Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar heeeel erg goed snap ik t spel ook niet, en misshien heb je ook wel gelijk (maar als ik dat hardop zeg lijk ik meteen verdacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Daboman een wolf?
![]() ![]() Nu zijn mn verdachten pixeldansje en zoemzoem en stiekem ook een beetje pippeloen nu, krijg het gevoel dat een zekere persoon wel eens ziener zou kunnen zijn en in dat geval is pippeloen een wolf ![]()
||
Citaat:
edit: en trouwens, de kerstman als weerwolf???!!!! Lache! ![]()
||
Verwijderd
|
whihihih weer een wolf dood
![]() ![]() Citaat:
Kazet heeft het over zijn 'grandioze leiding' ![]() ![]() edit : inderdaad kutjochies, hou es op met dat gespam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(door mij zit hij hier) edit: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1632097 en zeg ik niet dat hij moet stoppen *Trekt zich terug en laat Neworder in zijn eigen sop gaarkoken*
Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 13:10. |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen wil graag meedoen en er is gezamelijk afgesproken dat je geen anderen mag inschrijven. Dus het is echt wie het eerst komt wie het eerst maalt. Sorry.
|
!
Nu graag ontopic blijven. Mensen die dood zijn, zijn dat niet voor niks, dus niet meer verder bemoeien met het spel. Mensen die niet meespelen hoeven al helemaal niet hier te reageren. Ook reageren op offtopic is vervelend, dus dat ook niet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*Terugleest* Welke vraag? waarom pixeldansje verdacht is? die heb ik al beantwoord ![]()
|
Deelnemers
01) Daboman (weerwolf) 02) Martino87 03) Flowtje 04) Mohammed '95 05) Trophus 06) zoemzoem 07) Biertank 52 08) Lisaaah 09) Maxwell 10) drukknoopje (dorpeling) 11) Pippeloen 12) death-tears (cupido) 13) Kazet Nagorra 14) Darkiekurd (dorpeling) 15) Tink* (weerwolf) 16) Femic (jager) 17) Hanneke 18) sterrenmeisje 19) Dark Phoenix (dorpeling) 20) PixelDansje 21) flyaway (heks) 22) crazygirlsacha Blauw=gedood Rood=opgegeten Groen=meegesleurd in de val van de jager Verhaal komt morgen, ben compleet inspiratieloos. Er is niemand gedood.
|
Daboman
Lisaaah Kazet Nagorra Pixeldansje PixelDansjeTrophus Mohammed'95 Kazet Nagorra Flowtje Martino87 Pippeloen? FlowtjeZoemzoem Dit zijn de stemmen van dinsdag. Mijn stem voor DaboMan stond niet in de lijst (vergeet me maar weer) en DaboMan zei dat hij op kazet had gestemd, maar dat was blijkbaar een wolf dus die kan niet stemmen. Nu heeft een stil iemand op DaboMan gestemd, of één van de kazet stemmers heeft niet gestemd, omdat hij/zij een wolf is? Tenzij Pip niet gestemd heeft, dan mag ze dat nu melden! :-) Persoonlijk geloof ik niet dat mensne die niet posten, wel stemmen, anders was het nu (na 2 dagen) wel gemeld). Dus ik denk dat één van de kazetstemmers niet gestemd heeft.
|
ja ik heb gestemd. Maar dat kan iedereen wel roepen.
Als ik zeg dat ik niet heb gestemd kan je denken dat ik een wolf ben, als ik zeg wel gestemd te hebben kan je denken dat dat echt zo is of dat het een nepstem was. Bovendien, wat Martino ook al zei, in de lijstje staan alleen mensen die gezegd hebben te stemmen. Er zijn nog een aantal die niet hebben gepost, maar wellicht wel hebben gestemd?
|
oké als jij hebt gestemd, is of één van de anderen zijn stem vergeten, is één van jullie 3 wolf of: heeft een niet postend persoon wel gestemd, op DaboMan om precies te zijn.
Maar eigenlijk vertrouw ik niet op niet posters. IK ga even kijken (zo een edit dus) Welke mensen (bijna) neit postend.
||
Citaat:
![]()
|
Hij had niet bedacht om daar op te stemmen, hij waaide alleen mee. Hij heeft tot nu toe geen enkele theorie gegeven, alleen maar meegewaaid.
Ik stem voor Kazet om de reden die ik al duisent keer heb gegeven en die hier boven staan. Hoewel Trophus mij nu ook in kwaad daglicht stelt. Ik denk nog even na.
|
Ik was ook voor Tink*, ik was ook voor DaboMan en ik ben niet voor pip!
IK denk er over om flowtje te stemmen omdat ze zo stil is of ik ga voor trophus omdat hij onrust veroorzaakt. Ik weet niet of ik trophus gewoon maf vind of dat hij een (goede) verrader is. En Van Flowtje hoop ik dat ze 'de stille wolf' is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |