Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit ook maar weer eens doen:
Wat was je OMG-moment? OMG dus hij is toch homo. Ik wist het. ![]() Wat had de postbode je te bieden vandaag? Een brief van de woningbouw. ![]() Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Tot nu toe nog niks bijzonders. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Toen ik in het pathologisch museum was, hadden we een interessante discussie over het afstaan van miskramen aan de wetenschap. We vroegen ons af hoe dat voor de ouders zou zijn. Wat ga je vandaag nog doen? Afwas, stofzuigen, ov ophalen, GGD bellen, huiswerk. Wat is het laatste dat je in je mond had? Flesje Extran. Waar werd je blij van? Niks speciaals. Waar werd je niet blij van? "Mijn" auto is verkocht. ![]() Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Ok, tot vanavond. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Heel veel over pathologie en hoe het er nu daadwerkelijk uitziet. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Zie hierboven. Naar het museum in het UMC in Utrecht. Verder niks noemenswaardigs.
|
Wat was je OMG-moment?
OMG is t al 18:00? Ik mag wel eens opstaan Wat had de postbode je te bieden vandaag? Nog niet gekeken Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Ikzelf, spiegel Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Wat zal ik eens voior ontbijt gaan eten? Hoe kom ik morgen op tijd op de meet als ik nu pas wakker ben? Hoe laat zal ik weer (kunnen gaan) slapen? Wat ga je vandaag nog doen? douchen, boodschappen, koken, pushups&situps (want sportschool zal m vandaag wel niet meer worden), yoga en een ikea kastje in elkaar zetten Wat is het laatste dat je in je mond had? Dat was lang geleden ![]() ![]() Waar werd je blij van? Overal en Nergens van ![]() Waar werd je niet blij van? College gemist ![]() ![]() ![]() Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? yo slaap lekker Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Niets eigenlijk, ik wist al wel dat zo laat mn nest in duiken geen goed effect heeft op mn bioritme ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? opgestaan & forum, das alles ![]() ![]()
|
Wat was je OMG-moment?
OMG wat een bloed Wat had de postbode je te bieden vandaag? 3 dezelfde brieven van de NS over geld terug bij vertraging Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? De tandartsassistente Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Hoe zal dat ding op de voorruit van de auto moeten? Wat ga je vandaag nog doen? Studieboek lezen en forummen Wat is het laatste dat je in je mond had? Vla Waar werd je blij van? Spaghetti Waar werd je niet blij van? Het bloeden nadat m'n kies eruit getrokken was. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Ik brandde m'n vingers Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat kies eruit laten trekken niet pijnlijk is. Dat het daarna wel erg vervelend is. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Ik ben naar de tandarts geweest, ik heb uit m'n studieboek gelezen, ik heb een school opdracht gemaakt, ik heb op de wii gespeeld, ik heb geforumd en ik heb tv gekeken.
|
![]() |
heeyaaa
Gah mn dag even beschrijven hoor: Moeizame dag. School, al die docenten die zitten te zeiken. Uitgelachen door mn beste vriend over eght iets heel gemeens. Diegene is nu mn beste vriend niet meer dus. Eigenlijk heb ik vandaag best wel een klote dag beleefd. Erg saai. Koud, behoorlijk chaggerijnig. Vandaag kon in mn huis niet binnen omdat een huisgenoot van me de bel niet hoorde door te harde muziek en ik mn sleutel vanmorgen kwijt was. Helaas kon ik nerges anders naartoe en heb ik serieus 2 uur in de kou (4graden) bonkend op het raam voor de deur staan wachten totdat die sukkel eindelijk eens de deur voor me opendeed. Ik was dus eght zo koud dat ik het gevoel had dat ik mn lichaam verbrandde toen ik onder de douche stapte. Heelaas was dat niet alleen een gedachte maar bleek de douche op 40 graden te staan!!!!!!!! Aangezien ik normaal op 35 douche stond ik behoorlijk in shock. Maarjaa zoals jullie kunnen lezen heb ik het weer overleefd en gak maar naar bed voor de proefwerken die ik morgen heb. OP NAAR DE VOLGENDE DAG JUST KEEP IT SMILINg.. jaja |
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
OMG er zitten veel insekten in mijn potvallen vandaag Wat had de postbode je te bieden vandaag? Helemaal niks Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Vlindertje (ik heb geen keus hier want zij leest mee) Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Wat zal de wetenschappelijke naam zijn van die mijt die hier in mijn potval zit? Wat ga je vandaag nog doen? slapen Wat is het laatste dat je in je mond had? chocola Waar werd je blij van? Dat Vlindertje gekookt had Waar werd je niet blij van? Dat Vlindertje nu zegt dat ik bezopen ben Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Dat ik bezopen ben Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat Vlindertje jaloers wordt als ik haar vrouwelijke huisgenootjes versier. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Mijten uit potvalletjes gevist.
||
Citaat:
Dit ben ik aan doen voor mijn masterstage, ik studeer namelijk biologie en ik doe een onderzoek waarbij ik de insektenpopulaties op de kalkgraslanden in Zuid-Limburg moet onderzoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Om maar ontopic te blijven: Ik heb vandaag allemaal opengesneden foetussen gezien! ![]()
|
Het verklaart wel waarom ik iets met hem heb. Ik heb een zwak voor beta-mensjes.
ot: Ik heb vandaag college gehad, een voorlichting en ik heb uitgebreid gekookt. Voor de rest heb ik nog een heleboel dingen tussendoor gedaan ![]()
|
Wat was je OMG-moment?
