Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2007, 09:30
Verwijderd
Hmm, ik ben onwijs moe en wil echt terug m'n bed in. Maar ik moet zo nog naar school voor twee vakken en ik heb geen zin. Vanavond wel weekendje weg, dat is wel leuk. Lekker niks doen enzo. Oooh, blaaaaa, waarom voel ik me nou zo naar en eenzaam. Waar slaat het op. Gatver.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2007, 09:45
Verwijderd
Vandaag gaat het weer iets beter, ik moet inzien dat ik niet alles in 1 dag kan veranderen en dat ik moet accepteren wat er op m'n weg komt. Maar ik wil zó graag controle over alles, ik wil dat alles perfect gaat..
Nu moet ik na gaan denken over wat ik met mijn studie wil, welke kant wil ik op. En als ik na mijn studie niet wil werken, dan doe ik dat gewoon niet. Dat mag gewoon. Daar stel ik niemand mee teleur. Maar eerst die studie. En ik weet dat ik het kan, maar zodra dat einde in zich komt, verslik ik me en wil ik niet meer, want dat grote zwarte gat erna...
Ik ga gewoon niet voldoen aan wat de maatschappij verwacht van hoogopgeleide vrouwen, als ik dat wel doe, stel ik mezelf teleur, en dat is veel erger.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:47
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Those we love, don't go away
they walk beside us, every day
unseen, unheard, but always there,
still missed, still loved, still very dear

Ik moest huilen..

ot; Straks gezellig met mijn mams boodschappen doen, iets voor vriendlief naar de fotograaf brengen, een nieuwe trui kopen, sporten, eten, kerk, koor en dan game avond. En daarna slapen! Pff, drukke dag. Maar wel leuk, en vol afleiding.

en ik vind het stom dat ik dat ene level van dat spel niet kan!

Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 10:03. Reden: ot.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:48
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Weer bij m'n vriend na hem 2 weken niet gezien te hebben..tis raar
Het was echt zo'n lekker weekje+weekend. Ik moest eens een keer helemaal niks (ja, studeren, maar niet overal aan moeten denken, alles plannen, met niemand rekening houden) Echt heel fijn. Met leuke mensen afgesproken en ook nog veel aan de studie gedaan. Nu gaat alles weer zoals vóór deze week, hoewel ik misschien wat vaker een rustmoment moet inplannen.

Nu moet ik weer studeren, ik moet 2 boeken ter voorbereiding op m'n scriptie lezen en dat wil ik snel gedaan hebben, zodat ik het onderwerp kan gaan concretiseren en alles wil afspreken met m'n begeleiders.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteren de les was echt saai. De tweede les (pedagogiek) was wel nuttig, ik heb zelfs nog wat opgestoken van de les, terwijl ik toch orthopedagogiek gestudeerd heb. En ik heb echt het idee dat wij wel een goede onderzoeksopzet hebben bedacht. Ook iets minder standaard dan veel van onze klasgenoten gaan doen, denk ik. En ik hou ervan om niet alles standaard en zo makkelijk mogelijk te doen .

Vandaag weer veel doen, maar dat heb ik mezelf ook deels op de hals gehaald. Ik had gisteren nog de afwas kunnen doen toen ik terugkwam van school, maar toen was ik te moe en wilde ik slapen. Dus nou staat-ie er nog.
Ik haat al die vieze drankjes en medicijnen en het feit dat mijn gehoest niet overgaat. Ik weet wel dat dit standaard is voor mij, maar het is denk ik 3 jaar geleden dat ik het in deze mate had, dus ik hoopte intussen dat ik 'er overheen gegroeid was', ofzo. Niet dus.

Voor dit weekend heb ik een dilemma. Eigenlijk is het goed om diverse sociale contacten te onderhouden, en dus naar mensen toe te gaan (want dat is al lang geleden), maar aan de andere kant ben ik zo moe dat ik het liefst mijn weekend voor mezelf houd en niet te veel verplichtingen inbouw.

David Tavare - Summerlove & Plain White T's - Hey there Delilah
Geweldige liedjes... en staan dus ook de hele tijd op repeat.

Gelukkig ben ik alleen thuis
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:01
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Zo net het paard verzorgd, wachtend op mevrouw, ga ik nu maar even de hondjes uitlaten. Dt scheelt mams ook weer een bultje werk
Oud 12-10-2007, 10:18
Verwijderd
Ik heb mezelf gisteren tot véél te laat gepijnigd met het schrijven van m'n essay, zegt ze vandaag ineens dat we het niet meer in hoeven leveren omdat het enkel een oefening voor onszelf was. .
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:22
Verwijderd
o mijn god, wát een beroerde nacht. zo maak ik ze niet vaak mee. ik denk dat ik misschien twee uur geslapen heb, en de rest van de tijd tussen wakker en slapen in gezeten. dromen, maar niet weten of je droomt. buikkramp, dus wakker. maar wel dromen. ik had geen flauw benul meer van wat echt is, alles deed pijn en ik droomde niet eens angstaanjagende dingen, ik weet wel dat ik iets moest doen en ik kreeg het niet voor elkaar. dat was wel frustrerend.

ik heb dit de afgelopen tijd nu wel vaker gehad en ik snap het niet. ik vind het eng. en dan die hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid erbij. echt, mijn lijf mag bij het grof vuilnis. het doet dingen buiten mij om en ik vind het eng.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:32
Verwijderd
Oh, F. gaat volgend jaar een jaar naar Australie, en J. gaat weer een jaar in z'n eentje backpacken door Europa. Zo fucking cool, dat wil ik ook. Maar ik ga al naar Amerika en dat is ook heel erg cool. Alleen ben ik bang dat ik daarna mijn studie afmaak en een of andere baan vind en vergeet dat ik nog zoveel dingen had willen doen. Het voelt alsof iedereen verwacht dat ik carriere ga maken en weet ik het, omdat ik nu eenmaal erg goed leren kan, maar ik weet niet of ik dat wel wil. Ik wil gewoon van het leven genieten, ik wil over de hele wereld reizen, ik wil alles doen wat ik eng vind, ik wil iets bijdragen aan de wereld, iets dat betekenis heeft. Ik hoef geen prestigieuze baan met een goed salaris, een enorm huis, alles wat status betekent in onze maatschappij. Dat is zo zinloos allemaal. Maar ik zie het al wel voor me, dat ik halverwege mijn leven eens achterom kijk en me bedenk dat ik ooit, ooit, toekomstdromen had, en waar zijn die eigenlijk gebleven? Gesneuveld in mijn pogingen om aan andermans verwachtingen te voldoen?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:49
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hmmm tentamen ging niet zo goed, heb wel heel veel goed, en als de school met een normaal systeem zou werken vast wel een voldoende. Maar je mag dus geen enkele vraag onvoldoende beantwoorden hebben en welke fucking kanker grondrechten in strijdwaren met een of andere casus blablablalbalblablaa jaaaa weet ik het. Maar ik heb een herkansing, en tijd zat.
En nu ga ik heel fout met mijn ex een jointje roken.
Oud 12-10-2007, 11:43
Verwijderd
Gister met vriendje de stad in geweest en dat was heel leuk. Omg, we werden uitgelachen door de serveerster in het restaurant omdat ik een plutoijsje wilde en hij die voor mij bestelde. Ziet er nogal vreemd uit als een volwassen ("volwassen") iemand dat besteld en daarom schoot ik in de lach en de serveerster ook.

Ik heb eindelijk, jawel, herfstthee gevonden! Ook heb ik neopets schrijfspullen gekocht en hij had 2 neopets knuffels gekocht. Goh, wat zijn we toch volwassen.(a)

Vandaag eten&drinken voor mijn feestje gekocht. Ik heb er echt zin in, het is morgen al! Ik heb ook een nieuw vest gekocht.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Maar ik wil zó graag controle over alles, ik wil dat alles perfect gaat..
Was het leven maar perfect en controleerbaar. (Meer controle kun je leren (en daar ben je mee bezig), maar totaal controleerbaar is niet haalbaar...dat is iig mijn mening.)

OT: Moet straks werken, maar ben zo enorm moe...ben net wakker, maar echt geholpen heeft het niet. Er staat nu wel eten in de oven, dus ik eet iig wel een warme maaltijd vandaag, de andere helft kan ik mooi voor zondag bewaren, want dan moet ik ook werken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 12:58
Gothic
Gothic is offline
Hard aan het leren. Of het uberhaupt nog zin heeft, geen idee. Maar ja, je moet wat. Volgend blok ga ik iig wel elk college weer volgen, elke opdracht maken en naar elk practicum, want 1 week volgen is gewoon niet goed. Zo ontzettend veel gemist... Of het het waard was? Als ik een voldoende voor m'n master heb wel, zo niet, dan weet ik niet hoe ik daarop ga reageren ... dan weet ik het ook niet meer...

Ben wel blij dat ik lid ben geworden. Alleen had ik al geen tijd, was ik altijd al moe en telkens daarheen en nog minder slapen maakt het niet beter geloof ik . Maar het is wel leuk. Veel nieuwe mensen ontmoet en dat wilde ik. Heb een hoop stappen gezet die ik niet wilde en durfde, maar toch gedaan heb. Behoorlijke overwinning op mezelf en dat is goed. En ik ben weer verliefd. Wel op de verkeerde... geen idee wat ik ermee moet of kan. Ik weet wel wat ik wil... nu nog met hem praten, als is dat bijna niet te doen. Hij is druk, altid bezig, hij is van iedereen. Over een maandje gala. Als ie me vraagt ie het duidelijk, zo niet, tja... wat dan...
Oud 12-10-2007, 13:10
Yana
Yana is offline
De hele dag loopt anders dan gepland. Ik had willen gaan studeren in de bieb, vroeg op willen staan. In plaats daarvan heb ik geslapen tot 10:00, omdat ik vannacht heel slecht geslapen heb. Ik was chaggerijnig vanmorgen toen ik opstond, alles deed pijn en ik voelde me kwaad omdat ik gisteren *teveel* (zij het héél subjectief..) gegeten had. Inmiddels ben ik maar gaan rommelen in mijn kamer, opruimen, spulletjes pakken, heel harde muziek draaien.. En langzaam aan voel ik me gewoon positiever worden! Alsof het gesprek van gisteren nu pas tot me doordringt. Alsof ik me weer bewust ben gemaakt van mijn doel. Niet mijn schijndoel waarin ik dun ben, maar mijn eigenlijke doel waarin ik vrede heb met mezelf.

Ik ga gewoon door met rommelen totdat het hier opgeruimd is, en dan gewoon daarna nog even naar de bieb en dan naar mijn vriendje toe. Nou én dat alles anders loopt? Ja, er zit een tijdsdruk op.. maar zoals ik vanmorgen was had ik toch niets kunnen doen. Ik ga nu ook gewoon niet haasten, maar rustig door rommelen. Dan wordt het maar later, wat maakt dat uit?

En ik ga maar eens even eten, want dat heb ik ook nog niet gedaan
Oud 12-10-2007, 13:11
indigo
indigo is offline
@Ruudje: gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van

OT: whiej, ik ben slaperig maar ik ga nog even leren en dan naar Schiphol tralaa . En hier schijnt de zon ook al, dat is tof. En ik had een lekker broodje gekocht net.
Oud 12-10-2007, 13:12
Yana
Yana is offline
Oja, Ruudje gefeliciteerd!
Oud 12-10-2007, 13:49
Fayette
Ik maak me veel te druk over wat anderen van me denken en ik vind het moeilijk om anderen om een gunst te vragen. ;( Ik moet mijn baas zo bellen en ik durf niet en ik moet nog zoveel leren voor mijn tentamens maar door hem kom ik er niet aan toe! Terwijl ik weet dat het beter is zo. Een stuk duidelijker...maar of ik me er beter door voel weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 13:49
Fayette
Citaat:
Oja, Ruudje gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 14:10
Neko*
Neko* is offline
Mijn moeder heeft HMS. En m'n broertje reageerde zo raar. Zegt mama tegen mij: "tsja, hij zal wel denken; ik ben al een vader kwijt geraakt, dus mijn moeder moet maar gewoon gezond zijn." Pff, als het echt zo makkelijk was.

Maar het in de stad zijn met haar en boodschappen doen was leuk. Ondanks dat ik op zoek was naar een trui of een vest (want die heb ik écht te weinig!) niks leuks kunnen vinden. Wel een leuke BH gekocht, alleen jammer dat de trien achter de kassa de electronische beveiliging er niet afhaalde, dus kan ik er weer mee terug.

En vanavond wordt leuk. Ik voel me blij, gelukkig. Met ergens op de achtergrond een vreemd leeg en dubbel gevoel, maar daar denken we gewoon niet aan. Ik moet gewoon vertrouwen hebben, en er niet teveel over na denken.
Oud 12-10-2007, 14:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
A community is not a community of disembodied spoken statements, in part because the most important aspect of the communication that people have is emotional, and one often communicates emotion not in terms of the text but as a subtext. The physical body is not irrelevant to a human community. The emotional subtext of human communication is crucial to human thought. It isn't a footnote. Too many computer scientists don't understand this.
Ergens voel ik mij aangesproken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 14:43
Verwijderd
Ik hou van de herfst. Het brengt gevoelens naar boven, goede gevoelens. Het herinnert me aan mijn oude huis. Hoe ik naar het station liep door dat pad, terwijl de blaadjes naar beneden vielen. Hoe ik mijn fijne winterjas aan had en het zonnetje neerscheen op alles en het alles vele malen mooier maakte. Het doet me ook denken aan mijn vriend en ik. Het is fijn om samen met hem te zijn.

Lekker met een kop herfstthee achter de computer, Bokura ga Ita liedjes luisteren...<3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:12
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Na 3 maanden problemen, stress, en een beginnend onderzoek naar de verzekeringarts n.a.v mijn officieel ingediende klacht over het uwv heb ik dan eindelijk vandaag tòch het verlossende telefoontje gekregen.

Ik stond wel degelijk in mijn gelijk en ben alsnog afgekeurd per mijn 18e verjaardag. Ik zou het liefst nu het huis rond stuiteren en mijn vriend in de armen springen en platknuffelen. Maar die is nog niet thuis dus nu zit ik hier op de bank te stuiteren.

Ein-de-lijk.

En dat geld, hoe ongeloofwaardig misschien, boeit me nog het minst.
Ik ben in mijn leven zo vaak voor leugenaar uitgemaakt, voor degene die het toch echt alweer bij het verkeerde eind zou hebben. Dat puur te horen krijgen dat je wèl in je recht stond en staat enorm verlichtend werkt!!!

Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:26
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
@Little_lady: vervelend is dat hè, ik heb het ook heel erg sinds een tijdje, dat ik bij alles wat maar een piepkleinminibeetje ontroerend/verdrietig is moet huilen (of nouja, misschien is tranen laten een beter woord ) - vooral op tv of in een boek. Nu weet ik inmiddels dát het komt, dus vind ik het niet zo erg meer.
Ja, vooral dat het om zoiets idioots is meestal... Zal mij benieuwen of ik het ook nog vaker ga krijgen, gister was voor het eerst dat het zomaar spontaan op kwam...

@ Ruudje: gefeliciteerd!

OT. Het is gelukt, alles kunnen inleveren wat ingeleverd moest (alleen dat ene verslag, ben bang dat dat niet goed is *niet zo gek trouwens als het het niet is * en het moet als beoordeling voldoende zijn. Nouja, dan ga ik het wel cool overmaken of een paar bladzijdes uit het boek overpennen ofzo. Who cares! ) en ook op tijd! Het heeft heel wat tijd en moeite gekost, maar thank god ik kon het!
Oud 12-10-2007, 15:47
Verwijderd
Zo. Ik ben er klaar mee. En ik ben trots op dat ik dat kan zeggen. En ik heb honger en ik ga weer verder met schoonmaken, want het is hier smerig. En ik wil het nu klaar hebben een keer. Dus.

Is dit dan het einde van het feest?
Wil jij dan soms beweren dat er nooit iets is geweest?
Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt.
Voltooid verleden tijd.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:49
Gothic
Gothic is offline
Zo 2 hoofdstukken af, geen idee hoeveel nog van toepassing zijn, maar ik ga gewoon door zolang ik kan.

Ik heb het gevoel dat m'n gevoelens voor hem minder worden. Of ik onderdruk ze, of ik ben zo druk met studeren dat ik er geen tijd voor heb. Denk wel aan hem. Natuurlijk was het een vreemde week, vol indrukken, drank, weinig slaap, beetje vakantie idee. En dan word ik snel verliefd. Buiten vakanties nooit. Maar ik zie hem maar 1x per week, heb niet echt contact met hem, niet zoals ik zou willen. Zou mooi zijn als ik hem langzaam ga vergeten. Het wordt namelijk niets. Hij wil vrij zijn, hij, ik weet niet. Ik weet het gewoon niet. Hij past niet bij me. Beetje, maar niet helemaal. Komt omdat ik nu verliefd ben en als ik dat niet meer ben, dan wordt alles anders.

En dan is er die andere jongen. Die lief en aardig is en best leuk. Maar waar ik echt niet mee kon en wilde zoenen. Want ik wil eerst zien wat het met die andere jongen wordt. Omdat ik verliefd op hem ben. Maar deze is ook aardig. Maar ook met andere meisjes bezig. Zo iemand wil ik niet. Maar misschien past deze wel beter bij me...

Het gala gaat hopelijk wat meer duidelijk scheppen ...

Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 15:50. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:56
Verwijderd
En het voelt zo goed dat ik vandaag weer eens een flink stuk gewandeld heb. Echt, moet ik vaker doen. Morgen weer stage lopen en ik heb er zin in want het ging goed. Ik kan het wel. Of ik kan in ieder geval heel goed doen alsof ik het kan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Voltooid verleden tijd.
Ik moet altijd huilen van dat nummer

Bah. Dit gaat weer verkeerd maar tegelijkertijd kan het me allemaal niet meer zoveel schelen. Meh. Potentieel scriptieonderwerp voor volgend jaar pas ja maar goed, inlezen ftw, maar ik had kunnen weten dat mijn moeder al mijn enthousiasme weer weghaalt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:30
Roosje
Roosje is offline
Ohohoh wat leuk allemaal. Vakantie, vanaaf naar Utrecht naar mijn vriendje, morgen uit met mijn vriendje & beste vriendinnetje in Utrecht, zondagavond laat terug, maandagmorgen om kwart over negen naar Luxemburg voor drie nachtjes met mijn mama, chocolademousse bij het ontbijt en pingwingpakjes, de bustoer, de kasematten, alles in Luxemburg, en donderdagavond terug en dan weer mijn vriendje. <3

(Want ergens, ooit, heb ik besloten om door te gaan.) En om van alles te houden. <3 En school is ook al zo leuk. <3
Oud 12-10-2007, 16:41
Verwijderd
Citaat:
(Want ergens, ooit, heb ik besloten om door te gaan.) En om van alles te houden. <3 En school is ook al zo leuk. <3
Ik ken je dan wel niet in het echt, maar ik weet nog goed dat je een aantal jaar geleden een stuk minder vrolijke stukjes schreef. Je bent echt veranderd.

Nou, bijna vijf dagen na dato, nog stééds spierpijn. Des te meer reden om maandag juist weer te gaan? En hmm, ik ben al minder in paniek dan een aantal weken geleden, heel fijn. En ik bel pas met mama als zij mij opbelt, want ik ben geen mama's kindje, nee, ik ben onafhankelijk, soort van.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:12
Ruudje
Ruudje is offline
Hihihi, danku danku!
Ik heb nog nooit zo'n leuke verjaar dag gehad!

Ik zal het een beetje beknopt proberen weer te geven:
Het eerste wat ik 's morgens zei toen ik de keet binnenkwam: 'Ik heb een mededeling... vandaag ben ik jarig.'
'Owww, proficiat!' *van iedereen handje kreeg*.
Ik vervolgde: '...dus, ik ga er vooral zelf voor zorgen dat ik een leuke dag heb. Mocht je vandaag iets ongewennigs voelen aan je been of in je zij, dan bestaat er een grote kans dat ik er verantwoordelijk voor ben'.
1 keer raden wat ik de hele dag heb lopen doen

Verder trakteerde ik iedereen op een biertje, wat wel een fijn gevoel gaf

Vanavond ga ik niks bijzonders meer doen. Morgen zit ik waarschijnlijk om 11 uur in het ouderlijk huis, in het Zuyden

Ik wil ook nog een feestje houden in de nabije toekomst... even kijken hoe en wat
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Kut, de cijfers staan op Webct. Ik durf niet. Die van de presentatie zal wel goed zijn, maar die is maar 5% en de tussentoets 25%. Kon ik het maar beter.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
(Want ergens, ooit, heb ik besloten om door te gaan.)
Mooi! En nu al vakantie?

Citaat:
Kut, de cijfers staan op Webct. Ik durf niet. Die van de presentatie zal wel goed zijn, maar die is maar 5% en de tussentoets 25%. Kon ik het maar beter.
Ik had net ook een cijfer (nouja, PWS-puntentelling) waar ik niet naar durfde te kijken...Maar! ik heb het inmiddels gedaan en nu ben ik erg blij en gemotiveerd. Dus: kijk gerust en succes

OT:
1 december je studiekeuze opgeven?!
1 november je inschrijven voor een kamer?!
1 oktober , oh wacht, dat is zelfs al voorbij!
Bah. Ben ik te laks geweest of ging de tijd gewoon te snel? Ik ben nog steeds niet uit m'n negatieve zelf gegroeid (en dat wil ik deels ook niet), maar ik moetmoetmoet gaan kiezen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 18:46
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag weer therapie gehad. Jezus, ik weet niet wat ik ermee wil. Heb nu volgende week weer een afspraak en dan gaan we het hebben over mijn eventuele vertrek. Ik kon wel vertellen over waarom ik kwaad was, waarom ik niet meer wilde, maar écht praten heb ik al zo lang niet meer gedaan.
En dan spookt weer door mijn hoofd: 'Ik kan het heus wel alleen, ook al betekend dat dat ik af en toe mezelf moet beschadigen, of weer extreem aan het afvallen ben, het maakt niet uit. Ik kan overleven.' En dat heb ik haar ook gezegd.

Ik voel me nog steeds vermoeid, leeg.. Ik voel me kwaad en verdrietig maar vooral zo alleen. Zo INTENS alleen, ik kan het niet verwoorden. Niemand kent me, niemand helpt me, niemand geeft om me. Ik ben alleen, zo is het altijd geweest, zo zal het blijkbaar ook altijd blijven. De pijn van binnen is killing, het maakt me weer van steen. Ik laat niemand meer binnen, trek mijn muren weer omhoog, pantser mijn hart weer. Niemand die er nog in komt, niemand die me raakt.
En zo blijf ik .. alleen.
Oud 12-10-2007, 18:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik had net ook een cijfer (nouja, PWS-puntentelling) waar ik niet naar durfde te kijken...Maar! ik heb het inmiddels gedaan en nu ben ik erg blij en gemotiveerd. Dus: kijk gerust en succes
Ik heb gekeken en ik had voor m'n tussentoets een 6,1. Omg! En voor presentatie en practicum allebei een 8 en van beide waren er maar zeven en tien 8'en (van de 175) en geen hogere cijfers dan een 8. Dus ik voel me best trots!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:12
Rob
Rob is offline
&$I^*$#$^%#^#!%@%#^
Geen geluid. >_< Kan ik daar weer achteraan gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:40
Linda
Linda is offline
Vandaag een proef toets gehad. Had het niet echt goed geleerd, maar had gewoon een 8,2 . En dat alleen door alle lessen er van gevolgd te hebben en een samenvatting te maken die ik in een vermoeide toestand nog een keer heb door gelezen. Als al het leren zo makkelijk gaat zou het heel mooi zijn.

Morgen lekker een dagje weg.
Naar een fanclubdag in Nieuwegein .
Oud 12-10-2007, 19:53
Verwijderd
ze houd ook van mij had ze nog snel getypt toen ik offline was en het is vast anders bedoeld maar ik vind het echt lief en bloos
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 20:04
rare kwast
rare kwast is offline
hatsie, hatsie, hatsie, hatsie,
ruudje gefelici...hatsie.....teerd
*kuch* *snif, snotter*

sorry hoor
beetje ziekerig maar de bedoeling blijft het zelfde.. gefeliciteerd (nee zal je niet zoenen en ook ziek maken )
Oud 12-10-2007, 21:04
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ga nu slapen en dan hoop ik dat ik morgen wakker&fit ben, want ik wil niet suf lopen doen op mijn werk. En dan morgenavond woei! Misschien maar even slapen in de trein, anders ben ik de rest van de week een wrak .
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Niemand kent me, niemand helpt me, niemand geeft om me.
Geef mensen dan eens de kans je te leren kennen. En als ze je kennen is het ook beter mogelijk om je te helpen en je ook helpen je zelf te helpen (want uiteindelijk ben je zelf, hoe rot het ook is, toch echt degene die het moet doen). Dat niemand om je geeft is niet waar, maar dat weet je zelf verstandelijk ook wel.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 22:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
*zucht* Weer ruzie. Zit ik hier weer alleen. Bah. Wel (even) goed gepraat; ik snap nu wel deels waar het probleem zit, maar dat kan ik niet uit de wereld helpen... Dus ik ben benieuwd hoe we dit op gaan lossen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 00:59
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Voltooid verleden tijd.
Ahh, vorige-school-sentiment Stond op de CD die hoorde bij de methode van muziek in de derde klas, helemaal grijs gedraaid heb ik 'm toen

OT. m'n ogen willen vandaag niet geloof ik, steeds maar geirriteerd op de 1 of andere vage manier, dus tranen, en weer heel veel moeite met m'n zicht... Nouja, ik moet van de week maar eens m'n oogdruppels op zien te graven en als ze nog houdbaar zijn weer een paar weken gebruiken, anders ff nieuwe regelen. Ik en mijn ogen ook af en toe... Wat zal ik al een flesjes met talloze soorten oogdruppels leeggemaakt hebben zeg
Oud 13-10-2007, 01:14
Verwijderd
laat maar, zoveel weggestopte gevoelens, het houd niet meer op, het is als een drug, steeds meer, steeds heftiger, het sloopt me, maar de gevoelens zijn telkens weer anders.
oeioeioei repel...niet doen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 01:48
Verwijderd
Mijn broer gaat sinds de breuk van zijn relatie van kwaad naar erger . Vandaag zijn we erachter gekomen dat hij zich snijdt. Op café kwam ik 'em tegen en ik vroeg 'em hoe erg het was. Hij liet zijn arm zien en die stond VOL krassen. Hij zei dat het op zijn benen ook was.

Het doet te hard denken aan de situatie van mijn zus een aantal jaren geleden. Ik vind het op zich al erg, maar mijn moeder gaat eraan kapot. Het kan mijn moeder echt nooit meezitten (mijn zus heeft al jaren serieuze psychische problemen en mijn vader gaat gebukt onder werkstress), ik vrees dat dit de druppel gaat zijn. Vorige week zei ze me dat ze mijn vader niet een tweede keer zou trouwen, vandaag vroeg ze zich af waarom ze ooit kinderen op de wereld heeft gezet.

Er komen moeilijke tijden en daar heb ik (laat staan mijn moeder) noch de wil noch de kracht voor .
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 10:49
Redhair
Redhair is offline
Damn, gister vierde J. zijn verjaardag. Heel leuk allemaal, maar ik had in een half uur een fles rose op en toen ging ik met twee vriendjes van me blowen en het was goede wiet en ik ben niets meer gewend dus ik was zo fucking stoned. Ik was nog net niet aan het trippen, maar het kwam in de buurt. Alle stemmen, kleuren, mensen, muziek, het ging allemaal zo raar in elkaar op, stemmen werden vervormd, alles ging heel traag en ik zat in mijn eigen luchtbel, te kijken naar alles, te kijken van een grote afstand. Ik was toeschouwer en had moeite om alle beelden te verwerken. Hij met zijn nieuwe vriendin, zijn broer die lachte, mijn vriendjes die net zo stoned voor zich uit keken als ik, het was echt supervaag. Het voelde alsof ik er helemaal buiten stond.
Om kwart voor twaalf lag ik in bed, rose, wiet, ritalin, ik ben direct in slaap gevallen. Haha, gezellige verjaardag hoor, ik heb er echt weinig van mee gekregen.
Oud 13-10-2007, 11:21
Verwijderd
Gisteravond had ik een verjaardag, het was echt zo supergezellig. Ik heb gezellig naast m'n ex op de bank gehangen. Dat voelde echt heel raar, ik weet eigenlijk niet wat ik voelde. Maar het was wel ontzettend leuk. Alleen was het wel 'stemming stijgt, niveau daalt'. Maar goed het was leuk (hoe vaak zou ik dat nou al wel niet gezegd hebben?) Vanavond weer feest en weer iets heel leuks. Dan kan ik er weer een poosje tegenaan. Ik moet alleen echt oppassen de laatste tijd dat ik niet met iemand ruzie krijg. Ik ga over dwars tegenin en dat deed ik voeger niet en ja, dan krijg je snel ruzie. En aangezien ik zo heerlijk eigenwijs ben, dat schiet ook al zo lekker oo. Iemand zei is tegen mij: als iemand anders wit zegt, zeg jij zwart. Ik weet ook niet wat het is en heb gewoon zin om dwars te liggen. Maar ja dat gaat vanzelf wel weer over. (hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 15:44
Little_lady
Little_lady is offline
Jankdag. Alsof ik na al die weken vandaag eindelijk besef waar ik me op dit moment bevind. Waar ik woon, wat ik doe, wat ik mee maak. Voor alles geldt: op een plek waar ik niet hoor. En ik wil d'r eigenlijk heel graag bellen maar dikke kans dat ze gezelschap heeft dus nu durf ik niet, bah.
Ik wilmoet hier weg
Oud 13-10-2007, 19:39
Neko*
Neko* is offline
Pringles chips en bokbier, ik vermaak mij wel.
Oud 13-10-2007, 19:56
moon
moon is offline
Morgen ben ik jarig.
Oud 13-10-2007, 20:29
Rob
Rob is offline
Citaat:
Pringles chips en bokbier, ik vermaak mij wel.
Goeie combinatie!
Reageren

Regels voor berichten