Advertentie | |
|
![]() |
|
een liedje
er wordt steeds door een man heee-ha-ha hee-ha-ha geroepen en er wordt (klinkt al) met een hamer geslagen. Is een soort trance-achtig liedje edit: deze zoek ik ook: een zinnetje: move the house, break the house down (clubmuziek)
Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 12:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omg ik wil ook een r8 <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo,
Weet iemand hoe dit liedje heet? Of wordt het alleen in die commercial gebruikt? http://www.startpeople.nl/5074/default.aspx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zoek dit nummer!!!
http://www.youtube.com/watch?v=SWDVtSWzRm0 wat daar dus op de achtergrond wordt gedraaid bij me vriend en vriendin van me ik vind hem zoo mooi
Laatst gewijzigd op 29-01-2008 om 08:53. Reden: toevoeging |
![]() |
||
Citaat:
Welk nummer? En toffe vrienden heb je, dat ze zomaar zonder te betalen bij de Bourne Ultimatum binnen zijn gekomen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Er word idd de hele tijd heee-ha-ha hee-ha-ha geroepen... en daarop voglend komt er een stuk bubbling... en dat herhaalt zich de hele tijd ![]() wie o wie kan ons helpen.... ik hoor em de hele tijd bij het uitgaan en wil hem graag op me pc hebben ![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 17:36. Reden: verkeerd |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zoek de titel/artiest van een liedje waarvan ik alleen de clip ken.
Het gaat over een jongen die het hoofd en lichaam van een hond heeft. Zijn leven in de stad is dan het verhaal en wat ik me kan herinneren is dat hij naar de supermarkt gaat en daar een blond meisje tegenkomt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan de clip ook niet op youtube vinden ofzo, anders kan ik het laten zien. |
![]() |
|
de vraag is: ik heb afgelopen zondag spoed gekeken en op het einde kreeg je zo'n liedje van iemand die piano speelt. Het is een erg bekend liedje maar k weet niet hoe die heet...
heeft er iemand gekeken die weet hoe dit liedje heet? alvast bedankt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zoek de Balkan Beatz nummers (en het liefst dat hopsa hopsasa nummer). Wie kent ze? (en kan ze uberhaupt verstaan ![]()
||
Ik zoek iets dat tegenwoordig (weer) wordt gebruikt bij de start van Midden In De nacht Rick (@ 538).
iig is te horen "incredible (...)" + "Look out, here we go". Vooral dat laatste zinnetje wordt volgens mij ook vaak op de kermis gebruikt. Op wikipedia vond ik dit: Citaat:
Weet iemand meer? (en of dit stukje over die 'muziek' (?) gaat) |
![]() |
|
![]() |
Ik zoek een liedje dat vroeger wel eens op de box kwam. Van de clip kan ik me herinneren dat die zich afspeelde in een supermarkt. Volgensmij zongen er een meisje en een jongen en dan vlogen er producten van de supermarkt om hen heen, zoals melk. ook dacht ik dat ze alletwee zwart waren, maar dat weet ik niet meer zeker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zoek een liedje waarvan ik alleen de clip nog een beetje weet; het betreft twee melkpakken die verliefd worden op elkaar ofzoiets
![]() Misschien was het zo dat een kind op 'n gegeven moment cornflakes gaat eten met die melk. En de melkpakken gaan ergens in een stad lopen enzo. Op het eind van het liedje wordt een melkpak overreden door een auto. Klinkt heel raar, ik weet 't, maar heeft iemand enig idee? Van het liedje zelf weet ik niks meer, iig niet echt een doorsnee nr. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Vraag het hier! Verwijderd | 500 | 26-12-2012 03:10 | |
Muziek |
Zoek je een nummer #2? Batave | 24 | 07-01-2010 20:13 | |
Muziek |
Ik zoek een nummer G-force | 6 | 23-12-2006 12:07 | |
Muziek |
Hulp, iemand? Ik zoek een nummer... A loved one | 4 | 17-12-2003 15:28 | |
Muziek |
Op zoek naar een nummer met een bepaalde tekst. langejongen | 3 | 05-06-2003 20:55 | |
Muziek |
*ik zoek een nummer* Angeleyes16 | 6 | 27-01-2003 20:15 |