Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2007, 10:13
Verwijderd
Ik ben zondagochtendvroeg heel bruin teruggekomen uit Mimizan en heb toen twee dagen doorgebracht met mijn vriendje. Gister gebbqt met mijn zussen en wat vrienden en nu moet ik nog heel veel vaat opruimen en heel veel was doen, jottem!
Advertentie
Oud 07-08-2007, 11:05
Moustache
Moustache is offline
Ik ging gisteravond werken en het was daar veel te warm dus niet zo chill. Daarna nog even richting de stad gegaan maar dat sloeg niet echt ergens op want het was maandagavond. Vandaag zou ik het liefste helemaal niks doen maar dat gaat niet lukken want vanavond weer werken.
Oud 07-08-2007, 11:23
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Avelon schreef op 06-08-2007 @ 18:08 :

en nu moet ik toch voor ene persoon beltegoed gaan kopen dus he ik kan dan zelfs bellen
yess mn manipulatieve gedrag begint zn vruchten af te werpen.
ik ben eeen en al oor britti.
Oud 07-08-2007, 12:59
11
11 is offline
ik moet naar de bank om wat dingen te regelen maar ik ben echt te lam om naar buiten te gaan in deze hitte.
Oud 07-08-2007, 13:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanochtend vroeg de dokter gebeld omdat ik verga van de pijn, helaas kan ik pas morgen komen maarja. toen weer in bed gaan liggen en er toen pas om 12 uur uitgekomen pff . nu bezig met vanalles, ik begin het een beetje zat te worden dat ik constant moet stofzuigen en de was moet doen maar alleen thuis zijn heeft toch ook wel meer voordelen dus ik moet eigenlijk ook niet zeuren.
Oud 07-08-2007, 13:53
botulismf
botulismf is offline
Ik stond op, gaf mijn buddha een aai over zijn bol, douchte, verschoonde het aquarium van Omar en Jonathan, at een bapao, draaide een wasje etcetera. Straks ga ik eens mijn CV eens van dichtbij bekijken en waar nodig aanpassen.

Gisteren sprak ik met moya af en toen kwamen we ]{ing tegen en gingen we chillen op een terrasje en toen kwam de vriendin van ]{ing er nog bij en het was tof, en toen gingen moya en ik bowlen met nog wat vrinden en dat was ook tof en toen gingen we pokeren met nog een vrind en dat was ook wel tof. Tof tof tof. Tof tof.
Oud 07-08-2007, 13:53
Verwijderd
en toen had ik een kater minder tof tof tof
Oud 07-08-2007, 14:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 07-08-2007 @ 14:53 :
blabla
ik dacht dat je gisteren werk ging zoeken?
Oud 07-08-2007, 14:45
botulismf
botulismf is offline
Dat was eerst het plan, ja.
Oud 07-08-2007, 14:45
vixen
vixen is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 07-08-2007 @ 15:37 :
ik dacht dat je gisteren werk ging zoeken?
En ben die stok achter de deur!

Vandaag is er niets leuks gebeurd. Niets. aaaaaaaah.
Oud 07-08-2007, 15:12
Verwijderd
Ik ben boodschappen wezen doen en wilde eigenlijk gaan zwemmen... Totdat ik me bedacht dat al die kleine koters nu in het zwembad liggen, en ik heb geen zin om bekogeld te worden met allerlei soorten felgekleurde Teletubbie- en Dora-ballen.

Dus dan maar lezen en een beetje op het forum rondhangen.
Oud 07-08-2007, 15:25
Verwijderd
Ik ging naar ratatouille en vond die rat aandoenlijk
Oud 07-08-2007, 15:32
Verwijderd
Gisteren werd ik belachelijk vroeg wakker en toen kwam mijn filmhomie langs. Dat was gaaf want toen gingen we avontuurlijke routes rijden met de auto en toen films kijken en toen ging hij voor me koken en toen bier en nog veel meer films. Nu ben ik net wakker want ik was veel te laat thuis en ik moet hardlopen maar ik kijk veel liever tekenfilms.
Oud 07-08-2007, 16:11
Verwijderd
gisteren met een vriend eindelijk das leben der anderen gezien en ik vond hem erg indrukwekkend. daarna artyfarty vega gegeten in het filmhuis en mijn huis geshowt.

vandaag werd ik om NEGEN UUR wakker omdat er een gek aan mijn deur stond te bellen.
verder heb ik boodschappen gedaan, afgewassen, een cake gebakken en wasjes gedraaid. straks ga ik nog even de swiffer erbij pakken!!!!
Oud 07-08-2007, 16:32
grandaddy
grandaddy is offline
nog steeds niet gepoept
Oud 07-08-2007, 16:47
Verwijderd
wel al afgetrokken?
Oud 07-08-2007, 16:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
\van donderdag tot en met zondag lekker genoten van het heerlijke weer op Terschelling met mn beste vriendin en haar vriend. Weinig gedaan behalve lekker in de zon zitten en koude hertogjes achterover slaan. Nu is alleen mijn hoofdhuid verbrand maar voor de rest is alles dik ok. Gisteren kwam m'n semi-nieuwe chick langs en die bleef slapen. Vandaag dingen geregeld voor Wasted UK en straks tas pakken en dan morgenvroeg naar Engeland vliegen en een week lang punkgeweld aanhoren en los gaan bij o.a. CONFLICT, Restarts, Filaments en Leftöver Crack. Kan amper wachten!!!!!
Oud 07-08-2007, 18:34
vixen
vixen is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 07-08-2007 @ 17:51 :
\van donderdag tot en met zondag lekker genoten van het heerlijke weer op Terschelling met mn beste vriendin en haar vriend. Weinig gedaan behalve lekker in de zon zitten en koude hertogjes achterover slaan. Nu is alleen mijn hoofdhuid verbrand maar voor de rest is alles dik ok. Gisteren kwam m'n semi-nieuwe chick langs en die bleef slapen. Vandaag dingen geregeld voor Wasted UK en straks tas pakken en dan morgenvroeg naar Engeland vliegen en een week lang punkgeweld aanhoren en los gaan bij o.a. CONFLICT, Restarts, Filaments en Leftöver Crack. Kan amper wachten!!!!!
Waren de filaments niet uit elkaar?

En mijn laatste paar minuten op amsterdam cs waren vandaag onvergetelijk. De meneer van de kiosk maakte me erop attent dat ik er 'dodelijk vermoeid' uitzag. Dankjewel, wildvreemde vent.
Verder moet ik nu mn kamer opruimen en de website nog regelen maar ik heb dus geen zin. Dus ik doe 't gewoon niet.
Oud 07-08-2007, 18:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Reünie gig
Oud 07-08-2007, 18:53
vixen
vixen is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 07-08-2007 @ 19:43 :
Reünie gig
Hoorde 't van bas ja. En volgens hem moet je hier ook naar luisteren-> http://www.myspace.com/suicidebid
Oud 07-08-2007, 20:44
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ken ik idd al tijden, zeer vette band. zag net dat ze ook spelen dit weekend, die cd gaat zijn weg naar mijn collectie zeker vinden
Oud 07-08-2007, 22:35
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik kauw op de touwtjes van matt trakkers vest, en dat is tot nu toe mijn meest inspannende bezigheid geweest vandaag.
Oud 07-08-2007, 22:58
Broeder
Broeder is offline
Ik ben me aan het verbazen over het een en ander.
Oud 08-08-2007, 00:02
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 07-08-2007 @ 17:51 :
Leftöver Crack.
Backed. Supercool in de baroeg een paar jaar terug. Dat was het Total Chaoz een paar uur uitzitten meer dan waard...
Oud 08-08-2007, 02:23
*oma*
*oma* is offline
Blegh. Behoorlijk aangeschoten probeer ik mij in te checken voor mijn vlucht morgen. Moeilijk .
Maar ik wens jullie alvast heel veel forum-plezier en tot over een week.
Oud 08-08-2007, 08:05
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 08-08-2007 @ 01:02 :
Backed. Supercool in de baroeg een paar jaar terug. Dat was het Total Chaoz een paar uur uitzitten meer dan waard...
maandag 20 augustus staan ze in de bitterzoet
Oud 08-08-2007, 08:20
Verwijderd
ik heb de vriendin van mijn vader ontmoet en dat was vreemd maar hij wordt er blij van, dus
vandaag ga ik weer besteden aan dingen regelen voor volgend jaar en vanavond uit eten, dan nog feestje maar ik weet nog niet of ik daar heen ga want ver fietsen ed.
en ik snap mezelf niet want ik ben al op maar ik moest een vriendin op de trein zetten en nu kan ik ineens niet meer slapen terwijl ik altijd en overal kan slapen

Ohja en ik heb ook een lowlandskaartje over, iemand interesse?

Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 08:40.
Oud 08-08-2007, 09:16
Verwijderd
Gisteren bijna twee uur in de rij gestaan voor treinkaartjes naar Berlijn, maar het is uiteindelijk allemaal gelukt. Over een paar uurtjes voor tien dagen naar Berlijn, .
Oud 08-08-2007, 10:15
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond gewerkt, daarna nog even de stad in geweest en dat was chill. Vandaag ziekgemeld want vanavond een feest en t is toch de laatste week dat ik daar werk. Verder vandaag even naar de stad voor wat klein grut.
Oud 08-08-2007, 11:15
Verwijderd
Gister voor veertig euro aan boeken gekocht want ik had een bevlieging ofzo denk ik, beetje geluierd met vriendinnetje, gegeten met nog een ander vriendinnetje en vriendje en daarna Big Fish gekeken en met mijn vriendje samen geslapen. Nu ga ik mijn haar 'natuurlijk lichtblond' verven en mijn tas inpakken want ik ga vanavond naar mijn ouders op de boot.
Oud 08-08-2007, 11:40
Verwijderd
Mijn fiets is gejat terwijl ik gisteravond nog mijn theorie over kinderfietsen die niet gestolen worden heb verteld. Nu moest ik lopen vanaf het station. En ik ben al zo moe. En dan moet ik zo ook nog eens werken!
Oud 08-08-2007, 12:09
Verwijderd
ik ging vanmorgen werken, en ik had echt heeeele warrige oude mensen. volgens mij denken ze "oh alle gekke mensen geven we aan yvonne", want ik krijg er steeds meer vanochtend was er een vrouw ONTSNAPT toen ik voor haar brood aan het smeren was, en toen vond ik haar 10 min. later terug in de lift met haar rok op haar enkels, want ze dacht dat het een kleedhokje was haha net heb ik geslapen want ik was moe en over een uurtje WEER werken. vanavond met m'n mama uit eten.
Oud 08-08-2007, 13:09
hellebel
hellebel is offline
over 19 uur zie ik mn lover weer voor 't eerst in 11 maanden. awkward. nu ga ik zijn lievelingschips voor hem kopen.
Oud 08-08-2007, 13:14
botulismf
botulismf is offline
Ik ging solliciteren en ik kom in aanmerking voor een baan bij VODAFONE. Morgen heb ik een kennismaking. Verder heb ik zojuist een taal-, typsnelheid en werken-met-systemen-toets afgenomen en ik krijg mijn resultaten nog te horen geloof ik.

Vanavond hopelijk muziek maken met moya en nu eten en lezen.
Oud 08-08-2007, 13:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh ik heb vandaag ook gewerkt met systemen want mijn vader had mij hetzelfde ip-adres gegeven als mijn moeder dus mijn computer vond dat dat niet leuk was. eerst drie minuten zitten zoeken naar waar ik m'n ip-adres moest veranderen, teh noob.
Oud 08-08-2007, 13:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Veels te laat wakker geworden, een was opgehangen, vaatwasser leeggeruimd, zomerontbijtkoek gegeten, computer aangezet, berichtje van ex gekregen ('Thank you for being my friend, you don't know how much I miss you'. flikker toch een end op), muziek geluisterd, aan m'n kont gekrabt.

Straks: Geschiedenis leren en met m'n pa naar de mediamarkt voor een laptop van 666 euro. Alleen voor de prijs koop ik 'm.
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
hellebel schreef op 08-08-2007 @ 14:09 :
over 19 uur zie ik mn lover weer voor 't eerst in 11 maanden. awkward. nu ga ik zijn lievelingschips voor hem kopen.
Aaaaw
asjdfl
asjdfl is offline
ik kwam er gisteravond achter dat een vriendin van mij de regina george van haar universiteit is geweest nadat ik met wat van haar voormalige klasgenoten had gesproken. hmz
Oud 08-08-2007, 13:48
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
yesser de pesser!
Oud 08-08-2007, 14:03
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Party party. Nu ga je zeker 24/7 batsen, wekenlang? Stuur me een kaartje.
Oud 08-08-2007, 14:16
Verwijderd
kut ik baal van een hele hoop dingen en van mezelf want net ging ik wat drinken met een van mn beste vrienden en dan doe ik weer lullig terwijl hij niets slechts verdient
wat een kutbui heb ik en vanavond moet ik ook nog eens leuk gaan doen. godver.
Oud 08-08-2007, 14:21
botulismf
botulismf is offline
Ik ga noodles eten en vervolgens een film kijken bij een vrind want hij zei dat hij zoveel nieuwe films had.

@tonsonlinson: doet 'm 't nu fatsoenlijk?
Oud 08-08-2007, 14:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee, hij internet wel maar valt heel vaak weg en dan krijg ik de verbinding niet terug. en als ik hem dan opnieuw opstart duurt het vijf minuten voor hij es op het netwerk springt.
Oud 08-08-2007, 14:30
botulismf
botulismf is offline
Hmmm, bitchin'.
Oud 08-08-2007, 14:43
Verwijderd
Botulismf bracht me op een goed idee en alleen daarom al zou hij forummer van het jaar moeten worden want mijn noodles zijn verschrikkelijk lekker.
zometeen ga ik proberen een lijst te maken van de kleren die ik meeneem.
Oud 08-08-2007, 14:58
Moustache
Moustache is offline
Ik ging net wat drinken met Mala en zo erg was het nou ook weer niet
Nu mn pa helpen met de badkamer die een extreme make-over krijgt, daarna bij iemand eten en daarna feest.
Oud 08-08-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 08-08-2007 @ 12:40 :
Mijn fiets is gejat terwijl ik gisteravond nog mijn theorie over kinderfietsen die niet gestolen worden heb verteld. Nu moest ik lopen vanaf het station. En ik ben al zo moe. En dan moet ik zo ook nog eens werken!
Eh, weet je zeker dat je fiets gejat is? Ik ga zo mijn fiets ophalen en ik zoek wel even voor je
Oud 08-08-2007, 15:54
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
ik heb een myspace
Oud 08-08-2007, 15:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ga je voor de prive vanitygroep?
Oud 08-08-2007, 16:01
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Damn. Veel plezierrrrr

Regels voor berichten