OMG verslapen Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niks noppes nada, maar ook niet gecontroleerd Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Ikke ![]() Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Zouden de mensen van de meet het naar vinden als (en later dat) ik niet kan komen? ![]() ![]() Wat ga je vandaag nog doen? Nouja had de hele dag ingepland voor de meet dus, ehm, leren en miss. nog even mn moeder bellen en winkelen enzo ![]() Wat is het laatste dat je in je mond had? Chocolademelk Waar werd je blij van? Dat... uhm....nou helemaal nergens van eigenlijk ![]() Waar werd je niet blij van? Dat ik de meet mis ![]() Dat ik mensen op de meet moet teleurstellen ![]() Dat mijn ganggenoot niet blij was met de notice die ik als reactie op zijn notice had opgehangen ![]() Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Nou, laters Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat ik weer eens issues heb die ik met uitwerken zodat ik weer normaal kan slapen en op tijd kan opstaan ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Even een klein geschil uitgepraat met ganggenoten, SMS'jes verstuurd n.a.v. mijn afwezigheid. Met andere ganggenoten bijgepraat over de week enzo ![]()
||
Citaat:
![]() Ot: Mijn dag was heel rustig, even naar school geweest, huiswerk gemaakt, handleiding geschreven, en er zijn even kijkers geweest voor het huis. En de auto van mn vriend is niet verkocht. *stiekem blij* ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat was je OMG-moment?
OMG... Wat is het koud. Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niets. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Ze liep op het Station in Roosendaal. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Waarom sla je je vrouw met een kinderwagen?! ![]() Wat ga je vandaag nog doen? Lekker slapen! Wat is het laatste dat je in je mond had? Pepernoten Waar werd je blij van? Ik was ruim op tijd bij de rechtbank in Rotterdam. Waar werd je niet blij van? Mijn wekker Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Ben je al thuis? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Héél veel! En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Ik ben met school naar de rechtbank geweest, daar hebben we een paar leuke zaken bijgewoond. Daarna terug naar huis gegaan. Geleerd een film gekeken en wat geforumd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat was je OMG-moment?
OMG wat zijn er toch een kloteprogamma's op TV overdag Wat had de postbode je te bieden vandaag? nog niet gezien.. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? heb er geen gezien... Wat voor interessante dingen vroeg je je af? de belspelantworden.. Wat ga je vandaag nog doen? domino day kijken Wat is het laatste dat je in je mond had? een gebakken eitje Waar werd je blij van? het eitje Waar werd je niet blij van? dat ik nog steeds ziek was vandaag Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? gaat het al wat beter? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? dat TMF hun superclip minder vaak uitzend dan een paar andere clips En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? gecomputerd, geslapen, en TV kijken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat was je OMG-moment?
OMG wat een kutdag Wat had de postbode je te bieden vandaag? nuthin' Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? stomme vraag Wat voor interessante dingen vroeg je je af? privé! Wat ga je vandaag nog doen? een mars ice cream eten, blowen en veel veel slapen Wat is het laatste dat je in je mond had? een spafles die leeg bleek te zijn Waar werd je blij van? helemaal niks *snij* Waar werd je niet blij van? van mijn steeds weer opduikende minderwaardigheidscomplex Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? doei/tot vanavond of iets in die trant Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat Ozzy 5 kinderen heeft. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Gewerkt, gepokerd, naar een verjaardag geweest. Volgens mij vergeet ik iets ![]() |
![]() |
|
Ik ben vandaag naar Engeland geweest, om een pianola op te halen.
![]() Wat was je OMG-moment? OMG, wat een schattig, typisch engels dorpje! Wat had de postbode je te bieden vandaag? Géén Donald Duck. ![]() ![]() Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Mn vriend. ![]() Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Hoeveel asbest is er nodig om longkanker te veroorzaken? Wat ga je vandaag nog doen? Douchen, slapen. Wat is het laatste dat je in je mond had? Boterham Waar werd je blij van? Engeland! Pints! Cappuccino! Pubs! Waar werd je niet blij van? Leuke dag alweer voorbij. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Zit je niet meer zo lang achter je computer vanavond? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Hoe een bepaald systeem van een pianola werkt. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Mijn vriend en ik hebben samen met een vriend van ons een pianola opgehaald uit Rye, een dorpje vlak bij de kanaaltunnel in Engeland. Die vriend van ons knapt namelijk pianola's op. Wie er interesse in heeft, hier staat er nog een te koop: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1644656 .
|
Wat was je OMG-moment?
Ik dacht dat het sinterklaas was vandaag o_O ![]() ![]() Wat had de postbode je te bieden vandaag? Mijn stfi hoeveelheid voor komend jaar. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? De stalhulp Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Mensen die zien dat ze niet kunnen zingen waarom gaan ze het toch proberen Idols? Waarom zou je in godsnaam aan Idols meedoen als je zwanger bent? Wat ga je vandaag nog doen? Aangezien dat het officieel al zondag is ![]() Wat is het laatste dat je in je mond had? Water Waar werd je blij van? Dat ik weer heerlijk heb gereden met me lieve paardje die eigenlijk niet van mij is. Waar werd je niet blij van? Van niks. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Corinna ben je gek geworden? *me vader toen ik vroeg oftie niet van zichzelf vond dat hij een goede Idols kandidata zal zijn* Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat je niet snel moet beoordelen. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Paardgereden, Idols gekeken, foto's naar de pc getransporteerd. Doei
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |