet en vrijdag komt er ook een (nieuwe) vriend eten. Wat gezellig! Allemaal 'dates''. hihi! En dan over twee weken ga ik mee om Jo van het vliegveld te halen. 4 maanden fulltime samen, dan opeens weer zonder elkaar, en nou ga ik dr weer even zien. leukleukleukleuk
Oud 22-07-2007, 20:20
Verwijderd
morgen voor t eerst naar mn nieuwe werk zenuwen de gekste!

en ik ben rond blz 200 zoveel in hp7, tis spannend!
Oud 22-07-2007, 21:34
kroot
kroot is offline
Vanavond naar HP 5 geweest, leuke film. En ik heb HP 7, ik dacht dat ie al uitverkocht zou zijn, maar ze hadden hem gewoon nog. En ik neem vanavond echt weer een slaappil, al dat halve geslaap, veel werken, ik ben echt gewoon bekaf. Dus ga ik lekker vanacht een nacht van 8 uur maken! En ik moet morgen bellen dat ik echt niet op die datum naar de intake voor die andere groep kan. Ik kan de komende 2 weken echt niet vrij nemen, ookal is het voor een intake. En ik ben toch niet echt gemotiveerd voor die groep. Laat mij maar PMT en creatief doen, daarna zie ik wel. Ik hoop dat ik dinsdag hoor of creatief doorgaat. Ik hoop het zo.
Oud 22-07-2007, 22:22
Verwijderd
Ik heb 'm uit .

En ik voel me een beetje droeverig. Gewoon omdat dat na 10 jaar dan ineens zo is afgelopen.
*zucht*

Maar vandaag was leuk.
En ik heb geholpen

Ik was zo bang dat ik je toch nog missen zou.
Maar al dat zwijgen, ha wie mist dat nou?

Er kwam niets, er was niets.
Ik mis niets, er kwam niets.
Ik was zo bang dat ik je toch nog missen zou.

Er viel niets te missen behalve de gedachte,
Dat ik toch iets missen zou.
Maar er was niets en ik mis niets.
En ik hoop hetzelfde, niet voor jou, niet voor jou.
Er was niets.
Oud 22-07-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
QP schreef op 22-07-2007 @ 21:20 :
morgen voor t eerst naar mn nieuwe werk zenuwen de gekste!

en ik ben rond blz 200 zoveel in hp7, tis spannend!
Gaat over HP7:

Spoiler
Oud 23-07-2007, 06:19
Roosje
Roosje is offline
Over een uur en negen minuten zitten we in de trein. En over dertien uur in Práág. Vakantie! <3
Oud 23-07-2007, 07:27
Skilly
Skilly is offline
Ik ga zometeen voor het eerst van me leven werken. Vind ik best laat maar ik ben benieuwd. Ik hoop dat ik een goede indruk maak.

wow 13 uur in de trein? Lijk me heerlijk
Oud 23-07-2007, 09:14
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik wil naar
Ik wil naar
Ik wil naar huis
Ik wil naar
Ik wil naar
Ik wil naar huis
En als ik daar ben, ben ik bang dat ik wat mis
Nu ik hier ben, ben ik bang dat dit het is

Het gaat niet goed
Ik zit in een neerwaartse spiraal en ik weet niet hoe ik er uit kom.
Ik zit echt in een dilemma of ik naar huis zal gaan of hier zal blijven. Alletwee is het niks. But what's the difference? Thuis zit ik alleen, hier ook En als het nou nog prachtig weer was zodat ik naar het strand kon ofzo.

Ik ben gewoon veel te lief en hou overal teveel rekening mee.
Hij niet. Hij doet gewoon en dan is het leuk dat ik er 's avonds als hij al z'n activiteiten gehad heeft ook nog even ben. Anders vertel je me even tussen neus en lippen door dat je deze week gewoon 4 avonden laat of weg bent door dingen waar je zelf voor kiest om ze te doen, die niet verplicht zijn.

Is mijn gedachte zo raar dat je ook even aan je vriendin denkt die voor de gezelligheid 2 weekjes bij je is omdat zij vakantie heeft? Blijkbaar wel.

Laatst gewijzigd op 23-07-2007 om 09:22.
Oud 23-07-2007, 10:04
Verwijderd
Ik ben weer thuis in Utrecht, alleen, en ik voel me ook echt alleen. Na vier weken achtereenvolgend bij elkaar te zijn en haar dan vannochtend op de trein gezet te hebben, mis ik gewoon iets, haar. Maargoed,

I live day to day untill she comes back from being away.
Oud 23-07-2007, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 22-07-2007 @ 17:56 :
Klimmen is niet echt een groepssport, maar na het klimmen in de klimhal of na een cursus op het sportcentrum hier, gaan mensen vaak ook samen wat drinken... Zelfde geldt voor bijv. hardlopen in een groep of volleyballers enzo. Maar salsadansen is ook een goed idee (En behoorlijk sportief ).
Oud 23-07-2007, 12:53
moon
moon is offline
hmmz...stemmingswisselingen , het gaat nu ff ineens en stuk minder. Plots is het gevoel van zinloosheid me weer overvallen. Dat komt ook omdat ik me in een enthousiaste bui gemakkelijk ergens in stort en alles zo waardevol lijkt en dan komt op een bepaald moment toch weer dat gevoel: wat heeft het allemaal voor zin. Alles wat me zo gelukkig maakt stelt op een volgend moment zo weinig voor. Ik baal er van dat ik een goed gevoel niet vast kan houden.

Regels voor berichten