Advertentie | |
|
![]() |
|
Weer bij m'n vriend na hem 2 weken niet gezien te hebben..tis raar
![]() ![]() Het was echt zo'n lekker weekje+weekend. Ik moest eens een keer helemaal niks (ja, studeren, maar niet overal aan moeten denken, alles plannen, met niemand rekening houden) Echt heel fijn. Met leuke mensen afgesproken en ook nog veel aan de studie gedaan. Nu gaat alles weer zoals vóór deze week, hoewel ik misschien wat vaker een rustmoment moet inplannen. Nu moet ik weer studeren, ik moet 2 boeken ter voorbereiding op m'n scriptie lezen en dat wil ik snel gedaan hebben, zodat ik het onderwerp kan gaan concretiseren en alles wil afspreken met m'n begeleiders. |
![]() |
|
Gisteren de les was echt saai. De tweede les (pedagogiek) was wel nuttig, ik heb zelfs nog wat opgestoken van de les, terwijl ik toch orthopedagogiek gestudeerd heb. En ik heb echt het idee dat wij wel een goede onderzoeksopzet hebben bedacht. Ook iets minder standaard dan veel van onze klasgenoten gaan doen, denk ik. En ik hou ervan om niet alles standaard en zo makkelijk mogelijk te doen
![]() Vandaag weer veel doen, maar dat heb ik mezelf ook deels op de hals gehaald. Ik had gisteren nog de afwas kunnen doen toen ik terugkwam van school, maar toen was ik te moe en wilde ik slapen. Dus nou staat-ie er nog. Ik haat al die vieze drankjes en medicijnen en het feit dat mijn gehoest niet overgaat. Ik weet wel dat dit standaard is voor mij, maar het is denk ik 3 jaar geleden dat ik het in deze mate had, dus ik hoopte intussen dat ik 'er overheen gegroeid was', ofzo. Niet dus. Voor dit weekend heb ik een dilemma. Eigenlijk is het goed om diverse sociale contacten te onderhouden, en dus naar mensen toe te gaan (want dat is al lang geleden), maar aan de andere kant ben ik zo moe dat ik het liefst mijn weekend voor mezelf houd en niet te veel verplichtingen inbouw. David Tavare - Summerlove & Plain White T's - Hey there Delilah Geweldige liedjes... en staan dus ook de hele tijd op repeat. Gelukkig ben ik alleen thuis ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
o mijn god, wát een beroerde nacht. zo maak ik ze niet vaak mee. ik denk dat ik misschien twee uur geslapen heb, en de rest van de tijd tussen wakker en slapen in gezeten. dromen, maar niet weten of je droomt. buikkramp, dus wakker. maar wel dromen. ik had geen flauw benul meer van wat echt is, alles deed pijn en ik droomde niet eens angstaanjagende dingen, ik weet wel dat ik iets moest doen en ik kreeg het niet voor elkaar. dat was wel frustrerend.
ik heb dit de afgelopen tijd nu wel vaker gehad en ik snap het niet. ik vind het eng. en dan die hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid erbij. echt, mijn lijf mag bij het grof vuilnis. het doet dingen buiten mij om en ik vind het eng. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, F. gaat volgend jaar een jaar naar Australie, en J. gaat weer een jaar in z'n eentje backpacken door Europa. Zo fucking cool, dat wil ik ook.
![]() |
![]() |
|
Hmmm tentamen ging niet zo goed, heb wel heel veel goed, en als de school met een normaal systeem zou werken vast wel een voldoende. Maar je mag dus geen enkele vraag onvoldoende beantwoorden hebben en welke fucking kanker grondrechten in strijdwaren met een of andere casus blablablalbalblablaa jaaaa weet ik het. Maar ik heb een herkansing, en tijd zat
![]() ![]() En nu ga ik heel fout met mijn ex een jointje roken ![]()
|
Verwijderd
|
Gister met vriendje de stad in geweest en dat was heel leuk. Omg, we werden uitgelachen door de serveerster in het restaurant omdat ik een plutoijsje wilde en hij die voor mij bestelde.
![]() ![]() ![]() Ik heb eindelijk, jawel, herfstthee gevonden! Ook heb ik neopets schrijfspullen gekocht en hij had 2 neopets knuffels gekocht. Goh, wat zijn we toch volwassen.(a) Vandaag eten&drinken voor mijn feestje gekocht. Ik heb er echt zin in, het is morgen al! Ik heb ook een nieuw vest gekocht. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Moet straks werken, maar ben zo enorm moe...ben net wakker, maar echt geholpen heeft het niet. Er staat nu wel eten in de oven, dus ik eet iig wel een warme maaltijd vandaag, de andere helft kan ik mooi voor zondag bewaren, want dan moet ik ook werken. |
![]() |
|
Hard aan het leren. Of het uberhaupt nog zin heeft, geen idee. Maar ja, je moet wat. Volgend blok ga ik iig wel elk college weer volgen, elke opdracht maken en naar elk practicum, want 1 week volgen is gewoon niet goed. Zo ontzettend veel gemist... Of het het waard was? Als ik een voldoende voor m'n master heb wel, zo niet, dan weet ik niet hoe ik daarop ga reageren
![]() Ben wel blij dat ik lid ben geworden. Alleen had ik al geen tijd, was ik altijd al moe en telkens daarheen en nog minder slapen maakt het niet beter geloof ik ![]()
|
De hele dag loopt anders dan gepland. Ik had willen gaan studeren in de bieb, vroeg op willen staan. In plaats daarvan heb ik geslapen tot 10:00, omdat ik vannacht heel slecht geslapen heb. Ik was chaggerijnig vanmorgen toen ik opstond, alles deed pijn en ik voelde me kwaad omdat ik gisteren *teveel* (zij het héél subjectief..) gegeten had. Inmiddels ben ik maar gaan rommelen in mijn kamer, opruimen, spulletjes pakken, heel harde muziek draaien.. En langzaam aan voel ik me gewoon positiever worden!
![]() Ik ga gewoon door met rommelen totdat het hier opgeruimd is, en dan gewoon daarna nog even naar de bieb en dan naar mijn vriendje toe. Nou én dat alles anders loopt? Ja, er zit een tijdsdruk op.. maar zoals ik vanmorgen was had ik toch niets kunnen doen. Ik ga nu ook gewoon niet haasten, maar rustig door rommelen. Dan wordt het maar later, wat maakt dat uit? En ik ga maar eens even eten, want dat heb ik ook nog niet gedaan ![]()
|
@Ruudje: gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van
![]() OT: whiej, ik ben slaperig maar ik ga nog even leren en dan naar Schiphol tralaa ![]() ![]()
|
Ik maak me veel te druk over wat anderen van me denken en ik vind het moeilijk om anderen om een gunst te vragen. ;( Ik moet mijn baas zo bellen en ik durf niet en ik moet nog zoveel leren voor mijn tentamens maar door hem kom ik er niet aan toe! Terwijl ik weet dat het beter is zo. Een stuk duidelijker...maar of ik me er beter door voel weet ik niet.
|
![]() |
|
Mijn moeder heeft HMS.
![]() ![]() ![]() Maar het in de stad zijn met haar en boodschappen doen was leuk. ![]() ![]() En vanavond wordt leuk. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou van de herfst. Het brengt gevoelens naar boven, goede gevoelens.
![]() ![]() Lekker met een kop herfstthee achter de computer, Bokura ga Ita liedjes luisteren...<3 |
![]() |
|
Na 3 maanden problemen, stress, en een beginnend onderzoek naar de verzekeringarts n.a.v mijn officieel ingediende klacht over het uwv heb ik dan eindelijk vandaag tòch het verlossende telefoontje gekregen.
Ik stond wel degelijk in mijn gelijk en ben alsnog afgekeurd per mijn 18e verjaardag. Ik zou het liefst nu het huis rond stuiteren en mijn vriend in de armen springen en platknuffelen. Maar die is nog niet thuis dus nu zit ik hier op de bank te stuiteren. Ein-de-lijk. En dat geld, hoe ongeloofwaardig misschien, boeit me nog het minst. Ik ben in mijn leven zo vaak voor leugenaar uitgemaakt, voor degene die het toch echt alweer bij het verkeerde eind zou hebben. Dat puur te horen krijgen dat je wèl in je recht stond en staat enorm verlichtend werkt!!!
Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 15:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() @ Ruudje: gefeliciteerd! ![]() OT. Het is gelukt, alles kunnen inleveren wat ingeleverd moest (alleen dat ene verslag, ben bang dat dat niet goed is *niet zo gek trouwens als het het niet is ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Zo. Ik ben er klaar mee. En ik ben trots op dat ik dat kan zeggen. En ik heb honger en ik ga weer verder met schoonmaken, want het is hier smerig. En ik wil het nu klaar hebben een keer. Dus.
Is dit dan het einde van het feest? Wil jij dan soms beweren dat er nooit iets is geweest? Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt. Voltooid verleden tijd. |
![]() |
|
Zo 2 hoofdstukken af, geen idee hoeveel nog van toepassing zijn, maar ik ga gewoon door zolang ik kan.
Ik heb het gevoel dat m'n gevoelens voor hem minder worden. Of ik onderdruk ze, of ik ben zo druk met studeren dat ik er geen tijd voor heb. Denk wel aan hem. Natuurlijk was het een vreemde week, vol indrukken, drank, weinig slaap, beetje vakantie idee. En dan word ik snel verliefd. Buiten vakanties nooit. Maar ik zie hem maar 1x per week, heb niet echt contact met hem, niet zoals ik zou willen. Zou mooi zijn als ik hem langzaam ga vergeten. Het wordt namelijk niets. Hij wil vrij zijn, hij, ik weet niet. Ik weet het gewoon niet. Hij past niet bij me. Beetje, maar niet helemaal. Komt omdat ik nu verliefd ben en als ik dat niet meer ben, dan wordt alles anders. En dan is er die andere jongen. Die lief en aardig is en best leuk. Maar waar ik echt niet mee kon en wilde zoenen. Want ik wil eerst zien wat het met die andere jongen wordt. Omdat ik verliefd op hem ben. Maar deze is ook aardig. Maar ook met andere meisjes bezig. Zo iemand wil ik niet. Maar misschien past deze wel beter bij me... Het gala gaat hopelijk wat meer duidelijk scheppen ![]()
Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 15:50. Reden: typo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bah. Dit gaat weer verkeerd maar tegelijkertijd kan het me allemaal niet meer zoveel schelen. Meh. Potentieel scriptieonderwerp voor volgend jaar pas ja maar goed, inlezen ftw, maar ik had kunnen weten dat mijn moeder al mijn enthousiasme weer weghaalt. ![]() |
![]() |
|
Ohohoh wat leuk allemaal.
![]() (Want ergens, ooit, heb ik besloten om door te gaan.) En om van alles te houden. <3 En school is ook al zo leuk. <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou, bijna vijf dagen na dato, nog stééds spierpijn. Des te meer reden om maandag juist weer te gaan? ![]() |
![]() |
|
Hihihi, danku danku!
Ik heb nog nooit zo'n leuke verjaar dag gehad! ![]() Ik zal het een beetje beknopt proberen weer te geven: Het eerste wat ik 's morgens zei toen ik de keet binnenkwam: 'Ik heb een mededeling... vandaag ben ik jarig.' 'Owww, proficiat!' *van iedereen handje kreeg*. Ik vervolgde: '...dus, ik ga er vooral zelf voor zorgen dat ik een leuke dag heb. Mocht je vandaag iets ongewennigs voelen aan je been of in je zij, dan bestaat er een grote kans dat ik er verantwoordelijk voor ben'. 1 keer raden wat ik de hele dag heb lopen doen ![]() Verder trakteerde ik iedereen op een biertje, wat wel een fijn gevoel gaf ![]() Vanavond ga ik niks bijzonders meer doen. Morgen zit ik waarschijnlijk om 11 uur in het ouderlijk huis, in het Zuyden ![]() Ik wil ook nog een feestje houden in de nabije toekomst... even kijken hoe en wat ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() OT: 1 december je studiekeuze opgeven?! 1 november je inschrijven voor een kamer?! Bah. Ben ik te laks geweest of ging de tijd gewoon te snel? Ik ben nog steeds niet uit m'n negatieve zelf gegroeid (en dat wil ik deels ook niet), maar ik moetmoetmoet gaan kiezen. |
![]() |
|
Vandaag weer therapie gehad. Jezus, ik weet niet wat ik ermee wil. Heb nu volgende week weer een afspraak en dan gaan we het hebben over mijn eventuele vertrek. Ik kon wel vertellen over waarom ik kwaad was, waarom ik niet meer wilde, maar écht praten heb ik al zo lang niet meer gedaan.
En dan spookt weer door mijn hoofd: 'Ik kan het heus wel alleen, ook al betekend dat dat ik af en toe mezelf moet beschadigen, of weer extreem aan het afvallen ben, het maakt niet uit. Ik kan overleven.' En dat heb ik haar ook gezegd. Ik voel me nog steeds vermoeid, leeg.. Ik voel me kwaad en verdrietig maar vooral zo alleen. Zo INTENS alleen, ik kan het niet verwoorden. Niemand kent me, niemand helpt me, niemand geeft om me. Ik ben alleen, zo is het altijd geweest, zo zal het blijkbaar ook altijd blijven. De pijn van binnen is killing, het maakt me weer van steen. Ik laat niemand meer binnen, trek mijn muren weer omhoog, pantser mijn hart weer. Niemand die er nog in komt, niemand die me raakt. En zo blijf ik .. alleen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag een proef toets gehad. Had het niet echt goed geleerd, maar had gewoon een 8,2
![]() Morgen lekker een dagje weg. Naar een fanclubdag in Nieuwegein ![]()
|
hatsie, hatsie, hatsie, hatsie,
ruudje gefelici...hatsie.....teerd *kuch* *snif, snotter* sorry hoor ![]() beetje ziekerig maar de bedoeling blijft het zelfde.. gefeliciteerd (nee zal je niet zoenen en ook ziek maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() OT. m'n ogen willen vandaag niet geloof ik, steeds maar geirriteerd op de 1 of andere vage manier, dus tranen, en weer heel veel moeite met m'n zicht... Nouja, ik moet van de week maar eens m'n oogdruppels op zien te graven en als ze nog houdbaar zijn weer een paar weken gebruiken, anders ff nieuwe regelen. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn broer gaat sinds de breuk van zijn relatie van kwaad naar erger
![]() Het doet te hard denken aan de situatie van mijn zus een aantal jaren geleden. Ik vind het op zich al erg, maar mijn moeder gaat eraan kapot. Het kan mijn moeder echt nooit meezitten (mijn zus heeft al jaren serieuze psychische problemen en mijn vader gaat gebukt onder werkstress), ik vrees dat dit de druppel gaat zijn. Vorige week zei ze me dat ze mijn vader niet een tweede keer zou trouwen, vandaag vroeg ze zich af waarom ze ooit kinderen op de wereld heeft gezet. Er komen moeilijke tijden en daar heb ik (laat staan mijn moeder) noch de wil noch de kracht voor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Damn, gister vierde J. zijn verjaardag. Heel leuk allemaal, maar ik had in een half uur een fles rose op en toen ging ik met twee vriendjes van me blowen en het was goede wiet en ik ben niets meer gewend dus ik was zo fucking stoned. Ik was nog net niet aan het trippen, maar het kwam in de buurt. Alle stemmen, kleuren, mensen, muziek, het ging allemaal zo raar in elkaar op, stemmen werden vervormd, alles ging heel traag en ik zat in mijn eigen luchtbel, te kijken naar alles, te kijken van een grote afstand. Ik was toeschouwer en had moeite om alle beelden te verwerken. Hij met zijn nieuwe vriendin, zijn broer die lachte, mijn vriendjes die net zo stoned voor zich uit keken als ik, het was echt supervaag. Het voelde alsof ik er helemaal buiten stond.
Om kwart voor twaalf lag ik in bed, rose, wiet, ritalin, ik ben direct in slaap gevallen. Haha, gezellige verjaardag hoor, ik heb er echt weinig van mee gekregen. ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteravond had ik een verjaardag, het was echt zo supergezellig.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jankdag. Alsof ik na al die weken vandaag eindelijk besef waar ik me op dit moment bevind. Waar ik woon, wat ik doe, wat ik mee maak. Voor alles geldt: op een plek waar ik niet hoor. En ik wil d'r eigenlijk heel graag bellen maar dikke kans dat ze gezelschap heeft dus nu durf ik niet, bah.
Ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110 Yana | 25 | 03-10-2007 22:57 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |